 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 17:15, 12 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
znalazłem taki artykuł w tym temacie:
Motocykle BMW i Harley Davidson najbardziej awaryjne
[link widoczny dla zalogowanych]
"Według badania przeprowadzonego przez Consumer Reports National Research Center w Stanach Zjednoczonych jeden na trzech użytkowników motocykli z Bawarii doświadczał poważnej awarii swojej maszyny w ciągu ostatnich czterech lat. Dla porównania, w przypadku motocykli marek Yamaha, Honda i Kawasaki awarię zgłasza tylko jeden spośród dziesięciu motocyklistów."
bardzo ciekawe badanie, w końcu ktoś podaje konkretne dane i cyfry, na podstawie faktycznie zgłaszanych awarii. Wychodzi na to, że ryzyko poważnych awarii w bmw jest aż 300% wyższe a w Harleyu o 250% wyższe, niż w którymś z japońskich motocykli.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 0:48, 13 Cze 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rexed
A
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 8:48, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Pozwolicie że się wetknę z zapytaniem - ile na oko pali taki 1150 (ostatni bezawaryjny bmw, jak kilka osób napisało) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Pią 9:12, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wg moich obserwacji ze wspólnych wyjazdów: więcej od dL650, mniej od DL1000.
P.S. Niektórzy uważają, że ostatnie bezawaryjne BMW to te z serii R1100. Generalnie fajne było takie "starsze" forum o BMW, było co poczytać bez współczesnej nam "napinki" forumowej - [link widoczny dla zalogowanych] - no, ale jak widać pod przytoczonym linkiem, wyłączyli...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Pią 9:58, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
rexed napisał: | Pozwolicie że się wetknę z zapytaniem - ile na oko pali taki 1150 (ostatni bezawaryjny bmw, jak kilka osób napisało) ? |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta

Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3309
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:36, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | znalazłem taki artykuł w tym temacie:
Motocykle BMW i Harley Davidson najbardziej awaryjne
[link widoczny dla zalogowanych]
"Według badania przeprowadzonego przez Consumer Reports National Research Center w Stanach Zjednoczonych jeden na trzech użytkowników motocykli z Bawarii doświadczał poważnej awarii swojej maszyny w ciągu ostatnich czterech lat. Dla porównania, w przypadku motocykli marek Yamaha, Honda i Kawasaki awarię zgłasza tylko jeden spośród dziesięciu motocyklistów."
bardzo ciekawe badanie, w końcu ktoś podaje konkretne dane i cyfry, na podstawie faktycznie zgłaszanych awarii. Wychodzi na to, że ryzyko poważnych awarii w bmw jest aż 300% wyższe a w Harleyu o 250% wyższe, niż w którymś z japońskich motocykli. |
Nie wiem jak jest w Stanach, ale wiem jak jest we Włoszech. Tu na każdego DL-a przypada około dwadzieścia GS-ów i niewiele mniej Harleyów. To taka moja obserwacja z ostatnich tygodni i być może ktoś jest w stanie ją potwierdzić.
Ale najważniejsze są nasuwające mi się wnioski:
1. Włosi są idiotami i kupują złe motocykle
lub
2. Możecie sobie wsadzić te artykuły pisane przez "nizeleżne" pisma do zupy i zjeść je na podwieczorek.
I proszę nie zrozumieć mnie źle, bo ja po cztetech latach na DL-u nadal uważam go za świetny motocykl, ale nie aż tak świetny jak BMW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pią 11:30, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | I proszę nie zrozumieć mnie źle, bo ja po cztetech latach na DL-u nadal uważam go za świetny motocykl, ale nie aż tak świetny jak BMW. |
Dlatego jezdzisz Wlochem 😄
A tak przy okazji-zauwaz,ze nie jest to temat typu V-Strom vs Bawaria, bo takich tematow juz pare bylo. Zreszta wiadomo kto wygrywa 😛
To jest temat informacyjny (o usterkach,wpadkach etc ) dla wszystkich milosnikow motocykli tej marki. Gdzie oni biedacy maja o tym poczytac jak nie tutaj-przyjaznym dla wszelkiej masci motocyklistow otwartym forum? Od importera o tym sie nie dowiedza. Na nowym forum z pewnoscia rowniez,bo nie wypada zle pisac o swoim motocyklu 😄
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Pią 11:43, 13 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Pią 12:27, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Może nie o problemach, ale o kosztach i słynnym rozwinięciu akronimu... Koleś ma k1200S:
"Smutne ciekawostki: Wymiana rozrzadu i napinacza- 2tysiace. Wymiana kosza sprzeglowego- 4tysiace. Do tego opony plyny klocki hamulcowe i do przyszlego sezonu musze 10k wydac na serwis motocykla A i jeszcze nowa felga przod-ponad 3 tysiace:D"
A i żeby nie było, że na minę trafił. Kupił kilka m-cy temu od swojego brata z jakimś nie za dużym przebiegiem - aktualnie 42500km...
Także jakbym miał kupować BMW to nowe i na gwarancji, takie postanowienie sobie zrobiłem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Pią 16:51, 13 Cze 2014, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 23:46, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Matt napisał: |
A i żeby nie było, że na minę trafił. Kupił kilka m-cy temu od swojego brata z jakimś nie za dużym przebiegiem - aktualnie 42500km...
|
Co ma wynikać z tego, że kupił od brata?
Sorki ale o ile można mówić, że jakieś felgi są kiepskie i się gną w terenie to jeszcze nie słyszałem o motocyklu szosowym jakiejkolwiek firmy, w którym od tak by trzeba wymieniać felgę.
Od jakiegoś czasu mam dziwne wrażenie, że duża liczba użytkowników tego forum, których nie stać na BMW musi się jakoś dowartościować.
Porównywanie BMW do DL'a to już ogólnie śmiech na sali bo to jak porównywać malucha do mercedesa klasy s.
DL to świetny motocykl jak na swoją cenę i tyle.
Podniecanie się jego bezawaryjnością, też jest lekko bez sensu bo co niby miało by się w nim zepsuć jak on nic nie ma. To raptem silnik i dwa koła.
Czasy nieudanych silników skończyły się dawno i w każdej marce mozna o nich zapomnieć.
Dołóżcie do DL'a elektrycznie regulowane zawieszenie, wyższej klasy ABS i parę innych dodatków i nagle się okaże, że Suzuki nie jest tak bezawaryjne.
Suzuki jest daleko w tyle za konkurencją jeżeli chodzi o nowinki techniczne.
BTW.
Mam Dl'a i jestem z niego bardzo zadowolony.
BMW raczej nie kupię bo sporo rzeczy mi w tych motocyklach nie odpowiada ale daleki jestem od twierdzenia, że te motocykle są kiepskie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Sob 0:16, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
No temu zepsuła się sprzęgło - nie elektroniczne bajery...
Dla mnie akurat właśnie najważniejsza jest bezawaryność, bo mam być pewny, ze dojadę tam gdzie chcę...
Pytanie podstawowe: potrzebne są mu te wszystkie bajery? Pewnie ze nie... Ja u siebie dołożyłem ostatnio woltomierz, termometr, teraz przymierzam sie do ledowych kierunków i halogenów. I po co mi to? Bo lubię gadżety - ale jak ktoryś padnie to motocykl wciąż bedzie jechał na swoich kołach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 0:23, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Tylko ten jak sam Ci napisałem w poprzednim poście był lekko felerny.
Jakoś nie wyjaśniłeś potrzeby wymiany felgi?
Sprzęgło element eksploatacyjny, o ile nie jeździłeś motocyklem od początku to ciężko stwierdzić co poprzedni właściciel z nim robił.
W dowolnym nowym motocyklu mogę Ci bez problemu spalić sprzęgło.
Historie o awaryjności BMW są lekko przesadzone.
Często opierają się na tym, że ktoś kupił igiełkę od Niemca niepalącego jeżdżącego tylko w niedziele do kościoła za połowę ceny rynkowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Sob 0:30, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
nieprosty napisał: | Tylko ten jak sam Ci napisałem w poprzednim poście był lekko felerny.
Jakoś nie wyjaśniłeś potrzeby wymiany felgi?
Sprzęgło element eksploatacyjny, o ile nie jeździłeś motocyklem od początku to ciężko stwierdzić co poprzedni właściciel z nim robił.
W dowolnym nowym motocyklu mogę Ci bez problemu spalić sprzęgło.
Historie o awaryjności BMW są lekko przesadzone.
Często opierają się na tym, że ktoś kupił igiełkę od Niemca niepalącego jeżdżącego tylko w niedziele do kościoła za połowę ceny rynkowej. |
Bo nie wiem o co chodzi z felgą a wypytywać nie bede przecież. W dniu zakupu jak sie chwalił na forum to motocykl wygladał na zadbaną Pszczółkę ;p
Niech bedzie ze eksploatacyjny... Ale wDlu wymiana - 600zł, a w BMW 2000zł - moze to Cię przekona chociaż trochę - no tak jak mnie stać na bmw to i na serwis? Moze rzeczywiście za biedny jestem ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Sob 10:11, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Historie o awaryjności BMW nie są przesadzone, są tylko bardziej nagłośnione. Ale awaryjność jest...
BTW: czytając to forum wyrobiłem sobie opinię o znacznie większej awaryjności DL 1000 niż DL 650 - jakoś częściej widzę tematy dotyczące naprawy czegoś-tam w większym deelu niż mniejszym, jednocześnie odnosząc wrażenie, że więcej jest tu uzytkowników 650 niż 1000.
A zatem: mylne wrażenie czy coś jest na rzeczy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Sob 10:13, 14 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Sob 10:42, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Staszek napisał: | znacznie większej awaryjności DL 1000 niż DL 650 (...)
A zatem: mylne wrażenie czy coś jest na rzeczy? |
Ja znam dwóch kolegów co mają 1000-ce i obaj musieli cuda wianki robić z magnesami
Poza tym duży za dużo pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spokrob
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Sob 21:16, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Całkowicie zgadzam się z tym co pisze nieprosty. Myślę że BMW psuje się jak wszystko inne, a na tym forum czasami chcemy sobie udowodnić że nasze maszyny są najlepsze, i to jest całkowicie naturalne:)
Mam 1000ca, jestem nim zachwycony, wszystkim go chwalę i niczego złego nie powiem na moją Suzi, ale brutalna prawda jest taka, że jedynym powodem dla którego w moim garażu nie stoi BMW- jest kasa...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spokrob dnia Sob 21:24, 14 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta

Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3309
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:01, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Amen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Sob 23:25, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dobrej nocy Panowie ,życzę .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 2:17, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Matt napisał: |
Bo nie wiem o co chodzi z felgą a wypytywać nie bede przecież. W dniu zakupu jak sie chwalił na forum to motocykl wygladał na zadbaną Pszczółkę ;p
|
Najwyraźniej taki zadbany nie był jak wyglądało.
Matt napisał: |
Niech bedzie ze eksploatacyjny... Ale wDlu wymiana - 600zł, a w BMW 2000zł - moze to Cię przekona chociaż trochę - no tak jak mnie stać na bmw to i na serwis? Moze rzeczywiście za biedny jestem ;p |
Rozrzut cen mam wrażenie trochę przesadzony. Na pewno porównujesz wymianę w ASO w obu przypadkach?
Sama sprawa cen to dyskusja na osobny temat albo komuś ceny odpowiadają albo nie.
Dyskusja była o zwiększonej awaryjności. Jak dotąd nie słyszałem o przypadkach padającego sprzęgła w BMW.
Twój kolega albo dostał zajeżdżonego paździerza lub po prostu miał pecha i wystąpiła wada fabryczna jedna na milion.
Jak poszukasz to na pewno znajdziesz jakiegoś użytkownika DL'a, któremu przedwcześnie padło sprzęgło, tylko z tego nic nie wynika.
Wady w całych seriach motocykli są ogólnie znane i ciężkie do ukrycia.
BMW miało padające anteny imobillizer'a itd.
Tak na prawdę w dzisiejszych czasach poza drobnymi wyjątkami w motocyklach chrzani się elektronika.
Jeżeli zbudujemy motocykl bez elektroniki to raczej ciężko coś zepsuć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta

Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3309
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 6:57, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Nie czytam. Nie dam rady...
Koledzy: ja naprawdę szanuję to, że mamy różne poglądy i to nawet dobrze, bo inaczej nie byłoby wielu ciekawych dyskusji. Ale proszę Was koorwa - krótko i na temat! Przecież się można zayebać z czytaniem tych epopei...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Luti
A
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Reszel
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Nie 10:03, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Miłość jest ślepa
http://youtu.be/P7SOQKEyUvo?t=8m45s
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Nie 10:04, 15 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Nie 10:29, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
@Cynek - cos specjalnie dla Ciebie:
Spośród tradycyjnych sposobów odbioru kultury, czytanie jest jedynym, do którego człowiek nie został przystosowany ewolucyjnie.
Słuchanie muzyki, oglądanie obrazów, sztuk teatralnych opiera się na sprawnościach ludzkich zmysłów i mózgu doskonalonych przez miliony lat. Do lektury natomiast nie wystarczy zdolność dostrzegania znaków na papierze - zachodzi tu nadto skomplikowany proces transformowania symboli w znaczenia. Jest on efektem treningu, który każdy człowiek z osobna musi przejść, zanim przekroczy granicę imperium książki.
Ten trening oraz powtarzane doświadczenia czytelnicze zmieniają strukturę kognitywną w sposób jak najbardziej mierzalny. Skany neurologiczne ujawniają obszary mózgu aktywowane w trakcie lektury; uwidaczniają się różnice w skali makro i mikro. Eksperymenty pokazały, że już samo wyobrażenie sobie liter zapala neurony w innych rejonach mózgu, gdy są to małe litery (a), i w innych rejonach, gdy wielkie (A).
Wtrenowanie się w biegłość w danym języku oznacza bowiem najzupełniej dosłowne przeformatowanie mózgu, tj. wykształcenie w nim neuronowych połączeń i trybów aktywności najlepiej odpowiadających specyfice danego języka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 10:55, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
duże gs-y mają opinię bardzo wygodnych motocykli, wielu użytkowników podkreśla komfortowe zawieszenie. Wersja ADV to też nie byle co, 32L zbiornik pozwala pokonać ogromny dystans. No i wygląd - to jeden z ładniejszych motocykli. Może dlatego 75% ich właścicieli mimo awarii deklaruje, że kolejnym ich motocyklem będzie znowu bmw.
Z drugiej strony popularność bmw wynika też stąd, że do niedawna nie miało żadnej konkurencji w swoim segmencie, kto chciał turystycznego enduraka brał bmw albo przestarzałe japońskie konstrukcje w stylu Afryki. Super tenere czy crosstourer, nie mówiąc o tegorocznym DL1000 to świeżynki, pojawiły się o wiele za późno, więc nic dziwnego, że mają problemy z podbiciem już zagospodarowanego rynku.
Myślę że to się jednak z czasem zmieni, już teraz widać różnicę cenową między bmw a wyżej wymienionymi z tego samego rocznika, za parę lat różnica będzie jeszcze większa. Gdybyście mieli do wyboru używkę ST1200 za 25 tys, albo bmw za 40 tys. (ten sam rocznik i przebieg) to dla kogoś kto liczy się z kasą wybór wydaje się dość prosty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Nie 11:02, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Nie zgadzam się trochę z Tobą, od wielu lat dylemat/wybór był taki sam - albo Suzuki DL1000 czy Honda Varadero, albo BMW GS1100 (w roku debiutu rynkowego Varadero), potem GS 1150 czy w końcu GS1200. I kryterium było również to samo: względnie pewna niezawodność i przyjaźniejsza cena kontra większy prestiż, ogólnie postrzegana/doceniana wygoda i... większa niepewność w trasie.
Aktorzy się zmieniają, dylematy pozostają te same...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Nie 11:03, 15 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta

Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3309
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 17:04, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | @Cynek - cos specjalnie dla Ciebie:
Spośród tradycyjnych sposobów odbioru kultury, czytanie jest jedynym, do którego człowiek nie został przystosowany ewolucyjnie.
Słuchanie muzyki, oglądanie obrazów, sztuk teatralnych opiera się na sprawnościach ludzkich zmysłów i mózgu doskonalonych przez miliony lat. Do lektury natomiast nie wystarczy zdolność dostrzegania znaków na papierze - zachodzi tu nadto skomplikowany proces transformowania symboli w znaczenia. Jest on efektem treningu, który każdy człowiek z osobna musi przejść, zanim przekroczy granicę imperium książki.
Ten trening oraz powtarzane doświadczenia czytelnicze zmieniają strukturę kognitywną w sposób jak najbardziej mierzalny. Skany neurologiczne ujawniają obszary mózgu aktywowane w trakcie lektury; uwidaczniają się różnice w skali makro i mikro. Eksperymenty pokazały, że już samo wyobrażenie sobie liter zapala neurony w innych rejonach mózgu, gdy są to małe litery (a), i w innych rejonach, gdy wielkie (A).
Wtrenowanie się w biegłość w danym języku oznacza bowiem najzupełniej dosłowne przeformatowanie mózgu, tj. wykształcenie w nim neuronowych połączeń i trybów aktywności najlepiej odpowiadających specyfice danego języka. |
Może tu jest właśnie mój problem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 19:05, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Staszek napisał: | Nie zgadzam się trochę z Tobą, od wielu lat dylemat/wybór był taki sam - albo Suzuki DL1000 czy Honda Varadero, albo BMW GS1100 (w roku debiutu rynkowego Varadero), potem GS 1150 czy w końcu GS1200. I kryterium było również to samo: względnie pewna niezawodność i przyjaźniejsza cena kontra większy prestiż, ogólnie postrzegana/doceniana wygoda i... większa niepewność w trasie.
Aktorzy się zmieniają, dylematy pozostają te same... |
ale Varadero, a już tym bardziej stary DL1000 to jest inna kategoria motocykla niż duży GS. BMW1200gs jest uniwersalny, pojedzie i po asfalcie i po terenie, ma duże prześwity, wygodne zawieszenie o dużym skoku, abs/esp, a w wersji adv również szprychowe koła. No i ma wał, co lubi wiele osób. DL-owi (pomijając bezawaryjność) do niego daleko - niski prześwit, szosowa amortyzacja o małym skoku, brak wału, odlewane koła, brak zaawansowanej elektroniki. Taki motocykl nie mógł konkurować z nowoczesną, uniwersalną BM-ką. A nowe konstrukcje Japończyków już mogą bo mają te same cechy, są równie nowoczesne, no i wyglądają sporo lepiej niż poprzednicy. Aktualnie bmw może je wyprzedzić głównie "prestiżem" marki, a za to wielu normalnych riderów-nie szpanerów, nie będzie chciało dopłacać 1/3 ceny więcej.
Cena swoje zrobi, zwłaszcza w takich krajach jak nasz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 19:23, 15 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Nie 19:33, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | nowe konstrukcje Japończyków już mogą bo mają te same cechy, no i prezentują się dużo nowocześniej niż poprzednicy. Aktualnie bmw może je wyprzedzić głównie "prestiżem" marki |
No nie do końca sam prestiż.
Zarówno Super Tenera jak i Crosstourer są lekko ociężałe... 260kg + paliwo. Do tego BMka ma trochę lepsze zawieszenie (Honda nawet nie podaje skoków zawieszeń). Jeżeli GS to ma być terenowo szosowiec, to waga i zawieszenie ma jednak duże znaczenie i prędzej bym go porównywał do 1190 ADV albo Tiger Explorera...
Swoją drogą ciekawe na ile to odchudzanie wychodzi im właśnie bokiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 22:50, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Tenera (z paliwem i olejem) waży 257kg, wyprawowy GS ADV 260kg.
Crossrunner faktycznie odstaje wagą i zawieszeniem (165/146mm), bo to bardziej na szosę jest (chociaż prześwit 180mm ma spory), odpowiedzią Hondy na GS-a ma niby być ta nowa Afryka, która powinna być duuużo lżejsza. Nowe Suzuki to w ogóle waga piórkowa przy obu powyższych.
KTM faktycznie lżejszy, ale z bezawaryjnością ponoć różnie bywa, więc go tu nie wrzucałem jako coś lepszego od GS.
Pewnie że różnice są, jakieś zawsze będą, ale mniejsze niż kiedyś. Współczesne Japończyki mogą też czymś zaskoczyć bmw, np. Honda skrzynią DCT. Ja tylko mówiłem że cenowo Japonia pogoni Niemców, na dzień dzisiejszy xtz1200 z 2011 da się kupić za 35tys, a za bmw trzeba dać blisko 50. W tych warunkach i przy malejących różnicach co do możliwości przestaje się opłacać zakup Niemca, nie mówiąc już o możliwych problemach z serwisem i awariami tego droższego.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 23:16, 15 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom
Motocyklista
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: Pon 20:24, 28 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
DL to bardzo dobry motocykl jest.
GS to też bardzo dobry motocykl.
Nowy GS (szuwarek, wodniak, jak kto woli) jest konstrukcją skomplikowaną stąd też pewnie jego bolączki. Ale też już od dawna wiadomo, że nie kupuje się nowości..Trzeba czekać na lifta
pozdro,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 21:21, 28 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Tylko ile czekać na tego lifta?? Nowy GS jest dostępny od (chyba) przeszło półtora roku i ciągle wychodzą jakieś nowe babole...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom
Motocyklista
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: Pon 21:48, 28 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | Tylko ile czekać na tego lifta?? Nowy GS jest dostępny od (chyba) przeszło półtora roku i ciągle wychodzą jakieś nowe babole... |
jeśli dobrze pamiętam wodny GS pokazany został w drugiej połowie ubiegłego roku; w sprzedaży u nas jest chyba od marca lub kwietnia 2014 a więc świeżynka.
Lift pewnie będzie w 2015.
Nie bronię BMW. Też mnie wkurzają ich wpadki. Takiej marce nie powinno się to zdarzać.
Ale mimo wszystko GS to bardzo dobry motocykl
Od 2010 roku nie znalazłem nic na co chciałbym go zamienić; przez chwilę myślałem o nowym R1200RT ale mi przeszło.
A i tak wciąż wspominam moje pierwsze moto - DL650 K9
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tom dnia Pon 21:50, 28 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 22:55, 28 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
A mnie się wydaje, że obecny model BMW R1200GS K50 (silnik chłodzony wodą) wszedł do produkcji pod koniec 2012 roku, a sprzedaż w Europie ruszyła w marcu 2013 r.
I dlatego napisałem, że coś za długo wynajdują kolejne problemy. A teraz okazuje się, że tylne klocki padają po 7-9 tys. kilometrów. I trzeba na nie w Polsce czekać miesiąc!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 16:17, 29 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Wto 9:33, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie, nie ma co jęczeć. Wy jesteście właścicielami tych GS'ów że tacy źli na BMW jesteście?
Zresztą, maszyn w tej klasie do wyboru, do koloru. Nikt nie jest skazany na "awaryjnego" GS'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 9:57, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
SoH napisał: | Panowie, nie ma co jęczeć. Wy jesteście właścicielami tych GS'ów że tacy źli na BMW jesteście?
Zresztą, maszyn w tej klasie do wyboru, do koloru. Nikt nie jest skazany na "awaryjnego" GS'a |
Kolego, popatrz na tytuł wątku i nie brnij dalej...
Wiele firm notuje wpadki po wprowadzeniu nowego modelu, ale w przypadku nowego GS-a od dłuższego czasu wychodzą poważne usterki. Może okazać się, że dla ratowania twarzy bawarski producent będzie musiał szybko przygotować oficjalnie całkiem nowy model (a w rzeczywistości będzie to bardzo poprawiony K50), a nie robić lifting. Podobnie jak zrobił Microsoft, gdy po udanym WinXP wypuścił fatalną Vistę - późniejsza siódemka okazała się tak dobra, że ludzie nie chcą przechodzić na ósemkę. Gdyby tak było w przypadku GS-a, to już mogą przyjmować zapisy
P.S. Czy są już znane jakieś "wpadki" nowego V-Stroma 1000??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 11:21, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Staszek napisał: | Generalnie fajne było takie "starsze" forum o BMW, było co poczytać bez współczesnej nam "napinki" forumowej - [link widoczny dla zalogowanych] - no, ale jak widać pod przytoczonym linkiem, wyłączyli... |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woytec
Motocyklista
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 13:36, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Uważam że sam zakres dyskusji jest co najmniej niedorzeczny porównywać akcje serwisowe marki BMW z akcjami serwisowymi modelu Vstrom... żartujecie???
Jestem stronniczy jak każdy który wyraża swoje opinie na forum, jeździłem Vstromem 650 z 2007 fajnie go wspominam, awarie jakieś się trafiły ale nigdy nie zostałem na środku drogi bez możliwości kontynuowania drogi (padł prędkościomierz, pojawiły się błędy po jeździe w deszczu itp.) wszystkie problemy były związane z elektronika / elektryką motocykla choć standardowo nie ma jej za dużo, od poprzedniego sezonu jeżdżę GS1200 z 2010 wersją ADV do teraz nalatałem jakieś 10.000km i bez awarii (odpukać w niemalowane ) ale najważniejsze jest że GS jest cały pełen elektroniki czy dobrze czy nie nie będę oceniał bo mnie się wygodnie jeździ korzystając z elektronicznie regulowanego zawieszenia, oryginalnych podgrzewanych manetek, czujników ciśnienia w oponach i wielu dodatków których nie ma w Vstromie nawet w opcji. Do czego zmierzam? ano do tego że już dawno nie produkuje się motocykli które mają być "nieśmiertelne" niestety od pewnego czasu stosuje się jakość programowalną czyli części mają wytrzymać zaprogramowany okres / przebieg i potem niech się dzieje wola nieba... Osobiście posiadam też BMW R80 z roku 1987 świetny motocykl a to co mnie się w nim najbardziej podoba że wszystko, kompletnie wszystko mogę z nim zrobić bez komputera a stosując logikę, doświadczenie i kilka prostych narzędzi... co więcej wiele części z pasuje z modelu z lat 70 co oznacza że zmiany były niewielkie co też jest kluczem do współczesnych problemów. Marketing wymusza nowości co powoduje że okres życia kolejnych modelów jest co raz krótszy, motocykle buduje się szybko bo rynek tego wymaga, skraca się czas testów dodaje kolejne udogodnienia elektroniczne i skutkuje to wszystko podobnymi wpadkami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Wto 14:03, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ale dlaczego nie można porównywać tych akcji serwisowych? Jak napisałeś w dalszej części swojej wypowiedzi - to prostota i większa niezwodność kontra większa wygoda i związana z tym większa cena i awaryjność (niestety).
A ostateczny, indywidualny wybór każdego to już osobna kwestia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 14:08, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Wychodzi na to, że Fiat 126p był bezawaryjny, nie pamiętam ani jednej akcji serwisowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woytec
Motocyklista
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 14:16, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Staszek napisał: | Ale dlaczego nie można porównywać tych akcji serwisowych? |
Chodziło mi o ilość akcji serwisowych. Jak można porównać ilość akcji dla całej marki gdzie w aktualnej ofercie jest ponad 20 modeli do akcji serwisowych jednego modelu Suzuki.
Staszek napisał: | Jak napisałeś w dalszej części swojej wypowiedzi - to prostota i większa niezwodność kontra większa wygoda i związana z tym większa cena i awaryjność (niestety).
A ostateczny, indywidualny wybór każdego to już osobna kwestia. |
Generalnie kupując mojego GS'a było już jasne że na dniach wyjdzie Vstrom 1000 i mimo ogromnego zadowolenia z 650 nawet przez myśl mi nie przeszło żeby kupić nowego 1000. Powód? Choroby wieku dziecięcego, pewnie będzie to dobry, bezawaryjny motocykl ale dopiero za jakieś 2-3 lata jak już wszelkie problemiki zostaną poprawione i usunięte.
A co do tej awaryjności też mam wątpliwości bo nie znam skali awarii i porównania w stosunku do sprzedanych modeli a to w tym przypadku niezbędne dane żeby można porównywać te motocykle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Wto 14:44, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Co ma fiat 126p z tym wspólnego? Przecież piszemy tutaj o współczesnych czasach.
Ja o większej awaryjności motocykli BMW wyrobiłem sobie zdanie na podstawie własnych obserwacji motocykli moich i kolegów. Ale prawdą jest to, że nigdy nie przeliczałem tego na ilość sprzedanych motocykli. Tym niemniej nie potrzebuję statystyki do tego, aby zauważyć, że częściej problemy w trasie (mniejsze lub większe) mieli koledzy na tytułowych motocyklach.
Ale naprawdę mam ogromną ochotę na posiadanie BMW 1200RT, podoba mi się, lecz po prostu nie stać mnie na nowego - ani na zakup, ani tym bardziej na ponoszenie kosztów autocasco i asistance, co w przypadku AKURAT tych motocykli uważam za konieczne - bo nie ufam bezawaryjności tych motocykli.
Używki nie kupię, bo jw - nie ufam bezawaryjności tych motocykli. Podobnie jak ducati - miałem trzy i każdego coś gnębiło.
Ufam w bezawaryjność hondy - bo miałem kilka - nowe i używane i zawsze były bezawaryjne, ufam suzuki - miałem bandita, małą "iNAZUMĘ", mam deela -na razie nie mam zastrzeżeń do bezawaryjności.
Więc w tym kontekście (aby chociaż trochę nawiązać do tematu) - każda akcja serwisowa BMW tylko mnie upewnia w moich przekonaniach. Czy jest to problem dla BMW - to chyba zależy od skali takich jak ja potencjalnych nabywców, potencjalnych, bo może jednak porwałbym się na to BMW, ale zwyczajnie boję się zaryzykować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 15:01, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Staszek napisał: | Co ma fiat 126p z tym wspólnego? Przecież piszemy tutaj o współczesnych czasach. | Ano trochę ma, bo w czasie kiedy Maluch nie miał zadnej akcji serwisowej Toyota Corolla miała kilka. Gdyby za wykładnik jakości pojazdu brać pod uwagę głównie akcje serwisowe, to obecnie produkowany Ural jakością wykonania biłby na głowę DL-a
Rózna bywa polityka informacyjna firm. Niektóre wzywają nawet na dokręcenie jakijs mniej istotnej śrubki, bo uważaja, że taka troska zwiększy zaufanie klientów do marki, a przy okazji klient zostawi może jakąs kasę korztystając z dodatkowych usług zakupu. Inne wystrzegaja się tego bo dział marketingu obawaia się o PR i rzeczoną srubkę dokręcaja podczas okresowych przeglądów. Do tego BMW jest dosyć rozbudowaną maszyną i szansę na awarię sa większe niż w DL-u, bo ten wielu tych elementów zwyczajnie nie posiada.
Uważam, że BMW jest bardziej awaryjne od Japonii ale nie demonizowałbym tego zjawiska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 15:09, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Czytam czytam i znowu to samo , bla bla bla o wyższości tego czy tamtego ,,,,,,,,,,,,,,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Wto 15:09, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
To prawda, demonizowanie zawsze jest szkodliwe. Aczkolwiek (bo zawsze jest jakieś aczkolwiek) wątpię, aby BMW miało ochotę dalej zwiększać zaufanie do marki metodą wezwań na usunięcia usterek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 15:26, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Woytec:: piszesz nie na temat. To jest wątek dotyczący problemów z nowym modelem GS-a, a nie Twoich doświadczeń z jakąś poprzednią wersją.
Co by nie pisać, BMW strasznie dało doopy, skoro w ciągu półtora roku od wprowadzenia na rynek nowego GS-a musiało przeprowadzić kilka akcji serwisowych żeby wyeliminować bardzo poważne usterki... I nie wiadomo, czy to już koniec...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 16:19, 29 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woytec
Motocyklista
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 17:33, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
masz rację bilbo lepiej pisać o Windowsie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 18:43, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
No jasne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Wto 20:14, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Jeszcze Wam sie nie znudzilo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 20:33, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Czepiacie się, a GS to naprawdę przemyślana konstrukcja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 20:46, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Spolski napisał: | Czepiacie się, a GS to naprawdę przemyślana konstrukcja
 |
konstrukcja moze i tak, ale ta herbata i cos na ksztalt coolera (pils z sokiem cytrynowym) dobrze o przemysleniach kierownika tego rumaka nie swiadcza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Wto 20:53, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
A ja mam większą foremkę i w mojej piaskownicy wychodzą z niej więeęększe zamki Nieeeee... w moja foremka jest wieksza...AAAAle moja foremka jest czerwona!!!.. Aaaa moja jest biało-niebieska!! I dałem za nią siedem dych to MUSi byc lepsza.... no musi!!
.... a Świstak czyta i jeździ Dl-em .. ))
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Wto 20:54, 18 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|