VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne -> MOTOOILER Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 15:38, 14 Paź 2015
Artbea
A1

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Primo napisał:
watson napisał:
Szkoda, że nie wczytałem się w ten wątek przed zamówieniem motooilera.

Lada dzień miną 2 miesiące od zamówienia/wpłaty.

Jedyny kontakt - mail po moim pierwszym ponagleniu, gdzie ów Matjas tłumaczył się z niewysłania paczki pobytem w szpitalu. W tym samym czasie innymi kanałami chwalił się wszem i wobec, że spędza miło czas na rowerze. Jestem przekonany, że jak chodził do szkoły, to pies regularnie zjadał mu zadania domowe.

Wysłać miał zaraz po weekendzie. Znaczy, 9 czerwca.

Późniejsze próby kontaktu - bez odzewu. Telefon - albo nie odbiera albo odrzuca połączenia.


Po mojemu: czyn wyczerpuje znamiona walenia w ch#&a.

Zależało mi na olejarce przed wyjazdem do Rumunii. Zdążyłem pojechać, wrócić i nadal nic.

Ostrzegam wszystkich potencjalnych nabywców: trzymajcie się od niego z daleka.


watson - właśnie dla tego polecam smarbike

http://www.motosompolno.cba.pl/smarbike.html

Pozdrawiam


Cześć,

Korzystam z Motoilera już ze 4 lata. Co do osoby producenta, to ja osobiście specjalnych powodów do krytyki nie mam, ale pewnie dlatego że kiedyś był bardziej zaangażowany w projekt.
Co do samego urządzenia, to już podczas montażu miałem problem, bo na luzie nie kapało. Producent stwierdził że "za mały prąd" i że podczas jazdy będzie kapało. Potwierdziło się. Dwa ostatnie sezony to loteria, raz działa,a raz nie. Może to zaśniedziałe styki bo nie lutowałem tylko korzystałem z szybkozłączek znajdujących się w zestawie. Efekt jest taki, że w każdą dalszą trasę biorę smar w spraju.

Mając tę wiedzę i doświadczenie + opinie Szanownych Kolegów, dzisiaj na pewno bym Motooilera nie kupił. Ale ideę oliwiarki uważam za świetną i szukam alternatywy.

Primo wspomniał o http://www.motosompolno.cba.pl/smarbike.html, ale bez echa. Opis jest ciekawy. Czy macie jakąś opinię na temat urządzenia i ile to kosztuje?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:58, 14 Paź 2015
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Smarbike to właściwie to samo co Motooiler. Zasadnicza różnica to element dozujący olej. W Motooilerze jest to zawór, w Smarbiku jest to pompka 2T. Elektronika w jednym i drugim wypadku jest oparta na tym samym module AVT1459 (pewien tego nie jestem, ale wiele na to wskazuje).
W każdym razie w mojej opinii pompka 2T jest o wiele lepsza w tym zadaniu , czyli Smarbike rulez Wink .
Na dobrą sprawę jak masz trochę umiejętności elektronicznych, to sam sobie możesz taki układ sterowania zrobić za kilkadziesiąt pln...
http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawnienia,28/oliwiarka-wlasnej-roboty,831-395.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:03, 14 Paź 2015
Artbea
A1

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





czy w takim razie mogę wykorzystać podzespoły Motooilera a podmienić tylko zawór na pompkę 2T?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:44, 14 Paź 2015
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Możesz...
Tylko wtedy lekko zmieni ci się sterowanie. Tzn w Motooilerze masz pokrętło i przełącznik. Po zamianie na pompkę przełącznik nie będzie miał wpływu na ilość podawanego oleju. Dlatego w smarbiku masz tylko jedno pokrętło.
Tylko jeżeli teraz ci szwankuje Motooiler bo coś nie bangla w elektronice, to po podmianie dalej nie będzie działać. Tak czy siak musisz zrobić elektrykę Confused ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:08, 13 Maj 2016
Pablo939
A1

 
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska





Witajcie. Wraz z motocyklem w tym roku zakupiłem oliwiarkę Motooiler V-oila. Zauważyłem, że oliwiarka przestała podawać sygnały dla silniczka ( tzn. ustawiłem max tj. cykl co 40sec przez 4 sec ). Łańcuch po 30min przejażdżce jest suchutki. Przy 5min postoju na zapłonie nic się nie dzieje ( dioda nie sygnalizuje włączenia cyklu ). ->

https://www.dropbox.com/s/54cvw93bj4z7hzl/2016-05-12%2016.32.53.jpg?dl=0

System podłączony przez 4 kable -> 2 kable ( + oraz - ) wchodzi do sterownika oraz ze sterownika cykliczne zasilanie dla silniczka oliwiarki ( + oraz - ).
Z góry dziękuję za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MOTOOILER
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria elektroniczne i elektryczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 8 z 8  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin