VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Nowy V-Strom 1000 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 21:57, 17 Sty 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Cytat:
Jaka podobna cena?
XT1200 ST w wersji podstawowej - 60 900zł
DL650 w tej samej wersji - 49 990zł


Ale w tym Wrocku maly V-Strom trzyma cene!
Az 49.990 zl? Chyba pozlacany Wink

A tak na powaznie,to Hada-popraw cene lub model.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Pią 22:06, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:05, 17 Sty 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Gubię się już trochę w tych masach. Mógłby ktoś jednoznacznie stwierdzić jakie są masy z paliwem i bez paliwa nowego DL 650 i nowego DL 1000?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:10, 17 Sty 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Hada napisał:


Cytat:
Jeśli - tak jak się zanosi - będą oferowane w tej samej cenie to dla mnie z tych dwóch wybór jest oczywisty.


Jaka podobna cena?
XT1200 ST w wersji podstawowej - 60 900zł
DL650 w tej samej wersji - 49 990zł

Jeśli 11tys. zł różnicy to ta sama cena i nic takiego, to zatrudnij mnie i płać mi swoją pensję Smile

Dowód:
http://www.yamaha-motor.eu/pl/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere.aspx


Co do ceny: ponieważ Yamaha ma już ten model w ofercie od jakiegoś czasu na allegro są oferty sprzedaży NOWYCH xtz1200 z 2012 po 48tys. a z 2013 - po 51tys. W ofercie wskazano, że dowolny kolor do wyboru - widocznie w tej cenie mają więcej sztuk. Oferty pochodzą od 3 różnych dealerów.
DL1000 to nowość, cena 50tys. i trochę sobie poczekamy zanim spadnie.

Więc przyznasz, że jednak niezbyt się różnią cenowo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 22:17, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:17, 17 Sty 2014
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





No tak, faktycznie, realnie ceny podobne. Ale jak zaznaczyłeś, 1000 jest nowością. Za 3 lata będzie pewnie bezkonkurencyjny pod względem ceny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:24, 17 Sty 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





z ciekawostek: w ciągu najbliższego roku Honda planuje włączyć się do gry w tym segmencie pojemnościowym z nową Afryką. Ostatnie przecieki mówią o silniku 750-1000 i budowie uwzględniającej możliwość jazdy także poza asfaltem, przednie koło 21". Ma to być model lżejszy i prostszy od Crosstourera, więc i cena będzie niższa, możliwe że właśnie na poziomie DL1000.
http://www.motogen.pl/Honda-Africa-Twin-jeszcze-w-tym-roku,3022.html
http://motovoyager.net/2013/08/honda-africa-twin-2-0-powrot-legendy-w-2014-roku/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 22:32, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:03, 17 Sty 2014
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1822
Przeczytał: 161 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





@ tdm nie twierdze ze XTZ 1200 to zly motocykl. Moim zdaniem dobry, ale wcale nie musu byc lepszy od DL 1000. Jest po prostu inny.

Cena jest taka bo motocykl sie nie sprzedaje. Proste.
w niemczech zarejstrowano rocznie ok 400 sztück ( ile w tym jeszcze demo - nie wiadomo )
co do szprychowych kol to tez bez zachwytu. zapomniales dodac ze sa ciezsze niz aluminiowe i zalecaja je co 5 tys kilometrow sprawdzac,kontrolowac szpychy.

49.900 to tez tylko cena na papierze. Jak znam zycie ( a troche znam ) to juz na jesieni kupisz go za 45.900 a wprzyszlym roku 41900.
Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 23:05, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:31, 18 Sty 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





może i racja, za 40tys. Suzi będzie bardziej konkurencyjne, tak jak pisałem wcześniej. W sumie w tej cenie to dl1000 może nawet zagrozić pozycji dl650, który będzie od niego wówczas tańszy tylko o 10 tys.

Z tymi 400 szt. st1200 to mnie zaskoczyłeś, ale może dlatego na allegro takie pustki jeśli chodzi o używane modele. Pewnie Niemcy naganiani wszechobecnymi reklamami wolą rodzime bmw nie patrząc że Yamaha wcale mu nie ustępuje. Czego jak czego, ale promocji to niemiecka marka nie zaniedbuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:28, 20 Sty 2014
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1822
Przeczytał: 161 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Korekta Laughing

Suzuki wydluzylo serwis nowego DL 1000 z 6.000 do 12.000 km
czyli, pierwszy po 1.Tkm, a potem co 12 Tkm albo raz w roku.
Mysle ze rozsadna decyzja , suzuki uwierzylo w swoj produkt Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:56, 21 Sty 2014
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





jotes napisał:
Korekta Laughing

Suzuki wydluzylo serwis nowego DL 1000 z 6.000 do 12.000 km
czyli, pierwszy po 1.Tkm, a potem co 12 Tkm albo raz w roku.
Mysle ze rozsadna decyzja , suzuki uwierzylo w swoj produkt Very Happy


Ja bym napisał, że z ciężkim sercem zrezygnowali z zarabiania na niepotrzebnym półserwisie. A tak, raz a konkretnie, bo przeglądy co 6000km w dużym turystyku to pomyłka by była.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:01, 21 Sty 2014
lucik
A2

 
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin





No i te przeglądy co 12tyś. do mnie przemawiają najbardziej. To jest to na co czekałem jeżeli chodzi o Suzuki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:45, 21 Sty 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





lucik napisał:
No i te przeglądy co 12tyś. do mnie przemawiają najbardziej. To jest to na co czekałem jeżeli chodzi o Suzuki.
W DL650 też mogliby wydłużyć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:50, 21 Sty 2014
Filip
Motonita

 
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Ursynów





Podali cene- 49 990zl. http://www.suzuki-moto.pl/cennik.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:57, 21 Sty 2014
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Ciekawe czy zwiększone interwały wiążą się z jakimiś konkretnymi zmianami w silniku czy po prostu wychodzą z założenia, że po 12 latach oleje są "ciut" wyższej jakości niż w 2002r? Wink I idąc dalej tym tropem, jak DL1000 K2-K8 czułby się przy wysokiej klasy syntetyku wymienianym co 12tkm? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:56, 21 Sty 2014
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





lasooch napisał:
Ciekawe czy zwiększone interwały wiążą się z jakimiś konkretnymi zmianami w silniku czy po prostu wychodzą z założenia, że po 12 latach oleje są "ciut" wyższej jakości niż w 2002r? Wink I idąc dalej tym tropem, jak DL1000 K2-K8 czułby się przy wysokiej klasy syntetyku wymienianym co 12tkm? Smile


Dokładnie nad tym samym zacząłem się zastanawiać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:44, 22 Sty 2014
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





A jak wam się podoba test nowego DL w lutowym motocyklu. Ja strasznie się zawiodłem spodziewałem się głębokiej analizy pełnej tabel i wykresów. A tu jakiś gość opowiada o zamarzniętych kałużach w Hiszpanii. Ani to nie była rzetelna analiza ani tekst sponsorowany. Więcej dowiedziałem się z naszego forum niż z motocykla szkoda bo uważałem ich za najlepszą prasę motocyklową w Polsce. Czuję że prędzej ktoś z naszych weźmie moto na jazdę próbną i napisze coś sensownego niż oni się wypowiedzą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:42, 23 Sty 2014
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





V-Told napisał:
lasooch napisał:
Ciekawe czy zwiększone interwały wiążą się z jakimiś konkretnymi zmianami w silniku czy po prostu wychodzą z założenia, że po 12 latach oleje są "ciut" wyższej jakości niż w 2002r? Wink I idąc dalej tym tropem, jak DL1000 K2-K8 czułby się przy wysokiej klasy syntetyku wymienianym co 12tkm? Smile


Dokładnie nad tym samym zacząłem się zastanawiać.


Zadałem to pytanie serwisowi SMP. Odpowiedź jaką uzyskałem: "Nie ryzykowałbym i nie polecamy do starszych motocykli". Ale jak to jest naprawdę? Jak ktoś wleje i przejedzie od wymiany do wymiany to się dowiemy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hada dnia Czw 11:42, 23 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:54, 23 Sty 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





baltex napisał:
A jak wam się podoba test nowego DL w lutowym motocyklu. Ja strasznie się zawiodłem spodziewałem się głębokiej analizy pełnej tabel i wykresów. A tu jakiś gość opowiada o zamarzniętych kałużach w Hiszpanii. Ani to nie była rzetelna analiza ani tekst sponsorowany. Więcej dowiedziałem się z naszego forum


to samo jest z coraz większą ilością portali "motocyklowych", przeglądałem ostatnio test rękawic pt. "Rękawice SHIMA - nowe wrażenia z jazdy" http://www.scigacz.pl/Rekawice,SHIMA,VRS-1,nowe,wrazenia,z,jazdy,20936.html, w treści o jakichkolwiek wrażeniach z jazdy nie ma ani jednego słowa, autor artykułu nie miał nawet w ręce tego produktu.
Niestety, zamiast rzetelnych artykułów mamy coraz częściej ordynarne, pisane na zamówienie producenta, opłacane reklamy....


Spolski napisał:
lucik napisał:
No i te przeglądy co 12tyś. do mnie przemawiają najbardziej. To jest to na co czekałem jeżeli chodzi o Suzuki.
W DL650 też mogliby wydłużyć.

to prawda, przeglądy co 6 tys. km są rzadko spotykane. Jaka jest różnica pojemności oleju w nowym 650 i 1000 DL?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Czw 16:58, 23 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:43, 29 Sty 2014
Roli
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 719
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





tdm
Jaka jest różnica pojemności oleju w nowym 650 i 1000 DL?



Różnica wynosi 0,5L


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roli dnia Śro 23:52, 29 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:08, 03 Lut 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





pół litra oleju różnicy to niewiele, ciekawe dlaczego w dużym zmienili okres serwisowy a w małym dl nie zmienili.

a z innej beczki: co myślicie o nowym BMW 800 gs Adventure jako konkurencja dla dl1000? Koszt zakupu podobny.
Czy ktoś się orientuje czy przy okazji liftingu modelu poprawili te części, które lubiły nawalać w bmw, czy też lifting wyłącznie stylistyczny?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:36, 03 Lut 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





800GS i duży DL to dwie różne bajki...
800 GSA to właściwie to samo co zwykłe 800GS. Z większych różnic to GSA ma większy zbiornik paliwa i kilka elektronicznych dupereli.
A z dużym DLem i 800GSA to jak z Afriką i Varadero. Niby następca, ale zupełnie co innego...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:13, 04 Lut 2014
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





tdm napisał:
pół litra oleju różnicy to niewiele, ciekawe dlaczego w dużym zmienili okres serwisowy a w małym dl nie zmienili.

a z innej beczki: co myślicie o nowym BMW 800 gs Adventure jako konkurencja dla dl1000? Koszt zakupu podobny.
Czy ktoś się orientuje czy przy okazji liftingu modelu poprawili te części, które lubiły nawalać w bmw, czy też lifting wyłącznie stylistyczny?


Pojeździłem trochę F800GS Adventure i maszyna absolutnie zaskoczyła mnie zawieszeniem. Nie jeździłem drugim tak doskonale wybierającym dziury motocyklem. Przejazd przez progi zwalniające to abstrakcja - motocykl niemal nie zmienia położenia, a wszystko absorbuje zawieszenie. Zwykłym F 800 GS jeździłem jakiś czas temu i nie pamiętam tego aż tak dobrze, ale na pewno tak nie chodził. Generalnie nie byłem nim zachwycony, podczas gdy Adventure jest super. Adventure'a miałem z nowo wprowadzoną ESĄ i działa doskonale. Na koło oba całkiem ładnie stają Wink
Silnik jest moim zdaniem taki sobie - trzeba go mocno kręcić, a dynamika w stosunku do DL 1000 leży, mimo że różnica w KM nie jest duża. Charakterystyka też mi specjalnie nie odpowiada, bo brakuje tego "V-kowego" powera przy odkręcaniu manetki. Ochrona przed wiatrem do ok. 120 km/h znośna, ale moim zdaniem mimo turystycznej szyby zdecydowanie do poprawy, bo szybsze przeloty nie są przez to specjalnie komfortowe.
Do kanapy jakoś nie miałem zastrzeżeń, natomiast jest wysoko. Raczej wygodnie, a do tego nogi mocno wyprostowane i pozycja - w moim odczuciu - zwiększająca poczucie kontroli. Siedzi się na czubku świata. Kierownica szeroka, co też mi odpowiada - ułatwia prowadzenie. Naprawdę byłem zaskoczony pozytywnie. Wygląd - rzecz gustu. Zatrzymując się w paru miejscach Warszawy kilka osób robiło sobie z nim zdjęcia, a parę zagadywało nt. BMW. Bardzo pozytywnie wspominam - to tak a propos ostatnich dyskusji o wizerunku ludzi jeżdżących motocyklami BMW Smile
Jeśli nowy duży GS ma takie zawieszenie, to "I'm sold".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:47, 05 Lut 2014
MotoJoker
A1

 
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa





Witam , a jak by ktoś zechciał po testować nowego DL to zapraszam do świętego miasta , od 25 Lutego do 1 marca, mamy testówkę , a po 30 marca będzie na stanie przez cały sezon !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:15, 05 Lut 2014
Wiedźma
A2

 
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puszcza Mariańska





I to jest dobra wiadomość - nareszcie. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:39, 05 Lut 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1263
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





A była lub będzie kiedyś oficjalna premiera w Polsce?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:45, 06 Lut 2014
MotoJoker
A1

 
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa





będzie! , Tragi moto w Warszawie, mam nadzieje .
Na razie importer nic nie donosi . Na Polskę przyszły dwie pierwsze sztuki z produkcji 2103.
Do oficjalnej sprzedaży będą dostępne pod koniec marca , produkcja 2014.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:44, 06 Lut 2014
nats
A2

 
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: duze miasto





Czy mogę zapisac sie na 28 lutego około południa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:59, 06 Lut 2014
MotoJoker
A1

 
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa





A czemu nie ?
Tylko poprosze o dane , może na e-meila


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:39, 06 Lut 2014
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Cos wiadomo o premierze/jazdach w Krakowie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:09, 06 Lut 2014
MotoJoker
A1

 
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa





Trzeba uderzyć do Rider-ów
(12) 655 42 00


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:17, 06 Lut 2014
cilip
A

 
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





http://www.suzuki-moto.pl/2014_V-Strom_1000_ABS.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:58, 07 Lut 2014
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 594
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Chyba tyle już go oglądałem, że coraz bardziej mi się podoba... efekt ekspozycji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:17, 07 Lut 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Moze porzucisz GSa i wrocisz na lono Suzuki Wink))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:30, 07 Lut 2014
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 594
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





No po pierwsze primo.... to ja nie mam gdzie wracać, bo Suzuki ciągle mam na stanie Smile. Po drugie primo... łańcuch. Po trzecie primo... najpierw niech oczy nasze ujrzą, a tyłki wygniotą siedzisko... jeśli będzie wart, to tylko krowa nie mienia poglądów prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:12, 07 Lut 2014
Mezzo
A

 
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa (Wawer)





@MotoJoker
A jak można się zapisać na jazdę testową nowym litrem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:08, 08 Lut 2014
Breit
A2

 
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 87
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





ja bym kombinował tak, albo przedzwonić, a jak nie będą odbierać to maila napisać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:05, 10 Lut 2014
MotoJoker
A1

 
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa





pewnie pewnie ! powiadomie , jak już będzie na miejscu .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:55, 13 Lut 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





No to dziś siedziałem i macałem. Pozostaje jeszcze jazda, może tym mnie pozytywnie zaskoczy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:24, 13 Lut 2014
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 594
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Topinka.. to znaczy, że nie zaskoczył pozytywnie na razie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:41, 13 Lut 2014
Wiedźma
A2

 
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puszcza Mariańska





Topinka - więcej szczegółów prosimy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:11, 13 Lut 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2911
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Wkleję tutaj swoje "gorące" uwagi z innego wątku, bo nie chce mi się pisać jeszcze raz Smile

Byłem w salonie Suzuki, pooglądałem, posiedziałem, posłuchałem basowego brzmienia wydechu i całkiem mi się podoba Smile Już na zdjęciach mi się podobał, a w rzeczywistości prezentuje się całkiem dobrze - również ta przednia "piętrowa" lampa i "dziób" tuż pod nią Smile Zapewne jeszcze lepiej wyglądałby z akcesoriami, tj. handbarami, gmolami, osłoną silnika, no i oryginalnym kuframi. Ciekaw też jestem tego nowego koloru, ni to beżowego, ni to khaki.

Jedyne moje zastrzeżenie, to sporo nieosłoniętych drobnych elementów: koło filtra oleju jakiś czujnik z cienkim przewodem, nieosłonięty zbiorniczek (chyba) płynu hamulcowego tylnego hamulca, jakieś cięgna mechanizmu wbudowanego w rurę wydechową przed tłumikiem, i coś tam jeszcze. Firmy akcesoryjne i nabywcy tego moto będą mieli co dopieszczać Smile

Schowek pod siedzeniem większy od dotychczasowego, ale pod boczki pod siedzeniem już nie zmieści się olejarka... Poza tym, wydaje mi się, że w porównaniu z moim małym DL-em, ciężej chodzi dźwignia sprzęgła (mimo, iż to hydraulika, a nie linka). Ma za to regulację (?) położenia (?), która być może pozwoli zniwelować tę niedogodność...

Regulacja pochylenia przedniej szyby rozwiązana bardzo pomysłowo, a sama szyba, mimo iż niezbyt duża, ma sporo załamań, które mogą robić za deflektory (pionowy i poziome).

Motocykl w Piasecznie jest niezarejestrowany, tak więc nie było mowy o jakichś jazdach próbnych Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 17:11, 13 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:42, 13 Lut 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Ogólnie zacznę od tego, że wizualnie mi średnio przypadł do gustu od pierwszego zdjęcia mam wrażenie jakby był składanką różnych motorów i to poskładana na siłę i pierwsze spojrzenie może trochę ten fakt poprawiło (może dlatego, że był czarny) ale tylko troszkę. Ale to są gusta i wiadomo co.. Co do pozycji za kierownicą to jest bardzo zbliżona do małego DLa ( co większości tu powinno odpowiadać) dla mnie troszkę za bardzo w motocyklu a nie na , ale to drobny szczegół. Solidne i myślę, że wygodne siedzisko jest minimalnie wyżej niż w małym i automatycznie Ci z niskim zawieszeniem mogą mieć problemy z nóżkami. Ja przy moim metr 80 mógłbym mieć siedzenie jeszcze nieco wyżej. Miałbym też lepszy kat ugięcia kolan, co dla mnie ma spore znacznie na długich trasach. Kierownica jest dość wysoka dla mnie ciut za wąska ale w mieście będzie na plus. Natomiast jak jestem przy kierownicy to dochodzimy do sedna sprawy. Czyli KOSZTÓW niestety tu i w innych elementach widać, że miało być tanio. Biorąc pod uwagę solidne lagi w pełni regulowanego solidnego przedniego zawiasa przymocowana do niego cieniutka jak palec kerowniczka wygląda jak z komara. podobnie patrząc na kose, podnóżki, cześć zastosowanych tworzyw trąca taniością a tak tanio to nie jest. Dla mnie jeszcze jeden minus na oko to ta wyglądająca na niedokończoną plątanina rur czujników i przewodów sterczących z silnika. Mało to estetyczne i na pewno umieszczone tak, że łatwo to uszkodzić a osłonę to nie wiem jak oni tam wcisną, ale jakaś jest.
To tak z minusów. Bo plusy też są. Jest tak jak pisałem fajne i pewnie dobre zawieszenie i z przodu i z tyłu. ogólnie dość zwarta sylwetka, która od strony kierowcy prezentuje się przyzwoicie. Prosty i czytelny kokpit. Szyba dość szeroka i w wysokość, która pewnie da dobrą ochronę przed wiatrem regulowana w dwóch płaszczyznach. Kilka przemyślanych rozwiązań ułatwiających użytkowanie. No i najważniejsze podobno fajnie jeździ, ale tego nie mogłem jeszcze sprawdzić. Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:25, 13 Lut 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2911
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Inspektor napisał:
biblo, a jak oceniasz ciężar i rozłożenie masy oraz wysokość siedzenie i oparcie nóg o podłoże?


Ja mam 175 cm i nie miałem stóp opartych na płasko na ziemi, ale motocykl był praktycznie suchy. Po zatankowaniu i założeniu np. kufra centralnego sytuacja na pewno się poprawi. A jak nie, to jest akcesoryjne siedzenie niższe o 3 cm. Co do ciężaru i rozłożenia masy trudno mi się wypowiadać, ale mam wrażenie, że środek ciężkości nie jest najniżej... Wydaje mi się, że jest podobnie jak w moim małym DL-u, ale trzeba pamiętać, że ostatni raz miałem go "między nogami" 3-4 miesiące temu Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 19:32, 13 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:54, 13 Lut 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Mi środek ciężkości wydawał się bardzo nisko... Jak go przerzucałem na boki nogami, to tak leciutko tańczył. Potem na chwile dosiadłem nowego malucha i nie czułem różnicy. Za to jak wsiadłem na swój, to dopiero była krowa.
Do tego mam wrażenie, że kanapa kierowcy jest wąska, co pozwoli niższym kierowcom bez problemu operować maszyną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:19, 13 Lut 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2911
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Wyszukiwanie środka ciężkości i "wczuwanie" się w suchy motocykl w salonie z wypastowaną podłogą Smile i pantoflach na nogach jest trochę trudne i niemiarodajne. Trzeba z tym poczekać do pierwszych jazd testowych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:37, 13 Lut 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1263
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Tak masz rację.Trzeba poczekać na jazdy próbne.
Mimo to wspomnę, że jak siadałem w salonie (również na suchego) GS 1200 i stawiałem do pionu od razu wiedziałem, że nie dla mnie. Nie bardzo radziłem sobie z taką masą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:29, 13 Lut 2014
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Inspektor napisał:
Tak masz rację.Trzeba poczekać na jazdy próbne.
Mimo to wspomnę, że jak siadałem w salonie (również na suchego) GS 1200 i stawiałem do pionu od razu wiedziałem, że nie dla mnie. Nie bardzo radziłem sobie z taką masą.


GS'a ciężko jest postawić do pionu, bo mocniej kładzie się na bok przy parkowaniu. Też miałem takie odczucia i jest to dosyć niewygodne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:13, 14 Lut 2014
sladek
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Inspektor napisał:
Tak masz rację.Trzeba poczekać na jazdy próbne.
Mimo to wspomnę, że jak siadałem w salonie (również na suchego) GS 1200 i stawiałem do pionu od razu wiedziałem, że nie dla mnie. Nie bardzo radziłem sobie z taką masą.

Taaa bo GS od nowego DLa 1000 jest o kilogram cięższy. 229 vs 228 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:45, 14 Lut 2014
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





BMW jest cięższe, bo metal przetapiają z Panzerów IV i Tygrysów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:40, 14 Lut 2014
Wiedźma
A2

 
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puszcza Mariańska





Dzwoniłem wczoraj do Piaseczna i najprawdopodobniej od marca można będzie testować dużego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:45, 14 Lut 2014
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Dziś i ja byłem w Suzuki Piaseczno i widziałem nowego V-Stroma 1000 (ciekawe, bo nigdzie nie widzę teraz oznaczenia "DL" - czyżby coś miało się zmienić?), przysiadłem się i opinię mam podobną do tych, o których opowiadał mi jeden z ludzi z Suzuki. Mianowicie nowy DL 1000 na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach. Dziób nie jest tak straszny, a sylwetka podobna do obecnej (to można było zauważyć i wcześniej), tylko lżejsza i wrażenie bardziej plastikowe. Z drugiej strony okolice kokpitu sprawiają bardziej solidne wrażenie. Jest w standardzie komputer pokładowy, ABS, kontrola trakcji. Czego chcieć więcej. Kanapa może i wyższa, ale na pewno twardsza i pokryta jakimś dziwnym szorstkim materiałem.

Nagrałem krótki filmik z tym V-Stromem, który stoi w Suzuki Piaseczno:
http://www.youtube.com/watch?v=lT_KrVNUZKk
Pozaznaczałem w nim rzeczy, które rzuciły mi się w oko podczas oględzin. Generalnie jestem na tak, ale chyba bym go dla siebie nie kupił Smile

Natomiast przy mnie odbył się jeden z pierwszych zakupów nowego V-Stroma 1000 w Polsce - pozdrowienia dla pana, jeżeli to czyta!

EDIT: I tak, w okolicach marca bodajże nawet właśnie ten egzemplarz ma być zarejestrowany i gotowy do jazd próbnych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 23:46, 14 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Nowy V-Strom 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 9 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin