Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tuning DL 650 przełaczenie map wtrysku (odblokowanie)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil.Olkusz
Motonita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Pią 10:47, 04 Kwi 2014    Temat postu:

Dobrze że mogłem pomóc Very Happy Dla mnie różnica była odczuwalna. Szkoda tylko, że po tygodniu lub dwóch, masz wrażenie że coś się zepsuło, że chyba kabelek sam się zlutował Very Happy Poprostu do dobrego człowiek szybko się przyzwyczaja...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 21:39, 04 Kwi 2014    Temat postu:

Dzisiaj tylko po mieście, głównie w korkach i co jest zauważalne to wyraźnie stabilniejsza praca na najniższych obrotach - dzisiaj zdecydowanie mniej musiałem pracować sprzęgłem przy przeciskaniu się w korkach, bardzo płynnie jeździ na wolnych obrotach.
Poza tym odczucia jak kiedyś po odblokowaniu mojego poprzedniego DL-a, tylko teraz dochodzi satysfakcja z zaoszczędzenia 300 PLN:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszb
A2



Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 14:31, 16 Kwi 2014    Temat postu:

Napiszcie proszę więcej - jak wam się jeździ, jak spalanie? Czy są tylko + czy są jakieś - ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek666
A



Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 18:00, 13 Lip 2014    Temat postu:

Ja przeciąłem kabelek jakieś 1000 km temu.Raz go podłączałem raz odłączałem żeby wyłapać różnice.Z moich odczuć motocykl jest żwawszy,silnik ma fajniejszy dźwięk(bardziej basowy).Ale ogólnie jest to niewielka różnica.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszb
A2



Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 12:21, 14 Lip 2014    Temat postu:

Jak spalanie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 21:21, 14 Lip 2014    Temat postu:

Jeżeli jest różnica w spalaniu to niezauważalna - nie prowadzę jak niektórzy koledzy "dziennika tankowań" ale przebiegi od tankowania do tankowania wydają mi się takie same jak przed.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek666
A



Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 8:16, 15 Lip 2014    Temat postu:

Ja również nie zauważyłem różnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszb
A2



Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 14:12, 15 Lip 2014    Temat postu:

Dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luzikseba
Motonita



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV

PostWysłany: Pon 16:34, 08 Wrz 2014    Temat postu:

Witajcie ja mam świeżo ściągniętego ze Szwajcarii DL 650 K4 i jutro postaram się zrobić zabieg, dam znać co i jak. Dzisiaj jeździłem na Transalpie 650 2001r i w porównaniu do mojego DL 650 to wymiatał. Mam nadzieje, że coś ten zabieg pomoże.

PS a myślałem, że w dowodzie rejestracyjnym popełniono błąd wpisując mi 25 KW :p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Pon 17:04, 08 Wrz 2014    Temat postu:

W k4 dziabiesz 25pin. Ja u siebie w k5 też udziabałem ale większej różnicy nie widzę, może trochę żwawszy na dole i lepiej reaguje na gaz, a może to tylko złudzenie Wink

Edit:
Po ostatniej przejażdżce autostradą stwierdzam, że jednak dużo lepiej osiąga wyższe prędkości Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez novy dnia Śro 13:50, 10 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
igel
A1



Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mrągowo

PostWysłany: Śro 13:32, 10 Wrz 2014    Temat postu:

Witam Kolegów.
Przez przypadek znalazłem ten wątek i jak się okazało, była to dobra okoliczność.
Zazwyczaj jeżdżę (myślę jak spora część) prawie kodeksowo i w zasadzie nie chodziło mi po głowie, że mój rumak może więcej. Ostatni "przymus" jazdy autostradą odsłonił mi jednak mankament, polegający na tym, że jazda na obrotach powyżej 6 tys. jest, używając eufemizmu, mało komfortowa, żeby nie rzec, na (pod)granicy możliwości moich uszu i silnika. Zatem, nie wiele myśląc, w ciągu kilku minut, po bajecznie prostym zabiegu "dziabnięcia" 24 pina, dokonałem przejażdżki, śmiem twierdzić, innym, lepszym motocyklem. Przede wszystkim, jak już inni pisali, praca silnika wydaje się stabilniejsza, dźwięk bardziej rasowy, szczególnie na wyższych obrotach, które pojawiają się na lekki (dużo bardziej niż poprzednio) ruch nadgarstka, prawie jak w przecinaku. Jestem, przynajmniej przed wnioskami dot. spalania, pod dużym wrażeniem efektu, jaki może przynieść jedno małe chlaśnięcie...
Duże dzięki Panowie Scalar i inni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michau90
A1



Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 18:08, 06 Lut 2015    Temat postu:

Ja mam następujący problem ze swoim dl 650 k4 sprowadzonym z francji.
Ma 34 kuce i nie ma siły jechać, doszedłem do tego że trzeba przegryźć kabelek ten czarno biały.
Nic to nie dało i nadal nie jechał więc magik z suzuki stwierdził że moduł zapłonowy jest zablokowany na sztywno i cięcie kabla nic nie da. Dokopałem się więc do modułu który na bank jest ok bo pochodzi z rozbitego biedactwa które miało pełną moc a mój osiołek dalej nie ma siły jechać.
Czy miał ktoś już taką sytuację a jeśli tak to co z tym zrobił...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jargus2
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Pią 20:42, 06 Lut 2015    Temat postu:

witaj
a na pewno odpowiedni kabelek przeciąłeś ?
coś mi się zdaje że powinien być brązowy )chyba
jutro sprawdzę u siebie i dam znać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Pią 21:06, 06 Lut 2015    Temat postu:

nie patrzcie na kolory tylko na liczby na kostce - w k4 powinien to być 25 pin

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michau90
A1



Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 16:43, 08 Lut 2015    Temat postu:

No u mnie jest to czarno biały i tak jest to pin 25, z nowym modułem zaobserwowałem że wolne obroty mu się zmniejszyły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jargus2
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Śro 9:22, 11 Lut 2015    Temat postu:

Sprawdzone na dwóch DL 650 k5, pin 25 ,kabelek czarno -brązowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Śro 15:23, 11 Lut 2015    Temat postu:

Skoro taki patent jest możliwy z wersją L2, to z AL3 pewnie też ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LUQ-u
A2



Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Śro 17:01, 13 Maj 2015    Temat postu:

Witam.

Mam pytanie - mam V-Stroma AL2 moja kostka wygląda następująco




Czy aby zmienić mapę mam przeciąć kabelek numer 23 - czarno brązowy ?

Robił ktoś z was to w modelu AL2 ?

Prosze o info. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LUQ-u dnia Śro 17:02, 13 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek666
A



Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 9:30, 15 Maj 2015    Temat postu:

Tniesz pin numer 23
http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-elektryczne,53/tuning-dl-650-przelaczenie-map-wtrysku-odblokowanie,6549-50.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Wto 17:01, 09 Cze 2015    Temat postu:

Słynny tuning dokonany! Na razie nie jeździłem więc nie wiem co się zmieniło.
...ale odczułem ulgę, gdy po przecięciu kabelka normalnie odpalił Smile To już jest nieźle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CATE
Motocyklista



Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubliniec

PostWysłany: Wto 18:59, 09 Cze 2015    Temat postu:

mam pytanie do użytkowników którzy przelatali bez kabelka już ponad 30tyś km: czy nic się nie pindoli? tps nie wariuje? nie ma jakiś dziwnych objawów przy wysokich obrotach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Wto 19:48, 09 Cze 2015    Temat postu:

CATE napisał:
mam pytanie do użytkowników którzy przelatali bez kabelka już ponad 30tyś km: czy nic się nie pindoli? tps nie wariuje? nie ma jakiś dziwnych objawów przy wysokich obrotach?


Nic sie nie dzieje. Chodzi jak 4 lata temu Smile
Jedynie przy badaniu czystosci spalin osiagal gorna granice tolerancji,
ale nie wiem czy to wina kabelka czy "troszke" przelotowego wydechu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
podes
A2



Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 18:13, 21 Gru 2015    Temat postu:

Odświeżyłbym temat.
Śledząc wątek, usuniecie przewodu nr 23 w nowym modelu powoduje zmianę mapy, przynajmniej tak jest kilka postów wyżej (AL2).
U mnie w AL5 tam gdzie powinien być kabelek czarno-biały jest zaślepka i nie ma już żadnego przewodu.

Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów orientuje się, czy w nowych modelach jest możliwe przełączanie map w taki prosty sposób jak w starych?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fantomas164
A1



Dołączył: 13 Maj 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pon 10:53, 30 Maj 2016    Temat postu:

Ja również szukam informacji na ten temat, czy ktoś wie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
psikor
A



Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 9:28, 02 Cze 2016    Temat postu:

Skusiłem się. U mnie to wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem, czy wyczułbym jakąś różnicę, gdyby nie Wasze wcześniejsze wypowiedzi...Wink Tzn. moto jeździ fajnie, ale nie jestem pewien, czy to nie dlatego, że po tej zmianie podświadomie śmielej odkręcam...Wink

Docelowo planuję założyć na ten kabel włącznik, ale nie wiem, czy coś takiego, jak wymyśliłem w ogóle istnieje. Muszę odwiedzić lokalny sklep z takimi gadżetami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siekieramotyka
A



Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 7:39, 03 Cze 2016    Temat postu:

I ja w moim K6 zrobiłem, moto jest zdecydowanie bardziej płynne i po prostu lepiej się jeździ. Polecam !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pon 11:14, 04 Lip 2016    Temat postu:

Kabelek przecięty każdy ma
Mam i ja !

AL1 , co się zmieniło:
Dźwięk wydechu bardziej basowy, jak dla mnie ok.
Lepiej się zbiera na 2, 3 biegu.
Dupy jednak mi nie urwało, różnice minimalne.
Zostawiam przecięty i idę na browara, zarobiłem przecież 300 zł ! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pon 14:47, 04 Lip 2016    Temat postu:

Pyxis gryź kabela jak tylko amorka wymienisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyxis
Motonita



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)

PostWysłany: Pon 15:12, 04 Lip 2016    Temat postu:

Wiesz przeciez, ze przegryze. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyxis
Motonita



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)

PostWysłany: Pon 22:22, 04 Lip 2016    Temat postu:

Przekomarzam sie tylko. Smile

Wracajac do tematu watku: Jak uporam sie z naprawa amortyzatora, to zrobie filmik porownawczy z cylku "before and after" jesli chodzi o odglosy pracy motocykla.
Sila autosugestii jest ogromna (i nie ma w tym nic zlego, bo to przeciez zabawa).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pyxis dnia Pon 22:23, 04 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
centrino
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU

PostWysłany: Pon 22:34, 04 Lip 2016    Temat postu:

Fajnie, nakręć filmik bo jestem sam ciekawy efektu.
Swoją drogą jadę za 3 tygodnie w trasę Lubin -> BiałkaTatrzańska to może sprawdzę spalanie i prowadzenie w jedną stronę z wyciągniętym kablem a w drugą z włożonym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Wto 20:05, 05 Lip 2016    Temat postu:

<pokiwanie palcem>
Trzymać się tematu, o zyskach/oszczędnościach możecie pogadać gdzieś indziej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyxis
Motonita



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)

PostWysłany: Sob 0:27, 09 Lip 2016    Temat postu:

Kabelek trachniety. Filmik nagrany, ale nie ma kompletnie roznicy w brzmieniu pracujacego silnika na wolnych obrotach, wiec nie ma chyba co prezentowac.
Podczas jazdy motung wydaje sie nieco dynamiczniejszy (albo ja zwawiej odkrecam manetke) i nieco glosniejszy.
Po "operacji" przewiozlem sie 140km w kolo komina. Srednie spalanie z 4,2 [l/100km] wzroslo do 4,7 [l/100km], co moze byc rownie dobrze spowodowane wieksza dynamika jazdy.

Podsumowujac: Funfactor nieco wzrosl, wiec tak "okaleczonego" zostawiam.

Pojezdze i sprawdze w dluzszym okresie zuzycie paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyxis
Motonita



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)

PostWysłany: Sob 21:14, 09 Lip 2016    Temat postu:

Dzisiaj pojechalem troszke w gorki i spalanie 4,8 [l/100km] (na dystansie 230km), ale teraz juz widze wyraznie roznice w pracy silnika. Zupelnie inaczej sie jechalo. No i ten dzwiek przy wchodzeniu na obroty... nie ma opcji zlutowania kabelka Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pyxis dnia Sob 21:14, 09 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1307
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Sob 22:13, 09 Lip 2016    Temat postu:

Rozumiem, że taka "zabawa" skutkuje utratą gwarancji (nizależnie od tego czy jest wykonywana w ASO, czy własnoręcznie)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyxis
Motonita



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)

PostWysłany: Sob 22:34, 09 Lip 2016    Temat postu:

Nie rozwazalem tego pod tym katem, bo mnie ew. roszczenia gwarancyjne nie dotycza.

Zawsze mozna pina wydlubac z wtyczki bez ciecia kabelka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Nie 6:46, 10 Lip 2016    Temat postu:

No, to spalanie wzrosło sporo.
Normalnie powinno być około 4,0- 4,1
Dzisiaj sprawdzimy na dwa motongi, będzie bardziej wiarygodny wynik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
U-boot
Motocyklista



Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 8:01, 10 Lip 2016    Temat postu:

No to czekam na raporcik. Może też sobie ciach? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyxis
Motonita



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)

PostWysłany: Nie 16:23, 10 Lip 2016    Temat postu:

Srednia z 260km to 4,6 [l/100km]. Gorki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Nie 17:36, 10 Lip 2016    Temat postu:

Czy to "ciach" dotyczy wszystkich modeli, czy tylko ekokastratów z 2 świecami na cylinder ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Nie 19:12, 10 Lip 2016    Temat postu:

Potwierdzam 4,6 byłem z pixsisem -tylko na moim liczniku wyskoczyło 262 km. Smile
Masz zepsuty motor. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyxis
Motonita



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)

PostWysłany: Nie 22:54, 10 Lip 2016    Temat postu:

@Irek1970: Zepsuty to ja juz mialem. Smile

@Remol71: "Ciach" dotyczy chyba modeli od 2006, ale musial bys doczytac w watku. Jest o tym na poczatku z tego co pamietam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Pon 6:02, 11 Lip 2016    Temat postu:

dot. modeli od 2004

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pon 7:06, 11 Lip 2016    Temat postu:

Dodam jeszcze, że efektem ciachnięcia jest piękne dudnienie basem po puszczeniu manetki gazu. Piękne niskie buuuuuu.
Poezja dla moich uszu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ce Zar
A2



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 19:36, 12 Lip 2016    Temat postu:

Witam, po wczytaniu się w temat postanowiłem i ja ciachnąć....
Pin 23, kabelek czarny z brązem, na lewo od pomarańczowego. No i nie chciał odpalić Sad błąd wywaliło...
Musiałem podlutować ponownie.
650, L2 i co źle doczytałem ?
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1307
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Wto 19:53, 12 Lip 2016    Temat postu:

Może ktoś zrobić zdjęcie/zdjęcia (z bliska i perspektywa) tego co należy "ciachnąć" Smile W ten sposób unikniemy (mam nadzieję) pomyłek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Wto 20:21, 12 Lip 2016    Temat postu:

CeZar jak podlutowałeś pali ?
Coś nie tak zrobiłeś, po 2012 kabelek 23 i powinno ok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ce Zar
A2



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:30, 12 Lip 2016    Temat postu:

Jak podlutowałem to pali.
Po przecięciu przekręcałem stacyjkę, dopiero przy rozruszniku zapalała się kontrolka F1 i nie zapalał.
Chyba, że po przecięciu należy jeszcze coś zrobić, zdjąć klemę, fikołka, albo cóś....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyxis
Motonita



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)

PostWysłany: Wto 21:02, 12 Lip 2016    Temat postu:

Wlasnie zlapalem za aprat i chcialem fotki machnac, ale zdalem sobie sprawe juz na schodach, ze monung u mechanika Smile

Zrob fotke tego co tam ciales, to zweryfikujemy moze w ten sposob.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bado
A2



Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz

PostWysłany: Śro 6:34, 13 Lip 2016    Temat postu:

Ce Zar, zrobiłem przedwczoraj operację dokładnie taką jak Ty w AL2 2012 - wszystko śmiga jak należy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin