VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne -> Tuning DL 650 przełaczenie map wtrysku (odblokowanie) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 19:17, 07 Wrz 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Hamownia prawdę powie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:42, 07 Wrz 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 443
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Raptor napisał:

80% ludzi coś czuje Laughing


Odczucia te moga miec naprawde niewiele wspolnego z rzeczywistoscia. Smile

Jak przecialem kabelek, to od razu uslyszalem, ze na wolnych obrotach chodzi inaczej. Porownanie sciezki dzwiekowej z nagrania calej operacji jednoznacznie wykluczylo jakakolwiek zmiane odglosow pracy silkika na wolnych obrotach.

Remol71 napisał:
Hamownia prawdę powie.


Musial bys na hamowni zbudowac pelna charakterystyke silnika na jednej i drugiej mapie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pyxis dnia Śro 19:44, 07 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:51, 07 Wrz 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Pyxis napisał:

Musial bys na hamowni zbudowac pelna charakterystyke silnika na jednej i drugiej mapie.



To chyba oczywiste.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Śro 19:53, 07 Wrz 2016, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:37, 08 Wrz 2016
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Znalazłem na forum w stanach ciekawy wątek.
Facet pisze w nim, że odcięcie kabla 23 to odcięcie sondy O2, czyli lambda.
Nie przełącza się żadne mapowanie zapłonu, tylko komputer nie ma danych o składzie mieszanki i wali jakieś uśrednione ustawienia, przez co paliwa więcej idzie przez wydech.
Wzrasta zanieczyszczenie spalin, układ wydechowy dostaje po dupie i ilość spalanego paliwa się zwiększa o około 10 %.
Nic więcej.
Chyba Suzuki wycisnęło z tego silnika co się dało i nasze kombinowanie jest zwykłą stratą czasu.
Idę przylutować kabelek Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Czw 8:14, 08 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:10, 08 Wrz 2016
siekieramotyka
A2

 
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 77
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





TO wtedy nie powinno być błędu ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:27, 08 Wrz 2016
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





No właśnie.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:29, 08 Wrz 2016
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 624
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





Irek , skoro piszesz że przecięcie kabelka powoduje tylko odłączenie sondy lambda to dlaczego w motocyklach ograniczonych (do 34 bodajże) ucięcie tegoż kabelka przywraca pełny zakres mocy ??
Być może w modelu po liftingu ten kabelek faktycznie na nic nie wpływa ale w starym jest różnica.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez novy dnia Czw 14:31, 08 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:09, 08 Wrz 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Wystarczy sprawdzić na schemacie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:47, 11 Wrz 2016
Ce Zar
A1

 
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 44
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Dziś połączyłem sławetny kabelek i oprócz mniejszego spalania nie zauważyłem różnicy...
Także faktycznie w nowym deelu to może być tylko placebo Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:52, 12 Wrz 2016
Żaku
A2

 
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 91
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Tsk sobie myślę, że chyba jednak warto przeciąć ten kabelek. Takie działanie jest bowiem źródłem podwójnej radości. Pierwszy raz cieszysz się, bo po przecięciu lepiej "idzie", a drugi, bo po zlutowaniu mniej pali ☺.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:34, 12 Wrz 2016
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Żaku !!!
Jesteś wielki !!
Temat chyba zasługuje na podsumowanie i uczciwe stwierdzenie, że ten kabelek powoduje jedynie wzrost ilości spalanego paliwa.
Testowaliśmy z Pyxisem ponownie, na dwa motongi w identycznych warunkach.
Przez interkom synchronizowaliśmy biegi i na bieżąco spalanie.
Na przeciętym kabelku spalanie jest większe o 0,4-05 litra.
Nie ma wzrostu mocy, jedynie głośniej dudni wydech po puszczeniu gazu.
Motong zbiera się identycznie.
Kabelki mamy ponownie połączone.
Nie ma sensu dla komfortu psychicznego płacić więcej za paliwo.
AMEN


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:13, 12 Wrz 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





Czekałem z niecierpliwością na wynik Waszego testu.
Dorzucając swoje 3 grosze: wczoraj machnąłem bez specjalnego oszczędzania manety 200km asfaltem + 50km szutrem i na wyświetlaczu uśmiechało się do mnie 4,3L. Utraty dynamiki nie odczuwam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:29, 12 Wrz 2016
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 624
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





Jak to ktoś wyżej napisał w nowym modelu widocznie nie ma select mode switch ;P i faktycznie ucinacie tylko kabel do sondy lambda.W starym zostało to udowodnione na hamowni - gdzieś na początku wątku Adamar chyba o tym pisał.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez novy dnia Pon 10:32, 12 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:31, 12 Wrz 2016
siekieramotyka
A2

 
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 77
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Pewnie tak, w starym jednak naprawdę czuć różnice.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:53, 12 Wrz 2016
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





W starym zblokowanym na przykład dla żabojadów odblokowuje do pełnej mocy.
4 koniki więcej i jazda powyżej 140 musi być odczuwalna Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Pon 10:54, 12 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Testy Hamownia
PostWysłany: Czw 9:15, 29 Wrz 2016
daw103
A1

 
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czechowice-Dziedzice





Witam
W dniu dzisiejszym uje.... kabelek pacjent DL 650 rok prod 2011 rzekomo K8.
Dziś jakieś krótkie jazdy testowe. W najbliższym czasie będę robił testy na Hamowni. Myślę że do 12 października będą wykresy.
Założony przełącznik.
Spostrzeżenia:
Po pierwszych 100 km motocykl dużo żwawiej reaguje na gaz, mniej trzeba mieszać biegami. Na 6 bieg 3 tys obrotów i motocykla nie dławi:)
Na obecną chwile pomiar Spalin przy 3 tys obrotów bieg jałowy.
Podczas rozmowy z diagnostą sam zauważył że motocykl dużo żwawiej reaguje na gaz. Diagnosta motocyklista Very Happy. Też jest Ciekaw wydruków z Hamowni.
PS Ktoś się chce dorzucić do eksperymentu:D????
Przed Modyfikacją

Po Modyfikacji


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daw103 dnia Pią 16:26, 30 Wrz 2016, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:21, 29 Wrz 2016
Gdl
A

 
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 127
Przeczytał: 95 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Leżajska





O ! Very Happy I to jest fajne podejście. Koniecznie je wstaw później Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:07, 30 Wrz 2016
seburaj
A1

 
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 31
Przeczytał: 46 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





a jakieś wnioski z tych obrazków powyżej ??

po modyfikacji masz mniej tlenu, wiecej za to CO... i to ma byc lepiej ?

ja wczoraj wydłubałem słynny pin nr 24 w K7 i powiem tak - efektem jest guzik łamane przez nic... Rolling Eyes

żadnego wyczuwalnego efektu, oczywiście siła sugestii duża zapewne jest ale bez przesady

moim zdaniem kabelek to placebo i jakaś legenda, pin powędruje z powrotem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:12, 30 Wrz 2016
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Zmniejsz te zdjęcia bo chujowo to wygląda.
Najgorsze jest to HC.
Wzrost niespalonego paliwa o 800 ppm, teraz wiadomo skąd ten wzrost spalania.
Paliwo wylatuje przez wydech.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Pią 16:37, 30 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:22, 30 Wrz 2016
daw103
A1

 
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czechowice-Dziedzice





Hej wniosek jest taki że po modyfikacji dostaje większą dawkę paliwa, widzę że kolega nie bardzo umie czytać analizę spalin. Tak jak powiedziałem dopiero hamownia prawdę powie. Tak jak pisałem w poście wyżej motocykl lepiej wkręca się na obroty. Stał się zrywniejszy na dole - góry nie testowałem. Wydaje mi się że można troche pokopać i wyeliminować to nie spalone paliwo.
Jadę do mądrego gościa na hamownie więc myślę że On podpowie ewentualne rozwiązania. Włącznik zamontowany więc problemu nie ma żadnego z wyłączeniem tego moda Razz
Zdjęcia zmniejszone bo faktycznie mnie poniosło.
Skoro seburaj twierdzisz ze to legenda przedstaw jakieś argumenty. Nigdy nie wysnuwam pochopnych wniosków nie potwierdzonych dowodami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daw103 dnia Pią 16:34, 30 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:34, 30 Wrz 2016
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Nic się nie wkręca, też miałem takie wrażenie po przecięciu kabelka.
Zobacz na HC, ta większa dawka paliwa wylatuje przez wydech w powietrze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Pią 16:36, 30 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:38, 30 Wrz 2016
daw103
A1

 
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czechowice-Dziedzice





Nie będę się przekomarzał bo nie jestem na targowisku. Jak napisałem wcześniej pogadamy jak będę miał konkretne wyniki z hamowni. Postronny diagnosta gdzie wykonywałem pomiary sam to zauważył bez żadnej mojej sugestii


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:42, 30 Wrz 2016
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Ja się nie komarze.
HC pokazuje co pokazuje.
800 ppm paliwa wylatuje niespalone w kosmos.
To mi już wystarcza do definitywnego zapomnienia o kabelku. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:44, 30 Wrz 2016
daw103
A1

 
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czechowice-Dziedzice





heheh jak hamownia pokaże 5 KM więcej wszyscy będą cieli i nie będą patrzeć ile leci w wydech Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:46, 30 Wrz 2016
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Ok, Masz racje.
Poddaję się.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Pią 16:47, 30 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:21, 30 Wrz 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 443
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Faktycznie wyniki analizy wskazuja na wzbogacona mieszanke, wiec wiemy na pewno, ze parametry pracy silnika nie sa identyczne jak przed "ciachnieciem" i nie jest to tylko efekt placebo.

Przy bardziej bogatej mieszance i bez doladowania silnika nie da sie chyba istotnie "polepszyc" parametrow spalania. Mniejsze opory na filtrze powietza i dolocie pewnie nico poprawia sytuacje (mozna probowac tez zmienic ksztalt komory spalania na powodujacy bardziej optymalne mieszanie skladnikow Wink).

Zobaczymy c o pokaze hamownia.
Jaka kwota "skladki" na eksperyment?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:27, 30 Wrz 2016
daw103
A1

 
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czechowice-Dziedzice





Pyxis
Koszt hamowni to 200 i nie jest to 1 x tylko ma 3-5 razy go zhamować na 1 i 2 programie. A kwota składki co łaska Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:47, 30 Wrz 2016
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Idę wychlać kilka browarów i zmieniam kształt komory spalania.
Nawiercę kilka otworów wiertłem fi 10.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:03, 30 Wrz 2016
daw103
A1

 
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czechowice-Dziedzice





Pyxi
Myślę że filtr powietrza K&N może bardzo poprawić sprawę myślę że przez zimę zainwestuje w ten filtr i wykonam ponownie analizę spalin na tym samym urządzeniu i w tych samych warunkach tzn. bieg jałowy i 3 tys obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:06, 30 Wrz 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 443
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





daw103 napisał:
Pyxis
Koszt hamowni to 200 i nie jest to 1 x tylko ma 3-5 razy go zhamować na 1 i 2 programie. A kwota składki co łaska Very Happy


Tzn cala kwota to 200 zl czt 3-5x 200 ?Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:07, 30 Wrz 2016
daw103
A1

 
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czechowice-Dziedzice





Cała kwota to 200


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:24, 30 Wrz 2016
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Filtr powietrza K&N high flow to ściema taka sama jak kamienie magnetyczne w mieszkaniu.
On się zrobi taki sam normal flow jak złapie trochę brudu.
Wystarczy stary filtr przedmuchać powietrzem i będzie high flow.
No.... ale klient nasz pannnn.

Pyxis- nie są idento, bo paliwo leci z wiatrem.
Sam widziałeś jak sprawdzaliśmy, że nie było różnicy żadnej.
Interkom, te same obroty pod górkę, ten sam bieg w tym samym momencie.
Jakby było więcej kucy, to bym cię doganiał, a jechaliśmy równo jak po sznurku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Pią 18:30, 30 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:50, 30 Wrz 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 443
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Zeby wykazac ronice, powinnismy zrobic test przyspieszania. Takie wyscigi ze startu zatrzymanego. Jednak tutaj za duza role gra kierownik. Jazda ze stala predkoscia niewiele wnosi, a my sprawdzalismy dzwiek motocykla. Sam zreszta zauwazyles ze na orginalnej mapie mniej "dudni".


EDIT:
Moze nie bedziemy dalej gdybac, tylko sie po pare groszy zrzucimy na ta hamownie dla kolegi?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pyxis dnia Pią 18:55, 30 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:33, 30 Wrz 2016
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 624
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





Irek1970 napisał:
[....]
Pyxis- nie są idento, bo paliwo leci z wiatrem.
Sam widziałeś jak sprawdzaliśmy, że nie było różnicy żadnej.
Interkom, te same obroty pod górkę, ten sam bieg w tym samym momencie.
Jakby było więcej kucy, to bym cię doganiał, a jechaliśmy równo jak po sznurku.

Sprawdzaliście ale nowy model po liftingu w którym ciachaliście kabel od sondy lambda - tu jest mowa o starym ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:03, 30 Wrz 2016
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1815
Przeczytał: 164 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Novy ma racje.
niepotrzebnie negujecie cos czego zescie nie sprawdzali.
Mieszanka paliwowa jest bogatsza to sie zgadza, pisalem o tym juz i moim badaniu czystosci spalin.
to i delikatne wieksze zuzycie moze efekt przeciecia tylko potwierdzic.
Ktos kto sie bawil w regulacje gaznikow wie o czym mowa.
Jezdzilem juz paroma motocyklami i smiem twierdzic ze w moim K 7 spokojniejsza praca na wolnych obrotach i lepszy dol to nie byl tylko wymysl mojej woli. Jezeli pare osob ma podobne spostrzezenia to cos w tym jest.
Wasz ma calkiem inne mapy , dzieki ktorym takze mniej pali.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 21:05, 30 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:07, 02 Paź 2016
seburaj
A1

 
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 31
Przeczytał: 46 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





ja dziś pina nr 24 wsadziłem z powrotem... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:00, 04 Paź 2016
bartek666
A

 
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 136
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Zrobiłem ostatnio 1000 km w górach testując obydwie mapy,z moich odczuć przecięcie kabelka daje mocniejszy dól. Choć jeżdżąc dynamicznie po winklach góra też wydawała się mocniejsza.Spalania nie sprawdzałem.DL 650 2010r


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bartek666 dnia Wto 0:13, 04 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:41, 04 Paź 2016
daw103
A1

 
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czechowice-Dziedzice





Z powodu nie sprzyjających warunków atmosferycznych testy na hamowni przeciągną się w czasie Very Happy Prognozy na najbliższe dni też nie są sprzyjające:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:09, 04 Paź 2016
seburaj
A1

 
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 31
Przeczytał: 46 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





ja wczoraj założyłem TRE Cool

niestety z powodu deszczowej pogody na razie nie prowadzę testów drogowych Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:33, 04 Paź 2016
daw103
A1

 
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czechowice-Dziedzice





He he he to jeszcze dochodzi 3 opcja do testow na hamowni tre + ucięty przewódVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:08, 04 Paź 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





seburaj napisał:
ja wczoraj założyłem TRE


Do 650?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:13, 04 Paź 2016
seburaj
A1

 
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 31
Przeczytał: 46 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





a w czym problem ?
do K7


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:15, 04 Paź 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





seburaj napisał:
a w czym problem ?
do K7


Na mój gust w tym, że 650 nie ma opóźnienia zapłonu na biegach 1 do 3 tak jak 1000, więc TRE nie ma sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:26, 05 Paź 2016
seburaj
A1

 
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 31
Przeczytał: 46 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





według mojej wiedzu ma, więc ma sens Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tuning DL 650 przełaczenie map wtrysku (odblokowanie)
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty elektryczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 6 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin