Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

grzane manetki w DL-u
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro
Motocyklista



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE

PostWysłany: Pon 0:14, 04 Mar 2013    Temat postu:

Czy ktoś montował już te manetki z tym nowym sterownikiem?.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Śro 13:24, 05 Mar 2014    Temat postu:

Cześć,
Nie chcę tworzyć nowego tematu, więc odświeżę ten.
Robię porządek w instalacji elektrycznej mojego nabytku i natknąłem się na przekaźnik, do którego mam podłączone grzane manetki, gniazdo 12v i zasilanie navi. Przekaźnik nie działa poprawni i muszę go wymienić bo sprawia wrażenie uszkodzonego mechanicznie stąd pytanie do Was czy wartu kupić ponownie taki sam sterownik jak ten uszkodzony, czy może polecicie coś lepszego, wytrzymalszego.
Przekaźnik, który znalazłem pod kanapą to PS-541, wygląda tak jak w poniższym sklepie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jego przeznaczenie (światła Poloneza, Skody) jest dość oryginalne ale może to dobry patent?? Poproszę o poradę jakiegoś elektronika/właściwie elektryka:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zim
A2



Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Swidnica/DolnySlask

PostWysłany: Śro 13:28, 05 Mar 2014    Temat postu:

To zwykły przekaźnik 12v 30A spokojnie powinien wystarczyć. Zamontowałem bardzo podobny.

Nie kupuj tylko najtańszego jaki znajdziesz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Śro 15:36, 05 Mar 2014    Temat postu:

Dzięki, a możesz coś konkretnie zarekomendować - jakiś link do sklepu/aukcji itp?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Neno
Motonita



Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zambrów

PostWysłany: Śro 17:49, 05 Mar 2014    Temat postu:

Ja też taki miałem zamontowany w poprzednim motocyklu. Działał spokojnie 3 lata i nie zawodził.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fino
A2



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 13:25, 06 Mar 2014    Temat postu:

Zastosuj bez problemów. Nie lubi jedynie bezpośredniego chlapania wodą. Rozwiązanie praktycznie niezawodne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zim
A2



Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Swidnica/DolnySlask

PostWysłany: Czw 18:20, 06 Mar 2014    Temat postu:

Ja zastosowałem dokładnie taki [link widoczny dla zalogowanych] tylko z lokalnego sklepu za 8 zl Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 22:29, 07 Mar 2014    Temat postu:

No ja kupiłem na allegro i ... jestem 30 pln chudszy:) Wymieniłem, podłączone jest tak samo jak w instrukcji znalezionej na forum Smile :
30 aku+
85 aku-
86 rozruch (+)
87 manetki
Ma to sens??
Manetki dalej nie grzeją, podejrzewam sterownik Oxfordów (ten z jednym przyciskiem i diodami).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 20:17, 07 Kwi 2014    Temat postu:

maro napisał:
Czy ktoś montował już te manetki z tym nowym sterownikiem?.
[link widoczny dla zalogowanych]


leza u mnie w szafie Smile, na dniach bede zakladal,,jeszcze sie zastanawiam czy pojsc przez oryginalne zcze czy tez przekaznik...

.... no i zalozylem dzis, wlutopwalem sie w instalacje po usunieciu oryginalnej wtyczki. Troche zabawy bylo bo miejsca niewiele na prace z lutownica ale sie udalo. Poprzednie Oxfordy sluzyly mi bezproblemowo, choc musze przyznac, ze mialem podlaczone pod aku i 2 razy po wyjsciu z pracy zabraklo pradu Sad.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coliniak dnia Pią 20:47, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koder77
A1



Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pią 11:58, 16 Maj 2014    Temat postu:

Witam.
Ja zamontowałem najnowsze manetki Oxforda. Ten sterownik jest dużo lepszy niż poprzednie wersje. Na początku miałem je podłączyć przez przekaźnik, ale ostatecznie podłączyłem bezpośrednio z akumulatora. Sterownik wyczówa moment gdy silnik jest wyłączony i sam pod 2 min. wyłącza grzanie jeśli zapomnimy. W stanie wyłączonym bierze jakiś mikroampery więc nie ma obaw że wyładuje akumulator.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hermes
Motonita



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 20:21, 01 Lip 2014    Temat postu:

Panowie, szybkie pytanie - jeśli chcę podłączyć grzane manetki do kostki, która jest wyprowadzona przy filtrze to tak czy siak daję bezpiecznik na + za kostkę a przed sterownik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hermes
Motonita



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 11:57, 04 Lip 2014    Temat postu:

Zdjąłem górę airboxu, żeby lepiej było wtyczki widać...
Nie mogłem znaleźć wyprowadzenia gniazda na grzane manetki...
W K4 ono na pewno jest?

Poniżej zdjęcie
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hermes dnia Pią 11:58, 04 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Czw 18:54, 23 Paź 2014    Temat postu:

Witam, mam do was pytanie.
Jak u was grzeją oryginalne manetki?
Grzeją na całym obwodzie czy tylko w jednym miejscu?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fino
A2



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 12:34, 25 Paź 2014    Temat postu:

Moje grzeją na jakiejś 1/3 obwodu, ale to też Oxford

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Sob 14:18, 25 Paź 2014    Temat postu:

@Marek, na calym obwodzie (nowy Oxford)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makak1982
A1



Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żywiec

PostWysłany: Pon 8:03, 02 Lut 2015    Temat postu:

Ma ktoś u siebie coś podobnego?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
centrino
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU

PostWysłany: Czw 8:56, 25 Lut 2016    Temat postu:

Zakupiłem Oxfordy, wziąłem się za montaż, jednak mam problem. \
Mianowicie lewa jest dość luźna (opór który stawia założona można porównać do oporu jaki powinien mieś szczelinomierz przy prawidłowo wyregulowanym zaworze Wink ) i muszę ją wkleić. Jednak przy tej temperaturce Butapren za Chiny Ludowe nie chce złapać.
Doradźcie Panowie/Panie jaki klej zastosować bo na klejach to ja się nie znam a do dołączonego superglue mam średnie zaufanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antyks
Maniak motocyklowy



Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Czw 9:02, 25 Lut 2016    Temat postu:

Mi zakładał manetki mechanik. A żeby było zabawniej wkleił je tak - że przyłącze elektryczne przy zamkniętej manetce skierowane było w stronę rączki hamulca. Więc pierwsze skrzyżowanie gdzie musiałem ostrzej przyhamować i okazało się że nie mam hamulców tylko spowalniacze...
W garażu bez problemu zerwałem je z kleju na którym je założył , przykleiłem je na poksipolu lekko tylko wcześniej odtłuszczając . Trzyma jak beton.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubol
Motocyklista



Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Świebodzin

PostWysłany: Czw 9:12, 25 Lut 2016    Temat postu:

Ja założyłem na dołączonego do zestawu gluta ,pięć razy przymierzałem manety ,żeby nie było cyrku jak u Antyksa.Potem smarujesz po obwodzie początek rurki kiery i wsuwasz takim ruchem obrotowym.szybkie ustawienie i po 30 sek.beton.Rolgaz plastyk szlifowany.Zobaczymy jak po dłuższym czasie glut trzyma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniels
A2



Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 11:35, 25 Lut 2016    Temat postu:

Ja od dwóch tygodni wojuję z klejeniem. Lewa wlazła w miarę ciasno, dostała kilka pasków supergluta i siedzi sztywno. Na rolgazie zeszlifowałem do zera plastikowy "pierścień" na brzegu i zeszlifowałem znacznie wytłoczenia, w które ogryginalna manetka była wpasowana. Zalałem parę pasków supergluta ale po 5km jazdy "traciłem moc". Klej puścił a manetka jest luźna, ściąga się dwoma palcami. Pomyślałem o butaprenie ale po 4 dniach w garażu przy temp 0-7 był jeszcze mokry pod manetką. Wczoraj zalałem Kropelkę. Boję się ruszać.
Pogrubienie rolgazu taśmą np. izolacyjną budzi obawę, że albo superglue ją spali a wysoka temp. latem spowoduje i tak ślizganie.

Jak teraz Kropelka nie złapie to planuję ponaklejać najpierw "gumowe paski pogrubiające" i dopiero na ciasno manetkę. Kolejne podejścia przewidują klej epoksydowy czy silikon szklarski.

Brakuje porad, że warto kleić manetki nie zimą a chociaż przy 10+.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
centrino
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU

PostWysłany: Czw 11:38, 25 Lut 2016    Temat postu:

Ja się zastanawiałem czy nie podłączyć zestawu prowizorycznie, odpalić motka, skleić i niech sobie chodzi z 30min do godzinki z włączonym podgrzewaniem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez centrino dnia Czw 11:38, 25 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 12:04, 25 Lut 2016    Temat postu:

Daniels napisał:
(...)


Podobnie, lewa weszla ciasno, prawa (rollgaz) luzniej. Originalny glut i wszystko ok

Proponuje przed nalozeniem kleju oczyscic rollgaz (odtluscic, odpylic, usunac pozostalosci po wczesniejszym kleju). Druga sprawa, najpierw trzeba przymierzyc na sucho ustawienie, potem naniesc swiezego kleju i w miare szybko (przed zawiazywaniem sie kleju) ulozyc manetke na rollgazie (juz bez poprawek ustawienia). Potem warto odczekac zamiast 5 minut to np kwadrans. Mozna tez scisnac manetke na czas wiazania kleju, ale wtedy trzeba trzymac przez caly ten czas, manetka nie powinna pracowac wzgledem rollgazu podczas tego procesu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
griba
A



Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 19:55, 25 Lut 2016    Temat postu: Taśma daje radę!

Daniels napisał:
Pogrubienie rolgazu taśmą np. izolacyjną budzi obawę, że albo superglue ją spali a wysoka temp. latem spowoduje i tak ślizganie.

Idzie to zrobić taśmą izolacyjną nawet bez kleju. Owijasz taśmą roll-gaz tak, żeby "prawie" nie dało się wcisnąć manetki. A potem wciskasz ją na odrobinę oleju silikonowego lub ślinę. Wink

Jak na razie testy w różnych warunkach temperaturowych na dystansie około 2 x 10k km wypadły dość pomyślnie. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Czw 23:12, 25 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
centrino
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU

PostWysłany: Czw 22:47, 25 Lut 2016    Temat postu:

W końcu użyłem kleju dostarczonego przez producenta (superglut) i na razie trzymają. Jednak na pomyłkę w ustawieniu manetki przy tym kleju jest baaaaardzo mały margines.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarbar
A2



Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto 7:26, 09 Sie 2016    Temat postu: Się podepnę

Mam nadzieję, że linki do fotek będą działały.
Mam zainstalowane Oxfordy - w salonie. Sterownik zamontowali mi w ten sposób - bardzo wygodne miejsce ale ... boję się, że będę miał problem z tankbagiem, który chcę kupić.
Czy ktoś ma jakiś inny patent na umieszczenie tego sterownika ? I to najlepiej jak najmniejszym kosztem roboty Sad

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jarbar dnia Wto 7:32, 09 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antyks
Maniak motocyklowy



Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Wto 7:29, 09 Sie 2016    Temat postu:

Linki nie działają niestety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniels
A2



Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 8:08, 09 Sie 2016    Temat postu:

U mnie linki działają. Z tego co pamiętam blaszkę mocującą odginałem aby zamocować odwrotnie. Teraz blaszka z modułem styka się z ramieniem lusterka, jest wyżej i nie blokuje wysokiego tankbaga. Nie mam niestety dostępu do motora aby zrobić zdjęcia ale znalazłem takie, sorry za jakość

[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Wto 8:51, 09 Sie 2016    Temat postu: Re: Się podepnę

jarbar napisał:
Mam nadzieję, że linki do fotek będą działały.
Mam zainstalowane Oxfordy - w salonie. Sterownik zamontowali mi w ten sposób - bardzo wygodne miejsce ale ... boję się, że będę miał problem z tankbagiem, który chcę kupić.
Czy ktoś ma jakiś inny patent na umieszczenie tego sterownika ? I to najlepiej jak najmniejszym kosztem roboty Sad

[link widoczny dla zalogowanych]


To sie nie bardzo wykazali.
To samo miejsce, elementy montaże z manetek i wygląda tak:



Nie koliduje.
Zdjęcie starego sterownika; nowy mam założony identycznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarbar
A2



Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto 10:05, 09 Sie 2016    Temat postu:

Czyli wychodzi na to, że u mnie oryginalną blachę zawinęli. Co prawda obecna pozycja jest bardzo wygodna bo praktycznie włączam kciukiem, ale rzeczywiście trzeba będzie przerobić tak jak u Was. Mam tylko nadzieję, że blacha mi nie pęknie jak będę to odginał w drugą stronę.

Dzięki za fotki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Wto 10:16, 09 Sie 2016    Temat postu:

jarbar napisał:
Czyli wychodzi na to, że u mnie oryginalną blachę zawinęli. Co prawda obecna pozycja jest bardzo wygodna bo praktycznie włączam kciukiem, ale rzeczywiście trzeba będzie przerobić tak jak u Was. Mam tylko nadzieję, że blacha mi nie pęknie jak będę to odginał w drugą stronę.

Dzięki za fotki


Blacha jest gniotsa-nie łamiotsa. Przynajmniej raz da radę.
A jak Ci pęknie to mam na zbyciu nówkę sztukę z manetek, bo wymieniłem V7 na V8 a blacha została na moto tak jak była.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarbar
A2



Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto 10:18, 09 Sie 2016    Temat postu:

Super - Dzięki. Jakby co to wiem gdzie uderzyć Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antyks
Maniak motocyklowy



Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Śro 6:18, 10 Sie 2016    Temat postu:

Ja mam zamocowane do górnej półki. Wygodnie i nie ma z tym żadnych problemów, w niczym nie przeszkadzają.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarbar
A2



Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Czw 10:38, 11 Sie 2016    Temat postu:

Kupiłem tankbag i tak jak przypuszczałem, sterownik przeszkadzał. Zatem zrobiłem tak jak u Was. Fotki tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz - u mnie nie ma możliwości wkręcenia drugiej śruby. Dlatego blacha trochę się przygina do przodu - zastosowałem na razie patent - gumowy odbojnik drzwiowy pomiędzy lusterkiem a sterownikiem, a przez miejsce na drugą śrubę przepuszczę trytytkę.

Dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jarbar dnia Czw 10:40, 11 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Czw 13:32, 11 Sie 2016    Temat postu:

jarbar napisał:


Zastanawia mnie tylko jedna rzecz - u mnie nie ma możliwości wkręcenia drugiej śruby. Dlatego blacha trochę się przygina do przodu - zastosowałem na razie patent - gumowy odbojnik drzwiowy pomiędzy lusterkiem a sterownikiem, a przez miejsce na drugą śrubę przepuszczę trytytkę.


Nie bardzo rozumiem dlaczego nie masz możliwości wkręcenia drugiej śruby.

W komplecie z manetkami są dwie śruby, dłuższe niż oryginalne oraz dwie tulejki dystansowe. Tulejki powodują odsuniecie blachy o 4-5 mm od mocowania klamki, co powoduje, że wszystko ładnie wchodzi i nic nie trzeba kombinować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarbar
A2



Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Czw 13:42, 11 Sie 2016    Temat postu:

Express - po prostu w moim nowym DL-u brak takowej śruby - zresztą oczywiście nie odstałem tulei i dłuższych śrub w salonie. Ale lusterko i manetka tak jakby trzymały się na jednej śrubie ?? Chyba ze ja czegoś nie widzę i nie kumam ...

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Czw 14:04, 11 Sie 2016    Temat postu:

jarbar napisał:
Express - po prostu w moim nowym DL-u brak takowej śruby - zresztą oczywiście nie odstałem tulei i dłuższych śrub w salonie. Ale lusterko i manetka tak jakby trzymały się na jednej śrubie ?? Chyba ze ja czegoś nie widzę i nie kumam ...

[link widoczny dla zalogowanych]


OK. Wszystko jasne.
W DL 650 masz mocowanie korpusu klamki sprzęgła na jedną śrubę, domykającą obejmę.
W 1000 jest inaczej (korpus jest dwuczęściowy, skręcany dwiema śrubami). I te ostatnie foty (kolegi i moje) są z 1000.

Niezależnie od modelu motocykla mocowanie powinno być zrobione na dłuższej śrubie z wykorzystaniem tulejki. Może być na jednej śrubie, w tym przypadku w dolną dziurę w blaszce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maryba
A1



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:10, 09 Lis 2016    Temat postu:

Słuchajcie ..czytam..szukam ..ale albo mi umknęło albo jeszcze za słabo sie orientuję .

O co chodzi z fabryczną wtyczką od manetek ? gdzie to jest jak to znaleźć.. czy manetki OXFORD można pod to podpiąć - czy trzeba po przekaźniku zasilanie ciągnąć

BTW czy ktos sie orientuje czym się różnią modele OXFORD ADVENTURE od OXFORD SPORT albo OXFORD TOURING.

Generalnie te OXFORDY są ok ? jakieś uwagi co do tych manetek ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kitza
A



Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 22:27, 09 Lis 2016    Temat postu:

maryba napisał:
BTW czy ktos sie orientuje czym się różnią modele OXFORD ADVENTURE od OXFORD SPORT albo OXFORD TOURING.

Z tego co pamiętam ze swoich poszukiwań, różnią się szerokością.
Ze strony Oxforda:"Manetki ADVENTURE posiadaj długość całkowitą 132 mm z możliwością przycięcia do 122 mm. Touringi od 120 mm do 110 mm. Sporty od 123 mm do 114 mm. Ponadto wszystkie wymienione wcześniej manetki różnią się fakturą manetki. Sportowe posiadają najbardziej chropowatą powierzchnię, zapewniającą najpewniejszy chwyt nawet przy największych prędkościach. Adventure są moim zdaniem najbardziej wygodne natomiast Touringi to coś pomiędzy sportami a adventure".


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brel
A1



Dołączył: 11 Cze 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 19:39, 05 Gru 2016    Temat postu:

Witam wszystkich na forum. Pozwolę sobie wkleić wcześniejszy post kolegi kitza


Z tego co pamiętam ze swoich poszukiwań, różnią się szerokością.
Ze strony Oxforda:"Manetki ADVENTURE posiadaj długość całkowitą 132 mm z możliwością przycięcia do 122 mm. Touringi od 120 mm do 110 mm. Sporty od 123 mm do 114 mm. Ponadto wszystkie wymienione wcześniej manetki różnią się fakturą manetki. Sportowe posiadają najbardziej chropowatą powierzchnię, zapewniającą najpewniejszy chwyt nawet przy największych prędkościach. Adventure są moim zdaniem najbardziej wygodne natomiast Touringi to coś pomiędzy sportami a adventure".

Czyli które z tych wszystkich wymienionych przez kolegę manetek oxforda przypasują najlepiej na długość bez wielkiego docinania. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 21:11, 05 Gru 2016    Temat postu:

brel napisał:


Czyli które z tych wszystkich wymienionych przez kolegę manetek oxforda przypasują najlepiej na długość bez wielkiego docinania. Pozdrawiam


U mnie Touring siadły idealnie. Żadnego dopasowywania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brel
A1



Dołączył: 11 Cze 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 23:01, 05 Gru 2016    Temat postu:

Dzięki express za tak szybką odpowiedź . Poczekam jeszcze zanim zamówię , może ktoś ma inne zdanie na te manetki. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamyk
A



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 16:23, 29 Gru 2016    Temat postu:

Ja nabyłem touringi i dumam jak to podłączyć .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek_J
Motocyklista



Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzut beretem od Pyrzowic

PostWysłany: Czw 6:43, 10 Maj 2018    Temat postu:

Podpinam się pod temat, żeby niepotrzebnie nie mnożyć wątków.

Mam w swojej DL-ce podgrzewane manetki Oxford. Kupiłem je już razem z motocyklem niecały rok temu, były w 100% ok. Użyłem ich zaledwie kilka razy w zakresie 30-50% mocy, gdy warunki drogowe w okresie "okołozimowym" pozwalały na przejażdżkę. Od pewnego czasu widzę, że guma manetek się zmienia - jest miejscami przytarta i jakby... lepka. Przejechałem przez ten rok na motocyklu raptem jakieś 12 tys. km - nie jest to przecież na tyle dużo, żeby tak "złachać" manetki samymi dłońmi w rękawicach. Czy jest to jakiś efekt wtórny grzania ? Co z tym fantem zrobić ? Przecież nie będę co roku wymieniał manetek...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Czw 8:08, 10 Maj 2018    Temat postu:

Ja używam już kilka lat i nie zauważyłem efektów opisanych przez Ciebie. Manetki wyglądają normalnie nie są ani lepkie ani starte. Z tym że nie jest to oxford.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez novy dnia Czw 8:08, 10 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
>Carlos<
A1



Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Sob 1:56, 01 Gru 2018    Temat postu:

Bo z Oxfordem tak jest. Dwóch moich kolegów założyło w tym samym czasie, przebiegi robią podobne i obydwu po dwóch sezonach tak się powycierały, że wyglądały jakby miały się zaraz rozpaść, a guma zrobiła się taka kleista. Ja u siebie w poprzednim moto przez 4 sezony miałem Daytona i wyglądały jak nowe. Do obecnego moto też założyłem Daytona. Trochę droższe, a jednak jakość o wiele lepsza. Wersja z włączaniem guzikiem, a nie potencjometrem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez >Carlos< dnia Sob 1:57, 01 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brono
A2



Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Brzeg

PostWysłany: Wto 4:40, 02 Cze 2020    Temat postu:

Ktoś może wie czy w dl1000 2019 wtyczka pod bakiem do podłączenia grzanych manetek jest taka sama jak była w dl650? A jeśli nie to jaka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Palix
A1



Dołączył: 19 Wrz 2020
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 19:06, 25 Wrz 2020    Temat postu:

Czy może ktoś poratować instrukcją obsługi grzania manetek Suzuki🤪? Kupiłem DL650 2017 rok i ni kija nie wiem jak ustawić grzanie. Wiem tylko jak włączyć i że ilość mrugnięć podświetlenia wskazuje poziom grzania. Ale jak to się zmienia i wyłącza?

Będę wdzięczny za info 😉


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strona 8 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin