Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Oświetlenie dodatkowe/dalekosiężne do jazdy nocą
Idź do strony 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Oświetlenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 23:52, 24 Cze 2009    Temat postu:

tomo203 napisał:
...bo wygrałem je nówki za 99zł Smile

Shocked Shocked Shocked i jescze raz Shocked
kurdeeeee Confused też chce takie ale nie za prawie 400 PLN...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomo203
A



Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 5:26, 25 Cze 2009    Temat postu:

Młody super, przeslij mi jak możesz projekt. Co do ceny to są jeszcze na allegro po 120zł sztuka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Czw 7:51, 25 Cze 2009    Temat postu:

Ja cos takiego znalazlem.

[link widoczny dla zalogowanych]|66%3A2|39%3A1|72%3A1229|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50

/mr/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mradom dnia Czw 7:52, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomo203
A



Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 23:02, 08 Lip 2009    Temat postu:

Dziś zakupiłem osłony na halogeny Hella Micro De z Holana, cena promocyjna 140zł, kupiłem w Nomi kontownik i właśnie przed chwilką na szybko przymierzyłem do DL, wygląda to tak:






Oczywiście docelowo uchwyty bedą czarne i śruba wkręcona odwrotnie, dzis był szybki montaż przy browarze Smile Co sadzicie o tym umiejscowieniu halogenów? Mam jeszcze projekt wykonany przez Mlodego wg Touratech.
Czyli koszt ja narazie wyniósł 99zł halogny, 140zł osłony, 2x3,40zł kątowniki, plus do tego dojdzie podkład i Black Mat
Sorki za słabe foty oprzy wysokim ISO ale oświetlenie w gararzu było dosyć cienkie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomo203 dnia Czw 0:08, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 11:57, 09 Lip 2009    Temat postu:

Halogeny i osłonki super ale ja założyłbym je gdzieś wyżej. Już pisze dlaczego...
W poprzednim moto (Honda Deauville) również założyłem halogeny na podobnej wysokości i koło dawało cień przed motorem w kształcie litery V. Później założyłem wyżej i świeciły super.
Pozdrawiam Cyryl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cyryl DL1000 dnia Czw 12:02, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomo203
A



Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 11:37, 11 Lip 2009    Temat postu:

Lampy juz są założone tak jak chciałem, pozostaje je podłączyć i zakupić włącznik, wygląda to tak:









Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
micek
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: Sob 14:36, 11 Lip 2009    Temat postu:

a jak przyczepiles lampy do chlodnicy? na klej????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 15:37, 11 Lip 2009    Temat postu:

tu jest tak śruba, zapewne pod nią jest przykręcony kątownik Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
pozwoliłem sobie wyedytować zdjęcie Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomo203
A



Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 17:54, 11 Lip 2009    Temat postu:

Konradzik dokładnie kątownik jest pod tą śrubą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
micek
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: Sob 16:44, 18 Lip 2009    Temat postu:

No i co? juz swiecą? :->

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalina
Motonita



Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 813
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork

PostWysłany: Sob 19:47, 18 Lip 2009    Temat postu:

Kuźwa co wy macie tak wypucowane te dl jak czoppery. Nie moge patrzeć. Moto ma jeździć a nie być na wystawy. JA nawet jak umyje to nigdy takie dopieszczone zakamarki nie są. Ot czasy.... hehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomo203
A



Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 0:34, 19 Lip 2009    Temat postu:

jeszcze nie świeca bo nie dotarł do mnie włącznik z motoakcesoria.pl, jak tylko zrobie instalacje to zamieszcze fotki ON Smile
kalina przed DL miałem Dragstara więc zawsze przed wyjazdem z garażu DL jest przetarty Smile tylko chromów brak hehehe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 10:32, 19 Lip 2009    Temat postu:

kalina napisał:
Kuźwa co wy macie tak wypucowane te dl jak czoppery. Nie moge patrzeć. Moto ma jeździć a nie być na wystawy. JA nawet jak umyje to nigdy takie dopieszczone zakamarki nie są. Ot czasy.... hehe


dokladnie, normalnie jakby z salony wyjechaly dopiero co Rolling Eyes

a co do swiatel... wygladaja fajnie i w sumie moze byc pomocne w nocy tylko nie wiem jak to wychodzi w porownaniu z drogowymi.
ostatnio slyszalem dobra teorie nt swiatel drogowych.
otoz, uzywajac swiatel drogowych w nocy znacznie pogarszamy nasze bezpieczenstwo... glupie? niekoniecznie. swiatla drogowe powoduja, ze
1. oslepiamy kierowcow jadacych z naprzeciwka,
2. bardzo trudno osobie ktora np. wlacza sie do ruchu z bocznej ulicy/bramy etc. okreslic odleglosc nasza (tych ze swiatlami drogowymi) i czesto jest wystepuje znane wszystkim "wymuszenie"

dodatkowo (podobno) w sprawach sadowych o wymuszenie pierwszenstwa na motocykliscie jezeli biegly stwierdzi (na pytanie np. dobrego "papugi"), ze motocyklista jechal na drogowych to nasze szanse znaczaco maleja.

ciekawe jak jest z tymi swiatlami montowanymi dodatkowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:58, 19 Lip 2009    Temat postu:

ale siatel drogowych nie można używać jadac np bezp za kims lub gdy z przeciwka cos nadjezdza... swiatela mijania sluza do mijania sie z innymi a drogowe jak nikogo nie ma przed nami.
zauwazyc trzeba ze jak jedziesz noca i nic nie ma na horyzoncie dajesz dlugie nage z za zakretu widac snop swiatel jadacego z naprzeciwka to przelaczasz na krotkie(mijania).
zreszta hella micro de to przeciwmgielny wiec i tak nikogo nie oslepisz chyba ze za wysoko ustawisz. pmgielne maja wyrazny punkt odciecia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
micek
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: Nie 20:17, 19 Lip 2009    Temat postu:

konra.dzik:
micro.de sa w wersji przeciwmgielnej:



i dalekosiężnej:




ja mam zamiar zalozyc z lewej dalekosiezny, z prawej przeciwmgielny, , jak zalacze dlugie to sie beda zapalac oba, ewentualnie bede mogl recnie zapodac tylko prawy.... jeszcze nie wiem jak to zrobie Neutral ale taki jest plan Smile

tomo203:
Ty masz dalejkosiezne czy przeciwmgielne te swiatla?

pozdrowionka
micek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez micek dnia Nie 20:17, 19 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomo203
A



Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 22:51, 19 Lip 2009    Temat postu:

micek ja mam przeciwmgielne, w tym tygodniu powinny już świecić, foty oczywiście zamieszczę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:58, 19 Lip 2009    Temat postu:

a to hamy w helli, powiedzieli ze nie ma takich, no chyba ze szukac na holanie, ale ja tam nie kupie zadnego dodatkowego reflektorka, nie za te pieniądze. juz wole kupic hromowane lightbary i dołożyć tam xenon a i tak wyjdzie pol ceny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:24, 20 Lip 2009    Temat postu:

konra.dzik napisał:
ale siatel drogowych nie można używać jadac np bezp za kims lub gdy z przeciwka cos nadjezdza... swiatela mijania sluza do mijania sie z innymi a drogowe jak nikogo nie ma przed nami.
zauwazyc trzeba ze jak jedziesz noca i nic nie ma na horyzoncie dajesz dlugie nage z za zakretu widac snop swiatel jadacego z naprzeciwka to przelaczasz na krotkie(mijania).


przepisy to ja znam Evil or Very Mad
sadzac z tego, ze duzo sie wypowiadasz na formu, cos tam dlubiesz w motocyklu to pewnie i duzo jezdzisz. chyba zauwazyles ze zdecydowana wiekszosc motocyklistow jezdzi na swiatlach drogowych... co wiecej, raz zdazylo mi sie mijac z v-stromem na trasie nad zegrze (ta trasa z marek przez las), ktory lecial na drogowych, i nawet sie nie przejal tym, ze mial mijanke z 2 samochodami i ze mna Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:33, 20 Lip 2009    Temat postu:

nie no bez przesady z tym znaniem sie Wink ja tez zastanawialem sie nad tym czy jezdzic na "dlugich" czy nie, ale wpadłem na pomysł że ustawie sobie swiatla o pół cm wyżej niż powinienem (na maszynie do ustawiania świateł) co na 100m da snop swiatła o 0,5m wyżej niż powinno być, tak zeby nie oslepiac a zeby byc lepiej widocznym i dalej widziec Smile a znając zaje**e swiatla w naszych moto nie odważyłbym się komuś nie zmienić na krótkie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 9:34, 20 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pon 11:48, 20 Lip 2009    Temat postu:

konra.dzik - chyba masz racje, lepiej byc ciut slabiej widocznym z daleka niz powodowac, ze ten, ktory jedzie z przeciwka na moment odrywa rece od kiery by zaslonic oczy przed oslepiajacym swiatlem Laughing
Te dodatkowe swiatla niezle prezentuja sie i jesli mialbym je kupic to tylko jako przeciwmgielne albo jako dodatkowy haczyk na laski Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 10:46, 05 Wrz 2009    Temat postu:

Po dłuższej nieobecności wrzucam fotki z tego co zrobiłem. Będąc w Szkocji kupiłem reflektory dalekosiężne firmy RING. Kosztowały 40 funtów. W zestawie był przekaźnik i okablowanie. Początkowo miałem zamiar zamontować tak jak proponuje Touratech ale po dłuższym zastanowieniu zauważyłem, że przy byle parkingówce całe mocowanie wraz z reflektorem wejdzie mi w owiewkę. Postanowiłem zamocować lampy do gmoli GIVI. Światła są załączane przekaźnikiem wraz ze światłami drogowymi. Oto efekty:


Reflektor firmy RING. Żarówka H3 55W, rozmiary mniejsze niż Hella MICRO DE



Mijania:


Drogowe wraz z dalekosiężnymi:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mlody dnia Sob 10:47, 05 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
micek
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: Sob 12:31, 05 Wrz 2009    Temat postu:

Mlody: a jak sie dokladnie te lampki nazywaja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 16:00, 05 Wrz 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
To są dokładnie te lampy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rychu72
A



Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie 18:42, 08 Lis 2009    Temat postu:

Już to na jakimś temacie pokazywałem, ale może komuś się ta wariacja na temat Micro De przyda

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koko
A



Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 21:27, 08 Lis 2009    Temat postu:

Rychu72 napisał:
Już to na jakimś temacie pokazywałem, ale może komuś się ta wariacja na temat Micro De przyda

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Jakie handbary ma kolega w swoim sztormie ? Mi sie podobaja, co to za firma, jaki koszt ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 0:38, 09 Lis 2009    Temat postu:

Rychu właśnie kilka dni temu wpadłem na podobny pomysł i jest w trakcie realizacji (gięcia). Jak wszystko będzie ukończone to wrzucę zdjęcia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rychu72
A



Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 7:03, 09 Lis 2009    Temat postu:

Handbary firmy PowerMad kupione gdzieś na necie za ok 180 PLN. Mają zdejmowaną pokrywkę dla lepszej wentylacji w gorące dni.
Co do gmola to już mi się raz przydał jak wyrżnełem na błotnistej, wąskiej i górskiej drodze w skarpę. Sami wiecie ile dzięki temu można zaoszczędzić nie reanimując lub wymiejniając owiewek i lamp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rychu72 dnia Pon 7:09, 09 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pon 9:06, 09 Lis 2009    Temat postu:

Vstorm ma idealne miejsce do montarzu leflektorów hella.Znajduje się ono pod owiewką z lewej lub prawej strony.Jest to miejsce gdzie orginalnie zapiety jest wiekszy klips mocujący plastik.Wystarczy od wewnętrznej strony wsadzić odpowiednią śrubę i nakrętką przykręcić ramię leflektora i już.U Ryby tak zamontowaliśmy i naprawdę nieżle daje.Wymieniliśmy żarówkę na xenon Hid h3 o temperaturze 4600k(barwa światła najbardziej zbliżona do białego)A drugi założyliśmy do mojej Tenerki.Działają super.Jak to wygląda zapytajcie Ryby niech wrzuci zdjęcia.Ja na wiosnę w swoim Vsztormiku też będę zakładał.Xenon pobiera o 35% miej prądu niż żarówka przy dużo większej wydajności światła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 17:02, 09 Lis 2009    Temat postu:

Jeżeli jeździmy po asfaltach to jak najbardziej to miejsce jest ok. Niestety ale jak będziemy jeździć gdzies po OFF i przy dużym skręcie koła amortyzator mocniej dobije to "hellka" wbije się w błotnik. Też brałem to miejsce pod uwagę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mlody dnia Pon 17:02, 09 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pon 17:14, 09 Lis 2009    Temat postu:

A brałeś Młody pod uwagę,że w offie na vsztormie w zakręcie przy takim dobiciu łapiesz taką glebę że lecąc przez kierownicą (trochę po skosie)i łamiąc lusterko brzuszkiem wbity leflektorek to twoje najmniejsze zmartwienie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 17:17, 09 Lis 2009    Temat postu:

vpawel nie mówię tutaj o duzych prędkościach, nie raz zawracając na łące przy prędkości <5km/h amortyzator niemal dobił na jakimś wyboju/kretówce czy innej niespodzance. Masz rację przy wyższych prędkościach taki skręt+takie ugięcie amortyzatora(czyli dziura w nawierzchni) = mega gleba czyli reflektor to najmniejszy problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pon 17:19, 09 Lis 2009    Temat postu:

Testowaliśmy nigdy nie dochodził do leflektorka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 17:22, 09 Lis 2009    Temat postu:

Chyba że tak, być może hella micro de jest nieco mniejsza od tego co ja posiadam i problem nie występuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pon 17:36, 09 Lis 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ja myślę o lini FF75 jest płaski i dalekosiężny tylko muszę sprawdzić czy żarówka xenonowa się zmieści.Chodzi głównie o tył żarówki i jej mocowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Czw 12:05, 18 Lis 2010    Temat postu:

Podbijam temat. vpaweł zmieścił ci się xenon? w którym miejscu dałeś te FF75?
Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Czw 17:04, 18 Lis 2010    Temat postu:

Jeszcze nie sprawdzałem.Nie zdążyłem zająć się tematem.Czekam na grudzień lub styczeń.A co do miejsca to idealne jest pod czachą.Wyjmujesz ten większy klips od dołu i na jego miejsce zakładasz śrubę .Musisz tylko dać podkładkę dystansową .Na zlocie Ryba miał już działający zestaw.Mogłeś oblukać.Zaletą tego rozwiązania jest to,że leflektor jest schowany i w razie gleby nie zniszczysz go oraz snop światła jest w linii motocykla.Jak zrobie u siebie to zapodam fotki.Na razie jedyną rzeczą jaką robie przy sprzęcie to opróżniam browary.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Czw 19:08, 18 Lis 2010    Temat postu:

Mam dokładnie takie same przemyślenia. Smile Ryba na zlocie miał chyba tylko jedną soczewkę ale i tak obadałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek
A1



Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 12:04, 12 Gru 2010    Temat postu:

Widzieliście coś takiego ,co otym sądzicie.
Ciekawe czy da się wsadzić żarnik ksenona do środka?:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 12:29, 12 Gru 2010    Temat postu:

Wsadzić pewno się da, ale nic Ci to nie da bo to i tak halogen - będzie świecić na bliską odległość. Ponadto jest ryzyko, że będzie bardzo oślepiać (na halogenach możesz jechać przecież we mgle i na krętej drodze) ponieważ odbłyśnik halogenowy jest skonstruowany to rozpraszania światła a nie skupiania jak w dalekosiężnych. Poza tym za tą cenę kupisz Hella Micro De (halogeny), które są już przez wielu sprawdzone i montowane choćby przez BMW do R1200GS ADV

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 12:55, 12 Gru 2010    Temat postu:

Ja bym był daleki od montowania jakichkolwiek świateł żarowych, które obciążają alternator i powodują niedoładoywanie akumulatora. Palniki xenonowe lub światła LED w takiej obudowie, jak najbardziej...
Przy okazji, widziałem na jesieni jakieś światła LED u naszego znajomego mechanika, zamontowane na quad-zie, które świeciły lepiej niż fabryczne reflektory tego quad-a i były to właśnie światła dalelekosiężne, skupiające. Miały fajne metalowe obudowy i były podobno ściągane ze stanów, niestety nie pamiętam nazwy firmy, to było coś z "lux" w nazwie...
Pomijając cenę, ponoć ponad 500zł za sztukę, coś takiego właśnie, chętnie bym sobie sprawił, zamiast moich energożernych halogenów!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 0:45, 13 Gru 2010    Temat postu:

Ładny komplecik lampek za 300 USD:
[link widoczny dla zalogowanych]

Do tego adekwatny uchwyt:
[link widoczny dla zalogowanych]

Albo coś z tego gatunku:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 1:09, 13 Gru 2010    Temat postu:

To właśnie te!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 1:44, 13 Gru 2010    Temat postu:

Są nawet do kupienia w Polsce... Laughing
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena jest tlko jak dla mnie zaporowa ale technologia LED szybko się rozwja.

No i raczej nie mają homologacji do uzytku drogowego Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skalar dnia Pon 1:46, 13 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 2:40, 13 Gru 2010    Temat postu:

Z taką moca światła, napewno nie mają, ale można je potraktować zawsze jako halogeny które przecież są dozwolone! Na drodze nikt Ci nie udowodni że akura te nie mają homologacji...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pon 7:16, 13 Gru 2010    Temat postu:

Motobagaż ma te halogeny w dwóch wersjach. Wersja Off-road ma wiązkę skupioną 12*.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 8:34, 13 Gru 2010    Temat postu:

roadrunner napisał:
Na drodze nikt Ci nie udowodni że akura te nie mają homologacji...


To akurat jest proste - homologacja musi być wytłoczona na szkle relfektora. Nie ma napisu na szkle - nie ma homologacji.
Te, które nie mają homologacji mogą być uzywane poza drogami publicznymi.

I jeszcze a propos halogenów - lampy główne w Stromie mają zarowki halogenowe...
Jeśli chodziło o reflektory przeciwmgielne - one też wymagają homologacji. Tak jak każdy element oświetlenia zewnętrznego w pojeździe dopuszczonym do ruchu po drogach publicznych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Pon 8:37, 13 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 9:09, 13 Gru 2010    Temat postu:

Wszystko się zgadza, miałem na myśli przeciwmgielne oczywiście.
Akcesoryjne światła w ofercie Tourtecha nie mają żadnych "magicznych" napisów na soczewkach, mimo to, bez przeszkód, są montowane np w GS adventure, którego homologacji i dopuszczenia do ruchu nie sposób podważyć.
Próżno też szukać wytłoczonej homologacji na tak modnych ostatnio "światłach do jazdy dziennej", nikomu to jednak nie przeszkadza je zakładać i z powodzeniem przechodzić przeglądy.
Jeżeli już o tym mowa to jak się ma homolodacja do miliardów kolorowych światełek którymi są obwieszone np. tiry?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 9:17, 13 Gru 2010    Temat postu:

roadrunner napisał:
Próżno też szukać wytłoczonej homologacji na tak modnych ostatnio "światłach do jazdy dziennej", nikomu to jednak nie przeszkadza je zakładać i z powodzeniem przechodzić przeglądy.


Są też homologowane i to całkiem sporo. Zwykle te trochę droższe. Tak mniej wiecej od 180 PLN za komplet.
A przeglądy to temat na osobną dyskusję.

Cytat:

Jeżeli już o tym mowa to jak się ma homolodacja do miliardów kolorowych światełek którymi są obwieszone np. tiry?


Głównie nijak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 12:30, 13 Gru 2010    Temat postu:

Mlody napisał:
Jeżeli jeździmy po asfaltach to jak najbardziej to miejsce jest ok. Niestety ale jak będziemy jeździć gdzies po OFF i przy dużym skręcie koła amortyzator mocniej dobije to "hellka" wbije się w błotnik. Też brałem to miejsce pod uwagę.


Ludzie błagam nie piszcie takich herezji.
Nie ma czegoś takiego jak jeździmy tylko po asfalcie to sobie zamontuje choinkę zapachowa nad kołem.

Amortyzator ma mięć wolną drogę na całej długości swojego skoku. Jak wpadniecie w dziurę w asfalcie i amortyzator dobije to co wtedy? To że stracicie halogen to najmniejszy problem ale ten halogen może potem gdzieś polecieć i coś komuś zrobić.

Nie jestem przeciwnikiem modyfikowania motocykli ale jak wszystko trzeba to robić z głową.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brzydal
A1



Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 5:38, 14 Gru 2010    Temat postu:

Ja troche z innej beczki. Podejde do tematu jak zwykle w najbardziej leniwy sposob. Wink

Mianowicie odkad spadl sneg poruszam sie blachosmrodem - stary fiat bravo - jak ktos kiedys jechal to wie ze swiatel to ten samochod nie ma. Wink Ale w czum rzecz... W ramach testu zmienilem zwykle zarowki (wszystkie H1) na H1 Osram Silvercostam +50% (albo +60% juz nie pamietam) dla swiatel mijania oraz Osram HI NightBraker +100% na drogowe. Swiatla mam ustawione jak nalezy, wszystko sprawdzane, nikogo nie oslepiam itp. a roznica jest na prawde kolosalna. Barwa swiatla zmienila sie nieznacznie, ale za to jego zasieg jest juz zeby ni skamac co najmniej o 50-70% wiekszy. Roznica jest na prawde kolosalna.

Ale wracajac do tematu. V-strom ma na prawde dobre i wydajne lampy. ZArowki +100 Osram Nightbraker wytrzymuja ok 15k km przebiegu w samochodach wiec praktycznie w moto na sezon wystarcza. Nie mam pojecia czy w H4 bedzie porownywalna porpawa jak w H1, ale ysle ze warto to rozwazyc. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Oświetlenie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Następny
Strona 1 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin