VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne -> Tuning DL 650 przełaczenie map wtrysku (odblokowanie) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 8:57, 16 Maj 2013
Przemo81
A1

 
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





No to zaglądnąłem pod siedzenie. Jest odcięty kabelek od pinu 23 w większej kostce. Tak więc jeśli ktoś chce sobie zrobić taki tuning do L2 i zaoszczędzić 300 zł - to już wiadomo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:34, 16 Maj 2013
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





Dzięki Smile. Zagądnę. Można to zrobić tak żeby móc to włożyć w razie czego z powrotem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:42, 16 Maj 2013
Przemo81
A1

 
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Kabelek jest po prostu przecięty. Myślę że odwrócenie polega na dyskretnym zlutowaniu, naciągnięciu osłonki i podgrzaniu. Jeśli druga mapa wtrysku jest dopracowana i nie jest szkodliwa oraz nie odbije się to na zbyt wysokiej konsumpcji paliwa - to modyfikacja chyba godna polecenia.
Na pewno miesza w silniku bo dźwięk jest zauważalnie inny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:02, 16 Maj 2013
skalar
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja w L1 po odcięciu wyprowadziłem sobie obydwa końce przewodu w malutkie gniazdo waflowe MLX 2pin, ktore umieściłem pod paskiem trzymającym akumulator. Przygotowałem też wtyczkę MLX ze zworką i teraz mogę przełączać mapę z której korzystam, a bez dokładnego przyjrzenia się nie widać tej modyfikacji.
Jak będą zainteresowani to mogę wieczorem zrobić zdjęcia poglądowe jak to wygląda.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:06, 16 Maj 2013
Przemo81
A1

 
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Fajne rozwiązanie - i na pewno pozwala zobaczyć łatwo różnice między obiema mapami. Długo na tym jeździsz? Co ze spalaniem na MS1?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:22, 16 Maj 2013
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





skalar napisał:
Ja w L1 po odcięciu wyprowadziłem sobie obydwa końce przewodu w malutkie gniazdo waflowe MLX 2pin, ktore umieściłem pod paskiem trzymającym akumulator. Przygotowałem też wtyczkę MLX ze zworką i teraz mogę przełączać mapę z której korzystam, a bez dokładnego przyjrzenia się nie widać tej modyfikacji.
Jak będą zainteresowani to mogę wieczorem zrobić zdjęcia poglądowe jak to wygląda.


Chętnie bym to mobejrzał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:30, 16 Maj 2013
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Skalar-proponuje wrzucic opis i fotki jako osobny watek z zaznaczeniem L2 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:35, 16 Maj 2013
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





Dober napisał:
Skalar-proponuje wrzucic opis i fotki jako osobny watek z zaznaczeniem L2 Wink


A my z Doberkiem przyjżymy się mojemu L2 i na nim zrobimy operację - co ty na to Dober?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:43, 16 Maj 2013
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Pierwsze sliwki robaczywki Wink
Jesli pacjent przezyje, to moj bedzie nastepny Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:45, 16 Maj 2013
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





Dzięki Dober - dzięki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:55, 16 Maj 2013
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





No co? Pomoc-pomoge;-)
Dodatkowo czegos sie naucze;-)
A najlepsza nauka jest nauka na bledach innych Wink))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:00, 16 Maj 2013
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





W takim razie wyciągamy kombinerki jutro o 9-ej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:43, 16 Maj 2013
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





MotorKat napisał:
W takim razie wyciągamy kombinerki jutro o 9-ej Wink

mam zabrac, czy bedziesz juz przygotowany? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:49, 17 Maj 2013
Maroski
A2

 
Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Praszka





Pacjent: DL650 K8 z USA
Operacja: udana - wyciągnięty pin 24
Powikłania: ciężko zauważalne (KM na pewno nie przybyło Very Happy ) - wydaje się, że lepiej sobie radzi na niskich obrotach, na 3-4 biegu można bez szarpania ciągnąć od 2-2,5tys obrotów. Delikatnie mniej wibruje na 5 biegu przy 110-130km/h.

Zmiany wydają się na tyle małe, że moje odczucia mogą być kwestią autosugestii Wink
Będzie czas, to zamontuję przełącznik i podczas jazdy przetestuję.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
odblokowanie
PostWysłany: Pon 15:36, 20 Maj 2013
marmat11
A2

 
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA





Tak więc reasumując czy K4 da się polepszyć przecinając 25 cz to nie ma sensu,bo niby francuz napisał że można ale czy ktoś to przetestował na w/w modelu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:24, 23 Cze 2013
seba
A

 
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





Dolaczam do pytania, czy w K4 warto jeszcze majstrowac?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:33, 23 Cze 2013
artuxx
A2

 
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stolyca





tez mam K4 na srebrnej ramie i ponoc warto aleee , na allegro pojawil sie taki kabelek
http://allegro.pl/inteligentne-tre-suzuki-sv650-i-dl650-i3338066221.html
, ciekawe czy to jest to samo co ciachniecie kabla.

A w K4 to ponoc inny kabelek chyba czarny z białym paskiem
I Pytanie do Tuningowcow czy po cieciu kabla trzeba podpiac komputer i cos kasowac ????


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez artuxx dnia Nie 19:36, 23 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:04, 23 Cze 2013
Haart
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 353
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Nooo.... w końcu mógłbym ominąć ograniczenie do 300 km/h... Laughing A więc tego mi brakuje w małym DLu ... Mr. Green
Ale wieczysta gwarancja jest Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Haart dnia Nie 21:06, 23 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:26, 23 Cze 2013
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 126 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Tryb TRE, a modyfikacja którą opisana jest w poście, to dwie różne rzeczy. Z doświadczenia tryb TRE dużo nie daje, o tyle przecięcie kabla daje wiele! Od modelu K7 tylko będzie możliwa zabawa z przecinaniem kabla, tryb TRE w każdym roczniku. Na forum każdy z tematów był dokładnie opisany i wszystko zostało już powiedziane w tym temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:51, 23 Cze 2013
artuxx
A2

 
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stolyca





a kto powiedzial ze od K7 ???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:22, 24 Cze 2013
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 126 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





artuxx napisał:
a kto powiedzial ze od K7 ???
JA Very Happy Od modelu K7 Suzuki wprowadziło ograniczenie z emisją spalin, aby spełniało normy Euro. Dlatego jest dodatkowa świeca na cylinder. Czyli wniosek, 2 świece na cylinder, można odblokować, 1 nie. Dlatego wymagało to wprowadzenia zmian z mapie wtryskowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:35, 24 Cze 2013
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 508
Przeczytał: 61 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Jakieś wnioski dot. L2 po tej modyfikacji? Moc, zużycie paliwa, szarpanie na niższych obrotach?
Warto?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tre
PostWysłany: Wto 7:40, 25 Cze 2013
marmat11
A2

 
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA





Jak ktoś z W-wy ma K4 bez przeróbek to możemy się namówić,ja się do tego obcięcia przymierzyłem ale się okazało że już jest przecięty,nie mam porównania ze standardem,jakbyśmy się spotkali trzeba tylko wykonać jazdę próbną i wtedy wszystko będzie jasne,rozwiejemy wszelakie wąty do K4.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: tre
PostWysłany: Wto 16:57, 25 Cze 2013
artuxx
A2

 
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stolyca





marmat11 napisał:
Jak ktoś z W-wy ma K4 bez przeróbek to możemy się namówić,ja się do tego obcięcia przymierzyłem ale się okazało że już jest przecięty,nie mam porównania ze standardem,jakbyśmy się spotkali trzeba tylko wykonać jazdę próbną i wtedy wszystko będzie jasne,rozwiejemy wszelakie wąty do K4.


ja mam ja mam mnie wybierz , gdzie stacjonujesz ???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:35, 25 Cze 2013
seba
A

 
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





to jak porównacie to dajcie znać, ja mam bez przeróbki i ciekawy jestem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tre
PostWysłany: Śro 12:26, 26 Cze 2013
marmat11
A2

 
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA





Ok dałem namiary zobaczymy,chwilkę to potrwa bo w chwili obecnej mam moto poza zasiegiem ale mysle że jak z kolegą się dogadamy to kwestia paru dni i przetestujemy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
odblokowanie
PostWysłany: Wto 18:02, 16 Lip 2013
marmat11
A2

 
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA





W dniu dzisiejszym odbyła się wizja lokalna optycznie elektryczna,Artuxx nie chciał wsiąść na mój sprzęt i porównać powera,miał przykre doświadczenia zresztą sami wiecie jak to jest na obcym moto.Poleciał więc co tchu rżnąć-przewód,za niedługi czas się okaże jakie są fakty i czy to daję efekt.O następstwach niezwłocznie powiadomię.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:34, 16 Lip 2013
artuxx
A2

 
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stolyca





operacja udana , pacjent oddycha i to lepiej (tak sie wydaje) , duzo lepiej wkreca sie na obroty i jest bardziej elastyczny.
Dzieki marmat11.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
odblokowanie
PostWysłany: Śro 14:15, 17 Lip 2013
marmat11
A2

 
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA





Aha zapomniałem dopisać że ta operacja pod tytułem (odblokowanie lub zmiana mapy) w serwisach kosztuje ok.300 PLN więc wniosek nasuwa się sam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marmat11 dnia Śro 14:25, 17 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:30, 18 Lip 2013
drago44
A1

 
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 21
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wyszków





Dzisiaj przeciąłem przewód z PIN 24 . Powiem tak, żałuję że nie zrobiłem tego wcześniej. Moto zwija się dużo lepiej, ECU nie pokazuje żadnego błędu, a moto dopiero teraz dostało kopa. Co do spalania to się okaże. Dla mnie super. Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drago44 dnia Czw 21:32, 18 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:19, 18 Lip 2013
Haart
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 353
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





A w roczniku 2006, jak to w końcu jest? Który kabel należy przeciąć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:58, 19 Lip 2013
tchlad
A1

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 12
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2





Wczoraj, po analizie wpisu skalara (str. 1) oraz zdjęć na portalu wskazanym przez Kamil.Olkusz (str. 1), po ok. 20 minutach dokonałem stosownej modyfikacji. Zaznaczę, że nie przecinałem przewodu a demontowałem pin. Moto zupełnie inaczej pracuje, lepiej oddaję moc (bez mulenia) w dolnym zakresie obrotów. Dziękuję wszystkim za wskazówki i sugestie zawarte w tym poście.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
odblokowanie
PostWysłany: Pią 22:54, 19 Lip 2013
marmat11
A2

 
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA





W tym celu portal istnieje, żeby nie tylko gadać na różne tematy, ale również sobie pomagać na wzajem i wymieniać doświadczenia a wszyscy będą happy(chyba)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:07, 20 Lip 2013
wiktor07
A2

 
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 55
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





No to w końcu Artuxx będzie mógł mnie dogonić-od świateł do świateł. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
odblokowani
PostWysłany: Pon 13:09, 29 Lip 2013
marmat11
A2

 
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA





Czekam na info od Artuxxa i innych kolegów jak się ma sprawa spalania po amputacji,bardzo mnie to ciekawi czy większa (moc)poprawia też spalanie,podobno tak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:42, 06 Sie 2013
Artbea
A1

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Witam serdecznie. Prawdopodobnie wyjdę na dyletanta, ale cóż. Od kilku lat jeżdżę dl-em 650 z 2008 roku. Sprawdziłem posiadaną dokumentację motocykla (posiadam komplet z salonu) i nigdzie nie znalazłem informacji, którym "K" jest mój sprzęt. Podpowiedzcie proszę jak to sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:06, 06 Sie 2013
scalmar
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 498
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





U mnie w książce serwisowej jest wpisane ( BTW moto kupione w styczniu 2009 a model K7 ).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:10, 09 Sie 2013
Artbea
A1

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Dobrałem się do ECU i tu pewne zaskoczenie, jak określić który to PIN24 (nie ma żadnych opisów na obudowie). Wiem że chodzi o czarno biały kabelek, ale w tym kolorze są co najmniej 2.
Na francuskich zdjęciach ze strony 1, jest pokazane że facet wciska śrubokręt w jakąś dziurkę, ale wolałbym mieć jakieś inne potwierdzenie, właściwego PINu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:28, 09 Sie 2013
skalar
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Service manual prawdę Ci powie Wink
Zajrzyj w linki - tam jest odnośnik żebyś mógł ściągnąć jeżeli jeszcze nie masz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ecu
PostWysłany: Pią 12:51, 16 Sie 2013
marmat11
A2

 
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA





Nie ma takiej możliwości aby nie było numerów pinów na kości do ECU,są albo od spodu wtyczki do ecu albo od góry od strony przewodów trzeba się naprawdę dobrze przyjrzeć a potem sobie odliczyć w przód lub w tył to nie jest skomplikowane bo numery są chyba co cztery lub trzy piny(wtyki).Weź lupę a na pewno obaczysz,jeżeli brak to znaczy że kość(wtyczka)do ecu jest na 100% nie oryginalna,jeżeli tak napisz to Ci pomogę na piechotę policzę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:57, 17 Sie 2013
drago44
A1

 
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 21
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wyszków





Wtyczka wygląda tak. Czerwona strzałka to nr. pierwszego pinu w kolejnym rzędzie tj. pin nr.18.
Zielona to pin 24 licząc od 18-ego w prawo.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2a26f5f631030b7.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
odblokowanie
PostWysłany: Nie 22:16, 18 Sie 2013
marmat11
A2

 
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA





Wychodzi na to że to ten pin ale twoja kość wygląda nieco inaczej niż moja u mnie jest to chyba trzeci lub czwarty pin z prawej,nie mam pewności na 100%ale zawsze możesz się pomęczyć i wyciągnąć pin z kostki, lub przeciąć przewód tak abyś w razie czego mógł zlutować,ryzyk fizyk.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:26, 05 Wrz 2013
MichaelloEs
A

 
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń





Z dużym zaciekawieniem czytałem ten temat od początku i powiem Wam, że dość ładnie sie zapowiada. Jutro po pracy lecę do garażu zobaczyć jak to u mnie z tym kabelkiem... Jest możliwosć wyciagniecia kabelka czy trzeba ciąć??
Tylko sam nie wiem czy sie za to zabierac bo jedni piszą, że od K7 (mam K6), następni, ze na K4 poszlo... Niech ktos wrescie napisze konkrety i o spalaniu takze:D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MichaelloEs dnia Czw 19:26, 05 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:53, 05 Wrz 2013
wiktor07
A2

 
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 55
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Spalanie w/g mnie bez znacznych zmian.
W weekend byłem na Mazurach przy dużym wietrze i prędkościami 130-170km/h spalił mi 5,3-5,4
to chyba oki?
W mieście bez oszczędzania 5,7-5,8,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:31, 06 Wrz 2013
MichaelloEs
A

 
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń





Ale wiktor07 widze takze masz K6, odciąłeś ten kabel o którym mowa?? 25 pin? Jaki kolor?
Jest roznica odczuwalna czy tylko od K7 jest inaczej??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 3:02, 13 Wrz 2013
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





A ja z innej beczki- zmieniłem wydech i w serwisie mi powiedzieli ze trzeba zmienić mapy zaplonu,czy to prawda? I czy sam moge to zrobic jeśli to potrzeba zrobic -koszt w Anglii to 70£


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:16, 17 Wrz 2013
Artbea
A1

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Jakiś czas temu, zgodnie z Waszymi radami, dokonałem zmiany mapy poprzez usunięcie przewodu. Wszystko się udało i działa. Ale ostatnio oddawałem robiłem przegląd po 24 tysiącach u Michała Szramy (mechanika który wśród warszawskich forumnowiczów cieszy się dużym szacunkiem) i zwrócił mi uwagę, że usuwając kabel powinienem zaślepić gniazdo (najlepiej oryginalną zatyczką, którą na szczęście miał). W przeciwnym wypadku w tym miejscu będzie wchodzić wilgoć i z czasem zakłócać elektronikę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:59, 06 Sty 2014
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 624
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





Dla mnie dalej to jest niejasne - który pin w końcu ? 24 czy 25 ?
Czy działa zasada o której ktoś pisał wcześniej :
K4,K5, K6 przewód 25
a K7 przewód 24
Oraz druga sprawa czy działa to na modelach przed k7 ?
Może ktoś się wypowie co to robił ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:11, 20 Sty 2014
joonathan
A1

 
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 38
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki





ktoś wyraźnie się rozpisał, że działa tylko od K7 w górę...

a ja tak zupełnie w innej sprawie - jeśli chodzi o elektrykę jestem laikiem, czy jak ktoś będzie tą operację przeprowadzał u siebie może nagrać to kamerką i wrzucić na yt ? na pewno przyda się wszystkim niezdecydowanym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:46, 03 Kwi 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Parafrazując...Smile
- MaG zaoszczędził dziś 300 PLN!!
- A konkretnie to na czym?
- Jakiś "pipin" czy coś...SmileSmile

Dzięki szybkiej infolinii u Kamila (dziękuję!) operacja przebiegła sprawnie i szybko, PIN24 zlokalizowany, biało-czarny kabel przecięty i zaizolowany, pacjent oddycha, jutro i w weekend plan na jakieś 800 km to w niedzielę wieczorem podzielę się wrażeniami. Dodam, że mam wydech Dominatora, więc tym ciekawsze będą obserwację jak on gra z pierowotną mapą wtrysku... W garażu brzmiał "smooth", błędów nie wyświetlał, a obroty w fazie "ssania" mniej pływały.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tuning DL 650 przełaczenie map wtrysku (odblokowanie)
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty elektryczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin