Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy DL 650 czy nowy F 800 GS
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:42, 14 Mar 2014    Temat postu:

To jest właśnie marketing.
Zrobił by to na każdym mocnym motocyklu, na dl też.
Powiem więcej po kilkunastu przejazdach zrobił bym to ja.
Naprawdę cała robotę robi kierowca i jego psychika.
Marketingowcy wpoili ludziom że motocykl jest, lub nie jest terenowy.
Znam chłopaków co do ntv założyli kostkę i kiere z crossa i lataja jak równy z trampkami 600/650.
Takie czasy, że ludzie nie myślą samodzielnie, jak komuś coś nie wychodzi to zwala na sprzęt.
Kiedyś człowiek mógł biegac w trampkach i t-shercie, teraz tak się nie da, trzeba buty do biegania Nikea i specjalne spodenki oraz koszulkę.

Chciałem kupic GSa 800, właśnie żeby móc więcej.
Przekonywały mnie te szprychowe felgi, jednak gdy poczytałem o nich to znów wyszło, że to tylko marketing. W mojej ocenie jest to jedna z niewielu ułomność DLa.

Ja mam taką teorię.
Trzeba mieć w sobie tą pasję, tą dzikość w sercu aby być "adventure".
Jeśli jej brakuje to za pieniądze jej nie kupisz, jednak są tacy co próbują. Kupują duże gsy i jeżdżą jedynie po czarnym a teren dla nich to szutry. Im się jednak wydaje że są lepsi bo mają "lepsze" motocykle. A ja wsiadam na osiołka (DL) i jadę na tor crossowo-trailowy i bawię sie na prostszych przeszkodach. Zapewniam Was że wcale się nie morduje i jedyne ograniczenia to moje beznafziejne umiejętności oraz wielki strach.


https://www.youtube.com/watch?v=3nlq561aT08&feature=youtube_gdata_player


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Pią 8:49, 14 Mar 2014    Temat postu:

A w mojej ocenie naturalnym terenem dla DL-a czy GS1200 są właśnie "czarne", dowolnie dziurawe drogi i szutry.
W teren są inne, znacznie lepsze od nich motocykle.
W tym kontekście Ci co "próbują" znakomicie kupują motocykle dostosowane do swoich potrzeb. Trudno mi wskazać lepsze motocykle do tego celu. Bardziej nietrafione zakupy są tych, co kupują deela i śmigają po torach crossowych. Bo tu sprawdzą się lepiej inne motocykle...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Pią 8:51, 14 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 9:05, 14 Mar 2014    Temat postu:

sladek napisał:
To jest właśnie marketing.
Zrobił by to na każdym mocnym motocyklu, na dl też.
Powiem więcej po kilkunastu przejazdach zrobił bym to ja.
Ty tak serio. czy podpuszczasz? Laughing Bo jeśli serio, to dalsza dyskusja nie ma sensu.
Widać od razu, że nie masz porównania. Zrób jakiś poligon ale 100km trip offem KTM-em albo BMW 800-tką to zrozumiesz róznicę. Wybacz Sladek ale nie wiesz o czym piszesz.

Swoją drogą powinieneś swoją teorię rozpropagować, to jak nic w następnym Dakarze Marc Coma poleci DL-em, a Małysz Tototą Yaris. Daruj mi ten przekąs ale naprawdę mnie rozbawiłeś. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:14, 14 Mar 2014    Temat postu:

Oj joj joj... szybko lece kupić WRke bo śmiem nie pasować do schematu......

Nigdy, nigdzie nie twierdziłem że dl jest w lekkim terenie lepszy od takiego GSa. Ja tylko twierdzę że nie "nie nadaje się".
Dla mnie mistrzostwo osiołka, polega na tym, że w sobote jade na szkolenie na tor asfaltowy gdzie spokojnie zamykam gumy a w niedziele doskonale się bawie w lesie po fajnych, trudniejszych lub prostszych drogach.

Ponieważ mam narazie jeden motocykl to DL robi robotę doskonale. Dla mnie osobiście jest idealnym złotym środkiem. I z całym szacunkiem, w dupie mam opinie innych do czego nadaje lub nie nadaje się mój osiolek.

Ps na tor cross jade się szkolić a nie po nim jeździć, mam w okolicy dwa takie miejsca gdzie jest sporo piasku, jakieś górki itp, ot koncetracja rożnych ciekawostek w jednym miejscu. To bardziej "a przyjadę sobie tędy....... ooooo ale fajnie to teraz tędy....." W takim kontekście tor crossowo-trailowy a nie jazda po nim jak na crossie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totencham
Motonita



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 9:15, 14 Mar 2014    Temat postu:

Spolski napisał:
(…) to jak nic w następnym Dakarze Marc Coma poleci DL-em, a Małysz Tototą Yaris. Daruj mi ten przekąs ale naprawdę mnie rozbawiłeś. Smile


Sarkazm i ironia najlepszą metodą na rozpoczęcie weekendu. Lubię to! Very Happy



sladek napisał:
Nigdy, nigdzie nie twierdziłem że dl jest w lekkim terenie lepszy od takiego GSa. Ja tylko twierdzę że nie "nie nadaje się".

To ja mam problem z czytaniem ze zrozumieniem.

sladek napisał:
I z całym szacunkiem, w dupie mam opinie innych do czego nadaje lub nie nadaje się mój osiolek.

Nie oddawaj innym szacunku skoro masz w dupie co mówią. Trochę kultury Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez totencham dnia Pią 9:20, 14 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 9:24, 14 Mar 2014    Temat postu:

sladek, nie daj się, dobrze prawisz:) Do każdego zastosowania znajdzie się lepszy motocykl od DL-a, ale ciężko znaleźć lepszy uniwersalny motocykl, który znajdzie zastosowanie w różnych rolach. Jeśli dodamy do tego faktor ceny i rozważymy gdzie można pojechać za różnicę między DL-em a X, Y, Z to wtedy możemy już sobie odpowiedzieć czy jest w nas duch "adventure"Smile

Sam jeżdżę swoimi motocyklami po asfalcie i szutrach, w teren się nie pcham niczym większym niż dr350, ale podziwiam odwagę i umiejętności innych o wiele bardziej niż ich sprzętSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 9:25, 14 Mar 2014    Temat postu:

Słuchaj Sladek, jeśli masz w dupie opinie innych, to nie powinieneś wcale zabierać głosu na forach internetowych, bo to trochę bez sensu i trąci brakiem szacunku.
Ja też uważam, ze DL jest fajnym i w miarę uniwersalnym motocyklem ale odniosłem się bezpośrednio, do Twojej wypowiedzi którą zacytowałem, a która jest dla mnie czystą herezją.

W ogóle wygłaszanie tak zdecydowanych i autorytatywnych opinii nie mając jakiegoś większego porównania jest trochę niepoważne.
Ujmujące jest to, że starasz się optymalnie wykorzystać DL-a i starcza Ci zapału i odwagi by zapuszczać się nim w teren ale nie ma sensu przy okazji deprecjonować motocykli, które są w tym środowisku BEZWZGLĘDNIE lepsze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spolski dnia Pią 9:26, 14 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totencham
Motonita



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 9:27, 14 Mar 2014    Temat postu:

ej chłopaki, ale generalnie to chyba każdy z nas uważa, że DL to zaje*isty motocykl Smile to jest raczej prawda z tych niepodważalnych, niczym to, że buk nie istnieje Very Happy

niemniej trzeba wg mnie dostrzegać różnice, które czasem mają na coś wpływ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:29, 14 Mar 2014    Temat postu:

Uzupełnienie.
https://www.youtube.com/watch?v=mALjMZo7HmE&feature=youtube_gdata_player

A dakar zdominowały .......... Mini.
Jak wszyscy wiemy Mini to najlepszy samochod terenowy o rząd wielkości lepszy niż wspomniany tu YARIS.

Dzięki Panowie za dyskusję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 9:32, 14 Mar 2014    Temat postu:

sladek napisał:

A dakar zdominowały .......... Mini.

Ale wiesz ile te "Mini" mają z Mini? Dokładnie mini... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:41, 14 Mar 2014    Temat postu:

Ja nie atakuje innych motocykli.
Ja bronie DLa.
Jest pierdyliard lepszych motocykli.
Zarówno w teren jak i na asfalty.
Próbowałem pokazać Wam, na moim przykładzie, że osiolek jest dzielny.
On naprawde dużo może, trzeba mieć serce odwagę i umiejętności i pojedzie niewiele gorzej jak wspomniane motocykle ( powtarzam nie jest od nich lepszy ale nie wiele odstaje a w zamian mamy inne zalety).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totencham
Motonita



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 9:45, 14 Mar 2014    Temat postu:

Masz rację. Ja jechałem DLem kawałkami dawnego Paryż-Dakar i wszyscy byli pod wrażeniem, że DL dał radę. Kowal do dzisiaj wszystkim podaje to jako przykład, że można przejechać wszystkim. Można? Można. Niemniej po tym wyjeździe chciałem zmienić motocykl, bo DLa to po prostu bolało - dobijanie zawieszenia, czy też hacząca płyta pod silnikiem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 9:51, 14 Mar 2014    Temat postu:

sladek napisał:
Ja nie atakuje innych motocykli.
Ja bronie DLa.
Jest pierdyliard lepszych motocykli.
Zarówno w teren jak i na asfalty.
Próbowałem pokazać Wam, na moim przykładzie, że osiolek jest dzielny.
On naprawde dużo może, trzeba mieć serce odwagę i umiejętności i pojedzie niewiele gorzej jak wspomniane motocykle ( powtarzam nie jest od nich lepszy ale nie wiele odstaje a w zamian mamy inne zalety).
I tu pełna zgoda. Smile

totencham napisał:
Masz rację. Ja jechałem DLem kawałkami dawnego Paryż-Dakar i wszyscy byli pod wrażeniem, że DL dał radę. Kowal do dzisiaj wszystkim podaje to jako przykład, że można przejechać wszystkim. Można? Można. Niemniej po tym wyjeździe chciałem zmienić motocykl, bo DLa to po prostu bolało - dobijanie zawieszenia, czy też hacząca płyta pod silnikiem...
A jak się spisał rogal na DL-u?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pią 9:51, 14 Mar 2014    Temat postu:

Na potwierdzenie slow Sladka, ktorego cenie za to co robi:
http://youtu.be/liXFsBXjqzo

V-Strom to bardzo uniwersalny motocykl i bardzo dobry stosunek mozliwosci jakie daje do jego ceny (wiem,ze juz to zamieszczalem)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:54, 14 Mar 2014    Temat postu:

I pozytywnie zazdraszam.
Tez mi duży adventure chodzi po głowie.
Chyba jednak dokupię do DLa zestaw cześć off road, kit nazywa sie WR45OF Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 9:57, 14 Mar 2014    Temat postu:

sladek napisał:
I pozytywnie zazdraszam.
Tez mi duży adventure chodzi po głowie.
Chyba jednak dokupię do DLa zestaw cześć off road, kit nazywa sie WR45OF Smile
I to jest bardzo dobra koncepcja. Dlatego mam 3 motocykle ale WR450 na początek to spore wyzwanie. Może lepiej zacząć kilka tonów niżej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Pią 10:23, 14 Mar 2014    Temat postu:

Moim zdaniem DL nie nadaje się w teren. Szutry - np. typu SH20 jeszcze daje radę. W Albanii pojeździłem trochę po różnych drogach i bezdrożach. Przejechałem, ale miejscami jazda umęczyła strasznie. W V-strom brakuje przedewszystkim prześwitu o i jak dla mnie ugięcie kolan jest za duże. Niekiedy tłukłem płyta niemiłosiernie w kamienie. Transalp radził sobie lepiej. Koło 21" robi swoje.
Nie zmienia to faktu, że jest on dobrym motocyklem i dał radę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Pią 10:48, 14 Mar 2014    Temat postu:

Ale się dyskusja rozgrzała.
Trzeba by podsumować. Zaczęliśmy porównywać dwa motocykle uniwersalne, które różnią się trochę profilami.
A i tak wiadomo, że nawet w podróż turystyczną, tam gdzie będą trudniejsze szutry, bezdroża, teren i pustki warto zabrać motocykl 350-450 cm, z prześwitem większym niż 250 mm, solidnym skokiem zawieszenia, dość dużym bakiem, wagą 150-160 kg, i pojechać solo z bagażami.
...ale takim moto nie będzie się fajnie jechać z plecaczkiem autostradą, w sąsiedztwie aut posuwających 160 km/h.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 11:19, 14 Mar 2014    Temat postu:

Marulin napisał:
Moim zdaniem DL nie nadaje się w teren. Szutry - np. typu SH20 jeszcze daje radę. W Albanii pojeździłem trochę po różnych drogach i bezdrożach. Przejechałem, ale miejscami jazda umęczyła strasznie. W V-strom brakuje przedewszystkim prześwitu o i jak dla mnie ugięcie kolan jest za duże. Niekiedy tłukłem płyta niemiłosiernie w kamienie. Transalp radził sobie lepiej. Koło 21" robi swoje.
Nie zmienia to faktu, że jest on dobrym motocyklem i dał radę.


Panie coś za coś.
Trampki miały lepiej na miejscu ty na drodze dojazdowej.
Oni się umęczyli na autostradzie a ty na szutrach.

W moje ocenie łatwiej się nauczyć lepiej radzić sobie DLem na szutrach niż przyzwyczaić do dużo gorszego komfortu podróżowania Smile

W uniwersalności DL są wady, ale co lepsze, leżą w niej też ogromne pokłady FUNU. Sztuka to umieć je odkopać i dobrze się bawić.

Można oczywiście powiedzieć że on do tego się nie nadaje, ale wiesz co ?
Żadne duże turystyczne "enduro" się do tego nie nadaje.

Całe piękno DL polega na tym, że on też się "nie nadaje" a kosztuje mniej a też sobie poradzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomas
A1



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: wawa

PostWysłany: Pią 12:07, 14 Mar 2014    Temat postu:

Zanim się pokłócicie to tylko powiem, że bardzo odbiegliście od meritum, czyli doradzenia Inspektorowi.

Inspektor napisał:
.. a podróżuję tylko po asfalcie.

Ewidentnie widać, że nie zapuszcza się w teren. Także uwagi na temat możliwości terenowych na nic mu się zdadzą :/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez thomas dnia Pią 12:08, 14 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 12:30, 14 Mar 2014    Temat postu:

Marulin napisał:
Moim zdaniem DL nie nadaje się w teren. Szutry - np. typu SH20 jeszcze daje radę. W Albanii pojeździłem trochę po różnych drogach i bezdrożach. Przejechałem, ale miejscami jazda umęczyła strasznie. W V-strom brakuje przedewszystkim prześwitu o i jak dla mnie ugięcie kolan jest za duże. Niekiedy tłukłem płyta niemiłosiernie w kamienie. Transalp radził sobie lepiej. Koło 21" robi swoje.
Nie zmienia to faktu, że jest on dobrym motocyklem i dał radę.


ja również nie zgadzam się z tym co pisał Sladek, że DL wjedzie wszędzie tam gdzie trampek 650, afryka, xtz750 czy inne takie. Tam cała konstrukcja zawieszenia motocykla jest żywcem wzięta z enduro - konstrukcja kół, prześwit, skoki zawieszeń i tłumienie nierówności, kąt ustawienia widelca. Pomijam tu trampka 700 bo ten został wykastrowany z wielu cech enduro które miały jego poprzedniki i chyba jest porównywalny do DL.

Akurat tak się składa że jestem/byłem użytkownikiem obu tych motocykli i mam bezpośrednie porównanie, na obu jeździłem na tych samych oponach i w podobnym terenie, z tym że na DL w niektóre miejsca bałem się wjechać bo mi się zakopywał, a trampkiem wjeżdżam bez problemu.

W trampku 650 robotę robią wąskie i duże koła (3cm węższe od DL, 5cm więcej średnicy z przodu), prześwit i osłonięcie ramą silnika pozwala na pakowanie się praktycznie wszędzie bez obawy o kontakt silnika z podłożem, do tego zawieszenie jest miękkie i znacznie lepiej wybiera dziury a silnik umie jechać z minimalną prędkością, co przekłada się na łatwiejsze kierowanie motocyklem.

DL650 w bardzo wielu sytuacjach daje radę, komfort jest niższy ale da się przejechać. Dla mnie problem stanowiło jedynie luźne podłoże - trampek przejedzie, a DL zakopywał się i dość łatwo ślizgał się na błocku. Przysiadając się obecnie do DL zauważam że ma on znacznie twardsze zawieszenie od trampka, zwłaszcza ten nowy model. Utrudnia to jazdę po nierównym terenie, znacznie zwiększa ryzyko wywrotek i trochę odbiera ochotę na pakowanie się tam, bo się człowiek umęczy.

Oczywista sprawa że dużo zależy od kierowcy, ale to jak w każdym motorku. I trudno wybrać który moto jest bezwzględnie "lepszy" - Dl jest lepszy na asfalcie, a tramp lepszy w terenie.
Bezwzględnie "lepszy" byłby ewentualnie omawiany tu bmw800, gdyby został wykonany tak jak trzeba i nie miał tylu wad.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 12:37, 14 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 12:33, 14 Mar 2014    Temat postu:

thomas napisał:
Zanim się pokłócicie to tylko powiem, że bardzo odbiegliście od meritum, czyli doradzenia Inspektorowi.

Inspektor napisał:
.. a podróżuję tylko po asfalcie.

Ewidentnie widać, że nie zapuszcza się w teren. Także uwagi na temat możliwości terenowych na nic mu się zdadzą :/


Z czasem potrzeby inspektora nieco ewoluowały, stąd dalsza dyskusja.
Inspektor napisał:
Podsumowując, to jest to na co czekałem i w przyszłym roku dołączę do posiadaczy V-Stroma, bo jest to moim zdaniem moto o najlepszym value for money, w mojej ocenie wyeliminował wszystkich konkurentów, jedyne co jeszcze rozważam to Tiger 800XC z uwagi na możliwości terenowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hmarek
Motonita



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 733
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów

PostWysłany: Pią 12:37, 14 Mar 2014    Temat postu:

thomas napisał:
Zanim się pokłócicie to tylko powiem, że bardzo odbiegliście od meritum, czyli doradzenia Inspektorowi.

Inspektor napisał:
.. a podróżuję tylko po asfalcie.

Ewidentnie widać, że nie zapuszcza się w teren. Także uwagi na temat możliwości terenowych na nic mu się zdadzą :/


tyle że napisał to 20 listopada 2012r Laughing teraz to już dyskusja raczej bardziej sportowa niż edukacyjna (dla Inspektora)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 12:46, 14 Mar 2014    Temat postu:

właściwie to jest dyskusja o obiektywnych przewagach jednego modelu nad drugim.

Szkoda że wiele głosów pada na zasadzie "nie znam się (bo nie jeździłem), to się wypowiem".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 13:00, 14 Mar 2014    Temat postu:

Napisałem kolejny "elaborat" ale go wykasowałem.

Napiszę zaczepnie - nie masz jaj nie jeź w teren.
Masz jaja bier motorynkę i jedź się dobrze bawić. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Pią 13:04, 14 Mar 2014    Temat postu:

Masz jaja, bierz motorynkę i w teren...
...wrócisz bez jaj.

...aj jaj jaj... Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Pią 13:11, 14 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 13:08, 14 Mar 2014    Temat postu:

sladek napisał:
Napisałem kolejny "elaborat" ale go wykasowałem.
Napiszę zaczepnie - nie masz jaj nie jeź w teren.
Masz jaja bier motorynkę i jedź się dobrze bawić. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Odpowiem zaczepnie. "Piłeś nie pisz" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 13:18, 14 Mar 2014    Temat postu:

Poważnie - ja chyba z innej planety jestem.
Dla mnie nie możliwe jest to czego nie mogę zrobić a nie to co inni twierdzą że nie mogą.
Jak bym słuchach teoretyków to bym DLem z asfaltu nie zjechał i stracił bym kilkaset godzin świetnej zabawy.

Zrobię tak, Wy się dalej bawcie w snucie opowiastek i teorii o tym że to motocykl Wam nie pozwala pobawić się w ternie a ja odpalam maszynę i lecę się świetnie bawić.

Miłych pogaduszek Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 13:28, 14 Mar 2014    Temat postu:

sladek napisał:
Poważnie - ja chyba z innej planety jestem.
W sumie niezłe podsumowanie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pią 14:27, 14 Mar 2014    Temat postu:

Spolski, a kupujesz nofke czy uzywanego???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 14:29, 14 Mar 2014    Temat postu:

Używanego, trafił mi się 4-letni z małym przebiegiem i na fakturę, a co już chcesz się zamienić? Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spolski dnia Pią 14:30, 14 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pią 14:33, 14 Mar 2014    Temat postu:

Inspektor napisał:
i jeszcze cos ciekawego z innych wątków tu się przyda:

W toku podejmowanych wyborów byłem na jazdach testowych Tenerą i Super Tenerą, BMF 800GS i 1200GS, Tigerem 800XC, Hondą Transalp oraz KTM-em 990 ADV i oczywiście nowym Suzuki V-Stromem dzięki uprzejmości salonu Suzuki Piaseczno oraz uiszczeniu opłaty 50PLN za każdą godzinę jazdy testowej.
Moje wrażenia z jazdy nowym V-Stromem:

PLUSY:

- bajeczna poręczność i zwrotnośc - motocykl prowadzi się naprawdę znakomicie, moim zdaniem jedynym porównywalnym sprzetem jest Triumph Tiger 800 (z gamy testowanych przeze mnie bike'ów),

- świetna elastyczność silnika - motocykl jedzie bez protestów 50km/h na piątym biegu i przyspiesza bez szarpania, tak dobrą elastyczność oferuje jeszcze tylko Tiger i Transalp,

- dobra dynamika (subiektywne odczucie jest takie, że nie ustępuje bardzo BMW F800GS),

- dobra ochrona przed wiatrem, lepsza niż wiekszości pozostałych (mowa o standardowych szybach), lepsza jest Super Teresa i oba GS-y,

- bardzo dobra stabilność w jeździe na wprost oraz w zakrętach pomimo - teoretycznie znacznie gorszego widelca w porównaniu z konkurencją oferującą upside-downy,

- bogate i funkcjonalne "centrum dowodzenia" - mi się bardzo podoba - zdecydowanie wolę obecny multipanel niż poprzednie dwa analogowe zegary

- bardzo precyzyjnie i cicho pracująca skrzynia biegów - kiedyś miałem Bandita, który był potwierdzeniem powiedzenia, że "Suzuki to szumy i stuki"

MINUSY:

- słaba trakcja na piachu na seryjnych oponach (dzień wcześniej smigałem po szutrach KTM 990 ADV, więc tu porównanie może nie być do końca obiektywne),

- cichy - z tłumika dochodzi dość "bezpłciowy dźwięk",

- jeśli bardzo, ale to bardzo chciałbym się czepić - mogłoby byc 10KM więcej

Podsumowując, to jest to na co czekałem i w przyszłym roku dołączę do posiadaczy V-Stroma, bo jest to moim zdaniem moto o najlepszym value for money, w mojej ocenie wyeliminował wszystkich konkurentów, jedyne co jeszcze rozważam to Tiger 800XC z uwagi na możliwości terenowe.

... ale to jest cytat z innego wątku które czytałem (być może na innych forach) aby rozwijać wątek Very Happy
Nadal nie mam zbytnio zamiaru zjeżdżać z asfaltu a ta opinia jest innego użytkownika co myśli o konkurencji dla DLa jeszcze innej niż GS 800F Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 14:37, 14 Mar 2014    Temat postu:

To się nie zastanawiaj, bierz DL-a Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pią 15:43, 14 Mar 2014    Temat postu:

Spolski napisał:
Używanego, trafił mi się 4-letni z małym przebiegiem i na fakturę, a co już chcesz się zamienić? Wink


Więc jednak staruszek Wink Będzie Pan zadowolony Razz
Ja swojego cały czas miło wspominam i nie mówię, że do DLa nie wrócę, ale to niezbyt szybko. Z rzepakiem jakiś czas temu pękło mi 2Kkm ale wciąż się siebie uczymy... Zwłaszcza ja i zwłaszcza w terenie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 13:58, 16 Mar 2014    Temat postu:

sladek napisał:
Ja mam taką teorię.
Trzeba mieć w sobie tą pasję, tą dzikość w sercu aby być "adventure".
Jeśli jej brakuje to za pieniądze jej nie kupisz, jednak są tacy co Kupują duże gsy i jeżdżą jedynie po czarnym a teren dla nich to szutry. Im się jednak wydaje że są lepsi bo mają "lepsze" motocykle. A ja wsiadam na osiołka (DL) i jadę na tor crossowo-trailowy i bawię sie na prostszych przeszkodach. Zapewniam Was że wcale się nie morduje i jedyne ograniczenia to moje beznafziejne umiejętności oraz wielki strach.
https://www.youtube.com/watch?v=3nlq561aT08&feature=youtube_gdata_player


Popieram, świetne podejście, ja też poza asfaltem jeździłem wszystkim po kolei co miałem, nawet chopperem. Oczywiście na tyle na ile się dawało, nie raz zdarzyło mi się wjechać w jakąś sytuację bez wyjścia, a że jeżdżę sam to potem godzinkę-dwie kombinowałem jak się stamtąd wydostać. Tak długo jak jest twarde podłoże i dziury nie przekraczają prześwitu to w sumie wszystkim się da przejechać. Gorzej że poza asfaltem zawsze znajdzie się jakiś odcinek po miękkim, którego nie ma jak objechać. Wiosną może to być, kałuża, błoto a latem grząski piach, tu już gra rolę konstrukcja motocykla:
DL
http://www.youtube.com/watch?v=SIVohWOlC5A
http://www.youtube.com/watch?v=g7fLHsmug4o
i dla porównania trampek:
http://www.youtube.com/watch?v=4uB8ywDQpNM
http://www.youtube.com/watch?v=XbPO7AVQXvE
http://www.youtube.com/watch?v=Nzblfo4ZFzA


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 14:26, 16 Mar 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 14:16, 16 Mar 2014    Temat postu:

sladek napisał:
Poważnie - ja chyba z innej planety jestem.
Dla mnie nie możliwe jest to czego nie mogę zrobić a nie to co inni twierdzą że nie mogą.
Jak bym słuchach teoretyków to bym DLem z asfaltu nie zjechał i stracił bym kilkaset godzin świetnej zabawy.

Zrobię tak, Wy się dalej bawcie w snucie opowiastek i teorii o tym że to motocykl Wam nie pozwala pobawić się w ternie a ja odpalam maszynę i lecę się świetnie bawić.

Miłych pogaduszek Wink
Wszystko ok, popieram, też pewnie tak będę go używał od czasu do czasu.
Tyle, że nie o tym była mowa, a o tym, że twierdziłeś, że DL-em można jeździć tak samo jak KTM1190, ba nawet, że sam byś w takim stylu pokonywał teren Vstormem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek zych
Gość






PostWysłany: Pon 7:59, 17 Mar 2014    Temat postu:

nie wypada żebym nie zabrał głosu i potwierdzam, że z kolegą Sladkiem zrobiliśmy wspólnie kilka tysięcy kilometrów i nie znam drugiego takiego co by z dl-a tyle potrafił wykrzesać/miał taki fun i w ogóle. Kolega osiołkiem wjeżdżał już wszędzie a z większości dziur wyjeżdżał samodzielnie i patrząc na to co robi z tym sprzętem większość powie - ja chcę takiego dl-a bo on potrafi wszystko albo prawie wszystko. I kolega Sladek pisząc skromnie że się boi trochę przesadził bo jak a niego patrzę to wydaje mi się że się właśnie nie boi i kwestia motocykla - uwierzcie mi to rzecz drugorzędna - liczy się kierownik przedewszystkim który zna możliwości swojego moto ale dość często, przy tzw okazji tę poprzeczkę możliwości sprzętu podnosi.
I jak najbardziej dl idealny nie jest ale jest to bardzo porządne moto do funu i nie tylko, za naprawdę rozsądne pieniądze. Można tu dyskutować o łamiących się handbarach, klamkach po upadku ale też nie są to jakieś olbrzymie koszty.

PS. rozumiem że kolega Dober teraz mi przyklaśnie, za co b.dziękuje - i mimo chęci dalszego rozpisywania się zakończę właśnie na tym Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lapi
A1



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:24, 17 Mar 2014    Temat postu:

Cytat:
Popieram, świetne podejście, ja też poza asfaltem jeździłem wszystkim po kolei co miałem, nawet chopperem. Oczywiście na tyle na ile się dawało, nie raz zdarzyło mi się wjechać w jakąś sytuację bez wyjścia, a że jeżdżę sam to potem godzinkę-dwie kombinowałem jak się stamtąd wydostać. Tak długo jak jest twarde podłoże i dziury nie przekraczają prześwitu to w sumie wszystkim się da przejechać. Gorzej że poza asfaltem zawsze znajdzie się jakiś odcinek po miękkim, którego nie ma jak objechać. Wiosną może to być, kałuża, błoto a latem grząski piach, tu już gra rolę konstrukcja motocykla:
DL
http://www.youtube.com/watch?v=SIVohWOlC5A
http://www.youtube.com/watch?v=g7fLHsmug4o
i dla porównania trampek:
http://www.youtube.com/watch?v=4uB8ywDQpNM
http://www.youtube.com/watch?v=XbPO7AVQXvE
http://www.youtube.com/watch?v=Nzblfo4ZFzA


@TDM, Te filmiki z DL to kiepski przykład . W obu przypadkach to raczej kwestia kierującego a nie motocykla.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lapi dnia Pon 10:25, 17 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:20, 24 Mar 2014    Temat postu:

Coś specjalnie dla Was Smile

https://youtu.be/vPKAwqxA5w4

Że się tak wyrażę, kij w mrowisko Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Omm80
A



Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 20:53, 24 Mar 2014    Temat postu:

czyli v-strom daje rade Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 21:04, 24 Mar 2014    Temat postu:

Brawo Sladek! A pomyśl co byś robił na KTm-ie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 21:38, 24 Mar 2014    Temat postu:

Muszę zareklamować... Liczyłem, że przejedziesz przez tą wielką wodęSmileSmile

Po sobotnich leśnych szuterkach w okolicach Jońca (polecam - piękne tereny na funduro) stwierdzam po raz kolejny, że na DL-u to czysta przyjemność. Podobnie jak szybkie winkle Marki-Legionowo-Marki:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 1:35, 25 Mar 2014    Temat postu:

MaG - plan wstępny taki był Razz
Na szczęście przejechały tamtędy dwa wyprawowe quady.
Dzięki temu wiedziałem że dla osiołka ( a zwłaszcza dla mnie) mogło by to być za dużo Smile

Ciekaw jestem co więcej dało by się zrobić na takim F800GS czy KTM.
Wg mnie dużo bardziej ogranicza mnie brak umiejętności i prawie zupełnie łyse Anake2 niż poczciwy osiołek i jego możliwości.
Jedyne co mi przeszkadzało to waga. Tak ciężki motocykl potrafi majtnąć.
Jak gdzieś tam, chciało mnie wywalić, to do utrzymania motocykla musiałem użyć 150% siły. Problem w tym że i GS i KTM ważą tyle samo lub więcej Sad

Ciekawe jestem co taki TEDDY by z DLem zrobił Smile

Jak wiadomo ,nie jest to motocykl terenowy bo terenowy to DR-z/WR/EXC.

Na taką "przygodę" natomiast na terenowym bym się nie wybrał.
Tego dnia zrobiliśmy prawie 200km razem z plecaczkiem.
Bardzo fajny i pozytywny moto-dzień.
Wszystkiego po trochu - i to jest to co kocham w "fundruo".
FUN.
Każdy gdzieś go w DLu znajdzie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sladek dnia Wto 1:41, 25 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Wto 6:03, 25 Mar 2014    Temat postu:

sladek napisał:
Coś specjalnie dla Was Smile

https://youtu.be/vPKAwqxA5w4

Że się tak wyrażę, kij w mrowisko Smile


No i ok. Zdaje się, że w poprzednich postach wszyscy w domyśle mieli błoto lub piach do połowy koła.

A propos...
...czemu tak unikałeś tej kałuży? Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Wto 6:04, 25 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 11:21, 25 Mar 2014    Temat postu:

chmarnik, tam był piach do połowy koła Smile
Kałuża to nie kałuża, to jest stara żwirownia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remigiusz
Motocyklista



Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 445
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester

PostWysłany: Pon 16:35, 31 Mar 2014    Temat postu:

Czytam i czytam i ......co kupił inspektor ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 18:02, 01 Kwi 2014    Temat postu:

Hmm, czekam na jazdę nowym V Strom 1000 Smile Tak więc wkrada się nowy konkurent dyskusji Smile

Jeżeli będzie za ciężki albo jeszcze coś innego nie podpasuje wybór padnie prawdopodobnie na Dl 650 ponieważ do F 800GS nie jestem przekonany za takie spore pieniądze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remigiusz
Motocyklista



Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 445
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester

PostWysłany: Nie 9:45, 06 Kwi 2014    Temat postu:

A byde inny i powiem tobie tak- miej w nosie opinie ludzi bo spostrzeżenia i odczucia bedą indywidualnie twoje i moim zdaniem kupuj to co ci serce podpowiada.Masz ochotę na BeEmE to kup ją-masz ochotę na DeELa to kup jego.Wiem jedno ze po 25 latach jazdy i posiadaniu ponad 20 motocyklistami naprawdę Suzuki Dl650 jest moim najwolniejszym motocyklem jaki posiadałem w życiu (przyspieszenie,prędkość Max)-Ale !! Nie zamienię mocy za komfort jazdy oraz za ekonomicznosc pojazdu który posiada Vstrom (koszta eksploatacyjne,utrzymanie i serwisowanie)a to jest jego WIELKI +

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ArtB
A2



Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 19:19, 06 Kwi 2014    Temat postu:

qrka wodna też miałem i mam problem. Zadatkowałem już nowego dl-a 650 i cały czas myśle czy dobrze zrobiłem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Nie 19:27, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Będzie Pan zadowolony:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin