Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy V-Strom 1000
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pią 20:57, 17 Sty 2014    Temat postu:

Cytat:
Jaka podobna cena?
XT1200 ST w wersji podstawowej - 60 900zł
DL650 w tej samej wersji - 49 990zł


Ale w tym Wrocku maly V-Strom trzyma cene!
Az 49.990 zl? Chyba pozlacany Wink

A tak na powaznie,to Hada-popraw cene lub model.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Pią 21:06, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:05, 17 Sty 2014    Temat postu:

Gubię się już trochę w tych masach. Mógłby ktoś jednoznacznie stwierdzić jakie są masy z paliwem i bez paliwa nowego DL 650 i nowego DL 1000?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:10, 17 Sty 2014    Temat postu:

Hada napisał:


Cytat:
Jeśli - tak jak się zanosi - będą oferowane w tej samej cenie to dla mnie z tych dwóch wybór jest oczywisty.


Jaka podobna cena?
XT1200 ST w wersji podstawowej - 60 900zł
DL650 w tej samej wersji - 49 990zł

Jeśli 11tys. zł różnicy to ta sama cena i nic takiego, to zatrudnij mnie i płać mi swoją pensję Smile

Dowód:
[link widoczny dla zalogowanych]


Co do ceny: ponieważ Yamaha ma już ten model w ofercie od jakiegoś czasu na allegro są oferty sprzedaży NOWYCH xtz1200 z 2012 po 48tys. a z 2013 - po 51tys. W ofercie wskazano, że dowolny kolor do wyboru - widocznie w tej cenie mają więcej sztuk. Oferty pochodzą od 3 różnych dealerów.
DL1000 to nowość, cena 50tys. i trochę sobie poczekamy zanim spadnie.

Więc przyznasz, że jednak niezbyt się różnią cenowo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 21:17, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:17, 17 Sty 2014    Temat postu:

No tak, faktycznie, realnie ceny podobne. Ale jak zaznaczyłeś, 1000 jest nowością. Za 3 lata będzie pewnie bezkonkurencyjny pod względem ceny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:24, 17 Sty 2014    Temat postu:

z ciekawostek: w ciągu najbliższego roku Honda planuje włączyć się do gry w tym segmencie pojemnościowym z nową Afryką. Ostatnie przecieki mówią o silniku 750-1000 i budowie uwzględniającej możliwość jazdy także poza asfaltem, przednie koło 21". Ma to być model lżejszy i prostszy od Crosstourera, więc i cena będzie niższa, możliwe że właśnie na poziomie DL1000.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 21:32, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 22:03, 17 Sty 2014    Temat postu:

@ tdm nie twierdze ze XTZ 1200 to zly motocykl. Moim zdaniem dobry, ale wcale nie musu byc lepszy od DL 1000. Jest po prostu inny.

Cena jest taka bo motocykl sie nie sprzedaje. Proste.
w niemczech zarejstrowano rocznie ok 400 sztück ( ile w tym jeszcze demo - nie wiadomo )
co do szprychowych kol to tez bez zachwytu. zapomniales dodac ze sa ciezsze niz aluminiowe i zalecaja je co 5 tys kilometrow sprawdzac,kontrolowac szpychy.

49.900 to tez tylko cena na papierze. Jak znam zycie ( a troche znam ) to juz na jesieni kupisz go za 45.900 a wprzyszlym roku 41900.
Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 22:05, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 23:31, 17 Sty 2014    Temat postu:

może i racja, za 40tys. Suzi będzie bardziej konkurencyjne, tak jak pisałem wcześniej. W sumie w tej cenie to dl1000 może nawet zagrozić pozycji dl650, który będzie od niego wówczas tańszy tylko o 10 tys.

Z tymi 400 szt. st1200 to mnie zaskoczyłeś, ale może dlatego na allegro takie pustki jeśli chodzi o używane modele. Pewnie Niemcy naganiani wszechobecnymi reklamami wolą rodzime bmw nie patrząc że Yamaha wcale mu nie ustępuje. Czego jak czego, ale promocji to niemiecka marka nie zaniedbuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pon 22:28, 20 Sty 2014    Temat postu:

Korekta Laughing

Suzuki wydluzylo serwis nowego DL 1000 z 6.000 do 12.000 km
czyli, pierwszy po 1.Tkm, a potem co 12 Tkm albo raz w roku.
Mysle ze rozsadna decyzja , suzuki uwierzylo w swoj produkt Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 23:56, 20 Sty 2014    Temat postu:

jotes napisał:
Korekta Laughing

Suzuki wydluzylo serwis nowego DL 1000 z 6.000 do 12.000 km
czyli, pierwszy po 1.Tkm, a potem co 12 Tkm albo raz w roku.
Mysle ze rozsadna decyzja , suzuki uwierzylo w swoj produkt Very Happy


Ja bym napisał, że z ciężkim sercem zrezygnowali z zarabiania na niepotrzebnym półserwisie. A tak, raz a konkretnie, bo przeglądy co 6000km w dużym turystyku to pomyłka by była.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lucik
A2



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 18:01, 21 Sty 2014    Temat postu:

No i te przeglądy co 12tyś. do mnie przemawiają najbardziej. To jest to na co czekałem jeżeli chodzi o Suzuki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 18:45, 21 Sty 2014    Temat postu:

lucik napisał:
No i te przeglądy co 12tyś. do mnie przemawiają najbardziej. To jest to na co czekałem jeżeli chodzi o Suzuki.
W DL650 też mogliby wydłużyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Wto 19:50, 21 Sty 2014    Temat postu:

Podali cene- 49 990zl. [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Wto 20:57, 21 Sty 2014    Temat postu:

Ciekawe czy zwiększone interwały wiążą się z jakimiś konkretnymi zmianami w silniku czy po prostu wychodzą z założenia, że po 12 latach oleje są "ciut" wyższej jakości niż w 2002r? Wink I idąc dalej tym tropem, jak DL1000 K2-K8 czułby się przy wysokiej klasy syntetyku wymienianym co 12tkm? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 22:56, 21 Sty 2014    Temat postu:

lasooch napisał:
Ciekawe czy zwiększone interwały wiążą się z jakimiś konkretnymi zmianami w silniku czy po prostu wychodzą z założenia, że po 12 latach oleje są "ciut" wyższej jakości niż w 2002r? Wink I idąc dalej tym tropem, jak DL1000 K2-K8 czułby się przy wysokiej klasy syntetyku wymienianym co 12tkm? Smile


Dokładnie nad tym samym zacząłem się zastanawiać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 21:44, 22 Sty 2014    Temat postu:

A jak wam się podoba test nowego DL w lutowym motocyklu. Ja strasznie się zawiodłem spodziewałem się głębokiej analizy pełnej tabel i wykresów. A tu jakiś gość opowiada o zamarzniętych kałużach w Hiszpanii. Ani to nie była rzetelna analiza ani tekst sponsorowany. Więcej dowiedziałem się z naszego forum niż z motocykla szkoda bo uważałem ich za najlepszą prasę motocyklową w Polsce. Czuję że prędzej ktoś z naszych weźmie moto na jazdę próbną i napisze coś sensownego niż oni się wypowiedzą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 10:42, 23 Sty 2014    Temat postu:

V-Told napisał:
lasooch napisał:
Ciekawe czy zwiększone interwały wiążą się z jakimiś konkretnymi zmianami w silniku czy po prostu wychodzą z założenia, że po 12 latach oleje są "ciut" wyższej jakości niż w 2002r? Wink I idąc dalej tym tropem, jak DL1000 K2-K8 czułby się przy wysokiej klasy syntetyku wymienianym co 12tkm? Smile


Dokładnie nad tym samym zacząłem się zastanawiać.


Zadałem to pytanie serwisowi SMP. Odpowiedź jaką uzyskałem: "Nie ryzykowałbym i nie polecamy do starszych motocykli". Ale jak to jest naprawdę? Jak ktoś wleje i przejedzie od wymiany do wymiany to się dowiemy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hada dnia Czw 10:42, 23 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 14:54, 23 Sty 2014    Temat postu:

baltex napisał:
A jak wam się podoba test nowego DL w lutowym motocyklu. Ja strasznie się zawiodłem spodziewałem się głębokiej analizy pełnej tabel i wykresów. A tu jakiś gość opowiada o zamarzniętych kałużach w Hiszpanii. Ani to nie była rzetelna analiza ani tekst sponsorowany. Więcej dowiedziałem się z naszego forum


to samo jest z coraz większą ilością portali "motocyklowych", przeglądałem ostatnio test rękawic pt. "Rękawice SHIMA - nowe wrażenia z jazdy" [link widoczny dla zalogowanych] w treści o jakichkolwiek wrażeniach z jazdy nie ma ani jednego słowa, autor artykułu nie miał nawet w ręce tego produktu.
Niestety, zamiast rzetelnych artykułów mamy coraz częściej ordynarne, pisane na zamówienie producenta, opłacane reklamy....


Spolski napisał:
lucik napisał:
No i te przeglądy co 12tyś. do mnie przemawiają najbardziej. To jest to na co czekałem jeżeli chodzi o Suzuki.
W DL650 też mogliby wydłużyć.

to prawda, przeglądy co 6 tys. km są rzadko spotykane. Jaka jest różnica pojemności oleju w nowym 650 i 1000 DL?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Czw 15:58, 23 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roli
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Śro 22:43, 29 Sty 2014    Temat postu:

tdm
Jaka jest różnica pojemności oleju w nowym 650 i 1000 DL?



Różnica wynosi 0,5L


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roli dnia Śro 22:52, 29 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 22:08, 03 Lut 2014    Temat postu:

pół litra oleju różnicy to niewiele, ciekawe dlaczego w dużym zmienili okres serwisowy a w małym dl nie zmienili.

a z innej beczki: co myślicie o nowym BMW 800 gs Adventure jako konkurencja dla dl1000? Koszt zakupu podobny.
Czy ktoś się orientuje czy przy okazji liftingu modelu poprawili te części, które lubiły nawalać w bmw, czy też lifting wyłącznie stylistyczny?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pon 22:36, 03 Lut 2014    Temat postu:

800GS i duży DL to dwie różne bajki...
800 GSA to właściwie to samo co zwykłe 800GS. Z większych różnic to GSA ma większy zbiornik paliwa i kilka elektronicznych dupereli.
A z dużym DLem i 800GSA to jak z Afriką i Varadero. Niby następca, ale zupełnie co innego...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 19:13, 04 Lut 2014    Temat postu:

tdm napisał:
pół litra oleju różnicy to niewiele, ciekawe dlaczego w dużym zmienili okres serwisowy a w małym dl nie zmienili.

a z innej beczki: co myślicie o nowym BMW 800 gs Adventure jako konkurencja dla dl1000? Koszt zakupu podobny.
Czy ktoś się orientuje czy przy okazji liftingu modelu poprawili te części, które lubiły nawalać w bmw, czy też lifting wyłącznie stylistyczny?


Pojeździłem trochę F800GS Adventure i maszyna absolutnie zaskoczyła mnie zawieszeniem. Nie jeździłem drugim tak doskonale wybierającym dziury motocyklem. Przejazd przez progi zwalniające to abstrakcja - motocykl niemal nie zmienia położenia, a wszystko absorbuje zawieszenie. Zwykłym F 800 GS jeździłem jakiś czas temu i nie pamiętam tego aż tak dobrze, ale na pewno tak nie chodził. Generalnie nie byłem nim zachwycony, podczas gdy Adventure jest super. Adventure'a miałem z nowo wprowadzoną ESĄ i działa doskonale. Na koło oba całkiem ładnie stają Wink
Silnik jest moim zdaniem taki sobie - trzeba go mocno kręcić, a dynamika w stosunku do DL 1000 leży, mimo że różnica w KM nie jest duża. Charakterystyka też mi specjalnie nie odpowiada, bo brakuje tego "V-kowego" powera przy odkręcaniu manetki. Ochrona przed wiatrem do ok. 120 km/h znośna, ale moim zdaniem mimo turystycznej szyby zdecydowanie do poprawy, bo szybsze przeloty nie są przez to specjalnie komfortowe.
Do kanapy jakoś nie miałem zastrzeżeń, natomiast jest wysoko. Raczej wygodnie, a do tego nogi mocno wyprostowane i pozycja - w moim odczuciu - zwiększająca poczucie kontroli. Siedzi się na czubku świata. Kierownica szeroka, co też mi odpowiada - ułatwia prowadzenie. Naprawdę byłem zaskoczony pozytywnie. Wygląd - rzecz gustu. Zatrzymując się w paru miejscach Warszawy kilka osób robiło sobie z nim zdjęcia, a parę zagadywało nt. BMW. Bardzo pozytywnie wspominam - to tak a propos ostatnich dyskusji o wizerunku ludzi jeżdżących motocyklami BMW Smile
Jeśli nowy duży GS ma takie zawieszenie, to "I'm sold".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoJoker
A1



Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 16:47, 05 Lut 2014    Temat postu:

Witam , a jak by ktoś zechciał po testować nowego DL to zapraszam do świętego miasta , od 25 Lutego do 1 marca, mamy testówkę , a po 30 marca będzie na stanie przez cały sezon !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wiedźma
A



Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puszcza Mariańska

PostWysłany: Śro 18:15, 05 Lut 2014    Temat postu:

I to jest dobra wiadomość - nareszcie. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 19:39, 05 Lut 2014    Temat postu:

A była lub będzie kiedyś oficjalna premiera w Polsce?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoJoker
A1



Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 8:45, 06 Lut 2014    Temat postu:

będzie! , Tragi moto w Warszawie, mam nadzieje .
Na razie importer nic nie donosi . Na Polskę przyszły dwie pierwsze sztuki z produkcji 2103.
Do oficjalnej sprzedaży będą dostępne pod koniec marca , produkcja 2014.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nats
A2



Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: duze miasto

PostWysłany: Czw 14:44, 06 Lut 2014    Temat postu:

Czy mogę zapisac sie na 28 lutego około południa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoJoker
A1



Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 14:59, 06 Lut 2014    Temat postu:

A czemu nie ?
Tylko poprosze o dane , może na e-meila


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Czw 17:39, 06 Lut 2014    Temat postu:

Cos wiadomo o premierze/jazdach w Krakowie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoJoker
A1



Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 18:09, 06 Lut 2014    Temat postu:

Trzeba uderzyć do Rider-ów
(12) 655 42 00


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cilip
Motocyklista



Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 22:17, 06 Lut 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejW
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pią 13:58, 07 Lut 2014    Temat postu:

Chyba tyle już go oglądałem, że coraz bardziej mi się podoba... efekt ekspozycji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pią 14:17, 07 Lut 2014    Temat postu:

Moze porzucisz GSa i wrocisz na lono Suzuki Wink))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejW
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pią 17:30, 07 Lut 2014    Temat postu:

No po pierwsze primo.... to ja nie mam gdzie wracać, bo Suzuki ciągle mam na stanie Smile. Po drugie primo... łańcuch. Po trzecie primo... najpierw niech oczy nasze ujrzą, a tyłki wygniotą siedzisko... jeśli będzie wart, to tylko krowa nie mienia poglądów prawda?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mezzo
A



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa (Wawer)

PostWysłany: Pią 18:12, 07 Lut 2014    Temat postu:

@MotoJoker
A jak można się zapisać na jazdę testową nowym litrem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Breit
A2



Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 21:08, 08 Lut 2014    Temat postu:

ja bym kombinował tak, albo przedzwonić, a jak nie będą odbierać to maila napisać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoJoker
A1



Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 9:05, 10 Lut 2014    Temat postu:

pewnie pewnie ! powiadomie , jak już będzie na miejscu .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Czw 14:55, 13 Lut 2014    Temat postu:

No to dziś siedziałem i macałem. Pozostaje jeszcze jazda, może tym mnie pozytywnie zaskoczy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejW
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Czw 15:24, 13 Lut 2014    Temat postu:

Topinka.. to znaczy, że nie zaskoczył pozytywnie na razie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wiedźma
A



Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puszcza Mariańska

PostWysłany: Czw 15:41, 13 Lut 2014    Temat postu:

Topinka - więcej szczegółów prosimy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 16:11, 13 Lut 2014    Temat postu:

Wkleję tutaj swoje "gorące" uwagi z innego wątku, bo nie chce mi się pisać jeszcze raz Smile

Byłem w salonie Suzuki, pooglądałem, posiedziałem, posłuchałem basowego brzmienia wydechu i całkiem mi się podoba Smile Już na zdjęciach mi się podobał, a w rzeczywistości prezentuje się całkiem dobrze - również ta przednia "piętrowa" lampa i "dziób" tuż pod nią Smile Zapewne jeszcze lepiej wyglądałby z akcesoriami, tj. handbarami, gmolami, osłoną silnika, no i oryginalnym kuframi. Ciekaw też jestem tego nowego koloru, ni to beżowego, ni to khaki.

Jedyne moje zastrzeżenie, to sporo nieosłoniętych drobnych elementów: koło filtra oleju jakiś czujnik z cienkim przewodem, nieosłonięty zbiorniczek (chyba) płynu hamulcowego tylnego hamulca, jakieś cięgna mechanizmu wbudowanego w rurę wydechową przed tłumikiem, i coś tam jeszcze. Firmy akcesoryjne i nabywcy tego moto będą mieli co dopieszczać Smile

Schowek pod siedzeniem większy od dotychczasowego, ale pod boczki pod siedzeniem już nie zmieści się olejarka... Poza tym, wydaje mi się, że w porównaniu z moim małym DL-em, ciężej chodzi dźwignia sprzęgła (mimo, iż to hydraulika, a nie linka). Ma za to regulację (?) położenia (?), która być może pozwoli zniwelować tę niedogodność...

Regulacja pochylenia przedniej szyby rozwiązana bardzo pomysłowo, a sama szyba, mimo iż niezbyt duża, ma sporo załamań, które mogą robić za deflektory (pionowy i poziome).

Motocykl w Piasecznie jest niezarejestrowany, tak więc nie było mowy o jakichś jazdach próbnych Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 16:11, 13 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Czw 16:42, 13 Lut 2014    Temat postu:

Ogólnie zacznę od tego, że wizualnie mi średnio przypadł do gustu od pierwszego zdjęcia mam wrażenie jakby był składanką różnych motorów i to poskładana na siłę i pierwsze spojrzenie może trochę ten fakt poprawiło (może dlatego, że był czarny) ale tylko troszkę. Ale to są gusta i wiadomo co.. Co do pozycji za kierownicą to jest bardzo zbliżona do małego DLa ( co większości tu powinno odpowiadać) dla mnie troszkę za bardzo w motocyklu a nie na , ale to drobny szczegół. Solidne i myślę, że wygodne siedzisko jest minimalnie wyżej niż w małym i automatycznie Ci z niskim zawieszeniem mogą mieć problemy z nóżkami. Ja przy moim metr 80 mógłbym mieć siedzenie jeszcze nieco wyżej. Miałbym też lepszy kat ugięcia kolan, co dla mnie ma spore znacznie na długich trasach. Kierownica jest dość wysoka dla mnie ciut za wąska ale w mieście będzie na plus. Natomiast jak jestem przy kierownicy to dochodzimy do sedna sprawy. Czyli KOSZTÓW niestety tu i w innych elementach widać, że miało być tanio. Biorąc pod uwagę solidne lagi w pełni regulowanego solidnego przedniego zawiasa przymocowana do niego cieniutka jak palec kerowniczka wygląda jak z komara. podobnie patrząc na kose, podnóżki, cześć zastosowanych tworzyw trąca taniością a tak tanio to nie jest. Dla mnie jeszcze jeden minus na oko to ta wyglądająca na niedokończoną plątanina rur czujników i przewodów sterczących z silnika. Mało to estetyczne i na pewno umieszczone tak, że łatwo to uszkodzić a osłonę to nie wiem jak oni tam wcisną, ale jakaś jest.
To tak z minusów. Bo plusy też są. Jest tak jak pisałem fajne i pewnie dobre zawieszenie i z przodu i z tyłu. ogólnie dość zwarta sylwetka, która od strony kierowcy prezentuje się przyzwoicie. Prosty i czytelny kokpit. Szyba dość szeroka i w wysokość, która pewnie da dobrą ochronę przed wiatrem regulowana w dwóch płaszczyznach. Kilka przemyślanych rozwiązań ułatwiających użytkowanie. No i najważniejsze podobno fajnie jeździ, ale tego nie mogłem jeszcze sprawdzić. Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 18:25, 13 Lut 2014    Temat postu:

Inspektor napisał:
biblo, a jak oceniasz ciężar i rozłożenie masy oraz wysokość siedzenie i oparcie nóg o podłoże?


Ja mam 175 cm i nie miałem stóp opartych na płasko na ziemi, ale motocykl był praktycznie suchy. Po zatankowaniu i założeniu np. kufra centralnego sytuacja na pewno się poprawi. A jak nie, to jest akcesoryjne siedzenie niższe o 3 cm. Co do ciężaru i rozłożenia masy trudno mi się wypowiadać, ale mam wrażenie, że środek ciężkości nie jest najniżej... Wydaje mi się, że jest podobnie jak w moim małym DL-u, ale trzeba pamiętać, że ostatni raz miałem go "między nogami" 3-4 miesiące temu Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 18:32, 13 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Czw 18:54, 13 Lut 2014    Temat postu:

Mi środek ciężkości wydawał się bardzo nisko... Jak go przerzucałem na boki nogami, to tak leciutko tańczył. Potem na chwile dosiadłem nowego malucha i nie czułem różnicy. Za to jak wsiadłem na swój, to dopiero była krowa.
Do tego mam wrażenie, że kanapa kierowcy jest wąska, co pozwoli niższym kierowcom bez problemu operować maszyną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 19:19, 13 Lut 2014    Temat postu:

Wyszukiwanie środka ciężkości i "wczuwanie" się w suchy motocykl w salonie z wypastowaną podłogą Smile i pantoflach na nogach jest trochę trudne i niemiarodajne. Trzeba z tym poczekać do pierwszych jazd testowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 20:37, 13 Lut 2014    Temat postu:

Tak masz rację.Trzeba poczekać na jazdy próbne.
Mimo to wspomnę, że jak siadałem w salonie (również na suchego) GS 1200 i stawiałem do pionu od razu wiedziałem, że nie dla mnie. Nie bardzo radziłem sobie z taką masą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:29, 13 Lut 2014    Temat postu:

Inspektor napisał:
Tak masz rację.Trzeba poczekać na jazdy próbne.
Mimo to wspomnę, że jak siadałem w salonie (również na suchego) GS 1200 i stawiałem do pionu od razu wiedziałem, że nie dla mnie. Nie bardzo radziłem sobie z taką masą.


GS'a ciężko jest postawić do pionu, bo mocniej kładzie się na bok przy parkowaniu. Też miałem takie odczucia i jest to dosyć niewygodne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:13, 13 Lut 2014    Temat postu:

Inspektor napisał:
Tak masz rację.Trzeba poczekać na jazdy próbne.
Mimo to wspomnę, że jak siadałem w salonie (również na suchego) GS 1200 i stawiałem do pionu od razu wiedziałem, że nie dla mnie. Nie bardzo radziłem sobie z taką masą.

Taaa bo GS od nowego DLa 1000 jest o kilogram cięższy. 229 vs 228 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rommel
Motocyklista



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 7:45, 14 Lut 2014    Temat postu:

BMW jest cięższe, bo metal przetapiają z Panzerów IV i Tygrysów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wiedźma
A



Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puszcza Mariańska

PostWysłany: Pią 8:40, 14 Lut 2014    Temat postu:

Dzwoniłem wczoraj do Piaseczna i najprawdopodobniej od marca można będzie testować dużego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 22:45, 14 Lut 2014    Temat postu:

Dziś i ja byłem w Suzuki Piaseczno i widziałem nowego V-Stroma 1000 (ciekawe, bo nigdzie nie widzę teraz oznaczenia "DL" - czyżby coś miało się zmienić?), przysiadłem się i opinię mam podobną do tych, o których opowiadał mi jeden z ludzi z Suzuki. Mianowicie nowy DL 1000 na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach. Dziób nie jest tak straszny, a sylwetka podobna do obecnej (to można było zauważyć i wcześniej), tylko lżejsza i wrażenie bardziej plastikowe. Z drugiej strony okolice kokpitu sprawiają bardziej solidne wrażenie. Jest w standardzie komputer pokładowy, ABS, kontrola trakcji. Czego chcieć więcej. Kanapa może i wyższa, ale na pewno twardsza i pokryta jakimś dziwnym szorstkim materiałem.

Nagrałem krótki filmik z tym V-Stromem, który stoi w Suzuki Piaseczno:
http://www.youtube.com/watch?v=lT_KrVNUZKk
Pozaznaczałem w nim rzeczy, które rzuciły mi się w oko podczas oględzin. Generalnie jestem na tak, ale chyba bym go dla siebie nie kupił Smile

Natomiast przy mnie odbył się jeden z pierwszych zakupów nowego V-Stroma 1000 w Polsce - pozdrowienia dla pana, jeżeli to czyta!

EDIT: I tak, w okolicach marca bodajże nawet właśnie ten egzemplarz ma być zarejestrowany i gotowy do jazd próbnych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 22:46, 14 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Strona 9 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin