VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> DL650 vs. R1200GS Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 19:06, 31 Sty 2014
tomek zych
Gość

 





może gacie miałem za ścisłe,
PostWysłany: Sob 22:35, 08 Lut 2014
Breit
A2

 
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 87
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





Szwagier ma Adventure GS 1200, szwagierka GS 1200, wcześniej jeździli odpowiednio dl 1000 i bmw 800 R.

Szwagierka zakochana w 1200, twierdzi, że jeździ się dużo łatwiej i przyjemniej niż 800 setką i nic innego nie chce.

Szwagier twierdzi tak - komfort, prowadzenie, właściwości terenowe itd.. wszystko z duuużym plusem na korzyść Adventure. Jeden minus twierdzi że Vka w 1000 dl robiła lepsze wrażenie jeśli chodzi o moc, a ten Adeventure ciut słabiej idzie... ale w podsumowaniu: to DL 1000 super moto a Adventure jeszcze bardziej suuper moto i warty tej różnicy w cenie.

Ja nic nie powiem, bo sądzę żeby coś o moto powiedzieć to trzeba na nim z 1000 km zrobić, a nie przejechać się 3 km.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Breit dnia Sob 22:36, 08 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:42, 10 Lut 2014
tomek zych
Gość

 





Breit napisał:
Szwagier ma Adventure GS 1200, szwagierka GS 1200, wcześniej jeździli odpowiednio dl 1000 i bmw 800 R.

Szwagierka zakochana w 1200, twierdzi, że jeździ się dużo łatwiej i przyjemniej niż 800 setką i nic innego nie chce.

Szwagier twierdzi tak - komfort, prowadzenie, właściwości terenowe itd.. wszystko z duuużym plusem na korzyść Adventure. Jeden minus twierdzi że Vka w 1000 dl robiła lepsze wrażenie jeśli chodzi o moc, a ten Adeventure ciut słabiej idzie... ale w podsumowaniu: to DL 1000 super moto a Adventure jeszcze bardziej suuper moto i warty tej różnicy w cenie.

Ja nic nie powiem, bo sądzę żeby coś o moto powiedzieć to trzeba na nim z 1000 km zrobić, a nie przejechać się 3 km.


słusznie/popieram
PostWysłany: Wto 15:09, 15 Kwi 2014
VSTROMmichała
A1

 
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląskie





W poprzednim sezonie jeździłem na DL 650. Było tego z 7.000 km. W różnych warunkach, w deszczu, upale, na wietrze, w górach, solo i z żoną. Motocykl genialny. Wygodny. Prosty w swej budowie i przez to bardzo uniwersalny. Motocykl z grupy tych, które po prostu mają jeździć. Mimo kilku wad (trochę więcej wymagałbym od hamulców, przy pełnym obciążeniu silnik trochę się męczy) Nic się nie psuje, wszystko działa. Czasami zapominasz że go masz. Świetnie się prowadzi, jest przewidywalny. Ogólna ocena...bardzo wysoka. Szanuję ten motocykl.
Ale nadchodzi taki dzień w życiu człowieka że chcesz nagle czegoś więcej. Chcesz czuć że prowadzisz, że to Ty masz panować nad motocyklem i tak nim pokierować żeby wyjść z zakrętu cało. Chcesz motocykla ,którego silnik daje o sobie znać nie tylko pragnieniem zupy i smarowidła ale także zagada do Ciebie nieznanym do tej pory dźwiękiem. Chcesz motocykla, na którego patrząc, nabierasz ochoty do samodzielnego dłubania przy nim. Taki właśnie jest R 1200 GS. Motocykl z wadami o których krążą legendy ,ale też motocykl z duszą. Wymagający, budzący respekt, pachnący przygodą gdzieś na Passo di Gavia. Motocykl, o którym można pogadać przy piwie bo jest o czym.
Lubię DL-a, lubię GS-a. Mam oba. GS jest następstwem DL-a. Ewolucją marzeń o motocyklu... Dla wielu naturalną drogą do pokonania na motocyklicznej mapie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:21, 15 Kwi 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Zgrabnie napisane Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:28, 15 Kwi 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





VSTROMmichała napisał:
....
Ale nadchodzi taki dzień w życiu człowieka że chcesz nagle czegoś więcej. ...

Też tak miałem 2 lata temu, dalszego ciągu wywodu nie do zrozumiałem, bo nigdy nie miałem wrażenia, że nie panuję nad Dl-em w zakręcie i nie jedzie on gdzie chcę, wręcz przeciwnie. Mi brakowało (i nadal brakuje) lepszych hamulców i przedniego zawieszenia, no i jakichś 20 KM więcej, niczego więcej w motocyklu nie potrzebuję, a każdy kolejny system ESA, trakcja itp podnosi cenę o kolejne złocisze...
Wersja Adventure w ogóle dla mnie odpada - wysokość, waga nie skrojone ani na moje gabaryty ani na moje potrzeby. Wiem, bo się przejechałem takim w sobotę i wszystko było w nim OK, ale od razu mi się przypomniało moje mega komfortowe i mocne Varadero. I ograniczenie jakie sam na siebie musiałem nakładać ze względu na jego wagę i wysokość.
Zwykły R1200, szczególnie nowy pewnie by był w sam raz, ale zanim na rynku wtórnym zejdzie do poziomu cenowego który DLA MNIE będzie osiągalny to będzie już starym motocyklem z wielkim przebiegiem i w naturalny sposób bardziej podatnym na różnorakie usterki, więc znowu - po co? Chyba, że ktoś się zakocha, potrafię to zrozumieć, ale mnie ten Amor nie dotknąłSmile

Żeby nie być gołosłownym:

W trybie komfort stałem dwoma stopami na ziemi, więc tragedii nie ma - jakby ktoś się zastanawiał (a mam 179cm).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Wto 22:31, 15 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:48, 16 Kwi 2014
tomek zych
Gość

 





MaG napisał:
VSTROMmichała napisał:
....
Ale nadchodzi taki dzień w życiu człowieka że chcesz nagle czegoś więcej. ...

Też tak miałem 2 lata temu, dalszego ciągu wywodu nie do zrozumiałem, bo nigdy nie miałem wrażenia, że nie panuję nad Dl-em w zakręcie i nie jedzie on gdzie chcę, wręcz przeciwnie. Mi brakowało (i nadal brakuje) lepszych hamulców i przedniego zawieszenia, no i jakichś 20 KM więcej, niczego więcej w motocyklu nie potrzebuję, a każdy kolejny system ESA, trakcja itp podnosi cenę o kolejne złocisze...
Wersja Adventure w ogóle dla mnie odpada - wysokość, waga nie skrojone ani na moje gabaryty ani na moje potrzeby. Wiem, bo się przejechałem takim w sobotę i wszystko było w nim OK, ale od razu mi się przypomniało moje mega komfortowe i mocne Varadero. I ograniczenie jakie sam na siebie musiałem nakładać ze względu na jego wagę i wysokość.
Zwykły R1200, szczególnie nowy pewnie by był w sam raz, ale zanim na rynku wtórnym zejdzie do poziomu cenowego który DLA MNIE będzie osiągalny to będzie już starym motocyklem z wielkim przebiegiem i w naturalny sposób bardziej podatnym na różnorakie usterki, więc znowu - po co? Chyba, że ktoś się zakocha, potrafię to zrozumieć, ale mnie ten Amor nie dotknąłSmile

Żeby nie być gołosłownym:

W trybie komfort stałem dwoma stopami na ziemi, więc tragedii nie ma - jakby ktoś się zastanawiał (a mam 179cm).



no no prosze bez podtekstów ale nie myślałem że nie dożyję takiej chwili co ADmina samego na BMW zobaczę, - ale stało się !!!

ale please nie obrażajcie się że ja tak - taka moja uroda kolego D - bo ja nie złośliwie ino z czystej sympatii Smile

kwestia kasy jedno - i w sumie bardzo wązne,( chociaż jak sobie uświadomię że w sumie ja na to bmw kilka lat zbierałem kasę...... dokładnie 7 lat) to kwestia priorytetów drugie.

Mam 175 cm i nie mam problemu z opanowaniem duzego gs-a zwykłego, czy to w terenie czy trasie, zwróć uwagę że mimo regulacji poziomu siedziska/kanapy możesz jeszcze zakupić kanapę niższą i wydaje mi się że przy twoim wzroście już na pewno nie będziesz miał żadnych problemów. Zresztą bmw jest ciężkie jak stoi, jak ruszysz problem wagi znika. Czego niestey ja osobiście nie mogę powiedzieć o wiaderku skąd inąd b. sympatycznym ale z duuuużą nadwagą. Jeżeli porównamy wagę bmw i wiadra to zapewne duzej różnicy nie będzie ale beema ma środek ciężkości położony zdecydowanie niżej niż honda a to jest sporo - wiem, bo nieraz podnosiłem wiadro z gleby terenowej.......
Co do zawieszenia to jest wg mojej zaznaczam subiektywnej opinii gdzię między dl650 a bmw 1200 gs pośrodeczku.
no jak najbardziej podłączam się że mimo użytkowania dl650 ( 2005 ) zawsze nad nim panowałem i nie miałem z nim jakichś dużych problemów poza elektryką,
PostWysłany: Nie 9:06, 20 Lip 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Jako założyciel tematu odświeżę wątek. Pojeździłem trochę w sobotę GS-em z 2010 roku, a więc rocznikiem identycznym z moim DL-em 650.
Pojeździłem głównie poza asfaltem po trasach które pokonywałem Vstromem. Najważniejszy wniosek jaki mi się nasunął, oba motocykle są jak najbardziej porównywalne. Oczywiście GS jest lepszy w prawie każdej kategorii ale nie ma mowy o jakiejś przepaści.

Silnik wiadomo, to inna pojemność i tu różnica jest zrozumiała ale nokaut to to nie jest.

Hamulce, tu przewaga jest wyraźna.

Zawieszenie, tu największe rozczarowanie, to jednak chyba moja wina, bo za wiele sobie obiecywałem po GS-ie. Na szosie bajka ale w terenie już nie jest tak różowo.

Osłona przed wiatrem gorsza niż w DL-u.

Ergonomia dla mnie optymalna, bardzo mi odpowiadała mimo nikczemnego wzrostu.

Wygoda, zbyt krótko jeździłem aby to sprawiedliwie ocenić ale DL jest co najmniej tak samo wygodny o ile nie lepszy.

Dla mnie zwrotniejszy, szczególnie w terenie, jest GS. Niski środek ciężkości robi robotę, a 9 kg różnicy jest niewyczuwalne, wprost przeciwnie, GS sprawia wrażenie lżejszego i... mniejszego Smile Zresztą jest krótszy od DL o kilka cm.

Podsumowując uważam, że dla mnie GS jest lepszy od DL-a o jakieś 20%. Jeśli nie zjeżdżałbym z asfaltu ta różnica byłaby mniejsza.

W kategorii możliwości do ceny DL wygrywa, znacznie. Czy więc zmienię DL-a na GS-a? Pewnie tak jak trafi się dobra okazja. Taki plan miałem od początku. Mam słabość do boxerów, to byłby mój trzeci Smile Musze jednak jeszcze wypróbować KTM 1190. Póki co z DL-a jestem bardzo zadowolony, a po tym teście nawet się dowartościowałem Wink







Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:21, 20 Lip 2014
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 102 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Ładna wersja tego GS-a, którego próbowałeś. Jubileuszowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:07, 20 Lip 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Spolski napisał:
Pojeździłem trochę w sobotę GS-em z 2010 roku, a więc rocznikiem identycznym z moim DL-em 650. Najważniejszy wniosek jaki mi się nasunął, oba motocykle są jak najbardziej porównywalne. Oczywiście GS jest lepszy w prawie każdej kategorii ale nie ma mowy o jakiejś przepaści.

Największa przepaść to cena, gs czy to nowy czy używany jest prawie 2x droższy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:10, 20 Lip 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Dlatego napisałem, że jeśli chodzi o stosunek możliwości do ceny DL wygrywa zdecydowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:24, 20 Lip 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Porównywanie małego, starego DL-a z gieesem BMW, to trochę "egzotyczny" pomysł... To są motocykle całkowicie nieporównywalne, tak jak Opel Astra vs. np. Audi Q7... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:34, 20 Lip 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





biblo napisał:
Porównywanie małego, starego DL-a z gieesem BMW, to trochę "egzotyczny" pomysł... To są motocykle całkowicie nieporównywalne, tak jak Opel Astra vs. np. Audi Q7... Smile


Nie zgadzam się. Ok, silniki znacznie różnią się pojemnością co moim zdaniem porównania nie wyklucza zupełnie ale jeśli to jest dla kogoś nie do zaakceptowania to pomińmy ten silnik w porównaniu lub porównujmy do DL1000. A cała reszta? Jaka Astra jaki Q7?

Oba motocykle turystyczne, podobna waga, wielkość, komfort, średnice kół (nie licząc wersji ADV), opony, przeznaczenie. Niby dlaczego nie można porównywać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:46, 20 Lip 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Spolski napisał:
Niby dlaczego nie można porównywać?


Bo to po prostu nie ma sensu... No chyba, że chcesz to robić na siłę...

To są motocykle innej klasy, a dodatkowo stary DL (mały i duży) to konstrukcja dość archaiczna na tle GS-a...

Ale to jest moje zdanie i do swojego porównania zestawiłem m.in. GS-a z nowym V-Stromem 1000.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:56, 20 Lip 2014
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 102 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





A ja uważam, że motocykle to całkowicie bezużyteczne pojazdy, więc można je zestawiać według dowolnie wybranych subiektywnych kryteriów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:14, 20 Lip 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Bilbo, zarówno DL650 jak R1200GS zostały wprowadzone na rynek w tym samym roku, oczywiśćie, że DL czerpał z wcześniejszych konstrukcji Suzuki ale GS również jest rozwinięciem poprzednich rozwiązań BMW. Wielu na tym forum traktuje jako naturalnego następcę swojego DL właśnie GS-a. Nawet Ty sam rozważałeś taka opcję. Kilka postów wcześniej ktoś napisał, że w Gruzji spotykał w zasadzie tylko GS-y i DL-e. Mnie to nie dziwi, bo to sprzęty o podobnym przeznaczeniu. GS-y i DL-e często podróżują w grupach wspólnie.

Ja nie robię niczego na siłę, przecież nie porównuję chińskiego skutera do GS-a. Po prostu nie przekonuje mnie argument - nie bo nie.

Szanuję Twoje zdanie ale się z nim nie zgadzam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:32, 20 Lip 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Spolski napisał:

Wielu na tym forum traktuje jako naturalnego następcę swojego DL właśnie GS-a. Nawet Ty sam rozważałeś taka opcję.


I to jest chyba klucz Smile Jeśli chcesz czegoś więcej niż mały DL, to do grona potencjalnych następców należy oczywiście GS, jak też duży DL, Tiger, Super Tenera, itd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:02, 21 Lip 2014
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1817
Przeczytał: 163 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Intersuje mnie ta ochrona przed wiatrem.
Na zdjeciach widac chyba szybe od wersji ADV, ( wieksza i z owiewkami na bokach ) Nie jezdzilem z taka szyba wiec napisz moze co takiego powoduje ze jest gorsza jak w DLu. ?
generalnie lubie jak troche wieje i w normalnej jezdzie mi to nie przeszkadza, ale dla mnie jedynym powodem zakupu "wiekszego silnika" sa wieksze predkosci przelotowe na autostradach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:08, 21 Lip 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Też mnie ta słabsza ochrona przed wiatrem w BMW zdziwiła. Być może wynika to z tego że na co dzień jeżdżę z deflektorem i zdaża mi sie dopiero przy ok 130 zorientować się ze mam otwartą szybę w kasku Smile Wydaje mi się że nawet bez deflektora ta ochrona była lepsza niz w GS. Może to wynika z kata nachylenia szyby w BMW. Nie jest to jakieś mega uciążliwe ale odczuwalne. Z pewnością ten problem jest do obejścia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:21, 21 Lip 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Taka szyba i boczne deflektory są faktycznie w standardzie w wersji ADV, przynajmniej w aktualnej ofercie.

Ja również byłem zdziwiony kiepską ochroną przed wiatrem - przy prędkości ~150 km/h bardziej telepało mnie, niż na moim DL-u. Wydaje mi się, że tak się dzieje, bo szyba w środkowej części jest dość wąska, a poza tym mało sztywna - w czasie szybkiej jazdy dość mocną nią telepie. Brak deflektora też robi swoje.

Oglądałem ostatnio poprzednią wersję ADV, w której właściciel założył jakąś akcesoryjną szerszą szybę z deflektorem i dodatkowe podwójne deflektory mocowane do baku - co ciekawe, z regulacją ustawienia. Do beemki jest dużo tego typu akcesoriów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:40, 30 Lip 2014
tomek zych
Gość

 





biblo napisał:
Taka szyba i boczne deflektory są faktycznie w standardzie w wersji ADV, przynajmniej w aktualnej ofercie.

Ja również byłem zdziwiony kiepską ochroną przed wiatrem - przy prędkości ~150 km/h bardziej telepało mnie, niż na moim DL-u. Wydaje mi się, że tak się dzieje, bo szyba w środkowej części jest dość wąska, a poza tym mało sztywna - w czasie szybkiej jazdy dość mocną nią telepie. Brak deflektora też robi swoje.

Oglądałem ostatnio poprzednią wersję ADV, w której właściciel założył jakąś akcesoryjną szerszą szybę z deflektorem i dodatkowe podwójne deflektory mocowane do baku - co ciekawe, z regulacją ustawienia. Do beemki jest dużo tego typu akcesoriów.


nie róbmy problemu, do starego dl-a 650 założyłem na fabryczną szybę deflektor i po sprawie, w bmw r 1200 gs zmieniłem szybę na taką od adv i dodałem deflektory boczne i jest superrr. Przypuszczam że jakby osoby się tu udzielajace miały więcej praktyki i spróbowały pojeździć bmw to by tego wątku nie było - zresztą niema takiego motocykla w wersji GOLAS który od razu spełni nasze wszystkie wymagania - do dl-650 też dokpuje każdy sporo zabawek ale również rzeczy tudzież dodatków niezbędnych...(wystarczy zajrzeć do działu sprzedam albo mój dl.....................)


Ostatnio zmieniony przez tomek zych dnia Śro 12:41, 30 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Śro 15:41, 30 Lip 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





tomek zych napisał:
biblo napisał:
Taka szyba i boczne deflektory są faktycznie w standardzie w wersji ADV, przynajmniej w aktualnej ofercie.

Ja również byłem zdziwiony kiepską ochroną przed wiatrem - przy prędkości ~150 km/h bardziej telepało mnie, niż na moim DL-u. Wydaje mi się, że tak się dzieje, bo szyba w środkowej części jest dość wąska, a poza tym mało sztywna - w czasie szybkiej jazdy dość mocną nią telepie. Brak deflektora też robi swoje.

Oglądałem ostatnio poprzednią wersję ADV, w której właściciel założył jakąś akcesoryjną szerszą szybę z deflektorem i dodatkowe podwójne deflektory mocowane do baku - co ciekawe, z regulacją ustawienia. Do beemki jest dużo tego typu akcesoriów.


nie róbmy problemu, do starego dl-a 650 założyłem na fabryczną szybę deflektor i po sprawie, w bmw r 1200 gs zmieniłem szybę na taką od adv i dodałem deflektory boczne i jest superrr. Przypuszczam że jakby osoby się tu udzielajace miały więcej praktyki i spróbowały pojeździć bmw to by tego wątku nie było - zresztą niema takiego motocykla w wersji GOLAS który od razu spełni nasze wszystkie wymagania - do dl-650 też dokpuje każdy sporo zabawek ale również rzeczy tudzież dodatków niezbędnych...(wystarczy zajrzeć do działu sprzedam albo mój dl.....................)


A czy ja gdzieś robię problem??? Trzeba czytać ze zrozumieniem...

Stwierdziłem tylko fakt, że dla mnie ochrona przed wiatrem jest lepsza w starym DL-u (który miał cenę katalogową na poziomie 35 tys. zł), niż w najnowszym modelu R1200GS w wersji Adventure (którego cena zaczyna się od 66 tys. zł). Co więcej, lepsza ochrona jest też w Tigerze Explorerze i Super Tenerze - mowa o fabrycznych wersjach i moim subiektywnym odczuciu.

Czy wszystko załatwią opcjonalne szyby i deflektorki, których jest spory wybór (co by potwierdzało moje spostrzeżenia) tego nie wiem. Może w DL-u jest lepiej ze względu na szeroki bak i boczne owiewki, no i przede wszystkim czachę... A takiego akcesorium do GS-a nikt nie oferuje Smile

tomek zych napisał:

Przypuszczam że jakby osoby się tu udzielajace miały więcej praktyki i spróbowały pojeździć bmw to by tego wątku nie było


Buehehehe... ale bzdura!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Śro 15:42, 30 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:50, 30 Lip 2014
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





biblo napisał:
tomek zych napisał:
biblo napisał:
Taka szyba i boczne deflektory są faktycznie w standardzie w wersji ADV, przynajmniej w aktualnej ofercie.

Ja również byłem zdziwiony kiepską ochroną przed wiatrem - przy prędkości ~150 km/h bardziej telepało mnie, niż na moim DL-u. Wydaje mi się, że tak się dzieje, bo szyba w środkowej części jest dość wąska, a poza tym mało sztywna - w czasie szybkiej jazdy dość mocną nią telepie. Brak deflektora też robi swoje.

Oglądałem ostatnio poprzednią wersję ADV, w której właściciel założył jakąś akcesoryjną szerszą szybę z deflektorem i dodatkowe podwójne deflektory mocowane do baku - co ciekawe, z regulacją ustawienia. Do beemki jest dużo tego typu akcesoriów.


nie róbmy problemu, do starego dl-a 650 założyłem na fabryczną szybę deflektor i po sprawie, w bmw r 1200 gs zmieniłem szybę na taką od adv i dodałem deflektory boczne i jest superrr. Przypuszczam że jakby osoby się tu udzielajace miały więcej praktyki i spróbowały pojeździć bmw to by tego wątku nie było - zresztą niema takiego motocykla w wersji GOLAS który od razu spełni nasze wszystkie wymagania - do dl-650 też dokpuje każdy sporo zabawek ale również rzeczy tudzież dodatków niezbędnych...(wystarczy zajrzeć do działu sprzedam albo mój dl.....................)


A czy ja gdzieś robię problem??? Trzeba czytać ze zrozumieniem...

Stwierdziłem tylko fakt, że dla mnie ochrona przed wiatrem jest lepsza w starym DL-u (który miał cenę katalogową na poziomie 35 tys. zł), niż w najnowszym modelu R1200GS w wersji Adventure (którego cena zaczyna się od 66 tys. zł). Co więcej, lepsza ochrona jest też w Tigerze Explorerze i Super Tenerze - mowa o fabrycznych wersjach i moim subiektywnym odczuciu.

Czy wszystko załatwią opcjonalne szyby i deflektorki, których jest spory wybór (co by potwierdzało moje spostrzeżenia) tego nie wiem. Może w DL-u jest lepiej ze względu na szeroki bak i boczne owiewki, no i przede wszystkim czachę... A takiego akcesorium do GS-a nikt nie oferuje Smile

tomek zych napisał:

Przypuszczam że jakby osoby się tu udzielajace miały więcej praktyki i spróbowały pojeździć bmw to by tego wątku nie było


Buehehehe... ale bzdura!


Te dyskusje nie mają większego sensu bo każda ze stron może powtarzać kolejne argumenty za i przeciw... co nie zmienia faktu że GS jest mimo swojej wysokiej ceny i podobno awaryjności bardzo chętnie kupowanym motocyklem na całym świecie. Widać jest dość sporo ludzi który chcą kupować i jeździć tym szajsem Wink

I fajnie bo każdy ma wolny wybór i o ile go tylko stać może wydać swoje pieniądze na co tylko mu się podoba... i tyle Smile Trzeba tylko pamiętać nie ważne na czym jeździmy czy to Vstrom, GS czy ETZ'ka warto się wzajemnie szanować i nie patrzeć na innych motocyklistów przez pryzmat modelu który dosiadają.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:30, 31 Lip 2014
tomek zych
Gość

 





Stwierdziłem tylko fakt, że dla mnie ochrona przed wiatrem jest lepsza w starym DL-u (który miał cenę katalogową na poziomie 35 tys. zł), niż w najnowszym modelu R1200GS w wersji Adventure (którego cena zaczyna się od 66 tys. zł). Co więcej, lepsza ochrona jest też w Tigerze Explorerze i Super Tenerze - mowa o fabrycznych wersjach i moim subiektywnym odczuciu.


o właśnie subiektywne odczucie, kwestia kto ile ma wzrostu!

Czy wszystko załatwią opcjonalne szyby i deflektorki, których jest spory wybór (co by potwierdzało moje spostrzeżenia) tego nie wiem. Może w DL-u jest lepiej ze względu na szeroki bak i boczne owiewki, no i przede wszystkim czachę... A takiego akcesorium do GS-a nikt nie oferuje Smile

a o jakie akcesorium chodzi bo nie łapie?

tomek zych napisał:

Przypuszczam że jakby osoby się tu udzielajace miały więcej praktyki i spróbowały pojeździć bmw to by tego wątku nie było


Buehehehe... ale bzdura![/quote]


oj obawiam się że to nie bzdura.
ale jednak widzę żeśmy się nie zrozumieli, to powtórzę, miałem starego dl-a 650 ( mam 175 cm wzrostu ) i przy 140 km/h urywało mi łeb - dosłownie, a miałem oryginalną szybę. Jak dokupiłem deflektor to załatwił on sprawę. Przy bmw sprawę urywania łba załatwiła szyba od adv i deflektory boczne.
Czytaj kolego ze zrozumieniem i odpowiedz na pytanie czy jakikolwiek motocykl - tzw golas spełniał wszystkie twoje wymagania i już żadnych akcesoriów do niego nie dokupowałeś?

moje pytania wynikają z faktu, że takie bicie piany niema sensu,,, robione są jakieś dziwne porównania z których nic nie wynika, no kurde jak wydaje 10,20 czy 30 tysi na moto to dokupie deflektor bądź szybę akcesotyjną za stówę czy dwie czy więcej i nie robię z gówna problemu:)
ot wszystko w tej sprawie.
i znów wyjdę na kolesia opłacanego przez BMW ale jeszcze krótko napiszę, do dl-a zakupiłem olejarkę, grzane manetki, wyświetlacz biegów, stopkę centralną, handbary, osłonę silnika i pewno jeszcze coś a w bmw miałem to wszystko w standardzie.


Ostatnio zmieniony przez tomek zych dnia Czw 8:32, 31 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Czw 9:14, 31 Lip 2014
tomek zych
Gość

 





Woytec napisał:
biblo napisał:
tomek zych napisał:
biblo napisał:
Taka szyba i boczne deflektory są faktycznie w standardzie w wersji ADV, przynajmniej w aktualnej ofercie.

Ja również byłem zdziwiony kiepską ochroną przed wiatrem - przy prędkości ~150 km/h bardziej telepało mnie, niż na moim DL-u. Wydaje mi się, że tak się dzieje, bo szyba w środkowej części jest dość wąska, a poza tym mało sztywna - w czasie szybkiej jazdy dość mocną nią telepie. Brak deflektora też robi swoje.

Oglądałem ostatnio poprzednią wersję ADV, w której właściciel założył jakąś akcesoryjną szerszą szybę z deflektorem i dodatkowe podwójne deflektory mocowane do baku - co ciekawe, z regulacją ustawienia. Do beemki jest dużo tego typu akcesoriów.


nie róbmy problemu, do starego dl-a 650 założyłem na fabryczną szybę deflektor i po sprawie, w bmw r 1200 gs zmieniłem szybę na taką od adv i dodałem deflektory boczne i jest superrr. Przypuszczam że jakby osoby się tu udzielajace miały więcej praktyki i spróbowały pojeździć bmw to by tego wątku nie było - zresztą niema takiego motocykla w wersji GOLAS który od razu spełni nasze wszystkie wymagania - do dl-650 też dokpuje każdy sporo zabawek ale również rzeczy tudzież dodatków niezbędnych...(wystarczy zajrzeć do działu sprzedam albo mój dl.....................)


A czy ja gdzieś robię problem??? Trzeba czytać ze zrozumieniem...

Stwierdziłem tylko fakt, że dla mnie ochrona przed wiatrem jest lepsza w starym DL-u (który miał cenę katalogową na poziomie 35 tys. zł), niż w najnowszym modelu R1200GS w wersji Adventure (którego cena zaczyna się od 66 tys. zł). Co więcej, lepsza ochrona jest też w Tigerze Explorerze i Super Tenerze - mowa o fabrycznych wersjach i moim subiektywnym odczuciu.

Czy wszystko załatwią opcjonalne szyby i deflektorki, których jest spory wybór (co by potwierdzało moje spostrzeżenia) tego nie wiem. Może w DL-u jest lepiej ze względu na szeroki bak i boczne owiewki, no i przede wszystkim czachę... A takiego akcesorium do GS-a nikt nie oferuje Smile

tomek zych napisał:

Przypuszczam że jakby osoby się tu udzielajace miały więcej praktyki i spróbowały pojeździć bmw to by tego wątku nie było


Buehehehe... ale bzdura!


Te dyskusje nie mają większego sensu bo każda ze stron może powtarzać kolejne argumenty za i przeciw... co nie zmienia faktu że GS jest mimo swojej wysokiej ceny i podobno awaryjności bardzo chętnie kupowanym motocyklem na całym świecie. Widać jest dość sporo ludzi który chcą kupować i jeździć tym szajsem Wink

I fajnie bo każdy ma wolny wybór i o ile go tylko stać może wydać swoje pieniądze na co tylko mu się podoba... i tyle Smile Trzeba tylko pamiętać nie ważne na czym jeździmy czy to Vstrom, GS czy ETZ'ka warto się wzajemnie szanować i nie patrzeć na innych motocyklistów przez pryzmat modelu który dosiadają.



jestem na kilku forach motocyklowych na niektóre wchodzę częściej, na niektóre rzadziej, natomiast na przynajmniej dwóch forach spotykam się z komentarzami typu:
- właściciele bmw gs to pedały i cioty,( to te mocniejsze )
- bmw jest do dupy i jest podobno awaryjne ( patrz powyżej )
- właściciele bmw gs wozą ze sobą wały bo te im się konsekwentnie i co chwila łamią,
- generalnie wszystko jest do dupy co jest związane z bmw gs,
- aha że to jeszcze są snoby i takie tam....

sprzedając suzuki nie bardzo wiedziałem co mnie czeka, ale przesiadłszy się na bmw sporo się zmieniło, a już na pewno jako motocyklista czuje się bardziej wyalienowany z tego towarzystwa motocyklowego. Z jednej strony chce się wyć - ludzie opanujcie się o co kaman, na forach jestem wyzywany, a najśmieszniejsze jest to że większość obrzucajacych błotem nigdy nie jeździła bmw, może go widzieli dwa razy na A2 ale z olbrzymią pewnością stwierdza że te moto są ogólnie do dupy.
to ja się pytam co jest grane?
ma się czuć gorzej bo mam bmw?
na forach napiszę że bmw jest bezawaryjne i jeżdżę lejąc tylko wachę i robiąc serwisy w terminie - czy mi ktoś uwierzy - otóż nie! bo jak napiszę coś dobrego o bmw to kolega Dober od razu z marszu stwierdza że mam z tego kasę, chociaż mnie w życiu na oczy nie widział.
to ja się nadal pytam co jest grane, co się dzieje że bmw gs rodzi takie emocje i to większe niż ktm adv?
może większość chciała by mieć a niema na to kasy i rodzi się zazdrość ( o ja naiwny Sad )

kiedy wreszcie zaczniecie sądzić ludzi po zachowaniu a nie po motocyklu ?

kolega powyżej też trochę uległ propagandzie że te bmw to podobno awaryjne - a jeździłeś kolego bmw - stwierdziłeś to na własnej ze tak napisze skórze?
Ale please nie obrażaj się bo kolejny końcowy twój wniosek bardzo mi się podoba.
i na tym kończę bo nie za bardzo ma czas, jak ktoś jest wolny jak ptak i ma wolnego czasu za dużo to niech się dalej buja na forach teoretyzując ile wlezie.
pozdrawiam
PostWysłany: Czw 9:33, 31 Lip 2014
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





tomek zych napisał:
biblo napisał:

I fajnie bo każdy ma wolny wybór i o ile go tylko stać może wydać swoje pieniądze na co tylko mu się podoba... i tyle Smile Trzeba tylko pamiętać nie ważne na czym jeździmy czy to Vstrom, GS czy ETZ'ka warto się wzajemnie szanować i nie patrzeć na innych motocyklistów przez pryzmat modelu który dosiadają.



sprzedając suzuki nie bardzo wiedziałem co mnie czeka, ale przesiadłszy się na bmw sporo się zmieniło, a już na pewno jako motocyklista czuje się bardziej wyalienowany z tego towarzystwa motocyklowego. Z jednej strony chce się wyć - ludzie opanujcie się o co kaman, na forach jestem wyzywany, a najśmieszniejsze jest to że większość obrzucajacych błotem nigdy nie jeździła bmw, może go widzieli dwa razy na A2 ale z olbrzymią pewnością stwierdza że te moto są ogólnie do dupy.
to ja się pytam co jest grane?
ma się czuć gorzej bo mam bmw?
na forach napiszę że bmw jest bezawaryjne i jeżdżę lejąc tylko wachę i robiąc serwisy w terminie - czy mi ktoś uwierzy - otóż nie! bo jak napiszę coś dobrego o bmw to kolega Dober od razu z marszu stwierdza że mam z tego kasę, chociaż mnie w życiu na oczy nie widział.
to ja się nadal pytam co jest grane, co się dzieje że bmw gs rodzi takie emocje i to większe niż ktm adv?
może większość chciała by mieć a niema na to kasy i rodzi się zazdrość ( o ja naiwny Sad )

kiedy wreszcie zaczniecie sądzić ludzi po zachowaniu a nie po motocyklu ?

kolega powyżej też trochę uległ propagandzie że te bmw to podobno awaryjne - a jeździłeś kolego bmw - stwierdziłeś to na własnej ze tak napisze skórze?
Ale please nie obrażaj się bo kolejny końcowy twój wniosek bardzo mi się podoba.
i na tym kończę bo nie za bardzo ma czas, jak ktoś jest wolny jak ptak i ma wolnego czasu za dużo to niech się dalej buja na forach teoretyzując ile wlezie.
pozdrawiam


I to jest idealne podsumowanie wątku - bo aż żal bierze jak się tutaj robi powoli tak na innych forach - jad się wylewa z co niektórych, obrażają się tylko dla tego, ktoś jeździ innym motocyklem. Całkowicie to dla mnie niezrozumiale Sad


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:40, 31 Lip 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





tomek zych:: kolego, Ty naprawdę masz problem z czytaniem ze zrozumieniem... albo fanatyzm przesłania Ci oczy Smile

Przecież w moich powyższych wypowiedziach nie ma ataku na BMW! Napisałem tam o swoich osobistych odczuciach po jeździe testowej i obejrzeniu paru GS-ów. Zajrzyj łaskawie do Ringu wolnego, to znajdziesz tam moje wrażenia z testów kilku motocykli, nad którymi się zastanawiam w kontekście zmiany DL-a...

A jeśli nic się nie wydarzy, to jutro w końcu dostanę nowego GS-a na cały weekend i będę miał okazję "pomęczyć" go w różnych warunkach. Piszę niestety, bo perypetie z przedwcześnie zużytymi klockami, których sprowadzenie trwa miesiąc opóźniły sprawę o kilka tygodni. A m.in. właśnie takie problemy rzutują - czy Ci się to podoba, czy nie - na wizerunek marki...

Mimo to, nadal biorę pod uwagę zamianę DL-a na BMW... o ile przebije on wrażenia z jazdy Tigerem Smile


P.S.

Mowso, tomek zych:: niewłaściwie cytując wcześniejsze wypowiedzi zrobiliście miszmasz i teraz to się zaczyna robić mały bełkot i komentowanie swoich własnych wypowiedzi...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 9:44, 31 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:13, 31 Lip 2014
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Ja w tym miesiącu przerabiałem temat - GS ,czy DL
Szukałem czegoś w przedziale cenowym 25k- 30k.
Byłem w kilku miejscach ,posiedziałem na jednym i drugim moto.
Do tej pory jeździłem na cruiserach.
Mam Drag Stara 1100 Classic i Hondę Sabre VT1300.
Jak wiadomo ,to inny rodzaj sprzęta i nie ma co porównywać.
Co wybrałem ?
Właśnie dobijam targu z Kojotem i czekam na mojego DL 650 z 2011.
BMW jakoś mi nie leżało gabarytowo.
Wszystko w nim toporne ,zero finezji i stylu.
Wiem,wiem - moto ma jeździć , a nie wyglądać......
Ja wolę jednak taki ,który jeździ i wygląda fajnie.
Chyba nazywanie tego motocykla krową nie jest pomyłką.
To krowa nie tylko z racji wystających na boki cycków.
Dodatkowy plus na konto DL to rocznik i przebieg za tą samą kasę..
Za Vstroma miałbym BMW 5 lat starsze z 10 razy większym przebiegiem.

Czy dobrze wybrałem ?
To się okaże po czasie.
Na razie pomykam swoją armaturą ociekającą chromem. Very Happy

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Czw 10:15, 31 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:13, 31 Lip 2014
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





biblo napisał:

P.S.

Mowso, tomek zych:: niewłaściwie cytując wcześniejsze wypowiedzi zrobiliście miszmasz i teraz to się zaczyna robić mały bełkot i komentowanie swoich własnych wypowiedzi...


a bo robicie jakieś multicytowanie i po 6 cytowań w wątku się robi i weź tu spróbuj na to odpowiedzieć poprawnie Smile)))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:58, 31 Lip 2014
tomek zych
Gość

 





Mowso napisał:
tomek zych napisał:
biblo napisał:

I fajnie bo każdy ma wolny wybór i o ile go tylko stać może wydać swoje pieniądze na co tylko mu się podoba... i tyle Smile Trzeba tylko pamiętać nie ważne na czym jeździmy czy to Vstrom, GS czy ETZ'ka warto się wzajemnie szanować i nie patrzeć na innych motocyklistów przez pryzmat modelu który dosiadają.



sprzedając suzuki nie bardzo wiedziałem co mnie czeka, ale przesiadłszy się na bmw sporo się zmieniło, a już na pewno jako motocyklista czuje się bardziej wyalienowany z tego towarzystwa motocyklowego. Z jednej strony chce się wyć - ludzie opanujcie się o co kaman, na forach jestem wyzywany, a najśmieszniejsze jest to że większość obrzucajacych błotem nigdy nie jeździła bmw, może go widzieli dwa razy na A2 ale z olbrzymią pewnością stwierdza że te moto są ogólnie do dupy.
to ja się pytam co jest grane?
ma się czuć gorzej bo mam bmw?
na forach napiszę że bmw jest bezawaryjne i jeżdżę lejąc tylko wachę i robiąc serwisy w terminie - czy mi ktoś uwierzy - otóż nie! bo jak napiszę coś dobrego o bmw to kolega Dober od razu z marszu stwierdza że mam z tego kasę, chociaż mnie w życiu na oczy nie widział.
to ja się nadal pytam co jest grane, co się dzieje że bmw gs rodzi takie emocje i to większe niż ktm adv?
może większość chciała by mieć a niema na to kasy i rodzi się zazdrość ( o ja naiwny Sad )

kiedy wreszcie zaczniecie sądzić ludzi po zachowaniu a nie po motocyklu ?

kolega powyżej też trochę uległ propagandzie że te bmw to podobno awaryjne - a jeździłeś kolego bmw - stwierdziłeś to na własnej ze tak napisze skórze?
Ale please nie obrażaj się bo kolejny końcowy twój wniosek bardzo mi się podoba.
i na tym kończę bo nie za bardzo ma czas, jak ktoś jest wolny jak ptak i ma wolnego czasu za dużo to niech się dalej buja na forach teoretyzując ile wlezie.
pozdrawiam


I to jest idealne podsumowanie wątku - bo aż żal bierze jak się tutaj robi powoli tak na innych forach - jad się wylewa z co niektórych, obrażają się tylko dla tego, ktoś jeździ innym motocyklem. Całkowicie to dla mnie niezrozumiale Sad


.
PostWysłany: Czw 11:06, 31 Lip 2014
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Co to ma być ?
Sam cytat bez treści posta ?
Jaja jakieś.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:12, 31 Lip 2014
tomek zych
Gość

 





biblo napisał:
tomek zych:: kolego, Ty naprawdę masz problem z czytaniem ze zrozumieniem... albo fanatyzm przesłania Ci oczy Smile

Przecież w moich powyższych wypowiedziach nie ma ataku na BMW! Napisałem tam o swoich osobistych odczuciach po jeździe testowej i obejrzeniu paru GS-ów. Zajrzyj łaskawie do Ringu wolnego, to znajdziesz tam moje wrażenia z testów kilku motocykli, nad którymi się zastanawiam w kontekście zmiany DL-a...

A jeśli nic się nie wydarzy, to jutro w końcu dostanę nowego GS-a na cały weekend i będę miał okazję "pomęczyć" go w różnych warunkach. Piszę niestety, bo perypetie z przedwcześnie zużytymi klockami, których sprowadzenie trwa miesiąc opóźniły sprawę o kilka tygodni. A m.in. właśnie takie problemy rzutują - czy Ci się to podoba, czy nie - na wizerunek marki...

Mimo to, nadal biorę pod uwagę zamianę DL-a na BMW... o ile przebije on wrażenia z jazdy Tigerem Smile


P.S.

Mowso, tomek zych:: niewłaściwie cytując wcześniejsze wypowiedzi zrobiliście miszmasz i teraz to się zaczyna robić mały bełkot i komentowanie swoich własnych wypowiedzi...



to życzę ci kolego abyś wybrał moto, jeżeli to będzie bmw to super, jak nie to jeszcze lepiej, ale jeżeli to będzie bmw to dobrze aby ktoś cię chociażby na tym forum zwyzywał ( jak jakiś czas temu jakiś jaroos czy podobny nick ) to wtedy będziesz wiedział o czym piszę. I to będzie tak że jak po półtora roku czytania bzdur na temat gs-a i swojej osoby ktoś choćby wspomni o tym to wierz mi - szlag człowieka trafia. A na takich forach jest sporo domorosłych motocyklistów którzy mają wiele do powiedzenia a......... nigdy na motocyklu nie siedzieli Smile

Ponadto właściciele suzuki, hond, yamah klepią się po plecach bo to przecież SWOI, a ci z BMW to już inna kasta. Ja nie chce dac się zwariować a żeby nie powielać pewnych kwestii to zapraszam na forum FAT i tam jest taki temat o dość przewrotnym tytule.

- dlaczego lubię bmw

zachęcam

proponuję aby ci którzy zmieniają moto nie wybierali bmw bo staną się czarnymi owcami i niema znaczenia nic i to że 25 lat jeździłeś na suzuki, czy hondzie:) po prostu będziesz be, a wtedy sam sobie odpowiedz na pytanie dlaczego.
Piszę tak bo bmw od dziś mnie już nie sponsoruje:( zawieszono wypłaty.)

jak dalej ktoś nie ma pojęcia o co kaman, to proponuję wejscie na fora motocyklowe obcojęzyczne - tam nie uświadczycie takich głupich dyskusji i wyzwisk.
z szacunkiem
tz

PS słowo fanatyk również nie jest mi obce,


Ostatnio zmieniony przez tomek zych dnia Czw 11:22, 31 Lip 2014, w całości zmieniany 3 razy
PostWysłany: Czw 11:24, 31 Lip 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





tomek zych napisał:

Piszę tak bo bmw od dziś mnie już nie sponsoruje:( zawieszono wypłaty.

Spoko Tomek-nie martw sie! Ktos pewnie przejmie te "wyplate" Wink Moze ja? Wink
Dzis napisalem do Suzuki,by wiecej mi nie placili za ich "obrone" na forum, wiec jestem wolny...Moze czas na BMW? Z czasem sie okaze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:30, 31 Lip 2014
tomek zych
Gość

 





Dober napisał:
tomek zych napisał:

Piszę tak bo bmw od dziś mnie już nie sponsoruje:( zawieszono wypłaty.

Spoko Tomek-nie martw sie! Ktos pewnie przejmie te "wyplate" Wink Moze ja? Wink
Dzis napisalem do Suzuki,by wiecej mi nie placili za ich "obrone" na forum, wiec jestem wolny...Moze czas na BMW? Z czasem sie okaze Wink


jakby co daj znaćSmile

no DOber miło mnie zaskoczyłeś...... myślałem że mi tu zaraz z czymś wyskoczysz,
PostWysłany: Czw 11:33, 31 Lip 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





A widzisz?
Primo: Tez jestem czarna owca Wink
Secundo: znudzilo mi sie
Tertio: wbrew pozorom zawsze bylem za integracja motocyklistow,czego wyraz dalem organizujac zDLot Przyjaciol 2012 Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Czw 11:37, 31 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:42, 31 Lip 2014
tomek zych
Gość

 





Dober napisał:
A widzisz?
Primo: Tez jestem czarna owca Wink
Secundo: znudzilo mi sie
Tertio: wbrew pozorom zawsze bylem za integracja motocyklistow,czego wyraz dalem organizujac zDLot Przyjaciol 2012 Wink


czyli rozumiem że twoja sławna naklejka z bmw w roli głównej już zniknęła z moto????

ale szacun Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
PostWysłany: Czw 11:45, 31 Lip 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Jaka naklejka. ?? Wink Wink Wink
Juz dawno


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:47, 31 Lip 2014
Murzyn
A1

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Jedną ze sztuczek marketingowych jest zaangazowanie grupy niekoniecznie docelowych odbiorców w temat produktu. Zaangazowanie najlatwiej osiagnąć emocjami, a emocje konfliktem czy kontrowersjami.

Nie ma chyba forum zwiazanego z moto, gdzie nie bylby poruszany temat GS1200. Dyskusje przewaznie nie maja nic wspolnego z faktami czy doswiadczeniem uzytkowników wiec marce nie szkodzą, bazuja tylko na "emocjach"
Nie spotkałem sie zeby np. na wywolanym forum tak emocjonalnie dyskutowali o Suzuki, czy Yamasze, o ktm moze troche

Spece z marketingu BMW dostali chyba niezle premie za tak znakomitą skuteczność. Sam bym chcial sie nauczyc jak to sie robi.

W mojej ocenie prawda jest taka, ze gdyby nie patrzyć na kase to kazdy by chciał GS'a 1200 - bo jego sława przerosła rzeczywistość.
Patrząc rozsądnie DL'owi, KTM'owi, czy innemu Crossturerowi technicznie niewiele brakuje do GS'a (dla innych moze i sa nawet lepsze)
ale napewno brakuje tych emocji i zamieszania w okół modelu.

Dopuki japońscy PR'owcy nie stworzą mitu np. " DL - ten który zdetronizował GS'a"
GS 1200 bedzie znienawidzonym królem, którego każdy chciałby mieć

Smile oczywiscie jest to tylko moja bardzo subiektywna ocena


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:12, 31 Lip 2014
tomek zych
Gość

 





Murzyn napisał:
Jedną ze sztuczek marketingowych jest zaangazowanie grupy niekoniecznie docelowych odbiorców w temat produktu. Zaangazowanie najlatwiej osiagnąć emocjami, a emocje konfliktem czy kontrowersjami.

Nie ma chyba forum zwiazanego z moto, gdzie nie bylby poruszany temat GS1200. Dyskusje przewaznie nie maja nic wspolnego z faktami czy doswiadczeniem uzytkowników wiec marce nie szkodzą, bazuja tylko na "emocjach"
Nie spotkałem sie zeby np. na wywolanym forum tak emocjonalnie dyskutowali o Suzuki, czy Yamasze, o ktm moze troche

Spece z marketingu BMW dostali chyba niezle premie za tak znakomitą skuteczność. Sam bym chcial sie nauczyc jak to sie robi.

W mojej ocenie prawda jest taka, ze gdyby nie patrzyć na kase to kazdy by chciał GS'a 1200 - bo jego sława przerosła rzeczywistość.
Patrząc rozsądnie DL'owi, KTM'owi, czy innemu Crossturerowi technicznie niewiele brakuje do GS'a (dla innych moze i sa nawet lepsze)
ale napewno brakuje tych emocji i zamieszania w okół modelu.

Dopuki japońscy PR'owcy nie stworzą mitu np. " DL - ten który zdetronizował GS'a"
GS 1200 bedzie znienawidzonym królem, którego każdy chciałby mieć

Smile oczywiscie jest to tylko moja bardzo subiektywna ocena



ale mi się bardzo podoba Smile a dlaczego???
bo to sama prawda,
PostWysłany: Czw 12:27, 31 Lip 2014
MarcinM
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





@Murzyn rozumiem, że napisałeś to tylko i wyłącznie w odniesieniu do turystyka, bo raczej w innych rodzajach motocykli raczej BMW zostało daleko w tyle.

edit:

Poza tym paptrząc na walory w terenie to raczej szału nie ma. To jest jak zwykle kwestia tego czego dany kierownik oczekuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MarcinM dnia Czw 12:33, 31 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:38, 31 Lip 2014
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Noo BMW jest daleko w tyle szczególnie z S1000RR Smile specjalista Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:00, 31 Lip 2014
tomek zych
Gość

 





Woytec napisał:
Noo BMW jest daleko w tyle szczególnie z S1000RR Smile specjalista Smile


no no zaczyna być superrr, urlopy, ludzie wyluzowani - super
PostWysłany: Czw 13:01, 31 Lip 2014
MarcinM
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Woytec napisał:
Noo BMW jest daleko w tyle szczególnie z S1000RR Smile specjalista Smile


Napisałem do inncyh rodzajów motocykli a a nie tylko do sportowych.

Dla mnie s1000rr jest super motocyklem, ale patrząc na inne moto nie jest jakimś cudem nauki i techniki, który by miał uchodzić za legendę.

GS dla mnie osobiście jest to moto przereklamowane i tyle. Sam osobiście nie potrzebuję tak drogiego w utrzymaniu, używkowaniu, serwisie a przede wszystkim ciężkiego moto więc żaden to ideał.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MarcinM dnia Czw 13:14, 31 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:03, 31 Lip 2014
tomek zych
Gość

 





MarcinM napisał:
Nie napisałem w odniesieniu tylko i wyłącznie do sportowych motocykli.

aczkolwiek gdyż ponieważ generalnie jestem za Smile

taaakaaa impreza - zostaje do niedzieli - powiedział osiołSmile
PostWysłany: Czw 13:16, 31 Lip 2014
MarcinM
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





tomek zych napisał:

taaakaaa impreza - zostaje do niedzieli - powiedział osiołSmile


bez komentarza


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:36, 31 Lip 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





tomek zych:: mam wrażenie, że z jednej strony trochę histeryzujesz Smile, a z drugiej strony sam prowokujesz... A może Ty jesteś takim, opisanym przez Murzyna, "wysłannikiem" bawarskiej firmy i taka Twoja rola??? Smile

Natomiast, gdyby te dyskusje i "ataki" na BMW miały tylko podłoże emocjonalne, to Twoje wcześniejsze wypowiedzi byłyby słuszne - jest jednak jedno ALE - otóż najnowszy GS miał do tej pory kilka poważnych wpadek konstrukcyjnych, a to są już niepodważalne fakty, bardzo bijące w wizerunek producenta i "legendę" GS-a...

Dla mnie, pomijając ewentualne użytkowe mankamenty, największym minusem nowego GS-a (dla przypomnienia: obecnego na rynku od marca 2013 r.) jest brak zaufania do jego jakości i niezawodności...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:20, 31 Lip 2014
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1124
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





Czyli dobrze ,że wybrałem Dl 650 Very Happy
Suzuki się poprawiło po 2011 ,a BMW sperdoliło sprawę.
Jupi !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:56, 31 Lip 2014
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Powiem tak... Włosi, Francuzi, Niemcy mają w dupie te wasze dywagacje na temat zawodności kupują i jeżdżą. Kilka lat później jedzie Mirek z lawetą czy busem i przywozi sprzęty z przebiegami po 100kkm, a sprzedaje jako 30-tki i 40-tki. A potem Polaki narzekają, że BMW im się psuje... Serio w Alpach świętem jest zobaczyć coś innego niż GSa. Model 2013 LC - no nie chciało mi się liczyć, aż tyle tego było. Model LC 2014 ADV - widziałem chyba z 10 sztuk. Było też kilka KTM 1190 i co mnie zaskoczyło bardzo dużo Ducatii Multistrada Very Happy

(O starszych modelach GSa to już nawet nie wspominam).

DLi i małych i dużych widziałem w sumie może z 15-tu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:01, 31 Lip 2014
tomek zych
Gość

 





biblo napisał:
tomek zych:: mam wrażenie, że z jednej strony trochę histeryzujesz Smile, a z drugiej strony sam prowokujesz... A może Ty jesteś takim, opisanym przez Murzyna, "wysłannikiem" bawarskiej firmy i taka Twoja rola??? Smile

Natomiast, gdyby te dyskusje i "ataki" na BMW miały tylko podłoże emocjonalne, to Twoje wcześniejsze wypowiedzi byłyby słuszne - jest jednak jedno ALE - otóż najnowszy GS miał do tej pory kilka poważnych wpadek konstrukcyjnych, a to są już niepodważalne fakty, bardzo bijące w wizerunek producenta i "legendę" GS-a...

Dla mnie, pomijając ewentualne użytkowe mankamenty, największym minusem nowego GS-a (dla przypomnienia: obecnego na rynku od marca 2013 r.) jest brak zaufania do jego jakości i niezawodności...


kolego spójrz kilka postów wyżej - od dziś mi nie płaci bmw także robię passs

PostWysłany: Czw 14:56, 31 Lip 2014 Temat postu:
Powiem tak... Włosi, Francuzi, Niemcy mają w dupie te wasze dywagacje na temat zawodności kupują i jeżdżą. Kilka lat później jedzie Mirek z lawetą czy busem i przywozi sprzęty z przebiegami po 100kkm, a sprzedaje jako 30-tki i 40-tki. A potem Polaki narzekają, że BMW im się psuje... Serio w Alpach świętem jest zobaczyć coś innego niż GSa. Model 2013 LC - no nie chciało mi się liczyć, aż tyle tego było. Model LC 2014 ADV - widziałem chyba z 10 sztuk. Było też kilka KTM 1190 i co mnie zaskoczyło bardzo dużo Ducatii Multistrada Very Happy

(O starszych modelach GSa to już nawet nie wspominam).

DLi i małych i dużych widziałem w sumie może z 15-tu

to co powyżej MATT napisał to szczera prawda, ale podobnie jest z samochodami - przywożą super po niemcu furę - oczywiście niemiec płakał jak sprzedawał, tyle że Polak skręcił licznik minus 150 tysi, czy iles tam a później się dziwią że im wały pekają - ale sie nie dziwię - bmw po 200 tys może i zaczyna sie sypac ale inne marki przypuszczam że podobnie. chcociaż osobiście znam gości którzy gs-em robią po 50 tysi rocznie i maszyny mające po ponad 200 tysi jeszcze sa przez nich spokojnie ujeżdżane i również twierdzą że bmw będą jeździd do tzw usran.....j śmierci.

Niestety musze się zgodzic z przedmówcą o tym że firma bmw motorrad dała dupy, bo znam przynajmniej dwa przypadki - też osobiście a nie z tzw słyszenia że moto za ponad 70 - 80 tysi nie jeździ, ale wierzcie mi akcje serwisowe dotyczą wszystkich marek, przy czym bmw jest na świeczniku bo motocykle drogie to i przy okazji pośmiac się można z głupich nabywców Smile

i zdziwicie się ale nie bronię bmw, jedynie piszę z własnego doświadczenia jazdy na suzuki i bmw, a takowe posiadam, bo na suzuki dl zrobiłem około 20 tysi a na bmw też około 20 tysi i niestety dla suzuki bo bmw jeżdże leje wachę i nigdy mnie nie zawiódl a problemy elektryczne w tym moim egzemplarzu suzuki były cholernie uperdliwe
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
PostWysłany: Czw 17:03, 31 Lip 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Matt-Potwierdzam...wszystko co napisales.

O magicznych i atrakcyjnych przebiegach importowanych motocykli rowniez.
Coz-nie od dzis wiadomo,ze w PL procz przebiegu, cena czyni cuda...Ale to juz dyskusja nie w tym temacie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Czw 17:11, 31 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
DL650 vs. R1200GS
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 7  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin