VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne -> grzane manetki w DL-u Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 15:02, 23 Lut 2010
jaro
A2

 
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





letko napisał:
Ddziękuję.
Usuwa się wszystko do końca czy tylko tą część stożkową?
Odpinaliście linkę gazu czy robiliście to na kierownicy?


Usuwałem tylko część stożkową, dalej były małe zaczepy trzymające oryginalną gumę (te też usunąłem). O ile dobrze pamiętam, dalej było "zgrubienie" na którym ostatecznie zatrzymała się manetka oxforda.

Stożkowy kołnierz trudno będzie usunąć na kierownicy - jest dość gruby Wink Rollgaz lepiej zdemontować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:14, 23 Lut 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Ok mradom zrobiłem tak jak Ty. Tylko jeszcze dodatkowo przesunąłem cały rolgaz do zbiorniczka płynu hamulcowego i teraz jest OK Smile
Gdyby jeszcze ktoś po kazał fotkę jak zamocował i w jakim miejscu sterowanie to byłoby całkiem jasne kto co i jak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:25, 23 Lut 2010
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Ja chyba tez musialem troche rolgaz odsunac do srodka kierownicy.
Sterownik umiescilem na uchwycie od kompletu. Odgialem tylko fabryczny kat i przymocowalem do lewego uchwytu lusterka (uchwyt sterownika i mocowanie lusterka dokrecone poprzez dluzsza srube - pomiedzy uchwyt mocowania lusterka i uchwyt sterownika dalem tylko mala tulejke - dlugosci jakies 8mm zeby calosc dobrze sie ulorzyla lacznie z kablami, ktore do sterownika musza dochodzic) .
Ladnie, wygodnie i pod reka jest sterowanie.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:29, 23 Lut 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Letko, daj kable od manetek do dołu i za kierę!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:20, 24 Lut 2010
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





jscoolg napisał:

EDT:
A i jeszcze jedno- jak je włączam bez odpalonego silnika - miga niebieska dioda i się nie właczaja. Po odpaleniu silnika zaczynają grzać, potem można wyłaczyc silnik i nadal grzeją

Naładowałem aku (chyba było słabe) i teraz właczają się nawet na wyłaczonym silniku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:48, 24 Lut 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





mradom napisał:
Ja chyba tez musialem troche rolgaz odsunac do srodka kierownicy.
Sterownik umiescilem na uchwycie od kompletu. ...

/mr/


Mógłbym ktoś wkleić zdjęcie z przymocowanym sterownikiem. Ja też nieco kombinowałem i przymocowałem go - o ile pamiętam Very Happy - gdzieś tam przy oczku trzymającym kable idące do dołu, takie ucho, które trzyma linki hamulców itd. Ale dobrze nie pamiętam. W każdem bądź razie wolałbym mieć go gdzieś bardziej pod rękę, abym nie musiał tak daleko sięgać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:41, 25 Lut 2010
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa







Ja przykręciłem tę blaszkę do dolnej śruby obejmy mocującej lusterko. Nie wiem jak w 1000 jest mocowane lusterko.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Oliwnik dnia Czw 11:42, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:55, 25 Lut 2010
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Dokladnie, mam zrobione identycznie.

Oliwnik, sterownik masz 3-przyciskowy? Na czym polega jego nowa wersja, ja mam z 2 przyciskami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:57, 25 Lut 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Ten jakby z boku po prawj stronie to ON/OFF, 2 pozostałe służą do regulacji +/- tak jak w starszej wersji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:19, 25 Lut 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Oliwnik napisał:


Ja przykręciłem tę blaszkę do dolnej śruby obejmy mocującej lusterko. Nie wiem jak w 1000 jest mocowane lusterko.


Wielkie dzięki, próbowałem tam przymocować to u siebie i nie wiem dlaczego odpuściłem Smile. Pójdę jeszcze pokombinować. Jeszcze raz dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:31, 25 Lut 2010
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dokładnie tak, jak Roadrunner pisze. Środkowy to włącznik, dwa po lewej to '+' i '-'. Po prawej stronie są diody wskazujące na ile % manetki grzeją. W czasie jazdy 40% jest już dużo. Zwykle mam włączone na 30%. Fakt, że nie jeździłem przy ekstremalnie niskich temperaturach. Można je włączyć na 30, 40, 75 i 100%. Przy 75% parzą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:17, 25 Lut 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Oliwnik musiałeś zmieniać śrubę mocującą lusterko na dłuższą czy podkręciłeś pod tą samą? Blaszkę trzeba chyba trochę podoginać ? Jeszcze jedno pytanie manetki już masz przyklejone i czym kleiłeś?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:48, 25 Lut 2010
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





ja mocowalem na butapren, chyba jakis w wersji STRONG Smile
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:57, 25 Lut 2010
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Letko, śruba chyba jest oryginał. Blaszkę rozgiąłem. Prawej manetki nie trzeba kleić. U mnie weszła z dość dużym oporem. Co prawda nie szlifowałem rollgazu. Te wypustki to ściąłem nożem a manetkę na wcisk. Lewej nie przykleiłem bo początkowo kombinowałem z kablem a później nie miałem czasu (w sensie nie chciało mi się). W czasie jazdy obracająca się manetka nie przeszkadza. Ale jak już będzie cieplej, to przykleję.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:38, 25 Lut 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Kurde nie mogłeś tego wcześniej napisać że nie szlifowałeś prawej manetki? Mnie po oszlifowaniu manetka lata jak przysłowiowa "kryka w kiblu" Very Happy Teraz muszę to czymś wypełnić.
Panowie PRZESTROGA!! nie szlifujcie zbyt pochopnie tych wypustek na oryginalnym rolgazie bo może być ......


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:52, 25 Lut 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Ja musiałem troszkę zeszlifować bo żadną siłą nie chciało wejść a kleiłem na butapren dosyć obficie nałożony. Po wyschnięciu trzymało się jak ta lala!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:56, 25 Lut 2010
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Letko, nie szlifowałem bo nie miałem papieru ściernego. Uznałem, że ścięcie też wypustek powinno wystarczyć. Wiedzę o montażu czerpałem z naszego forum. Gdybym miał papier ścierny, to tez bym szlifował.
Co to jest "kryka"? Co do wypełnienia, to proponuję owinąć rollgaz parę razy taśmą izolacyjną a przed założeniem (wciśnięciem manetki) trysnąć lekko klejem silikonowym w spray'u.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:08, 25 Lut 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





"Kryka" Very Happy to jest po Śląsku laska, kij do podpierania . To jest taka przenośnia jaki jest luz jak machasz kryką w kiblu, a kibel to wiadro nie sraczyk ( chociaż też tak się nazywa). Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:15, 26 Lut 2010
jaro
A2

 
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Czy ktoś z Was kupował w PolandPosition oryginalną suzukowską wtyczkę do grzanych manetek (36852-06G00) ? Interesuje mnie czy wiedzą o co chodzi i jakiej ceny mam się spodziewać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:20, 26 Lut 2010
Złoty
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Jabłonna





kupowałem u Jaskłowskiego a koszt to 52 PLn- oczekiwanie 1,5 tygodnia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 1:18, 26 Lut 2010
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 129 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





heh, raczej nieoplacalna sprawa za taki 'adapter', najlepiej obciac ten wtyk, ktory jest fabrycznie w moto do manetek i majac dwa kabelki '+' i '-' zrobic sobie samemu polaczenie z grzanymi manetkami, navi czy gniazdem zapalniczki - mozna do tego wykorzystac szybkozlaczki czy tez gniazda i wtyki zakupione w hipermarketach z elektryka (praktiker, brico depot, leroy merlin, obi) lub rozbierasz stary nieuzywany komputer typu PC i w srodku znajdujesz kupe przydatnych czesci + tasma izolacyjna do elektryki - groszowe sprawy, a i tytulu inzyniera elektroniki nie potrzeba zeby sobie z tym poradzic.

a co do oxfordow, z rollgazu tez tylko scialem kolnierz zewnetrzny, fakt faktem na poczatku troche sie spocilem, bo manetka weszla na 3/4 i dalej ni chu chu, a klej przeciez juz rozpoczal proces schniecia Laughing , ale chwila relaxu i ponowne podejscie wystarczylo do nalozenia gumki Smile. Lewa manetka po sklejeniu i wyschnieciu niestety obracala sie, co prawda dopiero wtedy, gdy ja mocna staralem sie obrocic ale zawsze - wiadomo, czlek dazy do doskonalosci Very Happy, zdjalem ja, wyczyscilem gume od srodka, kiere, nalozylem solidna dawke kleju dostarczonego przez producenta manetek i wciagnalem gume. Juz jest ok.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Pią 1:29, 26 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:54, 26 Lut 2010
jaro
A2

 
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dzięki za info w sprawie konektora.
Zgadzam się, że wpięcie w instalację z pominięciem oryginalnej wtyczki to pikuś, ale póki co mam moto na gwarancji i nie chcę "aż tak" ingerować w elektrykę. Żeby w razie czego można było zdemontować dodatkową instalację, aby w serwisie nie powiedzieli, że uszkodzenie silniczka ABS za 6000PLN spowodowane jest wpięciem manetek na krótko Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jaro dnia Pon 13:56, 01 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:50, 27 Lut 2010
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





jaro napisał:
Czy ktoś z Was kupował w PolandPosition oryginalną suzukowską wtyczkę do grzanych manetek (36852-06G00) ? Interesuje mnie czy wiedzą o co chodzi i jakiej ceny mam się spodziewać.

W PP nie wiedzą - podaj symbol to sciągną - jak spytasz o wtyk do manetek usłuszysz że nie ma (nota bene jest to wytyk do dodatkowego klaksonu Smile
Wtyk generalnie polecam bo nie trzeba rozbierać pół moto żeby go wetknąć
Jak masz małą dłoń wpechniesz nawet bez zdejmowania baku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jscoolg dnia Sob 0:51, 27 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:55, 27 Lut 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





jscoolg napisał:
W PP nie wiedzą(...)

Oj, dyskuowałbym- w tym wątku chyba już było, że ktoś chciał zamówić i nie wiedzieli ale się dokształcili Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:00, 27 Lut 2010
jaro
A2

 
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Byłem dzisiaj w PP. Oczywiście nie wiedzieli o jaki konektor chodzi, ale nie było problemów z zamówieniem kiedy podałem numer katalogowy Twisted Evil
51 PLN z groszami i 3 dni realizacji zamówienia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:56, 18 Mar 2010
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Dziś montowałem OXFORDY, lewa manetka weszła ciasno bo na kierownicy został mi klej po seryjnej manetce, przy prawej musiałem sciąć nożem ten plastikowy pierścień zewnętrzny na rolgazie, po kilku przymiarkach półokrągłym pilnikiem zaokrągliłem wewnętrzną cześć manetki , a następnie pilnikiem starłem około połowy tego pierścienia stożkowego na rolgazie żeby manetka weszła głębiej i zmniejszyła się ta szczelina, trochę kleju od producenta i manetka ani drgnie. Przewody puściłem przez handbary za klamkami i prawie nic nie widać, sterownik zamocowałem na dostarczonej blaszce na prawym mocowaniu lusterka-otwory pasowały musiałem tylko na początku podgiąć tą blaszkę a ona sama pod naciskiem śrub dopasowała się do mocowania lusterka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:24, 19 Mar 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





na manetki to juz troche za cieplo Wink dzisiaj jechalem bez ogrzewania i bylo w sam raz... a w podpinkach sie spocilem Sad

prawe mocowanie lusterka to to przy rolgazie? jak tak to troche lipna bedzie zmiana ustawien w czasie jazdy bo raczej nie zrobisz tego nie odrywajac reki od kiery, poza tym nawet jak bedziesz probowal to masz duza szanse najpierw wylaczyc te manetki bo on/off zdaje sie jest z prawej strony...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:40, 23 Mar 2010
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Jeszcze z nimi nie jeżdziłem wiec sie nie wypowiem, ale padło mi auto i muszę czymś smignąć do centrum po cześci jak wrócę to napisze jak sie spisują manetki....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:44, 02 Kwi 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Moje oxfordy właśnie się zesrały...
Pomijając bezpiecznik który urwał sie przy montażu, najpierw walczyłem ze stale rozłączającą się wtyczką tą czarną 9-cio pinową, ale sobie poradziłem, potem jakoś w lutym przestał działać przycisk "minus" a teraz już i "plus" nie hula. Śmietnik...
Zasilanie jest bo się włączają ale tylko na "niebiesko".
Sprzedający mnie osrał jak dzwoniłem w sprawie przycisku "minus"twierdząc że musiały się zalać(??!!) a tego gwarancja nie obejmuje a jak dziś się mu przypomniałem to podtrzymał diagnozę o zalaniu i powiedział że naprawa będzie kosztowała 160 pln...
Czyli nowe...
albo to straszne gówno albo trafiłem na ciulowy egzemplarz, chociaż po necie krąży kilka takich opinii że się rozpieprzają po 2-3 miesiącach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:31, 02 Kwi 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





konra.dzik napisał:
Moje oxfordy właśnie się zesrały...

Chcesz nowy sterownik?
Z potencjometrem?
Na mikroswitch-ach?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:46, 02 Kwi 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





och jak oczwkiwałem takiej odpowiedzi Smile
jasne ze tak, powiedz yle Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:01, 03 Kwi 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Dogadamy się... Pomożesz mi zreanimować stop w kufrze Smile
Obecnie dostępny mam na przyciskach i to nawet w orginalnej obudowie, jak chcesz z potencjometrem musisz trochę poczekać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:38, 03 Kwi 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





moze być z przyciskami Smile
spoko żaden stop nie bedzie mi tu mrygać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:32, 03 Kwi 2010
Złoty
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Jabłonna





roadrunner napisał:
Dogadamy się... Pomożesz mi zreanimować stop w kufrze Smile
Obecnie dostępny mam na przyciskach i to nawet w orginalnej obudowie, jak chcesz z potencjometrem musisz trochę poczekać.


masz jakiś dostęp do sterowników bo mój też poszedł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:25, 03 Kwi 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Mogę Ci zrobić ale dopiero jak się na Wolumen po części wybiorę.
Ostatnio jakoś nie mam czasu niestety...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:23, 03 Kwi 2010
Złoty
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Jabłonna





będę wdzieczny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:47, 03 Kwi 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Nie ma problemu. Do wyjazdu pewnie Ci zrobię Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:40, 03 Kwi 2010
Sit
A2

 
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Roztocze, Irlandia





Moje manetki przestały działac,zaraz po tym jak kupiłem motocykl,to było wczoraj Laughing Sprawdziłem dziś wszystkie przewody i okazało się, ze jeden czarny kabelek wypadł z kostki,myśle sobie pewnie to jest przyczyną Rolling Eyes Podłaczyłem go ....no i nic manetki dale nie grzeją, choć przełącznik działa bez zarzutu Rolling Eyes Ma ktoś pmysła co robić dalej Question Question Bo elektryk ze mnie żaden Wink Aha manetki made in Oxford.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sit dnia Sob 21:41, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:19, 03 Kwi 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Po czym wnioskujesz że przełącznik działa i jaki masz sterownik?
Z 2-ma przyciskami, 3-ma czy z potencjometrem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 22:22, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:41, 03 Kwi 2010
Sit
A2

 
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Roztocze, Irlandia





To się chyba potencjometr zwie,tzn mam ustawianie grzania procentowe(30%,45% itd) A no wnioskuje tylko po świecących diodach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:48, 03 Kwi 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Nie, masz sterownik elektroniczny tylko są 2 rodzaje z 2 lub 3 przyciskami.
Potencjometr to pokrętło jak w starym radio od głośności.
Ale jeżeli diody się świecą, sterownik prawdopdobnie jest dobry.Trzeba sprawdzić połączenia przewodów między sterownikiem a manetkami, może złączki zaśniedziały...
Albo poproś kogoś kto się zna i ma czym żeby sprawdził Ci napięcie na wyjściu sterownika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:54, 03 Kwi 2010
Sit
A2

 
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Roztocze, Irlandia





Gra "muzyka" Laughing Poruszałem kablami, któryś nie łaczył Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sit dnia Nie 3:34, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:54, 07 Kwi 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





No i dobrze... Aby uniknąć podobnych "niespodzianek" w przyszłości, proponuję Ci obciąć te badziewne wtyczki i polutować przewody a jeżeli nie to nawet poskręcać "na ryja" i porządnie zaizolować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:58, 23 Kwi 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





odswieze bo dzisiaj zapomnialem wylaczyc i chodzily sobie przez 8h na 45% (Oxford)... efekt... aku dead... co ciekawe zabezpieczenie przed rozladowaniem aku nie zadzialalo bo mimo ze rozrusznik nie krecil to power na sterowniku swiecil ladnie na zielono... probowalismy odpalic na pych, ale nie udalo sie, pomogly kable i aku samochodowe...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:16, 23 Kwi 2010
denver
A

 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: RZESZÓW





Jeśli chodzi o OXFORD'y to niestety mam same złe wspomnienia, najpierw jak u poprzednika aku down, potem przy jeździe przy -5 stopniach wysiadła regulacja stopni grzania i grzeje tylko na 30 % a dodatkowo nie wiem jak u Was, manetki grzeją dwoma paskami na długości manetki co oznacza że przy złapaniu całą dłonią nie grzeje Ci palców. Nie wiem czy to akurat przypadłość mojego modelu czy ogólnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:19, 24 Kwi 2010
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Ja mam OXFORD OF693 (3 przyciski) i działają wyśmienicie, przynajmniej jak dla mnie, są to moje pierwsze grzane manetki, więc nie mogę się odnieść, regulacja jest wystarczająca (nie potrzeba płynnej) grzeją całe i raczej równo, jedna jak i druga strona. Do zeszłego roku jeździłem bez (stara szkoła może Smile myślałem po co mi Smile ), ale w tym roku przy 5 st. sprawdzały się rewelacyjnie, nawet jak jest koło 10 to i tak włączam sobie na 25%. Podłączone są pod oryginalną kostkę do manetek w DL-u, nie ma więc mowy o rozładowaniu aku. Po włączeniu lub wyłączeniu stacyjki, manetki albo się włączają lub wyłączają i po sprawie, jeśli się nie chce to je wyłączasz ON/OFF, jak ktoś nie ma to naprawdę polecam, te 180 zł to naprawdę żadna kasa do tego co dają w zamian w zimne dni Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:44, 24 Kwi 2010
DICTUS
A

 
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Adamar podziel się wiedzą gdzie jest oryginalna kostka do podłaczenia grzanych manetek ???

Mam DL 650 z 2009 roku.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:26, 24 Kwi 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





zrobcie foty tej kostki Evil or Very Mad
co do grzania to nie moge powiedziec zlego slowa... palce zawsze beda marznac bardziej bo czesciej nimi operujesz na manetkach, poza tym jest w nich malo krwi i nie sa specjalnie wazne dla organizmu czlowieka, co potwierdza sie przy hipotermii Wink
regulacje bym zmienil... roznica miedzy drugim a trzecim % jest za mocno odczuwalna jak dla mnie... na trzecim ustawieniu (75%) czasami jest za cieplo, a na poziom nizej za zimno... na 100% to jezdzilem tylko przy temp. 0* i nizej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:59, 24 Kwi 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





DICTUS napisał:
gdzie jest oryginalna kostka do podłaczenia grzanych manetek ???

DICTUS, przeczytaj mój post na 6 stronie tego wątku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:50, 13 Sty 2011
pszczurkow
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Panowie, które manetki oryginalnie od producenta są z potencjometrem? Chodzi mi o płynną regulacje temperatury grzania.. Znalazłem coś takiego: ooo i jestem ciekawy jak jest z jakością.. Może ktoś ma używa tych manetek?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pszczurkow dnia Czw 19:51, 13 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
grzane manetki w DL-u
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty elektryczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 8  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin