VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Nowy V-Strom 1000 Idź do strony 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Nowy V-Strom 1000
PostWysłany: Czw 20:43, 09 Sie 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Bylem dzisiaj w Suzuki po pare pierdulek i sprzedawca dowiadujac sie ze i w tym roku nie zmieniam moto, zdradzil ze od dzisiaj Wink wie, w sierpniu 2013 bedzie w sprzedazy nowy DL 1000 oraz widzial zdjecie prototypu

Dostanie V -ke a nie jak wielu przypuszczalo rzedowke od Kawasaki, optycznie ma byc zblizony do Multistrady, moc kolo 120 KM i zintegrowane kufry made in Suzuki... Crying or Very sad czyli takie co ladnie wygladaja a do niczego nie sluza Laughing

A co bedzie... Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Czw 20:44, 09 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:10, 09 Sie 2012
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1368
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





mhmm - takie niusy to co roku słychać. I na pogłoskach się kończy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:02, 10 Sie 2012
Konio
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn





łańcuch czy kardan? co te plotki tam jeszcze mówią ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:38, 10 Sie 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





"optycznie zbliżony do Multistrady..."SmileSmileSmile
a świstak siedzi i zawija te sreberka...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:59, 11 Sie 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





MaG napisał:
"optycznie zbliżony do Multistrady..."SmileSmileSmile
a świstak siedzi i zawija te sreberka...


to subiektywne wrazenie sprzedawcy ktory niby widzial zdjecia.... jednemu przypomina to...drugiemu tamto...
Ale jezeli mamy sie bawic i spekulowac to czemu nie...
maly DL ma czache lekko zblizona do multistrady a rynek ciezkich Enduro i tak jest juz zdominowany, wiec czemu nie isc linia FUN i Versysa/Multistrady...
Zdecydowana wiekszosc uzytkownikow 1000 i tak nie zjezdza z asfaltu w ciezszy teren wiec po co ta obluda pseudo-enduro ?

Konio...nic wiecej nie wiem. Nie mialem specjalnie ochoty na te dyskusje ze sprzedawca Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:06, 11 Sie 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





W Nędzy będzie oficjalna prezentacja nowego modelu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:29, 11 Sie 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Topinka napisał:
W Nędzy będzie oficjalna prezentacja nowego modelu Wink


Wykastrowałeś 200 cm2 z Tersy? ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:13, 13 Sie 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Jotes, mi chodziło raczej o to, że japończykom się na pewno nie uda "podrobić" włoskiego designu. Multistrada jest podobno awaryjna, nie jest typowym enduro itp. ale jeżeli chodzi o - takie staropolskie słowo "wzornictwo" to jest to ekstraklasa, tak w dużym obrazku jak i w detalach. Moim zdaniem nowy DL650 nawet się nie zbliża do tej ligi.
Skoro spekulujemy o Dl1000 (DL1200???) to ja obstawiam jednak, że Suzuki pójdzie utartą ścieżką innych samurajów i zaserwuje nowego tysiąca jako dużą i niestety ciężko maszynę turystyczną z napędem wałem, elektroniką i silnikiem pewnie rozwierconym na jakieś 1200 bo to teraz 1000 to "bidna pojemność" w tej klasie...SmileSmileSmile Fajnie by było, gdyby pokazali naprawdę nowy motocykl a nie tylko po "lifcie" jak mały DL, ale wiadomo - księgowi rządzą...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:44, 13 Sie 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





A może zamiast gdybac to pożyjemy i zobaczymy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:54, 13 Sie 2012
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Tylko ile mozna czekac...?
Zycie plynie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:21, 13 Sie 2012
New-v
A2

 
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Tiaaa.... z tego czekania część ludków przesiądzie się na GS'y Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:39, 13 Sie 2012
Kostass
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Rok temu tez słyszałem ze "nowy duzy" DL bedzie miał premierę latem tego roku . Pażiwiom uwidim ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:54, 13 Sie 2012
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





New-v napisał:
Tiaaa.... z tego czekania część ludków przesiądzie się na GS'y Wink


albo na tereski Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:53, 16 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Sierpień przyszłego roku w sprzedaży, w sytuacji gdzie w tym roku w Mediolanie nie było ani konceptu, ani choćby "ogólnego zarysu"... Wydaje mi się to, nie tyle mało prawdopodobne, co kompletnie nierealne! Conajmniej dziwne są też te nowinki i zdjęcia które rzekomo widział sprzedawca, a które nigdzie nie przeciekły...
K woli przypomnienia; pierwsze wzmianki i zdjęcia zamaskowanego Crosstourer-a przeciekły do "prasy" już 3 lata temu, czyli 2 lata przed oficjalną premierą i rok przed pokazem konceptu na EICMA... Wierzyć się nie chce żeby Suzuki utrzymywało aż tak ścisłą tajemnicę, a sprzedawca nie wiadomo skąd tak chętnie się nimi dzielił...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 21:54, 16 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:39, 17 Sie 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Masz Piotrek rację, ale częściową...Smile Przypomnij sobie w jak krótkim czasie pojawił się "nowy" DL650, bez wcześniejszego pokazywania na targach itp. Jeżeli w sierpniu 2013 ma być w sprzedaży to nie będzie to żadna nowa "podobna do Multistrady" (no sorry jotes ale mnie to ciągle bawi...) maszyna tylko lifting obecnego DL1000. Czyli wygląd i podzespoły DL650 2012 + zmodyfikowany oi dostosowany do norm Euro silnik z DL1000.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:54, 17 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Marcin, wszystko się zgadza tyle, że już 2009r. chodziły słuchy o tym że 2010 ma być ostatnim rokiem produkcji małego DL-a w "starej" formie. Niemalże równoznaczene było to z tym, że Suzuki szykuje facelifting, o czym też w trawie piszczało... Odnośnie dużego Dl-a natomiast do tej pory nie było mniej lub bardziej oficjalnej informacji o "reaktywacji"... To co słyszymy i mówimy to jedynie spekulacje, że było by kretynizmem ze strony Suzuki "niezapełnienie dziury" po tysiącu w ofercie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:25, 17 Sie 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Zapotrzebowanie na dużą i mocną V-kę jest. Nie każdy musi chcieć kupować włoszczyznę lub ociężałe Varadero. Suzuki powinno natomiast odróżnić dużego DL'a od małego. Niech mały nazywa się DL, a duży V-Strom i niech wygląda tak jak do tej pory, czyli jak potężny turystyk, a nie jak umalowana laleczka. Jak to będzie obecny DL650 z ponad litrowym silnikiem, to ja go nie kupię. Prędzej sprowadzę sobie drugiego DL'a ze Stanów z ostatniego roku produkcji, jak już ten koniec nastąpi. Denerwuje mnie polityka Suzuki, bo przez to, że tracą teraz potencjalne zyski, to będą później oszczędzali na litrze, a jak ma wyglądać jak kupa to powtarzam - nie dla mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:51, 17 Sie 2012
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Z drugiej strony jest potezna konkurencja. Moze zwyczajnie Suzuki uznalo, ze sie nie oplaca robic nowego DL'a litra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:49, 17 Sie 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





V-Told napisał:
...Nie każdy musi chcieć kupować włoszczyznę lub ociężałe Varadero...


Nie ma już Varadero w ofercie Hondy, zastąpił go Crosstourer z fajną V4. Honda nie ma więc już dużego V2, Yamaha nie ma dużego V2, Triumph nie ma dużego V2, Kawasaki, BMW id. Właściwie zostają już tylko duże włoskie V2-ki. (lub L2-jki jak niektórzy je nazywają).
V2 staje się nieco przestarzałą konstrukcją z punktu widzenia coraz to bardziej wyśrubowanych norm eko, ale również oczekiwania komfortu przez "nownoczesnych" turystów.
Ja bym z chęcią przywitał Suzuke o pozycji za kierownicą i wyższym zawieszeniem Vstroma (no może trochę unowocześnionym np.UD) z silnikiem z dużego Bandita i hamulcami z GSXR-a...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:00, 17 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





SoH napisał:
Z drugiej strony jest potezna konkurencja. Moze zwyczajnie Suzuki uznalo, ze sie nie oplaca robic nowego DL'a litra.


To charakterystyczne w polityce Suzuki że pokazuje swoje nowości rok czy 2 po konkurencji... Dla przypomnienia DL1000 "wyszedł" w 2002r czyli 3 lata po Varadero. Na premierze szczeycili się tym że zbudowali motocykl pozbawiony wad konkurencji, co rzeczywistość dość brutalnie zweryfikowała w krótkim czasie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 14:01, 17 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:23, 17 Sie 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





W nowym niemieckim numerze "Motocykla" jest wywiad z Sadayuki Inobe - szefem Suzuki. Na pytanie o nowe turystyczne -enduro, odpowiada:

-"Wprowadzimy wkrotce na rynek nasza interpretacje tego tematu, ktora inaczej wyglada niz konkurencji
-wkrotce? czyli w tym roku?
-(smiech)- to jest nawet mozliwe
-a jak bedzie ta wasza interpretacja wygladala?
-tego nie moge zdradzic.Ale jestem pewien ze Motocykl bedzie sie podobac"


nie komentuje tego...szefowie koncernow sa jak politycy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 2:29, 18 Sie 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Roadrunner, może i był pozbawiony wad konkurencji, ale za to otrzymał swoje własne Smile

MaG - dobrze wiedzieć. Przyznam się, że niedawno wybrałem się nawet do salonu Hondy celem przysiądnięcia się do Viadra, ale właśnie go nie zastałem. Był Crosstourer i jakaś podobna 700-tka. Niestety niczego się o nich nie dowiedziałem, bo sprzedawcy bardziej byli zainteresowani komputerem (Honda na Al. Prymasa Tysiąclecia). Natomiast sklep w tym samym budynku na górze jest bardzo fajnie wyposażony w "akcesoria dla motocyklisty" - tak na marginesie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:43, 18 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





V-Told, w salonie na Viaderko nie wsiądziesz, chyba że w komisie na używane, bo nie jsest ono produkowane od 10roku...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:51, 21 Sie 2012
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





jotes napisał:
W nowym niemieckim numerze "Motocykla" jest wywiad z Sadayuki Inobe - szefem Suzuki. Na pytanie o nowe turystyczne -enduro, odpowiada:

-"Wprowadzimy wkrotce na rynek nasza interpretacje tego tematu, ktora inaczej wyglada niz konkurencji
-wkrotce? czyli w tym roku?
-(smiech)- to jest nawet mozliwe
-a jak bedzie ta wasza interpretacja wygladala?
-tego nie moge zdradzic.Ale jestem pewien ze Motocykl bedzie sie podobac"


nie komentuje tego...szefowie koncernow sa jak politycy...


to ciekawa zapowiedź, w ofercie suzuki bardzo przydałby się jakiś prawdziwy motocykl enduro-turystyczny, Honda, Yamaha, BMW czy KTM dawno już takie mają a DL jak wiecie nie za bardzo jest "enduro". Mam tylko nadzieję że Suzuki wymyśli coś tańszego i bardziej dostępnego dla naszych portfeli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:06, 21 Sie 2012
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





Wszystko fajnie pięknie ale czy nikt nie zwrócił uwagi na "zintegrowane kufry" ???? czy jest tu na myśli temat np. z Hondy Duville czy jak ona się tam pisze... fakt faktem to moja pani Plecaczek to zauważyła, widać co dla kogo najważniejsze Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:33, 21 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Honda Deuville (czyt. Dovill) ma kufry "na stałe" i można załozyć sobie pokrywy głębsze lub płytsze. Takie rozwiązanie maksymalnie zmniejsza całkowitą szerokość motocykla i ma sens tylko i wyłącznie wtedy, jeżeli się ma torby do tych kufrów, poza tym ma same wady... Sadzę że chodzi raczej o zintergowane zaczepy do fabrycznych kufrów tak jak to jest m.in. w PanEuropean, BMW RT, Multistradzie, SuperTenere i w końcu Crosstourer-ze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:21, 21 Sie 2012
buku22
Motocyklista

 
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k. Warszawy





Floydoo napisał:
New-v napisał:
Tiaaa.... z tego czekania część ludków przesiądzie się na GS'y Wink


albo na tereski Laughing


O tak Smile Na super tereski Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:17, 21 Sie 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





roadrunner napisał:
Honda Deuville (czyt. Dovill) ma kufry "na stałe" i można załozyć sobie pokrywy głębsze lub płytsze. Takie rozwiązanie maksymalnie zmniejsza całkowitą szerokość motocykla i ma sens tylko i wyłącznie wtedy, jeżeli się ma torby do tych kufrów, poza tym ma same wady... Sadzę że chodzi raczej o zintergowane zaczepy do fabrycznych kufrów tak jak to jest m.in. w PanEuropean, BMW RT, Multistradzie, SuperTenere i w końcu Crosstourer-ze.


Deauville Wink

GS też ma takie kuferki jak opisujesz, w dodatku można zmieniać ich pojemność przesuwając wajchę. Wyjeżdżają jakieś 5-6 cm jak trzeba coś przewieźć, a jak już przewieźliśmy i pakujemy się do miasta, to pyk - składamy i mozna śmigać. To działa. Kufry są plastikowe. Można też zamówić oryginalne alusy BMW, ale poważnie, ja bym wziął plastiki - jestem absolutnie zauroczony tym patentem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:42, 21 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Sęk w tym że Deauville nie ma możliwości zdemontowania tych kuferków, a jak by nie było, to one najbardziej "wystają" jeżeli nie liczyć kierownicy. W związku z tym, przy każdym najmniejszym paciaku, pokrywy kuferków się rysują jeżeli nie pękają od razu. Jeździsz z nimi cały czas, bez względu na to czy coś przewozisz czy nie, a kasku do żadnego nie zmieścisz, więc i tak trzeba się zaopatrzyć w jakiś centralny. Takie kuferki są bardzo fajnym rozwiązaniem, tylko i wyłącznie pod warunkiem, że można je zupełnie zdjąć jak nie są potrzebne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:29, 22 Sie 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Za to Deauville ma jedną niezaprzeczalną zaletę. W środku te kufry są połączone tak jakby tunelem na długie przedmioty. Można na przykład namiot, który do kufra nie wejdzie zapakować w szerz. ;)Roadrunnerem z wąskim pokrywami kufry nie wystają chyba bardziej niż przednie owiewki także nie powinny one zbytnio na codzień przeszkadzać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:30, 22 Sie 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Racja, racja - czyli tak jak opisałeś post wyżej. No i właśnie - skoro są na stałe, to nie mogą być duże - bez sensu jak dla mnie. A trzymanie dodatkowych, akcesoryjnych pokryw (także w poprzednim RT tak można) to już zawracanie głowy jak dla mnie. 260 kg masy i 60-parę koni - dla mnie porażka Very Happy. Teraz - jak już sprawdziłem - wyczytałem, że te kufry są łączone i mają bodaj 54 litry pojemności. Chyba nie ma tragedii, ja obchodzę się w ogóle bez bocznych, wiec gdybym miał 54l ekstra, to tym bardziej bym nie narzekał Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:51, 22 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





nieprosty napisał:
Za to Deauville ma jedną niezaprzeczalną zaletę. W środku te kufry są połączone tak jakby tunelem na długie przedmioty. Można na przykład namiot, który do kufra nie wejdzie zapakować w szerz. ;)Roadrunnerem z wąskim pokrywami kufry nie wystają chyba bardziej niż przednie owiewki także nie powinny one zbytnio na codzień przeszkadzać.


Owszem, co nie zmienia faktu że poździerasz je albo połamiesz przy byle paciaku, no chyba że są jakieś gmole na tył dedykowane do Deauville-a...
Prawie na moich oczach chłopak miał taką sytuację... Stanął, trzymając moto między nogami żeby wyjąć telefon z kieszeni, no i niestety nie utrzymał. Pokrywa kufra od razu podrapana! Na szczęście jest tego pełno na alledrogo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:56, 22 Sie 2012
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





A co za roznica czy podrapana jest pokrywa kufra integralnego, czy pokrywa kufra doczepianego? W moto z doczepianymi kuframi paciakow nie bedzie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:08, 22 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





A Ty z jeździsz codziennie i wszędzie z dopiętymi kuframi bocznymi?
Ja zakładam je 1 - 2 razy na rok...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 13:10, 22 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:34, 22 Sie 2012
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





roadrunner napisał:
A Ty z jeździsz codziennie i wszędzie z dopiętymi kuframi bocznymi?
Ja zakładam je 1 - 2 razy na rok...

Nawet rzadziej, tylko nie w tym rzecz. Jezeli kufry i tak sa wezsze od kierownicy (lub innych owiewek) to w czym problem? Chyba tylko kwestia pojemnosci, bo na pewno nie to, ze sie rysuja przy paciaku (bo kazde sie rysuja przy paciaku).

PS. Przepraszam za brak polskich znakow. Z pracy pisze i tutaj niestety nie mam mozliwosci zainstalowac polskiej klawiatury.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:51, 22 Sie 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





SoH napisał:
Jezeli kufry i tak sa wezsze od kierownicy (lub innych owiewek) to w czym problem? Chyba tylko kwestia pojemnosci, bo na pewno nie to, ze sie rysuja przy paciaku (bo kazde sie rysuja przy paciaku).


Tyle że jeżeli możesz je zdemontować, to na ogół jeździsz bez nich, a wtedy przy parkingówce się nie podrapią. Oczywiście to tylko takie gadanie, bo akurat w momencie paciaka raczej nie o tym się myśli Very Happy. No ale zawsze to mamy mniej uszkodzeń.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:57, 22 Sie 2012
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





V-Told napisał:
Tyle że jeżeli możesz je zdemontować, to na ogół jeździsz bez nich, a wtedy przy parkingówce się nie podrapią. Oczywiście to tylko takie gadanie, bo akurat w momencie paciaka raczej nie o tym się myśli Very Happy. No ale zawsze to mamy mniej uszkodzeń.

No to lepiej zeby sie kufry rysowaly, czy lakier na owiewkach?
A poza tym, to co to ma wspolnego z nowym DL'em 1000??? Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SoH dnia Śro 17:59, 22 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:31, 22 Sie 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





SoH napisał:
No to lepiej zeby sie kufry rysowaly, czy lakier na owiewkach?
A poza tym, to co to ma wspolnego z nowym DL'em 1000??? Smile


A co mają owiewki do kufrów? To że zad oprze się na kufrze nie oznacza, że bez kufra motocykl przylepiłby się całym bokiem do ziemi i przyszorował owiewką. Dlatego twierdzimy, że zdejmując takie kufry unika się niepotrzebnych szkód. Wsio.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:09, 22 Sie 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





roadrunner napisał:
.. Sadzę że chodzi raczej o zintergowane zaczepy do fabrycznych kufrów tak jak to jest m.in. w PanEuropean, BMW RT, Multistradzie, SuperTenere i w końcu Crosstourer-ze.


tez tak sadze. Ma to dodatkowa zalete....dla Suzuki Very Happy
...uzaleznia klienta od Servisu, i beda sprzedawac 1 kuferek za cene 2 Kappa Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:22, 22 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





jotes napisał:
roadrunner napisał:
.. Sadzę że chodzi raczej o zintergowane zaczepy do fabrycznych kufrów tak jak to jest m.in. w PanEuropean, BMW RT, Multistradzie, SuperTenere i w końcu Crosstourer-ze.


tez tak sadze. Ma to dodatkowa zalete....dla Suzuki Very Happy
...uzaleznia klienta od Servisu, i beda sprzedawac 1 kuferek za cene 2 Kappa Evil or Very Mad


To fakt, ale za to motocykl z takimi kuferkami jest zdecydowanie węższy niż z takiej samej pojemności akcesoryjnymi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:51, 22 Sie 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





roadrunner napisał:
jotes napisał:
roadrunner napisał:
.. Sadzę że chodzi raczej o zintergowane zaczepy do fabrycznych kufrów tak jak to jest m.in. w PanEuropean, BMW RT, Multistradzie, SuperTenere i w końcu Crosstourer-ze.


tez tak sadze. Ma to dodatkowa zalete....dla Suzuki Very Happy
...uzaleznia klienta od Servisu, i beda sprzedawac 1 kuferek za cene 2 Kappa Evil or Very Mad


To fakt, ale za to motocykl z takimi kuferkami jest zdecydowanie węższy niż z takiej samej pojemności akcesoryjnymi.


Masz racje, i na pewno super wygladaja. Ale przewaznie takie kufry kiepsko sie pakuje, a wielu zaklada je na 1 wyprawe w roku, wiec te 5-10cm mniej ich nie zbawi.
Ale niech beda jakie by nie byly...byle by bylo do czego je przypiac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:08, 23 Sie 2012
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





A o co chodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:07, 23 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





polsky napisał:
A o co chodzi?


No właśnie chodzi o nowego DL1000, a my tu o jakichś kufrach pitu pitu... Very Happy
A swoją drogą, do nowego małego DL-a jest zestaw dedykowanych kufrów Suzuki, tak jak to było do starego?
Nie było by głupim pomysłem gdyby zrobili zintegrowane zaczepy i jakieś solidne kuferki do tego tak jak to jest m.in. w ST czy Multistradzie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:10, 23 Sie 2012
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Do nowego zakładają kufry hepco&becker - przynajmniej tak wygląda na fotkach w gazetach. ostatnio w krakowie widziałem "nowego" z alu kuframi jak w wersja traveler czy jak jej tam było. Niestety wygląda koszmarnie tzn, stelaże odstają po kilka cm z każdej strony moto bezsensownie go poszerzając.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:06, 23 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Mlody napisał:
Do nowego zakładają kufry hepco&becker - przynajmniej tak wygląda na fotkach w gazetach. ostatnio w krakowie widziałem "nowego" z alu kuframi jak w wersja traveler czy jak jej tam było. Niestety wygląda koszmarnie tzn, stelaże odstają po kilka cm z każdej strony moto bezsensownie go poszerzając.


Czyli nic nowego, a za kufry H&B pewnie życzą sobie +50% ich rzeczywistej ceny...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:30, 23 Sie 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





roadrunner napisał:
Mlody napisał:
Do nowego zakładają kufry hepco&becker - przynajmniej tak wygląda na fotkach w gazetach. ostatnio w krakowie widziałem "nowego" z alu kuframi jak w wersja traveler czy jak jej tam było. Niestety wygląda koszmarnie tzn, stelaże odstają po kilka cm z każdej strony moto bezsensownie go poszerzając.


Czyli nic nowego, a za kufry H&B pewnie życzą sobie +50% ich rzeczywistej ceny...


nie wiem ile kosztuja w salonie, (jest duzo uzywanych za ok 500-600 pln) ale maja te zalete ze sa " pancerne"
znam je i smiem twierdzic ze przy paciaku przezyja niejedne aluminiowe Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:32, 24 Sie 2012
tomano
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka





Może poniższe to plotki, ale może coś na rzeczy jest Rolling Eyes

Arrow http://www.latestbikesinfo.com/new-suzuki-gt-2013-this-is-the-suzuki-gsr-1000-f.html

Arrow http://www.stromtrooper.com/general-v-strom-discussion/71507-new-2013-dl1000-confirmed-sort.html

Arrow http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSR1000,DL1000,i,jeszcze,wiecej,od,Suzuki,w,2013,17541.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:55, 24 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Nie bardzo rozumiem jak się ma "completely reconstructed" do "jego wygląd odpowiadać ma temu, co prezentuje sobą obecnie nowy DL650"....
Dla mnie "completely reconstructed" jest Crosstourer do Varadero, albo nowa ST do starej...
V-Told, coś mi się wydaje, że nowy duży DL nie wróży dla Ciebie nic dobrego... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:38, 24 Sie 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





W sumie nic nie wiadomo - może i lepiej Smile. W skrócie: plotkuje się nadal o dużym V2 plus design nowego DL 650. Skoro Varadero wypadło, a nie każdy che jeździć brzęczącą dwu- lub trzycylindrową rzędówką czy dziwacznym boxerem, to nadal jest szansa wybicia się Suzuki z dużym DL. Tylko musiałby taki silnik chodzić gładko jak rzędówka (pewnie wystarczyłoby tak jak DL 650).
Wtedy jest zadowalająca kultura pracy, a ma pierdolnięcie w każdym przedziale i pięknie brzmi.

A jak będzie lipa z Suzuki, to zostaje Triumph lub BMW Smile. Lub DL 1000 z USA i przeróbka tylnego wahacza celem zainstalowania ABS'u. Power Commander V załatwi problem szarpania Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:56, 24 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





V-Told napisał:
... i przeróbka tylnego wahacza celem zainstalowania ABS'u. Power Commander V załatwi problem szarpania Very Happy


Czujmik ABSu jest chyba w jarzmie tylnego zacisku, więc tylko jarzmo do wymiany... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowy V-Strom 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 12  
Idź do strony 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin