VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne -> Tuning DL 650 przełaczenie map wtrysku (odblokowanie) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 11:47, 04 Kwi 2014
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Dobrze że mogłem pomóc Very Happy Dla mnie różnica była odczuwalna. Szkoda tylko, że po tygodniu lub dwóch, masz wrażenie że coś się zepsuło, że chyba kabelek sam się zlutował Very Happy Poprostu do dobrego człowiek szybko się przyzwyczaja...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:39, 04 Kwi 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3756
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Dzisiaj tylko po mieście, głównie w korkach i co jest zauważalne to wyraźnie stabilniejsza praca na najniższych obrotach - dzisiaj zdecydowanie mniej musiałem pracować sprzęgłem przy przeciskaniu się w korkach, bardzo płynnie jeździ na wolnych obrotach.
Poza tym odczucia jak kiedyś po odblokowaniu mojego poprzedniego DL-a, tylko teraz dochodzi satysfakcja z zaoszczędzenia 300 PLN:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:31, 16 Kwi 2014
lukaszb
A2

 
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Napiszcie proszę więcej - jak wam się jeździ, jak spalanie? Czy są tylko + czy są jakieś - ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:00, 13 Lip 2014
bartek666
A

 
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 140
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Ja przeciąłem kabelek jakieś 1000 km temu.Raz go podłączałem raz odłączałem żeby wyłapać różnice.Z moich odczuć motocykl jest żwawszy,silnik ma fajniejszy dźwięk(bardziej basowy).Ale ogólnie jest to niewielka różnica.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:21, 14 Lip 2014
lukaszb
A2

 
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Jak spalanie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:21, 14 Lip 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3756
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Jeżeli jest różnica w spalaniu to niezauważalna - nie prowadzę jak niektórzy koledzy "dziennika tankowań" ale przebiegi od tankowania do tankowania wydają mi się takie same jak przed.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:16, 15 Lip 2014
bartek666
A

 
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 140
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Ja również nie zauważyłem różnicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:12, 15 Lip 2014
lukaszb
A2

 
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:34, 08 Wrz 2014
luzikseba
Motonita

 
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 609
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV





Witajcie ja mam świeżo ściągniętego ze Szwajcarii DL 650 K4 i jutro postaram się zrobić zabieg, dam znać co i jak. Dzisiaj jeździłem na Transalpie 650 2001r i w porównaniu do mojego DL 650 to wymiatał. Mam nadzieje, że coś ten zabieg pomoże.

PS a myślałem, że w dowodzie rejestracyjnym popełniono błąd wpisując mi 25 KW :p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:04, 08 Wrz 2014
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 697
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





W k4 dziabiesz 25pin. Ja u siebie w k5 też udziabałem ale większej różnicy nie widzę, może trochę żwawszy na dole i lepiej reaguje na gaz, a może to tylko złudzenie Wink

Edit:
Po ostatniej przejażdżce autostradą stwierdzam, że jednak dużo lepiej osiąga wyższe prędkości Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez novy dnia Śro 14:50, 10 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:32, 10 Wrz 2014
igel
A1

 
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mrągowo





Witam Kolegów.
Przez przypadek znalazłem ten wątek i jak się okazało, była to dobra okoliczność.
Zazwyczaj jeżdżę (myślę jak spora część) prawie kodeksowo i w zasadzie nie chodziło mi po głowie, że mój rumak może więcej. Ostatni "przymus" jazdy autostradą odsłonił mi jednak mankament, polegający na tym, że jazda na obrotach powyżej 6 tys. jest, używając eufemizmu, mało komfortowa, żeby nie rzec, na (pod)granicy możliwości moich uszu i silnika. Zatem, nie wiele myśląc, w ciągu kilku minut, po bajecznie prostym zabiegu "dziabnięcia" 24 pina, dokonałem przejażdżki, śmiem twierdzić, innym, lepszym motocyklem. Przede wszystkim, jak już inni pisali, praca silnika wydaje się stabilniejsza, dźwięk bardziej rasowy, szczególnie na wyższych obrotach, które pojawiają się na lekki (dużo bardziej niż poprzednio) ruch nadgarstka, prawie jak w przecinaku. Jestem, przynajmniej przed wnioskami dot. spalania, pod dużym wrażeniem efektu, jaki może przynieść jedno małe chlaśnięcie...
Duże dzięki Panowie Scalar i inni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:08, 06 Lut 2015
michau90
A1

 
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Ja mam następujący problem ze swoim dl 650 k4 sprowadzonym z francji.
Ma 34 kuce i nie ma siły jechać, doszedłem do tego że trzeba przegryźć kabelek ten czarno biały.
Nic to nie dało i nadal nie jechał więc magik z suzuki stwierdził że moduł zapłonowy jest zablokowany na sztywno i cięcie kabla nic nie da. Dokopałem się więc do modułu który na bank jest ok bo pochodzi z rozbitego biedactwa które miało pełną moc a mój osiołek dalej nie ma siły jechać.
Czy miał ktoś już taką sytuację a jeśli tak to co z tym zrobił...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:42, 06 Lut 2015
jargus2
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 256
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie





witaj
a na pewno odpowiedni kabelek przeciąłeś ?
coś mi się zdaje że powinien być brązowy )chyba
jutro sprawdzę u siebie i dam znać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:06, 06 Lut 2015
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 697
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





nie patrzcie na kolory tylko na liczby na kostce - w k4 powinien to być 25 pin


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:43, 08 Lut 2015
michau90
A1

 
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





No u mnie jest to czarno biały i tak jest to pin 25, z nowym modułem zaobserwowałem że wolne obroty mu się zmniejszyły.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:22, 11 Lut 2015
jargus2
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 256
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie





Sprawdzone na dwóch DL 650 k5, pin 25 ,kabelek czarno -brązowy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:23, 11 Lut 2015
kasin
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 281
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo





Skoro taki patent jest możliwy z wersją L2, to z AL3 pewnie też ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:01, 13 Maj 2015
LUQ-u
A2

 
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Witam.

Mam pytanie - mam V-Stroma AL2 moja kostka wygląda następująco




Czy aby zmienić mapę mam przeciąć kabelek numer 23 - czarno brązowy ?

Robił ktoś z was to w modelu AL2 ?

Prosze o info. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LUQ-u dnia Śro 18:02, 13 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:30, 15 Maj 2015
bartek666
A

 
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 140
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Tniesz pin numer 23
http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-elektryczne,53/tuning-dl-650-przelaczenie-map-wtrysku-odblokowanie,6549-50.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:01, 09 Cze 2015
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 971
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Słynny tuning dokonany! Na razie nie jeździłem więc nie wiem co się zmieniło.
...ale odczułem ulgę, gdy po przecięciu kabelka normalnie odpalił Smile To już jest nieźle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:59, 09 Cze 2015
CATE
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 207
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubliniec





mam pytanie do użytkowników którzy przelatali bez kabelka już ponad 30tyś km: czy nic się nie pindoli? tps nie wariuje? nie ma jakiś dziwnych objawów przy wysokich obrotach?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:48, 09 Cze 2015
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2118
Przeczytał: 105 tematów

Pomógł: 35 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





CATE napisał:
mam pytanie do użytkowników którzy przelatali bez kabelka już ponad 30tyś km: czy nic się nie pindoli? tps nie wariuje? nie ma jakiś dziwnych objawów przy wysokich obrotach?


Nic sie nie dzieje. Chodzi jak 4 lata temu Smile
Jedynie przy badaniu czystosci spalin osiagal gorna granice tolerancji,
ale nie wiem czy to wina kabelka czy "troszke" przelotowego wydechu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:13, 21 Gru 2015
podes
A1

 
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 47
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Odświeżyłbym temat.
Śledząc wątek, usuniecie przewodu nr 23 w nowym modelu powoduje zmianę mapy, przynajmniej tak jest kilka postów wyżej (AL2).
U mnie w AL5 tam gdzie powinien być kabelek czarno-biały jest zaślepka i nie ma już żadnego przewodu.

Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów orientuje się, czy w nowych modelach jest możliwe przełączanie map w taki prosty sposób jak w starych?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:53, 30 Maj 2016
Fantomas164
A1

 
Dołączył: 13 Maj 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Świdnica





Ja również szukam informacji na ten temat, czy ktoś wie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:28, 02 Cze 2016
psikor
A

 
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 109
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Konin





Skusiłem się. U mnie to wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem, czy wyczułbym jakąś różnicę, gdyby nie Wasze wcześniejsze wypowiedzi...Wink Tzn. moto jeździ fajnie, ale nie jestem pewien, czy to nie dlatego, że po tej zmianie podświadomie śmielej odkręcam...Wink

Docelowo planuję założyć na ten kabel włącznik, ale nie wiem, czy coś takiego, jak wymyśliłem w ogóle istnieje. Muszę odwiedzić lokalny sklep z takimi gadżetami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:39, 03 Cze 2016
siekieramotyka
A2

 
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 85
Przeczytał: 35 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





I ja w moim K6 zrobiłem, moto jest zdecydowanie bardziej płynne i po prostu lepiej się jeździ. Polecam !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:14, 04 Lip 2016
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1835
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





Kabelek przecięty każdy ma
Mam i ja !

AL1 , co się zmieniło:
Dźwięk wydechu bardziej basowy, jak dla mnie ok.
Lepiej się zbiera na 2, 3 biegu.
Dupy jednak mi nie urwało, różnice minimalne.
Zostawiam przecięty i idę na browara, zarobiłem przecież 300 zł ! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:47, 04 Lip 2016
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1835
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





Pyxis gryź kabela jak tylko amorka wymienisz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:12, 04 Lip 2016
Pyxis
Motonita

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 511
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Wiesz przeciez, ze przegryze. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:22, 04 Lip 2016
Pyxis
Motonita

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 511
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Przekomarzam sie tylko. Smile

Wracajac do tematu watku: Jak uporam sie z naprawa amortyzatora, to zrobie filmik porownawczy z cylku "before and after" jesli chodzi o odglosy pracy motocykla.
Sila autosugestii jest ogromna (i nie ma w tym nic zlego, bo to przeciez zabawa).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pyxis dnia Pon 23:23, 04 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:34, 04 Lip 2016
centrino
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 362
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU





Fajnie, nakręć filmik bo jestem sam ciekawy efektu.
Swoją drogą jadę za 3 tygodnie w trasę Lubin -> BiałkaTatrzańska to może sprawdzę spalanie i prowadzenie w jedną stronę z wyciągniętym kablem a w drugą z włożonym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:05, 05 Lip 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2425
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





<pokiwanie palcem>
Trzymać się tematu, o zyskach/oszczędnościach możecie pogadać gdzieś indziej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:27, 09 Lip 2016
Pyxis
Motonita

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 511
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Kabelek trachniety. Filmik nagrany, ale nie ma kompletnie roznicy w brzmieniu pracujacego silnika na wolnych obrotach, wiec nie ma chyba co prezentowac.
Podczas jazdy motung wydaje sie nieco dynamiczniejszy (albo ja zwawiej odkrecam manetke) i nieco glosniejszy.
Po "operacji" przewiozlem sie 140km w kolo komina. Srednie spalanie z 4,2 [l/100km] wzroslo do 4,7 [l/100km], co moze byc rownie dobrze spowodowane wieksza dynamika jazdy.

Podsumowujac: Funfactor nieco wzrosl, wiec tak "okaleczonego" zostawiam.

Pojezdze i sprawdze w dluzszym okresie zuzycie paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:14, 09 Lip 2016
Pyxis
Motonita

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 511
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Dzisiaj pojechalem troszke w gorki i spalanie 4,8 [l/100km] (na dystansie 230km), ale teraz juz widze wyraznie roznice w pracy silnika. Zupelnie inaczej sie jechalo. No i ten dzwiek przy wchodzeniu na obroty... nie ma opcji zlutowania kabelka Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pyxis dnia Sob 22:14, 09 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:13, 09 Lip 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1055
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Rozumiem, że taka "zabawa" skutkuje utratą gwarancji (nizależnie od tego czy jest wykonywana w ASO, czy własnoręcznie)?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:34, 09 Lip 2016
Pyxis
Motonita

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 511
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Nie rozwazalem tego pod tym katem, bo mnie ew. roszczenia gwarancyjne nie dotycza.

Zawsze mozna pina wydlubac z wtyczki bez ciecia kabelka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 7:46, 10 Lip 2016
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1835
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





No, to spalanie wzrosło sporo.
Normalnie powinno być około 4,0- 4,1
Dzisiaj sprawdzimy na dwa motongi, będzie bardziej wiarygodny wynik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:01, 10 Lip 2016
U-boot
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 292
Przeczytał: 61 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





No to czekam na raporcik. Może też sobie ciach? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:23, 10 Lip 2016
Pyxis
Motonita

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 511
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Srednia z 260km to 4,6 [l/100km]. Gorki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:36, 10 Lip 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 217
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Czy to "ciach" dotyczy wszystkich modeli, czy tylko ekokastratów z 2 świecami na cylinder ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:12, 10 Lip 2016
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1835
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





Potwierdzam 4,6 byłem z pixsisem -tylko na moim liczniku wyskoczyło 262 km. Smile
Masz zepsuty motor. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:54, 10 Lip 2016
Pyxis
Motonita

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 511
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





@Irek1970: Zepsuty to ja juz mialem. Smile

@Remol71: "Ciach" dotyczy chyba modeli od 2006, ale musial bys doczytac w watku. Jest o tym na poczatku z tego co pamietam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:02, 11 Lip 2016
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 697
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





dot. modeli od 2004


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:06, 11 Lip 2016
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1835
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





Dodam jeszcze, że efektem ciachnięcia jest piękne dudnienie basem po puszczeniu manetki gazu. Piękne niskie buuuuuu.
Poezja dla moich uszu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:36, 12 Lip 2016
Ce Zar
A2

 
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Witam, po wczytaniu się w temat postanowiłem i ja ciachnąć....
Pin 23, kabelek czarny z brązem, na lewo od pomarańczowego. No i nie chciał odpalić Sad błąd wywaliło...
Musiałem podlutować ponownie.
650, L2 i co źle doczytałem ?
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:53, 12 Lip 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1055
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Może ktoś zrobić zdjęcie/zdjęcia (z bliska i perspektywa) tego co należy "ciachnąć" Smile W ten sposób unikniemy (mam nadzieję) pomyłek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:21, 12 Lip 2016
Irek1970
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1835
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia





CeZar jak podlutowałeś pali ?
Coś nie tak zrobiłeś, po 2012 kabelek 23 i powinno ok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:30, 12 Lip 2016
Ce Zar
A2

 
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Jak podlutowałem to pali.
Po przecięciu przekręcałem stacyjkę, dopiero przy rozruszniku zapalała się kontrolka F1 i nie zapalał.
Chyba, że po przecięciu należy jeszcze coś zrobić, zdjąć klemę, fikołka, albo cóś....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:02, 12 Lip 2016
Pyxis
Motonita

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 511
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Wlasnie zlapalem za aprat i chcialem fotki machnac, ale zdalem sobie sprawe juz na schodach, ze monung u mechanika Smile

Zrob fotke tego co tam ciales, to zweryfikujemy moze w ten sposob.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:34, 13 Lip 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





Ce Zar, zrobiłem przedwczoraj operację dokładnie taką jak Ty w AL2 2012 - wszystko śmiga jak należy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tuning DL 650 przełaczenie map wtrysku (odblokowanie)
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty elektryczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 7  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin