Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MOTOOILER
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamyk
A



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 13:32, 28 Gru 2009    Temat postu: MOTOOILER

W związku z wczorajszym zainteresowaniem w sprawie oliwiarki rozmawiałem dziś telefonicznie z producentem automatycznego systemu smarowania łańcucha "motooiler" firmy V-oila z Wrocławia.Poprosiłem go o pojawienie się tu na forum w celu prezentacji swojego produktu i wzięcia udziału w ewentualnej dyskusji. Z jego strony została przedstawiona prośba o rozpoczęcie nowego wątku związanego tylko z jego produktem, gdyz kilkakrotnie juz brał udział na forach w dyskusjach związanych z innymi produktami co dopowadzało do chaosu i tracenia wątku.Zobowiązał się do pojawienia na forum dziś w godzinach wieczornych, bądź najdalej jutro rano.
W związku z powyższym mam prośbę do administratorów o nie "zrzucanie" , "przesuwanie" bądź zamykanie powyzszego tematu.Być może już przy niewielkim zainteresowaniu,( a w perspektywie możliwie dużym przy tylu zarejestrowanych członkach) będzie można wynegocjować "dobrę cenę"?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamyk
A



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 14:08, 28 Gru 2009    Temat postu:

a może by tak dla usprawnienia już zadawać pytania
na ile gwarancja?
jaka trwałość elektrozaworu?
ile reklamacji?
jaka cena przy ilu zamówieniach?
jaki zakres otwierania zaworu i jak płynny?
jak skomplikowany montaż?
itd itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 14:38, 28 Gru 2009    Temat postu:

Moje pytanie niech będzie takie:

1) Dlaczego warto kupić MOTOOILER zamiast SCOTTOILERA? (Pomijając niższą cenę. W przypadku Scottoilera płacimy sporo za markę, toteż zakładam, że cena w sumie jest porównywalna, dlaczego więc lepiej jest kupić Motooiler. Doczytałem już, że system podwójnego oliwienia - z dwóch stron - nie jest jakimś strasznie wielkim ulepszeniem w Scottoilerze [ale jednak JEST]).

Dla jasności - ja byłbym ewentualnie chętny na zakup takiego urządzenia :)

2) Warto byłoby podkreślić wagę pytania, które postawił już kamyk - jak bardzo skomplikowany jest montaż, ze zwróceniem szczególnej uwagi na estetykę w DL'u. Tutaj raczej nie ma miejsca na jakieś sterczące rurki i plastikowe zbiorniki, w Hondzie Varadero jeszcze ujdzie, ale tutaj bym tego nie chciał widzieć :D

Pozdrawiam i mam nadzieję, że jakąś sensowną cenę uda nam się wynegocjować - biorąc poprawkęna to, że mamy sezon zimowy, więc akcesoria motocyklowe powinny być sprzedawane taniej, bo w garażu zimniej i ciężej zamontować :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Pon 16:15, 28 Gru 2009    Temat postu:

Panowie- na wiekszość pytań odpowiedź jest na stronie produenta...ponadto czy jest sens wałkować to co zostało juz przerobione na innych forach? Wystarczy wklepać w googlach "motooiler"...
W mojej opinii sens pojawienia się przedstawieciela producenta na tym forum jest w przypadku gdy przyjdzie i powie: dla członków "Vstromclub" cena 250zł.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom
Motocyklista



Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Czechowice-Dziedzice

PostWysłany: Wto 2:32, 29 Gru 2009    Temat postu:

Biały napisał:
W mojej opinii sens pojawienia się przedstawieciela producenta na tym forum jest w przypadku gdy przyjdzie i powie: dla członków "Vstromclub" cena 250zł.


zgadzam się z kolegą.
pozdrowienia,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motooiler
A1



Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 15:24, 29 Gru 2009    Temat postu:

witam

zgodnie z obietnicą daną jednemu z forumowiczów pozwolę sobie zabrać głos. sporo kwestii poruszonych jest na www ale najpierw pytania forumowe:

na ile gwarancja?

12 mcy od daty zakupu

jaka trwałość elektrozaworu?

elektrozawór przystosowany jest konstrukcyjnie do pracy ciągłej. tutaj otwiera się w zakresie od .25s do 4s. regulowanym płynnie raz na około minutę. nie grozi mu przedwczesne zużycie przed oddaniem maszyny na złom.

ile reklamacji?

hm... jak do tej pory nikt się nie skarżył ani na jakość wykonania ani na trwałość urządzenia.

jaka cena przy ilu zamówieniach?

proponuję stałą cenę dla forum 300PLN sztuka. przy zamówieniach grupowych realizowanych pod jeden adres wysyłka będzie po mojej stronie /tak robimy u nas na XRV.pl/.
uprzedzam, że nie ma sensu porównywania ceny lokalnej TU do cen na forach Hondy XRV lub XL, których jestem członkiem od dawna. Cena, która póki co tam obowiązuje jest wynikową procesu ewolucji urządzenia /tak naprawdę już dawno powinna być wyższa bo obecny motooiler różni się znacznie od tego, który powstał w lutym 2009, inne też są elementy mocujące, inne opakowanie.../ oraz niestety ale ma spore podstawy w generowanej sprzedaży.

jak skomplikowany montaż?

montaż na pewno nie jest bardziej skomplikowany niż montaż scottoilera. podłączenia w instalację elektryczną dokonuje się w okolicy tyłu motocykla /w '+' pozycji/ i dowolny punkt masy. zawór jest 'unipolarny' - czyli tak naprawdę nie ma znaczenia który przewód gdzie w samym zaworze.
zasadniczo z doświadczenia najwięcej czasu zajmuje znalezienie miejsca na zbiornik oleju i zawór ale są to na tyle niewielkie elementy, a w DL'u pod owiewkami mieszka tyle powietrza, że powinno się bez problemu udać.
motooiler jeździ już w pięciu DL650 i właściciele nie mieli jakichkolwiek problemów z instalacją.

co do ceny i porównywania do scotta. na przyszłej wersji strony mam zamiar wykonać takie porównanie w wersji tabelarycznej ale póki co:
nie ma podstaw do tego żeby porównywać te dwa urządzenia łeb w łeb i do tego jeszcze porównywać ich cenę.
oczywiście ten kto będzie chciał i tak kupi produkt markowy podobnie jak ma się kwestia z ubraniami i samochodami chociażby.

jeśli mówić o cenie to zebranie razem kilku plastikowych elementów z wtryskarki wraz z dość, jak bywa, zawodną membraną, moim zdaniem nie powinno osiągać takiego pułapu cenowego.
zwłaszcza jeśli dodamy do tego brak możliwości płynnej regulacji podczas jazdy, brak łatwej możliwości wyłączenia urządzenia, konieczność stosowania dedykowanych środków smarnych, nietrwałe elementy mocująco/dozujące, niewielki standardowy zbiornik oleju.
ktoś wspomniał o double injectorze - niestety nie występuje w standardzie a kosztuje ok 130PLN - proszę o tym pamiętać.
wiekszy zbiornik oleju to wydatek kolejnych 200PLN z kawałkiem.

spotkałem się również z opiniami, że w przypadku Scottoilera zwiększenie pojemności układu podciśnienia /drganie słupa gazu w rurce długości nawet ok 1 m jeśli zbiornik zamocowany jest z tyłu motocykla/ wpływa negatywnie na pracę niektórych wysilonych jednostek napędowych.

dodatkowo - mocowanie zbiornika scotta z przodu motocykla - /co mogłoby umożliwić prostsze napełnianie lub regulację/ - jest niezalecane przez samego producenta - ze względu na zmiany w lepkości oleju znajdującego się w magistrali w okolicy rozgrzanych elementów silnika /strumień ciepłego powietrza z chłodnicy i konwekcja od silnika w ruchu miejskim/ - wpływa takie umocowanie bardzo niekorzystnie na wydajność urządzenia w funkcji temperatury.

scottoiler 'leje' olejem cały czas od momentu odpalenia motocykla. jest to ciągłe 'sączenie się' środka smarnego.
motooiler dozuje olej tylko co jakiś czas. czy jest to zaleta czy wada widać po stanie felgi i okolic, i to niezależnie od zastosowanego oleju.
osobiście rekomenduję zwykły Hipol. choć od przyszłego sezonu mam zamiar wprowadzić olej ekologiczny/biodegradowalny dedykowany do łańcuchów - niestety Panowie - jedna kropla oleju jest w stanie zanieczyścić ok 1000l wody :/ jakoś Scottoiler sie tym od 25 lat nie przejmuje /nawiasem podobnie ma sie kwestia ze smarami do łańcuchów - juz przy samej aplikacji 50% idzie w przyrodę/ - potem nie jest dużo lepiej a też są oparte na produktach ropopochodnych.

pisać zasadniczo mogę długo ale zdecydowanie wolę odpowiedzieć na konkretne pytania. postaram się odpowiedzieć na wszystkie w sposób kulturalny poruszone kwestie dotyczące motooilera.

no i na koniec: prosiłbym nie 'kupą' Mości Panowie ;)


pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wypowiedź

m symbuła / matjas


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motooiler dnia Wto 15:30, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 16:24, 29 Gru 2009    Temat postu:

Mam jedno krótkie pytanie: ile tych urządzeń zostału już sprzedanych? :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Wto 16:27, 29 Gru 2009    Temat postu:

motooiler napisał:

ile reklamacji?

hm... jak do tej pory nikt się nie skarżył ani na jakość wykonania ani na trwałość urządzenia.


jak długo te osoby użytkują to urządzenie? tylko jeden sezon (coś wspominałeś o lutym 2009)?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motooiler
A1



Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:58, 29 Gru 2009    Temat postu:

niestety nie mogę udzielić informacji co do ilości sprzedanych już motooilerów. mam nadzieję, że to zrozumiałe.
chcę jednak, żeby było jasne: nie jestem przedsiębiorcą walczącym o utrzymanie się na powierzchni za pomocą wątków jak ten - niech to zastąpi odpowiedź wprost.
najstarsze egzemplarze motooilera są z kwietnia b.r. przy szczycie sprzedażowym przypadającym na sezon tuż przed wakacjami i tuż po nich, odpowiednio -> kiedy ludzie chcieli mieć smarowanie przed wyjazdem i kiedy z wakacji wrócili dochodząc do wniosku, że spray to jednak nie najlepszy wynalazek.
urządzenia są bezawaryjnie użytkowane jeden sezon - to fakt. Scottoiler też kiedyś zaczynał.

pozdrawiam
m symbuła / matjas


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motooiler dnia Wto 16:59, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 658
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Wto 18:01, 29 Gru 2009    Temat postu:

Podsumowanie:
1 smar kastrola kosztuje 35zyla.
W sezonie 2009 zrobilem 23000kmów oczywiście dzielę to na 3 motocykle i zużłem 5 puszek tego smaru co daje przy obecnej cenie 175 zyla na sezon.
W mojej ocenie jest to nieopłacalny gadżet.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Wto 18:29, 29 Gru 2009    Temat postu:

vpawel napisał:
W sezonie(...) zużłem 5 puszek tego smaru co daje przy obecnej cenie 175 zyla na sezon.
W mojej ocenie jest to nieopłacalny gadżet.

Jeśli chodzi a aspekt ekonomiczny to chyba o oszczedność chodzi przy rzadszej wymianie zestawu napędowego, które wg. producenta wytrzymuja duuuużo dłużej- (jak dużo to się nie przekonamy dopóki tej smarownicy nie kupimy;-)

Mnie osobiście poza kaską bardziej przekonuje nie martwienie się czy muszę już łańcuch smarować czy nie albo czy mi spray'u nie zabraknie gdzieś w trasie gdzie nie da sie go kupić...
"Święty spokój"- bezcenny :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Wto 18:55, 29 Gru 2009    Temat postu:

VPAWEL niestety nie zgodzę się z Tobą
Wypowiem się na swoim przykładzie , tylko mowa o innym moto - VFR800 . i przy użyciu sprayów i Scotoillera
Przed zakupem Scotoillera smarowałem łańcuch sprajem Motula co 300 - 500km . Po 25 tkm po kilkakrotnym naciąganiu łańcuch wyciągnął się nierównomiernie i musiałem wymienić kompletny napęd - wiadomo .
Po wymianie ( RK X ring ) zainstalowałem Scota i cały czas był na nim film olejowy i zrobiłem 20tkm bez naciągania . Dalej nie wiem , bo sprzedałem moto i teraz Stroma szukam ... Jednak smarowanie " na bieżąco " wydłuża pracę napędu i nie jest to tylko moje zdanie .
Scotoiller według mojego doświadczenia ma kilka wad o których napisał kolega Motooiler i jego rozwiązanie mnie przekonuje .
Poza kwestią samego sposobu regulacji którego nie widziałem i podejżewam , że jest to jakiś potencjometr nie mam zastrzeżeń
Ogólnie JESTEM NA T A K i pierwszym z akcesoriów do mojego nowego moto będzie Motooiler


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 658
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Wto 19:28, 29 Gru 2009    Temat postu:

Cytat:
Mnie osobiście poza kaską bardziej przekonuje nie martwienie się czy muszę już łańcuch smarować czy nie albo czy mi spray'u nie zabraknie gdzieś w trasie gdzie nie da sie go kupić...
"Święty spokój"- bezcenny :)


I tak będziesz musiał wozić olej do smarowniczki i pilnować czy się nie skończył a takiego oleju idzie znacznie więcej niż smaru.Z mojego doświadczenia przy normalnym użytkowaniu w 1000-cu zestaw napędowy i tak wymieniasz co 25000 no max 30000.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Wto 19:47, 29 Gru 2009    Temat postu:

Vpawel piszesz że : I tak będziesz musiał wozić olej do smarowniczki i pilnować czy się nie skończył
Znowu opierając się na moim doświadczeniu trasa Częstochowa - przez Alpy do Rimini i spowrotem również przez Alpy do domu 4500km - Scotoiller zużył pół zbiornika ( jakieś 50 ml )
Tu dodam , że jestem gadżeciarzem i poprostu lubię dodatkowe urządzenia " ułatwiające " życie ..... :wink:

Motooiler - w kwestii ceny , to Scota kupowaliśmy forumowym hurtem za 270PLN z przesyłką , więc jak wiadomo - 10 zadowolonych użytkowników to 20 nowych klientów
ale 10 niezadowolonych - to 100 którzy już nie kupią produktu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GrzesiekK dnia Wto 19:55, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamyk
A



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:51, 29 Gru 2009    Temat postu:

po pierwszym i jak narazie ostatnim myciu łańcucha powiem tak - czynność ta nie dla mnie bo syf, bo kregosłup, bo kolana, bo strata czasu i te same argumenty ze smarem w spray'u więc jestem na tak.Biłem się z myślami czy scottoiler czy motooiler - ale zadecydowała płyta pod silnik -nabyłem polski wyrób evo - zaje....ty jezeli polski motooiler trzyma klasę tak samo jak płyta wybieram polski produkt, a do tego regulacja z fotela w zasięgu paluchów - już kombinuje nad poprzeczką na kierownicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:09, 29 Gru 2009    Temat postu:

GrzesiekK napisał:

Motooiler - w kwestii ceny , to Scota kupowaliśmy forumowym hurtem za 270PLN z przesyłką , więc jak wiadomo - 10 zadowolonych użytkowników to 20 nowych klientów
ale 10 niezadowolonych - to 100 którzy już nie kupią produktu


Połowa ceny... - ilu was tam to zamówiło?

Motooiler, ja broń Boże nie będę próbował dowieść, że twoja smarownica nie jest warta tych pieniędzy. Wiesz, 10 osób to już załóżmy 2500 zł :). (a 10 osób JUŻ się poniekąd zgłosiło, w tym także i ja, kwestia negocjacji jest bardzo ważną kwestią, bo pomyśl ile musiałbyś to trzymać na allegro, żeby sprzedać 10 egzemplarzy).


Jeśli chodzi o mnie to:

1) podoba mi się system sterowania - na wierzchu i w ogóle zgrabnie
2) wolę wesprzeć "rodzimego" producenta :)
3) liczę na dobrą ofertę z racji ewentualnego hurtowego zakupu :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaca
Motonita



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 20:19, 29 Gru 2009    Temat postu:

Też kliknąłem jako potencjalnie zainteresowany zakupem.

Pytanie:
Czy będzie faktura VAT :?:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Wto 20:23, 29 Gru 2009    Temat postu:

Połowa ceny... - ilu was tam to zamówiło?

10 albo 12 nie pamiętam dokładnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Wto 20:29, 29 Gru 2009    Temat postu:

scottoiler czy motooiler jeżeli chcemy porównać ceny to takich samych produktów scottoiler z elektroniczną regulacją to koszt ponad 1000 pln a bliżej 2000pln więc o cenach lepiej nie rozmawiać jeśli jest odpowiednia regulacja[a producent zapewnia że jest] to takie urządzenie będzie tańsze od sprayu i pewniejsze w każdej chwili łańcuch jest smarowany co do pojemnika na olej zawsze można zakupić dodatkowy scottoilera i zaadoptować ale według mnie to bezcelowe większość z nas nie robi więcej jak 6000km a teoretycznie oleju powinno starczyć na jakieś ok 10000km a jki fajny bajer mam elektronicznie smarowany łańcuch będę się chyba pisał na to a swojego scottoilera wystawie na allegro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motooiler
A1



Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 11:13, 30 Gru 2009    Temat postu:

witam ponownie

smarowanie sprayem wbrew temu co piszesz vpaweł ma niestety sporo wad.
czy jest tańsze czy droższe niż scott czy motooiler pozostawię kwestii ceny sprayu i czestotliwości jego użytkowania.
niemniej - smarowanie sprayem wygląda mniej więcej tak, że przy posmarowaniu mamy tego sprayu masę /oczywiście ładne białe boki łańcucha i widać, że ten smar jest - niestety nie tam gdzie być powinien/ przez jakieś 50km w zależności gdzie jeździmy. potem przez około 50-100km jest w sam raz a potem to już niestety jest cienizna.
i nie mówię o tym czy spray jest na łańcuchu bo jestem pewien, że jest i na nim i w jego okolicy ale raczej czy znajduje się w przestrzeniach między rolkami a sworzniem oraz na osiach obrotu ogniw.
zdecydowaną różnicą zauważalną od razu po założeniu olejarki jest brak konieczności naciągania napędu. potwierdzą to niemal wszyscy, którzy w sezonie robią więcej niż jakieś 5kkm /tacy też są i są OK - żeby nie było ;) /. jest to zauważalne w każdym motocyklu niezależnie od mocy. jako anegdotę mogę podać fakt, że nabył motooilera człowiek jeżdzący na GSX1400 który zajeździł oryginalny napęd smarując sprayem w jakieś trzy miesiące sezonu!!! mówił, że regulacja napięcia napędu to była kwestia powrotu z każdego weekendu.
kupił nowy napęd i już rozpędem kupił tańszą olejarkę - motooilera bo niestety za napęd do GSX'a dał w okolicy 1000PLN. problem z naciąganiem łańcucha odszedł w niepamięć. sam nie mógł w to uwierzyć i dzwonił do mnie, żeby mi to powiedzieć. bardzo miły fakt.
Ten GSX to trochę ekstremalny przykład ale dobrze unaocznia, co się dzieje, kiedy nie dba się właściwie o łańcuch.
DOKŁADNIE te same procesy zniszczeniowe zachodzą w każdym motocyklu z takim przeniesieniem napędu, oczywiście nie każdy legitymuje się takim piecem jak GSX więc nie widać jak napęd 'ginie w oczach'.
Jaca pytał o fakturę VAT. oczywiście, że tak.
i jeszcze zasięg na zbiorniku jeśli nie pisałem - spokojnie 3000-4000km w zależności od upodobań i warunków drogowych. wydaje mi się, że nie trzeba specjalnie wozić ze sobą oleju na dolewki.

pozdrawiam serdecznie
m symbuła / matjas


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motooiler dnia Śro 11:15, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 13:29, 30 Gru 2009    Temat postu:

vpawel już tak ma. On zawsze musi być kontra :D
Ja jeżdżę z motooilerem własnej roboty z podobnym sterownikiem i jestem zadowolony bo nie muszę się babrać ze smarem.
Co do naciągania łańcucha jak pisze motooiler to święta prawda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek
A



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 16:04, 30 Gru 2009    Temat postu:

od dawna wiadomo ze łańcuchy smaruje się olejem , nawet w instrukcji motocykla jest o tym napisane ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 658
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Śro 17:02, 30 Gru 2009    Temat postu:

Czy będziecie mieli automat,czy zwykły spray to i tak max 30000 i wymienicie napęd.A im większy moment obrotowy motocykla tym wymiana będzie częstrza.Jak założycie kiepski tzn tani i z promocji napęd to i 5 smarowniczek nic Wam nie pomoże ale zgadzam się przy automacie mniej "ciężkiej roboty" z łańcuchem oczywiście pod warunkiem,że wam się dysza nie zapcha.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamyk
A



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 17:21, 30 Gru 2009    Temat postu:

Wiedzę juz mam kompletną.Pozostało jedno krótkie pytanie do motooiler'a - ile?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Śro 17:49, 30 Gru 2009    Temat postu:

kamyk napisał:
Wiedzę juz mam kompletną.Pozostało jedno krótkie pytanie do motooiler'a - ile?

Było napisane-300PLN...natomiast ja mam prośbę do motooilera o przemyślenie jeszcze ceny- być moze przy hurtowym zamówieniu opłaciłoby Ci sie z niej jeszcze zejść...ponadto reklama też kosztuje a tu ja masz za free...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamyk
A



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 17:52, 30 Gru 2009    Temat postu:

Było napisane cyt."proponuję stałą cenę dla forum 300PLN sztuka"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 18:09, 30 Gru 2009    Temat postu:

Biały napisał:
kamyk napisał:
Wiedzę juz mam kompletną.Pozostało jedno krótkie pytanie do motooiler'a - ile?

Było napisane-300PLN...natomiast ja mam prośbę do motooilera o przemyślenie jeszcze ceny- być moze przy hurtowym zamówieniu opłaciłoby Ci sie z niej jeszcze zejść...ponadto reklama też kosztuje a tu ja masz za free...


Podpisuję się pod tą wypowiedzią.

Ktoś wyżej pisał, że Scottoilera hurtowo dostali za 300> od producenta. Może spróbować pójść tym tropem (ależ Motooilerowi wlazłem na ambicję :D) ...

Ale serio się zastanawiam, przy 20 chętnych, załóżmy, że 15 jest zdecydowanych (NA RAZIE), to już naprawdę powinniśmy dostać upust jak ch...olera :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motooiler
A1



Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 18:17, 30 Gru 2009    Temat postu:

witam
nie mówię 'nie' dla upustu poniżej magicznej granicy 300PLN.
dla jasności sytuacji proszę o ostateczną deklarację zainteresowane osoby na mail: [link widoczny dla zalogowanych] co do ilości zamówionych sztuk narazie w formacie: ilość sztuk, NICK z forum V-strom.
tu odniosę się do pytania o 'ilość sprzedanych sztuk' - o ile dyskusja nad zaletami i wadami urządzenie odbywa się w publicznym necie i to jest OK tak nie jestem zainteresowany udostępnianiem informacji nt. ilości zamówionych/sprzedanych urządzeń komukolwiek - szczerze niestety konkurencja tylko na to czeka. wystarczy, że na allegro wszystko widać jak na dłoni...

pozdrawiam i zapraszam.
wrócę z ceną jak zamkniemy listę - dajmy na to czas do 10stycznia. myślę, że sezon taki, że czas nie nagli tak bardzo. OK?
przy obecnej deklarowanej ilości zainteresowanych wykonanie serii dla V-strom Forum zajmie max tydzień.

m symbula / matjas

p.s. GrzesiekK, jeśli można, poproszę o link do wątku/forum, w którym Scott poszedł zbiorczo za wyżej wymienioną cenę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motooiler dnia Śro 18:27, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaca
Motonita



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom

PostWysłany: Śro 22:27, 30 Gru 2009    Temat postu:

motooiler napisał:
dla jasności sytuacji proszę o ostateczną deklarację zainteresowane osoby na mail: [link widoczny dla zalogowanych] co do ilości zamówionych sztuk narazie w formacie: ilość sztuk, NICK z forum V-strom.
Dla jasności sytuacji byłoby dobrze (wg mnie) aby chętni wpisywali się również na Forum. Wtedy widać jaki obrót (ile sztuk) wygenerowało Forum V-Stroma.
Jako miejsce wpisu proponuję wątek z ankietą aby nie śmiecić tutaj gdzie jest dyskusja, pytania i odpowiedzi.
Ewentualnie admin niech zmoderuje jeśli widzi to inaczej.

Link do ankiety: http://www.vstromclub.fora.pl/ring-wolny,20/motooiler-ilu-potencjalnie-chetnych,2173.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jaca dnia Śro 22:28, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:46, 30 Gru 2009    Temat postu:

kurna, ale sie targujecie... jest przeciez tyle opcji... mozna kupic za 200pln smarowanie wykonane solidnie, a jak ktos ma odrobine czasu i zdolnosci manualnych to zrobi sam wg. wskazowek tych ktorzy zrobili sami... 300pln to nie jest jakis pieniadz ogromny biorac pod uwage, ze niektorzy placa 400pln za blache pod silnik, albo 350pln za przerobienie kanapy albo jakies choinkowe swiatelka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motooiler
A1



Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 22:54, 30 Gru 2009    Temat postu:

w sumie Jaca też masz rację.
potem pomyślałem ze to straszny bunkier z tym mailem. ale ja wychowany jestem na czterech pancernych ;)
zdrowia
m


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Czw 11:59, 31 Gru 2009    Temat postu:

bibop napisał:
kurna, ale sie targujecie... jest przeciez tyle opcji... mozna kupic za 200pln smarowanie wykonane solidnie, a jak ktos ma odrobine czasu i zdolnosci manualnych to zrobi sam wg. wskazowek tych ktorzy zrobili sami... 300pln to nie jest jakis pieniadz

bibop kiedys była taka reklama "grosz do grosza a będzie kokosza";-)
Myslę, że nie jest wstydem się targować- takie czasy...

Oczywiście można sobie zrobić samemu smarownicę- koszt samych elementów, które trzeba kupić jest sosunkowo niski- max. 60-80zł+to co znajdziemy w każdym garażu jednak poświęcony na jego budowę czas jest dużo dłuższy niż zakup i montaż gotowego urządzenia no i nie każdy umie/ma czas na takie zabawy a i nie wykonamy tego tak estetycznie...
W gotowym produkcie duży procent to "know-how" i to normalne- ktoś miał pomysł na biznes i to trzeba chwalić a jeśli produkt jest tańszy niż konkurencji i do tego podobno lepszy no i na dobitkę nasz krajowy to już w ogóle Szacun !

Wracając jednak do ceny i ilości chętnych mam taki pomysł- motooiler zadeklarowałeś stałą cene dla forum+ dopuszczasz jeszcze mozliwość obniżenia ceny wiec moze napisz wprost do jakiej kwoty, żeby była sytuacja jasna np.:
1) 300PLN- dla każdego z forum
2) 275- przy min. 15 chętnych
3) 250- cena ostateczna, ponizej której nie zejdziesz- nie opłaca się, koszty własne itp...musi się zebrac min. 30chetnych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 12:20, 31 Gru 2009    Temat postu:

Zgadzając się z góry na takie zestawienie zamykamy sobie możliwość negocjacji. Ktoś wyżej pisał, że Scotta o wartości 440 kupili hurtem (10/12 osób) za poniżej 300 :)

My schodząc z 350 do takiej samej ceny jak za droższy produkt będziemy na straconej pozycji :D

Tu nie ma "letko" :) ... 30 osób będzie ciężko znaleźć, myślę, że 20 to jest już naprawdę duże zamównienie - w wypadku sprzedaży za 250zł, to w sumie 5000zł. Kupa kasy. Weźmy pod uwagę, że same materiały nie są tak kosztowną sprawą :)

Ale zobaczmy najpierw ilu naprawdę zainteresowanych się zbierze. Potem będziemy ustalać OSTATECZNĄ cenę. Przy takim zbiorowym "ataku" cenę widzę sporo poniżej 300 :). Nie jestem jakimś dusigroszem, ale to wydaje się mieć sens.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Czw 12:37, 31 Gru 2009    Temat postu:

V-Told napisał:
Zgadzając się z góry na takie zestawienie zamykamy sobie możliwość negocjacji(...)

Tak progi cenowe jak i ilościowe podalem zupełnie przykładowo- motooiler moze je zmodyfikować natomiast chodzi o sama przejrzystość sytuacji- za ile przy jakim zamowieniu...
Trzeba tez pamiętać, że producent ma stale koszty poniżej, których nie zejdzie choćby i 100szt. wyprodukował dlatego prośba o cenę ostateczną i minimalna ilość przy jakiej jest ona mozliwa...
V-Told napisał:
30 osób będzie ciężko znaleźć, myślę, że 20 to jest już naprawdę duże zamównienie

13 osob juz się zadeklarowało a na pewno znalazłyby się więcej w przypadku gdyby wiedzieli, że jest mozliwa cena np. 250...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 12:53, 31 Gru 2009    Temat postu:

Hehe, ale przecież sam z siebie nie zaoferuje niższej ceny. A właśnie o nią nam chodzi :). No ale nic, zobaczmy na razie jaką mamy siłę przebicia w postaci chętnych na zakup.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 17:58, 31 Gru 2009    Temat postu:

tak mi do głowy pomysł wpadł w zasadzie tylko myśl taka, że jak już dojdzie do transakcji to może by oliwiarka miała takie logo jak naszywki oczywiście obok nazwy producenta, taki napis V-strom gdzieś obok V-oila.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Czw 17:58, 31 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motooiler
A1



Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 8:51, 04 Sty 2010    Temat postu:

witam
niestety konra.dzik nie da się czegoś takiego zrobić. naklejki są robione na sicie i mam zamówiony komplet kilkuset sztuk już na sezon. dodruk jest i niemożliwy i nieopłacalny bo jednorazowo nie jest to tania zabawa.
co do dywagacji cenowych to czekamy za 'zamknięcie' listy jak się ludzie porozmrażają po świętach, nowym roku itd. jak pisałem do
10.01.2010.
niemniej chcę, żeby kwestia była jasna - nie jestem hobbystą. założyłem firmę, i usiłuję z niej utrzymać i siebie i rodzinę. jak łatwo robić to w Polsce pewnie każdy się spodziewa.
nie mam zamiaru uprawiać martyrologii bo każdy robi to co lubi, ale z tematem kalkulacji kosztów i opłacalności poradziłem sobie już dawno temu i nie ma co tego roztrząsać - cena 250PLN nie będzie możliwa do osiągnięcia.
V-Told - to nie same materiały tworzą koszt /nie taki znów niewielki/. wynajem warsztatu, koszty ZUS'u, telefony i inne rachunki mają w tym również niemały udział. dodatkowo jak pisałem powyżej - trzeba na tym również zarabiać i mieć możliwość rozwijania produktu.

pozdrawiam
motooiler


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaca
Motonita



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 12:37, 04 Sty 2010    Temat postu:

mootoiler, jak myślę każdy z nas ma świadomość kosztów produkcji oraz ogólnie funkcjonowania firmy. Nikt też nie ma zamiaru zagladać Ci do kieszeni. To Ty znasz poziom opłacalności swojego produktu i od Ciebie musimy uzyskać tę ostateczną odpowiedź jaka będzie cena przy takim a takim zamówieniu.

Jak widać z listy jesteśmy przy ok. 17 sztukach. 20 sztuk to tylko kwestia czasu aby ludzie się dopisali jak tylko "rozmrożą się" po Świetach Wink Z ankiety widać, że chętnych jest ok. 25 osób a myślę, że 30-tkę przebijemy. Im bliżej sezonu tym wiecej też będzie chętnych bo każdy "nowy" pyta o: gmole, handbary, smarowanie łańcucha, osłonę pod silnik, gniazdo zapalniczki, itd. Tak więc dobra oferta dla Forum V-Stroma to również gwarancja ciągłości zamówień na przyszość i rekomendacji zadowolonych (mam nadzieję) userów. Rozpisałem się.... Do rzeczy:
Zaproponuj proszę cenę dla:
- < 20 szt
- < 30 szt
- > 30 szt
Lub sam ustal przedziały wedle swoich kalkulacji. Na jedno tylko chciałbym zwriócić uwagę - niekoniecznie 30-ta czy 40-ta sprzedana sztuka powinna być tańsza. Wręcz odwrotnie - wydaje mi się, że dla pierwszej powiedzmy dwudziestki cena powinna być, jako dla prekursorów, w pewnym sensie promocyjna. To oni będę rekomendować zalety tego urządzenia dla nowych użytkowników. To tylko moja sugestia, zrobisz jak uważasz. Czasem ktoś woli sprzedać mało a zarobić dużo - kwestia podejścia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miccal
Motocyklista



Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 206
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: tk kielce

PostWysłany: Pon 14:31, 04 Sty 2010    Temat postu:

przygladam sie dyskusji dot ceny,, jak kolwiek sam nie lubie przeplacac i jestem zainteresowany niska cena to niestety motooiler ma niestety duzo racji, on z tego zyje .
a ze gdzies sprzedaje 20 czy 30 zl taniej,, coz nam najprawdopodobniej nawet reki nie bedzie mial dane uscisnąc
i jeszcze jedna rzecz (letko NEI OBRAŹ SIE Smile ) jakos nie moge oprzeć sie porownaniu, przy zamawianiu osłony po silnik nie targowaliście się tak do "krwi"Smile a jakość tego produktu wymagała czasem hmm poprawek (co nie zmienia faktu ze i ja najprawdopodobniej zanabęde)
towar wydaje się być sprawdzony i cena adekwatna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaro
A2



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:50, 04 Sty 2010    Temat postu:

Ludzie, targujecie się o kilka złotych za produkt, dla którego nie ma konkurencji w tym przedziale cenowym i przede wszystkim w takiej funkcjonalności Evil or Very Mad

Można kupić 5 puszek spraju, założyć scottoilera, można też samemu zmontować Evil or Very Mad
Ja akurat postawiłem na wygodę + możliwości regulacji, i po sezonie przejeżdzonym z motooilerem stwierdzam, że produkt jest dobry i wart swojej ceny. Ba, byłbym nawet w stanie kupić go za więcej niż zapłaciłem. Przy funkcjonalności której szukałem jedyną alternatywą był scottoiler z elektronicznym sterownikiem w cenie >1000PLN Mad

Jak będziecie się tak targować, to motooiler nie zrealizuje wszystkich zamówień do wiosny Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 18:50, 04 Sty 2010    Temat postu:

A co wam się nie podoba w naszyn targowaniu? Co, za przeproszeniem, WAM do tego?

Naturalnym prawem rynku jest, że dokomując zakupu hurtowego dostaje się lepsze warunki. Sprzedawca sprzedaje od razu 20 produktów, które normalnie by trzymał pewnie dobre kilka tygodni (szczególnie w wypadku produktu mało znanego i w dodatku będącego w cieniu innego, tzw. "markowego"). Ja nie mam nic przeciwko, byście Panowie dołożyli się do mojego, być może przyszłego, Motooilera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:54, 04 Sty 2010    Temat postu:

bazar z forum robicie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Pon 19:01, 04 Sty 2010    Temat postu:

Powiem szczerze że moja oliwiarka z elektronicznym sterownikiem(zrobionym na zamówienie u znajomego) wyszła mnie po kosztach 300 zł.
Sam sterownik o ile pamiętam kosztował mnie 220 zł.
Nie chcę tutaj robić kreciej roboty, ale jak człowiek coś stara się zrobić to dopiero zaczynają się schody. Zanim dojdzie się do wyrobu spełniającego całkowicie wymogi przyszłych użytkowników trzeba poświęcić dużo czasu, telefonów, przejechanych km, a niejednokrotnie kasy która idzie w błoto (mam kilka osłon niepasujących do niczego po prostu zanim dopasowałem do DL 1000 wyszło kilka wybraków wymiarowych, a zapłaconych).
To tak jak u mnie w warsztacie jak jest sezonowa wymiana opon to bardzo dużo ludzi liczy mi ilość samochodów razy zapłaconą kwotę. Nikt nie liczy poniesionych przeze mnie kosztów, nie zastanawia się że kompresor śrubowy który kosztował kilka lat temu 22 tys zł i ma silnik 7,5 kW za darmo powietrza sprężonego nie zrobi.
Myślę że negocjować cenę zawsze można ale nie można wymagać od kogoś produkcji dla idei.
Syn kupuje motocykl i chyba też skuszę się na zakup motooilera za wynegocjowaną cenę bo drugi raz nie chce mi się robić samemu za podobną kasę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MJ
A2



Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pon 19:40, 04 Sty 2010    Temat postu:

Ja jestem posiadaczem motooilera. Uważam że to jest Super produkt zrobiony przez motocyklistę dla motocyklistów. Gdzie i za ile kupiłem nie powiem ale jest wart każdej ceny Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miccal
Motocyklista



Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 206
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: tk kielce

PostWysłany: Pon 21:15, 04 Sty 2010    Temat postu:

mawia się że towar jest tyle wart ile kupujący jest gotów zapłacić,,
ostatnia zaproponowana cena przez motooilera wydaje sie poprawnie skalkulowana

jednak zastanawia mnie dlaczego MJ ukrywa cene ,, taki post zachęca jawnie do dalszych negocjacji ceny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Pon 21:41, 04 Sty 2010    Temat postu:

miccal napisał:
ostatnia zaproponowana cena przez motooilera wydaje sie poprawnie skalkulowana

Gdzie ta ostatnia cena Question

miccal napisał:
jednak zastanawia mnie dlaczego MJ ukrywa cene
Kupił "taniej niż najtaniej" Mr. Green

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miccal
Motocyklista



Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 206
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: tk kielce

PostWysłany: Pon 23:02, 04 Sty 2010    Temat postu:

Cytat:
Gdzie ta ostatnia cena

masz mnie Smile musze sie przyzna że zafisowalem sie i byłem przekonany ze ta kwota o której mysle już padła
300 zł nie zaakceptowalismy,, motooiler nie zaprzeczył że nie można taniej,,
wiec czekamy cierpliwie na oficjalna cene


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 658
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Wto 7:01, 05 Sty 2010    Temat postu:

Wygląda to tak.Każdy z Was posiada motorek o wartości 20000zyla a targujecie się o taką gównianą kwotę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Wto 9:15, 05 Sty 2010    Temat postu:

vpawel napisał:
Wygląda to tak.Każdy z Was posiada motorek o wartości 20000zyla a targujecie się o taką gównianą kwotę.

Może po prostu nie wszyscy "srają" kasą Wink Niektórzy na moto zbierali wiele lat wydając ostatnie PLN-y a często mają go na kredyt...a trzeba jeszcze kupić ciuchy, kask i wiele innych niezbędnych akcesoriów, które kazdy wie ile kosztują a smarownica jako "fanaberia" ma niższy priorytet więc pewnie zakup uzależnia od ceny...
Poza tym nie chodzi o "sknerostwo" tylko o uczciwe reguły gry Arrow ktoś przychodzi na nasze forum robić biznes więc niech zaproponuje preferencyjne warunki Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 9:37, 05 Sty 2010    Temat postu:

Biały napisał:

Poza tym nie chodzi o "sknerostwo" tylko o uczciwe reguły gry Arrow ktoś przychodzi na nasze forum robić biznes więc niech zaproponuje preferencyjne warunki Exclamation


Nie jestem zainteresowany tym urzadeniem wiec nie bede juz zasmiecal tematu, ale zdaje sie to nie motooiler przyszedl tutaj robic biznes tylko Wy go sciagneliscie Wink
Za oslone od letko wydaliscie 400 bez targowania (a przeciez to zwykla blacha powycinana i pozaginana, bez elementow elektroniki - letko, jak mi sie popsuje ta ktora mam to tez u Ciebie kupie Wink) i jest dobrze, a tu bijecie sie o 5zl. Ile na tym kilometrow zrobicie?
Czlowiek, ktory posiada motocykl za >15tys. zl raczej nie jest z biednych studentow/dresikow, ktorzy kupuja przecinaki/skladaki za 5k i jezdza na kapciach z ubieglego wieku, nie wymieniaja oleju i stawiaja motocykl pod golym niebem nawet w zimie. 300zl... to jak z rodzina na obiad pojdziesz na miasto to wydasz ze 200... idziesz do kina i spokojnie 100 leci bo popcorn, cola i makdonald.

Nie mogliscie najpierw pogadac ilu by bylo chetnych, wybrac "negocjatora", ktory by rozmawial z czlowiekiem na temat "hurtowego" zakupu, a nie jak przekupki na bazarze... kazdy dolozy swoje i zameczycie producenta i zadnego rabatu nie dostaniecie...

Ale spoko, walczcie dalej i powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin