VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy. Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 14:50, 26 Lut 2016
Henry
A1

 
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 15
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Toruń





Potwierdzam Bridgestone montowane fabrycznie w dużym Vstromie to padaka. Latem dają radę. Przy kilku stopniach powyżej zera lub jego okolicy już nie. Sam zamierzam jak najszybciej je zmienić.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:42, 17 Mar 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Aj w kontrze napiszę, że w miniony weekend zrobiłem 500 km na tych Bridgach w warunkach w jakich się mają nie sprawdzać czyli sobota +5-7C i mokro, deszczowo, mgliście, a w niedzielę słonecznie ale za to +4-6C i zdecydowałem, że akurat je do wakacji dojeżdżę, bo nie jest źle. Zdecydowanie lepiej trzymają w takich warunkach od tych Bridge co montowane były (są?) na DL650, kolanek bym na deszczu nie przycierał (bo nie "umim" Smile ), ale do mojej jazdy wystarczą. Jeżeli wraz ze wzrostem temperatury ich przyczepność będzie rosła to zjadę bieżnik do przepisowych znaczników zanim zmienię.
Dodam, że KTC zadziałał tylko tam, gdzie celowo chciałem ją poczyć. BTW jeżeli ktoś nie próbował to polecam przy jakiejś okazji na wiosnę (zlot?) przejechać się testowym DL1000 dla samej zabawy KTC - uczucie płynnego "prawie uślizgu" przy dodaniu gazu na wyjściu z ostrego zakrętu, albo na mocno zapiaszczonym asfalcie jest świetne, przez kilka sekund czujesz się jak Marquez:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:03, 17 Mar 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Mag mówiłem że tak będzie . Sa całkiem inne iż te stare montowane wczesniej .Swoje też dojadę , choć kupiłem nowe .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:05, 17 Mar 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





MaG napisał:
uczucie płynnego "prawie uślizgu" przy dodaniu gazu na wyjściu z ostrego zakrętu, albo na mocno zapiaszczonym asfalcie jest świetne, przez kilka sekund czujesz się jak Marquez:)


Płynny ślizg zaczynasz na wejściu w zakręt Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:05, 17 Mar 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





MaG napisał:
uczucie płynnego "prawie uślizgu" przy dodaniu gazu na wyjściu z ostrego zakrętu, albo na mocno zapiaszczonym asfalcie jest świetne, przez kilka sekund czujesz się jak Marquez:)


Płynny ślizg zaczynasz na wejściu w zakręt Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:22, 18 Mar 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Tak, na przednim kole po ostrym dohamowaniu:)SmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:00, 21 Mar 2016
Sosna_V
A1

 
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 10
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czarnków





W najnowszym Motocyklu jest porównanie V-Stroma 1000 z KTM 1050 i nową Africą. W teście też narzekali na Bridgestony w V-Stromie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:24, 21 Mar 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Panowie, żeby była jasność - jest masa lepszych opon od tych Bridge, jednak nie jest tak, że są plastikowe jak opony Kumho do Lanosa:) i nie da się na nich bezpiecznie jeździć przy 5C i mokrym asfalcie, trzeba wiedzieć co się ma na kołach i tyle. Sam na pewno kolejnego kompletu takich nie kupię, mam inne typy.
Potrzeby przyczepności dziennikarzy testujących motocykle są zdecydowanie większe od moich, więc ich opinia mnie nie zaskakuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:18, 22 Mar 2016
m.adam
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 448
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja na małym DL-u śmigam przy 0 stopni i jakoś opony trzymają. Oczywiście jeżdżę "emerycko" i nie szaleje. Ale jak te oponki się wykończą to zamieniam na Scout-y.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:03, 03 Kwi 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Wpadł dziś z kurtuazyjną wizytą @Anacho, to przetestowałem jego lytra Very Happy . Nie byłbym sobą, gdyby chodziło jedynie o asfalty Wink .
Trakcja - fajna sprawa i grunt, że można wyłączyć Cool .
Hamulce - żylety i szkoda że ABSu nie można wyłączyć Wink .
Silnik - jest moc, fajny, elastyczny Very Happy .
Ale dla mnie hitem jest zawieszenie. Nie spodziewałem się, że aż na tyle pozwoli Very Happy . Tył może lekko odstaje, ale nie ma mowy o żadnym dramacie Very Happy . Kurcze, naprawdę fajny sprzęt Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:16, 03 Kwi 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Ja wczoraj wpadłem na szutry i prawie się osra..em poniewaz przednie koło cały czas uciekało i wcale to nie było przyjemne. Pewnie inne opony dałyby rade ale szosowe słabo sobie radzą


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:31, 03 Kwi 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Fabryczne Bridge na szutrze dają radę, w piochu:) już gorzej. Zawieszenie jest udane, po zmiękczeniu fajnie pracuje "w terenie"Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:34, 03 Kwi 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





starcraft napisał:
Ja wczoraj wpadłem na szutry i prawie się osra..em poniewaz przednie koło cały czas uciekało i wcale to nie było przyjemne. Pewnie inne opony dałyby rade ale szosowe słabo sobie radzą

Oj tam Wink . Mi na seryjnych gumach i szutrze jak ze zdjęcia prowadził się całkiem fajnie Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:17, 03 Kwi 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Kurde może to syn który siedział z tyłu mnie blokował ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:07, 16 Kwi 2016
bacaoca
A

 
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 194
Przeczytał: 91 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Dzisiaj pojeździłem testowym litrem.
Wrażenia pierwsza liga! Prowadzi się wg mnie lżej niż mój 650. Mocy ma dokładnie tyle, ile bym chciał - a może nawet ciut więcej.
Jedyne minusy jak dla mnie - standardowa kanapa, od której bolały mnie jaja, oraz szyba turystyczna Suzuki - totalna porażka. Od 140-150km/h nie mogłem złapać ostrości obrazu - tak łbem rzucało.
Ogólnie jestem na tak. Mój 650 zaraz trafi do działu "Sprzedam", następnie zamawiam nowego tysiąca Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:33, 19 Kwi 2016
Maciej74
A1

 
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Od tygodnia jestem posiadaczem tego pięknego jak dla mnie v stroma
W ciągu tych paru dni udało mi się zrobić 550 km i wrażenia z jazdy są bardzo pozytywne, jazda w zakrętach to sama przyjemność, hamulce są perfekcyjne, TC również spisuje się rewelacyjnie.
Jedyne co, to mimo wymienionej szyby na turystyczną przy prędkości 130 km/h zaczyna mi się obraz mazać ,ale może być to spowodowane moim kaskiem który ma daszek. Następna sprawa to drętwieją mi polce (kciuk i wskazujący) prawej dłoni (rękawiczki mam ok)
mój kolega miał okazje jechać moim motorem i powiedział mi, że po 50 km drętwieją mu te same palce co u mnie. Ciekawa sprawa, będę musiał w serwisie poprosić o regulacje przedniego widelca, może to coś pomoże.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:09, 19 Kwi 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Przedniego widelca?? Ja bym zaczął od regulacji klamki hamulca...
Mnie NIC od jazdy 1000 nie drętwieje:) Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:55, 19 Kwi 2016
Maciej74
A1

 
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Z tym widelcem to kolega mi powiedział aby zrobili go bardziej miękki bo jak dla niego jest za bardzo sztywny przód i to może być przyczyną drętwienia paluchów. hehe.
Ja się na tym nie znam dlatego napisałem o widelcu .
hehe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:44, 21 Kwi 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Coś w tym moze być bo jak pisałem wcześniej utwardziłęm przód ale po kilku godzinach jazdy wróciłem ustawienia fabryczne bo było za twardo i nie mogłem złapać "kontaktu " z przednim zawieszeniem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 1:46, 22 Kwi 2016
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1259
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Maciej74 napisał:
Od tygodnia jestem posiadaczem tego pięknego jak dla mnie v stroma
W ciągu tych paru dni udało mi się zrobić 550 km i wrażenia z jazdy są bardzo pozytywne, jazda w zakrętach to sama przyjemność, hamulce są perfekcyjne, TC również spisuje się rewelacyjnie.
Jedyne co, to mimo wymienionej szyby na turystyczną przy prędkości 130 km/h zaczyna mi się obraz mazać ,ale może być to spowodowane moim kaskiem który ma daszek. Następna sprawa to drętwieją mi polce (kciuk i wskazujący) prawej dłoni (rękawiczki mam ok)
mój kolega miał okazje jechać moim motorem i powiedział mi, że po 50 km drętwieją mu te same palce co u mnie. Ciekawa sprawa, będę musiał w serwisie poprosić o regulacje przedniego widelca, może to coś pomoże.
Pozdrawiam


Ja natomiast z obserwacji uważam, że palec wskazujący a przede wszystkim kciuk u nasady od wewnętrznej strony dłoni drętwieje od złego wyprofilowania kierownicy. Jest zbyt prosta. U mnie poradziło lekkie przybliżenie kierownicy na riserach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:04, 22 Kwi 2016
Maciej74
A1

 
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Za 2 tygodnie jadę do serwisu na pierwszy przegląd, więc poproszę o małą korektę zawieszenia i kiere również ustawie inaczej.
Zobaczymy czy zmiany będą odczuwalne w prawej dłoni, hehe .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:43, 28 Kwi 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Inspektor napisał:
Maciej74 napisał:
Od tygodnia jestem posiadaczem tego pięknego jak dla mnie v stroma
W ciągu tych paru dni udało mi się zrobić 550 km i wrażenia z jazdy są bardzo pozytywne, jazda w zakrętach to sama przyjemność, hamulce są perfekcyjne, TC również spisuje się rewelacyjnie.
Jedyne co, to mimo wymienionej szyby na turystyczną przy prędkości 130 km/h zaczyna mi się obraz mazać ,ale może być to spowodowane moim kaskiem który ma daszek. Następna sprawa to drętwieją mi polce (kciuk i wskazujący) prawej dłoni (rękawiczki mam ok)
mój kolega miał okazje jechać moim motorem i powiedział mi, że po 50 km drętwieją mu te same palce co u mnie. Ciekawa sprawa, będę musiał w serwisie poprosić o regulacje przedniego widelca, może to coś pomoże.
Pozdrawiam


Ja natomiast z obserwacji uważam, że palec wskazujący a przede wszystkim kciuk u nasady od wewnętrznej strony dłoni drętwieje od złego wyprofilowania kierownicy. Jest zbyt prosta. U mnie poradziło lekkie przybliżenie kierownicy na riserach.


Inspektor jak to zrobiłeś ?
Ja chciałem podnieść i przybliżyć ale przewody na to nie pozwalają.
Zmieniałeś przewody ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:36, 29 Kwi 2016
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1259
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Nie. Nie zmieniałem.
Są natomiast na tzw. styk ale musiałem zdjąć z zaczepu przy ramie i puścić wolno obok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 5:51, 29 Kwi 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Jakie risery kupiłeś ?
Ja próbowałem z SW Motech chyba takie 2 cm do przodu i do góry i brakło kabli hahahahaha


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:18, 30 Kwi 2016
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1259
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Z tego co pamiętam to mam właśnie te

http://powerlink.powerbike.pl:88/ZapasInfo.aspx?id=025779&opt=0


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:04, 30 Kwi 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





to te same miałem w serwisie ale przy montażu poprostu brakowało przewodów. Może faktycznie trzeba je puścić luźno i bedzie git.
Moze wrzuć jakieś zdjecia jak luźne przewody są umieszczone


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:06, 03 Maj 2016
Michał BB
A1

 
Dołączył: 10 Lut 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Od miesiąca jestem posiadaczem nowego 1000. Przez ten czas zrobiłem łącznie ok 1700km i w porównaniu z poprzednim motocyklem / V-strom 650 rok 2007 / zdecydowana poprawa pod względem płynności i łatwości w prowadzeniu. Jak już było pisane oryginalna szyba przy moim wzroście / 186cm / to porażka przy większych prędkościach. Zamówiona już Givi airflow. Ciekawe jest to jak wspominali poprzednicy, że również mi cierpną palce prawej ręki... Będę musiał pokombinować z ustawieniem kierownicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:37, 06 Maj 2016
Maciej74
A1

 
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Z kierownicą wiele nie pokombinujesz. jedyne co tobie zostało to regulacja przedniego zawieszenia, ja zacząłem się bawić i trochę pomogło.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciej74 dnia Pią 11:40, 06 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:40, 06 Maj 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Ale co konkretnie zmieniłeś w zawieszeniu ?
Utwardziłeś dobicie czy odbicie zawieszenia ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:05, 11 Maj 2016
Kojot85
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2278
Przeczytał: 73 tematy

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Mi niestety nowy 1000 absolutnie nie pasuje. Nie mogłem się przyzywczaić po przesiadce z 650.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:39, 13 Maj 2016
JARON
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 477
Przeczytał: 98 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza





A ja właśnie wróciłem z Tychów z salonu Dos Toros, gdzie odbyłem zamówioną jazdę testową V-stromem 1000 ABS. Wersja turystyczna, ful wyposażona, jedynie chyba bez dodatkowego oświetlenia.

Miałem też okazję "wymościć się" na 650-ce,niestety nie można było nią pojeździć bo testówki są podobno, aktualnie tylko dwie. Jedna w Warszawie, druga we Wrocławiu. Ale ogólnie z 650-ki się wyleczyłem. Mimo, że mi się wizualnie bardzo podoba to po przymiarkach na "sucho" stwierdzam ,że mi na nim po prostu niewygodnie. Najgorzej jednak wypada ustawienie stóp na podnóżkach. Z lewą wypada najgorzej, bo najnormalniej mi się stopa nie mieści pod dźwignią zmiany biegów! Sad po prostu masakra. Poza tym dalej do tyłu się trzyma stopy w porównaniu z 1000-em. Zupełnie mi to nie odpowiada.

Wracając jednak do dużego to po prostu motocykl skrojony na dużych facetów Wink Siedzi się na nim dużo wygodniej niż na małym, mimo że ponoć jest wyżej o 2 cm. Siedzenie jest fajnie wcięte co powoduje że można dużo swobodniej znaleźć podparcie obu pełnych stup na ziemi podczas postoju. Dodatkowo mogę potwierdzić czyjeś słowa z forum ,że na 650-ce jest jakiś dziwny problem ze znalezieniem optymalnego miejsca do podparcia stóp,(podnóżki wbijają się w łydki).

I znów wracając do dużego, kanapa obita jakimś dziwnym materiałem, ale okazało się ,że ten materiał doskonale trzyma tyłek na wybranym miejscu, co jest ważne bo hamulce są naprawdę super i na pewno by sobie człowiek wycisnął to i owo na baku podczas ostrego hamowania. Very Happy

Dalej kokpit. Wszystko na kierownicy ustawione intuicyjnie, wcale nie miałem problemu z odnalezieniem potrzebnych klawiszy a wyświetlacz jest czytelny i guzik prawda, że cyfry są za małe. Są odpowiednie, no chyba że się leci już powyżej 150km/h. Przy tej prędkości jednak wibracje może i jakoś przeszkadzają, no ale wtedy raczej na licznik człowiek nie patrzy, tylko przed siebie Wink

Skrzynia biegów na 5 z + działa idealnie, biegi wskakują po prostu doskonale a coś tam w niej niby jest dodatkowo, że coś pomaga w przeciwdziałaniu blokowania tylnego koła przy nieumiejętnej zmiany biegu. Sprawdzałem i faktycznie, nawet o 3 biegi w dół na krótkim odcinku zmieniłem i po puszczeniu sprzęgła nic się złego nie stało tylko siedzisko zadziałało Very Happy

Silnik ,no cóż, po prostu robi swoją robotę i jest NADWYRAZ elastyczny. Rozpędza się toto superowo, na 6 biegu przy prędkości 50 czyli miejskiej, można jechać w miarę normalnie. Ale to trochę głupie, bo już zaczyna być czuć szarpanie łańcucha. Natomiast na 5 biegu można swobodnie po mieście się przemieszczać. Na trasie pojechałem nim 165 i przy oryginalnej szybie dało się jechać, ale tylko dało. Frajdy już raczej w tym nie było. Musiałem ją ustawić najbardziej pionowo, żeby cokolwiek dawała. Mój wzrost 184cm. Moje zdanie, szybę należało by zmienić na akcesoryjną.

Jeśli chodzi o manetki to faktycznie jak kilka osób zgłaszało, jest jakiś problem z prawą ręką. Najnormalniej drętwieją przede wszystkim kciuk i palec wskazujący Confused myślę ,że winę za to może ponosić średnica manetek i sprawę załatwią ogrzewane. Będą większej średnicy i powinno być ok.

No i ekonomiczność. Gdyby wierzyć wskazaniom licznika spalanie średnie po przejeździe wyszło mi 4,8l na 100 km. W sumie przejechałem 148,8km w ciągu 2 godzin. Myślę ,że swobodnie można zejść jeszcze jakieś 0,5 l w dół. Więc motocykl jest ekonomiczny. Bardzo przyjemnie jeździ się z prędkością 90-120km/h takie moje odczucie. zakręty zbiera bardzo ładnie i bezproblemowo.

Miałem też okazję przejechać się duktem leśnym. Po prostu bajka, żaden problem jechać z prędkością 60 km/h na 4 biegu na stojąco! Może się ktoś dziwić ale ja wychowałem się na chopperach a obecnie śmigam grubasem (intruderem C 1500) i nie miałem okazji zbyt wiele okazji pojeździć po szutrach bo cruzery mają wstręt do takich dróg Smile A tu jeden przejazd i bez problemy jechałem na stojąco Smile motocykl po prostu wspaniale sprawuje się na leśnych drogach. Zaliczałem specjalnie wszystkie możliwe dziury a zawieszenie radziło sobie doskonale.(ustawienia podobno fabryczne były).

Kolejne spostrzeżenie, to chyba warto jednak mieć do tego motocykla buty z twardszą podeszwą, gdyż jadąc w moich letnich probikerach bolały mnie środki podeszwy. od takich stopek już dawno się odzwyczaiłem, bo od dawna stawiam nogi na platformach.

Kufry natomiast ,te oryginalne, to jakaś porażka. Niczego tam człowiek nie upchnie. Tylko ładnie wyglądają i pasują wizualnie.

Cóż mogę więcej napisać. Miałem problem z wyborem modelu, bo sądziłem że zadowoli mnie 650-ka ale teraz wiem że przy mojej wadze 120kg (oczywiście same mięśnie Wink Smile ) i apetytem na dalsze wypady 1000 będzie najlepszym wyjściem.

Co prawda nie miałem możliwości jechać w dwie osoby ale przy moich gabarytach można by rzec, że szczuplejsze dwie osoby nie będą miały żadnego problemu z dostępnością mocy w tym motocyklu.

Tylko ta cena wyjściowa Sad 47900 za golasa to sporo. Ale trzeba będzie coś pokombinować, bo motocykl mi wybitnie pasuje Very Happy

Na koniec przepraszam za chaos myślowy przelany na monitor,ale rzadko mam okazję pisać takie opisy. Sporo można pisać, więc jak ktoś coś by chciał więcej się dowiedzieć o moich spostrzeżeniach to proszę pytać a ja postaram się coś opisać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:39, 14 Maj 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Dużo pozytywnych emocji:)
Mi na odcinku 4000 km bo tyle na razie nim przejechałem spalanie wychodzi średnie 5,3 l/100 km.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Sob 10:39, 14 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:48, 14 Maj 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Mag ja nie wiem jak Wy to robicie ale ja mam średnie pow. 6 litrów.
chyba wiem z czego to wynika, raczej trzymam wyzsze obroty niz mógłbym bo tak poprostu lubie kiedy jest w kazdej sekundzie dostepny max moment


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez starcraft dnia Sob 10:52, 14 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:44, 15 Maj 2016
NPC
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Mój DL jutro przyjedzie z Union Moto Smile

Zastanawia mnie to co napisał o manetkach Jaron. Na starym DL-u mi też drętwiała prawa ręka i też w obszarze kąta który tworzy palec wskazujący z kciukiem i promieniowało to do nadgarstka.

Może rzeczywiście mamy łapy zbyt szuflowate i manetki powinny mieć znacznie większą średnicę. Ale w takim razie jakie? W moim starym DL-u manetki nie były seryjne, miałem grzane Oxfordy. Najwyraźniej to wciąż za mało, ale w takim razie jakie?

Chyba że to nie jest kwestia ich średnicy tylko czegoś innego, jak sądzicie?

Jaron jak oceniasz wysokość siodła? Trochę się martwię że będzie za nisko bo wszyscy piszą że super sięgają ziemi nogami a ja mam 192 cm i się zaczynam obawiać że się będę czuł jak na kozie Sad Masz w ogóle porównanie, jeździłeś starym tysiącem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:09, 15 Maj 2016
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1815
Przeczytał: 160 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





NPC napisał:
Mój DL jutro przyjedzie z Union Moto Smile

Zastanawia mnie to co napisał o manetkach Jaron. Na starym DL-u mi też drętwiała prawa ręka i też w obszarze kąta który tworzy palec wskazujący z kciukiem i promieniowało to do nadgarstka.

Może rzeczywiście mamy łapy zbyt szuflowate i manetki powinny mieć znacznie większą średnicę. Ale w takim razie jakie? W moim starym DL-u manetki nie były seryjne, miałem grzane Oxfordy. Najwyraźniej to wciąż za mało, ale w takim razie jakie?

Chyba że to nie jest kwestia ich średnicy tylko czegoś innego, jak sądzicie?



moze jest to sprawa indywidualna , ale mi pomogla zmiana kierownicy.
oryginalna jest troche mocno "wygieta do tylu motocykla"
nadgarstki trzynalem wygiete na zewnatrz.
nowa szersza i bardziej prosta zalatwila problem
( dotyczy starego Dla ale jezdzac nowym mialem to samo wrazenie )

a jezeli chodzi tylko o srednice manetek to mozna tez sprobowac z czyms takim. koszt ok 80 pare zloty

http://www.grip-puppy.co.uk/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 11:11, 15 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:14, 15 Maj 2016
NPC
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





No, może rzeczywiście tak być. Kierownicę miałem oryginalną chyba.

A jaką kierownicę zanabyłeś metodą kupna która to ona problem załatwiła?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:44, 15 Maj 2016
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1815
Przeczytał: 160 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





NPC napisał:

A jaką kierownicę zanabyłeś metodą kupna która to ona problem załatwiła?


tak pod koniec strony jest moj post.

http://www.vstromclub.fora.pl/akcesoria-dla-dl-i,34/kierownica,241.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:48, 15 Maj 2016
NPC
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





A dzięki.

No nic, zobaczymy co będzie jak moto przyjedzie i się zarejestruje. Doczekać się nie mogę a tu standard - pogoda się właśnie spultała i pozostanie wg prognozy spultana Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:26, 15 Maj 2016
JARON
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 477
Przeczytał: 98 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza





Co do siodła to oryginalne mnie właściwie odpowiadało, jeśli chodziło o podpieranie się obiema nogami stabilnie na ziemi. Jeżeli jednak masz dłuższe nogi to faktycznie można to będzie załatwić podwyższaną kanapą lub jak tego mało ci będzie to i obniżeniem stopek i kilka centymetrów. Ale to już Twoja bardzo indywidualna sprawa, którą musisz przemyśleć jak już pojeździsz na motocyklu. U mnie w intruderze stawia się stopy po bokach motocykla idealnie w porównaniu do wszystkich motocykli, które są bardziej "endurowate" i mają stopki bezpośrednio pod tyłkiem kierownika. Pomaga to jednak bardzo,a raczej umożliwia stanie na stopkach, czego w moim obecnym motocyklu wcale się nie da zrobić, gdyż platformy pod stopu zaczynają się dopiero od wysokości kolan. No ale coś za coś. W Vstromie 1000 mnie stopy doskonale się ustawiało przed stopkami, bo na to pozwala wycięcie w kanapie i baku. W 650 tego brak i dlatego większość ludzi ma problem ze stopkami obijającymi łydki. Tam ani z przodu stopek , ani z tyłu nie podpiera się wygodnie nogami, tylko nogi trzeba jednak szerzej stawiać. Dodatkowo przypomniało mi się że widoczność w lusterkach jest jednak kiepska, bo ogląda sobie człowiek ramiona. Ale tu pomaga poszerzenie lusterek, które uważam za nieodzowne, chyba że jesteś smukły jak brzoza, a nie szeroki jak dąb Smile Poza tym NPC mógłbyś mi podać więcej szczegółów na PW dotyczących twojego zakupu w unimoto. Bo jakoś nadal nie mam potrzebnych informacji, czy warto.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:45, 15 Maj 2016
NPC
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Pytaj Jaron, to żadna tajemnica jeśli coś mogę pomóc to niech też inni skorzystają Smile

Co byś chciał wiedzieć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:16, 16 Maj 2016
JARON
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 477
Przeczytał: 98 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza





Mnie interesują wszystkie aspekty jakie wynikają podczas transakcji z importerem niezależnym.

Podstawa to ile chcieli za motocykl i czy może jeszcze była możliwość jakiegoś targu. Może jakieś akcesoria udało ci się wytargować?

Kolejna sprawa to w jaki sposób załatwiałeś transakcję krok po kroku. Wiadomo, że nie wszyscy mają takiego importera za progiem, tylko czasem trzeba będzie połowę kraju przejechać. Lub będzie się to wiązało z załatwianiem spraw przez pocztę i internet.

Ogólnie ciekawi mnie czy kupowałeś motocykl który już oglądałeś, czy kupiłeś w ciemno? Ja z tego powodu zadawałem już na forum pytanie czy ktoś kupował moto w Tarnowie, bo tam miałbym najbliżej.

No i jak to w końcu jest z tą gwarancją i ewentualną rękojmią w razie awarii.

Fajnie by było gdybyś po prostu opisał swoje spostrzeżenia i obawy jakie miałeś w trakcie transakcji. A może jeszcze jakieś masz, bo jednak moto nadal w drodze i jeszcze nie pojeżdżone.

Tak się ogólnie dopytuję bo to jednak spora kasa i chciałbym wyciągnąć jakiś sensowny wniosek czy warto o te kilka tysięcy walczyć Wink

Więc udziel proszę mnie (nam) jak najwięcej informacji aby "rozświetlić mroki transakcji, po ciemnej stronie handlu nowymi motocyklami" Laughing Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:30, 16 Maj 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Proponowałbym jednak, żeby kolega odpowiedział JARONOWI w osobnym wątku na temat zakupów w sieci dilerskiej i poza nią, które jest już na forum rozwinięty. Tutaj są WRAŻENIA Z JAZDY konkretnym modelem, nie z procesu zakupowego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:26, 16 Maj 2016
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 508
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Ciekawe porównanie http://www.scigacz.pl/BMW,R1200GS,i,Suzuki,V-Strom,1000,przeciwne,bieguny,28642.html
, choć wygląda na nieco stronnicze.
Wklejam tu, bo tu zaglądają potencjalnie zainteresowani nowym 1000-em.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez prostyelektryk dnia Pon 11:30, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:22, 16 Maj 2016
JARON
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 477
Przeczytał: 98 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza





Cóż za tendencyjny artykuł Confused W sumie to niewiele prawdy w nim o V stromie. A swoją drogą to MaG ma rację, NPC opisz ten swój zakup najlepiej tutaj : http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-v-strom,32/zakup-nowego-motocykla-tylko-gdzie,24086.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:47, 16 Maj 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





JARON napisał:
Co do siodła to oryginalne mnie właściwie odpowiadało, jeśli chodziło o podpieranie się obiema nogami stabilnie na ziemi. Jeżeli jednak masz dłuższe nogi to faktycznie można to będzie załatwić podwyższaną kanapą lub jak tego mało ci będzie to i obniżeniem stopek i kilka centymetrów. Ale to już Twoja bardzo indywidualna sprawa, którą musisz przemyśleć jak już pojeździsz na motocyklu. U mnie w intruderze stawia się stopy po bokach motocykla idealnie w porównaniu do wszystkich motocykli, które są bardziej "endurowate" i mają stopki bezpośrednio pod tyłkiem kierownika. Pomaga to jednak bardzo,a raczej umożliwia stanie na stopkach, czego w moim obecnym motocyklu wcale się nie da zrobić, gdyż platformy pod stopu zaczynają się dopiero od wysokości kolan. No ale coś za coś. W Vstromie 1000 mnie stopy doskonale się ustawiało przed stopkami, bo na to pozwala wycięcie w kanapie i baku. W 650 tego brak i dlatego większość ludzi ma problem ze stopkami obijającymi łydki. Tam ani z przodu stopek , ani z tyłu nie podpiera się wygodnie nogami, tylko nogi trzeba jednak szerzej stawiać. [...] .



Moim zdaniem siodło jest ok. Mam 190 cm wzrostu i relatywnie długie nogi. Zarówno wysokość kanapy w 650 jak i 1000 jest dla mnie ok.
Ostatnią rzeczą którą bym zrobił to obniżanie podnóżków. Przy normalnej wysokości zdarzyło mi się przytrzeć je podczas ostrzejszych zakrętów (głównie na torze).

Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem, ale też nie do końca zgodzę się że nogi trzeba stawiać szeroko. Ustawienie nóg możliwie blisko motocykl ma bardzo istotny wpływ na stabilność naszych maszyn, w szczególności przy niskich prędkościach.

O co chodzi z obijaniem łydek przez podnóżki? Jeżeli stopy trzymamy na podnóżku to w jakim sposób

No to się trochę pomądrzyłem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:30, 16 Maj 2016
JARON
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 477
Przeczytał: 98 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza





Smile chodziło mi o to ,że stawiając stopy na ziemi, masz ciężki wybór w 650 (bynajmniej ja) że albo stawiasz nogi przed stopkami co jest nie wygodne, albo za co też mi nie pasuje lub rozstawiasz nogi szerzej niż sięgają końce stopek co jest zupełnie niewygodne. Tak czy siak odpychanie się aby wycofać motocykl dla mnie to było utrapienie. Wciąż stopki się ocierały po moich łydkach. W 1000 wcale ten problem nie występuje gdyż stawiałem stopy przed stopkami i było dostatecznie dużo miejsca na wszelkie manewry nogami przy motocyklu,że tak powiem Very Happy I powtarzam że to ja mam takie odczucia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:27, 16 Maj 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





No to się dogadaliśmy Very Happy
Ja u siebie nie zaobserwowałem takiego problemu. Przy najbliższym cofaniu zwrócę uwagę na to jak stawiam nogi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:36, 16 Maj 2016
czekol
A2

 
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 81
Przeczytał: 155 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nadarzyn





Przy twoim wzroscie pewnie stawiasz nogi szerzej nawet o tym nie mysląć. Ja mam dokładnie ten sam problem co JARON - przy 176cm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:30, 16 Maj 2016
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 508
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Vorenus napisał:

Ostatnią rzeczą którą bym zrobił to obniżanie podnóżków. Przy normalnej wysokości zdarzyło mi się przytrzeć je podczas ostrzejszych zakrętów (głównie na torze).

A ja z kolei uważam obniżenie podnóżków za jedna z lepszych modyfikacji, znacznie poprawiającą komfort na dłuższych trasach i jazdę na stojąco. Odkąd staram się bardziej ruszyć dupę na zakrętach, przycieram podnóżki nawet rzadziej niż przedtem.
Może częściej jeżdżę po zwykłych serpentynach niż torze, a i do serpentyn muszę kawałek dojechać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:43, 16 Maj 2016
NPC
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





MaG napisał:
Proponowałbym jednak, żeby kolega odpowiedział JARONOWI w osobnym wątku na temat zakupów w sieci dilerskiej i poza nią, które jest już na forum rozwinięty. Tutaj są WRAŻENIA Z JAZDY konkretnym modelem, nie z procesu zakupowego.


W takim razie odpowiedź jest tu: http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-v-strom,32/zakup-nowego-motocykla-tylko-gdzie,24086-50.html#346442

Wrażeń z jazdy jeszcze nie mam bo motocykl dziś dojechał do mnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 10 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin