VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> spalanie V-strom 650 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 17:31, 01 Lis 2014
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





Kojot85 napisał:
Wg kompa nowy model 650 średnio 5,1 litra na dystansie 5710km.


no to zazdroszczę. Moja K5 poniżej 6 nie chce zejść


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:57, 01 Lis 2014
krzysiekjx1
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 398
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC





wszystko zależy od sposobu eksploatacji Smile nie pokonuje tras,nie nastawiam się na ekonomie,wiec jeszcze do 4 nie zszedłem Smile (jest to możliwe) a przy spokojnej jeździe 4,5 starcza a jak bardziej żwawo to ok 5 ale nie kręcę powyżej 5t (może gdzieś tam chwilowo )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:46, 01 Lis 2014
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





U mnie w tym roku 4,5k km i średnia 4,65l , a minimalna 4,08l Smile
Powiem, że mój najlepszy pojazd jaki miałem, to nawet simson 12 lat temu palił mi więcej xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:12, 01 Lis 2014
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





no to pięknie. To albo ja nie potrafię jeździć albo mi wycieka paliwo Smile Tyle że ja 90% to w mieście,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:35, 01 Lis 2014
krzysiekjx1
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 398
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC





Boren napisał:
no to pięknie. To albo ja nie potrafię jeździć albo mi wycieka paliwo Smile Tyle że ja 90% to w mieście,


może po prostu nie ten typ motocykla nabyłeś i jeździsz nie turystycznie Laughing to tyle co wiem jak potraktujesz V2 jak ściga to 8 mu braknie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:53, 01 Lis 2014
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





czasami odkręcam nie przeczę. Ale normalnie ciągnę do 4-5 tyś. Nie więcej,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:20, 03 Lis 2014
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Boren, ja potrafię przejechać dystans około 50km i bez trudu mieć średnie spalanie w granicach 3-3,5l , a w drugą stronę to też potrafię mieć średnie spalanie 9l. Na prawdę spalanie zależy od dużej ilości warunków. Jak założyłem UKP, to widzę jak ono się kształtuje w różnych okolicznościach. Jadąc za tirem 80km/h mamy spalanie i nawet 2,8l i to obładowany kuframi i pasażerką, po czym jadąc 160-170km/h mamy spalanie 9l Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mar111cin dnia Pon 23:21, 03 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:24, 08 Lis 2014
Whisper
A

 
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Spod Warszawy





A u mnie wciąż oscyluje wokół 4,5. W tym roku z 17 tysięcy przejechane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:25, 10 Lis 2014
lukaszpn
A1

 
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





mój 1000 na trasie przy prędkościach do 120km/h średnio 3,5-4,5k obr/min pali od 5,1-5,6L

W mieście około 6-7


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:12, 10 Lis 2014
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 965
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





U mnie średnia wychodzi 5,5-5,6 l/100 km. Silnik kręcę tak do 6000 obr/min. Z innej strony, mój DL, tylko z kierownikiem, nawet niezapakowany, to i tak ma co ciągnąć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:15, 11 Lis 2014
Primo
A

 
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 152
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





j23a napisał:
U mnie średnia wychodzi 5,5-5,6 l/100 km. Silnik kręcę tak do 6000 obr/min. Z innej strony, mój DL, tylko z kierownikiem, nawet niezapakowany, to i tak ma co ciągnąć Smile

to Kolega chyba wagę ma odpowiednią Smile
mój K9 to różnie, cykl mieszany trasa i miasto (Wrocek) to koło 6 pali a jak robię las i piachy (mocny teren) to 8 wyżłopie, czasem na trasce samej mieszczę się w 5 ce.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:14, 15 Lis 2014
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





wczoraj tankowałem. Wyszło mi 6,5. Kręciłem mx do 4-4,5 t obr. Także po emerycku. No to ja już nie wiem jak Wam poniżej 6 litrów spalanie wychodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:25, 15 Lis 2014
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





zatankuj pod korek, (ale tak rzeczywiście pod sam korek, że aż się prawie wylewa, to jest około 1,5l więcej, niż nam się wydaje że już jest max).
Przejedź 100km z prędkością 80km/h bez żadnych wyprzedzań, gwałtownych przyśpieszeń itp.
Zatankuj ponownie i się zdziwisz, że pali Ci 3,5l


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:29, 15 Lis 2014
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





zawsze tankuje żeby poziom paliwa pokrywał się z dolnym krańcem króćca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:47, 15 Lis 2014
Krzysztof140568
A2

 
Dołączył: 15 Lis 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Z żoną 4,6 l. bez żony 4,3 Smile żony są nie ekonomiczne Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:54, 15 Lis 2014
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





jeździj z kochanką, zazwyczaj mają kilka kilo mniej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:17, 16 Lis 2014
welber
A1

 
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





w tym sezonie 12000 km i średnio 4,7 l/100km Większość bez plecaczka i z jednym kufrem ale zdarzały się też przeloty z trzema kuframi i plecakiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:10, 25 Lis 2014
Mati!
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 335
Przeczytał: 127 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





4,1 z plecaczkiem i pustym kufrem z tyłu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:13, 15 Gru 2014
motokonio
A1

 
Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 40
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin





Przeciętnie 4,5-5 l/100 km (trasa, miasto)
Minimum 4,06 l/100 km, trasa, max. 110-120 km/h, kilka przystanków, jazda solo i bez bagażu.
Maksimum 5,5 l/100 km - tylko miasto.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 2:16, 20 Gru 2014
Breit
A2

 
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 87
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





U mnie jest bardzo prosta sprawa, jazda 80 - 3,6-3,7. Jazda na ostra na autostradzie 8 litrów. Mówię o solo z bagażem 15-20 kg (i moje skromne 102). Moi koledzy z silnikami 1000 + turystyki najczęściej 6-7, ale niezależnie czy 80 czy 150. Spalanie mało się u nich waha, mały DL jest wrażliwy na prędkość, duża szyba, duży kierowca i jadąc 170 palisz więcej niż kolega na hondzie 1300 jadący obok Ciebie. Przy jeździe 90 na h, to mały DL pali tyle co skuter z górki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:55, 05 Lut 2015
Mariowarka
A1

 
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warka





Ja przejechałem pierwszy 1000 km wolniutko (do 100 km/h), solo i bez kufra - komputer pokazywał 3,4 l. Po zamontowaniu kufra i nieco szybszej (do 130) jeździe aktualnie mój DL-650 spala średnio 4,6. Nie spodziewałem się, że tylny kufer aż tak wpływa na spalanie - wożę w nim max 10 kg.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:07, 29 Mar 2015
CATE
A

 
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 188
Przeczytał: 38 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubliniec





średnia z dziś: 3,91L Very Happy
ale zimno i mokro to i wolniej było


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:04, 29 Mar 2015
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





AL1 650 najmniej 3,9 max 4,5


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:57, 29 Mar 2015
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





nadal uważam, że jesteście z marsa albo nie wiem skąd są wasze deele. Mój twardo trzyma normę od 6,5 do 7 l/100km
4 l to mi skuter palił Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Boren dnia Nie 19:58, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:41, 29 Mar 2015
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Radę mam jedną - zrób 100-200km z kimś innym i porównajcie wtedy spalania. (Najlepiej trzymaj jego tempo) Jak dalej będzie tak wysokie spalanie to coś nie tak z układem zasilania - ale ja bardziej obstawiam jazdę na maxa Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:07, 29 Mar 2015
jędrek30
Motonita

 
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Do tej pory wyjeździłem dwa prawie pełne zbiorniki paliwa.

Za pierwszym razem przejechałem 252,5 mili (406,4 km), spalanie 4,23 L/100 km, wlałem 17,18 L.
Różne kombinacje z kuframi jak również jazda bez kufrów.
Za drugim razem przejechałem 249 mil (400,7 km), spalanie 4,34 L/100 km, wlałem 17,39 L.
160 km motocykl bez kufrów i 240 km motocykl tylko z kufrem centralnym (ładunek ok. 3,0 kg).

Nie ukrywam, że pojawiały się krótkie odcinki (autostrada i drogi ekspresowe) z prędkością maks. jaką potrafi osiągnąć DL 650, ok. 35 % dystansu to jazda w górach (Beskid Śląski).

Za każdym razem staram się tankować maks. pod korek, nie mam stopki centralnej, błąd przy tankowaniu może być + - 100 ml więcej nie przewiduję.

Wskaźnik paliwa w moim motocyklu jest trochę dziwny. Myślałem, że każdy prostokącik ze wskaźnika paliwa pozwoli przejechać mniej więcej taki sam dystans ale tak nie jest. Po zatankowaniu do pełna pierwszy prostokącik trzyma się najdłużej, pozwala przejechać ok. 100 mil, drugi znika po przejechaniu już tylko 50 mil, trzeci tak samo, czwarty utrzymuje się jeszcze krócej nie wiem dokładnie ile bo zawsze przegapię Smile

Najlepsze spalanie jakie udało mi się osiągnąć Drag Starem to było podczas wyjazdu do Rumunii, średnie spalanie z całej trasy 3,83 L/100 km. Jazda z załadowanym motocyklem, bez plecaczka i w miarę przepisowo.

EDIT:
W ten weekend (24-26 kwietnia) byliśmy z kolegami w Sudetach i podczas sobotniej przejażdżki mój DL na dystansie 245 mil (394 km) spalił 14,38 L paliwa co dało zaskakujący wynik 3,65 L / 100 km Shocked
Wcale nie była to oszczędna jazda, górskie przełęcze (droga stu zakrętów, znaczna część czeskich Sudetów), rzadko kiedy schodziłem poniżej 4 tys. obrotów.
Chyba górskiej powietrze tak dobrze służy mojemu DL'owi.

To co "udało" się zaoszczędzić w górach to "straciłem" wracając A-4 i A-1 do domu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jędrek30 dnia Nie 17:52, 26 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:11, 30 Mar 2015
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Jeśli chodzi o inne motongi, to Drag Starem 1100 z plecaczkiem, po krętych rejonach
4,3 l. No, ale to wolnoobrotowy sinik i ma chyba nawet mniej kucy od V Stroma 650 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:36, 30 Mar 2015
przemkry
A1

 
Dołączył: 21 Cze 2014
Posty: 28
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ożarów Mazowiecki/Warszawa





Panowie jeszcze nie liczyłem spalania ale zastanawia mnie wskazanie spalania w nowym DLu. Jak bym nie patrzył nie chce pokazywać mniej niż 5,2l/100. Jak rozumiem to spalanie nie ma za wiele wspólnego z rzeczywistością. Cały czas śmigałem sam, motocykl z kufrem centralnym i tangbagiem. Mam 165 cm wzrostu więc nie wystaję za bardzo nad szybę. Z racji tego, że mam nowy motocykl to pierwsze 800 producent zalecił aby jeździć z obrotami do max 5000 i tak właśnie robię. Głównie autostrada A2, S8 i trasa Toruńska. Trochę korków jak to w Wa-wie. Czy w ogóle zwracać uwagę na spalanie podawane przy tripach na wyświetlaczu czy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:41, 30 Mar 2015
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





Nowy deel pali mniej niż stare. Także może być tak jak piszesz. Mi nigdy nie potwierdziło się wskazanie z kompa, zawsze było od 0,5 do 1 l różnicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:36, 30 Mar 2015
kubacki
A1

 
Dołączył: 15 Sty 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Człuchów





Boren napisał:
Nowy deel pali mniej niż stare. Także może być tak jak piszesz. Mi nigdy nie potwierdziło się wskazanie z kompa, zawsze było od 0,5 do 1 l różnicy.


Ja mam za sobą 1000 km 3 tankowania. Wskaźnik zużycia paliwa w nowym dl zawyża o 0,1 litra. Wychodzi mi zużycie 5,3.
Jeden zbiornik w trasie też wyszło 5,3. Jeżdżę tylko z kufrem centralnym.

Stwierdzam, że się uparł i to 5,3 to taka ilość przy której ma najlepszą zabawę Very Happy mi wystarcza 0,5 Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:57, 30 Mar 2015
luka_m
A

 
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Coś sporo, mi po pierwszym 1000 pokazywało w granicach 4,2, z plecakiem i 3 kuframi 4,6 - wskazania kompa mniej więcej się zgadzają z rzeczywistością. najmniejsze spalanie 3.9.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:12, 30 Mar 2015
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





ech, widać nie umiem jeździć...jakoś to muszę przeżyć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:18, 30 Mar 2015
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





pisałem Ci na poprzedniej stronie - przejedź się z kimś większy dystans i porównaj spalanie, bo masz dwa wyjścia:
a) jeździsz o wiele bardziej agresywnie od większości z nas.
b) coś nie tak jest z układem zasilania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:41, 31 Mar 2015
firefighter
A1

 
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Witam mam pewne wątpliwości z 3 kuframi oraz plecaczkiem wychodzi mi ponad 6l/1ookm a tutaj widzę że niektórzy mają poniżej 5l nawet. Czy powinienem pomyśleć o synchro oraz regulacji luzów ?? Może jeszcze świece?? Ktoś miał podobnie a może to normalne, dodam jeszcze że to spalanie osiągnięte było na autostradzie przy prędkościach raczej przepisowych( 140-150 km/h). Dziękuję za odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 6:35, 31 Mar 2015
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





U mnie luzy zrobione, synchro też, świece wymienione i pali jak pisałem. Tyle, że to miasto i korki. Raczej wszystko kwestia kierowcy i egzemplarza. Inna sprawa, że przy prędkości, o której piszesz to tak może wyjść. Nawet auto z silnikiem diesla tak jadąc nie spali Ci 5 l o czym większość napaleńców trąbi na lewo i prawo. Np mój diesel w mieście pali 7,8-8,5 podczas gdy wszyscy wokół klepią, że max 6,5 (jak moja żona usiądzie za kółkiem to nawet i 9,5 wyjdzie). Auto mojego ojca spala ok 10 ON w mieście, to też daje lekko 1,5 powyżej deklarowanej średniej.
Wyszłoby na to, że każdy pojazd jaki mam ma awarię zasilania Smile
BTW skuter 50 ccm jarał mi spokojnie ponad 3,5L - podczas, gdy tzw średnia krajowa wynosiła ok 2,5-3L.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Boren dnia Wto 6:36, 31 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:04, 31 Mar 2015
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Firefighter - przy tej prędkości to i tak małe spalanie Smile

Boren - no i mamy odpowiedź Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:52, 31 Mar 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





czy jak jest zimno na zewnątrz to ma to wpływ na spalanie?
Zauważyłem że niezależnie od stylu jazdy jak jest zimno wychodzi średnio o ok. 1/2L wyższe spalanie, niż ta sama trasa pokonywana w podobnym tempie latem.

Może się ktoś orientuje z czego to wynika, mechanik coś tłumaczył że komputer wtedy podaje więcej mieszanki żeby utrzymać temperaturę silnika...?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:36, 31 Mar 2015
firefighter
A1

 
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





No dzięki bardzo za odpowiedź, też tak mi się wydawało że chyba wszystko jest ok. Na brak mocy nie narzekam...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:39, 01 Kwi 2015
luzikseba
Motonita

 
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 595
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV





Ja tankując do pełna (pierwsze odbicie przy tankowaniu) zrobię 200 km i zapala się rezerwa. Kręcę go do 5 tyś. Jazda w wiecznych korkach moja waga to 123 kg + w kufrze z 20 kg ;p Dl 650 k4


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:35, 23 Kwi 2015
bobiusz
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 655
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





luzikseba napisał:
Ja tankując do pełna (pierwsze odbicie przy tankowaniu) zrobię 200 km i zapala się rezerwa. Kręcę go do 5 tyś. Jazda w wiecznych korkach moja waga to 123 kg + w kufrze z 20 kg ;p Dl 650 k4



To wychodzi 8,75l/100km Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:52, 23 Kwi 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





luzikseba napisał:
Ja tankując do pełna (pierwsze odbicie przy tankowaniu) zrobię 200 km i zapala się rezerwa. Kręcę go do 5 tyś. Jazda w wiecznych korkach moja waga to 123 kg + w kufrze z 20 kg ;p Dl 650 k4

Pora chyba wymienić filtr powietrza i zrobić synchronizację przepustnic. Mój w takich warunkach palił zdecydowanie mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:14, 23 Kwi 2015
k0nrad
A

 
Dołączył: 29 Gru 2014
Posty: 109
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Chełm





Mój sprzęt jest po synchronizacji przepustnic, regulacji luzów zaworowych i wszelkich innych regulacjach...
Po moich pierwszych czterech tankowaniach wychodzi ok 6.2l/100km.

Poprzedni właściciel mówił, że jemu palił mniej, ok 5l/100.

Przez te cztery tankowania jeżdżę tylko miasto i to praktycznie cały czas w korkach, a jak już jest kawałek wolnej drogi to też jakoś nie "dziadkuję", więc spalanie wydaje się być w miarę ok Smile

więcej wyjaśni sie jak pojadę w jakąś trasę, ale cudów w stylu "pali mi poniżej 4l/100km" nie oczekuję Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:46, 23 Kwi 2015
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Jeżdżę w zasadzie tylko po mieście. Moto na dotarciu (więc raczej nie przekraczam 5k obrotów), spalanie wg komputera 4,8.
Czytając posty niektórych forumowiczów to nie mało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:22, 23 Kwi 2015
gibek73
A

 
Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Toruń





u mnie średnio 4,6l
Jazda codziennie 100km (praca)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:02, 23 Kwi 2015
zorba79
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 392
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa





Ja latam póki co tylko wkoło komina ok 150-200km. Z odkręcaniem gazu się nie szczypę i kręcę sprzęta dość wysoko. Efekt? Spalanie na poziomie 5,4-5,6l. Gdyby jeżdzić delikatnie i w dłuższe trasy myślę, że zejście poniżej 5l nie powinno być problemem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:00, 24 Kwi 2015
malybidon
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 249
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piotrków Tryb./Budziszewice





Mój póki co jeszcze na dotarciu (więc delikatna jazda) wychodzi wg komputera od 3,8 przy jeździe naprawdę spokojnej do 4,8 przy jeździe szybszej (na ile pozwala limit 5000 obr).
Ale co było już wielokrotnie podnoszone spalanie jest bardzo mocno związane z prędkością.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:36, 24 Kwi 2015
Krzychu
A2

 
Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 93
Przeczytał: 48 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





średnie moje spalanie:
- jazda w stylu "emeryt" - 3,8 - 4L
- 30% miasto, 70% drogi krajowe 80-110 km/h - 4,4 - 4,8L
- autostrada ok 140-150 km/h - 6 - 6,5L
- maksymalne spalanie autostrada 170-180km/h - 2 osoby, 3 kufry+torba - 8L


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzychu dnia Pią 9:37, 24 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:03, 25 Kwi 2015
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





przepyrkałem dzisiaj ponad 100km lokalnymi bocznymi drogami, plus trochę wiosek. Prędkość w granicach 80-90km/h średnie spalanie wyszło 3,6l Smile (liczone z komputerka pokładowego, a tam błędu nie ma )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:42, 28 Kwi 2015
kicek2000
A2

 
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko





A ja przed regulacją luzów zaworowych miałem spalanie 5.1. Po regulacji spalanie wzrosło mi do 5.3, ale czułem, że maszynka ma ciut lepszy dół. Rzadko jeżdżę sam, zawsze z plecaczkiem i z kuferkiem alu. Prędkości przelotowe 100-120. Tutaj można sobie poczytać o moim spalaniu http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/64725


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:36, 28 Kwi 2015
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 965
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





A w moim coś drgnęło ze spalaniem. W poprzednim sezonie średnio 5,6 l/100 i ani kropli mniej nie chciało być. A w tym sezonie, po 3 bakach paliwa 4,4 l/100 km (już myślałem, że mi się wskaźnik poziomu paliwa zapsuł Smile) . W tym było latanie po autostradzie ( z kuframi) i po górach. Co mogło mieć wpływ na zmianę spalania? Przed sezonem zmieniłem w moim Kabriolecie - olej na Motul 7100 (15W50) i zębatkę zdawczą na 16 zębów, dałem też nowy filtr powietrza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
spalanie V-strom 650
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 8  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin