VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne -> grzane manetki w DL-u Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 1:14, 04 Mar 2013
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Czy ktoś montował już te manetki z tym nowym sterownikiem?.
http://allegro.pl/podgrzewane-manetki-oxford-touring-nowosc-2013-v8-i3069071758.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:24, 05 Mar 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Cześć,
Nie chcę tworzyć nowego tematu, więc odświeżę ten.
Robię porządek w instalacji elektrycznej mojego nabytku i natknąłem się na przekaźnik, do którego mam podłączone grzane manetki, gniazdo 12v i zasilanie navi. Przekaźnik nie działa poprawni i muszę go wymienić bo sprawia wrażenie uszkodzonego mechanicznie stąd pytanie do Was czy wartu kupić ponownie taki sam sterownik jak ten uszkodzony, czy może polecicie coś lepszego, wytrzymalszego.
Przekaźnik, który znalazłem pod kanapą to PS-541, wygląda tak jak w poniższym sklepie:
http://www.inprodus.pl/sklep/index.php?p12,ps-541-przekaznik-swiatel-f-126p-polonez-skoda
Jego przeznaczenie (światła Poloneza, Skody) jest dość oryginalne ale może to dobry patent?? Poproszę o poradę jakiegoś elektronika/właściwie elektryka:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:28, 05 Mar 2014
zim
A2

 
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Swidnica/DolnySlask





To zwykły przekaźnik 12v 30A spokojnie powinien wystarczyć. Zamontowałem bardzo podobny.

Nie kupuj tylko najtańszego jaki znajdziesz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:36, 05 Mar 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Dzięki, a możesz coś konkretnie zarekomendować - jakiś link do sklepu/aukcji itp?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:49, 05 Mar 2014
Neno
Motonita

 
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 652
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zambrów





Ja też taki miałem zamontowany w poprzednim motocyklu. Działał spokojnie 3 lata i nie zawodził.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:25, 06 Mar 2014
fino
A2

 
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRK





Zastosuj bez problemów. Nie lubi jedynie bezpośredniego chlapania wodą. Rozwiązanie praktycznie niezawodne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:20, 06 Mar 2014
zim
A2

 
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Swidnica/DolnySlask





Ja zastosowałem dokładnie taki http://www.akcesmoto.otwarte24.pl/79,przekaznik-samochodowy-30A12V tylko z lokalnego sklepu za 8 zl Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:29, 07 Mar 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





No ja kupiłem na allegro i ... jestem 30 pln chudszy:) Wymieniłem, podłączone jest tak samo jak w instrukcji znalezionej na forum Smile :
30 aku+
85 aku-
86 rozruch (+)
87 manetki
Ma to sens??
Manetki dalej nie grzeją, podejrzewam sterownik Oxfordów (ten z jednym przyciskiem i diodami).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:17, 07 Kwi 2014
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





maro napisał:
Czy ktoś montował już te manetki z tym nowym sterownikiem?.
http://allegro.pl/podgrzewane-manetki-oxford-touring-nowosc-2013-v8-i3069071758.html


leza u mnie w szafie Smile, na dniach bede zakladal,,jeszcze sie zastanawiam czy pojsc przez oryginalne zcze czy tez przekaznik...

.... no i zalozylem dzis, wlutopwalem sie w instalacje po usunieciu oryginalnej wtyczki. Troche zabawy bylo bo miejsca niewiele na prace z lutownica ale sie udalo. Poprzednie Oxfordy sluzyly mi bezproblemowo, choc musze przyznac, ze mialem podlaczone pod aku i 2 razy po wyjsciu z pracy zabraklo pradu Sad.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coliniak dnia Pią 21:47, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:58, 16 Maj 2014
koder77
A1

 
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza





Witam.
Ja zamontowałem najnowsze manetki Oxforda. Ten sterownik jest dużo lepszy niż poprzednie wersje. Na początku miałem je podłączyć przez przekaźnik, ale ostatecznie podłączyłem bezpośrednio z akumulatora. Sterownik wyczówa moment gdy silnik jest wyłączony i sam pod 2 min. wyłącza grzanie jeśli zapomnimy. W stanie wyłączonym bierze jakiś mikroampery więc nie ma obaw że wyładuje akumulator.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:21, 01 Lip 2014
Hermes
Motonita

 
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 620
Przeczytał: 68 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Panowie, szybkie pytanie - jeśli chcę podłączyć grzane manetki do kostki, która jest wyprowadzona przy filtrze to tak czy siak daję bezpiecznik na + za kostkę a przed sterownik?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:57, 04 Lip 2014
Hermes
Motonita

 
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 620
Przeczytał: 68 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Zdjąłem górę airboxu, żeby lepiej było wtyczki widać...
Nie mogłem znaleźć wyprowadzenia gniazda na grzane manetki...
W K4 ono na pewno jest?

Poniżej zdjęcie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hermes dnia Pią 12:58, 04 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:54, 23 Paź 2014
Marek445
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek





Witam, mam do was pytanie.
Jak u was grzeją oryginalne manetki?
Grzeją na całym obwodzie czy tylko w jednym miejscu?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:34, 25 Paź 2014
fino
A2

 
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRK





Moje grzeją na jakiejś 1/3 obwodu, ale to też Oxford


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:18, 25 Paź 2014
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 130 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





@Marek, na calym obwodzie (nowy Oxford)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:03, 02 Lut 2015
makak1982
A1

 
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 24
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żywiec





Ma ktoś u siebie coś podobnego?
http://olx.pl/oferta/podgrzewane-manetki-motocyklowe-maty-grzewcze-12v-honda-bmw-ktm-yamaha-CID5-ID7ZzXF.html#52550bad47


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:56, 25 Lut 2016
centrino
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 361
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU





Zakupiłem Oxfordy, wziąłem się za montaż, jednak mam problem. \
Mianowicie lewa jest dość luźna (opór który stawia założona można porównać do oporu jaki powinien mieś szczelinomierz przy prawidłowo wyregulowanym zaworze Wink ) i muszę ją wkleić. Jednak przy tej temperaturce Butapren za Chiny Ludowe nie chce złapać.
Doradźcie Panowie/Panie jaki klej zastosować bo na klejach to ja się nie znam a do dołączonego superglue mam średnie zaufanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:02, 25 Lut 2016
antyks
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1459
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój





Mi zakładał manetki mechanik. A żeby było zabawniej wkleił je tak - że przyłącze elektryczne przy zamkniętej manetce skierowane było w stronę rączki hamulca. Więc pierwsze skrzyżowanie gdzie musiałem ostrzej przyhamować i okazało się że nie mam hamulców tylko spowalniacze...
W garażu bez problemu zerwałem je z kleju na którym je założył , przykleiłem je na poksipolu lekko tylko wcześniej odtłuszczając . Trzyma jak beton.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:12, 25 Lut 2016
jakubol
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 371
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Świebodzin





Ja założyłem na dołączonego do zestawu gluta ,pięć razy przymierzałem manety ,żeby nie było cyrku jak u Antyksa.Potem smarujesz po obwodzie początek rurki kiery i wsuwasz takim ruchem obrotowym.szybkie ustawienie i po 30 sek.beton.Rolgaz plastyk szlifowany.Zobaczymy jak po dłuższym czasie glut trzyma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:35, 25 Lut 2016
Daniels
A2

 
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 91
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Ja od dwóch tygodni wojuję z klejeniem. Lewa wlazła w miarę ciasno, dostała kilka pasków supergluta i siedzi sztywno. Na rolgazie zeszlifowałem do zera plastikowy "pierścień" na brzegu i zeszlifowałem znacznie wytłoczenia, w które ogryginalna manetka była wpasowana. Zalałem parę pasków supergluta ale po 5km jazdy "traciłem moc". Klej puścił a manetka jest luźna, ściąga się dwoma palcami. Pomyślałem o butaprenie ale po 4 dniach w garażu przy temp 0-7 był jeszcze mokry pod manetką. Wczoraj zalałem Kropelkę. Boję się ruszać.
Pogrubienie rolgazu taśmą np. izolacyjną budzi obawę, że albo superglue ją spali a wysoka temp. latem spowoduje i tak ślizganie.

Jak teraz Kropelka nie złapie to planuję ponaklejać najpierw "gumowe paski pogrubiające" i dopiero na ciasno manetkę. Kolejne podejścia przewidują klej epoksydowy czy silikon szklarski.

Brakuje porad, że warto kleić manetki nie zimą a chociaż przy 10+.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:38, 25 Lut 2016
centrino
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 361
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU





Ja się zastanawiałem czy nie podłączyć zestawu prowizorycznie, odpalić motka, skleić i niech sobie chodzi z 30min do godzinki z włączonym podgrzewaniem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez centrino dnia Czw 12:38, 25 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:04, 25 Lut 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 130 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





Daniels napisał:
(...)


Podobnie, lewa weszla ciasno, prawa (rollgaz) luzniej. Originalny glut i wszystko ok

Proponuje przed nalozeniem kleju oczyscic rollgaz (odtluscic, odpylic, usunac pozostalosci po wczesniejszym kleju). Druga sprawa, najpierw trzeba przymierzyc na sucho ustawienie, potem naniesc swiezego kleju i w miare szybko (przed zawiazywaniem sie kleju) ulozyc manetke na rollgazie (juz bez poprawek ustawienia). Potem warto odczekac zamiast 5 minut to np kwadrans. Mozna tez scisnac manetke na czas wiazania kleju, ale wtedy trzeba trzymac przez caly ten czas, manetka nie powinna pracowac wzgledem rollgazu podczas tego procesu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Taśma daje radę!
PostWysłany: Czw 20:55, 25 Lut 2016
griba
A

 
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 113
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Daniels napisał:
Pogrubienie rolgazu taśmą np. izolacyjną budzi obawę, że albo superglue ją spali a wysoka temp. latem spowoduje i tak ślizganie.

Idzie to zrobić taśmą izolacyjną nawet bez kleju. Owijasz taśmą roll-gaz tak, żeby "prawie" nie dało się wcisnąć manetki. A potem wciskasz ją na odrobinę oleju silikonowego lub ślinę. Wink

Jak na razie testy w różnych warunkach temperaturowych na dystansie około 2 x 10k km wypadły dość pomyślnie. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pią 0:12, 26 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:47, 25 Lut 2016
centrino
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 361
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU





W końcu użyłem kleju dostarczonego przez producenta (superglut) i na razie trzymają. Jednak na pomyłkę w ustawieniu manetki przy tym kleju jest baaaaardzo mały margines.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Się podepnę
PostWysłany: Wto 8:26, 09 Sie 2016
jarbar
A1

 
Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy





Mam nadzieję, że linki do fotek będą działały.
Mam zainstalowane Oxfordy - w salonie. Sterownik zamontowali mi w ten sposób - bardzo wygodne miejsce ale ... boję się, że będę miał problem z tankbagiem, który chcę kupić.
Czy ktoś ma jakiś inny patent na umieszczenie tego sterownika ? I to najlepiej jak najmniejszym kosztem roboty Sad

https://goo.gl/photos/5aCYvFBb1n8FB7D58


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jarbar dnia Wto 8:32, 09 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:29, 09 Sie 2016
antyks
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1459
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój





Linki nie działają niestety.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:08, 09 Sie 2016
Daniels
A2

 
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 91
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





U mnie linki działają. Z tego co pamiętam blaszkę mocującą odginałem aby zamocować odwrotnie. Teraz blaszka z modułem styka się z ramieniem lusterka, jest wyżej i nie blokuje wysokiego tankbaga. Nie mam niestety dostępu do motora aby zrobić zdjęcia ale znalazłem takie, sorry za jakość

[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Się podepnę
PostWysłany: Wto 9:51, 09 Sie 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





jarbar napisał:
Mam nadzieję, że linki do fotek będą działały.
Mam zainstalowane Oxfordy - w salonie. Sterownik zamontowali mi w ten sposób - bardzo wygodne miejsce ale ... boję się, że będę miał problem z tankbagiem, który chcę kupić.
Czy ktoś ma jakiś inny patent na umieszczenie tego sterownika ? I to najlepiej jak najmniejszym kosztem roboty Sad

https://goo.gl/photos/5aCYvFBb1n8FB7D58


To sie nie bardzo wykazali.
To samo miejsce, elementy montaże z manetek i wygląda tak:



Nie koliduje.
Zdjęcie starego sterownika; nowy mam założony identycznie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:05, 09 Sie 2016
jarbar
A1

 
Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy





Czyli wychodzi na to, że u mnie oryginalną blachę zawinęli. Co prawda obecna pozycja jest bardzo wygodna bo praktycznie włączam kciukiem, ale rzeczywiście trzeba będzie przerobić tak jak u Was. Mam tylko nadzieję, że blacha mi nie pęknie jak będę to odginał w drugą stronę.

Dzięki za fotki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:16, 09 Sie 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





jarbar napisał:
Czyli wychodzi na to, że u mnie oryginalną blachę zawinęli. Co prawda obecna pozycja jest bardzo wygodna bo praktycznie włączam kciukiem, ale rzeczywiście trzeba będzie przerobić tak jak u Was. Mam tylko nadzieję, że blacha mi nie pęknie jak będę to odginał w drugą stronę.

Dzięki za fotki


Blacha jest gniotsa-nie łamiotsa. Przynajmniej raz da radę.
A jak Ci pęknie to mam na zbyciu nówkę sztukę z manetek, bo wymieniłem V7 na V8 a blacha została na moto tak jak była.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:18, 09 Sie 2016
jarbar
A1

 
Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy





Super - Dzięki. Jakby co to wiem gdzie uderzyć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:18, 10 Sie 2016
antyks
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1459
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój





Ja mam zamocowane do górnej półki. Wygodnie i nie ma z tym żadnych problemów, w niczym nie przeszkadzają.



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:38, 11 Sie 2016
jarbar
A1

 
Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy





Kupiłem tankbag i tak jak przypuszczałem, sterownik przeszkadzał. Zatem zrobiłem tak jak u Was. Fotki tutaj: https://goo.gl/photos/myb4UpvbhLdy36n59

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz - u mnie nie ma możliwości wkręcenia drugiej śruby. Dlatego blacha trochę się przygina do przodu - zastosowałem na razie patent - gumowy odbojnik drzwiowy pomiędzy lusterkiem a sterownikiem, a przez miejsce na drugą śrubę przepuszczę trytytkę.

Dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jarbar dnia Czw 11:40, 11 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:32, 11 Sie 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





jarbar napisał:


Zastanawia mnie tylko jedna rzecz - u mnie nie ma możliwości wkręcenia drugiej śruby. Dlatego blacha trochę się przygina do przodu - zastosowałem na razie patent - gumowy odbojnik drzwiowy pomiędzy lusterkiem a sterownikiem, a przez miejsce na drugą śrubę przepuszczę trytytkę.


Nie bardzo rozumiem dlaczego nie masz możliwości wkręcenia drugiej śruby.

W komplecie z manetkami są dwie śruby, dłuższe niż oryginalne oraz dwie tulejki dystansowe. Tulejki powodują odsuniecie blachy o 4-5 mm od mocowania klamki, co powoduje, że wszystko ładnie wchodzi i nic nie trzeba kombinować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:42, 11 Sie 2016
jarbar
A1

 
Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy





Express - po prostu w moim nowym DL-u brak takowej śruby - zresztą oczywiście nie odstałem tulei i dłuższych śrub w salonie. Ale lusterko i manetka tak jakby trzymały się na jednej śrubie ?? Chyba ze ja czegoś nie widzę i nie kumam ...

https://goo.gl/photos/GrXxgkLRTidDPe6R8


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:04, 11 Sie 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





jarbar napisał:
Express - po prostu w moim nowym DL-u brak takowej śruby - zresztą oczywiście nie odstałem tulei i dłuższych śrub w salonie. Ale lusterko i manetka tak jakby trzymały się na jednej śrubie ?? Chyba ze ja czegoś nie widzę i nie kumam ...

https://goo.gl/photos/GrXxgkLRTidDPe6R8


OK. Wszystko jasne.
W DL 650 masz mocowanie korpusu klamki sprzęgła na jedną śrubę, domykającą obejmę.
W 1000 jest inaczej (korpus jest dwuczęściowy, skręcany dwiema śrubami). I te ostatnie foty (kolegi i moje) są z 1000.

Niezależnie od modelu motocykla mocowanie powinno być zrobione na dłuższej śrubie z wykorzystaniem tulejki. Może być na jednej śrubie, w tym przypadku w dolną dziurę w blaszce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:10, 09 Lis 2016
maryba
A1

 
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 2
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Słuchajcie ..czytam..szukam ..ale albo mi umknęło albo jeszcze za słabo sie orientuję .

O co chodzi z fabryczną wtyczką od manetek ? gdzie to jest jak to znaleźć.. czy manetki OXFORD można pod to podpiąć - czy trzeba po przekaźniku zasilanie ciągnąć

BTW czy ktos sie orientuje czym się różnią modele OXFORD ADVENTURE od OXFORD SPORT albo OXFORD TOURING.

Generalnie te OXFORDY są ok ? jakieś uwagi co do tych manetek ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:27, 09 Lis 2016
kitza
A1

 
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 30
Przeczytał: 210 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





maryba napisał:
BTW czy ktos sie orientuje czym się różnią modele OXFORD ADVENTURE od OXFORD SPORT albo OXFORD TOURING.

Z tego co pamiętam ze swoich poszukiwań, różnią się szerokością.
Ze strony Oxforda:"Manetki ADVENTURE posiadaj długość całkowitą 132 mm z możliwością przycięcia do 122 mm. Touringi od 120 mm do 110 mm. Sporty od 123 mm do 114 mm. Ponadto wszystkie wymienione wcześniej manetki różnią się fakturą manetki. Sportowe posiadają najbardziej chropowatą powierzchnię, zapewniającą najpewniejszy chwyt nawet przy największych prędkościach. Adventure są moim zdaniem najbardziej wygodne natomiast Touringi to coś pomiędzy sportami a adventure".


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:39, 05 Gru 2016
brel
A1

 
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 17
Przeczytał: 72 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szwajcaria





Witam wszystkich na forum. Pozwolę sobie wkleić wcześniejszy post kolegi kitza


Z tego co pamiętam ze swoich poszukiwań, różnią się szerokością.
Ze strony Oxforda:"Manetki ADVENTURE posiadaj długość całkowitą 132 mm z możliwością przycięcia do 122 mm. Touringi od 120 mm do 110 mm. Sporty od 123 mm do 114 mm. Ponadto wszystkie wymienione wcześniej manetki różnią się fakturą manetki. Sportowe posiadają najbardziej chropowatą powierzchnię, zapewniającą najpewniejszy chwyt nawet przy największych prędkościach. Adventure są moim zdaniem najbardziej wygodne natomiast Touringi to coś pomiędzy sportami a adventure".

Czyli które z tych wszystkich wymienionych przez kolegę manetek oxforda przypasują najlepiej na długość bez wielkiego docinania. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:11, 05 Gru 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





brel napisał:


Czyli które z tych wszystkich wymienionych przez kolegę manetek oxforda przypasują najlepiej na długość bez wielkiego docinania. Pozdrawiam


U mnie Touring siadły idealnie. Żadnego dopasowywania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:01, 06 Gru 2016
brel
A1

 
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 17
Przeczytał: 72 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szwajcaria





Dzięki express za tak szybką odpowiedź . Poczekam jeszcze zanim zamówię , może ktoś ma inne zdanie na te manetki. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
grzane manetki w DL-u
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty elektryczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 8 z 8  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin