VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy. Idź do strony 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy.
PostWysłany: Pią 12:23, 04 Kwi 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Z uwagi na to, że mamy już możliwość jazdy nowym Dlem (a może są już wśród nas szczęśliwi posiadacze) ja już skorzystałem i chciałem się podzielić z wami moja ocena i zachęcić do porównania naszych ocen.

Co do oceny wizualnej, to już moją opinię już wyraziłem i choć testowy egzemplarz był mocno wystrojony i prezentował się nieźle to do kurzego dziobka nie potrafię się nadal przekonać. W słoneczku takie sobie wrażenie zrobił też na mnie kokpit i w czasie jazdy w pierwszym momencie musiałem szukać wyświetlacza prędkości, co chyba mi się jeszcze na żadnym motocyklu nie przytrafiło. Ale może coś o jeździe, bo to mnie najbardziej interesowało. Po odpaleniu V-ka ładnie gada, choć jak się okazało do czasu. Obsługa przełączników prosta więc szybko łapię i ruszam. Pierwsze wrażenie i to bardzo pozytywne sprzęt prowadzi się leciutko i tu czuć niską wagę. Co do prowadzenia, to świetnie się prowadził w ciasnych zakrętach. Im bardziej kreta droga tym większa frajda i przyjemność z jady. Natomiast przy długich łukach pokonywaną przy znacznych prędkościach wykazywał małą nerwowość, tak jak przy jeździe przy lekkim wietrze powyżej 160. Pozycja w czasie jazdy przypomina raczej maxi skutera niż enduro jak dla mnie minus, ale bardzo podobna do małego Dla, więc większość może się poczuć jak w domu. Zawieszenie ustawiłem na dość sztywno i faktycznie było sztywne, Wszelkie nierówności na drodze dość wyraźnie były odczuwalne. Co do silnika to coś chłopaki przekombinowali, bo owszem tak jak się chwalą silnik super ciągnie od samego dołu. Od niecałych 2 tyś obrotów czuć moc bez jakiegokolwiek szarpania, ale powyżej 5 tyś nagle motor dostaje zadyszki i nie chce jechać prosząc się o zmianę biegu. Tam gdzie większość motocykli dostaję drugie życie Dl niestety lekko umiera. Do tego dźwięk na wyższych obrotach też daje odczuć to samo. Hamulce przednie robią dobrą robotę choć po rozgrzaniu zaczęły piszczeć (może przypadek) natomiast tył podobnie jak w małym nie istnieje i bardzo szybko działający średnio ABS niczego nie poprawiał. Dla mnie tak sobie, ale jednak ważna ochrona przed wiatrem taka sobie jest. Szybę można w miarę łatwo regulować i w najbardziej pionowym położeniu było znośnie natomiast w pozostałych zaczynało mi solidnie szarpać głową (tak jak w starym małym bez deflektora) Deflektorek również by się tu przydał. Ochrona nóg też średnia. Mały minus też za wibracje jakie generuje silnik powyżej 130 ja wiem, że to jest V-ka, ale tak troszkę się czułem jak na singlu. Spalanie podczas mojego testu wyszło na wyświetlaczu 6,6 l. Zjechałem też troszkę na testy off i zawieszenie mnie pozytywnie zaskoczyło. Można było naprawdę penie polatać natomiast minus to wąska i niska kierownica, która wymuszała u mnie pochyloną pozycje w czasie jazdy na stojąco no i prześwit, który na wiele poza szutrem nie pozwoli.
Gdybym miał go porównać do innych sprzętów to najchętniej bym to zrobił z małym Dlem ponieważ pozycja i prowadzenie jest na bardzo podobnym poziomie, natomiast silnik ma znacznie więcej mocy, ale bardziej tej pociągowej. Duży ma też odczuwalni lepsze zawiasy i przedni hamulec . Tak jak wspominałem myślę, że każdy, kto jeździ małym od razu poczuje się na dużym jak u siebie. Osoby, które podróżują w dwie osoby i całym dobytkiem pewnie będą zachwycone. Ale ja osobiście do zwykłej solowej jazdy, gdybym miał wybór tylko między dużym a małym, to myślał bym długo czy wydać prawie dwie dychy więcej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:14, 04 Kwi 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Czyli nie polecasz? Dober się załamie... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:58, 04 Kwi 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Coz za niebywala troska o mnie Wink
Ja mam czas...za 2 tygodnie testuje przez kilka dni nowego litra, a za dwa lata to wejdzie pewnie wersja Adventure Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:10, 04 Kwi 2014
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





a pozniej Light..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:15, 04 Kwi 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





A co ja mam do polecenia? Każdy musi sam spróbować. To tylko moja o
pinia na chłodno Jest to przyzwoity sprzęt za podobno przyzwoite pieniądze. Pewnie znajdze wielu nabywców bazując chociaż na niezawodności małego. Oby tak też było. Myślę że w gust posiadaczy DLa może trafić. Jeździ sie mim zdecydowanie lepiej niż starym tysiącem mimo że mam wrażenie że stary choć brakowało mu dołu do górę miał znacznie lepszą A na marginesie to ciekawy jestem tej wersji adventure?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:06, 04 Kwi 2014
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Topinka napisał:
...owyżej 5 tyś nagle motor dostaje zadyszki i nie chce jechać prosząc się o zmianę biegu...
Ta opinia widzę zaczyna się powtarzać, niby to jest V'ka więc tak powinno być aleee... w Multistradzie czy Honda Crosstourer tak nie jest.
Nie mówiąc o rzędowych czwórkach bo tam powyżej 6tyś. szaleństwo się zaczyna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:38, 04 Kwi 2014
masi69
Motonita

 
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna





chyba, że jest tak jak z 650, że za "odpowiednią" opłatą serwis odblokuje inną mapę... nieee


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:14, 13 Kwi 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Przyszła kolej i na mnie, podzielę się więc moimi subiektywnymi wrażeniami.
Wczoraj odbyliśmy całodzienną wycieczkę na Podlasie (Mielnik i okolice) w 3 motocykle, jednym z nich był nowy (na liczniku 200km) Vstrom1000. Ponieważ mieliśmy 3 różne motocykle to pobawiliśmy się w kierowców "testowych" i przesiadaliśmy się co kilkadziesiąt kilometrów. Poza Vstrom 1000 jechały - moja 650-ka (K10) i R1200GS z chyba 2010 roku...

Na początek wygląd - tym razem mieliśmy wersję w kolorze, który w Suzuki nosi nazwę Sahara. Ja na Saharze byłem i pamiętam zupełnie inne kolory, a tą wersję bym nazwał cafe latte lub capuccino, zresztą sami zobaczcie:




Pisałem już, że nowy Vstrom mi się podoba, ta wersja jest nawet ładniejsza od czerwonego, szczególnie mi przypasowały przednie lagi w złotym kolorze oraz felgi z większą liczbą "szprych" (szkoda, że nie ma naprawdę szprychowych nawet w opcjach). No nic pooglądali, pogadali i pojechali, na początek ja tylko obserwowałem z siodła swojego. Wreszcie w Liw przesiadka:



No nareszcie:)
1) Ergonomia
Bardzo czytelne i ... po prostu ładne zegary, nie wiem jak w pełnym słońcu bo mieliśmy pochmurno i wszystko było na miejscu.
Siedzi się wyżej niż na 650-ce, nogi w kolanach mniej ugięte, plecy bardziej wyprostowane, przy moich 179cm spokojnie pełnymi stopami sięgałem ziemi, ale wyraźnie jakieś 4-5 cm wyżej niż na moim K10.
Pasażerka narzekała, że podnóżki dużo wyżej niż w naszym i przez to kolana mocniej ugięte. Siodło wygodne i przód i tył, nie jest śliskie więc plecaczek się nie zsuwa, co jest ważne bo...
2) Hamulce
Tak, Vstrom1000 naprawdę ma HAMULCE!!! Jednopalcowa klamka - pierwsze 2-3 dohamowania mało nas nie wysadziły z siodła, potem wskazującym hamowałem, super dozowanie, a w razie potrzeby bardzo mocno działają, super! ABS nie przesadza, nawet na szutrze dało się hamować przodem. Duży + dla Suzuki!
3) Wydech
Po odpaleniu zaskoczenie - przecież ja ten świszcząco szeleszczący dźwięk znam z... Hondy, bardzo podobne odłosy jak w Trampku lub Varadaero. Niestety seryjny tłumik całkowicie kastruje dźwięk - nawet oryginalna 650-ka lepiej brzmi, a oryginalny stary DL1000 bez porównania lepiej. Do tego wygląda koszmarnie - znowu, to co się udało ładnie zrobić w nowym Vstrom650, w Vstrom1000 trochę nie wyszło. U mnie "-" dla Suzuki, bo od razu trzeba patrzeć za akcesoryjnym...
4) Ochrona przed wiatrem... Co takiego? Nie, żeby nie istniała, jest jakaś szybka z możliwością regulacji, jednak po przesiadce z mojej 650-ki, gdzie mam oryginalną szybę, bez deflektora to pierwsze wrażenie jakbym jechał nakedem - to, że wieje po kasku i ramionach to pewnie można nadrobić deflektorem albo jakąś szybą Givi, ale czemu na Zeusa tak wieje po kolanach i biodrach?? Prawda jest taka, że przynajmniej w starej 650-tce siedzi się trochę "w motocyklu" i bak razem z czachą osłaniają sporą część korpusu), na Vstrom1000 siedzi się "na motocyklu" i ochrona przed wiatrem, a więc i deszczem jest gorsza. Do tego testowy golas nie miał ani handbarów ani grzanych łapek i przy 8C palce mi się odmrażały po kilkudziesięciu km.
5) Silnik
Specjalnie zostawiłem na koniec, bo to jest mocny punkt motocykla. Pamiętacie szarpanie i nerwową pracę starego 1000 przy 1500-2000 obr/min? To zapomnijcie - Vstrom1000 z dwoma osobami na pokładzie gładko toczy się przy tych 2000 i nie buntuje się nawet przy próbie przyspieszenie bez redukcji. Dalej kręci się w górę i płynnie oddaje moment obrotowy - ma się wrażenie, że nigdy Ci go nie zabraknie. Ostrzejsze ruchy manetką z redukcją powodują bardzo miłe odczucia przyspieszenia oraz nieco niespodziewane rwanie przedniego koła do góry. Nie mam doświadczeń ze starym 1000, ale ten nowy silnik chciałbym bardzo mieć w swoim DL-u. Świetne serducho, do tego spalanie wyszło 6,0l/100 km a nie oszczędzaliśmy jakoś szczególnie (choć i nie kręciliśmy do odcinki, bo sprzęt na dotarciu).
6) Wrażenia z jazdy - BARDZO BARDZO pozytywne!!! Poręczność, łatwość wchodzenia w zakręty, lekkość prowadzenia czy nawet manewrów parkingowych - jak 650-ka, za to praca przedniego zawieszenia, dynamika, hamowanie, przyspieszanie, wyższy level. Banan od ucha do ucha.
Pod koniec powłóczyliśmy się po takich terenach:


...i zgodnie z przewidywaniami świetnie sobie radził na szutrach i lekkim piachu. Nawet zaryzykowałbym twierdzenie, że poniższy portret to nowy Vstrom1000 w naturalnym środowisku:


PODSUMOWANIE Suzuki spełniło w tym motocyklu wszystkie moje życzenia zgłaszane kiedyś w jakimś wątku na forum - lepsze zawieszenie, lepsze hamulce, trochę nowocześniejszy wygląd. Niestety nie wszystko wyszło i są pewne minusy jak ochrona przed wiatrem i ten nieszczęsny wydech (czemu nie dwie rurki na wzór 650-ki? Pewnie z powodu wagi i ceny...).
Nie zmienia to faktu, że jako miłośnik 650-ki bardzo chętnie bym się na stałe przesiadł na takiego "tysiaka" - po odpowiednim doposażeniu mógłby być sprzętem uszytym idealnie pod moje potrzeby.
Bardzo przydałaby się jakaś fajna wersja wyposażeniowa, na wzór Traveler Edition DL650 sprzedawanej kiedyś przez Suzuki.
Powyższa testówka powinna od jutra jeździć w Suzuki na Prymasa 1000-lecia w W-wie, polecam spróbować!!!


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:01, 13 Kwi 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Opis super i zachęcający do, być może, zmiany kiedyś, ale czemu te nieszczęśne podnóżki dla pasażera zrobili wyżej? To bardzo ważny element wygody przy dłuższych przelotach.
Osłona przed wiatrem to chyba taka furtka dla firm akcesoryjnych, pewnie wkrótce pojawią się deflektory, większe szyby i inne "wiatrołapy". Zresztą to taki trend, honda 1200 też seryjnie wygląda na ubogą w tym względzie chociażby w porównaniu ze starym varadero.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:09, 13 Kwi 2014
KANGUR
Motonita

 
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 554
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ





A co ze skrzynią ? Jak wchodzą biegi ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:30, 13 Kwi 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





A jak mają wchodzić?Smile Bezproblemowo, nie zauważyłem żadnych problemów ze skrzynią, jedynie sprzęgło było źle wyregulowane i późno wysprzęglał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:05, 13 Kwi 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Magu fajny opis daje do myślenia tylko tak kasa .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:33, 13 Kwi 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





dzieki MaGu za konkretny opis...bardziej mnie przekonuje niz poprzedni Wink

Gdzie filmiki, ktore kreciles Contourem? Wink Przyssawka dobrze trzymala? Nie bales sie, ze odpadnie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:09, 14 Kwi 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





No cóż ile osób tyle opinii , v stroma się kocha albo nienawidzi ale dzięki zawartym w tych testach uwagach kreuje się obraz nowego 1000 .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:19, 14 Kwi 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Zaraz kocha lub nienawidzi. Pomiędzy tymi uczuciami jest jeszcze dużo miejsca na bardziej stonowane odczucia, np. że to taki poczciwy osiołek. Ani nie zakochasz się w jego wyglądzie czy osiągach, ani nie znienawidzisz za bezkompromisowość supersporta i związany z tym np. brak wygody czy ukierunkowanie tylko na jeden cel.
Ot, poczciwina na codzień, coś jak Corolla Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:49, 14 Kwi 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Tak Staszku dobre porównanie - poczciwina jak Corolla , ja taka wolę .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:50, 14 Kwi 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Ja też - stąd posiadam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:44, 14 Kwi 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Dober napisał:
dzieki MaGu za konkretny opis...bardziej mnie przekonuje niz poprzedni Wink

Gdzie filmiki, ktore kreciles Contourem? Wink Przyssawka dobrze trzymala? Nie bales sie, ze odpadnie?


Cała - NAPRAWDĘ - przyjemność po mojej stronie:) Zresztą zdaje się, że zaraz będziesz sam miał okazję się przekonać, że fun jest.
Contour nie mój, tylko Macieja, a filmików nie widziałem, bo to typowo pod kątem "materiału dowodowego" w razie W było chyba używane...
Pod koniec wycieczki miałem okazję przejechać się jeszcze tym R1200GS ADV i owszem komfort, ochrona przed wiatrem i zawieszenie super, ale na koniec... z wielką i szczerą radością wróciłem na swojego poczciwego osiołka Dl650A:) GS za duży i za ciężki, już takie miałem Viadro i wiem, że nie moja bajka, a Vstrom1000 za goły, żeby dał mi tyle frajdy co mój porukujący Dominatorem Sztorm:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:38, 15 Kwi 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





To MAG mamy podobnie, ja też "zdradziłem" varadero (mimo że przejechałem dwoma około 80-90 tys. km) ze względu na jego masę. Nie był to problem przy jeździe solo, ale w dwie osoby, trzy kufry i "w cholerę" toreb pouczepianych tam i tu stresem był wjazd na każdą kamienista scieżkę. Nie ma tego w deelu małym. Jest znakomitym kompromisem do spokojnej turystyki allroad.

Ale BMW 1200GS Adventure ma coś, czego nie ma ani deel, ani nie miało varadero - znakomitą ochronę przed wiatrem.

I przepraszam za offtop w temacie tysiąca Embarassed , którego na razie nie biorę pod uwagę ze względu na cenę, od jakichś dziesięciu motocykli polubiłem używki. Są odczuwalnie ekonomiczniejsze w zakupie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Wto 8:41, 15 Kwi 2014, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:13, 15 Kwi 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Staszku ty dobrze prawisz .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:54, 15 Kwi 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ANDRZEJ napisał:
Staszku ty dobrze prawisz .


Powiedzial Andrzej i kupił nówkę salonówkę... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:29, 15 Kwi 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Za dwa lata Cynek jak potanieje albo ....................


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:08, 15 Kwi 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Za dwa lata kupimy od Andrzeja jego używkę, a on nowego tysiąca w salonie:) Dla mnie cena też jest póki co zaporowa, ale mam nadzieję, że będzie się świetnie sprzedawał w Europie i w Polsce i za 2 lata Kojot będzie wyszukiwał śliczne sztunie w DE.
Dobra, zaraz sam sobie dam bana za offtop. Czekamy na wrażenia z jazdy kolejnych testujących, a do pogaduch o nowym tysiącu jest sąsiedni temat.Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:46, 15 Kwi 2014
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





ANDRZEJ napisał:
Za dwa lata Cynek jak potanieje albo ....................
I Andrzej za rok zapisze się do partii 1000-ców


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Despok dnia Wto 23:11, 15 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:12, 11 Maj 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Tu byl test/opis...Wink

Jarson powiedzial:
"Z racji tej ze niewiadomo kto (bo nie wiadomo, a chetnie bym osobiscie poznal) i nie wiadomo za co (bo nikt nie raczyl mi powiedziec) wywalono mnie z forum, wycofuje zgode na wklejanie moich tekstow w tym miejscu.
Zainteresowanych zapraszam do zapoznania sie z moim testem nowego Suzuki V-Strom 1000, ktory przeczytac mozna tutaj:
http://jarekspychala.com/53-V-strom_1000_ABS_2014


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Pon 10:30, 12 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:25, 11 Maj 2014
masi69
Motonita

 
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna





Dober: jestem pod wrażeniem motocykla... i twojej recenzji. Tak dobrej (nie myślić z pochlebną) chyba jeszcze nie czytałem.
I kurcze mam problem Wink Mój 'stary' 650 bardzo mi się podoba i jestem z niego super zadowolony. Nowy 1000 to marzenie, ale nierealne...
Jak tu żyć premierze... Jak tu żyć... Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez masi69 dnia Nie 22:29, 11 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:33, 11 Maj 2014
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





"Artykuł zawiera lokowanie produktu" taki napis powinien widniec na poczatku. Wczoraj miałem przyjemność nim jeździć, i ciężko było dopatrzyć samych plusów. Ale każdy oczywiście ma inne odczucia. Ale żeby wady, przekształcić na zalety? Z ta niezawodnością to zobaczymy jak będzie... Mój testowy z przebiegiem 1100 km, przy wbijaniu na luz, dwa razy kichnal w wydech i zgasł... Niby cena atrakcyjna, osobiście szukał bym czegoś innego...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil.Olkusz dnia Nie 22:36, 11 Maj 2014, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:55, 11 Maj 2014
masi69
Motonita

 
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna





Czyli, że dałem się nabić w butelkę Crying or Very sad
A myślałem, że reklama na mnie nie ddziała.
Jotes, duży + dla Ciebie. Czytałem jego różne relacje/recenzje i nie pokojarzyłem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez masi69 dnia Nie 23:01, 11 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:32, 12 Maj 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Kamil.Olkusz napisał:
"Artykuł zawiera lokowanie produktu"

Ciekawe,ze jak MaG przedstawil swoj opis (wg mnie bardziej pochlebny), to takich komentarzy nie bylo.

A nawet gdyby uznac to jak piszesz za tzw laurke,to gdzie jak nie na forum MILOSNIKOW V-Stroma to publikowac? Na forum BMW?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:21, 12 Maj 2014
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Każdy doskonale wie o co chodzi. MAG wyraził swoją opinie, która pojawiła się tylko u nas na forum. Zobaczymy tylko gdzie się pojawi "test" Jarsona... Dlatego uważam tak jak napisałem. Owszem, forum jest od tego aby pisać swoje opinie, ale obiektywne. Natomiast naśmiewanie się z marki BMW i ich właścicieli w takim aktykule, przynajmniej dla mnie jest nie smaczne. Tak samo poniższy tekst: Cieszy mnie fakt, że Suzuki nie zamontowało tych aluminowych psujących skutecznie aerodynamikę niefunkcjonalnych pudeł które mają świadczyć o niby to „adwenczerowatości” właściciela". Ty chyba masz Dober alu kufry?, zarcik Very Happy Nie ma co bic piany, pogadamy za zlocie przy piwku Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:45, 12 Maj 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Jarson jest rowniez dziennikarzem,to pisze i publikuje. To tez czesc jego pracy.
Znam jego opinie o alu-kufrach Wink ja jednak uwazam swoje...tzn wbrew pewnym opiniom,mam swoje zdanie i to odmienne Wink
O reszcie mozemy pogadac jak sie spotkamy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:49, 12 Maj 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Dober napisał:
masi69 napisał:
Jarson jako wykluczony przemawia ustami Dobera? Nieee..., a jeżeli nawet to nie zmienia to mojego zdania jeżeli chodzi o sprzęt i recenzję.


sam nie moze, to robie to za niego Wink
a wykluczony za mowienie prawdy...mowienie tego, co mysli wielu...Wink


Takie teksty, to już zalatują polityczną propagandą.
Laughing
Przecież to on jak panienka dwa razy rzucał focha na forum jak dobrze pamiętam ?

Przekaż Jarkowi, że zamawiam koszulkę, o której wspominał. Będę miał czym wycierać serducho w Tersie, w której podobno jak kiedyś twierdził: brak mocy. Zresztą jego jadowite teksty zależą głównie od punktu siedzenia i bywają zmienne Wink T to bywa nawet zabawne.
Tu link do wątku gdzie już soczyście się rozpisywał na temat swojej opinii o Nowym 1000:

http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/nowy-dl-1000,9077-150.html

A tak dla ułatwienia pozwolę sobie zacytować tekst Jarsona:

"Dla mnie to rozczarowanie roku. Co dla tych ktorzy oskarzali mnie o to ze mam konszachty jakies z Suzuki piszac o V-stromie na forum V-stroma ze to dobry motocykl może być szokiem.

W kategorii Ochyda 2012 moze konkurowac smialo z Moto Guzzi Stelvio. Tlumik wyglada jak ze skutera i jest za nisko,. Szyba? Jaka szyba? To szybka i reflektorek od Versysa. Gdzie ochrona przed wiatrem dla podroznikow? Z terenu jakiegokolwiek eliminuje go przedni widelec typu up sidedown fajny na tor, ale ktorego nie da sie nijak ochronic przed pyłem - czyli co 10 tys km wymieniaj kolego turysto simerinngi. zasieg 400 km? W motocyklu klasy 1000 do podrozy? Przeciez on ma na oko ca 20-22 l. zbiornik. Po 350 km bedzie koniec.Oczwkiałbym 500 km zasięgu, jak każdy kto podróżuje Dl-em....

Dalej Jarson pisze:
Czuje sie bardzo rozczarowany tym, ze nowego 650 zrobil motocyklista, a nowego 1000-a zrobil marketingowiec ogladajacy japońskie kreskowki, ale ne majacy zielonego pojecia do czego ten motocykl (w sensie oczekujacych go uzytkownikow) mialby sluzyc.
Koszmar wizualny i funkcjonalna tragedia.

Liczylem chocby na to ze beda pamietali o tym ze V-stromowcy nie chca wyswietlaczy LCD tylko normalne zegary, ale zwyciezyla mysl chinska za 1 USD bo bylo taniej.
Tak patrzac na niego jak wyglada to brzydactwo pozostaje go jakos nazwac. Proponuje: KACZOR.

Mysle ze sie przyjmie."

Jak widać Kaczor się nie przyjął a Jarson jeszcze dołożył:

"Stelvio ma 32 litry zbiornik. na ten przykład. Ma zasięg praktyczny 700km. Moj Dl 650 starej generacji (Dober świadkiem) jedzie na zbiorniku 520 km bez problemu. I nie 70 km/h.
A wracjać do Kaczora, to szyba jest tak mała że nawet świeżo upieczony kursant prawka na A zauważy że nie chroni przed czymkolwiek.
Bądżmy inteligentni. Smile
Ten motocykl jest fantasmagorią marketingową..."

I jeszcze cytuję:

"Drogi kolego, no i widzisz jakie głupoty opowiadasz zarzucajac mi bzdury. Otóż ja napisalem że zawieszenie up-side -down jest nie do osłonięcia przed syfem a nie że jest gorsze. Zawieszenie klasyczne takiej jak ma w tej chwili DL zasłaniasz albo akcesoryjnymi gumami albo neoprenami (tak jak to u mnie jest) i po sprawie. To że jest stosowane w sporcie wyczynowym wynika z tego ze jest lepsze trakcyjnie, ale jest mniej wytrzymałe. Co w wycznynie nie ma żadnego znaczenia.

Ale DL to nie moto do lansu (przynajmniej do tej pory) tylko do roboty w różnych warunkach. To nie pańcia typu Multistada czy picuś glancuś czyli duży GS.
Up side down dla motocykla który (przynajmniej dla mnie) ma jeździć nie tylko po pięknych autostradach i ślicznych winklach alpejskich gdzie na pewno bedzie się cudownie zachowywać, ale również np. po bezdrożach wschodniej Turcji , czy po rumuńskich szuterkach w Urdelach? Tam zostanie wykończone błyskawicznie.
Na obcasie nie chodzi się w góry prawa?. Dobre stare traperki są tam lepsze. Choć gorsze, brzydsze i tak dalej.

Pytanie jest takie: do czego ten motocykl ma służyć? Dla mnie przy moim jeżdżeniu daleko i po byle czym z tym zawieszeniem odpada. Ja wiem ze to modne że na drodze o całe 3 czy 5% ono będzie lepsze w stopniach radzieckiego uczonego Marketingowa, ale najlepsze jest to co jest niezniszczalne tak jak to można zrobić z widelcem obecnie stosowanym. I jak mądrzy ludzie sobie robią załatwiajac teamt uszczelniaczy raz na 70-80 tyś km przebiegu.

Nie czytałem wszystkich postow, ale doszły mnie słuchy że jestem od czci i wiary odsądzany że mi się Kaczor Donald nie podoba. No trudno.
Mówię - zależy do czego ten motocykl ktoś chce.

To jest fajna bulwarówka , taka lasia na szpileczkach z przydługim nosem z ktora można po promenadzie się polansować, ale nie jest to motocykl na pewno typu wół roboczy konstukcji gniotisa nie łamiotsia jakim był poprzednik.

No i tłumik zawieszony tak nisko że sforsuje tylko kalużę u mnie przed domem, a z racji gabarytów i niemozliwości zasłonięcia go stelażem kufra z racji położenia bedzie przy każdym upadku na prawą stronę szlifowany aż miło. A kosztować sądząc po niebagatelnej wielkości będzie pewnie z 3 tyś zł jak nie więcej.

No cóż - miejmy nadzieję że jeszcze przemyślą, ale na moje oko poddali się temu durnemu wyścigowi na kto większy , kto mocniejszy, wyłącznie szosowy zeby odebrac choćby parę procent klientów dużego GS-a i zawrócić głowy młodym chłopcom z piaskownicy którzy dopiero zbierają doświadczenia i jeszcze nie wiedzą że nowe nie zawsze znaczy lepsze.

A jeździć? Zapewne bedzie dobrze, jak każde moto w tej klasie. Tylko oprócz jazdy dla kogoś kto potrzebuje uniwersalnego motocykla o znikomej awaryjności i liczył na rozwiniecie w tym kierunku poprzednika to ten motocykl jest na oko jak strzał obok tarczy. Tak na pierwszy rzut oka podkreślam Kaczor jest .. jak poskładany z 10-ciu motocykli.
Więcej już tu się nie wypowiadam w tym temacie bo mnie i tak motocykliści którzy najlepiej jeżdżą w internecie zakrzycżą Smile
Udanej dalszej dyskusji. "


Tak żeby nie odbiegać całkowicie od tematu, to dodam, że nawet w wielu miejscach jego nowej opinii o tysiącu się z nim zgadzam Wink tylko po co to tak sztucznie koloryzować?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:10, 12 Maj 2014
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 594
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





A ja się w wielu punktach zgadzam Smile. Sam jestem zdziwiony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:42, 12 Maj 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Tomek-kiedys sam mnie okresliles jako rasowego polityka. Coz-nie chcac Ciebie zawiesc, trzymam wyznaczona linie Wink polityczna oczywiscie Wink

O lokowaniu produktu, laurkach i slodkosciach to mozecie poczytac sobie tutaj:
http://www.scigacz.pl/Suzuki,V-Strom,1000,ABS,lowca,przygod,23250.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Pon 13:45, 12 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:31, 12 Maj 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





"W kategorii Ochyda 2012 może konkurować śmiało z Moto Guzzi Stelvio"

Jak będziesz się widział z Jarsonem, to mu przekaż, że o gustach się nie dyskutuje. I cytując klasyka: "może mi tam skoczyć, gdzie mnie może w doopę pocałować" Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:53, 12 Maj 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





No kto , Dober powiedz kto mi kolegę z forum wyrzucił .

Jarson z miłą chęcią zapoznam się z testem nowego 1000.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:07, 12 Maj 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





ANDRZEJ napisał:
No kto , Dober powiedz kto mi kolegę z forum wyrzucił .

Jarson z miłą chęcią zapoznam się z testem nowego 1000.

Pozdrawiam


To czytaj stronę wcześniej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:27, 12 Maj 2014
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Cyt. "Inne motocykle też są sporo droższe a jedyny cenowo konkurent czyli Versys przez swoją konstrukcję układu wydechowego nie ma możliwości założenia centralnego podnóżka. Czyli odpada nim na niego wsiądę."

Dober przekaż Jarsonowi, że kiepski z niego dziennikarz, bo ja dla przykładu posiadam w Versysie 1000 centralkę SW-Motech'a, osobiście ją montowałem.

Natomiast te zajawki o GS'ach są g... warte i zdaje się z tego powodu kolega Jarson traci uznanie i sympatię ludzi.

Znam osobiście pare osób, które jeździ/ły na daleki wschód GS'ami (gdzie Jarson jeszcze się nie wybrał zdaje się, tylko się lansuje po Europie) i żaden GS rocznik 2004, 2006, 2011 z regulowanym zawieszeniem się nie popsuł. Jeżdżąc takowym GS latanym trzykrotnie po Gruzji pierwsze co myślę po 1000km w górach to to, że bym go przygarnął co pewnie prędzej czy później uczynię. Bo jest to motocykl kompletny i stąd jego siła. Na pewno jest drogi ale wielu na niego stać, a na używanego dużo więcej ludzi.

Temat Jarsona przejawiający się na tym forum jest naprawdę męczący i głupi jak fora dla nastolatek z onetu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:35, 12 Maj 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Nie można wszystkiego na raz wyczytać . Tak naprawdę temat znany i przeczytany ,a żartować każdy może .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:43, 12 Maj 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





cynek napisał:
"W kategorii Ochyda 2012 może konkurować śmiało z Moto Guzzi Stelvio"

Jak będziesz się widział z Jarsonem, to mu przekaż, że o gustach się nie dyskutuje. I cytując klasyka: "może mi tam skoczyć, gdzie mnie może w doopę pocałować" Smile


Coz, nie od dzis wiadomo, ze Stelvio (pomimo swoich zalet) uroda nie grzeszy Wink
Widziec z Jarsonem z pewnoscia bede, ale nie bede Ciebie wyreczac w czyms, co mozesz zrobic sam:
http://jarekspychala.com/3-Kontakt


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:56, 12 Maj 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Cynek jesteś brzydki to i moto masz brzydkie , ale jak ty to mówisz z szyderczym usmiechem - '' wall się '' to i tak cię lubię ,jak dasz się pośmigać to bardzo .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:47, 12 Maj 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ANDRZEJ napisał:
Cynek jesteś brzydki to i moto masz brzydkie , ale jak ty to mówisz z szyderczym usmiechem - '' wall się '' to i tak cię lubię ,jak dasz się pośmigać to bardzo .


Spoko. Przecież obiecałem. Trochę nerwowo zareagowałem na pierdzenie Jarsona bo zapomniałem z kim mam do czynienia.

A tak na marginesie: wszyscy mówią że brzydki, ale każdy chce jeździć. Taki paradoks...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:50, 12 Maj 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Człowiek sie liczy nie moto .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:06, 12 Maj 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pon 21:12, 12 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:08, 12 Maj 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Że niby Andrzej na Cynku chcesz jeździć...? Pogubiłem się. IMO wątek jest ciekawy dzięki recenzjom forumowiczów, recenzje dziennikarzy są wszędzie i warte są tyle ile honorarium za nie. Ja się tysiącem zachwyciłem (o wadach wspominając), a Kamil nie i mamy przeciwstawne opinie o motocyklu, ale ponieważ obydwie recenzje są darmowe i ludzi piszących tu od dawna to mam prawo domniemywać że są znacznie bardziej szczere od dziennikarskich. Generalnie już od wielu lat ciekawsze i lepiej napisane artykuły techniczne, recencje i relacje z wypraw są dostępna na forach podróżniczych niż w tzw. prasie motoryzacyjnej - albo poziom na forach wzrasta, albo... dziennikarski spada.
Dober, kiedy Twoja relacja z jazdy Vstromem? Stać Cię na własną i to na forum:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:28, 12 Maj 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





MaG napisał:
Dober, kiedy Twoja relacja z jazdy Vstromem? Stać Cię na własną i to na forum:)

Ja tam wole krecic filmy i zdjecia robic...pisanie i to jeszcze z sensem ciezko mi przychodzi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:47, 12 Maj 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Taaaaaaa Andrzej na Cynka brzydalu ma obiecaną jazdę . Tu się każdy pogubić może tak że nie martw się Magu . Sorry taki mamy klimat .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:51, 12 Maj 2014
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Dober napisał:
Tu byl test/opis...Wink

Jarson powiedzial:
"Z racji tej ze niewiadomo kto (bo nie wiadomo, a chetnie bym osobiscie poznal) i nie wiadomo za co (bo nikt nie raczyl mi powiedziec) wywalono mnie z forum, wycofuje zgode na wklejanie moich tekstow w tym miejscu.
Zainteresowanych zapraszam do zapoznania sie z moim testem nowego Suzuki V-Strom 1000, ktory przeczytac mozna tutaj:
http://jarekspychala.com/53-V-strom_1000_ABS_2014


Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:31, 14 Maj 2014
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Nie dałem rady przeczytać do końca tych wypocin... jego wieczne odnoszenie się do GS'a powoduje we mnie odruch wymiotny, jego obiektywizm dziennikarski zupełnie nie istnieje, zresztą w tym przypadku już użycie słowa dziennikarz jest znacznym nadużyciem...

Faktycznie lepiej więcej nie wklejać linków do tekstów tego pana...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:40, 14 Maj 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Zostawcie już go i zostawmy ten temat na kolejne opinie z jazdy nowym DL, bo to o wiele milsze przeżycie niż dyskusja o mądrościach jedynego prawdziwego motocyklisty we wszechświecie. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 12  
Idź do strony 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin