VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Nowy V-Strom 1000 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 15:35, 06 Lis 2013
papciu
A2

 
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2





MichaelloEs napisał:
I w gs-ach takze tak jest? Jaki to ma cel? ubrudzic?Very Happy
Opadaja rece:P


W GSie jest wał kardana


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:37, 06 Lis 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





papciu napisał:
MichaelloEs napisał:
I w gs-ach takze tak jest? Jaki to ma cel? ubrudzic?Very Happy
Opadaja rece:P


W GSie jest wał kardana


W dużym. W małym jest łańcuch.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:29, 06 Lis 2013
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Ja chciałem dodać w temacie, że jedno jest pewne nowy 1000 ma fatalną ochronę przed wiatrem! Nawet na postoju można poczuć solidny wiat we włosach!!



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Śro 18:30, 06 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:35, 06 Lis 2013
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1902
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





Za mało fotek żeby sobie opinie wyrobić, ale widać ze można by było parę rzeczy zrobić lepiej!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:19, 06 Lis 2013
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





Zazdroszczę tym gościom co z tyłu stoją mogą podziwiać dziurki w tłumiku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:24, 06 Lis 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





baltex napisał:
Zazdroszczę tym gościom co z tyłu stoją mogą podziwiać dziurki w tłumiku.


10/10 Very Happy

A takie rzeczy jak trudność w myciu plastiku to ciekawe spostrzeżenia, ale jak dla mnie to absolutnie niewpływające na to, czy motocykl mi się podoba czy nie. Tak samo - czy bym go kupił, czy też nie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:33, 07 Lis 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





No wiesz, DL ma być przecież najlepszy we wszystkim, więc powinien się właściwie myć sam...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:25, 07 Lis 2013
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





cynek napisał:
No wiesz, DL ma być przecież najlepszy we wszystkim, więc powinien się właściwie myć sam...


Hehehe Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:02, 08 Lis 2013
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1263
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





biblo napisał:
Inspektor napisał:
Roli napisał:
Inspektor napisał:
A czy zna ktoś wysokość siedzenia w nowym Dl 1000? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji.



Wysokość siedzenia 850mm.


Hm... a miał być dla niższych też. 850mm to nie tak mało. Jeżeli będzie wąskie to może nie będzie tak źle.
A czy ta wysokość jest regulowana?


Raczej nie, bo jako opcje występują dodatkowe siedzenia: niższe i wyższe.


Widzę, że na stronie Suzuki nowego V Strom 1000 pojawiły się zaraz informacje po tym jak pytałem o wysokość siedzenia.
Szacun za szybką interwencję dla Suzuki Motor Poland!

A więc oficjalnie: wysokość siedzenia 850mm a po zastosowaniu akcesoryjnej kanapy możliwa regulacja +/- 20 mm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:53, 08 Lis 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A kanapa 1500 PLN Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:23, 10 Lis 2013
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Pompowana poduszka z Decathlonu za 25zl umożliwia regulacje +/-50mm Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:39, 10 Lis 2013
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





polsky napisał:
Pompowana poduszka z Decathlonu za 25zl umożliwia regulacje +/-50mm Mr. Green


Laughing

I masaż tyła gratis Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:34, 11 Lis 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





No i laski się łatwiej podrywa z taką poduchą. Co nie laski?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:52, 07 Gru 2013
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1263
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





A cena w unionmoto 45 500zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:33, 08 Gru 2013
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





No i jak tam z cenami w Polsce nowego DL-a ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:24, 08 Gru 2013
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





na allegro wystawione są za 45k i 46k


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:49, 08 Gru 2013
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Mowso napisał:
na allegro wystawione są za 45k i 46k
To są motocykle z importu prywatnego nie z sieci. Gdyby tyle kosztowały w polskiej sieci to sprzedaż by poszybowała...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:06, 09 Gru 2013
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





Cen jeszcze w Gdyńskim Suzuki nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:43, 09 Gru 2013
DanielPZ
A

 
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowo Podgórne





A może by tak kupić kilka i w konter wsadzić. Cena w USA zaiste dobra
12699 $ ( 39400 PLN ). Mowa o nowym bez rabatów, upustów.

Polak mądrą osobą jest i raczej stąd ceny jakie już widzimy w prywatnym imporcie to 45000 zł. Miejmy nadzieję, że przyhamują dealerów.

http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/V-Strom%201000/2014/DL1000A.aspx

Pozdrawiam
Daniel


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:00, 09 Gru 2013
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Jak będą kosztować na allegro 45k zł, to myślę, że u dealerów będzie można wytargować niewiele drożej. Zobaczymy za miesiąc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hada dnia Pon 23:00, 09 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:06, 09 Gru 2013
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





DanielPZ napisał:
A może by tak kupić kilka i w konter wsadzić. Cena w USA zaiste dobra
12699 $ ( 39400 PLN ). Mowa o nowym bez rabatów, upustów.

Polak mądrą osobą jest i raczej stąd ceny jakie już widzimy w prywatnym imporcie to 45000 zł. Miejmy nadzieję, że przyhamują dealerów.

http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/V-Strom%201000/2014/DL1000A.aspx

Pozdrawiam
Daniel

Dolicz do tego dość wysokie cło od nowego pojazdu. Z USA opłaca się sprowadzać złom (baaaardzo) i pojazdy z przebiegiem większym niż 6000 (nie pamiętam czy mil czy km) -> niższe cło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:23, 09 Gru 2013
yatza
A2

 
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Cycle World opublikował wrażenia z pierwszej jazdy:
http://www.cycleworld.com/2013/12/07/2014-suzuki-v-strom-1000-first-ride-review-specs-photos/

Kontrola trakcji w wykonaniu Suzuki ponoć daje radę, choć "w trudnym terenie(...) jedynym rozwiązaniem będzie jej wyłączenie i zdanie się na swoją fachowość" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:54, 10 Gru 2013
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





Matt napisał:
DanielPZ napisał:
A może by tak kupić kilka i w konter wsadzić. Cena w USA zaiste dobra
12699 $ ( 39400 PLN ). Mowa o nowym bez rabatów, upustów.

Polak mądrą osobą jest i raczej stąd ceny jakie już widzimy w prywatnym imporcie to 45000 zł. Miejmy nadzieję, że przyhamują dealerów.

http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/V-Strom%201000/2014/DL1000A.aspx

Pozdrawiam
Daniel

Dolicz do tego dość wysokie cło od nowego pojazdu. Z USA opłaca się sprowadzać złom (baaaardzo) i pojazdy z przebiegiem większym niż 6000 (nie pamiętam czy mil czy km) -> niższe cło.
Cytat:


lub znalezc kogos, kto sie sprowadza ze Stanow do Polski na tzw. "mienie przesiedlencze" wtedy odpada clo, vat i podatek... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:57, 10 Gru 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Spokojnie. Lada dzień będą w salonach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:01, 10 Gru 2013
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Będą. Dziś dostałem plakaty, banery wywieszki i naklejki do nowego DL1000. Więc już niedługo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:59, 17 Gru 2013
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





jeśli te dane się sprawdzą, to z ceną zaledwie o 10% wyższą od małego duży DL ma szansę przebić sukces 650-tki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 23:24, 17 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:52, 17 Gru 2013
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2910
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





tdm napisał:
jeśli te dane się sprawdzą, to z ceną zaledwie o 10% wyższą od małego duży DL ma szansę przebić sukces 650-tki.


Jak to liczysz??? Katalogowa cena małego DL-a to ~36,5 kPLN. Dodatkowe 10% więcej daje około 40 tys. zł - a tyle duży DL na pewno nie będzie kosztował...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 23:52, 17 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:24, 18 Gru 2013
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





biblo napisał:
40 tys. zł - a tyle duży DL na pewno nie będzie kosztował...


cenę wziąłem z tego artykułu
http://www.cycleworld.com/2013/12/07/2014-suzuki-v-strom-1000-first-ride-review-specs-photos/
ale faktycznie, zbyt tanio jakby wychodzi...

Przejrzałem ceny dl650 2012 jakie podaje ten sam serwis - w tym artykule: http://www.cycleworld.com/2012/06/25/2012-suzuki-v-strom-650-abs-adventure-riding-impression/ podano że golas 650 kosztuje u nich 8300usd. Skoro u nas ten sam model kosztuje 36,5 tys. to korzystając z prostego przeliczenia wychodzi, że przy sprzedaży a USA dl1000 po 12.700usd u nas powinien on kosztować około 55.000zł.

hmmm, przy tej cenie szanse nowego modelu będą już zdecydowanie mniejsze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:24, 22 Gru 2013
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





W Anglii cena sie nie zmienila i na dzien dzisiejszej waluty 9.999£ daje 49.668.33 zl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:34, 25 Gru 2013
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Teścik przeprowadzony - chyba - przez zwykłego Pana Smitha (czyt. Kowalskiego)
http://www.youtube.com/watch?v=5ROmSkc0FTU

Co prawda porównywanie do Hayabusy miażdży... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 3:34, 07 Sty 2014
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Smile Sąsiad,kolo nie ma pojęcia o motocyklach,jedynie miły wątek z tego filmu to taki ze mieszkam tam i miło pooglądać filmik z trasy której robię codziennie,a tak po za tym nic a nic nie wnosi do tematu nowego DL-a.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:33, 09 Sty 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Relacja z premiery prasowej:
http://www.youtube.com/watch?v=KEmRWKASRrI

Ciekawe rozwiazanie zmiany kata nachylenia szyby. Ciekaw jestem jak to bedzie w rzeczywistosci sie sprawowac i czy bedzie dostepne w standardzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:19, 09 Sty 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Dober napisał:
Relacja z premiery prasowej:
http://www.youtube.com/watch?v=KEmRWKASRrI

Ciekawe rozwiazanie zmiany kata nachylenia szyby. Ciekaw jestem jak to bedzie w rzeczywistosci sie sprawowac i czy bedzie dostepne w standardzie.


ciekawą koncepcję przedstawiono w tej prezentacji, duży DL nie jako kolejny konkurent Bmw GS-a, ale jako wypełnienie luki pomiędzy ciężkimi motocyklami 1200 a lekkimi 600-700-tkami. Szybszy i trochę cięższy niż małe turystyki, ale nie tak ciężki jak duże, zaprojektowany typowo utylitarnie - ma to sens. Mam jednego kolege który na motocyklach jeździ od wielu lat, ostatnio bardzo się napalił na ST1200, niestety po kilku przejażdżkach stwierdził, że jednak zbyt duża masa na tyle mu przeszkadza w codziennym użytkowaniu, że rezygnuje z tego pomysłu na rzecz czegoś lżejszego. Więc widać są lidzie którzy nie gustują w tym, aby motocykl był wielki ciężki i napakowany mocą po brzegi.
Szkoda tylko, że projektanci Suzuki nie zatrudnili kogoś, kto nadałby tej konstrukcji lepszy efekt wizualny...

P.s. - Dober, czemu się już nie odzywasz, obraziłeś się czy co?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:30, 09 Sty 2014
instruktor
Motonita

 
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 681
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łask





Ogół wizualny tego nowego 1000-ca jest do przełknięcia - osobiście przeszkadza mi jedynie ten kaczy dziób, tak powszechnie ostatnio stosowany niestety.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:38, 09 Sty 2014
Roli
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 719
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Pojemność kufrów:
górny - 35l
boczne - 29l/26l

Moim zdaniem trochę małe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roli dnia Czw 23:43, 09 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 3:58, 10 Sty 2014
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Ja nie jestem pod wrażeniem pojazdu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:55, 10 Sty 2014
Barthii
A1

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Ja też nie, a szkoda. Wydaje mi się że on jest nawet brzydszy niż poprzedni GS


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:11, 10 Sty 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1263
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Moim zdaniem kufry powinny być takie aby udało się schować dwa kaski a tak chyba nie będzie:(


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:25, 16 Sty 2014
yatza
A2

 
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Kolejna recenzja: http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/first-uk-ride-suzuki-v-strom-1000-review/24312.html

Wrażenia Visordown jak i komentarze pod artykułem raczej średnie.
Opinie sprowadzają się do: to dobry, przyzwoity motocykl, oferta kierowana do tych, którzy może skusiliby się na GS, Multistradę czy KTM 1190 gdyby nie były one takie wielkie i takie drogie. Jednak przy obecnej cenie raczej słabo konkuruje z Tigerem 800 czy nawet 1190 Adventure.

Według recenzji gdyby cena było w okolicach £8500, nawet kosztem braku kontroli trakcji (która przy 99 KM być może nie jest taka niezbędna), motocykl byłby lepszą ofertą. Wówczas można byłoby powiedzieć: "To świetny motocykl za te pieniądze. Zabierz żonę i jedź w trasę. Miej kupę frajdy z jazdy. Zrób na nim wszystko. Kup go."


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yatza dnia Czw 23:37, 16 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:43, 17 Sty 2014
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Nie wiem czy ktoś tu pisał to, ale znana jest już cena w PL. Za nowego DL1000 będziemy zmuszeniu wypłacić z konta 49 990zł brutto. To tak dla informacji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hada dnia Pią 10:44, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:51, 17 Sty 2014
iparts
A1

 
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





To pogratuluj spostrzegawczości swojej wybrance. Co do DL 1000 to ciekawie się zapowiada, czekamy na pierwsze wrażenia z jazdy Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez iparts dnia Pią 10:51, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:43, 17 Sty 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Hada napisał:
Nie wiem czy ktoś tu pisał to, ale znana jest już cena w PL. Za nowego DL1000 będziemy zmuszeniu wypłacić z konta 49 990zł brutto. To tak dla informacji.


cena wysoka, za 51 tys. można nabyć nową ST1200, która jest chyba lepszym motocyklem, bardziej uniwersalnym. Możliwe jednak że podobnie jak z DL650 Suzuki po 2 latach spuści z tonu i obniży cenę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:47, 17 Sty 2014
brono
A2

 
Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 56
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Brzeg





Pojawił się już oficjalny cennik Suzuki. Nowy DL 1000 - 49.999.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:10, 17 Sty 2014
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





tdm napisał:
Hada napisał:
Nie wiem czy ktoś tu pisał to, ale znana jest już cena w PL. Za nowego DL1000 będziemy zmuszeniu wypłacić z konta 49 990zł brutto. To tak dla informacji.


cena wysoka, za 51 tys. można nabyć nową ST1200, która jest chyba lepszym motocyklem, bardziej uniwersalnym. Możliwe jednak że podobnie jak z DL650 Suzuki po 2 latach spuści z tonu i obniży cenę.
Lepszy/gorszy... Może nie dla Ciebie? Przede wszystkim przed wysnuciem jakichkolwiek wniosków to najlepiej jest porównać wspomniane wyżej modele empirycznie. Aż dziw, że w wypowiedzi nie pojawił się w król R1200GS Razz

BTW. Suzuki nie miało intencji projektować motocykla konkurującego z tymi "spaślakami" a raczej jako uzupełnienie luki między 800cc a >1200cc Smile - przynajmniej tak mówią Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:19, 17 Sty 2014
totencham
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 481
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Matt napisał:
Lepszy/gorszy... Może nie dla Ciebie? Przede wszystkim przed wysnuciem jakichkolwiek wniosków to najlepiej jest porównać wspomniane wyżej modele empirycznie. Aż dziw, że w wypowiedzi nie pojawił się w król R1200GS Razz

BTW. Suzuki nie miało intencji projektować motocykla konkurującego z tymi "spaślakami" a raczej jako uzupełnienie luki między 800cc a >1200cc Smile - przynajmniej tak mówią Very Happy


Zastanawiam się jednak, co by miał ten motocykl uzupełniać, jeśli tak to odbierać Smile Chyba po prostu motocykl z silnikiem około litra i łańcuchem a nie wałem (no chyba że chodzi o moc...). Cena chyba nie jest zła, za wszystkie wyżej wspomniane (w tym GS:)) ceny zaczynają się od 60 tys. raczej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:15, 17 Sty 2014
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





totencham napisał:
Matt napisał:
Lepszy/gorszy... Może nie dla Ciebie? Przede wszystkim przed wysnuciem jakichkolwiek wniosków to najlepiej jest porównać wspomniane wyżej modele empirycznie. Aż dziw, że w wypowiedzi nie pojawił się w król R1200GS Razz

BTW. Suzuki nie miało intencji projektować motocykla konkurującego z tymi "spaślakami" a raczej jako uzupełnienie luki między 800cc a >1200cc Smile - przynajmniej tak mówią Very Happy


Zastanawiam się jednak, co by miał ten motocykl uzupełniać, jeśli tak to odbierać Smile Chyba po prostu motocykl z silnikiem około litra i łańcuchem a nie wałem (no chyba że chodzi o moc...). Cena chyba nie jest zła, za wszystkie wyżej wspomniane (w tym GS:)) ceny zaczynają się od 60 tys. raczej...

https://www.youtube.com/watch?v=KEmRWKASRrI&list=TLhBRBImAI-kDrk48lsu8f1txvOa_Q8paq


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:06, 17 Sty 2014
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





[quote="Matt"][quote="tdm"]
Hada napisał:

BTW. Suzuki nie miało intencji projektować motocykla konkurującego z tymi "spaślakami" a raczej jako uzupełnienie luki między 800cc a >1200cc Smile - przynajmniej tak mówią Very Happy


Jakimi spaślakami? Z tego co znalazłem nowy DL 1000 waży 228kg a stary GS 1200 czyli od 2010-2013 waży 229kg... wiec to raczej bełkot marketingowy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:58, 17 Sty 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Matt napisał:
Lepszy/gorszy... Przede wszystkim przed wysnuciem jakichkolwiek wniosków to najlepiej jest porównać wspomniane wyżej modele


Ok, no to porównajmy:
na korzyść Yamahy xtz1200:
- więcej mocy (11 KM i Nm) i regulacja map wtrysku,
- o 3L większy bak,
- 40mm więcej prześwitu,
- 40mm więcej skoku amortyzatorów,
- prawie dwukrotnie dłuższe okresy serwisowe,
- stalowa rama którą można naprawić,
- mocne hamulce,
- regulacja dobicia i odbicia,
- regulacja wysokości siedzenia,
- bezobsługowy napęd
- mocne, szprychowane koła.
No i to też motocykl japoński, od popularnej marki, o prostej bezawaryjnej konstrukcji. Przy okazji nie jest tak brzydki jak nowy DL.
Jedyna wyraźna różnica to waga.

Nie wiem doprawdy w czym DL1000 mógłby przebić Yamahę. Regulacją pochylenia szybki przedniej... Smile
Jeśli - tak jak się zanosi - będą oferowane w tej samej cenie to dla mnie z tych dwóch wybór jest oczywisty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 21:57, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:42, 17 Sty 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1263
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Na stronie Yamahy podają, że waga XTZ 1200 gotowego do jazdy to 261kg. Jak więc wyszło 9 kg różnicy do 228kg DL'a 1000:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:23, 17 Sty 2014
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





[quote="Woytec"][quote="Matt"]
tdm napisał:
Hada napisał:

BTW. Suzuki nie miało intencji projektować motocykla konkurującego z tymi "spaślakami" a raczej jako uzupełnienie luki między 800cc a >1200cc Smile - przynajmniej tak mówią Very Happy


Jakimi spaślakami? Z tego co znalazłem nowy DL 1000 waży 228kg a stary GS 1200 czyli od 2010-2013 waży 229kg... wiec to raczej bełkot marketingowy...


Kto mnie tu takie nie moje słowa do ust wkłada Razz


Cytat:
Jeśli - tak jak się zanosi - będą oferowane w tej samej cenie to dla mnie z tych dwóch wybór jest oczywisty.


Jaka podobna cena?
XT1200 ST w wersji podstawowej - 60 900zł
DL1000 w tej samej wersji - 49 990zł

Jeśli 11tys. zł różnicy to ta sama cena i nic takiego, to zatrudnij mnie i płać mi swoją pensję Smile

Dowód:
http://www.yamaha-motor.eu/pl/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere.aspx


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hada dnia Wto 0:57, 21 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Nowy V-Strom 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 8 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin