Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy V-Strom 1000
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Czw 20:08, 24 Paź 2013    Temat postu:

na portalu mobile.de dealerzy suzuki, sprzedaja juz ( przyjmuja zamowienia ) na nowego 1000 po 12.000 Euro.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

EDIT.
z tego co sie dowiedzialem, egzemplarze zakupione w przedsprzedazy dostaj komplet kufrow gratis.

a tu fota z prezentacji w niemczech

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Czw 20:36, 24 Paź 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Pią 6:45, 25 Paź 2013    Temat postu:

jotes napisał:

a tu fota z prezentacji w niemczech


Wyjątkowo mi się podoba na tej fotce Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Despok
Motonita



Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 821
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 7:43, 25 Paź 2013    Temat postu:

polsky napisał:
jotes napisał:

a tu fota z prezentacji w niemczech


Wyjątkowo mi się podoba na tej fotce Smile
Piękna kaczucha będzie moja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 9:10, 25 Paź 2013    Temat postu:

Fakt, że uzbrojony wygląda całkiem całkiem - jak ten nowy DL 650. Z tym dziobem na pewno da się coś zrobić, a i reflektor będzie można okleić i może coś z tego będzie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Pią 12:01, 25 Paź 2013    Temat postu:

tak z dziobem można coś zrobić :


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pią 12:24, 25 Paź 2013    Temat postu:

Oj Mowso,a przed chwila Cie pochwalilem w innym poscie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Pią 12:33, 25 Paź 2013    Temat postu:

Przeca ładnie wygląda - jak samochód z Głupi i Głupszy Smile)))
A tak poważnie to mi się podoba kaczy dziób i jak bym zamierzał wydać takie pieniądze na motor to bym rozważył dużego DL-a, aczkolwiek poczekamy na jakieś testy i zobaczymy co ludzie powiedzą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 13:16, 25 Paź 2013    Temat postu:

Hahaha, dobre Very Happy

"Jest piękny. It's bjutiful!" Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pią 14:14, 25 Paź 2013    Temat postu:

Wink ale te reflektory to chyba przeszczepione ze Stelvio Wink dobrze, ze juz sie pozbyles Gutka...niechaj inni sie mecza Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 15:29, 25 Paź 2013    Temat postu:

Z tego wszystkiego przejechałem się do salonu Suzuki i wstępnie nowy DL ma się pojawić w okolicach grudnia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 8:09, 28 Paź 2013    Temat postu:

A czy zna ktoś wysokość siedzenia w nowym Dl 1000? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 21:43, 29 Paź 2013    Temat postu:

Mi brakuje wszelkich informacji np jaka jest nośność. Kurcze Dober może zdobył byś jakieś tabele wykresy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejW
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Wto 21:51, 29 Paź 2013    Temat postu:

Dziwię się, że przy tak diametralnej zmianie stylistyki (zaczyna mi się podobać), nie zrobili czegoś z lusterkami, które ciągle wyglądają jak dwie archaiczne łopaty. Do nowego kształtu pasowałoby coś bardziej smukłego.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaciejW dnia Wto 22:11, 29 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 19:41, 30 Paź 2013    Temat postu:

mizerna ta szybeczka… fiu fiu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 11:20, 31 Paź 2013    Temat postu:

MaciejW napisał:
Dziwię się, że przy tak diametralnej zmianie stylistyki (zaczyna mi się podobać), nie zrobili czegoś z lusterkami, które ciągle wyglądają jak dwie archaiczne łopaty. Do nowego kształtu pasowałoby coś bardziej smukłego.

Tylko, że w tych łopatach wszystko widać w przeciwieństwie do małych lansiarskich lusterek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 20:59, 31 Paź 2013    Temat postu:

Zgodzę się z nieprostym - design prosty, ale funkcjonalność doskonała. Inna sprawa, że mogli dać jakieś zmyślne rurki lub dodać "przetłoczenia" (śmiesznie to brzmi w kontekście lusterek) na obudowach!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 21:32, 31 Paź 2013    Temat postu:

Dober napisał:
Wink ale te reflektory to chyba przeszczepione ze Stelvio Wink dobrze, ze juz sie pozbyles Gutka...niechaj inni sie mecza Wink


ju tokin tu mi? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 21:44, 31 Paź 2013    Temat postu:

Lajk olłejs Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Czw 21:44, 31 Paź 2013    Temat postu:

V-Told napisał:
Zgodzę się z nieprostym - design prosty, ale funkcjonalność doskonała....


a ja nie.
uwazam ze do jazdy po miescie sa kiepskie. Prawie zero "sferycznosci "
Duze martwe pole. Przy wiekszych predkosciach te patelnie tez nie pomagaja w stabilnosci jazdy. Zalozylem od Kawasaki i jest duzo lepiej. i w miescie i na autostradzie. ( optyka rowniez , ale to juz kwestia gustu )

zeby nie bylo calkiem OT
w poniedzialek wieczorem pomacam i dosiade nowego 1000 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 23:07, 31 Paź 2013    Temat postu:

jotes napisał:

Duze martwe pole.

Akurat w motocyklu martwe pole to najpmniejszy problem. Raz, że i tak wypadałoby zerknąć głową na bok przy zmianie pasa, a dwa w porównaniu do samochodu ruch głowy o cm diametralnie zwiększa pole widzenia ze względu na odległośc głowa lusterka.
jotes napisał:

Przy wiekszych predkosciach te patelnie tez nie pomagaja w stabilnosci jazdy.

W tym miejscu położyłeś mnie na łopatki.
Zaraz napoiszesz, że od nich dostałeś shimmi. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Czw 23:24, 31 Paź 2013    Temat postu:

nieprosty napisał:

Akurat w motocyklu martwe pole to najpmniejszy problem. Raz, że i tak wypadałoby zerknąć głową na bok przy zmianie pasa, a dwa w porównaniu do samochodu ruch głowy o cm diametralnie zwiększa pole widzenia ze względu na odległośc głowa lusterka.


co nie zmienia faktu ze sa niedoskonale i mozna lepiej. I nie chodzi o zmiane pasa, tylko oglone pole widzenia.


nieprosty napisał:


W tym miejscu położyłeś mnie na łopatki.
Zaraz napoiszesz, że od nich dostałeś shimmi. Wink


Nie napisze ale zaproponuje Tobie cos.
Zmien, przejedz sie (najlepiej po niemieckiej autostradzie) i wtedy moze cos napisz.
I czytaj ze zrozumieniem. Nie napisalem ze "przeszkadzaja" tylko ze nie pomagaja. Jak kazda malo aerodynamiczna wystajaca czesc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Czw 23:29, 31 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 10:41, 01 Lis 2013    Temat postu:

Ja tam nie zauważyłem negatywnego wpływu lusterek na aerodynamikę Wink. Zobaczcie co BMW zrobiło z F800GS Adv (może w zwykłym też, nie wiem) - lusterka-łezki, w których G widać Smile.

A nieprosty to się chyba akurat po tamtejszych autostradach najeździł niemało Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 3:55, 02 Lis 2013    Temat postu:

V-Told napisał:

A nieprosty to się chyba akurat po tamtejszych autostradach najeździł niemało Very Happy

Cicho V-Told, po Niemieckich jechałem tylko raz a to się nie liczy.
Po Austryjackich częściej ale pewnie tu są jakieś zaburzenia aerodynamiczne i dlatego mi się od 3 lat udaje ujść z życiem. Wink
jotes napisał:

I czytaj ze zrozumieniem. Nie napisalem ze "przeszkadzaja" tylko ze nie pomagaja. Jak kazda malo aerodynamiczna wystajaca czesc.

Sorry jotes ale skoro z zamontowanymi kuframi bocznymi traxa na wspomnianej przez Ciebie autostradzie jadę licznikowe 180 km/h i nic się nie dzieje to naprawdę nie wiem co może być nie tak z wpływem lusterek na aerodynamiczność pojazdu.
Jak nie wiesz jak wyglądają traxy to sugeruje google. W skrócie, z nimi DL jest tak aerodynamiczny jak lodówka. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nieprosty dnia Sob 4:08, 02 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacu
A1



Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 7:20, 02 Lis 2013    Temat postu:

Dla mnie nowy 1000 jest taki brzydki że aż mi się bardzo podoba, jeśli prawdą jest to że poprawili elastykę silnika w stosunku do mojego klv-ła która pasowała mi prawie idealnie do mojego stylu jazdy zwłaszcza w krętych górskich zakrętach to już miodzio, dodając do tego nowe lepsze zawieszenie i hamulce no to już bajka bo tego najbardziej mi brakowało

może będę obiektywny bo uważam że V2 to najlepsza konstrukcja silnika do moto i nie potrzebuję w nim 150KM jak KTM (chyba tyle ma) bo i tak pięknie chodzi w dolnym zakresie obrotów, do jazdy offroad i tak się nie nadaje tak jak każdy z konkurentów (do tego sluży mi exc 400) no zależy jak kto rozumie jazdę offroad,

klv służy mi głòwnie do jazdy po miescie po naszych nierównych drogach i turystyki do której jest stworzony prawie idealnie. Można go obładować a i tak mocy nie brakuje wiec skoro starszy brat mi wystarczał a nowy ma być jeszcze lepszy to po co zmieniać i szukać droższej konkurencji

Tak więc cieszę sie że nowy dl nie wszystkim przypadł do gustu tym lepiej dla mnie bo nie stać mnie na zakup nowego i mam nadzieje że szybko przez swój wygląd straci na wartości i będe mógł sobie na niego pozwolić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Sob 10:03, 02 Lis 2013    Temat postu:

nieprosty napisał:

Sorry jotes ale skoro z zamontowanymi kuframi bocznymi traxa na wspomnianej przez Ciebie autostradzie jadę licznikowe 180 km/h i nic się nie dzieje to naprawdę nie wiem co może być nie tak z wpływem lusterek na aerodynamiczność pojazdu.
Jak nie wiesz jak wyglądają traxy to sugeruje google. W skrócie, z nimi DL jest tak aerodynamiczny jak lodówka. Wink


w Austri sa ograniczenia do 130, dlatego napisalem o niemieckich.
I jadac 180 z kuframi moto prowadzi sie idealnie tak samo jek bez ? To chyba z moim jest cos nie tak.

dla mnie konic OT


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Sob 10:08, 02 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Sob 12:38, 02 Lis 2013    Temat postu:

jacu napisał:
Dla mnie nowy 1000 jest taki brzydki że aż mi się bardzo podoba (..)


podpisuje sie pod tym Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichaelloEs
A



Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Sob 12:40, 02 Lis 2013    Temat postu:

Hmm, juz nie bede sie sprzeczal przed testami co lepiej wybrac za taka kase;-)
Co do przodu, jak myslicie zastapi ten reflektor stara, dobra konstrukcje?Smile
Mi sie wydaje, ze moze byc ciezko....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roli
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 8:29, 03 Lis 2013    Temat postu:

Inspektor napisał:
A czy zna ktoś wysokość siedzenia w nowym Dl 1000? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji.



Wysokość siedzenia 850mm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Nie 9:48, 03 Lis 2013    Temat postu:

IMO to już jest skończona zamknięta konstrukcja, więc już nic niczego nie będzie zastępować. Love it or leave it...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 10:16, 03 Lis 2013    Temat postu:

Nowy DL jest jak Marmite. Kochasz go lub nienawidzisz. Nie ma opcji pośrednich

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GryzliGT
Maniak motocyklowy



Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj

PostWysłany: Nie 10:20, 03 Lis 2013    Temat postu:

cynek napisał:
Nowy DL jest jak Marmite. Kochasz go lub nienawidzisz. Nie ma opcji pośrednich

Marmite to jakieś żarcie? Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Despok
Motonita



Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 821
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 10:20, 03 Lis 2013    Temat postu:

GryzliGT napisał:
cynek napisał:
Nowy DL jest jak Marmite. Kochasz go lub nienawidzisz. Nie ma opcji pośrednich

Marmite to jakieś żarcie? Laughing
Doskonałe Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 11:20, 03 Lis 2013    Temat postu:

Despok napisał:
GryzliGT napisał:
cynek napisał:
Nowy DL jest jak Marmite. Kochasz go lub nienawidzisz. Nie ma opcji pośrednich

Marmite to jakieś żarcie? Laughing
Doskonałe Smile


Tfuuu! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Nie 18:02, 03 Lis 2013    Temat postu:

Roli napisał:
Inspektor napisał:
A czy zna ktoś wysokość siedzenia w nowym Dl 1000? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji.



Wysokość siedzenia 850mm.


Hm... a miał być dla niższych też. 850mm to nie tak mało. Jeżeli będzie wąskie to może nie będzie tak źle.
A czy ta wysokość jest regulowana?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:11, 03 Lis 2013    Temat postu:

V-Told napisał:
Despok napisał:
GryzliGT napisał:
cynek napisał:
Nowy DL jest jak Marmite. Kochasz go lub nienawidzisz. Nie ma opcji pośrednich

Marmite to jakieś żarcie? Laughing
Doskonałe Smile


Tfuuu! Very Happy


No właśnie. Kochasz lub nienawidzisz hehe Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 19:38, 03 Lis 2013    Temat postu:

Inspektor napisał:
Roli napisał:
Inspektor napisał:
A czy zna ktoś wysokość siedzenia w nowym Dl 1000? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji.



Wysokość siedzenia 850mm.


Hm... a miał być dla niższych też. 850mm to nie tak mało. Jeżeli będzie wąskie to może nie będzie tak źle.
A czy ta wysokość jest regulowana?


Raczej nie, bo jako opcje występują dodatkowe siedzenia: niższe i wyższe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 20:14, 04 Lis 2013    Temat postu:

jotes napisał:

w Austri sa ograniczenia do 130, dlatego napisalem o niemieckich.

Spoko, nie udaje, że jestem świętszy od papieża.
jotes napisał:

I jadac 180 z kuframi moto prowadzi sie idealnie tak samo jek bez ? To chyba z moim jest cos nie tak.
dla mnie konic OT

Prowadzi się inaczej ale ze stabilnością nie mam żadnych problemów. Podejrzewam, że chodzi o ustawienie zawieszenia.
Mam wrażenie, że większy wpływ ma dociążenie tyłu motocykla niż sama aerodynamika.
Jak jestem w pełni załadowany to czuć różnicę ale nic niepokojącego.

Natomiast jak po kupnie kufrów z ciekawości wyskoczyłem na autostradę z pustymi to byłem mocno zdziwiony, że motocykl prowadzi się tak jak by ich nie było. Pewnie jak bym go męczył do maksymalnej to wyszłoby jakieś 10 km/h różnicy ale prowadził się jak po szynach.
Inna sprawa, że zgodnie z prawami aerodynamiki powinienem ciągle skręcać bo ma dwa kufry 45 litrowe w DL650. Także jeden wystaję dużo bardziej poza obrys. Wink

Generalnie mały DL zajmuje tyle miejsca co opel corsa. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Wto 8:26, 05 Lis 2013    Temat postu:

biblo napisał:


Raczej nie, bo jako opcje występują dodatkowe siedzenia: niższe i wyższe.

To wcale nie jest pewne, inne marki też oferują sprzedaży zamienniki a regulacje posiadają. Ale nie ma co gdybać pożyjemy usiądziemy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 9:32, 05 Lis 2013    Temat postu:

Topinka napisał:
biblo napisał:


Raczej nie, bo jako opcje występują dodatkowe siedzenia: niższe i wyższe.

To wcale nie jest pewne, inne marki też oferują sprzedaży zamienniki a regulacje posiadają. Ale nie ma co gdybać pożyjemy usiądziemy.


Aaaa... o tym nie wiedziałem...Trzeba zatem czekać na testy organoleptyczne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Wto 11:15, 05 Lis 2013    Temat postu:

A wiec... siedzialem, dotyklem Smile

Zostalem wczoraj zaproszony na prezentacje.
Kameralne przedstawienie z cateringiem w bylej kopalni w Essen.
Przedstawiciel Suzuki Niemcy i kierowca testowy opmowili najwazniejsze cele i zmiany po czym mozna bylo samemu pomacac Wink

Wiekszosc danych jest wiadoma. Podkreslili jedynie ze celem Suzuiki nie byl wyscig na KM z reszta producentow , tylko wlasnie celowe umieszczenie motocykla miedzy klasa 800 a 1200. Dlatego to "Lightweight Performance "
podobal mi sie uzanany za motto cytat Colina Chapmana, konstruktora samochodow F1 Lotus
"moc czyni Cie szybkim na prostej, mniejsza waga szybkim wszedzie"

Kierowca testowy chwalil stabilnosc moto przy wiekszych predkosciach. podobno przebija nawet stabilnosc GS-a ktory do tej pory byl wzorem. Chwalil zawieszenie i hamulce oraz moment ktory ma zapewniac wlasnie radoche z jazdy. poprawiono sprzeglo ( nie blokuje kola przy redukcji ) i ma 13 % lzej chodzic. Kontrola trakcji 0 , 1 ( deszcz ) i 2 to konstrulcja Suzuki i zaporzyczona ze wyscigowych motocykli Suzuki. Jak bedzie w praktyce bedzie mozna zobaczyc od stycznia. ( bede pierwsze demo u Dealerow )

Ciekawym rozwiazaniem jest szyba. Jej wysokosc reguluje sie wkretakiem, ale kat pochylenia mozna juz w czasie jazdy samemu przestawiac. Jest to taki jakby system znany z niektorych podlokietnikow. za kazdym razem przestawia sie ( zaskakuje ) o jedna pozycje bardziej pionowo , zeby po ostatniej wrocic do pierwotnej , najmniejszego pochylenia )
Sama szyba za duza nie jest, turystycznego zamiennika nie bylo( ma byc 4 cm wyzsza i 2 cm szersza )
Kanapa. calkiem wygodna.bez mozliwosci regulacji. wysokosc niby 85cm, ale przez wybranie w przedniej czesci nie robi wrazenia zbyt wysokiej. Ja przy 177cm calych stop na ziemi nie postawie,( nie musze ) ale nog tez za dlugich nie mam Embarassed
Akcesoryjne kanapy beda -3 cm dla nizych i + 2 dla wysokich
Czy bedzie mozna moto do razu zamowic z taka kanapa nikt mi nie odpowiedzial.
Kufry nie wystaja poza linie kierownicy, ale za duze nie sa. Wystarcza na hotelowy wypad solo, albo weekendowy we dwoje.

Teraz tylko czekac na testy w gazetach i wrazenia forumowiczow po jazdach probnych Smile

aha, ten budzacy emocje "kaczy dziob" w realu nie wydaje sie wcale taki paskudny. ale moze sie juz przyzwyczailem Wink













Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Wto 11:40, 05 Lis 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 13:55, 05 Lis 2013    Temat postu:

Spoko. W sumie robi wrażenie niezbyt wielkiego motocykla. Tylko ten łańcuch... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Wto 14:16, 05 Lis 2013    Temat postu:

cynek napisał:
Spoko. W sumie robi wrażenie niezbyt wielkiego motocykla. Tylko ten łańcuch... Very Happy

Gdyby miał owiewkę rozmiarowo podobną do starego DLa pewnie byłby optycznie większy. Szkoda tylko, że - wydaje mi się - nie ma jak powiększyć tej szyby by można było bez problemu zapierdzielać na autostradzie.

Co do łańcucha to znam takich co by go w dużym GS-ie chętnie widzieli Razz
Ja powoli zaczynam lubić łańcuch - prosta konstrukcja, w miarę do przewidzenia kiedy się spierdoli, tania w użytku. A żeby mieć spokój jak z wałem -> motoilier i po sprawie Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Wto 14:18, 05 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:31, 05 Lis 2013    Temat postu:

Matt napisał:
cynek napisał:
Spoko. W sumie robi wrażenie niezbyt wielkiego motocykla. Tylko ten łańcuch... Very Happy

Gdyby miał owiewkę rozmiarowo podobną do starego DLa pewnie byłby optycznie większy. Szkoda tylko, że - wydaje mi się - nie ma jak powiększyć tej szyby by można było bez problemu zapierdzielać na autostradzie.

Co do łańcucha to znam takich co by go w dużym GS-ie chętnie widzieli Razz
Ja powoli zaczynam lubić łańcuch - prosta konstrukcja, w miarę do przewidzenia kiedy się spierdoli, tania w użytku. A żeby mieć spokój jak z wałem -> motoilier i po sprawie Smile


No tak. Ale wydaje mi się, że jednak nie bez powodu wszyscy producenci dużych turystycznych enduro zainstalowali wały. Coś w tym jednak musi być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Wto 16:08, 05 Lis 2013    Temat postu:

Cynek-nie wszyscy...
Pogadamy nad wyzszoscia walu od lancucha, jak Ci ten poerwszy sie spier...i Wink
Czego oczywiscie Tobie nie zycze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 22:42, 05 Lis 2013    Temat postu:

[quote="jotes"]A wiec... siedzialem, dotyklem Smile

Mam jeszcze pytanie, czy jak się siedzi na nim to czuć ciężar czy raczej nie bardzo? Niby waży tylko 228kg ale wyważenie i środek ciężkości to inna sprawa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 23:27, 05 Lis 2013    Temat postu:

[quote="Inspektor"]
jotes napisał:
A wiec... siedzialem, dotyklem Smile

Mam jeszcze pytanie, czy jak się siedzi na nim to czuć ciężar czy raczej nie bardzo? Niby waży tylko 228kg ale wyważenie i środek ciężkości to inna sprawa.


Aż 7 kg mniej niż obecnie Smile

Zakładasz dwa akcesoryjne wydechy i wychodzi na to samo - uwierz, że nie czuć różnicy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 10:39, 06 Lis 2013    Temat postu:

Inspektor napisał:


Mam jeszcze pytanie, czy jak się siedzi na nim to czuć ciężar czy raczej nie bardzo? Niby waży tylko 228kg ale wyważenie i środek ciężkości to inna sprawa.


Moto wydalwalo sie dosc lekkie ale mialy tez pusty zbiornik Very Happy
a moze i oleju tez nie zalali Wink

Dodam juz nie od siebie, a zaslyszane uwagi.
Pokretlo ustwienia tylnego amortyzatora jest po lewej stronie, nad lancuchem ktory w tym miejscu juz nie ma zadnej oslony. Brudne rece po regulacji gwarantowane.
Znajomy ktory jezdzi GS-em ( tam jest podobnie ) twierdzi ze ta konstrukcja tylnej ramy niczym nie oslonieta zapewnia w deszczu dokladne ujebanie kierownika i plecaczka. Krytykowano takze te plastiki boczne na zbiorniku. w tych wycieciach bedzie sie niby zbieral brud i nie bedzie jak tego czyscic.
Ogolnie plastiki nie robia jakosciowo zbyt dobrego wrazenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 10:49, 06 Lis 2013    Temat postu:

jotes napisał:

(...)
Pokretlo ustwienia tylnego amortyzatora jest po lewej stronie, nad lancuchem ktory w tym miejscu juz nie ma zadnej oslony. Brudne rece po regulacji gwarantowane.
Znajomy ktory jezdzi GS-em ( tam jest podobnie ) twierdzi ze ta konstrukcja tylnej ramy niczym nie oslonieta zapewnia w deszczu dokladne ujebanie kierownika i plecaczka.


Jest to zatem pole do popisu dla firm produkujących akcesoryjne dodatki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichaelloEs
A



Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Śro 11:12, 06 Lis 2013    Temat postu:

Nie rozumiem tego w ogole, jak przy lancuchu nie dawaja oslony? Dodatkowe koszta trzeba potem ponosic, bardzo mnie to dziwi. I w gs-ach takze tak jest? Jaki to ma cel? ubrudzic?Very Happy
Opadaja rece:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 11:21, 06 Lis 2013    Temat postu:

MichaelloEs napisał:
Nie rozumiem tego w ogole, jak przy lancuchu nie dawaja oslony? Dodatkowe koszta trzeba potem ponosic, bardzo mnie to dziwi. I w gs-ach takze tak jest? Jaki to ma cel? ubrudzic?Very Happy
Opadaja rece:P


moze zle sie wyrazilem. W GS. jest podobna tylna rama i chodzilo o zabezpieczenie przed bryzgajaca woda. a nie o nie pokretlo amortyzatora

Zreszta zajrzyjcie u siebie pod tylny ( spód ) boczek. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 7 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin