VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> spalanie V-strom 650 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 11:45, 05 Wrz 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Po prawie 11kkm od kiedy spisuje licznik spalil mi:
srednio: 5,58l /100 km
maksymalnie: 7,08l /100 km
minimalne: 4,53l/ 100 km

Maksymalne wyszlo na autostradzie A2 z plecaczkiem i kufrem centralnym zaladowanym na full i przy predkosci 160-180 licznikowe. Z bocznymi kuframi tyle sie nie odwaze jechac Embarassed, a predkosci na autostradach niemieckich z pelnym zaladunkiem to utrzymywanie 140 km/h i spalanie w zaleznosci od wiatru od 5,6-6,9.
Minimalne na trasie do Sandomierza z plecaczkiem i predkosciami ok. 100 km/h. Zero gwaltownych przyspieszen i krecenia powyzej 6krpm (ale ostatnio zajarala mnie "emerycka" jazda i moze to poprawie, chociaz czasami nerwy puszczaja Wink)

Oliwe dolewam sporadycznie i to tez raczej tylko wtedy jak ostro paluje, co ostatnio rzadko mi sie zdaza Razz

jeszcze maly off na temat spalania KTM 990 Adv Smile W czasie naszego noclegu w Amsterdamie na kempingu podszedl do nas gosc, ktory mowil, ze przyjechal na 990 Adv (w celu zjarania sie Confused) i jak Yogi zapytal go o spalanie (trasa zrobiona w jeden dzien) to koles odpowiedzial, ze po 160km zaczynal sie rozgladac za stacja, a tam zbiornik jest ze 23l co dawalo jakies 12l /100km. Dla mnie dodatkowy argument na nie dla tego motocykla Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:13, 22 Wrz 2009
domelto
A1

 
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok





minimalnie 3,89 (do 120 km/h, totalny luz, super warunki, 100 % trasa)
maksymalnie 5,85
najczęściej solo, czasami z ośmiolatkiem, najczęściej z kufrem
na zbiorniku 444 km max


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez domelto dnia Czw 10:06, 24 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:30, 22 Wrz 2009
ice
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





minimalne: 4,6
maksymalne: 7,6
średnio : 6,5
Jak wy dajecie radę takie wyniki kręcić ? no wiem że ciężki jestem i jeżdżę sporo po wawie ale to dla mnie jakaś abstrakcja. Średnia wyliczona z 14kkm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:20, 23 Wrz 2009
Gekonek
A1

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





Pierwsze 1000 km za mną - min. 4,04 max 4,47 - oczywiście jako świeżak jeżdżę powoli (max 120 km/h), zwykle w granicach 90 km/h. Z "plecaczkiem" spalanie wzrasta o jakieś pół litra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:49, 23 Wrz 2009
Gęsty
A

 
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno/ Józefosław





A mój pali ile chce- mnie żona jedzenia nie wylicza to czemu ja mam swojemu DLowi to robić!?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:00, 23 Wrz 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Gęsty napisał:
A mój pali ile chce- mnie żona jedzenia nie wylicza to czemu ja mam swojemu DLowi to robić!?


w sumie racja, ale i tak oszczedne moto


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:42, 06 Paź 2009
michalkaflowski
A1

 
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDANSK





Na trasie Gdańsk - Warszawa i powrót spalił dokładnie 5,0 l/ 100 km.
Zaznaczę ze nikt mnie nie wyprzedził Wink, choć wcale nie osiągałem prędkości "kosmicznych".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:12, 06 Paź 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 116 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





cos mi wydaje sie, ze Wy chyba pomagacie odpychajac sie nogami, zeby ten deelek toczyl sie ekonomiczniej Laughing, mi tam nie chce zejsc ponizej 8,5 l w miescie i 6,5 na trasie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:32, 06 Paź 2009
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





Szuja napisał:
cos mi wydaje sie, ze Wy chyba pomagacie odpychajac sie nogami, zeby ten deelek toczyl sie ekonomiczniej Laughing, mi tam nie chce zejsc ponizej 8,5 l w miescie i 6,5 na trasie


jak małego trzymasz między 5,5 a 6 tyś. obrotów to nie pije za dużo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:56, 06 Paź 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 116 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





ja 'malego' trzymam zazwyczaj za piec dwunasta, wtedy tez nic nie pije a nawet wyrzuca Laughing

a tak na serio, to spalanie 650tka ma jak wyrosniety skuter, trzeba to przyznac na plus dla malego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:07, 06 Paź 2009
michalkaflowski
A1

 
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDANSK





Ok ale Ty Szuja masz TYSIAKA a ja 650ke.
Wiec jedna rura więcej Wink

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:57, 06 Paź 2009
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Szuja napisał:
cos mi wydaje sie, ze Wy chyba pomagacie odpychajac sie nogami, zeby ten deelek toczyl sie ekonomiczniej Laughing, mi tam nie chce zejsc ponizej 8,5 l w miescie i 6,5 na trasie


No, to jednocześnie mnie chlernie ucieszyłeś, ale i zmartwiłeś równie mocno. Od trzech tankowań prowadzę statystykę - ile wleję i ile na tym przejadę - no i jestem w szoku... 8,4l/100km w mieście... Tragedia, teraz nie przekraczam w ogóle 5000 obr./min. - zobaczymy co to da.

A ucieszyłeś mnie, bo wiem, że jeśli coś jest nie tam z moją maszyną, to przynajmniej nie jestem sam z tym problemem Smile

Ale zmartwiłeś, bo okazuje się, że może być ciężko coś z tym zrobić. Problem w tym, że ja 90% czasu jeżdżę po mieście... Kurr..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:12, 05 Gru 2009
its
A1

 
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PYSKOWICE





mluko napisał:
Witam,

wczoraj mialem okazje przejechac autostrada w 2 osoby, kufry boczne, worek bagazowy 60litrow z predkosciami rzedu 140-160, choc zdazalo sie czasami osiagac grubo powyzej 170. Odleglosc okolo 300km spalanie wyszlo mi 6litrow.

chcialbym zapytac wlascicieli DL1000 jak wyglada spalanie przy takich predkosciach??

ps.
jesli jezdzilem drogami drugiej kategorii do predkosci 120km\h , plynnie ale nie ciagnac sie za samochodami spalanie okolo 4,3

jesli juz drogami szybkiego ruchu juz predkosci 130-140 i ostrzejsze wyprzedzania okolo 5 litrow

Marek



Kolega na vSTROMIE 1000 przy ostrej jeździe, tj. autostradą ok. 100 km (V~150-190) i ok. 200 km innymi drogami (V~130-160) z częstym wyprzedzaniem to spalanie wyszło 6,5 L. Koledze na bandicie 650 przy takim samym stylu jazdy wyszło 5,5 L.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:49, 23 Cze 2012
MANOS
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Wstępne wyliczenia po przejechaniu około 800km:
z czego około 250km miasto solo, reszta czyli 550km trasa z pasażerką wychodzi od 3,7 do 4,09 na 100km.
prędkość: miasto rożnie Very Happy trasa 120-140 więcej przy wyprzedzaniu Very Happy
w porównaniu z wcześniejszym moto czuć, że dl przy obrotach 5500-6000 prawie nie potrzebuje wachy do jazdy Very Happy Very Happy Very Happy
moje poprzednie moto przy podobnej jeździe paliło średnio 50% więcej także jestem zadowolony Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:11, 05 Lip 2012
greg68
A1

 
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublyn





To może i ja coś dodam.
Obleciałem Bieszczady w kilkanaście moto (wszystkie mocniejsze od mojego) z prędkościami przelotowymi 120-140km/h, robiąc jakieś 800km, solo z 3 kuframi i średnia mi wyszła 3,7. Kumpel na litrowym Wiadrze chciał rzucać kaskiem w asfalt, bo u niego wyszło 7,5. Laughing Sprawdzałem jeszcze na innych trasach i.......tak pali.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:57, 05 Lip 2012
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





Mój pali od 3,8 do 5,2 w zależności od stylu jazdy,prędkości, kufrów itp. Spalanie na razie spada od czasu nabycia go. Nabylem 1,5 miesiąca temu i na razie zrobiłem około 4800km


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:58, 05 Lip 2012
zuraff
A2

 
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 67
Przeczytał: 31 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Mój pali od 3,7 (spokojnie dookoła Tatr) do 4,9 (mniej spokojnie po mieście).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:04, 05 Lip 2012
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Mój też pali ile chce, a właściwie wszystko co mu wleję Smile jedyny sprzęt któremu nie żałuję, no cóż, nawet te marne 68 kucy też trzeba nakarmić Smile

Średnio około 6 litrów, moim zdaniem jest OK. Maluch przy tej samej pojemności ma 24 kuce i pali podobnie Smile

Mój pierwszy sprzęt Simson S50 naprawdę był oszczędny 2-2,5 w zależności jak się "kozaczyło" Smile no ale wtedy paliwo było na kartki, teraz co prawda też jest tylko na inne...... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:14, 06 Lip 2012
Siodemka
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk/Mlc





Minimalnie : 4,3 w Bieszczadach z pasażerem i kuframi(moje pierwsze 1k km wiec delikatnie jeździłem)
Średnie : 4,5
Max : 4,8 (trochę autostrady było)
Nie lubię go wysoko kręcić wiec pewnie dlatego tak mało pali Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:59, 06 Lip 2012
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 594
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Nowy DL... 5.500 km na liczniku.
spalanie:

minimalne: 3,8 (relaksacyjna jazda dookoła Wafki)
maksymalnie 6 (A2 z plecaczkiem)

średnie oscyluje koło 4-4,6


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaciejW dnia Sob 13:04, 28 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:28, 06 Lip 2012
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 508
Przeczytał: 61 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Nowy DL:
Bieszczady z kuframi 4,2l
Autostrada 5,5


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:19, 10 Lip 2012
Breit
A2

 
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 87
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





od odebrania nówci z salonu do domu 120 km, z czego pierwsze 30 km przeciskanie między puszkami 4,5 l/100 - dl 650


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:29, 11 Lip 2012
maciejza
A

 
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn, warmińsko-mazurskie





nie wiem jak to robicie ... DL Ak7 .. jak po emerycku to 4,8 .. na autostradzie niemieckiej to i z 7,5 ... a srednio to wychodzi 5,2
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/21674

nadmieniam ze regularne serwisy i wszystkie parametry maszyny w normach ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:47, 12 Lip 2012
DARKOM
Motonita

 
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 564
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA





mój spala od 4,2 do 5,3 nadmienie ze tez na maxa nie krece (czesto do 6tys -120km/h) sporadycznie wieksze predkosci .... wtedy ponad 5 łyknie
DL650 K4


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DARKOM dnia Sob 9:58, 18 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:06, 28 Lip 2012
SławekB
A

 
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tuchola





W czwartek pojechałem sobie nad morze. W obie strony 430km. Pełen kufer centralny. Kolumny samochodów do wyprzedzania, więc wysokie obroty. A potem chwile pustej drogi więc też nie żałowałem, ale bez wariowania.

Spalania wyszło mi 4,8l więc chyba dobrze. Jestem dość wysoki (195cm) więc trochę wystaję za deflektor i opory rosną Wink

I pytanie: Jak u was z rezerwą? Pierwsza rezerwa włącza się chyba około 330km, druga niewiele później. Wracałem ze ściśniętymi pośladkami, bo wieczór, lasy, wilcy wyją, stacji brak. W końcu Statoil, na liczniku 385km i wchodzi 18,44l Więc 3,5l zostało! Mogłem spokojnie dojechać do domu (30km).
Też się wam tak szybko włącza rezerwa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:56, 28 Lip 2012
Siodemka
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk/Mlc





SławekB napisał:
Też się wam tak szybko włącza rezerwa?


Tak, dlatego zawsze patrze na przejechane km .. tzn mile Smile.
Przy spokojnej jeździe zasięg mam 400km Smile ~250mil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:07, 28 Lip 2012
skalar
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





SławekB napisał:

Też się wam tak szybko włącza rezerwa?

Przy dynamicznej jeździe i zakrętach nie włączyła mi się II rezerwa Sad. Po zatrzymaniu z braku paliwa i ponownym przekeceniu kluczyka dopiero się objawiła.
Skończyo się pchaniem ponad 1km do stacji Evil or Very Mad
Akcja powtarzana 2 razy - drugi raz miałem stację po drugiej stronie drogi ekspresowej. Confused

Wskaźnik działa poprawnie i się nie zawiesza to przelewanie paliwa w zbiorniku potrafi oszukać wskazania (wskazanie jest "uspokajane" przez elektronikę).

Przebieg po uwzględnieniu stylu jazdy jest bezpieczniejszym wskaźnikiem lub korzystanie tylko z pierwszej rezerwy Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:58, 28 Lip 2012
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Jeżdżąc po mieście tankuje zawsze, aż mi włożony do końca pistolet odskakuje (wchodzi ok 14l), a jak w trasie to tankuje po korek (20l). Jeżdżąc więc po mieście mam ok 300km zasięgu, a na trasie spokojnie ponad 400. Nauczyłem się więc patrzeć na kontrolki. Jak mi się zapala "2 rezerwa" to wiem, że mam ok 50km. jak zapala się "pierwsza" to wiem, że mam ok 100km... Z kolei jak mam 2 kreski to ok 150km zasięgu... Przy trzech kreskach się nie zastanawiam tylko jadę Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Sob 17:02, 28 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:26, 29 Lip 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jak jeżdżę po mieście to pierwsza rezerwa włącza mi się już przy 290km a następna 340km.
Jeżdżąc kiedyś po mieście zgodnie z przepisami ( masakra ) zrobiłem na zbiorniku ok 450km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:00, 29 Lip 2012
SławekB
A

 
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tuchola





Ja na "drugiej" rezerwie zrobiłem jakieś 50km i zostało 3,5litra paliwa. Pytanie czy da radę wszystko "wyssać"?

Czyli w miarę spokojny zasięg to jakieś 350-380km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:37, 29 Lip 2012
MANOS
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





rezerwa 1 to 4,5l wachy, rezerwa 2 włącza się przy 3l wachy,
Pierwsza rezerwa powinna zapalać się po zużyciu 17,5l czyli przy spalaniu 5 l/100km po przejechaniu 350km.
jeden kwadracik we wskaźniku paliwa to niecałe 4,4l.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:48, 30 Lip 2012
SławekB
A

 
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tuchola





A mi rezerwa 1 i rezerwa2 włączyła się dużo szybciej. Spalanie wyszło 4,8 Cóż. Widać tak już ma Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:17, 03 Sie 2012
mikmac
A

 
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





mi w obu DL podobnie dzialaja liczniki. Najpierw 150-180km na pierwszej kresce (zalezne od stylu) pozniej mniej wiecej co 50, na ostatniej rezerwie jakies 60km zasiegu (sprawdzone, tyle przejechal i jeszcze nie zgasl).
Najwiecej udalo mi sie wlac 21,8, wiec raczej bylo juz kompletnie pusto, bo bardzo ciezko wlac "pod korek". Przejechalem wtedy 580km na baku, emerycka jazda 90-110 w trasie, siostra sie uczyla jezdzic na swoim moto a ja asekurowalem z tylu... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:43, 03 Sie 2012
maikpl
A

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Mi przy emeryckiej jeździe wychodzi zawsze 4.0litra na 100km. Prędkości jakie osiągam to 80-110 km/h. Przy wyprzedzaniu czasami dochodzi do 170km/h Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maikpl dnia Pią 12:46, 03 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:08, 04 Sie 2012
MarekŁ
A1

 
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łosice





Wczoraj zrobiłem sobie test: Siemiatycze-Bielsk Podlaski-Siemiatycze.Trasa K-19, dość ruchliwa. Tankowanie pod korek w Siemiatyczach. Trasa wyniosła równo 100km. Prędkość 90-110km/h, 2 razy wyprzedzanie-do 140. Powrót do Siemiatycz i pod ten sam dystrybutor. Niespodzianka! 3,82 l/100!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:06, 10 Sie 2012
greentop
A

 
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Połomia





MarekŁ napisał:
...3,82 l/100!!!!!

Shocked

Najspokojniej jak umiem, prędkości ok.100kmh, max 130kmh, RPM jak się da <5000, = 4,44l/100km
Normalnie, dynamicznie przyspieszając ale bez pałowania, prędkości ok 120kmh, max 170kmh = 4,75l/100km

Wszystko poza miastem, szyba w dole+deflektor, kufer centralny, ja 80kg
Jak dołożę plecaczek to spalanie +0,5l/100km

Przebieg na baku powyżej 400km to najniższy akceptowalny dla mnie wynik - nielubie tankować, bo do roboty mam minimum 46km a bena kończy się zawsze jak nie mam czasu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:30, 13 Sie 2012
Kriss
A2

 
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 86
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kołobrzeg





Trasa - Kołobrzeg - Wrocław z plecaczkiem i centralnym kuferkiem pełnym - 4,7 przy emeryckiej jeździe Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:30, 08 Wrz 2012
naturalnie
A1

 
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zabrze





Jeżdżę nowym DL i z przykrością muszę przyznać że spalanie jakie opisujecie jest dla mnie nie osiągalne. Suzi mam od nowości i obchodzę się z nią z szacunkiem, docierana zgodnie z instrukcją. Aktualny przebieg to ok. 12.000 km. Spalanie 8,6 średnie z 2kkm max. spalanie na autostradzie w dwie osoby + kufer centralny to 9,2 na odcinku 200 km. Po dwustu kilometrach tankowanie! Prędkość 140 do 175. Średnio trzymam obroty 6500 w trasie.
Jeżeli chodzi o minimalne to ok 4,7 ale to była jazda w większości zgodnie z przepisami. Mam wrażenie że wraz z ze wzrostem przebiegu wzrasta średnie spalanie. Jeżdżąc delikatnie ale z rozsądkiem czyli max. licznikowe 140 km/h /GPS pokazuje 132 km/h/ osiągam średnie spalanie spalanie w granicach 6l. Problem zaczyna się na autostradach kiedy trzeba zwiększyć dynamikę i podgonić żeby cię nie rozjechali. Pali wtedy ile jej się wleje.
Jestem przed serwisem po 12 kkm, zgłaszałem problem, ich zdaniem spalanie jest za wysokie /moim również wybór tego motocykla był podyktowany jego ekonomicznością, dane producenta mówią o średnim spalaniu 3,7/. Zobaczę co chłopaki powiedzą. Dodam że dane z komputera odpowiadają pomiarom na stacji. Proszę użytkowników nowych DL o opisanie jak wygląda u nich spalanie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:01, 08 Wrz 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Wracałem kiedyś z Wrocka do Warszawy i ustawiłem komputer w GPSie na pomiar średniej prędkości z tej trasy. Cisnąłem ile fabryka dała, cały czas gdzie mogłem full gaz.
W janakach średnia prędkość była na poziomie 99km/h.
Prędkości maxymalne i wyszło mi spalanie 6,2 l/100.
Mam K8


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:24, 08 Wrz 2012
kiwi
A1

 
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 31
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bogatynia/Opolno Zdrój





Po rocznej eksploatacji nowego DL-a zużycie średnie paliwa wynosi 4,2l.Przy prędkościach 110-120km zużycie na trasie 3,8l.Po zamontowaniu kufra o poj. 63l zużycie wzrosło do 4.3-4,7l przy tych prędkościach.Moja rada to odciążyć moto,płynnie działać gazem,mało hamować,lać pewne paliwo i dbać o wtryski chemią.Efekty będą widoczne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:26, 08 Wrz 2012
chinczykkrak
A

 
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 111
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Skawina





Ja posiadam Dl 650 rocznik 2007. W tym roku zrobiłem dłuższą trase (3.970 km), i ku mojemu zdziwieniu, w drodze powrotnej na trasie Włochy - Austria, prędkość 90-120 km/h ( drogi lokalne, ekspresowe i autostrady ), suzuki połakomiło się tylko na 3,3 litra benzynki !!!( to jest mój rekord Smile), A w terenie górzystym największe spalanie 4,8 l. Nadmieniam, że podróżowałem sam , bez kufrów a jedynie z dwoma torbami typu wałek. Więc mam super oszczędny Dl-ek Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 2:55, 09 Wrz 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





naturalnie napisał:
Jeżdżę nowym DL i z przykrością muszę przyznać że spalanie jakie opisujecie jest dla mnie nie osiągalne. Suzi mam od nowości i obchodzę się z nią z szacunkiem, docierana zgodnie z instrukcją. Aktualny przebieg to ok. 12.000 km. Spalanie 8,6 średnie z 2kkm max. spalanie na autostradzie w dwie osoby + kufer centralny to 9,2 na odcinku 200 km. Po dwustu kilometrach tankowanie! Prędkość 140 do 175. Średnio trzymam obroty 6500 w trasie.
Jeżeli chodzi o minimalne to ok 4,7 ale to była jazda w większości zgodnie z przepisami. Mam wrażenie że wraz z ze wzrostem przebiegu wzrasta średnie spalanie. Jeżdżąc delikatnie ale z rozsądkiem czyli max. licznikowe 140 km/h /GPS pokazuje 132 km/h/ osiągam średnie spalanie spalanie w granicach 6l. Problem zaczyna się na autostradach kiedy trzeba zwiększyć dynamikę i podgonić żeby cię nie rozjechali. Pali wtedy ile jej się wleje.
Jestem przed serwisem po 12 kkm, zgłaszałem problem, ich zdaniem spalanie jest za wysokie /moim również wybór tego motocykla był podyktowany jego ekonomicznością, dane producenta mówią o średnim spalaniu 3,7/. Zobaczę co chłopaki powiedzą. Dodam że dane z komputera odpowiadają pomiarom na stacji. Proszę użytkowników nowych DL o opisanie jak wygląda u nich spalanie?

Moim zdaniem Twoje spalanie to nie tragedia. Smile
Pisałeś o prędkościach rzędu 140-175. Mały DL w tej sytuacji musi swoje spalić.
Weź poprawkę na to, że większość opisywanych tu spalań jest na zasadzie jadę autostradą 110 km/h i spalił mi 3 litry. Wink
Nie wiem jak można autostradą jechać 110 km/h, chyba bym się wolał przejść pieszo. Wink
Tak na poważnie użytkowując małego DL średnio poruszam się w zakresie obrotów pomiędzy 6000-8000 i jak do tej pory maksymalnie robię 380km na baku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:58, 09 Wrz 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





chinczykkrak napisał:
prędkość 90-120 km/h ( drogi lokalne, ekspresowe i autostrady ), suzuki połakomiło się tylko na 3,3 litra benzynki !!!( to jest mój rekord Smile), A w terenie górzystym największe spalanie 4,8 l. Nadmieniam, że podróżowałem sam , bez kufrów a jedynie z dwoma torbami typu wałek. Więc mam super oszczędny Dl-ek Smile.


Ja przy takich prędkościach ustanowiłem dziś nowy rekord w lytrze - 5,3l/100 km! Pobiłem o 1 litr najlepszy wynik na przestrzeni 3 lat. Spokojna jazda w grupce i przy prędkościach 90-110 dobrze działa na spalanie Wink

A może to przez mniejszy pobór prądu przez xenon? Very Happy W porównaniu do halogenów i jazdy na długich... :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:31, 13 Wrz 2012
paweł1111
A1

 
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wyszków





Witam . Mam takie pytanie czy możliwe jest to że dl 650 po wizycie w ASO i synchronizacji przepustnic , zaczął więcej palić ? Jeszcze tego dokładnie nie sprawdzałem ale mam takie wrażenie. Czy podczas synchro. mogli przestawić coś w kąpie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:52, 13 Wrz 2012
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 116 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





czytam ten temat i sie wkurwiam Very Happy Very Happy Czlowiek stara sie oszczedzac na trasie i 220 km/h na zegarach nie przekraczac i rezerwa juz sie swieci po przejechaniu 200 km, do bani, a Wy mi tu, ze 3,3 litra spalil maluch albo 5,3 duzy..., ehh


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:20, 16 Wrz 2012
paweł1111
A1

 
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wyszków





Jeszcze raz proszę o poradę. Jak możliwe jest to że dl 650 po wizycie w ASO i synchro. przepustnic zwiększył spalanie z 4.5l /100km na 6.40l/100km. Jeżdżę spokojnie 90-110km/h . Co może być przyczyną takiego wzrostu zużycia paliwa .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:01, 16 Wrz 2012
puzon
Motonita

 
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 625
Przeczytał: 54 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja mam K7 na każdym baku ponad 400km To fakt że leję pod korek ale spalanie w okolicach 5l uważam za satysfakcujący wynik .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez puzon dnia Nie 20:02, 16 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:46, 16 Wrz 2012
Luti
A

 
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 109
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Reszel





Mój w drodze powrotnej z Nędzy, jak zdechł na końcówce A1 pod Łodzią, na liczniku miał wybite 478km. Trasa zlotowa po Czechach, trochę bystrzej od Częstochowy gierkówką i A1. Zalewany pod korek na centralce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:13, 16 Wrz 2012
MANOS
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Solo z kufrem centralnym, szyba na max, stopka centralna, pług, prędkość do 110 czasami wyprzedzanie 140-150 -miasto/trasa pól na pół- spalanie poniżej 4,5l/100
Z pasażerem te same parametry co wyżej prędkość 140-150 i więcej przy wyprzedzaniu -całość trasa powyżej 5l/100km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:42, 28 Wrz 2012
naturalnie
A1

 
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zabrze





Jestem po dwóch wizytach w serwisie. Pierwsza -wymienione materiały eksploatacyjne /filtr na K&N, olej, świece, regulacja przepustnicy/. Spalanie bez zmian tzn. 7-8l. Druga wizyta w serwisie - wymieniona sonda Lambda spalanie 5,7 z dystansu 139 km.
Dokonałem pomiaru na trasie do serwisu /średnie spalanie 7,2 i na trasie identyczne powrotnej do domu. Styl jazdy zbliżony. Tzn. ostatnie 20 km wolniej ponieważ padał deszcz. Zobaczymy jak kolejne kilometry... W niedzielę kolejne testy. Spalanie 5,7 jest z autostradowej prędkości:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
spalanie V-strom 650
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 8  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin