VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy. Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 21:34, 21 Maj 2016
NPC
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Nadejszła wiekopomna chwiła...

Mogę się podzielić wrażeniami, choć prawie wszystko zostało już powiedziane. Mam całkiem dobre porównanie bo płynnie przesiadłem się ze starego tysiąca na nowy. Dwa tygodnie temu mój DL z 2007 roku poszedł do jednego z kolegów z forum a dziś przejechałem pierwsze 220 kilometrów na nowym. Jakie mam wrażenia? Hm...

1. Zupełnie inny motor, zupełnie inna jazda. Nie ma nic z nerwowości starego DL-a. Nie trzeba się pilnować na rondach, nie ma szarpnięć, dzwonienia łańcuchem ani telepania przy źle dobranych obrotach do biegu i prędkości. To zupełnie inny silnik a elastyczność jest zadziwiająca.

2. Euro sreuro. Niby to litrowy silnik V a brzmi jakby na blaszany dach sikała wiewiórka z chorą prostatą. Jak odkręcić trochę na szóstce to słychać ślad dudnienia, ten silnik ma potencjał. Niestety tłumik go skutecznie kastruje i czas otworzyć dyskusję na temat nowego tłumika.

3. ABS, kontrola trakcji, elektroniczny licznik, komputer, rewelacja. Normalnie nowoczesność w domu i w zagrodzie.

4. Kanapa zrobiona z... gumy. Jakieś szaleństwo. Nie wiem kto to wymyślił. W zimie pójdzie do obszycia skórą, ja rozumiem oszczędność ale...

5. Rzeczywiście podnóżki są w dziwnym miejscu i obijają się o łydki. Nie wiem o co chodzi.

6. Uzyskałem zużycie paliwa 5,3 na 100 jadąc jak emeryt. Wyniki na poziomie 4,6 raczej między bajki trzeba włożyć.

7. Po 100 kilometrach dupa boli niemiłosiernie. Nie wiem na razie dlaczego.

Na razie tyle Smile Jak mi się co przypomni to może napiszę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:44, 22 Maj 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





W sumie można 3 wady już wpisać na stałe do nowego DL-a
1- kanapa do wymiany
2- podnózki w dziwnym miejscu i przy manewrach na postoju obijają skutecznie nogi
3 - wydech faktycznie porażka

Ja jednak dodałbym szarpanie przy niskich obrotach ale nie każdy na to narzeka.
Co do wydechów moze faktycznie trzeba założyc nowy temat dotyczący sposobów ożywienia dźwięku w naszych maszynach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:23, 22 Maj 2016
scalmar
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 499
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Kupiłem swojego, bo mi się po prostu podobał, bardziej niż nowa 650-tka. Po zrobieniu "mazurskiego trip`u ok. 1000 km) wiem, że dokonałem dobrego wyboru. Średnie spalanie z ok. 1000 km 4,7 - można, można Wink Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez scalmar dnia Nie 21:32, 22 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:56, 22 Maj 2016
NPC
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





scalmar napisał:
Kupiłem swojego, bo mi się pop prostu podobał bardziej niż nowa 650-tka. Po zrobieniu "mazurskiego trip`u ok. 1000 km) wiem, że dokonałem dobrego wyboru. Średnie spalanie z ok. 1000 km 4,7 - można, można Wink Smile


Hm. A ile ważysz? Ja dzisiaj zrobiłem na odcinku 300 km 5,0 ale nic więcej nie chce drgnąć. A jeżdżę zgodnie z instrukcją - docieram sprzęta nie przekraczając 4500 obrotów i 120 km/h w porywach. To raczej ekonomiczna jazda, bardzo spokojna. Chyba że silnik na dotarciu pali więcej? Tego nie wiem.

starcraft napisał:
Ja jednak dodałbym szarpanie przy niskich obrotach ale nie każdy na to narzeka.


To chyba zależy od tego z czego się przesiadłeś. Jeśli z rzędowego silnika o fajnej kulturze pracy to dla Ciebie szarpie. Ja się przesiadłem ze starego tysiąca który był ajatollahem szarpania i nowy DL jest przy nim łagodny i spokojny jak martwy leniwiec.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:03, 22 Maj 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





No latałem 4 ostatnie sezony na vtx 1300


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:20, 22 Maj 2016
NPC
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Nie wiem, nie orientuję się w armaturze zupełnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:05, 22 Maj 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





no to prawda ze to fortepiany ale bardzo wdzieczne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:06, 22 Maj 2016
NPC
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Nigdy na czymś takim nie jechałem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:22, 22 Maj 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





A powinieneś Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:27, 22 Maj 2016
NPC
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Boję się dużych moturuf Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:29, 22 Maj 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Duze jest piekne Smile
Ale do rzeczy, czy ktoś już przytarł podnóżki w nowym dl-u ?
Ja dzisiaj próbowałem ale wydaje mi się że to niemożliwe


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez starcraft dnia Nie 21:30, 22 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:30, 22 Maj 2016
NPC
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





I groźne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:22, 26 Maj 2016
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





W nowym motocyklu, tj 6/2016 jest właśnie opis nowego DL1000 po przebiegu 50 000 km


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:19, 07 Cze 2016
kiciol
A1

 
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 15
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krakow





opis taki zrobili ze Panie daj pan spokoj.
szkoda 7zl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:40, 07 Cze 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Po zrobieniu 5 tys km nowym nowym DL1000 muszę napisać, że:
1) nic mi od niego nie drętwieje (hmm... może szkoda, ale jak pisać to prawdę Smile )
2) zapomniałem już, że podnóżki są ponoć w niewłaściwym miejscu, nie zahaczam, nie przeszkadzają, są...
3) siodło porównywalne do oryginału z moich DL650 (K7, potem K10), pasażerka też nie narzeka, materiał może "gumowy", ale w praktyce się sprawdza
4) spalanie - średnie na tych 5tys >> 5,3 l/100 km, co do spalania na przelotach typowo autostradowych dam znać po lipcowym urlopie bo szykuje się szybki powrót highwayami z IT do PL
5) pasażerka narzeka jedynie na większy kąt ugięcia nóg - w efekcie kolana wcześniej dają znać o sobie
Zaraz ktoś napisze że laurka wyszła...Smile ale jak się kocha...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:44, 07 Cze 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Mag - albo zapomniałeś napisać w pierwszym zdaniu "lokowanie produktu" albo faktycznie u Ciebie jest wszystko ok i nie zachowujesz się jak ksieżniczka na ziarnku grochu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:48, 07 Cze 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Nie pracuję w Suzuki, jeżeli o to pytasz, zupełnie inna branżaSmile

PS... ale przypomniałem mi że znalazłem minus!!! Nie wiem na czym to polega, może to kwestia umiejscowienia i pozycji gniazdka 12V, ale każda jedna ładowarka na wertepach mi się z niego wysuwa i w efekcie przestaje ładować... Taśma tytanowa usunęła tą usterkę skutecznie, niestety po myciu muszę dać nowy "plasterk", więc do kosztów eksploatacji motocykla przez najbliższej kilka lat muszę dodać koszt rolki taśmy 3M:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Wto 10:51, 07 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:55, 07 Cze 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





O tym gniazdku pisałem wcześniej bo mnie to samo dotyka. Niektórzy wymieniają na gniazdo USB


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:02, 07 Cze 2016
Marcin_Torx
A

 
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 152
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





MaG napisał:
Nie pracuję w Suzuki, jeżeli o to pytasz, zupełnie inna branżaSmile

PS... ale przypomniałem mi że znalazłem minus!!! Nie wiem na czym to polega, może to kwestia umiejscowienia i pozycji gniazdka 12V, ale każda jedna ładowarka na wertepach mi się z niego wysuwa i w efekcie przestaje ładować... Taśma tytanowa usunęła tą usterkę skutecznie, niestety po myciu muszę dać nowy "plasterk", więc do kosztów eksploatacji motocykla przez najbliższej kilka lat muszę dodać koszt rolki taśmy 3M:)


Miałem ten sam problem - znalazłem jedną która nie wyskakuje - to ładowarka samochodowa dodawana do TomTom410 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:17, 07 Cze 2016
kiciol
A1

 
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 15
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krakow





szczerze mowiac mam podobne odczucia do Mag.
Zrobilem DL 8tys (mam go od kwietnia 2016)
nic nie dretwieje Wink (188cm wzrostu?)
siodlo tez jakos pasuje (5kkm w 2 tyg, wrocilem z balkan wlasnie bez kwadratowego dupska)
z gniazdem tez to samo, patent tasmowy
opony sie pozabkowaly z przodu, ale podejrzwam 2 rzeczy:
1) cisnienie (za czesto nie sprawdzalem)
2) duza masa i nie do konca doregulowane zawieszenie- poprawilem teraz (w zasadzie wszystko, dobicie, odbicie - nie ruszalem compression)
Na oryginalnych BW jakos mocno sie nie uslizgnalem (jakies tam piaskowe poslizgi w Albanii)
nie zauwazylem tez, zeby na mokrym jakos mocno dawaly jakos odczuc problem z prowadzeniem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:27, 07 Cze 2016
scalmar
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 499
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Domyślam się, że problem z wypadającymi ładowarkami macie w przypadku tych "długich" ładowarek. Osobiście używam takiej z dwoma wyjściami USB, która wystaje jakiś centymetr poza gniazdo i jak na razie jeszcze mnie nie zawiodła. Ostatnio miałem podłączone dwa kable ( jeden do navi a drugi do pilota od kamerki) i nic się nie wypinało. Odnośnie wrażeń z jazdy - pisałem wyżej Wink Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:35, 07 Cze 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Może takie coś sobie sprawcie
http://www.aliexpress.com/item/2016-Brand-New-Input-12V-14V-Output-5V-3-1A-Motorcycle-GPS-Cell-Phone-LED-Display/32636081344.html?spm=2114.01010208.3.241.xiYt9w&ws_ab_test=searchweb201556_10,searchweb201602_1_10017_507_401,searchweb201603_3&btsid=87d294aa-bd3c-408c-8a77-7bfe344a6d42

Niekoniecznie z pomiarem napięcia.

Albo takie montowane pod śrubę lusterka:
http://www.aliexpress.com/item/Waterproof-Motorcycle-12V-GPS-MP3-USB-Power-Socket-Charger-With-Switch-For-Harley-Honda-Yamaha-Suzuki/32637959495.html?spm=2114.01010208.3.333.gkqdMC&ws_ab_test=searchweb201556_10,searchweb201602_1_10017_507_401,searchweb201603_3&btsid=7e5ebae6-a0fe-4468-b0c5-090a78c49101

Ewentualnie mocowanie do telefonu (na wzór RAM-Mount X-Grip) z wbudowanym zasilaniem:
http://www.aliexpress.com/item/Car-Bicycle-Motorcycle-3-5-6-inch-Phone-Stand-Holder-With-USB-Charger-Power-Outlet-Socket/32540168744.html?spm=2114.01010208.3.351.jGooFY&ws_ab_test=searchweb201556_10,searchweb201602_1_10017_507_401,searchweb201603_3&btsid=7e5ebae6-a0fe-4468-b0c5-090a78c49101


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Wto 16:40, 07 Cze 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:10, 07 Cze 2016
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





starcraft napisał:
O tym gniazdku pisałem wcześniej bo mnie to samo dotyka. Niektórzy wymieniają na gniazdo USB

Ja kupiłem wsuwane gniazdko USB i wszystko zawsze pięknie łączy.

Co do minusów - ja muszę sobie risery dokupić, ale to raczej dopiero przy przelocie +500, barki dają o sobie znać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:13, 07 Cze 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Kiciol sprawdź Luz na łożyskach główki ramy, u mnie przy 28500 km były do wymiany, może stąd ząbkowanie.
Scalmar - taka krótka z dwoma wyjściami na boki też się wysuwa na wertepach. Patent z szarą taśmą działa w 100% więc nic na razie montować dodatkowo nie zamierzam.
Matt, u mnie 500+ już też było i barki ok, mam 179 cm... delikatnie mam kierownicę obróconą do góry i jest idealnie, spróbuj, zanim kupisz risery ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:24, 08 Cze 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Risery sie nie sprawdzą bez wymiany przewodow.
Juz było tu opisywane


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:54, 13 Cze 2016
Maciej74
A1

 
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Na drętwienie palców zrobiłem taki to wynalazek który mi bardzo pomógł.

https://photos.google.com/share/AF1QipOYxih6d9FMbZz8dKNpl3fR0EymIjvC4HkM39gocSjJ70Uqi9TsPqp9AdfFQcRaFQ?key=bTM1clBPa1dkRWxhRDJwVzMteXhWbjJPdXFvekp3


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:56, 19 Cze 2016
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1263
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Maciej74 napisał:
Na drętwienie palców zrobiłem taki to wynalazek który mi bardzo pomógł.

https://photos.google.com/share/AF1QipOYxih6d9FMbZz8dKNpl3fR0EymIjvC4HkM39gocSjJ70Uqi9TsPqp9AdfFQcRaFQ?key=bTM1clBPa1dkRWxhRDJwVzMteXhWbjJPdXFvekp3


Możesz napisać coś więcej bo nie bardzo wiem jak pomogło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:58, 19 Cze 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Powiedz kolego dlaczego masz zdrętwiałe palce .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:56, 20 Cze 2016
Maciej74
A1

 
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Witam
Proszę tylko nie pisać mi, że mam chory kręgosłup lub coś w tym rodzaju.
Po prostu mój model przenosi takie drgania które są wyczuwalne na manetce z gazu, na lewej stronie wszystko jest ok.
Tak jak już prędzej pisałem jeździłem już różnymi motorami i tego nie miałem, dla potwierdzenia tego problemu był mój kolega który miał okazje moim 1000 jeździć i sam mi o tym powiedział, że mu paluchy drętwieją.
Co do patentu to nie jest to jakaś nowość bo w internecie idzie już takie cuda znaleźć.
W moim przypadku drgania są dużo mniej wyczuwalne komfort podróżowania się poprawił.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:39, 20 Cze 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Witaj Macieju - nikt nie mówi że masz coś chore , jest to dziwna sytuacja bo jest kilka nowych deli 1000 na forum i nikt nie opisywał takiej niedogodności . Ja mam 28 tysi nakręcone na nowym i takiej przypadłosci nie mam . Zadne drgania nie przenoszą sie na manetki . Ciekawa sprawa , chętnie bym sie przejechał twoim sprzetem .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:46, 20 Cze 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Drgania przenoszą sie ale tylko przy małych obrotach na wysokich biegach jak dasz w palnik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:01, 20 Cze 2016
Maciej74
A1

 
Dołączył: 18 Kwi 2016
Posty: 45
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Szkoda Andrzej, że nie mieszkasz bliżej mnie to bym podjechał nawet dzisiaj żebyś się mógł przejechać i stwierdzić czy coś jest z motorem nie tak czy ze mną.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:09, 20 Cze 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Tak myśle że dobrze by było pośmigac na innym i wtedy porównać .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:40, 20 Cze 2016
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1263
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Potwierdzam, że są efekty drętwienia kciuków ale uważam, że nie jest to spowodowane drganiami silnika a nie najlepiej wyprofilowaną kierownicą. Gdy odchylam łokcie na zewnątrz efekt ustaje (jest mniejsze napięcie w obrębie kciuków )tak więc stwierdzam, że kierownica o bardziej łukowym kształcie mogła by pomóc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:52, 20 Cze 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Jesli tak to trzeba poszukać akcesoryjnej kierownicy .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:05, 21 Cze 2016
snow
A1

 
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





No to i ja się dopiszę z moimi (subiektywnymi) wrażeniami z dużego sztormiaka (jazda testowa, Suzuki Wache, Poznań)
Otóż - przed decyzją postanowiłem przejechać się 650XT i 1000.
Plusy dużego
+ma skubaniec kopa
+fajny dźwięk
+bardzo elastyczny
+hamulce jak brzytwy
+TC
+gniazdo 12V (fabryczny drobiazg, a cieszy)
+twardsze zawieszenie w porównaniu z "małym"
+wygląda lepiej od "małego" stroma (wiem, wiem - kwestia gustu)

Minusy dużego
-odczuwalne drgania przenoszone na kierownicę (w małym są praktycznie niewyczuwalne)
-owiewka (jaka owiewka?) słabsza w porównaniu z "małym" ochrona przed wiatrem
-twardsze zawieszenie w porównaniu z "małym"

Generalnie - mam spore (i coraz większe) wątpliwości czy za "litra" warto zapłacić min. 10k więcej w porównaniu do 650xt. Na "małym" sztormiaku czułem się znacznie bardziej "doklejony" do motocykla - był bardziej częścią mnie niż w przypadku "dużego". (przy wzroście 182cm i 74kg żywej wagi Shocked )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez snow dnia Wto 12:16, 21 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:39, 21 Cze 2016
JARON
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 483
Przeczytał: 102 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza





To ja się tylko tak dopytam,snow.Czy to, twardsze zawieszenie w porównaniu z "małym" to dla ciebie + czy - ? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:41, 21 Cze 2016
snow
A1

 
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





No właśnie wylądowało tu i tu - bo to czasem + a czasem -
Na asfalcie + Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:49, 21 Cze 2016
JARON
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 483
Przeczytał: 102 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza





W sumie to masz tam regulację i możesz sobie co, nieco doregulować. Więc ja bym zawieszenie dużego dopisał jednak do plusów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:59, 21 Cze 2016
snow
A1

 
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Fakt - jeździłem na nastawach fabrycznych. Co nie zmienia mojego ogólnego wrażenia, że 10k wolałbym raczej doinwestować w porządne "ubranie" o2o.
W ruchu miejskim i krótkiej przejażdżce autostradowej nie odczułem aż tyle wartych różnic. Kusi wygląd litra:) A "zapierdalacz" ze mnie średni (wyrosłem już chyba hehe) i przelotowe 160 na autostradzie w zupełności wystarcza:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:56, 21 Cze 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Ja powiem że warto dopłacić do dużego a, nie warto porównywać malego dela do dużego bo to dwa różne motocykle .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:29, 21 Cze 2016
snow
A1

 
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





W sytuacji kiedy chcę kupić jeden z tych dwóch modeli ich porównywanie do siebie jest chyba rzeczą naturalną... Jesteś w stanie powiedzieć w dwóch słowach dlaczego polecasz dopłacić 10k do dużego sztorma?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:01, 21 Cze 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Poczytaj prosze wcześniejsze posty , moje i kolegi Maga oraz innych co je kupili ,. Wszystko juz zostało napisane . Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:01, 21 Cze 2016
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





snow napisał:
W sytuacji kiedy chcę kupić jeden z tych dwóch modeli ich porównywanie do siebie jest chyba rzeczą naturalną... Jesteś w stanie powiedzieć w dwóch słowach dlaczego polecasz dopłacić 10k do dużego sztorma?
Wszystko jest subiektywną sprawą. Dla jednego warto dla drugiego nie. Twoja kasa, Twoja sprawa.

Ja jestem zadowolony z przesiadki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:08, 21 Cze 2016
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1818
Przeczytał: 161 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





snow napisał:
F
W ruchu miejskim i krótkiej przejażdżce autostradowej nie odczułem aż tyle wartych różnic. Kusi wygląd litra:) A "zapierdalacz" ze mnie średni (wyrosłem już chyba hehe) i przelotowe 160 na autostradzie w zupełności wystarcza:)


jezeli chodzi o roznice mocy to napisze Ci tak. Przelotowe 160 dla duzego to normalka a dla malego szczyt mozliwosci. Jezeli dolozysz kuferki roznica bedzie jeszcze wieksza. Moment i moc 1000 ca przy wyprzedzaniu daje duzy komfort bez bycia " zapierdalaczem"
do tego lepsze zawieszenie, duuuuzo lepsze hamulce takze roznica w cenie jest juz czyms podyktowana. Co naturalnie nie znaczy ze maly jest zlym motocyklem. Wszystko kwestia potrzeb i stanu konta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:53, 21 Cze 2016
luzikseba
Motonita

 
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 595
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV





Ja gdybym mógł cofnąć się w czasie brałbym przynajmniej Litra z minimum 100KM mocy. Jednak jazda z pasażerem i dopakowanymi kuframi muli małego Deela, natomiast, gdybym jeździł solo to miałbym większy orzech do zgryzienia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:52, 21 Cze 2016
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





luzikseba napisał:
Ja gdybym mógł cofnąć się w czasie brałbym przynajmniej Litra z minimum 100KM mocy. Jednak jazda z pasażerem i dopakowanymi kuframi muli małego Deela, natomiast, gdybym jeździł solo to miałbym większy orzech do zgryzienia Smile

Po górach przy jeździe solo mały też dostaje zadyszki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:02, 21 Cze 2016
luzikseba
Motonita

 
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 595
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV





Matt napisał:
Po górach przy jeździe solo mały też dostaje zadyszki Very Happy


Matt - no to już w ogóle nie mam pytań :p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:20, 22 Cze 2016
snow
A1

 
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Matt, Luzikseba - cenne uwagi. Dzięki:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:03, 22 Cze 2016
scalmar
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 499
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Pytanie do posiadaczy/ dosiadaczy 1000-ca. Jak u Was wchodzi "dwójka"? Chodzi mi o szybkie przerzucenie z 1 na 2. Czy 2 wchodzi płynnie. U mnie czasem wpada 0, a czasem mocno zgrzytnie. Może to kwestia regulacji sprzęgła, bo po 3500 km to już powinno się poukładać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 11 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin