VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Jeszcze o łańcuchu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 16:09, 19 Cze 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 192 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Zgadza się jednak przednia zębatka jest pod plastikowa osłoną. Olej który zostanie wyrzucony z łańcucha zbierze sie na wewnętrznej cześci osłony i silniku (nie widać tego). Jesli zostanie on wyrzucony od razu na przedniej zębatce, mniej oleju dotrze na łańcuchu do tylnej zębatki. Przy podaniu oleju na tylna zębatkę, zostaje on wyrzucony do tyłu, zębatka jest tylko częściowo osłonięta z góry. Do tego zawirowania powietrza za motocyklem i efektem były u mnie czarne kropki nawet na prawym kufrze.

Tak to widzę ja. Mogę się mylić, nie miałem smarowania na przednią zębatkę, choć myśłem czy by nie zamienić miejsca smarowania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:03, 19 Cze 2016
bankier
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 227
Przeczytał: 37 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Suszny napisał:
staszek_s napisał:
@Suszny - jak często naciągasz ten łańcuch mniej więcej? Ja kończę właśnie 6 tys, czy to już czas? Mierzyłem przed zlotem i było 2,5-3 cm, więc w normie.
Nie ma efektu ciaprania/rozpryskiwania oleju z olejarki?


Łańcuch naciągam jak się wyciągnie Smile Nie ma na to reguły czy co 5tyś czy co 2tyś. Trzeba co jakiś czas zaglądać do łańcucha i sprawdzać, nawet słychać podczas jazdy czy jest luźny czy nie. Jeśli masz 2,5 - 3 cm luzu to jeździj dalej.

Luz łańcucha powinno się sprawdzać na bocznej stopce.

Jeśli chodzi o ciapanie olejem. Na początku faktycznie miałem z tym problem, bo miałem źle ustawioną olejarkę, za często był podawany olej. Później metodą prób i błędów zmniejszałem i zwiększałem czas miedzy kroplami i obserwowałem łańcuch czy jest sychy czy mokry czy może wszystko dookoła jest zaciapane. Teraz już wiem jak ją ustawić i nie ciapie. Ja wyprowadziłem rurkę od smarowania na tylną zębatkę. Z tego co wiem przy podaniu oleju na przednią zębatkę, zmniejsza się efekt rozchlapywania oleju.

Na prawdę bardzo przydatne urządzenie, znacząco ułatwia obsługę napędu i wydłuża jego żywotność.


Dla mnie to genialne urządzenie , sam mam i jest naprawdę nie wyobrażam już sobie jeżdżenia bez niego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:05, 19 Cze 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Podpisuję się pod tym obydwoma rękoma Smile U mnie olej podawany jest na tylną zębatkę, ale nic nie chlapie. Może trochę pobrudzona jest tylna część osłony łańcucha.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:41, 20 Cze 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 443
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Najbardziej lubie takie akcesoria, o ktorych jedni motocyklisci mowia, ze sa zupelnie zbedne, a inni, ze nie mozna bez nich sie obejsc. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jeszcze o łańcuchu
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin