VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne -> MOTOOILER Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 11:23, 05 Sty 2010
Tom
Motocyklista

 
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Czechowice-Dziedzice





Panowie, kończmy temat.
MOTOOILER - masz potencjalnie 25 chętnych i jak na razie 19 szt. na liście do ew. zakupu.
Podaj cenę i kończymy temat.
Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:47, 05 Sty 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Biały napisał:
ktoś przychodzi na nasze forum robić biznes więc niech zaproponuje preferencyjne warunki Exclamation


To nie tak. To od nas wyszła oferta kupna, my się pierwsi zwróciliśmy z prośbą o rabat dla hurtowego, forumowego zakupu Smile. I my, i firma Motooiler mogą na tym tylko zyskać Smile

Nie jest tak, że jak nie da nam rabatu, to i tak cała 20 kupi V-Oila za oficjalną cenę 350 zł. Ja nie mam takiego ciśnienia, ale jeśli jest wielu zainteresowanych, gotowych na grupowy zakup, to należy taką szansę wykorzystać. Wilk syty i owca cała.

Ja myślę, że ci wszyscy "hejterzy" po prostu żałują, że sami przepłacili kupując Scottoilery Very Happy. Hehe Smile
--------------------
PS.
bibop napisał:
300zl... to jak z rodzina na obiad pojdziesz na miasto to wydasz ze 200... idziesz do kina i spokojnie 100 leci bo popcorn, cola i makdonald.

Nie mogliscie najpierw pogadac ilu by bylo chetnych, wybrac "negocjatora", ktory by rozmawial z czlowiekiem na temat "hurtowego" zakupu, a nie jak przekupki na bazarze... kazdy dolozy swoje i zameczycie producenta i zadnego rabatu nie dostaniecie...

Ale spoko, walczcie dalej i powodzenia.


Jak nie dostaniemy upustu to trudno, najwyżej nie kupimy, nic wielkiego się nie stanie. Ale jeśli wszyscy mają być zadowoleni to czemu nie? Smile
Pomyśleliśmy, że warto by było w pewien sposób wesprzeć rodzimego przedsiębiorcę. Ktoś wyżej pisał, że z ludźmi od Scotta też niezłe negocjacje odchodziły (i bardzo skuteczne) Smile

Tak więc pozdrawiam i także czekam na proponowaną cenę dla 20 zdecydowanych Smile

...

Wciąż zastanawia mnie dlaczego osobom postronnym zależy na tym, byśmy tego produktu nie dostali w lepszej cenie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Wto 13:49, 05 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:36, 05 Sty 2010
kamyk
A

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dajcie już spokój tym dywagacjom.Motooiler nie wchodzi na rynek tylko już na nim istnieje i ma z tego co czytałem pochlebne opinie, a do tego jest "nasz".Zapewne zdaje sobie sprawę na ile może sobie pozwolić jakie ma koszty i jakich może spodziewać się zysków.Wpisujcie sie na listę, poczekajcie do 10 i poda cenę, a podejrzewam, że będzie to cena motocyklisty dla motocyklistów bo to ponoć przyświecało producentowi w tworzeniu tego urządzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:41, 05 Sty 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





V-Told napisał:
Biały napisał:
ktoś przychodzi na nasze forum robić biznes więc niech zaproponuje preferencyjne warunki Exclamation

To od nas wyszła oferta kupna, my się pierwsi zwróciliśmy z prośbą o rabat dla hurtowego, forumowego zakupu(...)

Ja go nie zapraszałem Wink Co nie znaczy, że nie jest tu mile widziany....
A tak na marginesie to nie przypominam sobie dyskusji na forum o takim zaproszeniu...ktoś z kim rozmawiał- ktoś wykonał telefon do producenta i zaprosił w imieniu forum...coś tu chyba nie halo Question
Wolałbym wiedzieć, że kogoś zaprosiłem bo nie musiałbym teraz przepraszać za "zbyt ostre targi" co chcę niniejszym uczynić: Motooiler mam nadzieję, że się za to nie obraziłeś- przyznaję, że głupio "zdzierać skórę" z zaproszonego gościa ale działałem "pro publico bono"...
Kończąc temat mam jeszcze jeden pomysł: jeśli nie chcesz określać na stałe cen dla poszczególnych progów zamówień możesz zrobić dla forum jednorazową Hiper Promocję np.:
dla pierwszych 30 cena=X
dla pozostałych, kórzy się nie zdecydują lub dołączą za jakiś czas stała cena=Y
To spowoduję, że niezdecydowani się szybko zdecydują a jeśli produkt bedzię tak dobry jak piszesz to tak Ci go zareklamują, że każdy kto dołączy chętnie kupi go drożej Laughing
DZIĘKUJE Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:01, 06 Sty 2010
MJ
A2

 
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno





Panowie jak zdecydowałem się na Motoooliera po przeczytaniu wielu opinii i porównań w stosunku do scota. Cena nie była decydująca. Każdy podejmuje decyzję samodzielnie i wydaje swoją kasę według uznania. Czy 20 sztuk to dużo?? Pewnie tak biorąc pod uwagę porę roku. Tylko moim zdaniem trochę nie hallo zbijać cenę o "dychę" bo jest nas 20 sztuk POTENCJALNIE chętnych i to IM zależy nie nam. "Dycha czy dwie dychy" nie problem a fajnie jest mieć świadomość że jest rodzimy dobry produkt, który jak widać po waszych postach zaczyna konkurować ze scotem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:18, 06 Sty 2010
DICTUS
A

 
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Panowie

Moim skromnym zdaniem forum jest dla każdego!

Jeżeli komuś nie pasuje cena - nie kupuje i koniec tematu!

wk...wia mnie takie gadanie powiem szczerze ale wybaczcie język, przepraszam!

Myślę, że każdy robi to co chce robić ale litości nie każcie kolesiowi dokładać do biznesu poniewaz to forum..... Każdy może kupić co chce i za ile chce, rozumiem walkę o cenę ale jeżeli koleś ma dobry produkt, taniej niz konkurencja, daje gwarancję, to sprawdźmy go i zakupmy bez cyrku kilka zestawów.
jeżeli się nie sprawdzą a koleś sie wypnie mimo gwarancji wówczas go ugotujemy, ale dajmy mu szansę!!!!
Ja jestem na tak!

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:45, 06 Sty 2010
motooiler
A1

 
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





witam Panów!

cieszę się, że dyskusja dotycząca motooilera ma temperaturę zgoła odmienną od tej za oknem Wink
co do stylu tejże dyskusji pozwolę sobie milczeć - to nie moje podwórko i nie będę nikomu mówił co mi się podoba a co nie.
zanim jednak przejdę do konkretów na które wszyscy ze zniecierpliwieniem czekają zwrócę tylko Waszą uwagę na fakt, że i w Waszych szeregach występuje pewna Schizma co do tego JAK się pisze w tej sprawie. stanowczo trzymam się tego co napisałem powyżej w kwestii skromności wypowiedzi, niemniej może warto przemyśleć kilka rzeczy, przed kolejnym zbiorowym zamówieniem, w razie gdyby kolejny potencjalny kontrahent miał mniejsze poczucie humoru niż ja Wink
teraz najważniejsze: CENA
nie jestem zainteresowany konkurowaniem ze Scottem tylko ceną ponieważ to nie metoda choć warto nadmienić, że detal Scotta w tej chwili to ok 440PLN.
gdyby ktoś chciał powiedzieć, że Scott to marka a Motooiler NIE spieszę powiedzieć, że nie będzie to do końca prawdą.
Firma moja jest na rynku od początku ub roku i zdołałem wyrobić sobie markę producenta urządzeń dobrych jakościowo, cenowo, oraz, co dla niektórych istotne - rodzimej konstrukcji.
Podsumowałem sezon ankietą wśród wielu użytkowników i jestem pewien tego co robię. Wiem również co robić, aby urządzenie rozwijać i tym samym zmniejszać dystans między mną a Scottem. Mam przy tym świadomość, że już to co w tej chwili robię, jest dobre i dalece ważniejsze dla mnie jest już dzisiaj to, aby ludzie pojęli, że to nie "marka" smaruje.
Zatem, po pierwsze - nie tylko cena.
W świetle tego co napisałem proponuję 290PLN za komplet. Jest to w tej chwili cena równa ze stałą promocją na forum Africa Twin.
Wracając do ceny Scotta na koniec dodam, że UK przywitało Nowy Rok zwiększeniem stawki podatku VAT na towary z 17,5 do 22,5% - stamtąd wiele taniej już się nie da.
Ostatecznie wszystko sprowadza się do tego co kto woli. Za pieniądze które wielu z Was wydało na V-Stroma niejeden kupiłby INNY motocykl. Wy wybraliście ten właśnie z Wam tylko wiadomych powodów.
Kryteria wyboru olejarki z całą pewnością nie są aż tak złożone - niemniej cieszę się, że są jeszcze jakieś poza ceną.

W kwestii potencjalnych zamówień myślę, że mamy jasność.
W kwestii konkretów zapraszam z zamówieniem do mnie na maila: odpowiem każdemu co i jak robimy dalej. office@motooiler.pl
Jeśli ktokolwiek życzy sobie fakturę VAT - proszę o info w mailu.

Pozdrawiam serdecznie
M Symbuła - Motooiler


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:55, 06 Sty 2010
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





No i od tego trzeba było zacząć.To konkretna propozycja a nie jak do teraz pierdoły przez tydzień


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:00, 06 Sty 2010
motooiler
A1

 
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





ZARAZ ZARAZ Wink
jakoś przez tydzień nie pisałem Wink
m


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:06, 06 Sty 2010
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Mam na myśli cały wątek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:40, 06 Sty 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Nie wiem co można widzieć obraźliwego w negocjacjach. Jak dla kogoś cena za wysoka, to po prostu nie kupi, co to za problem. Nikt przecież nie napisał, że produkt nie jest wart tej ceny - a TO mogłoby być uznane ze obraźliwe. (??)

Nie to nie, nikt nikogo nie zmusza do kupowania, ani także do czytania tego, co się tutaj pisze. Nie wiem z czego taka afera, wielkie oburzenie i wręcz - jak tak ktoś się tak wyżej chwali - wściekłość.. Faktycznie dobry powód do kreowania własnych problemów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:48, 06 Sty 2010
motooiler
A1

 
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





zanim całość zejdzie na złe tory Wink panowie - konkretnie. KTO. na maila z nickiem i pozostałymi danymi i robimy.
myślę, że w tym wątku nt. samego urządzenia i ew. zakupów zostało juz wszystko powiedziane.
pozdrawiam serdecznie
m symbuła


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:52, 06 Sty 2010
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





Panowie zamykam wątek, jak motooiler będzie maił coś do dodania to się go ponowie otworzy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:03, 20 Maj 2010
PRZENIESIONY
Czw 17:10, 20 Maj 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Kupiłem dziś przekładniowy olej Hipol 80W90 do Motooilera i okazuje się, że chyba jest to olej mineralny (GL-5). Natomiast do olejarki zalecany jest 80W90, ale półsyntetyczny. Teraz moje pytanie: wymienić ten mineralny na półsyntetyczny czy nie robi to żadnej różnicy? Poszperałem trochę w Internecie, ale niestety wiele mi to nie pomogło. Nie bardzo wiem jaka jest różnica między mineralnym przekładniowym a półsyntetycznym.

Problem z tymi Hipolami jest taki, że na opakowaniu oczywiście nie jest napisane czy to mineralny czy półsyntetyczny...

Proszę wybaczyć, że piszę w temacie o Scottoilerze, ale ten o Motooilerze został zamknięty :[

edit(ologc): no to czas go otworzyć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:16, 20 Maj 2010
koko
A

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Sądzę że przy smarowaniu łańcucha nie będzie wielkiej różnicy czy to mineralny czy półsyntetyczny. Wg. mnie wystarczy aby zachowana była zalecana gęstość. Ja bym nie wymieniał oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:32, 20 Maj 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Dzięki Ologc, moim zdaniem ten temat warto jest trzymać otwarty, bo może być przydatny choćby w sprawach montażu czy właśnie doboru oleju i innych takich Smile. Coraz to nowe niejasności i kombinacje zawsze będą się pojawiać Smile

Koko - dzięki za sugestię, zastanawia mnie różnica między tymi dwoma w przypadku oleju przekładniowego. Jakaś taka łatwa do zrozumienia różnica, bo dlaczego akurat półsyntetyk jest dedykowany a nie mineralny. Strasznie mnie to męczy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:19, 21 Maj 2010
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Do smarowania łańcucha może byc i mienralny
Ja jezdze na hipolu z motooilerem bo nie znalazłem polsytntetyka
Roznica to cena i stabilnośc temperaturowa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:23, 21 Maj 2010
GrzesiekK
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 480
Przeczytał: 62 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa





Ze swoich ostatnich doświadczeń dodam , że zastosowanie olejarki może dokończyć żywota łańcucha . Konkretnie kupiłem moto które było smarowane spreyami 15 tysi , okazało się , że podczas kręcenia kołem łańcuch zwyczajnie popiskiwał . Staranne umycie w nafcie , solidne przesmarowanie hipolem , montaż olejarki i ....... Game Over dla napędu . Olej wypłukał rdzę z wnętrza ogniw i naciąganie co tankowanie . Jak moto kupowałem to miałem 3,5 kreski regulacji - po 2 tysiach nie mam nic Crying or Very sad
Nowy napęd zamówiony


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:02, 21 Maj 2010
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Jeżeli wewnątrz napędu jest już rdza to nawet złotem mu nie przydłużysz życia. Jak w moim bandicie pojawiła się rdza to smarowanie nic nie pomagało, było tak jak piszesz - naciąganie co tankowanie albo i częściej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:44, 21 Maj 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





jscoolg napisał:
Do smarowania łańcucha może byc i mienralny
Ja jezdze na hipolu z motooilerem bo nie znalazłem polsytntetyka
Roznica to cena i stabilnośc temperaturowa


A przepraszam, ta cena w to którą stronę? Very Happy Pytam z czystej ciekawości Smile. No i ja też mam Hipola, tyle że właśnie mineralnego Smile

GrzesiekK napisał:
Ze swoich ostatnich doświadczeń dodam , że zastosowanie olejarki może dokończyć żywota łańcucha.


Mam jednak nadzieję, że to było tak, jak pisze Młody (a przynajmniej jak ja to zrozumiałem), czyli że to jednak nie "wina" olejarki, tylko konkretny problem z rdzą (pewnie taki zardzewiały wiele dłużej by nie pożył) Smile
Co więcej, zasiałeś u mnie ziarno niepewności. Mój motocykl baaardzo długo stał - jeszcze zanim go kupiłem. Przyjechał (chyba nawet przypłynął) ze stanów i wydaje mi się, że miał na sobie trochę soli (białe gó*no na rozmaitych przewodach i gumach), a łańcuch gdzieniegdzie miał nieco rdzy. Teraz jej nie widzę, ale na zdjęciach od poprzedniego właściciela dobrze to widać.

W sumie to ostatnio zabuliłem w PP za czyszczenie, smarowanie i regulację łańcucha - aby pozbyć się wszelkiego syfu jeszcze przed montażem olejarki, tak aby startowała "od zera". Mam nadzieję, że to jednak trochę pomoże, bo motocykl zaraz dobije do 18 tysięcy, a to już dla łańcucha niemało. Z drugiej jednak strony po tych regulacjach w serwisie widzę, że nawet "cofnęli" moje delikatne naciąganie łańcucha (a z 1/3 odległości między jedną a drugą kreską ustawiłem) i jest w pozycji wyjściowej zachowując idealny naciąg (trochę się nagimnastykowałem, aby to skontrolować co do milimetra) Very Happy Jestem dobrej myśli. A w razie czego będę krzyczał Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 22:45, 21 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:55, 22 Maj 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Nawinąłem już z motooilerem ponad 6tyś km i naciągałem raz po +/- 1000 km bo się wyciągnął troszkę, chyba sie "dotarł", no i teraz zaczynam się zastanawiać czy naciągnąć bo mi na kosie bocznej wisi 40 mm.
W sumie to naciąganie co 6 tysięcy to by wychodziło że z 50 000 powinienem zrobić.
I like it Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:04, 22 Maj 2010
GrzesiekK
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 480
Przeczytał: 62 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa





V-Told napisał:
Mam jednak nadzieję, że to było tak, jak pisze Młody (a przynajmniej jak ja to zrozumiałem), czyli że to jednak nie "wina" olejarki, tylko konkretny problem z rdzą (pewnie taki zardzewiały wiele dłużej by nie pożył) Smile
Dobrze zrozumiałeś , to wina wcześniejszej eksploatacji bo był ładnie wysmrowany z zewnątrz a piszczał - a nie olejarki .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:25, 07 Lip 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





xxx


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Śro 22:48, 07 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:20, 07 Lip 2010
motooiler
A1

 
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Hej

kolego V-Told - jeśli zaobserwowałeś problem z olejarką to prosiłbym o informację mailem lub sms skoro nie możesz się dodzwonić /a ja nie mam obowiązku odbierania telefonów przez cały Boży dzień bo nie pracuję 24h/dobę/ - jest sezon i nie narzekam na brak tak pracy jak i telefonów przez dzień cały.
sterownik jest na gwarancji i skoro przestał działać normalnym byłoby, żeby go odesłać i odebrać nowy w ramach tejże.
zakładam, że jeśli zepsuje Ci się nie daj Boże TV raczej nie będziesz starał się dodzwonić do MediaMarkt???
pozdrawiam i zapraszam na office@motooiler.pl

zdrowia
matjas

p.s. sterownik ogólnie można rozebrać dwa razy - pierwszy i ostatni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motooiler dnia Śro 21:23, 07 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:16, 08 Lip 2010
marlon777
Motonita

 
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kostrzyna /WWA





o tu czuje jakiś mały zgrzyt był Laughing
posty pozmieniane - oj się działo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:36, 08 Lip 2010
motooiler
A1

 
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





akurat nic się takiego 'zgrzytającego', jak skłonny byłeś pomyśleć nie wydarzyło :) - jesteśmy z V-Toldem dogadani na priv a edycja stąd, że chyba za dużo offa było napisane w temacie.
wszystko jest OK.
zdrówka
matjas


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:05, 08 Lip 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





marlon777 napisał:
o tu czuje jakiś mały zgrzyt był Laughing
posty pozmieniane - oj się działo


Nie, no co Ty. Po prostu problem załatwiłem niemal od ręki (oczywiście jak już skontaktowałem się z panem Mateuszem), to po co zaśmiecać forum pytaniami Very Happy

Celem było rozwiązenie problemu, co też już prawie się powiodło - w sumie to zobaczymy dopiero czy moja diagnoza była słuszna. Mam nadzieję, że najpóźniej w sobotę się okaże Smile

Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:54, 30 Lip 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





motooiler napisał:
Hej

kolego V-Told - jeśli zaobserwowałeś problem z olejarką to prosiłbym o informację mailem lub sms skoro nie możesz się dodzwonić /a ja nie mam obowiązku odbierania telefonów przez cały Boży dzień bo nie pracuję 24h/dobę/ - jest sezon i nie narzekam na brak tak pracy jak i telefonów przez dzień cały.


No to zakończenie historii Smile

Okazało się, że problem nie był w sterowniku, a jedynie w słabo spiętej szybkozłączce przy wpięciu w obwód tylnej lampy.

Teraz sybkozłączka wyleciała z hukiem i kabelki zostały przylutowane... wszystko pięknie działa Smile

motooiler napisał:

sterownik jest na gwarancji i skoro przestał działać normalnym byłoby, żeby go odesłać i odebrać nowy w ramach tejże (...)

p.s. sterownik ogólnie można rozebrać dwa razy - pierwszy i ostatni.


Przyznaję, że Pan Mateusz co najmniej stanął na wysokości zadania i cierpliwie doprowadził mnie do szczęśliwego finału. To wszystko tak gwoli wyjaśnienia. Polecam albo dobrze ściskać szybkozłączki, albo w tym miejscu po prostu przylutować jeden kabelek do drugiego - 2 minuty roboty.

Przyznam, że bez olejarki czułem się jak bez ręki, a chwilowy powrót do klejącego place smaru i głośnego łańcucha nie był zbyt przyjemny Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 21:55, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:22, 30 Lip 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ja polecam wypier...ać te szybkozłączki z super hukiem Smile
ja mam tak jak V-told polutowane, ale nawet zakręcenie przewodów jest lepsze niż te dziadostwo Smile
Olejarka u mnie hula aż miło, drugie naciąganie łańcucha po 7tysiącu (w sumie 14 tysięcy juz mi łańcuch oliwi).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pią 22:23, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:12, 01 Sie 2010
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





U mnie też nastąpiło nagłe wyłączenie olejarki w najmniej oczekiwanym momencie. Ruszałem wtyczką bo już parę razy tak się zdarzyło, ale nic nie pomagało - myślałem, że poszedł sterownik. Doszedłem w końcu, że od wtyczki odpadł jeden kabelek i dopiero po 10-cio minutowym układaniu i wyginaniu kabelków w końcu zaskoczyło. Pierwsza rzecz to wywalenie wtyczki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:12, 01 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Otzi napisał:
U mnie też nastąpiło nagłe wyłączenie olejarki w najmniej oczekiwanym momencie. Ruszałem wtyczką bo już parę razy tak się zdarzyło, ale nic nie pomagało - myślałem, że poszedł sterownik. Doszedłem w końcu, że od wtyczki odpadł jeden kabelek i dopiero po 10-cio minutowym układaniu i wyginaniu kabelków w końcu zaskoczyło. Pierwsza rzecz to wywalenie wtyczki Very Happy


NIE MOGŁEŚ OD RAZU TEGO NAPISAĆ?!?!?!

Very HappyVery HappyVery Happy

Zaoszczędziłbym sobie i Panu Mateuszowi kłopotu Smile

Tylko że mnie zmyliły pomiary prądu na kostce, więc w sumie mogę sam siebie zrozumieć. Przyznam, że w ogóle zapomniałem o tym słabym punkcie, jakim jest szybkozłączka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:12, 04 Sie 2010
SławekB
A

 
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tuchola





a ten olejochlapacz wciąż w promocji dla użytkowników forum czy tylko w detalu? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:01, 04 Sie 2010
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1815
Przeczytał: 160 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Mam prosbe. Czy ktos moglby wstawic fote jak to wyglada zamontowane ? Czesc smarujaca i sterujaca ? Na stronce Motooilera te foty sa jakies takie malo wymowne.
Dzieki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:26, 04 Sie 2010
Jaca
Motonita

 
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom





W tym temacie masz zdjęcia kolegi kamyka jak to wszystko ładnie zmontował.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:47, 04 Sie 2010
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1815
Przeczytał: 160 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Dzieki Jaca Embarassed chyba naprawde czas na urlop Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:40, 11 Sie 2010
Ern
A2

 
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Błonie





Ja też stałem się szczęśliwym (mam nadzieję) posiadaczem motooilera Smile
Zamontowanie zajęło mi dwa popołudnia - łącznie ok 6-7 godzin. Dużo, ale ja na co dzień nie rozkręcam motocykla i pewnych rzeczy musiałem się po prostu nauczyć.
Wczoraj po zakończeniu prac przejażdżka i wszystko w najlepszym porządku.
Ale niestety dzisiaj wchodzę do garażu - a tam mała plamka oleju - gdzieś mi coś cieknie - podejrzewam zbiorniczek Sad
Motocykl od rana stoi pod firmą - również mała plamka Sad - znów mnie czeka rozkręcanie połowy tyłu i szukanie dziury.

Pzdr,

Ern


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:03, 11 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Ern napisał:

Ale niestety dzisiaj wchodzę do garażu - a tam mała plamka oleju - gdzieś mi coś cieknie - podejrzewam zbiorniczek Sad
Motocykl od rana stoi pod firmą - również mała plamka Sad - znów mnie czeka rozkręcanie połowy tyłu i szukanie dziury.


Nie, nie!

To normalne, jak nie wyłączysz olejarki jakieś 2 km przed dotarciem do celu (dom, praca), to na postoju olejarka poda kroplę oleju na niekręcącą się zębatkę. No i tak kropla sobie spłynie na ziemię. U mnie zawsze tak jest. Zbadaj to w ten sposób, że po prostu zobacz skąd kapie, zobaczysz, że kropla będzie pod dyszą lub w okolicach zębatki. Wszystko w porządku.

Ja staram się wyłączyć urządzenie na chwilę przed dotarciem do domu, motocykl trzymam w garażu i wolę jak nie kapie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:55, 11 Sie 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A mi nie kapie nic, no może czasem coś tak kapnie. Ale nigdy nie wyłączam olejarki, jeżdżę na "2" i prawie zakręconym potencjometrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:27, 12 Sie 2010
Ern
A2

 
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Błonie





Kroplą bym się tak nie przejmował - to jest spora plamka. Po nocy o średnicy 5-8 cm!
Gdzieś ewidentnie cieknie i podejrzewam zbiorniczek.
Pewnie dopiero jutro będę miał czas się za to zabrać - dam znać co było Smile

Ern


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:01, 12 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Ern napisał:
Kroplą bym się tak nie przejmował - to jest spora plamka. Po nocy o średnicy 5-8 cm!


Aaa, no to tak. Chyba że masz ustawione wszystko na maksa, łańcuch dostaje kąpiel olejową i później się z niego sączy... ale to mało prawdopodobne.

Jeśli nie dawno montowałeś olejarkę, to zobaczy czy z którejś z rurek idących od zbiorniczka się nie leje - może za dużo zalałeś, trochę oleju zostało w rurkach i teraz się leje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:53, 12 Sie 2010
Tom
Motocyklista

 
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Czechowice-Dziedzice





sprawdź też podłączenie sterownika i zaworu czy nie masz cały czas "power on", bo jesli tak to olejarka cały czas podaje olej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:52, 12 Sie 2010
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1367
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





A właściwie to na co powinien kapać olej z tej plastikowej "igły"?
- Powinien być podawany na zębatkę i po niej ściekać siłą odśrodkową na łańcuch?
- "Igła" powinna trochę odstawać od zębatki i olej powinien kapać na łańcuch mniej więcej tam gdzie łączą się te tulejki które wchodzą w zębatkę z tymi "ósemkami".
- Nie ma znaczenia gdzie kapie - byle łańcuch był mokry?

Pytam bo mam ustawione tak że igła podaje olej na zębatkę na godzinie 18-tej. Jedna kropla co mniej więcej 2 minuty i mam lekko usmarkane felgę oraz koło. Może to wina upałów i zbyt rzadkiego oleju? Boje się żeby jakaś gleba z tego nie była.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:54, 12 Sie 2010
Tom
Motocyklista

 
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Czechowice-Dziedzice





kapać ma na zębatkę - tak wyczytałem w instrukcji i tak miałem ustawione


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:15, 16 Sie 2010
spyder
Motonita

 
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska, MotoAvToSy





Mam pytanko. Jaka jest ustalona cena końcowa motooiler-a dla nas bo chciałbym zakupić urządzenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:27, 16 Sie 2010
pilot
A2

 
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Skoczów





Witaj,

Ja pare dni temu kupowałem u Mateusza i koszt z wysylka dla forumowiczow to 300 zł.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:34, 16 Sie 2010
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja tez mam zazwyczaj plame pod moto
wg mnie nie kapie z olejarki ale z oslony i lancucha
Gdzieś już bylo na ten temat


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:56, 16 Wrz 2010
Ern
A2

 
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Błonie





Trochę trwało zanim znalazłem czas, aby sprawdzić co mi tam cieknie.
Korespondowałem w tym czasie z Mateuszem i już sobie wszystko wyjaśniliśmy.
Podczas instalacji odkręcałem korek od zbiorniczka i nie zauważyłem, że wypadła mi nakrętka. Poprawiłem, ustawiłem zbiorniczek bardziej pionowo i teraz wszystko gra jak należy.

Motooiler polecam - działa wyśmienicie.

Pzdr,

Ern


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:11, 11 Kwi 2011
cox
Motocyklista

 
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Świnoujście





szanowne grono mam pytanie dotyczace ustawienia motoilera mam ustawiony w poz 1 potencjometr na minimum i wydaje mi sie ze zbyt mocno chlapie slady na oponie, błotniku ,olej przekładniowy półsyntetyczny, dysza trochę odstaje od zębatki i olej kapie na łańcuch mniej więcej tam gdzie łączą się te tulejki które wchodzą w zębatkę z tymi "ósemkami"
czy to normalne?
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:51, 11 Kwi 2011
Jaca
Motonita

 
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom





cox napisał:
ustawiony w poz 1 potencjometr na minimum i wydaje mi sie ze zbyt mocno chlapie slady na oponie, błotniku ,olej przekładniowy półsyntetyczny ....
czy to normalne?
U mnie podobnie. Poz.1. Potencjometr na godz. 9:00 - taki stan gdy jest sucho na drodze. I też podobnie ślady na oponie, błotniku. No cóż..... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:38, 11 Kwi 2011
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Musicie wybrać - albo czyste moto albo nasmarowany łańcuch. Teraz mam ustawione na 11 i brudzi felgę i bok opony, ale łańcuch cacy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MOTOOILER
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria elektroniczne i elektryczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 8  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin