VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Nowy V-Strom 1000 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 22:15, 02 Paź 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





roadrunner napisał:
V-Told napisał:
...
Roadrunner, dla mnie DL 1000 to nie fun enduro, tylko masywny, szybki i zwinny turystyk, więc toto nowe jest nie dla mnie Wink...


A czy mniejsza masa, lepsze zawieszenie, lepsze hamulce i mocniejszy silnik powodują że stał się fun enduro?? V-Told, jak chcesz masywnego, szybkiego i zwinnego turystyka, to proponuję np. FJR1300... Jest o 2 albo 3 razy lepsza w powyższych "zagadnieniach" od DL-a, a przy okazji daje o niebo lepszą ochronę przed wiatrem i jest duuuużo wygodniejsza...
No i ma podwójny reflektor... Very Happy


Roadrunner, wygodniejsza?! W życiu! Nie jeździłem wprawdzie, ale DL 1000 to dla mnie mistrzostwo świata - połączenie wyprostowanej pozycji, wyprostowanych nóg (zapomnij o FJR czy K1300GT - na tym wieje w łeb na całego, nawet z turystyczną szybą), wysokiego zawieszenia (to też komfort, bo już np. R1150RT w najbardziej miękko ustawionym zawieszeniu dobija przodem na progach zwalniających). Trochę wiję się między tematami, bo tak jak mówię - nie jeździłem FJR - ale to po prostu nie dla mnie. Ja chcę Sport Enduro Tourera! Very Happy No i rzecz w tym, że jak w obecnym 1000 jestem zakochany, tak nowy nie rzuca mnie na kolana i myślę, że paru kolegów może się zgodzić. Zastanawia mnie czy to miało być wyjście naprzeciw oczekiwaniom obecnych klientów (polepszenie właściwości terenowych), czy może próba odebrania konkurencji (wątpliwe). Myślę, że raczej to pierwsze, a w związku z tym gdybym odpowiadał za marketing, to pozostawiłbym nawiązania do obecnego V-Stroma. Nie do DR'a, którego niewielu zna i pamięta.

No tylko ten podwójny reflektor w FJR fajny, nic tylko przełożyć z niej czachę do nowego DL 1000, haha Very Happy

Co do ceny, to niech 1000 kosztuje 10 tyś więcej niż 650 (do 50.000, żeby 4 była z przodu) i powinno być ok. Niewiele więcej niż GS800, a powinien go pobić na łeb.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Wto 22:19, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:20, 02 Paź 2012
Grzechu
A2

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: 3miasto





Lepiej, zeby z conceptu niewiele zostalo!

Jak tak bedzie wygladal nowy VSTROM, to dla mnie juz tylko Tiger Explorer i GS beda do wyboru Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grzechu dnia Wto 23:27, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:41, 02 Paź 2012
Bajer
A2

 
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pyrlandia





A tak czekałem na 1000-ca Sad
nie podobywowuje mnie siem Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:49, 02 Paź 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Grzechu napisał:
Lepiej, zeby z conceptu niewiele zostalo!


Albo żeby to była wersja Off-Road V-Stroma, a Tourer niech ma dwa reflektory i wygląda porządnie, a nie tak nijak. Potrzebny mu jest V-Strom heritage!

Grzechu napisał:
Jak tak bedzie wygladal nowy VSTROM, to dla mnie juz tylko Tiger Expolrer i GS beda do wyboru Sad


Rozumiemy się, Grzechu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:01, 02 Paź 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





V-Told, jeżeli twierdzisz że na FJR wieje, to chyba mówimy o jakimś innym FJR... Może nie Yamaha? Very Happy Jeżeli chodzi o mocny szybki motocykl turystyczny, to FJR jest dla mnie wzorem do naśladowania. Gdyby nie fakt, że mi się na nim nogi nie mieszczą, już dawno bym nim jeździł. Podobnie myślałem o R1200RT, dopóki się nim nie przejechałem. Teraz natomiast jest on moim "targetem" chociaż rzeczywiście na RT-ku solidnie wieje w czaszkę.
Moim zdaniem Suzuki w przypadku nowego 1000 (mam nadzieję) odrobiło pracę domową bo dostał to co brakowało staremu, czyli lepsze zawieszenie i hamulce, większą moc i mniejszą masę. W bonusie mamy ABS, a że wygląd się zmienił to pryszcz. Teraz dopiero DL1000 ma szanse być turystycznym enduro całą mordą! Very Happy
Widać też, że podobnie jak konkurencja poszła w różne strony w przypadku turystycznych enduro, tak Suzuki poszło w dwie strony w przypadku małego i dużego DL-a. U konkurencji z jednej strony mamy np. superlekką i supermocną w swojej klasie Multistradę, a z drugiej superciężki i superturystyczny Crosstourer. Suzuki natomiast w przypadku małego Dl-a poszło trochę w stronę trochę fun-bike'a, a w przypadku dużego w konkretne duże enduro. Ja nie szukam motocykla enduro, bo preferuję turystykę szosową, ale podoba mi się "droga" w którą poszło Suzuki...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:29, 02 Paź 2012
jacaw
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650





Przyznam szczerze że określenie Papuga jest najlepszym określeniem Smile Ja widzę w nim cztery różne motocykle w tym jeden stary DL Smile tak na poważnie to wydaję mi się że to koncept, czyli do wyglądu rzeczywistego to jeszcze mu daleko, choć bliżej jak dalej ... DLa mnie to na razie jest nijaki ... Pisklak Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:59, 02 Paź 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





roadrunner napisał:
V-Told, jeżeli twierdzisz że na FJR wieje, to chyba mówimy o jakimś innym FJR... Może nie Yamaha? Very Happy

Teraz natomiast jest on moim "targetem" chociaż rzeczywiście na RT-ku solidnie wieje w czaszkę.


Ej, ej Wink

V-Told napisał:
(zapomnij o FJR czy K1300GT - na tym wieje w łeb na całego, nawet z turystyczną szybą)
(...)
Trochę wiję się między tematami, bo tak jak mówię - nie jeździłem FJR


To K1300GT miałem okazję pojeździć i tam mi wiało (szyba turystyczna, czyt. dłuższa [bo nadal bardziej pozioma niż pionowa]). Na RT jest cisza, przynajmniej 1150 z turystyczną szybą - tym jeździłem rok. Tak gwoli wyjaśnienia z mojej strony Smile. Mam 183 cm.

Taka gablota jak FJR czy RT to zupełnie inna bajka. I jak sam mówisz - tobie ciasno, a i ja też lubię "przestrzeń" Very Happy. Goldas też niby wielki, a jak się siądzie to jakoś tak ciasno.
Express w innym temacie zamieszczał fotki z jakiegoś expo/targów motocyklowych, gdzie prezentowano m.in. nową FJR i KTM-a 990 Adventure. Polecam waszej uwadze, bo jeden i drugi wyglądają interesująco i zmiany designerskie moim zdaniem na plus.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:03, 03 Paź 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





V-Told napisał:

Express w innym temacie zamieszczał fotki z jakiegoś expo/targów motocyklowych, gdzie prezentowano m.in. nową FJR i KTM-a 990 Adventure.


Jakiś targów... Smile
Z tego samego Intermot z Kolonii, którym Suzuki pokazało koncept 1000, BMW nowego R1200 GS, KTM nowego Adventura 1190, a Yamaha nową FJR.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:02, 03 Paź 2012
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





Jako jeździec 1000ca stwierdzam że nic poza wyglądem silnika nie pozostało ze staruszka, sprzęt może i fajny i dużo lepszy technicznie ale klimatu w nim za grosz ze staruszka Confused . Jak dla mnie na tą chwilę tylko Super Terenia i do tego będę dążył Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:04, 03 Paź 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Co do nowego to poczkajcie to jest jeszcze wersja karnawałowa potem ściągną mu maskę kurczaczka bo trochę wygląda jak na siłę dolepiona i bedzie naprawdę dobrze. Od tyłu już wygląda bardzo fajnie. Jeśli któryś z kolegów sobie kupi to bedę puszczał przodem Smile

PS V-Told wiem, że Twoja wiedza jest naprawdę spora, więc radzę Ci jak na czymś nie jeździłeś to nie pisz na temat wygody czy ochrony przed wiatrem, bo jakoś mało wiarygodny sie stajesz, a po co?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Śro 9:20, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:51, 03 Paź 2012
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





A moim skromnym zdaniem wygląda dobrze, jeśli będzie miał ze 120 kucy i kosztował w granicach 43 tyś. to znajdzie nabywców. A jeśli z wyposażeniem oscylował będzie w granicach 46 tyś. (bo pewnie dołożą kufry, szybę) to naprawdę będzie konkurencyjny sprzęt, KTM-y, GS-y, Tenery czy nowa Honda są dużo droższe. Charakterem podchodzi właśnie pod tego typu sprzęty, ja też chcę zmienić sprzęt, myślałem do tej pory o Hondzie, Tygrysku 1200 Smile czy BMW (choć za drogi) Tereska jakoś mi nie podpasowała, chyba poczekam jeszcze z rok Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:10, 03 Paź 2012
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Za 43 tysi też biorę .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:16, 03 Paź 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Konkurencja się robi taka i kryzys nadciąga, że za rok to się GSa z kuframi za 43 wyrwie! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:24, 03 Paź 2012
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Topinka,nie obiecuj Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:07, 03 Paź 2012
Kwiecień
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 207
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





No i się wszyscy rzucili na nowego DLa:) Ja jeszcze poczekam aż będzie ostateczna wersja, chociaż mimo że design mocno inny to mnie się nawet podoba Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:43, 03 Paź 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Topinka napisał:
PS V-Told wiem, że Twoja wiedza jest naprawdę spora, więc radzę Ci jak na czymś nie jeździłeś to nie pisz na temat wygody czy ochrony przed wiatrem, bo jakoś mało wiarygodny sie stajesz, a po co?


Wiem Topinka, że lubisz mieć swoje zdanie, ale najpierw przeczytaj dokładnie co piszę, a później krytykuj Smile. Za radę dziękuję, a teraz odsyłam do postów wyżej - gdzie dokładnie piszę czym jeździłem, a czym nie, więc o wiarygodność możesz się nie martwić, trzeba tylko czytać dokładnie całość Wink

Dwa razy już to było, ale mogę dać i trzeci:

"
V-Told napisał:
V-Told napisał:
(zapomnij o FJR czy K1300GT - na tym wieje w łeb na całego, nawet z turystyczną szybą)
(...)
Trochę wiję się między tematami, bo tak jak mówię - nie jeździłem FJR


To K1300GT miałem okazję pojeździć i tam mi wiało (szyba turystyczna, czyt. dłuższa [bo nadal bardziej pozioma niż pionowa]). Na RT jest cisza, przynajmniej 1150 z turystyczną szybą - tym jeździłem rok. Tak gwoli wyjaśnienia z mojej strony Smile."


Czy już jest 100% jasności? I po co mieszać? Shocked Mogę jeszcze w punktach wypisać Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:58, 03 Paź 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





V-Told napisał:

Wiem Topinka, że lubisz mieć swoje zdanie,


Odezwał sie ten co nie lubi Very Happy


V-Told napisał:

Roadrunner, wygodniejsza?! W życiu! Nie jeździłem wprawdzie


Jak czytam tak mądry start to jakoś nad resztą bardzo się nie skupiam. Sory.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:46, 03 Paź 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Dzieci, nie kłóćcie się! Tomek, oddaj piłkę, Ty V-Told, oddaj łopatkę. Jeździjcie i bawcie się grzecznie... Laughing Twisted Evil Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:02, 03 Paź 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Topinka napisał:
V-Told napisał:

Wiem Topinka, że lubisz mieć swoje zdanie,


Odezwał sie ten co nie lubi Very Happy


Topinka! To był komplement!! Very Happy

Topinka napisał:
V-Told napisał:

Roadrunner, wygodniejsza?! W życiu! Nie jeździłem wprawdzie


Jak czytam tak mądry start to jakoś nad resztą bardzo się nie skupiam. Sory.


Domyśliłem się, że nie zauważyłeś tego co dalej, dlatego wyjaśniłem Smile. Ale to już drugi raz, bo Roadrunner'ka ten start chyba też pierwszym razem zaskoczył Mr. Green. Będę się starał bardziej kondensować myśli żeby nie trzeba było tyle czytać xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:02, 03 Paź 2012
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Mnie, sylwetka z profilu przypomina starego DR Big-a.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:41, 03 Paź 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UDSv6FisubQ

Model ma byc w sprzedazy jako L4 , (wiec 2014)) od jesieni 2013.
polozyli "wage" na wage Smile ma byc lekki i seryjnie pelny elektonicznych dodatkow -ABS, kontrola trakcji, grzane manetki i....kanapa Laughing

ciekaw czemu stoi w akwarium ? pewnie zeby sie nie rozkleil Very Happy

Jutro tam bede to sam obadam Smile

jakies zyczenia specjalnych fotek?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 15:42, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:48, 03 Paź 2012
gregdobrynin
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oxford, UK





szybki jestes! przed chwila byla wspolna kawa, a teraz juz po necie buszujesz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:36, 03 Paź 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja bym wolał tę wersję
http://www.latestbikesnews.com/wp-content/uploads/2012/08/la-future-suzuki-dl-1000-v-strom-imaginee-par-jerome-vannesson-67988.jpg


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:41, 03 Paź 2012
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





I znow bylyby pomylki czy to maly, czy duzy:-)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:57, 03 Paź 2012
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





I o to chyba chodzi, by nie powtórzył się scenariusz, że bliźniaczo podobny mały stwarza konkurencję dla dużego już w obrębie własnej marki. Musi być wyraźnie inny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:07, 03 Paź 2012
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Suzuki musi w końcu wyraźnie oddzielić malucha od dorosłego, choćby tak, jak to zrobiła Yamaha. Duży turystyk konkurujący z GS 1200 i Super Tenerką przydałby się w gamie Suzuki podobnie jak nowa SV zamiast kontrowersyjnego Gladiusa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:39, 04 Paź 2012
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





konra.dzik napisał:
Ja bym wolał tę wersję
http://www.latestbikesnews.com/wp-content/uploads/2012/08/la-future-suzuki-dl-1000-v-strom-imaginee-par-jerome-vannesson-67988.jpg


I ja bym się nie pogniewał za podobny wygląd Smile ale chłodnicę to przeszczepili chyba z versysa 1000 w tej grafice Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:22, 04 Paź 2012
tomano
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka





chmarnik napisał:
I o to chyba chodzi, by nie powtórzył się scenariusz, że bliźniaczo podobny mały stwarza konkurencję dla dużego już w obrębie własnej marki. Musi być wyraźnie inny.


Ykhm...
A jaka to konkurencja?
Małego z dużym (piszę o starych) nie da się pomylić, gdy już się zacznie jechać.
A przed jazdą nie ma różnicy, czy ktoś je myli, czy nie. Motocykl stworzony jest do jazdy i wydaje mi się, że jest mu wszystko jedno czy/z czym ktoś go myli Rolling Eyes

A tak w temacie: W nowym dużym tylko podwójnego światła mi brakuje. I to ze względów "praktycznych". Po prostu dwie lampy mocniej świecą, a poza tym, gdy jedna się przepali to na drugiej spokojnie można jeszcze jechać Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:05, 04 Paź 2012
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Na niemieckiej, brytyjskiej, francuskiej stronie suzuki są już wzmianki o Concepcie 1000. A u nas...cisza. No cóż, im dalej na wschód, tym wyższa trawa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:47, 04 Paź 2012
Kwiecień
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 207
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Ostatnio usłyszałem opinię że jak jest prototyp to później seryjny jest dużo brzydszy, więc jest spora szansa że ten wygląd się jeszcze zmieni Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:36, 04 Paź 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Kwiecień napisał:
Ostatnio usłyszałem opinię że jak jest prototyp to później seryjny jest dużo brzydszy, więc jest spora szansa że ten wygląd się jeszcze zmieni Smile


Nie koniecznie... Crosstourer koncept, od Crosstourer-a ktgórego znaleść można w salonach Hondy, niczym absolutnie się nie różnił.
W zasadzie to ostatnimi czasy koncepty niewiele, albo wcale nie odbiegają od swoich produkcyjnych wersji. Często się zdaża natomiast, że o ile w koncepcie widzimy np zawieszenie Ohlins, to w wersji produkcyjnej już go nie ma...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:55, 04 Paź 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Bylem dzisiaj na targach i osobiscie obejrzalem sobie ten "Concept"-niestety przez szybe. Musze przyznac ze w naturze nie wyglada zle. Jest chyba wiekszy niz sie wydaje na zdjeciach, sama forma spodobala mi sie ( no oprocz lampy i tlumika )






Od czlowiekia Suzuki dowiedzialem sie, ze ma byc dostepny od 2 polowy 2013, wazyc 230 kg, moc 110-120 KM, Upside-Down-widelec, ABS, kontrola trakcji, zasieg 400 km.
same plusy Smile zmienino to co bylo slabe, zawieszenie i hamulce a zostawiono to co dobre bo osobiscie uwazam ze lancuch jest lepszym rozwiazaniem niz kardan ( w tego typie motocykla) lezejszy, tanszy, latwiejszy w naprawie. Felgi aluminiowe- lzejsze i "bezobslugowe" i ze dobrze ze Suzuki nie uleglo modzie walki na pojemnosc. Znowu lzejszy, tanszy i bardziej ekonomiczny





Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:05, 04 Paź 2012
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Jotes a o cenie nic nie wspominał .
Waga 230 kg to musiał zostać odchudzony .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:24, 04 Paź 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





ANDRZEJ napisał:
Jotes a o cenie nic nie wspominał .
Waga 230 kg to musiał zostać odchudzony .


Ano odchudzony...brak jdnej lampy i tlumika Smile Tylna czesc ramy wyglada tez na lzejsza.
Niestety cena nieznana, ale ma byc " konkurencyjna" Smile - bo co innego mogl powiedziec Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:26, 04 Paź 2012
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Dzięki Jotes , chyba będzie fajny .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:09, 04 Paź 2012
mikmac
A

 
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





IMO wyglada przezajebi*ie.... ja akurat uwielbiam moto a'la GS, a tak naprawde a'la DR800, bo nie oszukujmy sie GS jest zrzyna BIGa....
Zawieszenie, zwiekszenie mocy, zmniejszenie masy - wszystko super.

Nie wiem tylko czemu piszecie o lepszych hamulcach - dla mnie to sa dokladnie te same toxico, tylko w innej obudowie i mocowaniu. Te same zlaczki, przewody, pewnie pompa tez - imo hamulce beda podobne.
Radialne nie sa lepsze same z siebie, sa lepsze bo sa nowsze (do widelcy USD, montowane mniej wiecej od dekady) - roznica jest tylko w mocowaniu, nie w pracy hamulcow.

Nie podoba mi sie jeszcze jedna rzecz - tylne sety strasznie wystaja i zawsze beda obrywac przy glebie. Szkoda, ze nie sa dokrecane do subramy...

Co do conceptu - to nie jest kilka kresek jak crosstourer tylko wyprodukowany model... mysle, ze bedzie identyczny albo prawie identyczny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mikmac dnia Czw 23:23, 04 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:47, 05 Paź 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





mikmac napisał:

Co do conceptu - to nie jest kilka kresek jak crosstourer tylko wyprodukowany model... mysle, ze bedzie identyczny albo prawie identyczny.


Nie rozumiem co rozumiesz prze kilka kresek...
To jest koncept który został pokazany na EICMA w Mediolanie w 2010r.
http://www.youtube.com/watch?v=_tCkFV79dCc
A zanim został pokazany, był widywany na ulicach zamaskowany czarnymi "pokrowscami".
Przypomnę że do salonów trafił na początku bieżącego roku, a więc troszkę ponad rok po pokazie konceptu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:37, 05 Paź 2012
Marek445
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek





Witam, szoku na mnie nie zrobił ten nowy model, ale to rzecz gustu a wiadomo o gustach się nie dyskutuje.
Mianowicie dlaczego mowa jest o odchudzeniu nowego modelu jak stary waży z pełnym zbiornikiem tyle samo a nawet mniej o 1 kg. W specyfikacji stary Dl 1000 na sucho waży 207 kg po zalaniu go do pełna będzie ważył też koło 230 kg czyli tyle samo co nowy Dl 1000.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:43, 05 Paź 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Marek445 napisał:
Witam, szoku na mnie nie zrobił ten nowy model, ale to rzecz gustu a wiadomo o gustach się nie dyskutuje.
Mianowicie dlaczego mowa jest o odchudzeniu nowego modelu jak stary waży z pełnym zbiornikiem tyle samo a nawet mniej o 1 kg. W specyfikacji stary Dl 1000 na sucho waży 207 kg po zalaniu go do pełna będzie ważył też koło 230 kg czyli tyle samo co nowy Dl 1000.


K2 i K3 owszem 207, od K4 już 209 kg, a gdyby dołożyć mu m.in. ABS który nowy ma w standardzie ważył by min. 225kg suchy. W stosunku do konkurencji która oprócz Multistrady waży min. 230kg SUCHA to jest duże osiągnięcie. Innymi słowy Suzuki odchudziło nowego DL-a względem starego I TO ZANCZNIE!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:59, 05 Paź 2012
Marek445
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek





roadrunner napisał:
Marek445 napisał:
Witam, szoku na mnie nie zrobił ten nowy model, ale to rzecz gustu a wiadomo o gustach się nie dyskutuje.
Mianowicie dlaczego mowa jest o odchudzeniu nowego modelu jak stary waży z pełnym zbiornikiem tyle samo a nawet mniej o 1 kg. W specyfikacji stary Dl 1000 na sucho waży 207 kg po zalaniu go do pełna będzie ważył też koło 230 kg czyli tyle samo co nowy Dl 1000.


K2 i K3 owszem 207, od K4 już 209 kg, a gdyby dołożyć mu m.in. ABS który nowy ma w standardzie ważył by min. 225kg suchy. W stosunku do konkurencji która oprócz Multistrady waży min. 230kg SUCHA to jest duże osiągnięcie. Innymi słowy Suzuki odchudziło nowego DL-a względem starego I TO ZANCZNIE!


No jak odchudzili jak waży tyle samo co stary.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:21, 05 Paź 2012
mikmac
A

 
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





stary wazy 209+22 paliwa+5 woda i olej = 236, czyli 15-16 wiecej niz dl650.
Nowa ma "podobno" wazyc 230 w dodatku z ABSem (jakies 3-6 kolejne kilogramy), wiec tak - odchudzili.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:50, 05 Paź 2012
Marek445
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek





Tak naprawdę to nie wiemy ile dokładnie będzie ważył nowy dl. Okaże się dopiero jak już będzie w sprzedaży no może trochę wcześniej. Tak więc nie ma sensu na razie gdybać czy go odchudzili czy też nie. Miejmy nadzieje że będzie ważył mniej niż 230 kg Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:06, 05 Paź 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Marek445 napisał:
Tak naprawdę to nie wiemy ile dokładnie będzie ważył nowy dl. Okaże się dopiero jak już będzie w sprzedaży no może trochę wcześniej. Tak więc nie ma sensu na razie gdybać czy go odchudzili czy też nie. Miejmy nadzieje że będzie ważył mniej niż 230 kg Smile


No jak nie wiemy jak wiemy, ma ważyć 230kg z płynami. Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:53, 05 Paź 2012
Marek445
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek





roadrunner napisał:
Marek445 napisał:
Tak naprawdę to nie wiemy ile dokładnie będzie ważył nowy dl. Okaże się dopiero jak już będzie w sprzedaży no może trochę wcześniej. Tak więc nie ma sensu na razie gdybać czy go odchudzili czy też nie. Miejmy nadzieje że będzie ważył mniej niż 230 kg Smile


No jak nie wiemy jak wiemy, ma ważyć 230kg z płynami. Twisted Evil



Hmmmmmm
No tak ma ważyć, ale ile będzie ważył w wersji finalnej to chyba nie wiemy.
Może ja coś przeoczyłem, nie wiem. Może chodzi o tego pana na targach od Suzuki co mówił że "ma ważyć 230 kg".
Wiec w dalszym ciągu jest że ma ważyć, a nie że będzie ważył. Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marek445 dnia Pią 12:54, 05 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:14, 05 Paź 2012
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 131 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





chyba dopiero gdy sie czlowiek przejedzie na tym moto to bedzie mogl sobie wyrobic zdanie, poki co sam design tak pol na pol, gdyby byl caly czarny to nawet by mi sie podobal (po uwaleniu tego kaczego dzioba na ktoryms przejsciu dla pieszych)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:17, 05 Paź 2012
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Prawie wszystkie mają teraz dzioby jedne pasują drugie nie . Co do koloru to biały ze srebną wstawką ładnie by wyglądał , a przejechać się trzeba .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:31, 05 Paź 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Szuja napisał:
gdyby byl caly czarny to nawet by mi sie podobal


Szuja, dla Ciebie special Edition Wink



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:49, 05 Paź 2012
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 131 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





Jotes dzieki Smile ale no widzisz, jeszcze kanapa, oslony na wydechach, kufry, stelaz, puig i widelce oraz ciemniejsza szyba i juz wygladalby prawie jak Szujowoz Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:59, 05 Paź 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Szuja napisał:
Jotes dzieki Smile ale no widzisz, jeszcze kanapa, oslony na wydechach, kufry, stelaz, puig i widelce oraz ciemniejsza szyba i juz wygladalby prawie jak Szujowoz Very Happy


Szuja, obiecuje że pomaluję Ci kanapę na czerno farbą plakatową i oberwę te srebrne nakładki, a dziób obetniemy lauzbegą wspólnymi siłami! Laughing
Będzie Szujowóz jak ta lala! Laughing Laughing Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:08, 05 Paź 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Szuja napisał:
Jotes dzieki Smile ale no widzisz, jeszcze kanapa, oslony na wydechach, kufry, stelaz, puig i widelce oraz ciemniejsza szyba i juz wygladalby prawie jak Szujowoz Very Happy


e , wtedy to byly Batman-mobil Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowy V-Strom 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin