Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MOTOOILER
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sorier
A2



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09

PostWysłany: Sob 13:53, 09 Lip 2011    Temat postu:

gregorio napisał:
Teraz rozumiem, chociaż chyba nie do końca tak jest. Jak mi nie chciał zadziałać elektrozawór podczas montażu pomierzyłem napięcia i podpiąłem go bezpośrednio pod akumulator, żeby sprawdzić czy nie jest uszkodzony. Sterownik dawał napięcie 10,8 V i to nie wystarczało a na akumulatorze było 11,9V i działał bez problemu.

Właśnie o tym mówię. Sterownik daje za niskie napięcie, często zbyt niskie by zadziałał elektrozawór. I tu leży problem.

A to był tylko taki skrót myślowy Wink "Czy to aż taki problem zbudować sterownik na 12V a nie na 14V?" Chodziło mi o to ze te 1-2V gdzieś giną w sterowniku i producent tego nie poprawia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Sob 14:07, 09 Lip 2011    Temat postu:

Dokładnie była właśnie różnica 1V pomiędzy tymi dwoma punktami, ciekawe jakie są napięcia przy pracującym silniku i przy podłączonym urządzeniu bo z pewnością występuje jakiś spadek napięcia, tego już niestety nie pomierzyłem. Zastanawiam się, czy nie najlepszym rozwiązaniem było by zastosowanie przekaźnika tak jak już tu wcześniej podpowiadano, tanie i proste wyeliminowanie problemu. Być może sam tak zrobię kiedyś przy okazji jak będę jeszcze dłubał przy motorku, chociaż u mnie działa teraz bez problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ChudyPit
A1



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Bemowo

PostWysłany: Sob 17:17, 13 Sie 2011    Temat postu:

Moje trochę takie laickie pytanie.

Czy nie lepiej było by zamontować dyszę na mniejszą zębatkę niż z tyłu na większą z której kapie na felgę oponę i co tam jeszcze się napatoczy?

Szukałem na forum opinii w tym temacie ale tylko parę osób wspomina o takiej możliwości nie argumentując tego wymysłu.

Zamierzam zakupić oliwiarkę i przy okazji czyszczenia tłoczka popychacza sprzęgła i okolic mógłbym tam to zamontować tylko czy to wpłynie na komfort oliwienia łańcucha ?

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 21:14, 13 Sie 2011    Temat postu:

Można i tak, nie zastanawiałem się nad tym.
Ale po pierwsze zapraszam do przywitalni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 17:38, 14 Sie 2011    Temat postu:

już było o tym gdzieś na forum, nie wiem tylko skąd ta informacja, że chlapie na felgę, oponę i nie wiem co się jeszcze może tam napatoczyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 5:45, 15 Sie 2011    Temat postu:

ChudyPit napisał:
Moje trochę takie laickie pytanie.

Czy nie lepiej było by zamontować dyszę na mniejszą zębatkę niż z tyłu na większą z której kapie na felgę oponę i co tam jeszcze się napatoczy?

Szukałem na forum opinii w tym temacie ale tylko parę osób wspomina o takiej możliwości nie argumentując tego wymysłu.

Zamierzam zakupić oliwiarkę i przy okazji czyszczenia tłoczka popychacza sprzęgła i okolic mógłbym tam to zamontować tylko czy to wpłynie na komfort oliwienia łańcucha ?

Pozdrawiam.



Owszem, było już o tym na forum...
Zębatka zdawcza obraca się dużo szybciej niż zębatka koła a więc siła odśrodkowa jest dużo większa. Olej rozchlapywany jest dużo intensywniej niż w klasycznym rozwiązaniu, co za tym idzie łańcuch jest słabiej przez niego penetrowany a sam olej "wykapuje" spod osłony zębatki zdawczej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 5:47, 15 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sorier
A2



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09

PostWysłany: Pią 19:46, 19 Sie 2011    Temat postu:

ChudyPit napisał:

Czy nie lepiej było by zamontować dyszę na mniejszą zębatkę.

Nie, i to nie z powodu większej siły (potocznie zwanej) odśrodkową, a z powodu spływania oleju po zębatce i zębach na zewnątrz z pominięciem łańcucha. Jeżeli to tylko możliwe to powinno się unikać podawania oleju na zębatkę, zarówno tylną jak i przednią. Najlepsze miejsce umieszczenia dyszy to tuż nad wewnętrznymi płytkami ogniw łańcucha, tak by olej spływał po nich z jednej strony na o-ringi i z drugiej pod tulejki łańcucha.

PS. Podczas ostatniego dłuższego przelotu autostradami zrobiłem eksperyment, zmniejszyłem ilość oleju do 0,5-0,6ml/100km (hipolu). Efekt: łańcuch idealnie nasmarowany Smile Wyglada na to, że jeżeli łańcuch jest dobrze nasmarowany to ubytki oleju wymagające uzupełnienia nawet podczas szybkiej jazdy są minimalne. Oczywiście w suchym i czystym powietrzu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ChudyPit
A1



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Bemowo

PostWysłany: Pią 20:36, 19 Sie 2011    Temat postu:

Stwierdzenie na przednia/tylną zębatkę było tylko moim skrótem myślowym, dokładniej miałem na myśli tylko okolice montowania dyszy. W pełni rozwinięte pytanie powinno brzmieć:

Najlepiej było by zamontować dyszę oliwiarki nad łańcuchem tak aby kapało na środek łańcucha:
- przy małej zębatce u góry zanim łańcuch na nią się zatrybi,
- przy małej zębatce na dole aby smarowidło ociekało swobodnie aż do napotkania tylnej zębatki,
- przy dużej zębatce na dole zanim łańcuch na nią się zatrybi,
- przy dużej zębatce na górze aby smarowidło ociekało swobodnie aż do napotkania przedniej zębatki

Po przemyśleniach dochodzę do wnioski iż przy zamontowaniu końcówki oliwiarki przy przedniej zębatce było by bardziej niebezpieczne gdyż w obudowie mogła by się zbierać większa ilość oleju i przy gwałtownym odjeździe całość mogła by wylecieć pod koło a wtedy możliwy szlif.

Jutro wymieniam uszczelkę od tłoczka popychacza sprzęgła to zdejmę przy okazji obudowę zębatki i się rozejrzę co i jak. Może jakaś fotorelacja lub filmik zarzucę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sorier
A2



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09

PostWysłany: Pią 21:25, 19 Sie 2011    Temat postu:

Ja mam tak



Smaruje dobrze i praktycznie niemożliwe jest przypadkowe przestawienie lub uszkodzenie dyszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ChudyPit
A1



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Bemowo

PostWysłany: Pią 23:13, 19 Sie 2011    Temat postu:

Wydaje mi się czy rurka jest u Ciebie spłaszczona na końcu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sorier
A2



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09

PostWysłany: Sob 7:20, 20 Sie 2011    Temat postu:

Tak, jest spłaszczona i ma mały otworek z jednej strony spłaszczenia. Spłaszczenie zapobiega wyciekaniu oleju na postoju, trochę zwiększa precyzje kapania i zmniejsza krople oleju. Nikt o tym nie wspomniał, ale kształt końcówki podającej, tzw dyszy, wpływa na wielkość kropli oleju spadającej na łańcuch. Najmniejsze są przy zastosowaniu igieł, największe przy rurkach lub wężach dużej średnicy. Krople powinny być jak najmniejsze.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sorier dnia Sob 7:27, 20 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Sob 10:53, 27 Sie 2011    Temat postu:

Podczas przeszukiwania allegro.p znalazlem nowa olejarke - bardzo podobna do V-oila i nieco zmodyfikowana. A co najwazniejsze, 100zl tansza:
[link widoczny dla zalogowanych]

ps. to nie jest reklama...nie mam nic wspolnego z ta aukcja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 12:46, 27 Sie 2011    Temat postu:

Wygląda ok...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Sob 13:48, 27 Sie 2011    Temat postu:

wyglada wrecz identycznie jak V-oila. ciekawe jak z dzialaniem

jak zdrowko RR?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marynarz
A2



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ełk

PostWysłany: Sob 15:16, 27 Sie 2011    Temat postu:

Sorier, ale twój łańcuch i zębatka wyglądaja jakby były nie smarowane - brudne, oblepione metalicznym proszkiem ze scierających się zebatek.
Przy olejarce zębatka i łańcuch wyglądają jak wypolerowane szczoteczką do zębów. Cos tu nie gra....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sorier
A2



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09

PostWysłany: Sob 20:19, 27 Sie 2011    Temat postu:

Wypolerowane tzn. mokre od oleju? Ale po co cała zębatka ma być mokra, przecież to nic nie da. To samo dotyczy zewnętrznych powierzchni płytek. Zarówno bok zębatki jak i boki płytek (poza wewnętrzną powierzchnia wewnętrznych płytek) o nic nie ocierają, wiec nie muszą być prawie wogóle smarowane.

Coś co określiłeś jako metaliczny proszek, to tłusta maź piasku z drogi i oleju.

Spróbuje zrobić zdjęcie łańcucha w taki sposób, by było widać co i jak jest naprawdę posmarowane.

Oczywiście mogę ustawić olejarkę tak by wszystko ładnie błyszczało "wypolerowane". Ale zużyje 4 razy wiecej oleju niż powinienem, i poza łańcuchem posmarowany będzie cały karter silnik, centralna stopka, felga, tablica rejestracyjna itd. Raczej nie o to mi chodziło budując swoją olejarkę.

Edit
Cytat:
Podczas przeszukiwania allegro.p znalazlem nowa olejarke - bardzo podobna do V-oila i nieco zmodyfikowana. A co najwazniejsze, 100zl tansza:
[link widoczny dla zalogowanych]

ps. to nie jest reklama...nie mam nic wspolnego z ta aukcja.
Producent tej olejarki jest zarejestrowany na tym forum, więc pewnie wkrótce sam zareklamuje swój produkt.

Jak to szybko idzie postęp, jeszcze niedawno pytał jak zrobić olejarkę a dzisiaj już na tym zarabia Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sorier dnia Sob 21:32, 27 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojskowy
A2



Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Budzyń

PostWysłany: Śro 21:31, 31 Sie 2011    Temat postu:

Dober napisał:
Podczas przeszukiwania allegro.p znalazlem nowa olejarke - bardzo podobna do V-oila i nieco zmodyfikowana. A co najwazniejsze, 100zl tansza:
[link widoczny dla zalogowanych]

ps. to nie jest reklama...nie mam nic wspolnego z ta aukcja.

Zamówiłem tą olejarke, zamontowałem bez problemów (instrukcja bardzo dokładna. Mam 2 lewe ręce i poradziłem sobie świetnie). Cena świetna, na pierwszy rzut oka od scotta nie odbiega. Jak to wygląda z eksploatacją dam znać jak troche pojeźdze z tym bajerem Smile
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jscoolg
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:21, 31 Sie 2011    Temat postu:

Mój łańcuch po 14k (12 z motoilerem) wyglada jak po 25. Nie wiem czy jak tak jeżdżę czy ta olejarka tak czyni - przelatal ktoś wiecej na olejarce zeby wypowiedzieć sie na ile zwiększa żywotność ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sorier
A2



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09

PostWysłany: Śro 23:01, 31 Sie 2011    Temat postu:

Zwiększa żywotność, u mnie co najmniej 2-krotnie. Ale nie ma reguły, bo zależy to od wielu czynników. W każdym razie łańcuch po 14tys.km powinien wyglądać jak nowy, obojętnie czym smarowany. Wygląda na to, że albo olejarka pracuje niewłaściwie, albo łańcuch jest marnej jakości, albo wreszcie warunki pracy twojego napędu są bardzo specyficzne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jscoolg
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 5:18, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Łańcuch mokry caly czas - rurka podaje mi na zembatke i stamtąd olej trafia na łańcuch (a może powinienem skierować ja na łąńcuch ?). Łańcuch oryginalny DID (od nowości) - stawiam na specyfikę jazdy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Czw 7:31, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Od nowości napęd na motooilerze , przelatane 33 tysie , regulacja przesunięta o 1 kreskę i założona nowa przednia zębatka bo robiła złą robotę . Zużycie oleju przez te km to 0,8 litra .
W tysiącu to wynik raczej niezły


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:36, 01 Wrz 2011    Temat postu:

GrzesiekK napisał:
Od nowości napęd na motooilerze , przelatane 33 tysie , regulacja przesunięta o 1 kreskę i założona nowa przednia zębatka bo robiła złą robotę . Zużycie oleju przez te km to 0,8 litra .
W tysiącu to wynik raczej niezły


Ja mam podobnie, ze trzy razy naciągałem łańcuch a ma 26 tysi już i też przednią zębatkę zmieniałem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Czw 9:16, 01 Wrz 2011    Temat postu:

U mnie w litrze łańcuch ma na chwilę obecną nalatane 21tys. Przednia zębatka była wymieniona po 16tys (JT), mogłaby jeszcze trochę polatać, ale bałem się, że zdechnie całkiem na wyjeździe, więc profilaktycznie poszła nowa. Tylna (JT) nie wykazuje śladów zużycia. Łańcuch to jakiś RK. W moim odczuciu o wiele słabszy niż DID, ale i tak się nie wyciąga strasznie i przez ostatnie kilkanaście tysięcy naciągany był 2 razy, w sumie może o 1 kreskę. Motooiler zamontowany wcześniej niż obecny zestaw napędowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel257
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 20:00, 27 Wrz 2011    Temat postu:

Ma ktos moze instrukcje montazu motooilera bo nie dostalem w przesylce a kontakt z producentem nie nalezy do najlatwiejszych prosił bym na maila [link widoczny dla zalogowanych] z góry dziekuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 20:45, 27 Wrz 2011    Temat postu:

producent nie załącza wydruku, wysyła instrukcję e-mailem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:26, 27 Wrz 2011    Temat postu:

Mam instrukcje montażu tyle że z pierwszej partii jaka trafiła na forum. To było z półtora roku temu i mógł zmienić kolory przewodów, a to ma dość duże znaczenie bo urządzenie ni jest zabezpieczone przed odwrotną polaryzacją.
Zeskanuję jutro w pracy i ci wyślę jak chcesz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel257
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 18:41, 28 Wrz 2011    Temat postu:

Dzięki wielkie chlopaki za instrukcje!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
buka1956
A1



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żywiec

PostWysłany: Sob 19:20, 15 Paź 2011    Temat postu:

I ja mam tutaj pytanie to w końcu lepiej Motooiler zakupić czy Scottolier??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Sob 19:53, 15 Paź 2011    Temat postu:

a sprzedaja jeszcze motooiler??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Sob 20:07, 15 Paź 2011    Temat postu:

Floydoo napisał:
a sprzedaja jeszcze motooiler??


Widziałem ostatnio w kilku sklepach internetowych. 370 PLN.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Sob 21:06, 15 Paź 2011    Temat postu:

Z Motooilera jestem bardziej zadowolony niż ze Scota w przeszłości .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 14:14, 03 Lis 2011    Temat postu:

Ja mam Motooiler i też jestem bardzo zadowolony chociaż porównania do Scotta nie mam. Jedynym problemem u mnie był długi czas wyczekiwania na przesyłkę bo zamawiałem bezpośrednio u producenta, żeby uzyskać cenę uzgodnioną dla forumowiczów. Przy montażu pojawiły się dylematy i pomimo późnej pory uzyskałem pomoc telefoniczną która rozwiała moje wątpliwości. Myślę, że warto też rozważyć kupno tej konkurencyjnej oliwiarki o której jest kilka postów wstecz wspomniane, szkoda, że nikt jeszcze nie zamieścił swojej opinii jako jej użytkownik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blues
A1



Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stargard Szczeciński

PostWysłany: Nie 17:03, 13 Lis 2011    Temat postu:

Cześć. Fajną olejarkę znalazłem na Allegro. Kosztuje 255 zł. Niestety nie mogę dać linka ponieważ jestem świeży na forum (ograniczenie przed spamem). Wystarczy wpisać w allegro "olejarka motocyklowa" i jest. Może ktoś już używał tego urządzenia?. Jeśli tak to proszę o opinie. Pozdrawiam. Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Blues dnia Nie 17:19, 13 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Nie 18:09, 13 Lis 2011    Temat postu:

ale nazwe przecierz mogles wpisac Idea ostatecznie nr aukcji Idea

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Nie 18:13, 13 Lis 2011    Temat postu:

Floydoo napisał:
ale nazwe przecierz mogles wpisac Idea ostatecznie nr aukcji Idea


ehhh... [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reno
A1



Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 19:20, 13 Lis 2011    Temat postu:

Mam tę olejarkę zamontowaną w mojej KLV -ce. Założona niedawno
więc dużo powiedzieć nie mogę. Wykonanie staranne, wbudowany czujnik
temperatury wpływający na dozowanie oleju. Ja do tej pory- o.k.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Nie 19:31, 13 Lis 2011    Temat postu:

Kilka osob na naszym forum ma juz te olejarke i jak dotad pozytywnie sie o niej wypowiadali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 19:46, 13 Lis 2011    Temat postu:

no właśnie o niej pisałem, ciekaw jestem opinii

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 23:10, 13 Lis 2011    Temat postu:

Czemu nie można zmieścić wszystkiego do jednej obudowy... Można Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Pon 22:06, 14 Lis 2011    Temat postu:

czy ktoś kto używa tej olejarki za 255pln z allegro mógłby podzielić się wrażeniami jak ona się sprawuje ? Wszelkie info o plusach i minusach chętnie widziane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 22:09, 14 Lis 2011    Temat postu:

krzychoo napisał:
czy ktoś kto używa tej olejarki za 255pln z allegro mógłby podzielić się wrażeniami jak ona się sprawuje ? Wszelkie info o plusach i minusach chętnie widziane.


Ktoś już w tym wątku pisał o niej wcześniej. Poszukaj. Smile
Cena jest taka, że chyba rozważę jej zakup Smile
Zwłaszcza, że producent jest z Krakowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Pon 22:33, 14 Lis 2011    Temat postu:

express napisał:

Cena jest taka, że chyba rozważę jej zakup Smile


no właśnie cena zachęcająca, informacje są ogólne że parę osób ma, fajnie by było jakby teraz ktoś coś więcej napisał o niej, żeby nie było ze to jakiś badziew i będzie coś co chwila się rozłączać, rozstrajać itp itd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur 8K8
Motocyklista



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZGIERZ / k. Łodzi

PostWysłany: Wto 10:51, 15 Lis 2011    Temat postu:

tez zastanawiam się nad zakupem tego urządzenia, jeśli jeszcze zainteresuje się kilka osób to można spróbować wynegocjować rabat

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Śro 16:06, 16 Lis 2011    Temat postu:

dzwoniłem do sprzedawcy w celu uzyskania jakiś dodatkowych informacji o tym produkcie, dowiedziałem się, ze jest to jego produkt, sprzedaje go od połowy tego roku, sprzedał kilkanaście sztuk dopiero, jedyną reklamacją jaką miał to przepalona dioda w sterowniczku przy kierownicy.

Podał mi adres swojej strony gdzie jest trochę więcej info niż w jego aukcji allegro m.in. instrukcja montażu.

Dla mnie brzmi to wszystko zachęcająco, przez telefon miło i fachowo ale nie wiem czemu ale się waham

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Śro 18:19, 16 Lis 2011    Temat postu:

A to ja znam tego gagatka Very Happy Teraz jeździ caponordem, a wcześniej latał SV650 i stąd się znamy. Nawet nie wiedziałem, że Bartek robi olejarki. Wcześniej robił podnośniki pod wahacz czy główkę ramy, później jeszcze działał jakieś kufry aluminiowe... Olejarki nie macałem osobiście, ale jeżeli jest tej samej jakości co wcześniejsza produkcja, to zdecydowanie jest warta polecenia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Toomek
A1



Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Łódź

PostWysłany: Pon 10:18, 02 Kwi 2012    Temat postu: Oliwiarka od Bartka (Wilku)

Dzisiaj zamówiłem te oliwiarkę od Bartka wraz z montażem w Konstancinie. Jak już będzie działała i trochę przejadę to dam znać jak działa. Na razie z zebranych opinii wynika, że warto i stad moja decyzja.

Już po montażu i pierwsze 500 km zrobione Smile Montaż zajął poniżej 3 godzin a przeprowadził go Falco z Konstancina Jeziornej - polecam ten warsztat: [link widoczny dla zalogowanych]

Przed uruchomieniem łańcuch został dokładnie umyty i wysuszony sprężonym powietrzem. Pierwsze 100 km zrobione po Warszawie. Po 50 km cały łańcuch pokrył się olejem, felga czysta, na boku opony kilka minimalnych (o,5 mm), rozmazanych kropelek oleju. Przy przebiegu 100 km od montażu nie pojawiło się więcej zabrudzeń a łańcuch tłusty Smile Kolejne 400 km w trasie, po odpowiednim przestawieniu potencjometru z "miasto" na "trasa". Nadal żadnych zabrudzeń, felga cały czas czysta, przybyło kilka minimalnych kropek na boku opony. Łańcuch prawidłowo nasmarowany Smile W zbiorniczku oleju (Hipol) nic prawie nie ubyło Smile
Reasumując: jestem z tego zakupu i montażu całkowicie zadowolony i mogę polecić to wszystkim tym, którzy szukają alternatywy dla smarowania ręcznego czy sprayem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Toomek dnia Pon 12:53, 23 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Woytec
Motocyklista



Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 13:06, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Sam jestem ciekawy jak to będzie działać... przeczytałem o niej bardzo dużo na różnych forach i znacznie przeważają opinie pozytywne w związku z tym sam zdecydowałem się zakupić to cudo... leży w pudełku i czeka na montaż który mam nadzieję uskutecznię w przyszłym tygodniu... w każdym razie wygląda bardzo obiecująco Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kitkal
A1



Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 23:40, 06 Kwi 2012    Temat postu:

Toomek napisał:
Dzisiaj zamówiłem te oliwiarkę od Bartka wraz z montażem w Konstancinie. Jak już będzie działała i trochę przejadę to dam znać jak działa. Na razie z zebranych opinii wynika, że warto i stad moja decyzja.


Jaką zamówiłeś pojemność zbiornika na olej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wonski
Motocyklista



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: Sob 0:14, 07 Kwi 2012    Temat postu:

a czemu nie zrobić sobie olejarki po prostu za pomocą odpowiedniego przekaźnika czasowego? Ja mam tak zrobione i sprawdza się wystarczająco dobrze. Chyba nie kręcicie non stop tymi interwałami czasu podawania i przestoju?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darayavahus
A2



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzkowice

PostWysłany: Sob 15:01, 07 Kwi 2012    Temat postu:

Jakby tak kolega puścił nam to hurtem po 2 stówki, to może bym się skusil Smile
No i zastanawiam się, czy dałoby radę zrobić podwójną końcówkę, tak żeby smarować od razu obie strony łańcucha...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin