VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy. Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 11:01, 22 Cze 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Z dwójką jest różnie , ja stosuje zasadę noga zaczyna zmiane biegow i noga konczy . Przy szybszej zmianie biegów klamka sprzęgła naciskana jest tylko do połowy . Przy wolnej w całosci . Co do sprzęgła to tam nie ma co regulowac , linki nie ma .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:03, 22 Cze 2016
kiciol
A1

 
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 15
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krakow





Maciej74 napisał:
Szkoda Andrzej, że nie mieszkasz bliżej mnie to bym podjechał nawet dzisiaj żebyś się mógł przejechać i stwierdzić czy coś jest z motorem nie tak czy ze mną.
Pozdrawiam


wbijaj do kraka karniesz sie moim


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:34, 22 Cze 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 27 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Przy niskich obrotach 2 wchodzi w miare chociaz słychać duzo bardziej zmiane niz na pozostałych biegach.
Natomiast jak zmieniam z 1 na 2 przy 5 tyś to zgrzyt jest za kazdym razem, na początku też wpadał mi luz ale teraz już mocniej podnosze dźwignie i jest tylko zgrzyt.
Problem ten występuje nie tylko w nowym tysiacu bo w innych motkach również.
Ten typ tak ma i trzeba sie przyzwyczaić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:36, 22 Cze 2016
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





starcraft napisał:
Przy niskich obrotach 2 wchodzi w miare chociaz słychać duzo bardziej zmiane niz na pozostałych biegach.
Natomiast jak zmieniam z 1 na 2 przy 5 tyś to zgrzyt jest za kazdym razem, na początku też wpadał mi luz ale teraz już mocniej podnosze dźwignie i jest tylko zgrzyt.
Problem ten występuje nie tylko w nowym tysiacu bo w innych motkach również.
Ten typ tak ma i trzeba sie przyzwyczaić


Ma i nie ma.
Też tak miałem i powiedziałem to mechanikowi podczas przeglądu.
Po przeglądzie jest sporo lepiej a mechanik powiedział, że dokładnie odpowietrzył sprzęgło. Może to Wam pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:06, 22 Cze 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Inspektor ma racje , odpowietrzyć zawsze warto , robota żadna , kilka minut i po sprawie . Tylko kolega ma mały przebieg 3500 km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:01, 22 Cze 2016
scalmar
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 498
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Dzięki za odpowiedzi. Trochę mnie uspokoiliście. BTW w starym jakoś tego nie zauważyłem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez scalmar dnia Śro 22:02, 22 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:17, 18 Lip 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





No dobra, po przejechaniu 11 000 km i powrocie z tripu po Alpach i Północnych Włoszech dostrzegam 2 wady:
1) gniazdko 12V bez szarej taśmy jest na dłuższą metę nie do użytku, każda ładowarka z niego wypada, do tego lokalizacja nad stacyjką powoduje, że używając kluczyka musimy chcąc nie chcąc gmerać przy kablu od siedzącej w gniazdku ładowarki... Bubel!
2) krótki dystans przelotów autostradowych - wspólny efekt niewielkiego baku i sporego zużycia powyżej 160 km/h. W efekcie zjeżdżałem na stację częściej niż bym chciał. Pisałem o spalaniu w innym wątku to skopiuję:
O ile przy prędkościach do 140 km/h (3 kufry, 2 osoby) jest to różnica 1l w porównaniu do DL650 w takim samym zestawie, to przy 160-170 km/h jest to już 2-3 l. TAK, WIEM, że tak zapakowanym DL650 nie da się praktycznie jechać dłużej z taką prędkością, ale DL1000 się da i na autostradzie ciężko tyle nie jechać, ale wówczas spalanie jest już spore, a więc i koszt wycieczki większy. Z moich obserwacji z ostatnich 2 dni (1700 km po autostradach IT/AT/CZ/PL) przy takich prędkościach spalanie jest na poziomie 7,8-8,2l.
Dla porównania średnie spalanie z ostatnich 11 000 km w moim DL1000 to raptem 5,3l / 100km, więc poza autostradowymi przelotami problemu spalania nie ma.

PODSUMOWUJĄC: A CH..J! Nadal jestem megazadowolony i kupiłbym ponownie - prowadzenie na winklach w Alpach i Dolomitach bajkowe!Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:44, 19 Lip 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





EDIT: pozwoliłem sobie wydzielić rozwijający się wątek o oponach Pirelli Scorpio Trail II, tak możemy dalej o nich pisać:
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/pirelli-scorpio-trail-ii-wydzielony-z-teatu-o-dl1000,25179.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:25, 19 Lip 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 27 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Mag pytałem o oponki w związku z tematem spalania.
Ja odkąd założyłem Michelin pilot road4 to widze że spala mniej średnio około 0.5l.
Ciekawe czy zmianą opony można zmniejszyc spalanie czy to juz moja fanaberia chociaż wydaje mi sie ze styl mam ten sam wiec coś jest na rzeczy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:58, 19 Lip 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





0,5l to sporo, ale co do zasady zmieniając opony można zmniejszyć spalanie, w samochodowych są przecież wersje tzw. eco, które mają zmniejszać zużycie paliwa, a tym samym emisję co2 itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:12, 19 Lip 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 443
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Niestety kosztem przyczepnosci (mniejsze sily tarcia).

W sumie jak ktos aspiruje do mistrzostwa w ekodrivingu, to szalal za mocno na drodze nie bedzie, wiec to niby nie przeszkadza. Ja jednak motungiem wole sie mocno trzymac podloza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:01, 20 Lip 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 27 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Panowie troche opacznie mnie zrozumieliscie, ja zmieniłem na michelin zeby było bardziej przyczepnie a nie bardziej ekonomicznie Smile
Ale skutkiem ubocznym zmiany jest mniejsze zuzycie paliwa.
Wcześniej nie mogłem zejść ponizej 6.2 na przestrzeni kilku tysi a teraz od zmiany ( zrobiłem 4.6 tysi ) mam na kompie 5.7


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 1:08, 25 Lip 2016
KRZYŚ
A1

 
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 25
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Panowie bo tu chodzi o opory toczenia , a nie o mniejszą - większą przyczepność .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:15, 25 Lip 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 443
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Lepsza przyczepnosc uzyskujesz na miekkiej mieszance gumy, a taka miekka opona ma wlasnie wieksze opory toczenia.
Na koncu za rozpraszanie energii zawsze odpowiada sila tarcia. Fizyka. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pyxis dnia Pon 10:15, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:49, 25 Lip 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 27 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Powiem Wam szczerze że zaczyna mnie wk...wiać wysokie spalanie.
Wczoraj wróciłęm z wegier, byliśmy na 5 moto - super tenera, multistrada, ktm1190, bmw gs 1200 no i mój pasikonik.
Zrobilismy ponad 1500 km jeżdżąc bardzo dynamicznie po zakrętach i okazało się ze mój spalił tyle samo co ktm i tenera.
Bmw spalało ponad litre mniej na kazde 100 km od mojego.
Ale najbardziej było to widoczne na przelotach autostradowych przy około 170 km/h gdzie mi z kuframi zeżarł około 9 litrów - najwiecej z wszystkich.
To jest jakieś nieporozumienie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:10, 25 Lip 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 443
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Hmm... wyrazna roznica przy duzych predkosciach moze wskazywac na istotny wplyw (ogolnie mowiac) oporu powietrza. Jak jestes duzy chlop, masz jakies deflektory, handbary, dodatkowe "pierdoly" na moto, prostopadloscienne kufry (a takie chyba widac na avatarze Twoim), to byc moze taki zestaw jest mniej aerodynamiczny niz u kolegow?
Tak sobie zgaduje tylko, zakladajac, ze technicznie motung jest OK.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:29, 25 Lip 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Jeśli inni mieli też kufry aluminiowe, które bardzo podnoszą spalanie nawet w stosunku do plastikowych, owalnych "jajek", to wina może leżeć po stronie kiepskiej osłony przed wiatrem w nowym dużym V-Stromie, czyli słaba aerodynamika tego motocykla...

To jedno, a druga sprawa, to jednak mniejsza pojemność i mniejsza moc silnika Suzuki. Pozostałem moto mają 1,2 litra, czyli ich silniki są mniej wysilone przy tej samej prędkości...

Podczas naszej wyprawy do Mongolii przy prędkościach 130-150 km/h mały, stary V-Strom kolegi palił tyle, co mój Tiger Explorer 1200...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 11:32, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:04, 25 Lip 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 27 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





koszt przy przebiegu około 50 tyś i przy załozeniu ze lejemy średnio 1l wiecej to koszt około 2 tyś zł, niby nie duzo a jednak to juz wymierna kasa rozłozona na 3 lata ( tak pewnie zrobie ).
No i kufry tenera i gs mieli kwadratowe wiec opory podobne do mojego.
Dochodzi jeszcze jedna sparawa, na odcinku w Bukowym lesie i na podobnych trasach musiałem przed każdym zakretem dohamowywac żeby nie wjechac w tyłek przede mną.
Moje hamulce duzo szybciej sie zużyją niż w motkach z kardanem i wieksza mocą.
Podczas wjazdu na kolejną jazde po bukowym lesie rozmawialiśmy na temat mojego hamowania i żeby potwierdzić moja teze zamieniłem sie z kolegą na GS.
Było dokładnie tak jak w moim przypadku, czyli hamowanie klamką przed każdym zakretem .
Ciekawe czy macie podobne doswiadczenia w tym temacie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez starcraft dnia Pon 12:05, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:50, 25 Lip 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Akurat w naszej ekipie moto większość a rzędowe 4-ki i mają gorsze hamowanie silnikiem niż u mnie, w ty zestawie to ja najrzadziej dotykam hamulca. W porównaniu z dl650 moment hamujący jest subiektywnie większy więc prawidłowo...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:04, 25 Lip 2016
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Niestety je tez mogę tylko potwierdzić, że gdy 1000cem jadę powyżej 150km/h zdecydowanie wzrasta zużycie paliwa. Myślę, że pojemności 1200 lepiej znoszą takie prędkości z uwagi na większy zapas mocy.
Natomiast zauważyłem na wskaźniku spalania jednostkowego, że pomiędzy prędkością 120km/h a 140km/h jest różnica spalania 1 litr w górę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:11, 25 Lip 2016
luthorhuss
A2

 
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 66
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Jestem laikiem dosiadającym 650'tki ale z uwagi planowanej przesiadki na coś większego chciałbym zapytać gdzie jest problem z tym spalaniem tysiąca. Skoro, jak napisał Starcraft - "koszt przy przebiegu około 50 tyś i przy założeniu ze lejemy średnio 1l więcej to koszt około 2 tyś zł" a zakup nowego tysiąca to 44tzł to i tak jestem do przodu jakieś 40 tyś w odniesieniu do bmw i około 20 tyś do Tenerki.
Chciałbym zatem zapytać czy po przebytych dłuższych wycieczkach to większe spalanie można zaliczyć jako jedyny minus 1000 w odniesieniu do dużych kardanowców ?
Starcraft, czy po przesiadce na BMW powrót do swojego tysiąca był bolesny czy może różnice w komforcie, kulturze pracy silnika, skrzyni biegów itd nie są aż tak znaczące. Innymi słowy czy wydanie dodatkowych 20-40 tyś ma sens? W swoim pytaniu pomijam oczywiście względy wizualne motocykla, wiadomo sprawa gustu, BMW to +x do lansu, Tenerka +x do męstwa Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luthorhuss dnia Pon 19:16, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:33, 25 Lip 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 27 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Odpowiem Ci najprościej jak potrafie.
Oprócz róznicy w spalaniu przy takim przebiegu policz prawdopodobnie 2 razy wymiane napedów, GS i Tenera mają wał wiec takie koszty teoretycznie odchodzą. Szybsze zużcie się hamulców ( jazda bardzo dynamiczna).
Ja nie próbuje udowodnic ze GS czy tenera są lepszymi motkami bo tak poprostu jest. Ameryki nie odkryłem i jeśli ktoś pojeździł nimi troche to wie o czym mówie.
Dl zwycieza ceną i wg niektorych super designem.
Troche zeszliśmy z tematu i mam nadzieje ze Admini nie dadzą mi po czaszce Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:36, 25 Lip 2016
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Dla mnie takie spalanie to żaden minus. Stwierdzam fakt, że tak jest.
Natomiast 1000 ma dwa inne minusy które mnie osobiście bardziej dotyczą niż spalanie:
- podnóżki obijają mi się o golenie przy manewrowaniu na parkingu - podczas jazdy jest ok
- drętwiejące kciuki przy dłuższej jeździe - tu może pomóc inny kształt kierownicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:26, 28 Lip 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Kurde , mój pali tyle samo co moto Maga i Inspektorka , chyba gaz założe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:51, 01 Sie 2016
Marcin_Torx
A

 
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 152
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Przedwczoraj wróciliśmy z Rumuni - prawie 4k km zrobione. Również potwierdzam, że spalanie jest problemem tylko na autostradzie. Co prawda byłem bez kufrów (tylko torba na siedzeniu) plus centralny ale z racji że jestem duży i ciężki nie jest tak źle. Średnie spalanie z całej trasy to 5.3 L. Na odcinkach wiejskich przy prędkości 90-110 - spalanie za cały dzionek 4.4L. Niestety przy autostradzie 140 km/h to już 7.5 -8L a powyżej 150 - 9L
Tak jak powiedział kolega wyżej - wg mnie to również kwestia bardzo słabej aerodynamiki ( za bardzo jest powycinany). Jednakże biorąc pod uwagę frajdę z jazdy - jest ok Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:52, 01 Sie 2016
KolegaPL
A1

 
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 22
Przeczytał: 59 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Spalanie średnie z 2,5 tys. km to 5,5 l/100 km
Autostrada 160-180 km/h to 7,5 litra na odcinku ca 200 km.
Poniżej 120 km/h spalanie 4,7 do 4,9 l/100 km
Szyba airflow bardzo nisko ustawiona, brak kufrów.
V-strom 1000 z 2016 roku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:05, 01 Sie 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





To taka norma .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:15, 02 Sie 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 129 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





to i tak nie ma co narzekac, w nowym 1000u dosc ladne spalanie, nawet to autostradowe. W moim staruszku spalanie zaczyna sie od 7,5 l / 100 km, ale wczytujac sie w ten i inne watki dochodze do wniosku, ze to wlasnie cala zla robote robi predkosc + warunki miejskie. Ogranicze sie do 140 km/h i zobacze czy spalanie bedzie porownywalne do nowego duzego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:00, 25 Sie 2016
bartek666
A

 
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 138
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Pytania do użytkowników nowego V stroma.Jakie jest zużycie oleju?Jaka jest różnica wskazań prędkości między licznikiem a GPS? Na ile wystarczył fabryczny napęd?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bartek666 dnia Czw 23:07, 25 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:04, 25 Sie 2016
KolegaPL
A1

 
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 22
Przeczytał: 59 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





bartek666 napisał:
Pytania do użytkowników nowego V stroma.Jakie jest zużycie oleju?Jaka jest różnica wskazań prędkości między licznikiem a GPS? Na ile wystarczył fabryczny napęd.

Olej - zero zużycia. Napęd normalnie jak w V2 - znaczy szybko idzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:29, 26 Sie 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 27 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Bez kufrów przy 150 to litra mniej na spalaniu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:01, 26 Sie 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Olej zero , nic nie bierze , co do napędu mysle że do 40000 tysi wystarczy . Mam zamontowanego scotta .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:03, 26 Sie 2016
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Kiedyś kumpel spytał mnie, na ile wystarcza mi bak przy 170-180km/h?
Odpowiedziałem: na dwie godziny Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:50, 26 Sie 2016
KolegaPL
A1

 
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 22
Przeczytał: 59 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





ANDRZEJ napisał:
Olej zero , nic nie bierze , co do napędu mysle że do 40000 tysi wystarczy . Mam zamontowanego scotta .

Masz dedykowanego czy kombinowales?gdzie nabyles?
Scott znacząco wydłuża żywotność łańcucha (mam porównanie we własnych moto) i myślę o tym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 12 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin