VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Nowy V-Strom 1000 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 15:33, 05 Paź 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Czy to będzie 235 czy 228 kg to nie znaczenia, ważne że ma nie być to np. 270 czy 280 kg:)
Widzę coraz większe szanse na mój powrót na łono Suzuki kiedyś tam w przyszłości...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:17, 05 Paź 2012
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





To ja poprosze w kolorze białej perły .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:14, 05 Paź 2012
Jarson [usunięty]
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2





Dla mnie to rozczarowanie roku. Co dla tych ktorzy oskarzali mnie o to ze mam konszachty jakies z Suzuki piszac o V-stromie na forum V-stroma ze to dobry motocykl może być szokiem.

W kategorii Ochyda 2012 moze konkurowac smialo z Moto Guzzi Stelvio. Tlumik wyglada jak ze skutera i jest za nisko,. Szyba? Jaka szyba? To szybka i reflektorek od Versysa. Gdzie ochrona przed wiatrem dla podroznikow? Z terenu jakiegokolwiek eliminuje go przedni widelec typu up sidedown fajny na tor, ale ktorego nie da sie nijak ochronic przed pyłem - czyli co 10 tys km wymieniaj kolego turysto simerinngi. zasieg 400 km? W motocyklu klasy 1000 do podrozy? Przeciez on ma na oko ca 20-22 l. zbiornik. Po 350 km bedzie koniec.Oczwkiałbym 500 km zasięgu, jak każdy kto podróżuje Dl-em.

I tak dalej.

Czuje sie bardzo rozczarowany tym, ze nowego 650 zrobil motocyklista, a nowego 1000-a zrobil marketingowiec ogladajacy japońskie kreskowki, ale ne majacy zielonego pojecia do czego ten motocykl (w sensie oczekujacych go uzytkownikow) mialby sluzyc.
Koszmar wizualny i funkcjonalna tragedia.

Liczylem chocby na to ze beda pamietali o tym ze V-stromowcy nie chca wyswietlaczy LCD tylko normalne zegary, ale zwyciezyla mysl chinska za 1 USD bo bylo taniej.
Tak patrzac na niego jak wyglada to brzydactwo pozostaje go jakos nazwac. Proponuje: KACZOR.

Mysle ze sie przyjmie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarson [usunięty] dnia Pią 20:56, 05 Paź 2012, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:24, 05 Paź 2012
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Kaczor kwak .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:25, 05 Paź 2012
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Cal a nadzieja w tym,ze to jednak concept...
Moze jednak Choc cost sie jeszcze zmieni!?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:41, 05 Paź 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1814
Przeczytał: 167 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Jarson piszac o 650 miales duzo racji, w tym przypadku troche przesadzasz z ta krytyka. Wyglad-rzecz gustu. Ale gdzie Ty dzisiaj masz motocykle rzedu 1000 cm? z zasiegiem 500km ? chyba GS ADV, pykajac 70 km/h po autostradzie, ochrony przed wiatrem jeszcze nie poznales, wiec nie wiadomo jaka bedzie. Ponadto w innych tez nie jest idealna, ( Triumph, GS, KTM) , widelec USD stosuja z powodzeniem inne marki jak KTM ADV czy Yamaha S.Tenere i nikt nie placze...A zegary? Czasu i postepu nie zatrzymasz, ja tez sie bronie przed smartfonami ale juz niedlugo mojej Noki 6310 nigdzie nie dostane Smile zreszta w malym DL jakos te "chinskie" zegary Ci nie przeszkadzaly Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 20:51, 05 Paź 2012, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:49, 05 Paź 2012
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Koledzy,
Nie czas NA tzw bicie piany. Poczekamy NA wersje final a, pojezdzimy,potestujemy i powymieniamy sie wtedy opiniami i wrazeniami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:27, 05 Paź 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Suzuki w ogóle nie powinno zbudować nowego 1000. Przecież mały DL jest najlepszym motocyklem na świecie. Lepszy od GSXR-a na torze i od DR-ki w błotku, więc po co nowy litr i w ogóle inne motocykle w ofercie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:29, 05 Paź 2012
Jarson [usunięty]
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2





Stelvio ma 32 litry zbiornik. na ten przykład. Ma zasięg praktyczny 700km. Moj Dl 650 starej generacji (Dober świadkiem) jedzie na zbiorniku 520 km bez problemu. I nie 70 km/h.
A wracjać do Kaczora, to szyba jest tak mała że nawet świeżo upieczony kursant prawka na A zauważy że nie chroni przed czymkolwiek.
Bądżmy inteligentni. Smile
Ten motocykl jest fantasmagorią marketingową.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:38, 05 Paź 2012
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Jeszcze się nowy nie urodził a już ma pozamiatane ( pisze o 1000 ) choć Jarek jako Ojciec Chrzestny nadał mu imię Kaczor .
Żartuje .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:38, 05 Paź 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1814
Przeczytał: 167 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Jarson napisał:
Stelvio ma 32 litry zbiornik. na ten przykład. Ma zasięg praktyczny 700km. Moj Dl 650 starej generacji (Dober świadkiem) jedzie na zbiorniku 520 km bez problemu. I nie 70 km/h.
A wracjać do Kaczora, to szyba jest tak mała że nawet świeżo upieczony kursant prawka na A zauważy że nie chroni przed czymkolwiek.
Bądżmy inteligentni. Smile
Ten motocykl jest fantasmagorią marketingową.


badzmy inteligentni i nie porownujmy spalania 650 z 1000-cem, tym bardziej ze fabrycznie zasieg malego tez jest kalkulowany na +/- 420 km.
A Ty bys chcial V stroma z 3o litrowa banka ? Myslalem ze chciales tym w terenie jezdzic, bo cos na zawieszenie narzekales Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 21:44, 05 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:01, 05 Paź 2012
tomano
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka





Ale fajnie... sprzeczacie się o parametry jazdy motocyklem, którym jeszcze nikt na świecie (pewnie poza testerami, którym w kontrakcie zabroniono wypowiadać się publicznie na temat ich pracy) nie jeździł.

W sumie ciekawie się to czyta - prawie jak słuchanie bezdzietnego księdza nauczającego jak żyć w rodzinie Rolling Eyes Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:31, 05 Paź 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





tomano napisał:
Ale fajnie... sprzeczacie się o parametry jazdy motocyklem, którym jeszcze nikt na świecie (pewnie poza testerami, którym w kontrakcie zabroniono wypowiadać się publicznie na temat ich pracy) nie jeździł.

W sumie ciekawie się to czyta - prawie jak słuchanie bezdzietnego księdza nauczającego jak żyć w rodzinie Rolling Eyes Wink


Tomano, jesteś w stanie wyrobić sobie jakąś opinie n/t sprzęta którego widzisz na zdjęciu? Np. Harysa Sporser...? Wiesz że ochrona przed wiatrem żadna, własności trakcyjne takie sobie, zawieszenia praktycznie brak, a wibracje wyrywają kierę z rąk... Jesteś w stanie czy nie? I o to tu chodzi...
Można też, bez względu na to czy się podoba dany motocykl czy nie, znaleść jakieś mocne jego strony. W przypadku Harysa będzie to np trwały silnik.
Niestety są też tacy którzy powiedzą że dany sprzęt nie nadaje się kompletnie do niczego, jest ulepiony z gówna i wszystko ma do dupy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:53, 05 Paź 2012
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





tomano napisał:
(pewnie poza testerami, którym w kontrakcie zabroniono wypowiadać się publicznie na temat ich pracy)


Tomano nie bądź złośliwy i nie zmniejszaj rozmiaru czcionki. Każdy chce przeczytać Smile

MaG napisał:
Czy to będzie 235 czy 228 kg to nie znaczenia, ważne że ma nie być to np. 270 czy 280 kg:)
Widzę coraz większe szanse na mój powrót na łono Suzuki kiedyś tam w przyszłości...Smile


Marcin myślałem że tym stwierdzeniem pogodzisz kogucie zapały młodzieży, niestety Smile

Parę razy różnych powodów ktoś wstrzymał jakaś tam hucpę, ale żeby tak się zapienić o coś czego jeszcze nie ma to naprawdę przesada. Nie można normalnie bez emocji podejść do tematu ??
Mnie się ten motocykl podoba, zobaczę wersję finalną, przejadę się i wyrażę swoje zdanie, jak pewnie wielu na tym forum. Suzuki już prawie osiągnęło swój cel, wrze jak w ulu na temat nowego 1000-ca Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:27, 05 Paź 2012
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





ja na jesieni 2013 zmieniam konia chcę kupić coś nowego coś czym będę śmigał prze jakieś 5 lat chcę aby mój moto miał około 130koni był przystosowany do podróży jednocześnie dawał fan na szosie dzisiaj wszystkie firmy mają ciśnienie na dużego gs
co wybiorę jeszcze nie wiem ale jak na razie to Triumph Tiger Explorer jest moim faworytem nie ma co się kłócić o zdjęcie zobaczymy na jesieni będzie nowy ktm nowy gs itp różnica w cenie 10,000 nie będzie moim wyznacznikiem co kupić przecież jazd prze pięć lat czymś co mi nie daje satysfakcji może człowieka zdołować
nowy 1000 wygląda jak by był budowany na siłę i od niechcenia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:42, 05 Paź 2012
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





1000 w swoich latach nie był od konkurencji mocniejszy, ani szybszy, ani oszczędniejszy, ani specjalnie wygodniejszy, ani nie był najbardziej off, ani on, za to miał dwie niezaprzeczalne zalety dzięki którym zdobył takie uznanie wśród Użytkowników: niską wagę i cenę. Teraz też wystarczy osiągnąć te dwa cele i będzie sie dobrze sprzedawał.
A cena? Porównanie że 650 kosztuje 36tys. to 1000 nie może kosztować np. 42tys. wg. mnie jest błędne. Powód jest prosty - 650 jest bardzo dobrym motocyklem i bardzo dobrze się sprzedającym i dlatego cena jest ... tak wysoka. Ceny nie ustala się na sztywno o jakąś tam marżę tylko się patrzy za ile to się może sprzedać, a z 1000 już nie będzie tak łatwo bo w wielu "parametrach" pewnie będzie gorszy od konkurencji dlatego będzie musiał być od niej tańszy.


... powyższe tak trochę wróżę na własną modłę ... może jak nie będzie tak drogi jak konkurencja to może sam się skuszę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:06, 06 Paź 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Łukasz bardzo słuszne spostrzeżenie, ale jak zobaczyłem zawieszenie nowego DL-a to sama mi się morda ucieszyła, że nareszcie Suzuki poprawiło to co od początku było spie...ne, a to bardzo istotna zaleta nowego 1000ca.

Kol. Baltex, powinieneś się "przelecieć" Multistradą, to naprawdę dobry motocykl, coć przyznaję że cena jest zaporowa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:25, 06 Paź 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Adamar napisał:
Jarson napisał:

Nie mozna grac w Lechu Poznan i byc czlonkiem Legii Warszawa prawda?


To mnie przekonało ostatecznie, masz rację Smile Smile Smile
Panowie na DL'ach, czas się rozprawić z resztą Smile Smile Smile
Kominiarki już mamy, wystarczy dokupić noże kastety i pały Smile Smile Smile

Ps: Szkoda np że V-Told ma Dl'a Smile sam bym się nim zajął Smile


Podła zagrywka, panie Adamarze - express zamknął temat, więc chyba się nie "pobawimy" Very Happy. Jeśli tak ci zależy, to sam sprzedaj DL'a, bo ja do swojego jestem wyjątkowo przywiązany Wink. Ewentualnie mogę zrobić z kimś podmiankę na chwilę, ale wtedy padniesz w 4,5 sekundy...

Very Happy

Też pomysł... Tylko dlaczego akurat ja?!?!?!! Mr. Green

Jarson napisał:
Stelvio ma 32 litry zbiornik. na ten przykład. Ma zasięg praktyczny 700km. Moj Dl 650 starej generacji (Dober świadkiem) jedzie na zbiorniku 520 km bez problemu. I nie 70 km/h.


Mój 1000 da radę przejechać 430 km na zbiorniku. Spalanie 5,1, prędkości 90-100 km/h, ze trzy razy z niego spadnę po przyśnięciu, ale na pewno się da Very Happy

Z kolei w Patrolu miałem zbiornik 95 litrów, a na baku przejeżdżałem 600km. Widzę, że trzeba było kupić DL 650 Mr. Green

DLuk, sprostuję: "1000 w swoich latach nie był od konkurencji mocniejszy, ani szybszy". Mocniejszy nie był, ale szybszy owszem. Dopiero kiedy wszedł KTM 990 Adventure (3,2 s) (2006), DL 1000 spadł na drugą pozycję w kwestii przyspieszeń (3,4 s wg. Motorrad). Co do roku i modelu to niestety nie jestem pewien, a możliwe że i 950 był minimalnie (różnica rzędu 0,1 sek przy 0-100 km/h) szybszy. W każdym razie tu można by uznać, że litrowy DL punktował.

Oj wszyscy jesteśmy dziś (wczoraj) zajebiście dokładni i krytyczni jak widzę Wink
Trochę krytyki nie zaszkodzi, byle trzymać poziom.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Sob 0:28, 06 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:22, 06 Paź 2012
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





V-Told napisał:
Też pomysł... Tylko dlaczego akurat ja?!?!?!! Mr. Green


Uderz w stół a nożyczki odpowiedzą, no i temat rozładowany Smile
V-Told, niewątpliwie dysponujący największa ilością młodzieńczego testosteronu, chcąc czy nie rozładował napięcie Smile

Rożne rzeczy się już działy ale żeby przy okazji prezentacji nowego Dl-a tak się napinać, z propozycjami wywalenie tych "gorszych" Smile nie posiadających Dl-a czy wręcz dzielenia forum na jakiś tam klub czy coś w tym rodzaju to już naprawdę przesada.

Suzuki z nowym 1000-em idzie za ogólna modą panującą w tej klasie, moim zdaniem ten design zainicjował GS a że sprzedaje się dobrze inni idą tym śladem. Jak pisałem wcześniej ten koncept trafia do mnie, zobaczymy jaki będzie finał.
Ale jeśli będzie tak fajny jak stary DL to nie będzie źle. Sprawdzona a pewnie i ulepszona jednostka napędowa budząca zaufanie powinna pomóc a nie zaszkodzić. Zmienione przednie zawieszenie które chyba było największym mankamentem Dl-a też nie zaszkodzi. Tylko ten wydech, trochę mi nie pasuje, niestety.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:46, 06 Paź 2012
Breit
A2

 
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 87
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





Jak kupowałem DL 650 2012 miałem z tyłu głowy taką myśl, może poczekać rok na nowego DL 1000. Całe szczęście nie czekałem. To co jest na zdjęciach to jest jakaś masakra stylistyczna.


ps.. Myślę, że po zebraniu opinii na temat tego konceptu zmienią kompletnie przynajmniej przód.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:38, 06 Paź 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Breit napisał:

ps.. Myślę, że po zebraniu opinii na temat tego konceptu zmienią kompletnie przynajmniej przód.


Kolego, jak tobie się nie podoba, nawet jak 10 milionom innych ludzi, się nie podoba, to pozostaje jeszcze 2,5 miliarda ludzi którym może się podobać.
Mi osobiście się podoba, bo jest podobny do Multistrady i zmienił bym ew. tylko reflektor który rzeczywiście jest ochydny...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:24, 07 Paź 2012
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Posprzątane. Jak mi tu znowu zaczniecie o harcerstwie typu kluby motocyklowe to nie poleci to w kosz. To jest temat o nowym DL'u 1000 a nie o statusach prawnych forum, rodzajach serwera itp!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:54, 07 Paź 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Mlody napisał:
Posprzątane. Jak mi tu znowu zaczniecie o harcerstwie typu kluby motocyklowe to nie poleci to w kosz. To jest temat o nowym DL'u 1000 a nie o statusach prawnych forum, rodzajach serwera itp!


A zauważyłeś że usunąłeś kilka postów dotyczących wyłącznie nowego DL-a? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:10, 07 Paź 2012
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Cicho ;P zauważyłem i wujek Konradzik to poprawi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 8:40, 07 Paź 2012
PRZENIESIONY
Nie 18:32, 07 Paź 2012
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





wiecie co myślę że my nie potrzebnie rozmawiamy o detalach nie znając tak na prawdę co wyjedzie na drogę
lepiej powiedzcie w którą stronę idzie 1000
czy to ma być turystyk czy coś na co dzień a może off-road
a może szosa ma być jego żywiołem
ciekaw jestem w którą stronę ten koń ma iść bardziej na razie
przynajmniej ja tego nie widzę
mały mam k8 jest super uniwersalnym sprzętem powiedział bym że jest wręcz kultowy mimo swego młodego wieku 8 lat
nowa wersja usiłuję przynajmniej według mnie unowocześnić starą jednym się podoba innym nie ale i jeden i drugi jest super
przy nowym 1000 nie wiem o co chodzi mamy już kawasaki versys1000
zresztą znając życie będą testy porównawcze wszystkich turystycznych en-duraków
jaja będą jak tam w ogóle nie będzie 1000
nie ma co się prężyć zdania jak na razie są podzielone jedno jest pewne turystycznych en-duraków przybywa każda marka chce mieć coś w tym segmencie
to dla nas dobra wiadomość ja mam tylko nadzieję że 1000 czymś nas zaskoczy bo jak nie to mu będzie trudno przetrwać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:37, 07 Paź 2012
PRZENIESIONY
Nie 18:32, 07 Paź 2012
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1367
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Ok powiedzmy że dziób to kwestia gustu. Ale koncept który powinien być reklamówką modelu wygląda jak mozaika na której ciężko skupić wzrok? Od przodu: czerwone felgi, złote lagi, czerwony dziób czarne plastiki czerwony bak, aluminiowe dodatki, pomarańczowe siodło, chromowana rura, srebrna rama i czarne dodatki. Dla mnie nie do przyjęcia.

Ps: express - zaproponowałem ankietę bo może Jarson nie wierzy że nikt oprócz niego tego nie chce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:45, 07 Paź 2012
PRZENIESIONY
Nie 18:33, 07 Paź 2012
swist007
A

 
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 112
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Góra Kalwaria





to tak przy okazji wracając do tematu nowego dl 1000 Very Happy


- jeśli zwiększą jakimś cudem zasięg z 320km na co najmniej 400km (mowa o 3 kufrach i plecaczku)

- zlikwidują nieprzyjemne wibracje od których drętwieją palce
to zaczynam zbierać na nowy silnik aby zrobić sobie przekładkęSmile



wszystko ładnie pięknie nawet ten dziobek koguci można znieść ale lampa z przodu, jakieś rureczki pod nogami pasażerki, zegary i te modne przednie zawieszenie to dyskwalifikacja

w starej 1000ce po wymianie sprężyn na progresywne i przewodów hamulcowych na metalowy oplot dużo się zmienia.
moim zdaniem największym minusem w starych 1000 jest silnik wszystko inne utrzymuje odpowiedni kompromis podczas użytkowania, wiadomo czasami latasz sobie koło komina a innym razem walisz 900km z pełnymi kuframi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez swist007 dnia Nie 1:49, 07 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 3:37, 07 Paź 2012
PRZENIESIONY
Nie 18:34, 07 Paź 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





swist007 napisał:

... zlikwidują nieprzyjemne wibracje od których drętwieją palce...


Z tym może być problem, bo wibracje te są efektem tzw. częstotliwości rezonansowych silnika i ramy. Mogą one występować przy innych obrotach ale całkowicie wyeliminować się tego nie da z tej prostej przyczyny, że nie da się w 100% wyrównoważyć silnika V2.

Nie wiem Kolego co Tobie przeszkadza w zawieszeniu nowego DL-a... Ono nie jest modne, tylko jest lepsze! To co napisał Jarson jest oczywiście kosmiczną bzdurą, bo w starym DL-u powierzchnia lagi współpracująca z uszczelniaczem jest tak samo narażona na syf, jeżeli nie bardziej, bo nie jest w ogóle niczym osłonięta. Zawieszenie up-side-down nie bez powodu jest stosowane m.in. w wyczynowych sperzętach enduro i supermoto... Jedne z podstawowych jego zalet to zmniejszenie masy nieresorowanej i większa odporność na zginanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:28, 07 Paź 2012
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





V-Told napisał:
DLuk, sprostuję: "1000 w swoich latach nie był od konkurencji mocniejszy, ani szybszy". Mocniejszy nie był, ale szybszy owszem. Dopiero kiedy wszedł KTM 990 Adventure (3,2 s) (2006), DL 1000 spadł na drugą pozycję w kwestii przyspieszeń (3,4 s wg. Motorrad). Co do roku i modelu to niestety nie jestem pewien, a możliwe że i 950 był minimalnie (różnica rzędu 0,1 sek przy 0-100 km/h) szybszy. W każdym razie tu można by uznać, że litrowy DL punktował.

Ok., dzięki za sprostowanie, wprawdzie nie miałem na myśli tak szczegółowych danych i dyskusji o 0,1 sek przy 0-100 km/h Smile ale jak najbardziej słuszna uwaga.

Poczekamy zobaczymy co będzie w salonach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:11, 08 Paź 2012
ognistypodmuch
A1

 
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





jedno jest prawie pewne....jak wejdzie do produkcji z takim przednim błotnikiem - kurzym dziobem to fortune zbije producent akcesoryjnego długiego blotnika....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 1:14, 08 Paź 2012
mikmac
A

 
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ok narzekanie na USD to juz jakas kompletna paranoja...
Od tego sa skarpety na lagi aby sie piach nie dostawal. Nie ma wyczynowego sprzeta dzisiaj bez USD.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:40, 08 Paź 2012
Jarson [usunięty]
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2





roadrunner napisał:
swist007 napisał:

... zlikwidują nieprzyjemne wibracje od których drętwieją palce...



Nie wiem Kolego co Tobie przeszkadza w zawieszeniu nowego DL-a... Ono nie jest modne, tylko jest lepsze! To co napisał Jarson jest oczywiście kosmiczną bzdurą, bo w starym DL-u powierzchnia lagi współpracująca z uszczelniaczem jest tak samo narażona na syf, jeżeli nie bardziej, bo nie jest w ogóle niczym osłonięta. Zawieszenie up-side-down nie bez powodu jest stosowane m.in. w wyczynowych sprzętach enduro i supermoto... Jedne z podstawowych jego zalet to zmniejszenie masy nieresorowanej i większa odporność na zginanie.


Drogi kolego, no i widzisz jakie głupoty opowiadasz zarzucajac mi bzdury. Otóż ja napisalem że zawieszenie up-side -down jest nie do osłonięcia przed syfem a nie że jest gorsze. Zawieszenie klasyczne takiej jak ma w tej chwili DL zasłaniasz albo akcesoryjnymi gumami albo neoprenami (tak jak to u mnie jest) i po sprawie. To że jest stosowane w sporcie wyczynowym wynika z tego ze jest lepsze trakcyjnie, ale jest mniej wytrzymałe. Co w wycznynie nie ma żadnego znaczenia.

Ale DL to nie moto do lansu (przynajmniej do tej pory) tylko do roboty w różnych warunkach. To nie pańcia typu Multistada czy picuś glancuś czyli duży GS.
Up side down dla motocykla który (przynajmniej dla mnie) ma jeździć nie tylko po pięknych autostradach i ślicznych winklach alpejskich gdzie na pewno bedzie się cudownie zachowywać, ale również np. po bezdrożach wschodniej Turcji , czy po rumuńskich szuterkach w Urdelach? Tam zostanie wykończone błyskawicznie.
Na obcasie nie chodzi się w góry prawa?. Dobre stare traperki są tam lepsze. Choć gorsze, brzydsze i tak dalej.

Pytanie jest takie: do czego ten motocykl ma służyć? Dla mnie przy moim jeżdżeniu daleko i po byle czym z tym zawieszeniem odpada. Ja wiem ze to modne że na drodze o całe 3 czy 5% ono będzie lepsze w stopniach radzieckiego uczonego Marketingowa, ale najlepsze jest to co jest niezniszczalne tak jak to można zrobić z widelcem obecnie stosowanym. I jak mądrzy ludzie sobie robią załatwiajac teamt uszczelniaczy raz na 70-80 tyś km przebiegu.

Nie czytałem wszystkich postow, ale doszły mnie słuchy że jestem od czci i wiary odsądzany że mi się Kaczor Donald nie podoba. No trudno.
Mówię - zależy do czego ten motocykl ktoś chce.

To jest fajna bulwarówka , taka lasia na szpileczkach z przydługim nosem z ktora można po promenadzie się polansować, ale nie jest to motocykl na pewno typu wół roboczy konstukcji gniotisa nie łamiotsia jakim był poprzednik.

No i tłumik zawieszony tak nisko że sforsuje tylko kalużę u mnie przed domem, a z racji gabarytów i niemozliwości zasłonięcia go stelażem kufra z racji położenia bedzie przy każdym upadku na prawą stronę szlifowany aż miło. A kosztować sądząc po niebagatelnej wielkości będzie pewnie z 3 tyś zł jak nie więcej.

No cóż - miejmy nadzieję że jeszcze przemyślą, ale na moje oko poddali się temu durnemu wyścigowi na kto większy , kto mocniejszy, wyłącznie szosowy zeby odebrac choćby parę procent klientów dużego GS-a i zawrócić głowy młodym chłopcom z piaskownicy którzy dopiero zbierają doświadczenia i jeszcze nie wiedzą że nowe nie zawsze znaczy lepsze.

A jeździć? Zapewne bedzie dobrze, jak każde moto w tej klasie. Tylko oprócz jazdy dla kogoś kto potrzebuje uniwersalnego motocykla o znikomej awaryjności i liczył na rozwiniecie w tym kierunku poprzednika to ten motocykl jest na oko jak strzał obok tarczy. Tak na pierwszy rzut oka podkreślam Kaczor jest .. jak poskładany z 10-ciu motocykli.
Więcej już tu się nie wypowiadam w tym temacie bo mnie i tak motocykliści którzy najlepiej jeżdżą w internecie zakrzycżą Smile
Udanej dalszej dyskusji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarson [usunięty] dnia Pon 20:54, 08 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:12, 08 Paź 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Jarson, mi się nowy DL też nie podoba, ale ja się póki co czepiam tylko wyglądu.

Twoje podejście jest zrozumiałe, ale niestety uczony Marketingov też wie co robi. On kieruje się dobrem marki, a ty swoimi potrzebami.
Generalnie przypomina mi to o narzekaniu, że nie robi się już prawdziwych terenówek, tylko SUVy dla mamusiek do odwożenia dzieciaków do szkoły - jak z ostatnim Patrole na dwóch sztywnych mostach. zaje*isty w teren, ale mając taki samochód po terenie przejechałem może ze 300 km, a po drogach pozostałe 185.700 km i komfort jazdy z przednim mostem nie sprawiał, że jazda była relaksująca jak lot samolotem. Na te 300 km wolałbym dokupić sobie jakąś zmotę lub pojechać nowym z niezależną zawiechą, robiąc mu równie porządnego lifta, opony, a do tego zaopatrując się w trapy. Zawsze znajdzie się jakiś sposób. R1 gośc mógł jeździć po bagnach, to i taki DL da radę, nawet jak w fabryce go do tego nie przystosują, to ktoś na pewno coś wymyśli.

Do tej pory wszyscy narzekali właśnie na przednie zawieszenie DL'i - no to je zmienili. Teraz tobie się nie podoba, że zmienili Very Happy. Rozumiem, że można pałać zaufaniem do starych, sprawdzonych rozwiązań, ale akurat tu liczą się sprzedane sztuki, a większość będzie - tak jak ja samochodem (i motocyklem też) - pewnie grubo ponad 90% spędzała na asfalcie. Do hardkorowego terenu mamy crossówki czy tą niedużą Yamahę 660, a i jakieś KTM'y pewnie też się znajdą Wink

Powracam do mojej propozycji zrobienia DL 1000 Touring i DL 1000 Cross Country. Chętnie podpiszę się pod petycją. Skoro BMW może robić GS-a i GS Adventure, to czemu Suzuki nie? Smile Zawiecha jakaś toporna, tłumik pod tyłkiem i wio.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:31, 08 Paź 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1814
Przeczytał: 167 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





jarson ! piszesz zeby pisac . Ty bijesz piane jako jedny nie mylacy sie znawca motocykli , a nie my.

od kiedy duzy Dl to Enduro ? Ile km robia nim ludzie po bezdrozach ? Zdecydowana wiekszosc lata po czarnym i twardych szutrach.
KTM 990 Adv tez ma taki widelec a jest duzo bardziej przystosowane do jazdy w piachu. I jezdzi ! wiec nie plec bzdur ze Dl nie da rady !

Twoje chinskie zegary w malym Dl budzily Twoj podziw !

I suzuki nie poszlo za moda , kto wiekszy i mocniejszy bo zostala przy 1000 pojemnosci i lancuchu.

wiesz co, kup sobie Urala i jezdzij ! tam jest nie gniotsa nie lamiotsa Smile


edit
Cytat:
Nie czytałem wszystkich postow

to swiadczy o Twoim zainteresowaniu i szacunku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pon 21:53, 08 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:44, 08 Paź 2012
Jarson [usunięty]
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2





Jotes - piszę o tym że zwycięzył marketing a nie pisąc żeby pisać Smile Natomiast zgadzam się z V-toldem. Niech zrobia jakas wersję mniej bulwarową to wtedy może coś z Kaczora będzie też dla tych co nie tylko po autostradize w weekend chcą się przejechać.
I tak - ja pisze oczywiscie z mojego punktu widzenia jako cżłowiek który uzytkuje motocykl na co dzien, bardzo dużo, w róznych warunkach, krajach etc. A z jakiej pozycji mam pisać? To jest moja subiektywna ocena.
Komuś kto jezdzi weekendowo na przejażdki wkoło komina czy skoczy sobie raz w roku na wypad w Alpy - jak najbardziej będzie na pewno ten motocykl pasował.
Moje oczekwiana na pierwszy rzut oka zawiódł.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarson [usunięty] dnia Pon 22:47, 08 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:02, 08 Paź 2012
swist007
A

 
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 112
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Góra Kalwaria





Panowie nikt tu nikomu nie wmawia swoich racji. każdy ma swój pogląd na temat wyglądu rodzaju zawieszenia...
już tak jest że jeden lubi czekoladę inny mydło szare...

ten motor po prostu ma trafić w gust nowych i świeżych motocyklistów anie starych wyjadaczy.

może i człowiek przekonał by się do tego zawieszenia. kwestia tylko kosztów utrzymania u serwisu.
kiedyś też wszyscy stosowali hamulce bębnowe bo uważali że są najlepsze, bo było gdzie szprych przyczepić...
ale bywały i takie historie że wymyślono wspaniały system zapobiegający nurkowaniu motocykla. jak wciskałeś hamulec to coś tam się blokowało i zwalniało przepływ oleju w przednim zawieszeniu. ale od tego odeszli.
nie wszystkie innowacje się sprawdzają...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez swist007 dnia Pon 23:11, 08 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:15, 08 Paź 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1814
Przeczytał: 167 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Jarson, bylbys swietnym politykiem Smile ja Ci pisze ze ten rodzaj zawieszenia sie sprawdza w zakresie pracy DL-a , a Ty ze duzo jezdzisz Smile


nie mozna oczekiwac ze np Land Rover jako nastepce Discovery wypusci Defendera.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:23, 08 Paź 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jarson napisał:


Drogi kolego, no i widzisz jakie głupoty opowiadasz zarzucajac mi bzdury. Otóż ja napisalem że zawieszenie up-side -down jest nie do osłonięcia przed syfem a nie że jest gorsze. Zawieszenie klasyczne takiej jak ma w tej chwili DL zasłaniasz albo akcesoryjnymi gumami albo neoprenami


A czym różni się uszczelnienie obydwu? Niczym. Na jeden i drugi warto kondon naciągnąć. W moim kacie z USD były takie dłuuugie listki plasticzane, żeby kamienie i piach nie leciały na golenie.
W USD chodzi o czułość, bo zastosowanie tego typu zawiasu daje mniejszą masę rotowalną/bezwładną, jakoś tak to sie określa. Owszem mniej sztywne może być. Cannondale w swoich rowerach stosuje amortyzatory jednogoleniowe które są sztywniejsze od tradycyjnych, kwestia technologii, i mas.

Panowie dajcie spokój. Zobaczymy jak wyjdzie. Jak Specialized dał na rynek Braina to wszyscy mówili że to syf że do dupy itd. Teraz większość z tych wszystkich chciałaby mieć ten system zawieszenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:26, 08 Paź 2012
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 594
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





no nieee... jak to wygląda? Zupełnie niepoważnie jak na dużego DLa....

http://www.motocykl-online.pl/galery_popup.php?img_id=81430


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:30, 08 Paź 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Fak...
http://www.bcmtouring.com/pics/autoexpo-08/bajaj/ktm-690-supermoto-2.jpg

Napiszę jeszcze tyle:
Nie podoba mi się NOWY DEEL bo nie musi a Wam drodzy koledzy nie musi podobać się moje zdanie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 23:46, 08 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:43, 08 Paź 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





konra.dzik napisał:
Fak...
http://www.bcmtouring.com/pics/autoexpo-08/bajaj/ktm-690-supermoto-2.jpg

Napiszę jeszcze tyle:
Nie podoba mi się bo nie musi a Wam drodzy koledzy nie musi podobać się moje zdanie.


Upomnieć, nie upomnieć, upomnieć... bęc.
Proszę trzymać się tematu "DL 1000 nowy", a nie jakieś pomarańczki pokazywać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:47, 08 Paź 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Tak więc poprawione Smile
BTW no tak mi się skojarzyło. EOT


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:50, 09 Paź 2012
mikmac
A

 
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jarson -->
jeszcze raz, co by ludziom w glowie nie mieszac... co to za bzdury, ze niby nie-USD jest bardziej wytrzymaly w terenie? Przeciez i jeden i drugi zabezpieczasz identycznie - skarpeta w odpowiedniego materialu.
Nie wyobrazam sobie nie miec w Husce USD, bo by sie prowadzil fatalnie, ale uszczelniaczy nie czyscilem caly sezon, bo ma wlasnie neopreny. Bez neoprenow czyszczenie uszczelniacz bylo po KAZDEj jezdzie... ale identycznie by bylo przy normalnym widelcu.
A w DLu baardzo brakuje USD, wlasnie do terenu. Bo na gladkim asfalcie w Alpach to ma mniejsze znaczenie. Ma, ale mniejsze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:43, 09 Paź 2012
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





Jarson twoje pisanie obraża mnie piszesz jak byś miał jakieś problemy z seksem nie krytykuj ludzi za inne zdanie gust itp
rozmawiamy na argumenty nie atakujemy jeźdźców tylko maszyny
nowy 1000 też mi się nie podoba jaki on naprawdę będzie jakie będzie miał malowanie jak się zachowywał podczas jazdy jaki skok zawieszenia jakę ładowność jaką wagę dowiemy się jak wyjedzie na drogę
mam nadzieję że on wygląda tak pstrokato tylko dla tego aby uśpić konkurencję
jeśli to jest wersja ostateczna i takie będzie malowanie nie wróżę mu wielkiej kariery brak popytu zresztą dilerzy suzuki albo ich ludzie czytają na pewno nasze forum po co im moto którego nikt nie kupi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:02, 09 Paź 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





baltex napisał:
Jarson twoje pisanie obraża mnie piszesz jak byś miał jakieś problemy z seksem nie krytykuj ludzi za inne zdanie gust itp


Shocked WTF??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:01, 09 Paź 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Panowie, żeby nam się lepiej/prościej czytało, stosujmy podstawy gramatyki i ortografii. PROSZĘ.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:12, 09 Paź 2012
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





konra.dzik napisał:
Panowie, żeby nam się lepiej/prościej czytało, stosujmy podstawy gramatyki i ortografii. PROSZĘ.


No i znalazł się polonista Twisted Evil Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:14, 09 Paź 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dobra, chociaż interpunkcję Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:46, 09 Paź 2012
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





konra.dzik ma rację. Przecież to jest bez ładu i składu...

Cytat:
Jarson twoje pisanie obraża mnie piszesz jak byś miał jakieś problemy z seksem nie krytykuj ludzi za inne zdanie gust itp
rozmawiamy na argumenty nie atakujemy jeźdźców tylko maszyny
nowy 1000 też mi się nie podoba jaki on naprawdę będzie jakie będzie miał malowanie jak się zachowywał podczas jazdy jaki skok zawieszenia jakę ładowność jaką wagę dowiemy się jak wyjedzie na drogę
mam nadzieję że on wygląda tak pstrokato tylko dla tego aby uśpić konkurencję
jeśli to jest wersja ostateczna i takie będzie malowanie nie wróżę mu wielkiej kariery brak popytu zresztą dilerzy suzuki albo ich ludzie czytają na pewno nasze forum po co im moto którego nikt nie kupi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 23:47, 09 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:59, 10 Paź 2012
Kwiecień
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 207
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





biblo napisał:
konra.dzik ma rację. Przecież to jest bez ładu i składu...

Cytat:
Jarson twoje pisanie obraża mnie piszesz jak byś miał jakieś problemy z seksem nie krytykuj ludzi za inne zdanie gust itp
rozmawiamy na argumenty nie atakujemy jeźdźców tylko maszyny
nowy 1000 też mi się nie podoba jaki on naprawdę będzie jakie będzie miał malowanie jak się zachowywał podczas jazdy jaki skok zawieszenia jakę ładowność jaką wagę dowiemy się jak wyjedzie na drogę
mam nadzieję że on wygląda tak pstrokato tylko dla tego aby uśpić konkurencję
jeśli to jest wersja ostateczna i takie będzie malowanie nie wróżę mu wielkiej kariery brak popytu zresztą dilerzy suzuki albo ich ludzie czytają na pewno nasze forum po co im moto którego nikt nie kupi


HAHA no to faktycznie długo się trzymaliśmy tematu nowego DL'a Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowy V-Strom 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin