|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nats
A2
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: duze miasto
|
Wysłany: Czw 14:44, 06 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Czy mogę zapisac sie na 28 lutego około południa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotoJoker
A1
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 14:59, 06 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
A czemu nie ?
Tylko poprosze o dane , może na e-meila
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Czw 17:39, 06 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Cos wiadomo o premierze/jazdach w Krakowie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotoJoker
A1
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 18:09, 06 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Trzeba uderzyć do Rider-ów
(12) 655 42 00
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cilip
Motocyklista
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 22:17, 06 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pią 13:58, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Chyba tyle już go oglądałem, że coraz bardziej mi się podoba... efekt ekspozycji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pią 14:17, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Moze porzucisz GSa i wrocisz na lono Suzuki ))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pią 17:30, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
No po pierwsze primo.... to ja nie mam gdzie wracać, bo Suzuki ciągle mam na stanie . Po drugie primo... łańcuch. Po trzecie primo... najpierw niech oczy nasze ujrzą, a tyłki wygniotą siedzisko... jeśli będzie wart, to tylko krowa nie mienia poglądów prawda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mezzo
A
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa (Wawer)
|
Wysłany: Pią 18:12, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
@MotoJoker
A jak można się zapisać na jazdę testową nowym litrem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Breit
A2
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 21:08, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ja bym kombinował tak, albo przedzwonić, a jak nie będą odbierać to maila napisać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotoJoker
A1
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 9:05, 10 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
pewnie pewnie ! powiadomie , jak już będzie na miejscu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Czw 14:55, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
No to dziś siedziałem i macałem. Pozostaje jeszcze jazda, może tym mnie pozytywnie zaskoczy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Czw 15:24, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Topinka.. to znaczy, że nie zaskoczył pozytywnie na razie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wiedźma
A
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Puszcza Mariańska
|
Wysłany: Czw 15:41, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Topinka - więcej szczegółów prosimy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4262
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 16:11, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Wkleję tutaj swoje "gorące" uwagi z innego wątku, bo nie chce mi się pisać jeszcze raz
Byłem w salonie Suzuki, pooglądałem, posiedziałem, posłuchałem basowego brzmienia wydechu i całkiem mi się podoba Już na zdjęciach mi się podobał, a w rzeczywistości prezentuje się całkiem dobrze - również ta przednia "piętrowa" lampa i "dziób" tuż pod nią Zapewne jeszcze lepiej wyglądałby z akcesoriami, tj. handbarami, gmolami, osłoną silnika, no i oryginalnym kuframi. Ciekaw też jestem tego nowego koloru, ni to beżowego, ni to khaki.
Jedyne moje zastrzeżenie, to sporo nieosłoniętych drobnych elementów: koło filtra oleju jakiś czujnik z cienkim przewodem, nieosłonięty zbiorniczek (chyba) płynu hamulcowego tylnego hamulca, jakieś cięgna mechanizmu wbudowanego w rurę wydechową przed tłumikiem, i coś tam jeszcze. Firmy akcesoryjne i nabywcy tego moto będą mieli co dopieszczać
Schowek pod siedzeniem większy od dotychczasowego, ale pod boczki pod siedzeniem już nie zmieści się olejarka... Poza tym, wydaje mi się, że w porównaniu z moim małym DL-em, ciężej chodzi dźwignia sprzęgła (mimo, iż to hydraulika, a nie linka). Ma za to regulację (?) położenia (?), która być może pozwoli zniwelować tę niedogodność...
Regulacja pochylenia przedniej szyby rozwiązana bardzo pomysłowo, a sama szyba, mimo iż niezbyt duża, ma sporo załamań, które mogą robić za deflektory (pionowy i poziome).
Motocykl w Piasecznie jest niezarejestrowany, tak więc nie było mowy o jakichś jazdach próbnych
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 16:11, 13 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Czw 16:42, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ogólnie zacznę od tego, że wizualnie mi średnio przypadł do gustu od pierwszego zdjęcia mam wrażenie jakby był składanką różnych motorów i to poskładana na siłę i pierwsze spojrzenie może trochę ten fakt poprawiło (może dlatego, że był czarny) ale tylko troszkę. Ale to są gusta i wiadomo co.. Co do pozycji za kierownicą to jest bardzo zbliżona do małego DLa ( co większości tu powinno odpowiadać) dla mnie troszkę za bardzo w motocyklu a nie na , ale to drobny szczegół. Solidne i myślę, że wygodne siedzisko jest minimalnie wyżej niż w małym i automatycznie Ci z niskim zawieszeniem mogą mieć problemy z nóżkami. Ja przy moim metr 80 mógłbym mieć siedzenie jeszcze nieco wyżej. Miałbym też lepszy kat ugięcia kolan, co dla mnie ma spore znacznie na długich trasach. Kierownica jest dość wysoka dla mnie ciut za wąska ale w mieście będzie na plus. Natomiast jak jestem przy kierownicy to dochodzimy do sedna sprawy. Czyli KOSZTÓW niestety tu i w innych elementach widać, że miało być tanio. Biorąc pod uwagę solidne lagi w pełni regulowanego solidnego przedniego zawiasa przymocowana do niego cieniutka jak palec kerowniczka wygląda jak z komara. podobnie patrząc na kose, podnóżki, cześć zastosowanych tworzyw trąca taniością a tak tanio to nie jest. Dla mnie jeszcze jeden minus na oko to ta wyglądająca na niedokończoną plątanina rur czujników i przewodów sterczących z silnika. Mało to estetyczne i na pewno umieszczone tak, że łatwo to uszkodzić a osłonę to nie wiem jak oni tam wcisną, ale jakaś jest.
To tak z minusów. Bo plusy też są. Jest tak jak pisałem fajne i pewnie dobre zawieszenie i z przodu i z tyłu. ogólnie dość zwarta sylwetka, która od strony kierowcy prezentuje się przyzwoicie. Prosty i czytelny kokpit. Szyba dość szeroka i w wysokość, która pewnie da dobrą ochronę przed wiatrem regulowana w dwóch płaszczyznach. Kilka przemyślanych rozwiązań ułatwiających użytkowanie. No i najważniejsze podobno fajnie jeździ, ale tego nie mogłem jeszcze sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4262
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 18:25, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Inspektor napisał: | biblo, a jak oceniasz ciężar i rozłożenie masy oraz wysokość siedzenie i oparcie nóg o podłoże? |
Ja mam 175 cm i nie miałem stóp opartych na płasko na ziemi, ale motocykl był praktycznie suchy. Po zatankowaniu i założeniu np. kufra centralnego sytuacja na pewno się poprawi. A jak nie, to jest akcesoryjne siedzenie niższe o 3 cm. Co do ciężaru i rozłożenia masy trudno mi się wypowiadać, ale mam wrażenie, że środek ciężkości nie jest najniżej... Wydaje mi się, że jest podobnie jak w moim małym DL-u, ale trzeba pamiętać, że ostatni raz miałem go "między nogami" 3-4 miesiące temu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 18:32, 13 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Czw 18:54, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Mi środek ciężkości wydawał się bardzo nisko... Jak go przerzucałem na boki nogami, to tak leciutko tańczył. Potem na chwile dosiadłem nowego malucha i nie czułem różnicy. Za to jak wsiadłem na swój, to dopiero była krowa.
Do tego mam wrażenie, że kanapa kierowcy jest wąska, co pozwoli niższym kierowcom bez problemu operować maszyną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4262
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 19:19, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Wyszukiwanie środka ciężkości i "wczuwanie" się w suchy motocykl w salonie z wypastowaną podłogą i pantoflach na nogach jest trochę trudne i niemiarodajne. Trzeba z tym poczekać do pierwszych jazd testowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Czw 20:37, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Tak masz rację.Trzeba poczekać na jazdy próbne.
Mimo to wspomnę, że jak siadałem w salonie (również na suchego) GS 1200 i stawiałem do pionu od razu wiedziałem, że nie dla mnie. Nie bardzo radziłem sobie z taką masą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 21:29, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Inspektor napisał: | Tak masz rację.Trzeba poczekać na jazdy próbne.
Mimo to wspomnę, że jak siadałem w salonie (również na suchego) GS 1200 i stawiałem do pionu od razu wiedziałem, że nie dla mnie. Nie bardzo radziłem sobie z taką masą. |
GS'a ciężko jest postawić do pionu, bo mocniej kładzie się na bok przy parkowaniu. Też miałem takie odczucia i jest to dosyć niewygodne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sladek
Motocyklista
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:13, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Inspektor napisał: | Tak masz rację.Trzeba poczekać na jazdy próbne.
Mimo to wspomnę, że jak siadałem w salonie (również na suchego) GS 1200 i stawiałem do pionu od razu wiedziałem, że nie dla mnie. Nie bardzo radziłem sobie z taką masą. |
Taaa bo GS od nowego DLa 1000 jest o kilogram cięższy. 229 vs 228
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 7:45, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
BMW jest cięższe, bo metal przetapiają z Panzerów IV i Tygrysów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wiedźma
A
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Puszcza Mariańska
|
Wysłany: Pią 8:40, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dzwoniłem wczoraj do Piaseczna i najprawdopodobniej od marca można będzie testować dużego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:45, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dziś i ja byłem w Suzuki Piaseczno i widziałem nowego V-Stroma 1000 (ciekawe, bo nigdzie nie widzę teraz oznaczenia "DL" - czyżby coś miało się zmienić?), przysiadłem się i opinię mam podobną do tych, o których opowiadał mi jeden z ludzi z Suzuki. Mianowicie nowy DL 1000 na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach. Dziób nie jest tak straszny, a sylwetka podobna do obecnej (to można było zauważyć i wcześniej), tylko lżejsza i wrażenie bardziej plastikowe. Z drugiej strony okolice kokpitu sprawiają bardziej solidne wrażenie. Jest w standardzie komputer pokładowy, ABS, kontrola trakcji. Czego chcieć więcej. Kanapa może i wyższa, ale na pewno twardsza i pokryta jakimś dziwnym szorstkim materiałem.
Nagrałem krótki filmik z tym V-Stromem, który stoi w Suzuki Piaseczno:
http://www.youtube.com/watch?v=lT_KrVNUZKk
Pozaznaczałem w nim rzeczy, które rzuciły mi się w oko podczas oględzin. Generalnie jestem na tak, ale chyba bym go dla siebie nie kupił
Natomiast przy mnie odbył się jeden z pierwszych zakupów nowego V-Stroma 1000 w Polsce - pozdrowienia dla pana, jeżeli to czyta!
EDIT: I tak, w okolicach marca bodajże nawet właśnie ten egzemplarz ma być zarejestrowany i gotowy do jazd próbnych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 22:46, 14 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pią 22:53, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
1) wczesniejsze zdjecia, ktorym sie przygladalismy przedstawialy wersje przedprodukcyjna. Zmiana w porownaniu do wersji finalnej dotyczy wlasnie m.in. dziobka - jest mniejszy i bardziej zgrabny.
2) Od wprowadzenia pod koniec 2011 roku nowej 650-ki, zmieniono rowniez nazwe wyrzucajac DL. Teraz oficjalnie sa to tylko i wylacznie V-Strom 650 oraz V-Strom 1000.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Sob 21:41, 15 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 23:18, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli będzie tym co wygląda, to za pare lat z checią wezme jego a nie GSa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 23:42, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
No niestety ja mam wręcz przeciwne odczucia - mój następny moto to raczej nie będzie V-strom 1000.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Sob 19:58, 15 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie prezentacja nowego DLa w Krakowie 20.02 o 19:00 w Pubie Galeria WRĘGA na Józefa 17. Wybiera się ktoś? Bo mnie niestety nie będzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 8:18, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Tak. Wybieram się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gieneknowy2012
A2
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdów
|
Wysłany: Pon 19:29, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Matt napisał: | Panowie prezentacja nowego DLa w Krakowie 20.02 o 19:00 w Pubie Galeria WRĘGA na Józefa 17. Wybiera się ktoś? Bo mnie niestety nie będzie... |
Będę i Ja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 18:26, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Właśnie wyszedłem z Suzuki Piaseczno i muszę się podzielić tą myślą z Wami...
Chcę nowego Vstrom 1000!
Podoba mi się jego wygląd na żywo, siedziało mi się bardzo dobrze, to jest naprawdę nowa konstrukcja, nie lift jak Vstrom650.
Nie wiem kiedy ale będę go miał prędzej czy później:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Wto 18:46, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
MaGu:
- V-Strom 650 nie jest liftingiem!
- a nie mowilem bys poczekal na nowego 1000a?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 21:49, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
No ja muszę na niego poczekać trochę dłużej... Za 1-2 sezony pierwsze sztuki z drugiej ręki będą w zasięgu moich możliwości, akurat zdążę się znudzić nowym nabytkiem:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 22:05, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
A tam
Ja w piątek oglądałem również takiego:
i robi - że tak powiem - większe wrażenie . Niby też ma tylko 1 rurę, ale za to z dwoma otworami
A tak całkiem serio to ciekaw jestem strategii Suzuki - i o to też pytałem w Suzuki Piaseczno - skoro za 55 tyś. pln można kupić nowego KTM-a 1190 Adventure w salonie. Golałego ale jednak. 150 KM no i "KTM". Wygląd bardzo zbliżony moim zdaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4262
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 22:27, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
A tak całkiem serio to ciekaw jestem strategii Suzuki - i o to też pytałem w Suzuki Piaseczno - skoro za 55 tyś. pln można kupić nowego KTM-a 1190 Adventure w salonie. Golałego ale jednak. 150 KM no i "KTM". Wygląd bardzo zbliżony moim zdaniem. |
Katalogowa cena tego KTM-a, to ~63-64 tys. PLN, a to co podajesz, to pewnie jakaś promocja/wyprzedaż/ex-demo...
Za jakiś czas, jak nowy DL się opatrzy, to też niego będą lepsze ceny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jedo
A1
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Wto 22:44, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: |
Katalogowa cena tego KTM-a, to ~63-64 tys. PLN, a to co podajesz, to pewnie jakaś promocja/wyprzedaż/ex-demo...
Za jakiś czas, jak nowy DL się opatrzy, to też niego będą lepsze ceny. |
Na portalach aukcyjnych możesz nowego DL-a i za 45 tyś nabyć ale gwarancja raczej nie w Polsce...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacaw
Motocyklista
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa - Wola DL 650
|
Wysłany: Śro 1:10, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Myślę że Suzuki pójdzie tropem Triumpha, czyli teraz wypuścił model na felgach odlewanych, a za pół roku wypuści model Muscle bikes na szprychach i dojdzie cena do KTM-a ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jacaw dnia Śro 1:11, 19 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3293
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 6:56, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Właśnie wyszedłem z Suzuki Piaseczno i muszę się podzielić tą myślą z Wami...
Chcę nowego Vstrom 1000!
Podoba mi się jego wygląd na żywo, siedziało mi się bardzo dobrze, to jest naprawdę nowa konstrukcja, nie lift jak Vstrom650.
Nie wiem kiedy ale będę go miał prędzej czy później:) |
Po co jechałeś do Piaseczna? Przecież jeden stoi na Grochowskiej w Motohangarze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woytec
Motocyklista
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 8:34, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | A tam
Ja w piątek oglądałem również takiego:
i robi - że tak powiem - większe wrażenie . Niby też ma tylko 1 rurę, ale za to z dwoma otworami |
Jest świetny, muszę się wreszcie przejechać go zobaczyć live, może na jazdę się umówić zobaczyć jak bardzo różni się od bezpośredniego poprzednika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4262
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 9:07, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: |
Po co jechałeś do Piaseczna? Przecież jeden stoi na Grochowskiej w Motohangarze |
W Motohangarze ma być dopiero od dzisiaj, przynajmniej takie informacje rozsyłali...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Śro 10:30, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
jacaw napisał: | Myślę że Suzuki pójdzie tropem Triumpha, czyli teraz wypuścił model na felgach odlewanych, a za pół roku wypuści model Muscle bikes na szprychach |
To było by coś pięknego, zwłaszcza jak by zrobili taki myk z litrem i z maluchem... Szukając następcy DLa między innym brałem pod uwagę Tigera 800 ale właśnie XC. Nie wiedzieć czemu Japończycy wycofali się z tego segmentu, choć po sukcesach GieeSa widać że powoli odbija się to i m czkawką i uzupełniają ofertę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 12:05, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
A tak całkiem serio to ciekaw jestem strategii Suzuki - i o to też pytałem w Suzuki Piaseczno - skoro za 55 tyś. pln można kupić nowego KTM-a 1190 Adventure w salonie. Golałego ale jednak. 150 KM no i "KTM". Wygląd bardzo zbliżony moim zdaniem. |
Moim zdaniem to są dwa różne motocykle dla różnych osób i cena nie ma aż tak dużego znaczenia.
Ten kto potrzebuje 150 KM nawet na DL'a nie spojrzy. Ktoś kto chce podróżować i ceni sobie bezawaryjność nie spojrzy na KTM'a.
Nie mam tu na myśli jakiś głupich opinii, że KTM się psuje. Po prosty ma bardzo wysilony silnik w porównaniu do DL'a więc prawdopodobieństwo usterki przy przebiegu X jest moim zdaniem większa.
DL tak mały jak i duży to sprawdzona niezawodna konstrukcja (można by rzecz przestarzała) bez zbędnych fajerwerków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
totencham
Motonita
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 13:43, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
nieprosty napisał: | V-Told napisał: |
A tak całkiem serio to ciekaw jestem strategii Suzuki - i o to też pytałem w Suzuki Piaseczno - skoro za 55 tyś. pln można kupić nowego KTM-a 1190 Adventure w salonie. Golałego ale jednak. 150 KM no i "KTM". Wygląd bardzo zbliżony moim zdaniem. |
Moim zdaniem to są dwa różne motocykle dla różnych osób i cena nie ma aż tak dużego znaczenia.
Ten kto potrzebuje 150 KM nawet na DL'a nie spojrzy. Ktoś kto chce podróżować i ceni sobie bezawaryjność nie spojrzy na KTM'a.
Nie mam tu na myśli jakiś głupich opinii, że KTM się psuje. Po prosty ma bardzo wysilony silnik w porównaniu do DL'a więc prawdopodobieństwo usterki przy przebiegu X jest moim zdaniem większa.
DL tak mały jak i duży to sprawdzona niezawodna konstrukcja (można by rzecz przestarzała) bez zbędnych fajerwerków. |
Ja też się nie zgodzę Moim priorytetem jest podróżowanie, a 150 KM do miły dodatek.
V-Strom 1000 to nowa konstrukcja i może się sprawdzić tak, jak nowe BMW 1200 GS, które mimo, że jest świetnym motocyklem, to ciut za dużo tych akcji serwisowych się pojawiło.
Ja wybrałem KTMa po to, żeby wjeżdżać nim w miejsca gdzie DL już nie za bardzo chce jechać, ewentualnie w miejsca gdzie wjechanie DLem chociażby ze względu na wytrzymałość nie jest szczęśliwym pomysłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adrian_DL1000
A1
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk/Kraków
|
Wysłany: Śro 17:05, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
I ja również byłem ciekawy nowego DLa oraz tego czy podzielę Wasze opinie na jego temat. Podjechałem wiec wczoraj do salonu moim starym DLem
A że mogłem "na gorąco" porównać oba motocykle, moje skromne przemyślenia są następujące:
- pierwsze co rzuciło mi się w oczy to wydech mocno przypominający ten z nowego GSa oraz "dziób" również chcący być dziobem BMW
- o wiele węższa i twardsza kanapa (a co za tym idzie - mniej wygodna) niż w moim DLu1000, fakt faktura kanapy jest na"+", bo zdaje się dość dobrze trzymać 4 litery na swoim miejscu
- umiejscowienie sondy lambda i innych przewodów zdaje się być jakimś nieporozumieniem estetycznym a co najważniejsze praktycznym. Tym bardziej, że akcesoryjna aluminiowa płyta pod silnik nie jest w stanie zakryć i ochronić tej plątaniny kabli.
- nieosłonięty zbiornik na płyn hamulcowy tylnego koła.
- pozytywnie odebrałem zestaw wskaźników - wg mnie w miarę czytelny i pokazujący ważne parametry.
- dźwięk silnika - o wiele lepszy od Triumpha Explorera, gorszy od nowego GSa i beznadziejny w porównaniu do mojego DLa (tyle, że moje cacko lata na akcesoryjnych kominach)
- pojemność baku paliwa zmniejszona o 2 litry - wogóle nie przemawia do mnie fakt, że nowy model ma palić mniej (mój potrzebuje średnio 5,7 l/100km), jest to motocykl turystyczny a na 2 dodatkowych litrach sami wiecie - można naprawde dużo przejechać w sytuacji kryzysowej
Nowy DL robi wrażenie zwinnego motocykla, chociaż co można powiedzieć na temat parametrów jezdnych siedząc tylko na odpalonym moto w salonie ??? Bardziej martwi mnie fakt, że kompletnie ubrany Sztormiak będzie kosztował 62 tys. zł. Wg mnie to bardzo wysoka cena za nową, wogóle nie sprawdzoną konstrukcję. Z niecierpliwością czekam na jazdę próbną. Tym bardziej, że pojeździłem trochę na największej konkurencji czyli nowym GSie, Explorerze i KTMie. Póki co bezdyskusyjnie numerem 1 jest dla mnie BMW, następnie mój DL , KTM i Explorer.
Myślicie, że w marcu po jeździe próbnej nowym DLem ta kolejność zostanie zaburzona?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adrian_DL1000 dnia Śro 17:08, 19 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Śro 18:06, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Właśnie wyszedłem z Suzuki Piaseczno i muszę się podzielić tą myślą z Wami...
Chcę nowego Vstrom 1000!
Podoba mi się jego wygląd na żywo, siedziało mi się bardzo dobrze, to jest naprawdę nowa konstrukcja, nie lift jak Vstrom650.
Nie wiem kiedy ale będę go miał prędzej czy później:) |
Myślę, że jest to mocne stwierdzenie bez jazdy próbnej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Śro 19:11, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ja też bym poczekał na jazdę próbną. Mam uwagi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:07, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
z cenami Suzuki będzie pewnie tak jak z małym DL, na początku jak to była nowość wołali 36.5k i ani trochę mniej, po 3 latach można nabyć nówkę z salonu w okolicach 30k i to już jest znacznie bardziej konkurencyjna cena.
Także za 3 latka duże DL-e będą pewnie w różnych wyprzedażach po 40 tys. i chętni się znajdą, bo za tyle to jednak ani (nowego) bmw, ani ktm1190 ani xtz1200 się nie kupi.
Myślę też, że rynkiem na koniec roku może mocniej zamieszać Honda z reaktywowaną Afryką twin o poj. 750-1000, ma to być prostsza konstrukcja niż napakowane elektroniką bm-ki czy ktm-y, więc możliwe że i cena będzie odpowiedni niższa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:09, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Bardziej martwi mnie fakt, że kompletnie ubrany Sztormiak będzie kosztował 62 tys. zł |
Czy konkurencja, kompletnie ubrana kosztuje też tyle czy znacznie więcej (KTM, Triumph, BMW)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:27, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ciekawa kolejność, Adrian. Mnie te 150 KM KTM-a bardzo zachęca, ale niestety jedyny dealer w Warszawie to jakaś pomyłka i o jazdę testową chyba trzeba by ich było błagać na kolanach. Niby 100 KM w DL 1000 jest w porządku, ale 150 KM to o połowę lepiej!
A i nie nazywałbym nowego V-Stroma 1000 całkiem nową konstrukcją, skoro silnik jest w zasadzie ten sam. Niby moment ma mieć niżej, ale to da się osiągnąć i w poprzednim - odpowiednim urządzeniem. Rama może i jest nieco inna, ale pewnie raczej przeprojektowana, aniżeli zaprojektowana od nowa. Sylwetka motocykla jest bardzo, bardzo podobna do obecnej!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|