Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tuning DL 650 przełaczenie map wtrysku (odblokowanie)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo81
A1



Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 7:57, 16 Maj 2013    Temat postu:

No to zaglądnąłem pod siedzenie. Jest odcięty kabelek od pinu 23 w większej kostce. Tak więc jeśli ktoś chce sobie zrobić taki tuning do L2 i zaoszczędzić 300 zł - to już wiadomo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Czw 11:34, 16 Maj 2013    Temat postu:

Dzięki Smile. Zagądnę. Można to zrobić tak żeby móc to włożyć w razie czego z powrotem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo81
A1



Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 11:42, 16 Maj 2013    Temat postu:

Kabelek jest po prostu przecięty. Myślę że odwrócenie polega na dyskretnym zlutowaniu, naciągnięciu osłonki i podgrzaniu. Jeśli druga mapa wtrysku jest dopracowana i nie jest szkodliwa oraz nie odbije się to na zbyt wysokiej konsumpcji paliwa - to modyfikacja chyba godna polecenia.
Na pewno miesza w silniku bo dźwięk jest zauważalnie inny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:02, 16 Maj 2013    Temat postu:

Ja w L1 po odcięciu wyprowadziłem sobie obydwa końce przewodu w malutkie gniazdo waflowe MLX 2pin, ktore umieściłem pod paskiem trzymającym akumulator. Przygotowałem też wtyczkę MLX ze zworką i teraz mogę przełączać mapę z której korzystam, a bez dokładnego przyjrzenia się nie widać tej modyfikacji.
Jak będą zainteresowani to mogę wieczorem zrobić zdjęcia poglądowe jak to wygląda.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo81
A1



Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:06, 16 Maj 2013    Temat postu:

Fajne rozwiązanie - i na pewno pozwala zobaczyć łatwo różnice między obiema mapami. Długo na tym jeździsz? Co ze spalaniem na MS1?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Czw 12:22, 16 Maj 2013    Temat postu:

skalar napisał:
Ja w L1 po odcięciu wyprowadziłem sobie obydwa końce przewodu w malutkie gniazdo waflowe MLX 2pin, ktore umieściłem pod paskiem trzymającym akumulator. Przygotowałem też wtyczkę MLX ze zworką i teraz mogę przełączać mapę z której korzystam, a bez dokładnego przyjrzenia się nie widać tej modyfikacji.
Jak będą zainteresowani to mogę wieczorem zrobić zdjęcia poglądowe jak to wygląda.


Chętnie bym to mobejrzał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 12:30, 16 Maj 2013    Temat postu:

Skalar-proponuje wrzucic opis i fotki jako osobny watek z zaznaczeniem L2 Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Czw 12:35, 16 Maj 2013    Temat postu:

Dober napisał:
Skalar-proponuje wrzucic opis i fotki jako osobny watek z zaznaczeniem L2 Wink


A my z Doberkiem przyjżymy się mojemu L2 i na nim zrobimy operację - co ty na to Dober?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 12:43, 16 Maj 2013    Temat postu:

Pierwsze sliwki robaczywki Wink
Jesli pacjent przezyje, to moj bedzie nastepny Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Czw 12:45, 16 Maj 2013    Temat postu:

Dzięki Dober - dzięki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 12:55, 16 Maj 2013    Temat postu:

No co? Pomoc-pomoge;-)
Dodatkowo czegos sie naucze;-)
A najlepsza nauka jest nauka na bledach innych Wink))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Czw 13:00, 16 Maj 2013    Temat postu:

W takim razie wyciągamy kombinerki jutro o 9-ej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 14:43, 16 Maj 2013    Temat postu:

MotorKat napisał:
W takim razie wyciągamy kombinerki jutro o 9-ej Wink

mam zabrac, czy bedziesz juz przygotowany? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maroski
A2



Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Praszka

PostWysłany: Pią 14:49, 17 Maj 2013    Temat postu:

Pacjent: DL650 K8 z USA
Operacja: udana - wyciągnięty pin 24
Powikłania: ciężko zauważalne (KM na pewno nie przybyło Very Happy ) - wydaje się, że lepiej sobie radzi na niskich obrotach, na 3-4 biegu można bez szarpania ciągnąć od 2-2,5tys obrotów. Delikatnie mniej wibruje na 5 biegu przy 110-130km/h.

Zmiany wydają się na tyle małe, że moje odczucia mogą być kwestią autosugestii Wink
Będzie czas, to zamontuję przełącznik i podczas jazdy przetestuję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marmat11
A2



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pon 14:36, 20 Maj 2013    Temat postu: odblokowanie

Tak więc reasumując czy K4 da się polepszyć przecinając 25 cz to nie ma sensu,bo niby francuz napisał że można ale czy ktoś to przetestował na w/w modelu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
A



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 13:24, 23 Cze 2013    Temat postu:

Dolaczam do pytania, czy w K4 warto jeszcze majstrowac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artuxx
A2



Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stolyca

PostWysłany: Nie 18:33, 23 Cze 2013    Temat postu:

tez mam K4 na srebrnej ramie i ponoc warto aleee , na allegro pojawil sie taki kabelek
[link widoczny dla zalogowanych]
, ciekawe czy to jest to samo co ciachniecie kabla.

A w K4 to ponoc inny kabelek chyba czarny z białym paskiem
I Pytanie do Tuningowcow czy po cieciu kabla trzeba podpiac komputer i cos kasowac ????


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez artuxx dnia Nie 18:36, 23 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Haart
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 20:04, 23 Cze 2013    Temat postu:

Nooo.... w końcu mógłbym ominąć ograniczenie do 300 km/h... Laughing A więc tego mi brakuje w małym DLu ... Mr. Green
Ale wieczysta gwarancja jest Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Haart dnia Nie 20:06, 23 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil.Olkusz
Motonita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Nie 21:26, 23 Cze 2013    Temat postu:

Tryb TRE, a modyfikacja którą opisana jest w poście, to dwie różne rzeczy. Z doświadczenia tryb TRE dużo nie daje, o tyle przecięcie kabla daje wiele! Od modelu K7 tylko będzie możliwa zabawa z przecinaniem kabla, tryb TRE w każdym roczniku. Na forum każdy z tematów był dokładnie opisany i wszystko zostało już powiedziane w tym temacie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artuxx
A2



Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stolyca

PostWysłany: Nie 21:51, 23 Cze 2013    Temat postu:

a kto powiedzial ze od K7 ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil.Olkusz
Motonita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Nie 23:22, 23 Cze 2013    Temat postu:

artuxx napisał:
a kto powiedzial ze od K7 ???
JA Very Happy Od modelu K7 Suzuki wprowadziło ograniczenie z emisją spalin, aby spełniało normy Euro. Dlatego jest dodatkowa świeca na cylinder. Czyli wniosek, 2 świece na cylinder, można odblokować, 1 nie. Dlatego wymagało to wprowadzenia zmian z mapie wtryskowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 12:35, 24 Cze 2013    Temat postu:

Jakieś wnioski dot. L2 po tej modyfikacji? Moc, zużycie paliwa, szarpanie na niższych obrotach?
Warto?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marmat11
A2



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Wto 6:40, 25 Cze 2013    Temat postu: tre

Jak ktoś z W-wy ma K4 bez przeróbek to możemy się namówić,ja się do tego obcięcia przymierzyłem ale się okazało że już jest przecięty,nie mam porównania ze standardem,jakbyśmy się spotkali trzeba tylko wykonać jazdę próbną i wtedy wszystko będzie jasne,rozwiejemy wszelakie wąty do K4.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artuxx
A2



Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stolyca

PostWysłany: Wto 15:57, 25 Cze 2013    Temat postu: Re: tre

marmat11 napisał:
Jak ktoś z W-wy ma K4 bez przeróbek to możemy się namówić,ja się do tego obcięcia przymierzyłem ale się okazało że już jest przecięty,nie mam porównania ze standardem,jakbyśmy się spotkali trzeba tylko wykonać jazdę próbną i wtedy wszystko będzie jasne,rozwiejemy wszelakie wąty do K4.


ja mam ja mam mnie wybierz , gdzie stacjonujesz ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
A



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 22:35, 25 Cze 2013    Temat postu:

to jak porównacie to dajcie znać, ja mam bez przeróbki i ciekawy jestem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marmat11
A2



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Śro 11:26, 26 Cze 2013    Temat postu: tre

Ok dałem namiary zobaczymy,chwilkę to potrwa bo w chwili obecnej mam moto poza zasiegiem ale mysle że jak z kolegą się dogadamy to kwestia paru dni i przetestujemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marmat11
A2



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Wto 17:02, 16 Lip 2013    Temat postu: odblokowanie

W dniu dzisiejszym odbyła się wizja lokalna optycznie elektryczna,Artuxx nie chciał wsiąść na mój sprzęt i porównać powera,miał przykre doświadczenia zresztą sami wiecie jak to jest na obcym moto.Poleciał więc co tchu rżnąć-przewód,za niedługi czas się okaże jakie są fakty i czy to daję efekt.O następstwach niezwłocznie powiadomię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artuxx
A2



Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stolyca

PostWysłany: Wto 18:34, 16 Lip 2013    Temat postu:

operacja udana , pacjent oddycha i to lepiej (tak sie wydaje) , duzo lepiej wkreca sie na obroty i jest bardziej elastyczny.
Dzieki marmat11.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marmat11
A2



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Śro 13:15, 17 Lip 2013    Temat postu: odblokowanie

Aha zapomniałem dopisać że ta operacja pod tytułem (odblokowanie lub zmiana mapy) w serwisach kosztuje ok.300 PLN więc wniosek nasuwa się sam.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marmat11 dnia Śro 13:25, 17 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drago44
A1



Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wyszków

PostWysłany: Czw 20:30, 18 Lip 2013    Temat postu:

Dzisiaj przeciąłem przewód z PIN 24 . Powiem tak, żałuję że nie zrobiłem tego wcześniej. Moto zwija się dużo lepiej, ECU nie pokazuje żadnego błędu, a moto dopiero teraz dostało kopa. Co do spalania to się okaże. Dla mnie super. Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drago44 dnia Czw 20:32, 18 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Haart
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 21:19, 18 Lip 2013    Temat postu:

A w roczniku 2006, jak to w końcu jest? Który kabel należy przeciąć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tchlad
A1



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 6:58, 19 Lip 2013    Temat postu:

Wczoraj, po analizie wpisu skalara (str. 1) oraz zdjęć na portalu wskazanym przez Kamil.Olkusz (str. 1), po ok. 20 minutach dokonałem stosownej modyfikacji. Zaznaczę, że nie przecinałem przewodu a demontowałem pin. Moto zupełnie inaczej pracuje, lepiej oddaję moc (bez mulenia) w dolnym zakresie obrotów. Dziękuję wszystkim za wskazówki i sugestie zawarte w tym poście.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marmat11
A2



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pią 21:54, 19 Lip 2013    Temat postu: odblokowanie

W tym celu portal istnieje, żeby nie tylko gadać na różne tematy, ale również sobie pomagać na wzajem i wymieniać doświadczenia a wszyscy będą happy(chyba)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiktor07
A2



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 7:07, 20 Lip 2013    Temat postu:

No to w końcu Artuxx będzie mógł mnie dogonić-od świateł do świateł. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marmat11
A2



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pon 12:09, 29 Lip 2013    Temat postu: odblokowani

Czekam na info od Artuxxa i innych kolegów jak się ma sprawa spalania po amputacji,bardzo mnie to ciekawi czy większa (moc)poprawia też spalanie,podobno tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 15:42, 06 Sie 2013    Temat postu:

Witam serdecznie. Prawdopodobnie wyjdę na dyletanta, ale cóż. Od kilku lat jeżdżę dl-em 650 z 2008 roku. Sprawdziłem posiadaną dokumentację motocykla (posiadam komplet z salonu) i nigdzie nie znalazłem informacji, którym "K" jest mój sprzęt. Podpowiedzcie proszę jak to sprawdzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scalmar
Motonita



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 16:06, 06 Sie 2013    Temat postu:

U mnie w książce serwisowej jest wpisane ( BTW moto kupione w styczniu 2009 a model K7 ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 10:10, 09 Sie 2013    Temat postu:

Dobrałem się do ECU i tu pewne zaskoczenie, jak określić który to PIN24 (nie ma żadnych opisów na obudowie). Wiem że chodzi o czarno biały kabelek, ale w tym kolorze są co najmniej 2.
Na francuskich zdjęciach ze strony 1, jest pokazane że facet wciska śrubokręt w jakąś dziurkę, ale wolałbym mieć jakieś inne potwierdzenie, właściwego PINu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 15:28, 09 Sie 2013    Temat postu:

Service manual prawdę Ci powie Wink
Zajrzyj w linki - tam jest odnośnik żebyś mógł ściągnąć jeżeli jeszcze nie masz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marmat11
A2



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pią 11:51, 16 Sie 2013    Temat postu: ecu

Nie ma takiej możliwości aby nie było numerów pinów na kości do ECU,są albo od spodu wtyczki do ecu albo od góry od strony przewodów trzeba się naprawdę dobrze przyjrzeć a potem sobie odliczyć w przód lub w tył to nie jest skomplikowane bo numery są chyba co cztery lub trzy piny(wtyki).Weź lupę a na pewno obaczysz,jeżeli brak to znaczy że kość(wtyczka)do ecu jest na 100% nie oryginalna,jeżeli tak napisz to Ci pomogę na piechotę policzę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drago44
A1



Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wyszków

PostWysłany: Sob 19:57, 17 Sie 2013    Temat postu:

Wtyczka wygląda tak. Czerwona strzałka to nr. pierwszego pinu w kolejnym rzędzie tj. pin nr.18.
Zielona to pin 24 licząc od 18-ego w prawo.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marmat11
A2



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Nie 21:16, 18 Sie 2013    Temat postu: odblokowanie

Wychodzi na to że to ten pin ale twoja kość wygląda nieco inaczej niż moja u mnie jest to chyba trzeci lub czwarty pin z prawej,nie mam pewności na 100%ale zawsze możesz się pomęczyć i wyciągnąć pin z kostki, lub przeciąć przewód tak abyś w razie czego mógł zlutować,ryzyk fizyk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichaelloEs
A



Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Czw 18:26, 05 Wrz 2013    Temat postu:

Z dużym zaciekawieniem czytałem ten temat od początku i powiem Wam, że dość ładnie sie zapowiada. Jutro po pracy lecę do garażu zobaczyć jak to u mnie z tym kabelkiem... Jest możliwosć wyciagniecia kabelka czy trzeba ciąć??
Tylko sam nie wiem czy sie za to zabierac bo jedni piszą, że od K7 (mam K6), następni, ze na K4 poszlo... Niech ktos wrescie napisze konkrety i o spalaniu takze:D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MichaelloEs dnia Czw 18:26, 05 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiktor07
A2



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 19:53, 05 Wrz 2013    Temat postu:

Spalanie w/g mnie bez znacznych zmian.
W weekend byłem na Mazurach przy dużym wietrze i prędkościami 130-170km/h spalił mi 5,3-5,4
to chyba oki?
W mieście bez oszczędzania 5,7-5,8,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichaelloEs
A



Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Pią 12:31, 06 Wrz 2013    Temat postu:

Ale wiktor07 widze takze masz K6, odciąłeś ten kabel o którym mowa?? 25 pin? Jaki kolor?
Jest roznica odczuwalna czy tylko od K7 jest inaczej??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remigiusz
Motocyklista



Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 446
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester

PostWysłany: Pią 2:02, 13 Wrz 2013    Temat postu:

A ja z innej beczki- zmieniłem wydech i w serwisie mi powiedzieli ze trzeba zmienić mapy zaplonu,czy to prawda? I czy sam moge to zrobic jeśli to potrzeba zrobic -koszt w Anglii to 70£

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 9:16, 17 Wrz 2013    Temat postu:

Jakiś czas temu, zgodnie z Waszymi radami, dokonałem zmiany mapy poprzez usunięcie przewodu. Wszystko się udało i działa. Ale ostatnio oddawałem robiłem przegląd po 24 tysiącach u Michała Szramy (mechanika który wśród warszawskich forumnowiczów cieszy się dużym szacunkiem) i zwrócił mi uwagę, że usuwając kabel powinienem zaślepić gniazdo (najlepiej oryginalną zatyczką, którą na szczęście miał). W przeciwnym wypadku w tym miejscu będzie wchodzić wilgoć i z czasem zakłócać elektronikę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Pon 13:59, 06 Sty 2014    Temat postu:

Dla mnie dalej to jest niejasne - który pin w końcu ? 24 czy 25 ?
Czy działa zasada o której ktoś pisał wcześniej :
K4,K5, K6 przewód 25
a K7 przewód 24
Oraz druga sprawa czy działa to na modelach przed k7 ?
Może ktoś się wypowie co to robił ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
joonathan
A



Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki

PostWysłany: Pon 16:11, 20 Sty 2014    Temat postu:

ktoś wyraźnie się rozpisał, że działa tylko od K7 w górę...

a ja tak zupełnie w innej sprawie - jeśli chodzi o elektrykę jestem laikiem, czy jak ktoś będzie tą operację przeprowadzał u siebie może nagrać to kamerką i wrzucić na yt ? na pewno przyda się wszystkim niezdecydowanym


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 20:46, 03 Kwi 2014    Temat postu:

Parafrazując...Smile
- MaG zaoszczędził dziś 300 PLN!!
- A konkretnie to na czym?
- Jakiś "pipin" czy coś...SmileSmile

Dzięki szybkiej infolinii u Kamila (dziękuję!) operacja przebiegła sprawnie i szybko, PIN24 zlokalizowany, biało-czarny kabel przecięty i zaizolowany, pacjent oddycha, jutro i w weekend plan na jakieś 800 km to w niedzielę wieczorem podzielę się wrażeniami. Dodam, że mam wydech Dominatora, więc tym ciekawsze będą obserwację jak on gra z pierowotną mapą wtrysku... W garażu brzmiał "smooth", błędów nie wyświetlał, a obroty w fazie "ssania" mniej pływały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin