VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne -> MOTOOILER Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 14:53, 09 Lip 2011
sorier
A2

 
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09





gregorio napisał:
Teraz rozumiem, chociaż chyba nie do końca tak jest. Jak mi nie chciał zadziałać elektrozawór podczas montażu pomierzyłem napięcia i podpiąłem go bezpośrednio pod akumulator, żeby sprawdzić czy nie jest uszkodzony. Sterownik dawał napięcie 10,8 V i to nie wystarczało a na akumulatorze było 11,9V i działał bez problemu.

Właśnie o tym mówię. Sterownik daje za niskie napięcie, często zbyt niskie by zadziałał elektrozawór. I tu leży problem.

A to był tylko taki skrót myślowy Wink "Czy to aż taki problem zbudować sterownik na 12V a nie na 14V?" Chodziło mi o to ze te 1-2V gdzieś giną w sterowniku i producent tego nie poprawia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:07, 09 Lip 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Dokładnie była właśnie różnica 1V pomiędzy tymi dwoma punktami, ciekawe jakie są napięcia przy pracującym silniku i przy podłączonym urządzeniu bo z pewnością występuje jakiś spadek napięcia, tego już niestety nie pomierzyłem. Zastanawiam się, czy nie najlepszym rozwiązaniem było by zastosowanie przekaźnika tak jak już tu wcześniej podpowiadano, tanie i proste wyeliminowanie problemu. Być może sam tak zrobię kiedyś przy okazji jak będę jeszcze dłubał przy motorku, chociaż u mnie działa teraz bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:17, 13 Sie 2011
ChudyPit
A1

 
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Bemowo





Moje trochę takie laickie pytanie.

Czy nie lepiej było by zamontować dyszę na mniejszą zębatkę niż z tyłu na większą z której kapie na felgę oponę i co tam jeszcze się napatoczy?

Szukałem na forum opinii w tym temacie ale tylko parę osób wspomina o takiej możliwości nie argumentując tego wymysłu.

Zamierzam zakupić oliwiarkę i przy okazji czyszczenia tłoczka popychacza sprzęgła i okolic mógłbym tam to zamontować tylko czy to wpłynie na komfort oliwienia łańcucha ?

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:14, 13 Sie 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Można i tak, nie zastanawiałem się nad tym.
Ale po pierwsze zapraszam do przywitalni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:38, 14 Sie 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





już było o tym gdzieś na forum, nie wiem tylko skąd ta informacja, że chlapie na felgę, oponę i nie wiem co się jeszcze może tam napatoczyć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 6:45, 15 Sie 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





ChudyPit napisał:
Moje trochę takie laickie pytanie.

Czy nie lepiej było by zamontować dyszę na mniejszą zębatkę niż z tyłu na większą z której kapie na felgę oponę i co tam jeszcze się napatoczy?

Szukałem na forum opinii w tym temacie ale tylko parę osób wspomina o takiej możliwości nie argumentując tego wymysłu.

Zamierzam zakupić oliwiarkę i przy okazji czyszczenia tłoczka popychacza sprzęgła i okolic mógłbym tam to zamontować tylko czy to wpłynie na komfort oliwienia łańcucha ?

Pozdrawiam.



Owszem, było już o tym na forum...
Zębatka zdawcza obraca się dużo szybciej niż zębatka koła a więc siła odśrodkowa jest dużo większa. Olej rozchlapywany jest dużo intensywniej niż w klasycznym rozwiązaniu, co za tym idzie łańcuch jest słabiej przez niego penetrowany a sam olej "wykapuje" spod osłony zębatki zdawczej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 6:47, 15 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:46, 19 Sie 2011
sorier
A2

 
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09





ChudyPit napisał:

Czy nie lepiej było by zamontować dyszę na mniejszą zębatkę.

Nie, i to nie z powodu większej siły (potocznie zwanej) odśrodkową, a z powodu spływania oleju po zębatce i zębach na zewnątrz z pominięciem łańcucha. Jeżeli to tylko możliwe to powinno się unikać podawania oleju na zębatkę, zarówno tylną jak i przednią. Najlepsze miejsce umieszczenia dyszy to tuż nad wewnętrznymi płytkami ogniw łańcucha, tak by olej spływał po nich z jednej strony na o-ringi i z drugiej pod tulejki łańcucha.

PS. Podczas ostatniego dłuższego przelotu autostradami zrobiłem eksperyment, zmniejszyłem ilość oleju do 0,5-0,6ml/100km (hipolu). Efekt: łańcuch idealnie nasmarowany Smile Wyglada na to, że jeżeli łańcuch jest dobrze nasmarowany to ubytki oleju wymagające uzupełnienia nawet podczas szybkiej jazdy są minimalne. Oczywiście w suchym i czystym powietrzu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:36, 19 Sie 2011
ChudyPit
A1

 
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Bemowo





Stwierdzenie na przednia/tylną zębatkę było tylko moim skrótem myślowym, dokładniej miałem na myśli tylko okolice montowania dyszy. W pełni rozwinięte pytanie powinno brzmieć:

Najlepiej było by zamontować dyszę oliwiarki nad łańcuchem tak aby kapało na środek łańcucha:
- przy małej zębatce u góry zanim łańcuch na nią się zatrybi,
- przy małej zębatce na dole aby smarowidło ociekało swobodnie aż do napotkania tylnej zębatki,
- przy dużej zębatce na dole zanim łańcuch na nią się zatrybi,
- przy dużej zębatce na górze aby smarowidło ociekało swobodnie aż do napotkania przedniej zębatki

Po przemyśleniach dochodzę do wnioski iż przy zamontowaniu końcówki oliwiarki przy przedniej zębatce było by bardziej niebezpieczne gdyż w obudowie mogła by się zbierać większa ilość oleju i przy gwałtownym odjeździe całość mogła by wylecieć pod koło a wtedy możliwy szlif.

Jutro wymieniam uszczelkę od tłoczka popychacza sprzęgła to zdejmę przy okazji obudowę zębatki i się rozejrzę co i jak. Może jakaś fotorelacja lub filmik zarzucę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:25, 19 Sie 2011
sorier
A2

 
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09





Ja mam tak



Smaruje dobrze i praktycznie niemożliwe jest przypadkowe przestawienie lub uszkodzenie dyszy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:13, 20 Sie 2011
ChudyPit
A1

 
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Bemowo





Wydaje mi się czy rurka jest u Ciebie spłaszczona na końcu ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:20, 20 Sie 2011
sorier
A2

 
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09





Tak, jest spłaszczona i ma mały otworek z jednej strony spłaszczenia. Spłaszczenie zapobiega wyciekaniu oleju na postoju, trochę zwiększa precyzje kapania i zmniejsza krople oleju. Nikt o tym nie wspomniał, ale kształt końcówki podającej, tzw dyszy, wpływa na wielkość kropli oleju spadającej na łańcuch. Najmniejsze są przy zastosowaniu igieł, największe przy rurkach lub wężach dużej średnicy. Krople powinny być jak najmniejsze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sorier dnia Sob 8:27, 20 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:53, 27 Sie 2011
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Podczas przeszukiwania allegro.p znalazlem nowa olejarke - bardzo podobna do V-oila i nieco zmodyfikowana. A co najwazniejsze, 100zl tansza:
http://allegro.pl/v-strom-dl-650-olejarka-motocyklowa-i1785176135.html

ps. to nie jest reklama...nie mam nic wspolnego z ta aukcja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:46, 27 Sie 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Wygląda ok...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:48, 27 Sie 2011
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





wyglada wrecz identycznie jak V-oila. ciekawe jak z dzialaniem

jak zdrowko RR?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:16, 27 Sie 2011
Marynarz
A2

 
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ełk





Sorier, ale twój łańcuch i zębatka wyglądaja jakby były nie smarowane - brudne, oblepione metalicznym proszkiem ze scierających się zebatek.
Przy olejarce zębatka i łańcuch wyglądają jak wypolerowane szczoteczką do zębów. Cos tu nie gra....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:19, 27 Sie 2011
sorier
A2

 
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09





Wypolerowane tzn. mokre od oleju? Ale po co cała zębatka ma być mokra, przecież to nic nie da. To samo dotyczy zewnętrznych powierzchni płytek. Zarówno bok zębatki jak i boki płytek (poza wewnętrzną powierzchnia wewnętrznych płytek) o nic nie ocierają, wiec nie muszą być prawie wogóle smarowane.

Coś co określiłeś jako metaliczny proszek, to tłusta maź piasku z drogi i oleju.

Spróbuje zrobić zdjęcie łańcucha w taki sposób, by było widać co i jak jest naprawdę posmarowane.

Oczywiście mogę ustawić olejarkę tak by wszystko ładnie błyszczało "wypolerowane". Ale zużyje 4 razy wiecej oleju niż powinienem, i poza łańcuchem posmarowany będzie cały karter silnik, centralna stopka, felga, tablica rejestracyjna itd. Raczej nie o to mi chodziło budując swoją olejarkę.

Edit
Cytat:
Podczas przeszukiwania allegro.p znalazlem nowa olejarke - bardzo podobna do V-oila i nieco zmodyfikowana. A co najwazniejsze, 100zl tansza:
http://allegro.pl/v-strom-dl-650-olejarka-motocyklowa-i1785176135.html

ps. to nie jest reklama...nie mam nic wspolnego z ta aukcja.
Producent tej olejarki jest zarejestrowany na tym forum, więc pewnie wkrótce sam zareklamuje swój produkt.

Jak to szybko idzie postęp, jeszcze niedawno pytał jak zrobić olejarkę a dzisiaj już na tym zarabia Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sorier dnia Sob 22:32, 27 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:31, 31 Sie 2011
Wojskowy
A2

 
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Budzyń





Dober napisał:
Podczas przeszukiwania allegro.p znalazlem nowa olejarke - bardzo podobna do V-oila i nieco zmodyfikowana. A co najwazniejsze, 100zl tansza:
http://allegro.pl/v-strom-dl-650-olejarka-motocyklowa-i1785176135.html

ps. to nie jest reklama...nie mam nic wspolnego z ta aukcja.

Zamówiłem tą olejarke, zamontowałem bez problemów (instrukcja bardzo dokładna. Mam 2 lewe ręce i poradziłem sobie świetnie). Cena świetna, na pierwszy rzut oka od scotta nie odbiega. Jak to wygląda z eksploatacją dam znać jak troche pojeźdze z tym bajerem Smile
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:21, 31 Sie 2011
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mój łańcuch po 14k (12 z motoilerem) wyglada jak po 25. Nie wiem czy jak tak jeżdżę czy ta olejarka tak czyni - przelatal ktoś wiecej na olejarce zeby wypowiedzieć sie na ile zwiększa żywotność ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:01, 01 Wrz 2011
sorier
A2

 
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: M-ce 09





Zwiększa żywotność, u mnie co najmniej 2-krotnie. Ale nie ma reguły, bo zależy to od wielu czynników. W każdym razie łańcuch po 14tys.km powinien wyglądać jak nowy, obojętnie czym smarowany. Wygląda na to, że albo olejarka pracuje niewłaściwie, albo łańcuch jest marnej jakości, albo wreszcie warunki pracy twojego napędu są bardzo specyficzne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 6:18, 01 Wrz 2011
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Łańcuch mokry caly czas - rurka podaje mi na zembatke i stamtąd olej trafia na łańcuch (a może powinienem skierować ja na łąńcuch ?). Łańcuch oryginalny DID (od nowości) - stawiam na specyfikę jazdy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:31, 01 Wrz 2011
GrzesiekK
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 480
Przeczytał: 61 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa





Od nowości napęd na motooilerze , przelatane 33 tysie , regulacja przesunięta o 1 kreskę i założona nowa przednia zębatka bo robiła złą robotę . Zużycie oleju przez te km to 0,8 litra .
W tysiącu to wynik raczej niezły


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:36, 01 Wrz 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





GrzesiekK napisał:
Od nowości napęd na motooilerze , przelatane 33 tysie , regulacja przesunięta o 1 kreskę i założona nowa przednia zębatka bo robiła złą robotę . Zużycie oleju przez te km to 0,8 litra .
W tysiącu to wynik raczej niezły


Ja mam podobnie, ze trzy razy naciągałem łańcuch a ma 26 tysi już i też przednią zębatkę zmieniałem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:16, 01 Wrz 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





U mnie w litrze łańcuch ma na chwilę obecną nalatane 21tys. Przednia zębatka była wymieniona po 16tys (JT), mogłaby jeszcze trochę polatać, ale bałem się, że zdechnie całkiem na wyjeździe, więc profilaktycznie poszła nowa. Tylna (JT) nie wykazuje śladów zużycia. Łańcuch to jakiś RK. W moim odczuciu o wiele słabszy niż DID, ale i tak się nie wyciąga strasznie i przez ostatnie kilkanaście tysięcy naciągany był 2 razy, w sumie może o 1 kreskę. Motooiler zamontowany wcześniej niż obecny zestaw napędowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:00, 27 Wrz 2011
pawel257
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Ma ktos moze instrukcje montazu motooilera bo nie dostalem w przesylce a kontakt z producentem nie nalezy do najlatwiejszych prosił bym na maila ziebiec@gmail.com z góry dziekuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:45, 27 Wrz 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





producent nie załącza wydruku, wysyła instrukcję e-mailem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:26, 28 Wrz 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mam instrukcje montażu tyle że z pierwszej partii jaka trafiła na forum. To było z półtora roku temu i mógł zmienić kolory przewodów, a to ma dość duże znaczenie bo urządzenie ni jest zabezpieczone przed odwrotną polaryzacją.
Zeskanuję jutro w pracy i ci wyślę jak chcesz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:41, 28 Wrz 2011
pawel257
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Dzięki wielkie chlopaki za instrukcje!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:20, 15 Paź 2011
buka1956
A1

 
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żywiec





I ja mam tutaj pytanie to w końcu lepiej Motooiler zakupić czy Scottolier??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:53, 15 Paź 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





a sprzedaja jeszcze motooiler??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:07, 15 Paź 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Floydoo napisał:
a sprzedaja jeszcze motooiler??


Widziałem ostatnio w kilku sklepach internetowych. 370 PLN.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:06, 15 Paź 2011
GrzesiekK
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 480
Przeczytał: 61 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa





Z Motooilera jestem bardziej zadowolony niż ze Scota w przeszłości .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:14, 03 Lis 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Ja mam Motooiler i też jestem bardzo zadowolony chociaż porównania do Scotta nie mam. Jedynym problemem u mnie był długi czas wyczekiwania na przesyłkę bo zamawiałem bezpośrednio u producenta, żeby uzyskać cenę uzgodnioną dla forumowiczów. Przy montażu pojawiły się dylematy i pomimo późnej pory uzyskałem pomoc telefoniczną która rozwiała moje wątpliwości. Myślę, że warto też rozważyć kupno tej konkurencyjnej oliwiarki o której jest kilka postów wstecz wspomniane, szkoda, że nikt jeszcze nie zamieścił swojej opinii jako jej użytkownik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:03, 13 Lis 2011
Blues
A1

 
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stargard Szczeciński





Cześć. Fajną olejarkę znalazłem na Allegro. Kosztuje 255 zł. Niestety nie mogę dać linka ponieważ jestem świeży na forum (ograniczenie przed spamem). Wystarczy wpisać w allegro "olejarka motocyklowa" i jest. Może ktoś już używał tego urządzenia?. Jeśli tak to proszę o opinie. Pozdrawiam. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Blues dnia Nie 18:19, 13 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:09, 13 Lis 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





ale nazwe przecierz mogles wpisac Idea ostatecznie nr aukcji Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:13, 13 Lis 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Floydoo napisał:
ale nazwe przecierz mogles wpisac Idea ostatecznie nr aukcji Idea


ehhh... http://allegro.pl/olejarka-motocyklowa-nie-scottoiler-i1923438132.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:20, 13 Lis 2011
reno
A1

 
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Mam tę olejarkę zamontowaną w mojej KLV -ce. Założona niedawno
więc dużo powiedzieć nie mogę. Wykonanie staranne, wbudowany czujnik
temperatury wpływający na dozowanie oleju. Ja do tej pory- o.k.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:31, 13 Lis 2011
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Kilka osob na naszym forum ma juz te olejarke i jak dotad pozytywnie sie o niej wypowiadali.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:46, 13 Lis 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





no właśnie o niej pisałem, ciekaw jestem opinii


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:10, 14 Lis 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Czemu nie można zmieścić wszystkiego do jednej obudowy... Można Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:06, 14 Lis 2011
krzychoo
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie





czy ktoś kto używa tej olejarki za 255pln z allegro mógłby podzielić się wrażeniami jak ona się sprawuje ? Wszelkie info o plusach i minusach chętnie widziane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:09, 14 Lis 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





krzychoo napisał:
czy ktoś kto używa tej olejarki za 255pln z allegro mógłby podzielić się wrażeniami jak ona się sprawuje ? Wszelkie info o plusach i minusach chętnie widziane.


Ktoś już w tym wątku pisał o niej wcześniej. Poszukaj. Smile
Cena jest taka, że chyba rozważę jej zakup Smile
Zwłaszcza, że producent jest z Krakowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:33, 14 Lis 2011
krzychoo
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie





express napisał:

Cena jest taka, że chyba rozważę jej zakup Smile


no właśnie cena zachęcająca, informacje są ogólne że parę osób ma, fajnie by było jakby teraz ktoś coś więcej napisał o niej, żeby nie było ze to jakiś badziew i będzie coś co chwila się rozłączać, rozstrajać itp itd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:51, 15 Lis 2011
Artur 8K8
Motocyklista

 
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZGIERZ / k. Łodzi





tez zastanawiam się nad zakupem tego urządzenia, jeśli jeszcze zainteresuje się kilka osób to można spróbować wynegocjować rabat


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:06, 16 Lis 2011
krzychoo
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie





dzwoniłem do sprzedawcy w celu uzyskania jakiś dodatkowych informacji o tym produkcie, dowiedziałem się, ze jest to jego produkt, sprzedaje go od połowy tego roku, sprzedał kilkanaście sztuk dopiero, jedyną reklamacją jaką miał to przepalona dioda w sterowniczku przy kierownicy.

Podał mi adres swojej strony gdzie jest trochę więcej info niż w jego aukcji allegro m.in. instrukcja montażu.

Dla mnie brzmi to wszystko zachęcająco, przez telefon miło i fachowo ale nie wiem czemu ale się waham

http://www.wilkuj.cba.pl/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:19, 16 Lis 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





A to ja znam tego gagatka Very Happy Teraz jeździ caponordem, a wcześniej latał SV650 i stąd się znamy. Nawet nie wiedziałem, że Bartek robi olejarki. Wcześniej robił podnośniki pod wahacz czy główkę ramy, później jeszcze działał jakieś kufry aluminiowe... Olejarki nie macałem osobiście, ale jeżeli jest tej samej jakości co wcześniejsza produkcja, to zdecydowanie jest warta polecenia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oliwiarka od Bartka (Wilku)
PostWysłany: Pon 11:18, 02 Kwi 2012
Toomek
A1

 
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Łódź





Dzisiaj zamówiłem te oliwiarkę od Bartka wraz z montażem w Konstancinie. Jak już będzie działała i trochę przejadę to dam znać jak działa. Na razie z zebranych opinii wynika, że warto i stad moja decyzja.

Już po montażu i pierwsze 500 km zrobione Smile Montaż zajął poniżej 3 godzin a przeprowadził go Falco z Konstancina Jeziornej - polecam ten warsztat: http://mfalco.empestudio.com/index.html

Przed uruchomieniem łańcuch został dokładnie umyty i wysuszony sprężonym powietrzem. Pierwsze 100 km zrobione po Warszawie. Po 50 km cały łańcuch pokrył się olejem, felga czysta, na boku opony kilka minimalnych (o,5 mm), rozmazanych kropelek oleju. Przy przebiegu 100 km od montażu nie pojawiło się więcej zabrudzeń a łańcuch tłusty Smile Kolejne 400 km w trasie, po odpowiednim przestawieniu potencjometru z "miasto" na "trasa". Nadal żadnych zabrudzeń, felga cały czas czysta, przybyło kilka minimalnych kropek na boku opony. Łańcuch prawidłowo nasmarowany Smile W zbiorniczku oleju (Hipol) nic prawie nie ubyło Smile
Reasumując: jestem z tego zakupu i montażu całkowicie zadowolony i mogę polecić to wszystkim tym, którzy szukają alternatywy dla smarowania ręcznego czy sprayem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Toomek dnia Pon 13:53, 23 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:06, 03 Kwi 2012
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Sam jestem ciekawy jak to będzie działać... przeczytałem o niej bardzo dużo na różnych forach i znacznie przeważają opinie pozytywne w związku z tym sam zdecydowałem się zakupić to cudo... leży w pudełku i czeka na montaż który mam nadzieję uskutecznię w przyszłym tygodniu... w każdym razie wygląda bardzo obiecująco Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:40, 07 Kwi 2012
kitkal
A1

 
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Toomek napisał:
Dzisiaj zamówiłem te oliwiarkę od Bartka wraz z montażem w Konstancinie. Jak już będzie działała i trochę przejadę to dam znać jak działa. Na razie z zebranych opinii wynika, że warto i stad moja decyzja.


Jaką zamówiłeś pojemność zbiornika na olej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:14, 07 Kwi 2012
wonski
Motocyklista

 
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pszczyna





a czemu nie zrobić sobie olejarki po prostu za pomocą odpowiedniego przekaźnika czasowego? Ja mam tak zrobione i sprawdza się wystarczająco dobrze. Chyba nie kręcicie non stop tymi interwałami czasu podawania i przestoju?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:01, 07 Kwi 2012
Darayavahus
A2

 
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Jakby tak kolega puścił nam to hurtem po 2 stówki, to może bym się skusil Smile
No i zastanawiam się, czy dałoby radę zrobić podwójną końcówkę, tak żeby smarować od razu obie strony łańcucha...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MOTOOILER
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria elektroniczne i elektryczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 8  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin