Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Yamaha Super Tenere 1200
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ern
A2



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Błonie

PostWysłany: Pią 9:28, 22 Kwi 2011    Temat postu:

Ten temat i wasze opisy skłoniły i mnie do wypróbowania nowej Tenerki.
Dzisiaj ją dostanę na jakieś 2h i opiszę swoje wrażenia (i żony) Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 10:18, 22 Kwi 2011    Temat postu:

Ern, lasooch - skąd bierzecie tą ST na testy? Ja też chcęSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ern
A2



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Błonie

PostWysłany: Pią 10:26, 22 Kwi 2011    Temat postu:

Ja z PolandPosition - Warszawa Połczyńska

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 11:31, 22 Kwi 2011    Temat postu:

GS potrafi zgasnąć, ale to jest związane z szybko łapiącym sprzęgłem - na początku trudno się przyzwyczaić, podobnie jak do kierunkowskazów. Oryginalnie rozwiązane, ale wydaje mi się, że "japońskie" migacze są wygodniejsze. Ogólnie duży GS ma moment większy nawet niż DL 1000, elastyczność też jest lepsza, więc to raczej nie problem silnika Smile

Dla mnie dźwięk to jedno z ważniejszych kryteriów, w końcu jest z nami cały czas Smile

Trochę mnie zdziwiło, że GS wydał ci się niestabilny w porównaniu do Tenery. To dziwne, bo w testach niespecjalnie entuzjastycznie ją opisywano. Ale ciekaw jestem maszyny, zawsze to jakaś alternatywa.

Bardzo ciekawe są takie opisy i porównania, to jedne z ciekawszych tematów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom
Motocyklista



Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Czechowice-Dziedzice

PostWysłany: Sob 9:29, 23 Kwi 2011    Temat postu:

każda sroczka swój ogonek chwali... Smile
GSem trzeba pojeździć, godzina to na pewno za mało.
Moim zdaniem:
* zawieszenie - dopiero po 1,5-2 tys km świadomie można zmieniać tryby by dostosować je do jeźdźca i drogi
* kierunkowskazy - kwestia przyzwyczajenia, przy zjeździe z ronda wg mnie lepsze
* sprzęgło - fakt, szybko łapie bo to sprzęgło suche jak w samochodzie; kwestia wprawy
* trzymanie drogi - dla mnie bomba

pozdrawiam wszystkich świątecznie!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ern
A2



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Błonie

PostWysłany: Wto 11:58, 26 Kwi 2011    Temat postu:

W piątek odbyłem 1,5h jazdę próbną i oto moja relacja i małe podsumowanie (uwaga długie):

Zanim umówiłem się na jazdę próbną poczytałem w necie wszystko co znalazłem o ST - dane techniczne (267 kg trochę przerażało) i przede wszystkim o trybach 'T' i S' oraz o kontroli trakcji '1', '2' i wyłączone. W wielu miejscach pisali, że silnik trochę 'słaby' i zmiana trybów i trakcji pomaga i, że na 'T' to moc oddaje spokojnie itp - tak więc miałem pewne nastawienie.

Na początek z 5 minut sprzedawca szukał jak zresetować przebiegi i średnie spalanie (to chciałem sprawdzić) - trochę mu to zajęło, ale się udało.
Siadam - siedzenie chyba w najniższym położeniu i jest ciut wyżej niż na DLu (mam 177cm) - siedzenie jakieś takie 'dziwne', kierownica szeroka - szersza niż w DL czyli w korkach będzie ciężej (w DLu możliwości przeciskania są głównie ograniczone przez kierę). Ale ogólnie pozycja bardzo wygodna - wygodniejsza niż w DLu - pondóżki niżej i kąt ugięcia nóg przyjemniejszy, a przy tym wszystkim pozycja jest jak dla mnie dużo bardziej 'agresywna' - siedzi się bliżej kiery.
Odpalam i ruszam - nieprzyzwyczajony do gazu i sprzęgła sprzęt trochą szarpie i się wyrywa - sprawdzam tryb - 'T' hmmm - a miało być spokojnie...
Ruszam w stronę miasta do Lazurowej zobaczyć jak w korkach - a tu klops - piątek przed świętami i nie ma korków! - no nic w korkach sprawdzę kiedy indziej. Sprzęt mi trochę szarpie (chociaż nie zgasł ani razu), ale poza tym prowadzi się dobrze. Kierunek Górczewska a potem S8 sprawdzić zachowanie i owiewkę przy 'większych' prędkościach. Przyśpieszenie niezłe, dużo lepsze niż DL (nie ma się co dziwić). Max prędkość ('2' ka z przodu + coś tam) ST nie wężykuje, owiewka daje radę - jak to pisali w pewnej gazecie 'zero stresu'. W Broniszach zjeżdżam i jadę w kierunku Błonia. Zaczynam się przyzwyczajać do gazu, sprzęgła i charakterystyki silnika - da się tym jechać spokojnie Smile W Płochocinie skręcam sprawdzić maszynę na winklach - przy okazji zmieniam tryb na 'S', który bardziej mi się podoba niż 'T' - ST lepiej, szybciej reaguje na gaz. DL skręca ładnie, bez problemu - ST robi to lepiej! Bardziej agresywna pozycja, szersza kiera i lepsza zawiecha w winklach dają duuużo frajdy Smile
Kolejny test - jadę na szutry - w miarę spokojnie (nie chcę wyglebić), nie mam czasu na zabawę kontrolą trakcji - ST daje radę bez problemu - choć nawet na trybie '1' czuję lekkie uślizgi tyłu.
Ostatni test - jadę po małżonkę - i dobrze, że dopiero teraz Smile Przez 45 minut przyzwyczaiłem się do sprzęta i już nie szarpie itp. Pod domem sprawdzam średnie spalanie z samotnej niekoniecznie ekonomicznej jazdy - ok 15km/l czyli 6,5 litra - całkiem przyzwoicie. Resetuję średnie spalanie i ruszamy.
Z małżonką spokojnie wracamy okrężną drogą do salonu. W sumie jeździłem ok 1,5h.

A teraz małe podsumowanko:
- duży twin jest specyficzny, inny niż 'mała' Vka - trzeba się przyzwyczaić. Czuć moc i moment już od samego dołu. Silnik nie chodzi tak 'równiutko' jak w DLu ale na pewno 'da się lubić' Smile
- mam mieszane uczucia odnoście kanapy - jest 'dziwna'. Siedzi się bliżej baku i kierownicy, pozycja zachęca do ostrzejszej jazdy i ST to lubi Smile. Kąt ugięcia nóg jest lepszy niz w DLu - w sumie - tyłek się musi przyzwyczaić, ale kierowcy jest raczej wygodniej. W przeciwieństwie do pasażera - żona twierdzi, że DL wygodniejszy!
- heble - o tym nie wspominałem - duuuużooo lepsze
- podczas jazdy zupełnie nie czuć tych 267 kg - moim zdaniem prowadzi się lepiej niz DLa. Gorzej przy wolnych manewrach, ale miałem za mało czasu żeby się przyzwyczaić.
- mała owiewka daje radę w zupełności
- spalanie podczas samotnej mało ekonomicznej jazdy - ok 6,5l/100km. przy jeździe z żoną ok 5l/100km !
- przy wyjściu z zakrętów (zwłaszcza lewych) czuć trochę napęd wałem
- zawieszenie lepsze niż w DLu

Jazda ST prze 1,5h dała mi mnóstwo frajdy, ale czy to ST będzie następny - nie umiem dać jednoznaczej odpowiedzi. Fajny, ale nie zachwycający. Tyle, że po jeździe próbnej DLem miałem podobnie Smile Korci mnie napęd wałem, bo nie lubię majstrowania przy łańcuchu, ale ta cena...

A teraz...
Powrót na DLa - manetka gazu się chyba zacięła - ledwo chodzi! Tak - gaz w ST chodzi leciusieńko - być może muszę coś przeczyścić i przesmarować. A poza tym - jeździ się równie fajnie - szkoda, że 'tylko' 67 KM.

Muszę jeszcze spróbować Tigera 800 i 1050 i dużego GSa.

Ale wiem na pewno, że ten rok (a może i przyszły) pojeżdżę jeszcze DLem - za dobry jest żeby go zmieniać po 3 sezonach, a ten brak mocy da się przeżyć Smile

Pzdr,
Ern


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Wto 12:21, 26 Kwi 2011    Temat postu:

A to jeszcze spróbuj GS 800, bo on jest dla mnie pretendentem jako kolejne moto. Zaznaczam, że przesiadka z małego Dl nie ma tu nic do rzeczy. Poprostu wiele sprzętów oblatałem i mały GS dla mnie to wyjątkowo udana konstrukcja.
Jak będzie okazja to również chętnie pojeżdżę ST.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto 13:21, 26 Kwi 2011    Temat postu:

Pytanie n00ba: Co to znaczy "- przy wyjściu z zakrętów (zwłaszcza lewych) czuć trochę napęd wałem" ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 13:29, 26 Kwi 2011    Temat postu:

Tzn. że odczuwasz dodatkowy moment prostujący motocykl - przeniesienie napędu wałem kardana robi takie cuda w momencie odkręcania gazu. W NTV, którym jeździłem też dawało się to odczuć. Podczas przyspieszania na prostej nie czuć, ale przy wyjściu z zakrętu i odkręceniu manetki owszem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Wto 15:45, 26 Kwi 2011    Temat postu:

I ja dziś jeździłem tym cackiem. I w kilku zdaniach moja ocena wygląda tak:
Wygląd poza masywną osłoną tłumika podoba mi się bardzo i to już od samego początku. Jakoś wykończenia na wysokim poziomie. Pozycja do jazdy bardzo wygodna choć miałem dziwne wrażenie, że lecę do przodu, ale nie było to bardzo męczące. Kierownica faktycznie szeroka, ale wygodna. Sprzęgło i biegi działają lekko i precyzyjne. Trochę obawiając się nadwagi sprzęta ruszam (u mnie bez szarpania) i przeżyłem wielki zdziwienie, bo sprzęt jest tak świetnie wyważony, że prowadzi się super. Wchodził z zakrętu w zakręt tak, jakby ważył ze 100 kg mniej. Silnik nie wkręca się może idealnie równomierni ale za to mocy ma pod dostatkiem i daje naprawdę przyjemnego kopa. Osłona przed wiatrem trochę gorsza niż w DLu. Dla uzupełnienia dodam, że hamulec to ekstraklasa! I żeby już podsumować, to po tej jeździe miałem bardzo duży niedosyt i chętnie pojechałbym nim o wiele, wiele dalej! Twisted Evil Teraz już będę miał nad czym myśleć! Tylko dlaczego musiałbym aż tyle dołożyć!? Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Wto 15:52, 26 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 16:13, 26 Kwi 2011    Temat postu:

Fajnie to opisałeś Ern, może mógłbyś dopowiedzieć jeszcze coś na temat zawieszenia? "Lepsze" to znaczy jakie? Smile

Moze ktoś jeżdżący na co dzień dużym V-Stromem mógłby pokusić się o podobne porównanie? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 16:42, 26 Kwi 2011    Temat postu:

Vtold - pierwszy post tego całego tematu to wrażenia vpawla, który na codzień jeździ właśnie dl1000, więc jego odczucia po jazdach testowych powinny Cię zainteresowaćSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 17:21, 26 Kwi 2011    Temat postu:

Dzięki za zwrócenie uwagi MaG, tamto przeczytałem i widzę, że vpaweł raczej opisał samą Yamahę, a nie porównał do dużego Stroma Smile. Ciekaw jestem przede wszystkim jak zawieszenie i ogólnie prowadzenie, później silnik. Być może w przyszłym roku dołożę Power Commandera, więc 110-115 KM powinno wyjść, a do tego wzbogacenie mieszanki poniżej 4000 obr/min. i koniec telepania, z prowadzeniem i zawieszeniem zbyt wiele się nie zrobi, tyle co sprężyny, olej i ew. kierownica.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ern
A2



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Błonie

PostWysłany: Śro 13:57, 27 Kwi 2011    Temat postu:

Super Tenere zwinna jest (kiedy kierownik wie co robi):
[link widoczny dla zalogowanych]

szacunek... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 14:45, 27 Kwi 2011    Temat postu:

Ern napisał:
Super Tenere zwinna jest (kiedy kierownik wie co robi):
[link widoczny dla zalogowanych]

szacunek... Smile


Fajnie się oglądało Smile

Dla porównania zobaczcie co potrafi V-Strom:
http://www.youtube.com/watch?v=hvb169LIxT8 (ten filmik już w dwóch miejscach pojawił się na forum)
http://www.youtube.com/watch?v=0aoFUmDzKLs (jakieś ćwoki zablokowały dźwięk, ale i tak warto objerzeć)

KTM Adventure:
http://www.youtube.com/watch?v=oVGry7-gZkg Filmik wyskakuje jako pierwszy po wpisaniu "KTM Adventure" na YouTube. Ten KTM na Akarpach chodzi bardzo, bardzo podobnie do DL1000 z Two Bros. Świetnie się to ogląda Cool
i jeszcze to: http://www.youtube.com/watch?v=wmPXols_qFk Smile

Mi się jednak bardziej podoba ten KTM [link widoczny dla zalogowanych]
i gdybym miał dorobić się dwóch motocykli, to byłby to ten KTM i jakaś duża rzędówka, np. K1300GT lub S.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Śro 14:52, 27 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ern
A2



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Błonie

PostWysłany: Śro 15:04, 27 Kwi 2011    Temat postu:

V-Told - odnośnie zawieszenia w ST:
- w moim DLu coś stuka z przodu przy pokonywaniu poprzecznych nierówności. Wiem, że nie tylko u mnie. Wymieniałem olej na gęstszy i trochę pomogło, ale tylko trochę. W ST tego nie ma tylko 'miłe' syczenie Wink
- ST wydaje się sztywniejszy - nie twardszy, ale sztywniejszy i przez to pewniej się nim kieruje. Przykładowo - DLem pokonuję pewien łuk z prędkością ok 100 - 110 km/h i czuję już lekkie bujanie. ST pokonałem ten łuk za pierwszą (i jedyną) próbą z prędkością ok 115 km/h bez problemu - szedł jak po sznurku i na pewno mógłbym szybciej.
- ST lepiej połyka wszystkie dziury

no i ST ma w pełni regulowane obie zawiechy z tego co wiem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pią 9:28, 29 Kwi 2011    Temat postu:

A tu ciekawostka, opis skopiowany z forum ADV Autorem jest SIKORP, mam nadzieję iż nie łamię żadnych przepisów wklejając ten tekst Question

Kilka słów po teście średnio-dystansowym. Ponad 7k km, w tym 250km off, w tym 50 km ciężkiego off. Całość 2 osoby i full bagaż + extra paliwo i woda, razem jakieś 430-450kg. Opony Bridgestone Battlewing. Sprzęt dostałem z przebiegiem 4,5 k km. Temperatury w czasie jazdy 10-38`C, sucho i deszcz.
Na asfalcie bardzo dobra stabilność/trakcja przy średnich i duzych prędkościach (jechałem max 150 ale mogła iśc dalej). Przy małych prędkościach stabilność/trakcja zadawalające.
Większość trasy prtzejechałem na ustawienie "Touring" (a nie Sport) w celu oszczędzania paliwa. Dynamika zadawalająca, na "Sport" dobra. Średnie spalanie 8,5l tutaj niestety kiepsko (mój GS w takich warunkach pali ok 6-7).
Sam silnik bardzo przyzwoity w swojej charakterystyce (choć ani tak elastyczny jak w GS ani tak piękny jak w Dziku Laughing )
Napęd wałem rewelacja Exclamation odczuwalnie lepiej pracvuje niż w GS, żadnego zawachania. Ochrona przed wiatrem zaledwie średnia.
Ergonomia bardzo dobra, kanapa kierowcy i pasażera rewelacja. ABS bez wyłączania zaskakująco dobrze reaguje w średnim terenie. Zresztą zawieszenie sprawdza się w terenie również zaskakująco dobrze (czuć przewagę nad telelewerem GSa). Przejeżdzałem przez kamieniste koryto rzeki (wzdłóż) przez kilkanaście kilometrów i sprzet się nie połamał Mr. Green
Odporność na powiewy boczne przyzwoita. Niezawodność b.dobra z wyjątkiem dwóch przypadków kiedy nad ranem nie chciał odpalić przez (raz 30 min raz 10 min) pomogło ciągłe kręcenie rozrusznikiem i modlitwa Wink Oleju nie wziął. Raz leżałem "parkingowo" gmole dały radę niewielkie otarcia na kufrach i gmolu. Osłona silnika też daje radę (wide wycieczka po rzece). Same kufry, dość lekkie i z czasem polubiłem nawet mechanizm zdejmowania ale zamki to porażka - uwaga na łamiące się klucze.
Moim zdaniem YST to spokojny motocykl zbliżony w swoim charakterze raczej do GSa.
To tyle, jakby co służę odpowiedziami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pią 20:27, 29 Kwi 2011    Temat postu:

A to widzieliście ?Taki chce.

http://www.youtube.com/watch?v=g1abnuD384M

http://www.youtube.com/watch?v=wwT65MSvJ24&feature=related


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Sob 17:57, 30 Kwi 2011    Temat postu:

co prawda tu prawimy o ST, ale pojawiaja sie tez opinie o GS itd, ja natomiast, ze nie lubie stereotypow to zastanawiam sie na takowa opcja:



intersuje mnie dokladnie ta wersja czyli NTX poliftingu na rok 2011

zbiornik paliwa na 32 litry, wal, ciekawy silnik i jeszcze pare innych rzeczy sprawia ze jest to ciekawa opcja enduro choc mniej popularna niz wyzej wspomniane.

I teraz pytanie: Czy mial ktos kiedys do czynienia z tym sprzetem, przyznam sie ja to juz ujezdzalem ale wersje 2010, a wersja 2011 ponoc nieco lepiej smiga?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 12:03, 02 Maj 2011    Temat postu:

A co to jest...?o|o

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcz
Motocyklista



Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 12:05, 02 Maj 2011    Temat postu:

MaG napisał:
A co to jest...?o|o


to Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 12:09, 02 Maj 2011    Temat postu:

MaG.. google prawde Ci powie Very Happy
Z ciekawości odnalazłem: [link widoczny dla zalogowanych]
Ale cena adekwatna do urody.... Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pon 18:35, 02 Maj 2011    Temat postu:

szczerze to wygląda na poprawionego Dl'a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Pon 20:03, 02 Maj 2011    Temat postu:

Ern napisał:
Super Tenere zwinna jest (kiedy kierownik wie co robi):
[link widoczny dla zalogowanych]

szacunek... Smile

Już za chwileczkę już za momencik zaraz pojawi się i będzie się kręcić Wink na naszych drogach jako moto salonowe testowe z przebiegiem 2k. Okazja prosto z Włoch Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miroslaw123
Motocyklista



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 18:20, 06 Maj 2011    Temat postu:

Dziś ją dosiadłem Very Happy


niestety tylko godzinka jazdy wokół Krakowa Sad więc pierwsze i ostanie spostrzeżenia:
-głos pracy silnika - makabra, do 4 tys. fajnie potem jakieś dziwne te odgłosy, dla mnie dramat,
-w końcu wiem że motocykl też potrafi hamować, różnica to po prostu przepaść,
-przyśpieszenie, no cóż fajnie a co do przełożeń to na 2 można jechać i 20 i 90 i naprawdę przyjemnie się wyprzedza,
-osłona przed wiatrem przy 140 spokojnie nie rzucało mną, w ogóle motocykl zachowywał się jak oaza spokoju,
-przy około 5 tys obr/min w lusterkach widziałem morze rozmazanych samochodów...
-zawieszenie bardzo przyjemnie wybierało nierówności gorszego asfaltu w teren nie zjechałem,
-chłodzenie, stanąłem na 5 minutek by zrobić pamiątkową fotę i włączył się wiatrak, temperatura otoczenia + 17 st C
-jazda, bardzo poręczny w zakrętach super jak dla mnie lepiej się prowadzi niż lżejszy TA (może być to kwestią pustego baku)
ogólnie super ale i tak nie dla mnie Wink (tak się pocieszam....)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Sob 17:08, 21 Maj 2011    Temat postu:

Ja dzis pojezdzilem na ST i choc lubie mojego DLa to niestety musze stwierdzic ze Suzuki na calej lini daje ciala.
Wg mnie nie ma co porownywac, moze gdyby to zmierzyc z jakims nowym DL........
Gorzej tylko bo dostalem ciekawa propozycje wyminany DL na ST.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 20:24, 21 Maj 2011    Temat postu:

Ja dzisiaj miałem okazję przesiąść się na GS-a drugi raz, tym razem z Viadra. Nie będzie żadną nowiną jeżeli powiem że hamulce, prowadzenie, zawieszenie i przwidywalność tego motocykla, są wzorcowe. Trudno wymagać czegoś więcej pod tym względem od motocykla.
Jeżeli chodzi natomiast o silnik i komfort...
Moim zdaniem, kultura pracy tego boksera w porównaniu z V-ką Hondy - poniżej krytyki! Fakt jest mocniejszy, ale np. silnik Multistrady ma na tym polu dużo więcej do zaoferowania. Mówiąc o komforcie podróżowania tym motocyklem, muszę powiedzieć że Viaderko jest DUŻO wygodniejsze! Siadając na motocykl siedzi się wyżej ale kąt ugięcia kolan jest taki sam, jeżeli nie większy. Być może zmiana położenia kanapy na wyższe mogła by pomóc, niemniej jednak na Viaderku jest wygodniej i to sporo!
Reasumując, "najlepszy motocykl na świecie" BAAAARDZO mnie rozczarował! W moim porównaniu jak do tej pory nic się nie zmieniło, mianowicie Multistrada wypada najlepiej.
Na środę jestem umówiony na SuperTenere, zobaczymy co ta przejażdżka przyniesie... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 20:27, 21 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 21:10, 21 Maj 2011    Temat postu:

Wreszcie ktoś się zgodził, że GS NIE jest aż tak bajecznie wygodny (komfort resorowania). Varadero może być wygodniejsze nawet od DL'a - to ze względu na większą masę, może wpadać w mniejsze wibracje na małych nierównościach. Ten boxer ma jakiś problem podczas ruszania, trzeba dawać mu dużo gazu, żeby a) nie zgasł (wtedy łatwo zaliczyć "niemca"), b) nie telepał się jakby chciał zgasnąć. Silnik dużego DL'a też nie jest idealny, Varadero również ma swoje przypadłości (ten gaźnikowy lubił sobie gasnąć bez wyraźnej przyczyny), Multistrada ma to samo co DL, czyli telepanie poniżej 4 tyś obr/min.

Znajomy mechanik kiedyś wpoił mi teorię, że optymalny konstrukcyjnie silnik motocyklowy to dwucylindrowa rzędówka, ale z tego co słyszałem i co wy piszecie, wynika, że Super Tenere z takim właśnie silnikiem też nie zachwyca. Kobiet niestety też nie ma idealnych Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Sob 22:11, 21 Maj 2011    Temat postu:

ja mam jak najlepsze odczucia jezeli chodzi o silnik w ST, rzedowka, mniej wibruje, jest mniej nerwowa, a zauwazylem ze ladnie wychodzi juz od 1,5tys rpm w obydwu trybach, ladnie tez startuje, i gdzie tu nieprawidlowosci.
DL to cos jakby pies mysliwski na lancuchu... nerwowy i czasem sie potknie, mi sie udalo dwa razy orla wywalic przy ruszaniu Very HappyVery HappyVery Happy ale coz no nikt idealny nie jest.

a BMW choc moxe i tansza od ST to juz zbyt popularna i oklepana jest i chocby tylko dla tego jej nie kupie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pon 9:25, 23 Maj 2011    Temat postu:

Cieszę się z ostatnich wypowiedzi bo już myślałem że tylko mi się GS nie podobał Twisted Evil a tak raźniej i cieplej na serduszku się zrobiło...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miroslaw123
Motocyklista



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 9:36, 23 Maj 2011    Temat postu:

V-Told napisał:
Znajomy mechanik kiedyś wpoił mi teorię, że optymalny konstrukcyjnie silnik motocyklowy to dwucylindrowa rzędówka, ale z tego co słyszałem i co wy piszecie, wynika, że Super Tenere z takim właśnie silnikiem też nie zachwyca. Kobiet niestety też nie ma idealnych Wink

Kultura pracy jest super ale dźwięk przy tym jest makabryczny...(obie przypadłości ma GS800), akcesoryjny wydech załatwił by tu pewnie sprawę ale ja polecam każdemu siąść i zrobić rundkę samemu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 15:04, 23 Maj 2011    Temat postu:

miroslaw123 napisał:
Kultura pracy jest super ale dźwięk przy tym jest makabryczny...(obie przypadłości ma GS800), akcesoryjny wydech załatwił by tu pewnie sprawę ale ja polecam każdemu siąść i zrobić rundkę samemu!


We wszystkich 800 od BMW Akrapović absolutnie załatwia sprawę. Seryjny tłumik woła o pomstę do nieba, a na Akrapie jest bosko, wprawdzie niezbyt go słychać, ale brzmi naprawdę soczyście!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ern
A2



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Błonie

PostWysłany: Pon 15:09, 23 Maj 2011    Temat postu:

Cytat:
a BMW choc moxe i tansza od ST to juz zbyt popularna i oklepana jest i chocby tylko dla tego jej nie kupie


Czy ja wiem czy BMW jest tańsze...
W podstawowej wersji to tak, ale dodaj wszystkie ekstrasy które ST ma w standardzie i GS wyjdzie ładne parę tysięcy drożej od ST!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 16:19, 23 Maj 2011    Temat postu:

Ern napisał:
Cytat:
a BMW choc moxe i tansza od ST to juz zbyt popularna i oklepana jest i chocby tylko dla tego jej nie kupie


Czy ja wiem czy BMW jest tańsze...
W podstawowej wersji to tak, ale dodaj wszystkie ekstrasy które ST ma w standardzie i GS wyjdzie ładne parę tysięcy drożej od ST!


65 tyś. a Adventure 73 tyś. o ile mnie pamięć nie myli. Terere chyba też koło 60 kosztuje, nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 21:37, 23 Maj 2011    Temat postu:

58 tyś. w wersji bez kufrów, czyli i tak 7 koła taniej niż GS...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 21:38, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacaw
Motocyklista



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650

PostWysłany: Pon 22:31, 23 Maj 2011    Temat postu:

Wczoraj pojeździłem z bratem na moto, w piątek kupił drugi nowy motocykl moje marzenie GS 1200 .. Smile nie będę sie rozpisywał bo to jest potęga dla mnie .. niestety przy wzroście moim 176 jest dla mnie taki minimum przy równej powierzchni, więc chyba go nigdy nie kupie albo zaczne jeździć w chodakach .. Laughing generalnie pojechaliśmy w las do Kampinosu pojeździć po piachach ... i Tu jest przewaga nad Suzi .. wyjechaliśmy z lasu i cały napęd w piachu .. dziś spędziłem wieczór na czyszczeniu napędu i tylnego wachacza a brat stał i palił papieroska ... Evil or Very Mad następny motocykl chciałbym z napędem kardana ... mam nadzieje że Suzuki w tym roku wypuści następce V- Stroma, chociaż już widzę że to będzie silnik rzędowy z GSX 750 Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 23:03, 23 Maj 2011    Temat postu:

Napęd wałem zawsze będzie wygodniejszy i czystszy ale bardzo chciałbym zobaczyć tego GS-a w sypkim piachu albo w błotku... Pewnie już by tam został!
Zawieszenie telever jest wyśmienite na asfalt, niestety w terenie bardzo słabo sobie radzi.

Historia silnika V zastosowanego w DL-u jest dużo dłuższa niż on sam. Nie bardzo więc rozumiem skąd miałaby się teraz w następcy znaleść silnik rzędowy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 23:12, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 37 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
puzon
Motonita



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 23:30, 23 Maj 2011    Temat postu:

Miałem okazje przejechania się ducati monsterem 796 ( niezły nerwus ) a potem Terere ale 660 było bardzo mułowato . Polecam yamaha na Łopuszńskiej ( Ducati i Triumph) sporo modeli do testowania nie robią problemów Niestety 1200 mają rozbitą ale za tydzień testuję triumph tigera 800 xc . Mam spore oczekiwania .......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacaw
Motocyklista



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650

PostWysłany: Pon 23:48, 23 Maj 2011    Temat postu:

I chyba to przez to że ta historia jest dużo dłuższa ... w dzisiejszych czasach mało jaką firme stać na robienie silnika specjalnie pod jeden model .. Suzuki wypuściło GSR 750 i moim zdaniem to będzie bazowy silnik do następcy DL-a .. przykładem jest nowa Tenera .. obym sie mylił .. kocham V- ke i strasznie bym chciał żeby to właśnie był taki silnik Smile
To moje przypuszczenia .. ale mam nadzieje że Suzuki obserwuje konkurencje i wypuści godnego następce który znowu wygra Alpen Masters Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 0:38, 24 Maj 2011    Temat postu:

jacaw napisał:
I chyba to przez to że ta historia jest dużo dłuższa ... w dzisiejszych czasach mało jaką firme stać na robienie silnika specjalnie pod jeden model .. Suzuki wypuściło GSR 750 i moim zdaniem to będzie bazowy silnik do następcy DL-a .. przykładem jest nowa Tenera .. obym sie mylił .. kocham V- ke i strasznie bym chciał żeby to właśnie był taki silnik Smile
To moje przypuszczenia .. ale mam nadzieje że Suzuki obserwuje konkurencje i wypuści godnego następce który znowu wygra Alpen Masters Laughing


A dlaczego przykładem jest nowa ST i czego przykładem?
W ST Yamahy zawsze była znakomita i mocna rzędowa 2-ka i nigdy nie było inaczej!
Wszyscy producenci stosują w udanych motocyklach, znane i równie udane silnki, albo idą o krok dalej jak np. doskonały i też już znany silnik V4 zamiast V2 w nowych motocyklach Hondy. Zastosowanie w następcy DL-a silnika rzędowego byłoby w wykonaniu Suzuki, ni mniej ni więcej, tylko strzałem w kolano!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ern
A2



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Błonie

PostWysłany: Wto 9:24, 24 Maj 2011    Temat postu:

puzon napisał:
za tydzień testuję triumph tigera 800 xc . Mam spore oczekiwania .......


No to opisz swoje wrażenia.
Ja też myślałem, że Tiger 800 będzie strzałem w 10, ale 40 minut jazdy to zweryfikowało. Ciekawy jestem jak się Tobie spodoba.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Wto 13:43, 24 Maj 2011    Temat postu:

Ern napisał:
puzon napisał:
za tydzień testuję triumph tigera 800 xc . Mam spore oczekiwania .......


No to opisz swoje wrażenia.
Ja też myślałem, że Tiger 800 będzie strzałem w 10, ale 40 minut jazdy to zweryfikowało. Ciekawy jestem jak się Tobie spodoba.


U mnie było podobnie Sad ale pisałem już o tym w innym temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ern
A2



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Błonie

PostWysłany: Wto 14:07, 24 Maj 2011    Temat postu:

Topinka napisał:
U mnie było podobnie Sad ale pisałem już o tym w innym temacie.


No właśnie czytałem Twoje wrażenia - pokrywają się z moimi prawie w 100% stąd nie dodawałem nic od siebie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 14:12, 24 Maj 2011    Temat postu:

Miałem okazję niedawno testować ST1200. Jakoś powiem szczerze nie powaliła mnie na kolana tak jak to wszyscy zapowiadali i się nią zachwycali.
Wady:
1) Poniżej 2-3tys wogóle nie jedzie
2) Wieje
3) Nie do końca było mi wygodnie (to już kwestia indywidualna)
4) Załączająca się kontrola trakcji wydaje odgłos jak by coś w dyfrze pier**ło

Zalety:
1) Silnik ładnie przyspiesza na wyższych obrotach
2) Super hamulce
3) Bardzo przyjemnie pracujące zawieszenie

Za dwa dni jestem umówiony na jazdę testową R1200GS ADV - zobaczymy jak wypadnie w porównaniu do R1200GS zwykłego i ST1200.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mlody dnia Wto 14:13, 24 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacaw
Motocyklista



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650

PostWysłany: Wto 1:23, 28 Cze 2011    Temat postu:

W zasadzie już dziś jestem umówiony na jazdę XTZ 1200 Smile zobaczymy co jest warta ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacaw
Motocyklista



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650

PostWysłany: Wto 23:57, 28 Cze 2011    Temat postu:

No i dziś pojeździłem 2,5 godziny nową Tenerą ...
Jestem pod wielkim wrażeniem, lekkość i wyważenie tego motocykla jest mistrzowskie, prowadzi się go super chociaż dziś było wietrznie ..
Dostałem to czego oczekiwałem .. lekkości, prowadzenie, Heble (Potęga) Zawieszenie .... i Dynamika ... JA jestem miło zaskoczony i już wiem co będzie następcą !!! Moc robi swoje, zachowuje się jak Szatan ... dostałem to co chciałem ... Zauważyłem dwa razy że wiatrak od chłodzenia się włączył na krótko ... włącza się ponieważ chłodnicę ma z boku a nie centralnie z przodu ... więc mechanizm i elektronika jest ustawiona i włącza żeby do chłodzić sprzęt ... a nie z chładza bo się przegrzewa ............... Ludzie ... nie te czasy ....
Kardan super ...
Ja jestem na TAK !!! Smile))))))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Śro 7:27, 29 Cze 2011    Temat postu:

Jacaw, jeździłeś sam czy z plecaczkiem, moje wrażenia także bardzo pozytywne ale plecaczek narzekała :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KD
Motocyklista



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 9:25, 29 Cze 2011    Temat postu:

Ostatnio spotkałem na Połczyńskiej w Wawie gościa na Tenerze 1200 (jazda testowa) i dla niego porażką było umieszczenie na zbiorniku na wysokości kolan jakichś plastików które powodowały że ocierał o nie kolanami i było mu z tego powodu niewygodnie. Nie był to jakiś gigant więc zakładam że każdy ociera o to kolanami. Jakie wrażenia tych którzy jechali?

Sam nie jechałem ale wrażenia wizualne i słuchowe są ok. Kiedyś jeździłem XTZ 660 Tenere i pięknie się na niej siedziało. Bajka po prostu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kastor40
Motonita



Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mysłowice - Śląskie

PostWysłany: Śro 9:48, 29 Cze 2011    Temat postu:

Tipor, na co narzekała plecaczek?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Śro 10:33, 29 Cze 2011    Temat postu:

Jeździłem niedawno ST i moim zdaniem moto niewarte tych pieniędzy, owszem wygodnie się siedzi, mocniejsza od DL-a (ale to żadna nowina, większość moto jest mocniejsze Smile ) fajna szersza kiera. Ale moto jakieś takie bez duszy moim zdaniem, no i oczywiście jak dla mnie paskudna jak cholera Smile Nie ma w tym moto polotu, taki rzemieślnik, natomiast jeśli chodzi o T660 to ten moto nadaje się tylko w teren, nie jest to moto uniwersalne dla turysty (no chyba że w Mongolii czy Wietnamie, tam gdzie dróg nie ma), w obu modelach słaba ochrona przed wiatrem, krosowy styl tych modeli przynajmniej mnie nie odpowiada. Na razie jeśli chodzi o mnie prowadzą dwie maszyny, GS 1200 i Tiger 800, czekam jeszcze na nową Hondę, Tigera 1200, została do sprawdzenia Multistrada ale z tym będę miał problem, w Kielcach nie ma salonu Ducati. Choć włoszczyznę lubię w zupie to mam pewne obiekcje co do jazdy na tym Smile Nasłuchałem się może i mam jakieś opory, może niesłusznie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin