VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> spalanie V-strom 650 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 20:11, 28 Wrz 2012
Kostass
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Nalej lepszego paliwa , 98 albo 100 oktanów i zobacz co sie stanie . Twoje spalanie nie jest normalne . Mnie z dwoma osobami i bagazami wyszło 3,9 fakt ze tempo było emeryckie ale zawsze to 3,9


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:18, 28 Wrz 2012
Lapi
A1

 
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mi na nowym DL po mieście z kufrem centralnym przy dynamicznej jeździe i korkach komputer pokazuje 5,5 l. Jak zatankuje po raz drugi to sprawdzę czy nie przekłamuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lapi dnia Pią 21:27, 28 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:01, 29 Wrz 2012
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Podziele sie z Wami spalaniem motocykli ktore aktualnie posiadam, czyli DL1000 i XT1200Z.

Spalania DLa ze wzgledu na jego narowistsc to:
spokojnie 5 do 6 l/100km
normalnie 6 max 7 l/100km
ostro, autostrady itd.. max 8l

XT1200Z to:
spokojnie 4,5 4,8 do 5l/100km
normalnie to 5 do 5,5 l
ostro 6 max 6,5l

wszystkie pomiary dokonane z pasazerka i bagazami, przewaznie po gorskich drogach. Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:37, 22 Lip 2013
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Trochę o spalaniu na Ścigacz.pl

http://www.scigacz.pl/Ile,naprawde,motocykl,zuzywa,paliwa,21321.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:26, 22 Lip 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Floydoo napisał:
Podziele sie z Wami spalaniem motocykli ktore aktualnie posiadam, czyli DL1000 i XT1200Z.

Spalania DLa ze wzgledu na jego narowistsc to:
spokojnie 5 do 6 l/100km
normalnie 6 max 7 l/100km
ostro, autostrady itd.. max 8l

XT1200Z to:
spokojnie 4,5 4,8 do 5l/100km
normalnie to 5 do 5,5 l
ostro 6 max 6,5l

wszystkie pomiary dokonane z pasazerka i bagazami, przewaznie po gorskich drogach. Idea


F 800 GS Adventure:
spokojnie - 3-4 l/100km (jadąc do 80 km/h)
normalnie - 5 l/100 km
ostro - 6 l/100 km

Testowane na dystansie 250 km. Bardzo ekonomiczny silnik, ale brakuje mu dołu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:34, 23 Lip 2013
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2914
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Ja jestem świeżo po wyprawie do Gruzji i po przejechaniu 7785 km wyszło mi średnie spalanie 5,2 l/100 km. W sumie to dobry wynik, bo na Ukrainie i w Rosji jechaliśmy dość szybko (do 140 km/h), a w Gruzji było dużo szutrowych i kamienistych dróg i jazda na wysokich obrotach na 2-gim biegu. Motocykl ze mną i trzema kuframi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:10, 26 Sie 2013
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 142 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Większość z was pisze o minimalnym spalaniu i jak najbardziej oszczędnej jeździe. Mnie ciekawi jak u was wygląda spalanie w normalnych warunkach na trasie co zazwyczaj wiąże się z zaladowanymi kuframi (czasem + pasażer).

Właśnie założyłem alukufry i szykuje się na Bałkany dlatego pytam. Moje średnie spalanie do tej pory z lekkim bagażem + pasażer, jazda do 120 to 4-4,5l. Jadąc z kuframi bardzo się to spalanie podniesie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:48, 26 Sie 2013
MichaelloEs
A

 
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieruń





Ten test na sciagacz-u nie do konca do mnie przemawia. Choć mam Dl-a 650 z 2006 to wydaje mi się, że spalanie przy dynamicznej jezdzie z odcinami nie całe 5l jest nie osiagalne.
Ostatnio tankowalem do pełna, jadac dwu pasem W-wa => K-ce jechałem z predkosciami ok. 140-160, momentami 190km/h i po przejechaniu ok. 260km migła mi I kontrolka rezerwy, czyli zostało ok. 5 litrów w baku jeszcze. Dodam, ze jechalem sam bez obciążenia, tylko kufer centralny prawie pusty:D. Wychodzi na to, ze łyknał mi około 7l/100km i co powiecie na to????
Patrząc na włascicieli litrów i przy ich "ostrej" jeździe wychodzi 8l/100km pytam sie wprost - czemu od razu nie kupić 1000-ca, liter w tą czy w tamtą bez róznicy a moc widoczna:D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MichaelloEs dnia Pon 14:54, 26 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:37, 27 Sie 2013
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Trzy lata temu jechałem na pogrzeb Iziego z AT.
To było 5.08.2010, w tamtą stronę z afrykańcami, solo, kufer 4.44/100km i tak do 130kmh na dystansie z Warszawy do Wrocka (tam tankowałem).
W drugą stronę leciałem ile fabryka dała, na automapie ustawiłem komputer i chciałem zrobić średnią prędkość 100kmh ( nie udało się było śr 98kmh) wyszło 5,76/100km.

Podpieram się statystyką z motostat.pl.
Wiem że tankowałem gdzies za Wrockiem na 8, przy śmiesznym rondzie na dłuuuugiej porstej a potem zatrzymałem się dopiero w Piasecznie. trasę zrobiłem w 3,5h no może w 4.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Wto 0:38, 27 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:03, 29 Sie 2013
misiek76
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 432
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puławy





u mnie średnie spalanie prawie zawsze wychodzi 4,8l/100km - przy tzw "normalnej jeździe" , najmniej kiedyś wyszło 4,3l a najwiecej 5,1.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:38, 15 Wrz 2013
Aro61
A

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 104
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Janowice





Witajcie. W pierwszej dekadzie przejechaliśmy Rumunie w trzy Dl 650 i jeden RT 1150 . Moja łączna trasa wyniosła 2663 km a średnie spalanie 3,7 . Motorek był dość mocno załadowany , dwie osoby i trzy kufry . Informacje o spalaniu podaje mi na bieżąco kom. pokładowy . Od września zeszłego roku dosiadam nowego Dl -ka 650. Na liczniku ma obecnie blisko 15000 km. W pierwszej dekadzie sierpnia .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aro61 dnia Nie 9:51, 15 Wrz 2013, w całości zmieniany 9 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:35, 16 Wrz 2013
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





O spalaniu napisałem już w wątku o varadero kontra dl 650. Generalnie niskie spalanie przy załadowaniu w dwie osoby, trzy kufry i sporo bagażu w nich i na nich utrzymuje się jedynie w zakresie prędkości licznikowych do 110-120 km/h. - lub inaczej mówiąc do max. 5,5 tys. obrotów na 6 biegu. Powyżej spalanie rośnie w postępie geometrycznym Smile w stosunku do zwiększania prędkości - przy około 7.000 obrotów było to max. 300km do zapalenia się drugiej rezerwy..
Zatem mój wniosek jest taki, że przy szybszych przelotach i w pełnym rynsztunku mały deel pali tyle co większe motocykle, a swoją oszczędność potwierdza na bocznych drogach, gdzie jedzie się w zakresie tych 5 - 5,5 tys. obrotów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Pon 14:40, 16 Wrz 2013, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:12, 31 Mar 2014
plutko
A1

 
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Podłączam się pod wątek, bo dość wysokie spalanie mi wyskoczyło.
V-strom 650 z 2005 r. i wyszło mi 8,75l na autostradzie. Przyznaję, że cisnąłem dość ostro, ale nigdy aż tak wysoko nie miałem. Myślicie, że warto go sprawdzić w serwisie czy najpierw próba spokojniejszej jazdy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:21, 31 Mar 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Taka mała uwaga Panowie. Sprawdźcie przy użyciu GPS-a o ile przekłamuje Wasz licznik. Bo zwykle jest to ok 10% i wtedy zwykłe przeliczanie w oparciu o licznik powoduje zaniżenie faktycznego spalania również o 10% czyli ok 0,5l/00km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:49, 01 Kwi 2014
rexed
A

 
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Generalnie, to koło 5 l/100km (DL 650 z 2004 r.).
Ale też nie jestem jakimś wybitnym wariatem i nie palę gumy z każdych świateł, a w trasie rzadko 130 przekraczam.

Na dłuższej trasie lekko jadąc udało mi sie 4,1 l/100km, a jeżeli wypady były krótkie, miasto, teren, to koło 5,6 l/100km.

Nie będę pisał 4,95, czy 5,105 l/100km, bo wyników nie podaje się z dokładnością większą niż wynosi jakaś określona niepewność pomiarowa, ta zaś wynika z rozkładu (rozrzutu) wyników, czy zwyczajnie z dokładności pomiarów (nigdy nie nalejesz idealnie tyle samo na stacji) Wink

Jako ciekawostkę podam, że poprzedni właściciel podobno spalił 3,5 l/100km jak jechał nią przez Rumunię. Wydawał się dość konkretnym facetem, więc można mu wierzyć, albo przynajmniej "w każdej bajce jest ziarno prawdy).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rexed dnia Czw 14:25, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:45, 20 Kwi 2014
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Spolski, nie wiem jak w V-Stromie, ale w licznikach jest tak, że prędkościomierz, a dalmierz to dwa inne wskazania. O ile prędkościomierz oszukuje na prędkości, o tyle dalmierz pokazuje dobrą drogę (przy oponach jak producent nakazał)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:56, 20 Kwi 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





mar111cin napisał:
Spolski, nie wiem jak w V-Stromie, ale w licznikach jest tak, że prędkościomierz, a dalmierz to dwa inne wskazania. O ile prędkościomierz oszukuje na prędkości, o tyle dalmierz pokazuje dobrą drogę (przy oponach jak producent nakazał)


W Dl-u licznika jeszcze nie porównywałem z GPS-em, a jedynie prędkościomierz, natomiast robiłem takie testy w 3 autach i zawsze przekłamanie obu instrumentów było podobne. Zaciekawiłeś mnie jednak i zrobię to jeszcze raz, w pojazdach które obecnie mam na stanie.

Oczywiście, w samochodach przekłamania są jeszcze większe w przypadku nawierzchni o gorszej przyczepności.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:36, 20 Kwi 2014
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Powiem na jakiej podstawie do tego doszedłem.

Do samochodu założyłem coś takiego jak UKP (wpisz w google, V-Stroma jak nabędę to też się postaram w to wyposażyć. o ile ma stałe ciśnienie wtrysku benzyny?)

I tam ustawiając go chciałem żeby zarówno UKP i licznik samochodowy pokazywały tą sąmą przejechaną odległość. Jak już tak ustawiłem, to na UKP teraz widzę prędkość o 4-6km/h niższą niż na liczniku samochodowych (UKP nie ma przekłamania) a odległość jest pokazywana taka sama.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:14, 21 Kwi 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Dzisiaj z racji wieczornego wypadu nad morze sprawdziłem w osiemsecie przekłamanie licznika. Że jest, każdy wie, ale...
Po wyjechaniu ze Szczecina na "trójkę" odkręciłem się do 140 i leciałem tak aż do końca dwupasmówki (33.6 km, ze zdjęciem w Kliniskach Cool ).
Równocześnie skasowałem wskazanie kompa co do średniej prędkości.
Co wyszło Question Question Question
O ile dość mocno się przykładałem, do trzymania 140km/h na liczniku, to komputer jako prędkość średnią pokazał już tylko 132km/h. Czyli więc jakby przekłamanie prędkościomierza było z góry założone, ale już licznik odległości był "poprawnie" skalibrowany Question Question Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:34, 06 Maj 2014
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Na Polskich drogach po zrobieniu 1200km stwiwrdzam:

Spokojnie (tzn do 90-100km/h) ok 4,2L/100km
Dynamicznie (manetka na full przy przyspieszaniu, vmax ok 130-140km/h) ok 4,8L
Prędkości >160km/h -> ok 5,3 -5, 8L


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:02, 06 Maj 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Prędkości (licznikowe):
- <120km/h - około 4l/100km
- =130km/h - około 5,3l/100km
- >160km/h , <=180km/h - nieco ponad 7l/100km. NIESTETY, tu oszczędności z posiadania małego deela się kończą.

Zobaczyć zapalającą się kontrolkę rezerwy po przejechaniu trochę ponad 200km - bezcenne. Tankowanie na stacji już trochę jednak boleśnie odczuwalne, ale nadal możliwe po zapłaceniu kartą VISA Smile

Powyższe dane dotyczą motocykla z trzema kuframi i dwoma osobami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:01, 06 Maj 2014
jerresso
A

 
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja na podstawie 26 tankowań po różnych trasach (swoją drogą polecam Androidowy Fuelio), czyli wypaleniu 322,13 l mogę podać następujące statystyki:

min: 3,16 l /100 km
srd: 5,04 l /100 km
max: 8,86 l /100 km (to chyba jak ciąłem po autostradzie do Poznania prawie maksem cały czas...).

Średnie tankowanie 12,39 l, za średnio 68,82 zł

Średni koszt za km: 0,77 zł


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jerresso dnia Wto 18:01, 06 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:12, 11 Maj 2014
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Potraficie określić, jak gasną kontrolki paliwa, to ile paliwa v-strom zużył / zostało w baku? Wiem, że nie gasną one równomiernie, ale każda odpowiada jakiemuś ubytkowi paliwa z baku. Ostatnia kontrolka to jest że zostało 5l tak? a jak mruga to 3litry?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:32, 11 Maj 2014
Jaca
Motonita

 
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom





mar111cin napisał:
Ostatnia kontrolka to jest że zostało 5l tak? a jak mruga to 3litry?
Jakoś tak będzie.
Ostatnia kontrolka..... przejechałem trochę i zalałem 18 litrów.
Na tej mrugającej zrobiłem kiedyś 60 km ale ile wtedy weszło nie pamiętam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:55, 11 Maj 2014
jerresso
A

 
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





W instrukcji jest to napisane (DL650, 2007):
- jeżeli ikonka paliwa zaczyna migać, pozostało mniej niż 4,5 l
- jeżeli miga ikonka paliwa i prostokąt poziomu, pozostało mniej niż 3,0 l


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:52, 11 Maj 2014
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Ok, a reszta jak znika?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:42, 11 Maj 2014
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





mar111cin napisał:
Ok, a reszta jak znika?


Wg pomiarów jednego kolesia wychodzi tak: (tyle litrów zostało w baku)
+ 22
+ 17
+ 11,5
+ 7
+ 5 / 3,5


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Nie 15:42, 11 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:35, 11 Maj 2014
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Dzięki Very Happy o to mi właśnie chodziło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:08, 11 Maj 2014
Luti
A

 
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 110
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Reszel





A mi się wydaje, że te rezerwy oszukują, niestety na minus. Cztery razy testowałem. Raz nawet się to dla mnie przykro skończyło. Wniosek: Dla mnie mrugający sektor to 40 km. Na te 3 litry już nie liczę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:51, 11 Maj 2014
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Po ostatniej paradzie w stolicy zajechałem na stację bo już ledwo ledwo było.
Zalałem 20.9L, na zegarze było 362km, ale pozapierdalałem ostatnio po obwodnicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:08, 11 Maj 2014
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





konra.dzik napisał:
Po ostatniej paradzie w stolicy zajechałem na stację bo już ledwo ledwo było.
Zalałem 20.9L, na zegarze było 362km, ale pozapierdalałem ostatnio po obwodnicy.

U mnie jak narazie przy normalnej jeździe pyknąlem na baku 374km i wyszło mi na stacji 18,31L. Mam nadzieję, ze kiedyś uda mi się zrobić 400km na jednym (pewnie karnister dla bezpieczeństwa wtedy zapakuję ;p )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:13, 11 Maj 2014
Whisper
A

 
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Spod Warszawy





Daje się 400, byle autostrady nie zaliczać, bo przy wyższych prędkościach chla jak... grabarz. (Przepraszam grabarzy jeśli są jacyś na forum i się nie poczuwają). Fakt, że robi się trochę nerwowo jak ostatnia kreska zaczyna gasnąć, ale biorąc pod uwagę spalanie rzędu 4.5l/100 to 400km zrobi się na 18 litrach.

Jakby tak delikatnie, delikatnie jechać, to i 500 mogłoby się dać zrobić. Ktoś się pokusi? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:19, 11 Maj 2014
welber
A1

 
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





W dniu wczorajszym zrobiłem trasę Rybnik-Zakopane-Rybnik wyszło mi 402km, Chlapnął 18 litrów co daje 4,5l/100 km - większość spokojna jazda po "zwykłych" drogach ale trafił się też fragment ekspersówki Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:11, 11 Maj 2014
Radek_Pastuszka
Motocyklista

 
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Grochów





U mnie przy mieszanej jeździe jest jakieś 4,7 l/100km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:12, 23 Maj 2014
Whisper
A

 
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Spod Warszawy





A ja po wczorajszym nieśpiesznym zwiedzaniu Podlasia zatankowałem dziś przy stanie licznika 418km - wyszło mi 3,91 l/100km. Kurde, dociągnąłbym do 500, bo wlazło 17.7 litra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 7:18, 24 Maj 2014
Filip
Motonita

 
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Ursynów





3,92 w drodze na zlot Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:04, 24 Maj 2014
leszek4x4
A2

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żywiec





420 km nie przekraczając 130km/h Smile wyszło 4,3
vstrom z trzech maszyn spalił najwięcej tdm 840 i fjr 1300 spaliły mniej ale za to one muliły a ja się wygłupiałem na około Tatr Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:53, 24 Maj 2014
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Mnie w terenie pali chyba więcej niż 5L/100km


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:03, 24 Maj 2014
Spokrob
Motonita

 
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 618
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin





Aż trudno mi uwierzyć w te wyniki, różnica między małym a dużym jest aż tak wielka...?
Mój 1000 spalił w trasie na zlot 6,6 litra...Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:57, 25 Maj 2014
Whisper
A

 
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Spod Warszawy





Drugie zwiedzanie Podlasia, tym razem z plecaczkiem - 4.08 l/100km. Im więcej lokalnych dróg tym niższe spalanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:50, 25 Maj 2014
lucik
A2

 
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin





A4 przy prędkosciach >160 spalił 8l, a w bośniacki górach przy prędkościach ok 90-100 4,1


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:08, 25 Maj 2014
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





gdyby nie przyzwyczajenie do mocy "duzego" to dawno jezdzilbym "maluchem", wlasnie dla tego niskiego spalania. Ja od poczatku sezonu nie moge przejechac wiecej niz 180 km na calym zbiorniku :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:48, 26 Maj 2014
Whisper
A

 
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Spod Warszawy





Szuja, taki masz gest pod prawym nadgarstkiem, czy "samo się tyle spala"? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:32, 26 Maj 2014
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





Whisper, wlasnie chodzi o to, ze stosunkowo spokojnie jezdze, raz na zbiornik zdarzy sie mi odcinka i gora 180 km/h po miescie, bo szybciej strach ze wzgledu na plesniaki.

Najczesciej jednak 5 tys obrotow nie przekraczam, dlatego przy tym spalanu nazwanie mojego 1000a turystykiem raczej byloby naduzyciem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:30, 27 Maj 2014
cilip
A

 
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Ja kiedys zrobiłem na baku 540km.Jechałem sam z jednym kuferkiem i na ekspresówce nie przekraczajac stówki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:55, 27 Maj 2014
Whisper
A

 
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Spod Warszawy





Cli, nie bałeś się? Wink Zawsze jak do rezerwy dochodzę to się zastanawiam "a ile tego paliwa tak naprawdę tam zostało"...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:11, 28 Maj 2014
cilip
A

 
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





jeszcze pare kropel w baku zostało


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:56, 28 Maj 2014
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1904
Przeczytał: 66 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





Whisper napisał:
Cli, nie bałeś się? Wink Zawsze jak do rezerwy dochodzę to się zastanawiam "a ile tego paliwa tak naprawdę tam zostało"...

Ja się ostatnio bałem jak miałem na liczniku 470 km, dolałem do pełna i było jeszcze 2,5 litra w baku, także nie jest najgorzej Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GryzliGT dnia Pon 12:03, 02 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:21, 29 Maj 2014
Whisper
A

 
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Spod Warszawy





A swoją drogę przy ilu litrach w zbiorniku pompa przestaje mieć co ssać? Nie wiem jak jest ukształtowany zbiornik, czy ma jakąś "głębię" i tam jest pompa, czy spód jest bardziej płaski i paliwo na końcu rozpływa się jak na mieliźnie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:29, 14 Cze 2014
marph1979
A1

 
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 14
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Mój dość stabilnie - plecaczek + 3 kufry z prędkościami do 130 wychodzi koło 4,5-4,7. Ale to pierwszy mój sezon motocyklowy więc pewnie i spalanie niższe Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
spalanie V-strom 650
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 8  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin