VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy. Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 14:23, 05 Cze 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Chwilowo mam inne priorytety...Sad
Ale moze przyszly rok? Kto wie? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:43, 05 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Dober - nie wytrzymasz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:44, 05 Cze 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Hehehe
Jak bede mial z tym problem, to przyjade do Ciebie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:21, 05 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Na swoim nowym 1000 wzietym na działalnośc - zapraszam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 5:15, 09 Cze 2014
Jedo
A1

 
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Dober napisał:
Chyba juz przynajmniej 3 Wink


Czterech Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:52, 09 Cze 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Czterej Jezdzcy Apokalipsy...Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:53, 09 Cze 2014
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Jedo napisał:
Dober napisał:
Chyba juz przynajmniej 3 Wink


Czterech Smile


Kiedy Kolego kupiłeś? Takie spalanie to po trasie...?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:43, 09 Cze 2014
Jedo
A1

 
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





roadrunner napisał:


Kiedy Kolego kupiłeś? Takie spalanie to po trasie...?


Odebrałem po Wielkanocy
Spalanie to zależnie jak bardzo masz nerwowy prawy nadgarstek Smile
160 km/h utrzymuje chwilowe 8,1
100 km/h utrzymuje chwilowe 4,9
Ja często jeżdżę z Piaseczna korzystając z S8 i średnia przy tankowaniu między 5,3 a 6 w zależności jak prawy nadgarstek pracował


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jedo dnia Pon 21:44, 09 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:32, 10 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Moje na razie 5,2 /100km max do 120 - docieram . Jeszce 300km i przegląd na 1000.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:13, 10 Cze 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





To nowe, współcześnie produkowane motocykle trzeba docierać???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:23, 10 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Ja każdą nówkę sztuke traktuje do pierwszych 1000km a nawet 6000km ulgowo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 6:37, 12 Cze 2014
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Udało mi się w sobotę zrobić 200 km nowym 1000, więc dorzucę moje trzy grosze. Przejechałem ponad 200 km, z czego połowę z pasażerem, i jakieś 25 km wiejską szutrówką.

Miało już nie być o gustach, bo każdy ma inne, ale jednak trochę muszę o wyglądzie.
Nowy DL 1000 wygląda dla mnie jak wielki dudek. Jest oryginalny, ale nie urodziwy. A pamiętam jak o starych modelach gazety rozpisywały się, że są brzydkie i wyglądają z przodu jak "wielka mucha".
Faktycznie "kaczy dziób" prezentuje się lepiej niż na zdjęciach. Motocykl wygląda lepiej z perspektywy osoby stojącej obok niż na fotkach w gazetach.
Zaskoczenie nastąpiło po zajęciu miejsca za kierownicą. Kokpit od strony kierowcy jest jeszcze brzydszy. Ok., sam zestaw wskaźników ładnie skomponowany, ale wpasowany w ścianę czarnego brzydkiego plastiku. Co pocieszające, to jest dużo miejsca na montaż akcesoriów, kontrolek, wskaźników. Koniecznie trzeba czymś ten plastik zakryć. I całość zwieńczona owiewką, która wygląda od strony kierowcy jak nieduży kwadrat, wycięty na szybko z plexi, powyginany nad ogniskiem.
Motocykl wygląda nieco plastikowo. No cóż, lubię blachę. Przez tylny odsłonięty stelaż ramy, robi się z niego taki "Pan Rurka" Błotnik wisi wysoko nad tylnym kołem, co sprawia, że koło wydaje się nieproporcjonalnie małe. Motocykl przypomina krzyżówkę enduro z supermoto. Tył koniecznie trzeba zakryć kuframi. Maszyna zyska na dostojności.
Jeśli już jesteśmy z tyłu motocykla to jedno słowo o kufrze (kuferku) centralnym. Dostałem moto z oryginalnym kufrem centralnym. Fajny, ale do miejskiego skuterka. Jest mały, mechanizm zamka zajmuje odwrotnie proporcjonalnie dużo miejsca w środku.
Do kufra zmieścił się z trudem Schubert C3, który jest jednym z mniejszych szczękowców. Kask trzeba było położyć płasko na boku i wydawało się, że z interkomem zamontowanym z boku się nie zmieści.
Nie podobają mi się również folie w kolorze nadwozia na bokach baku. Ciekawe jak czas potraktuje ich kolor.
Tłumik, jaki jest każdy widzi.

Reszta motocykla już mi się podobała.
Tyle o moich gustach.

Ergonomia i poręczność.
Za kierownicą bardzo wygodnie. Kąt ugięcia kolan mniejszy niż w starszych modelach. Pozycja bardzo naturalna. Ręce na kierownicy nieco wyżej i bliżej tułowia niż w starym. Motocykl prowadzi się lekko i pewnie. Nie czuć masy. Prowadzi się tak samo dobrze lub nawet nieco lepiej niż nowa 650. I dodatkowo do tego większa moc.
Po zjeździe na szuter ( nic wymagającego, dobrze ubita wiejska droga z dziurami, i cieniutką warstwą piasku lub żwiru, również z pasażerem ) właściwie nie zauważyłem różnicy w pewności prowadzenia.
Na nowym 1000-cu jest dużo miejsca dla kierowcy i pasażera. Ponieważ firmowy kuferek jest daleko odsunięty do tyłu na stelażu, jest wręcz luźno. Na mojej starej 650-ce we dwójkę siedzimy blisko razem. Ja jestem przesunięty do baku, a żona zaraz za plecami ma centralny kufer. I okazało się, że ta duża ilość miejsca w połączeniu ze zrywnym silnikiem i ostrzejszymi hamulcami jest dla pasażera pewną wadą. Jest bardziej podatny na pochylanie przy przyspieszaniu i hamowaniu. Trzeba się raczej starać by plecaczka nie "wytrzepać" podczas jazdy. W połączeniu z głośniejszym wydechem, żona oceniła jazdę jako mniej komfortową. Kanapa jest przyzwoita. Nie jest śliska. Dobrze trzyma tyłki kierowcy i pasażera. Plecaczek nie przesuwa się po kanapie. Jak już ktoś zauważył odległość między siedziskiem a podnóżkami pasażera jest chyba mniejsza, co należy ocenić jako mniej komfortowe. Uchwyty przy siedzeniu pasażera wystają ponad poziom kanapy. W połączeniu z położeniem podnóżków mogą wbijać się w udo pasażera. Wydaje mi się ze będzie to dotyczyć osób niższych lub o krótszych nogach.
Tłumik, jak już napisałem, jest głośniejszy ale jego dźwięk przypadł mi do gustu. Zwłaszcza na niskich obrotach silnika i po ujęciu gazu. Odgłos wydechu wydaje mi się bardziej basowy niż w 650-ce. O wyglądzie już pisałem. Wysoko poprowadzone tłumiki nadawały charakteru enduro. Wydaje się, że jest większa możliwość oparzenia się o puszkę wydechu ( zwłaszcza, ze plastikowa osłona jest szczątkowa ) jeśli ktoś zapragnie jeździć bez gaci i motocyklowego obuwia.
Jeśli już jesteśmy w tych okolicach, to stopka boczna przypomina mi łyżkę do butów. Jest wąska i nie budzi zaufania przy stawianiu motocykla na luźniejszym lub miękkim podłożu.
Teraz w kwestii, która już została poruszona czyli podnóżki kierowcy. Dało się je zauważyć. co w niektórych innych motocyklach nie występuje. W sumie mi nie przeszkadzały ale plątały się o nogi. Trzeba się przyzwyczaić. Zupełnie się nimi nie przejmowałem i nie zwracałem na to uwagi ( pomimo wcześniej przeczytanych recenzji kolegów ), ale zdarzył się dziwny przypadek. Ogranicznik złożenia prawego podnóżka ( ten bolec pod spodem ) zahaczył mi o wysoki but i wszedł do cholewki. By uwolnić nogę trzeba ją opuścić z tego "haka" w dół. Niestety nie było to możliwe, bo przecież noga stała na ziemi. W sumie gdyby się w takim momencie przewrócić, to byłoby pewnie po nodze.

Jeszcze o panelu wskaźników. Zestaw jest Ładnie skomponowany. Dużo informacji. Podstawowe dane: obroty, prędkość, zapięty bieg są bardzo czytelne. Ale reszta danych to już mróweczki. W pewnym wieku i dla osób gorzej widzących ma to znaczenie.

Przełączniki na kierownicy zastosowano mniejsze. Wolę te większe ze starszych modeli. Są poręczniejsze.

Ochrona przed wiatrem.
Szybkę miałem w górnym położeniu, "Genialnie prosta" zapadkowa regulacja szyby, jest właściwie regulacją kąta pochylenia a nie wysokości owiewki. Oczywiście wpływa na odchylenie strumienia powietrza mniej lub bardziej do góry, Tragedii nie było. Nawet przy blisko 200 km/h. Regulację miałem ustawioną w środkowym położeniu. W najbardziej przednim ( górnym? ) położeniu struga powietrze było odchylane do góry ale pojawiała się turbulencja miedzy szybą a mną,

Silnik.
Jednostka mocna, zrywna i wystarczająco elastyczna.
Motocykl jest szybki i fajnie przyspiesza. Duża przyjemność.
Silnik nie lubi zbyt niskich obrotów. Jeśli jedziemy wolno bardziej kocha 4 tys. niż 3. Nie to żeby przy 3 tys. szarpał lub zaczynał słabo przyspieszać ale występują nieprzyjemne wibracje, których nie lubię. W 650-ce da się przyjemnie toczyć nawet przy 2,5 tys. obrotów. Zresztą sposób wyskalowania obrotomierza wskazuje jak należy kręcić silnik. Skali do 3 tys. obrotów nie poświęcono zbyt wiele miejsca.
Moment hamujący silnika wydaje się być mniejszy niż w 650-ce. Silnik zupełnie dobrze znosił redukcję biegu bez międzygazu.

Skrzynia biegów jet w porządku ale na dzień dzisiejszy w mojej starej 650-ce pracuje lepiej.

Hamulce. Są extra.
Połączenie możliwości silnika, hamulców, zawieszenia i poręczności czyni nowego 1000-ca maszyna bezpieczniejsza w ruchu drogowym niż 650-ka.

Tak dobrze się jeździło, ze było już zbyt mało czasu na zabawę trakcją i ustawieniami zawieszeń.

Dużo ponarzekałem. Ale pozytywy w jeździe dużym 1000-em przewyższają wszystkie negatywy. Ja bym go kupił, A właściwie chyba go kupię. Kwestia tylko kiedy? Moim zmartwieniem jest teraz zdobycie pół miliarda starych złotych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Czw 22:18, 12 Cze 2014, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:51, 14 Cze 2014
HelkaW
Motonita

 
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 553
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





chmarnik napisał:
pół miliarda starych złotych.


przepraszam za off, ale czytając ostatnie zdanie Wiesław Wojnar mi stanął przed oczami:))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:05, 14 Cze 2014
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





HelkaW napisał:
chmarnik napisał:
pół miliarda starych złotych.


przepraszam za off, ale czytając ostatnie zdanie Wiesław Wojnar mi stanął przed oczami:))


Tylko między mną a Wieśkiem jest pewna różnica.
Wiesław miał kasę (przynajmniej na początku) i nie chciał się nią dzielić z bliźnimi, a ja chętnie oddałbym tą sumkę za nowego 1000-ca, ale jej nie mam.

A film - jeden z moich ulubionych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Sob 17:06, 14 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:13, 18 Cze 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Wklejam jako ciekawostke:
http://youtu.be/CAd752VU85I

Wspolnie z Jarsonem zrobilismy filmik-test nowego 1000-ca.
W jego realizacji pomogli man: Hardgun, Potera oraz to wszystko zmontowal MotorKat. Zreszta "lista plac" na koncu Wink


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:21, 18 Cze 2014
Machil
A1

 
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Hej, gratuluję relacji naprawdę fajna. Miałem też okazję przejechać się nowym litrem i zauważyłem 2 wady: 1. Więcej czasu trzeba poświęcić na mycie felg i 2. Jest tak dobry że aż nudny (hamuje, nie trzęsie, świetnie działa zawieszenie). Po prostu Suzuki naprawiło Dl 1000.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:20, 18 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Powiem skromnie fajnie , rzetelnie zrobiony test .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:44, 18 Cze 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1259
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Dober napisał:
Wklejam jako ciekawostke:
http://youtu.be/CAd752VU85I

Wspolnie z Jarsonem zrobilismy filmik-test nowego 1000-ca.
W jego realizacji pomogli man: Hardgun, Potera oraz to wszystko zmontowal MotorKat. Zreszta "lista plac" na koncu Wink


... i co nie wbijały się Wam podnóżki w piszczele? Smile

Ja obserwuje u siebie, że to kwestia kilkudziesięciu kilometrów, przyzwyczajenia i po sprawie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:46, 18 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Moto jest jednak szersze od małego dela .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:16, 18 Cze 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Piszczele cale i bez sladow uderzen Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:10, 19 Cze 2014
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Mnie natomiast zastanawia skąd taka nagła zmiana frontu u Jarsona...?
Przecież podobno ten motocykl to "fantasmagoria marketingowa"...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 2:00, 19 Cze 2014
fish67
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 261
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Biskupiec R./Olsztyn





no i nowy 1000 ma coś czego nie ma żaden inny pojazd : areodynamikę i " t y l n i" hamulec . Zaczynam ściubić kasę na to moto Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fish67 dnia Czw 2:03, 19 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 2:00, 19 Cze 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





nie mówię że duży DL to zły pojazd, ale jak kogoś stać taki wydatek to... czemu nie xtz1200?

Cena ta sama a przy tym większa moc, lepsze zawieszenie i prześwit, stalowa rama, bezobsługowy wał, większy bak, mocniejsze koła i oświetlenie, bardziej rozbudowana elektronika. Estetyka też na plus yamahy, żadnych dziobów i innych cudaków.
Moim zdaniem z tych dwóch Yamaha to ładniejszy i znacznie bardziej uniwersalny motocykl. Różnica wagi (10%) nie jest jakaś kolosalna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Czw 2:01, 19 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:43, 19 Cze 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1259
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





tdm napisał:
nie mówię że duży DL to zły pojazd, ale jak kogoś stać taki wydatek to... czemu nie xtz1200?

Cena ta sama a przy tym większa moc, lepsze zawieszenie i prześwit, stalowa rama, bezobsługowy wał, większy bak, mocniejsze koła i oświetlenie, bardziej rozbudowana elektronika. Estetyka też na plus yamahy, żadnych dziobów i innych cudaków.
Moim zdaniem z tych dwóch Yamaha to ładniejszy i znacznie bardziej uniwersalny motocykl. Różnica wagi (10%) nie jest jakaś kolosalna.


Moim zdaniem właśnie się mylisz bo różnica wagi bardzo daje o sobie znać a widać to w zwinności prowadzenia pomiędzy XTZ a V strom"em . Ja przy nie tak dużym wzroście i masie nie widzę możliwości jazdy na XTZ. A V Strom jest natomiast dedykowany także "drobniejszym" motocyklistom. Zgadzam się, że Tenera jest lepszym motocyklem ale to ciężkie enduro i taką ma rolę. V strom ma trochę inną rolę. No i do terenu to nie bardzo się nadaje. To taki SUV. Wygląda jak terenówka:)
Manewrowanie na postoju XT1200 dla mnie to przepaść w porównaniu do V-kiloStroma. Ja naprawdę czuję, że jest to kolos moto.
Jeżeli ktoś ma fizyczne możliwości opanowania (bez stresów) Tenere 1200 to oczywiście taki wybór jest lepszy bo to tylko 10000 zł różnicy Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Inspektor dnia Czw 7:54, 19 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:24, 19 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Tylko 10000 zł róznicy za golasa plus doposażenie następne 10 000 tysi , a budżetu wiekszego nie ma .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:11, 19 Cze 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





z tą różnicą w cenie nie jest tak źle, za 50 można mieć nówkę DL z 2014 a za 51 nówkę xtz z 2013, od 35 są już używki. Na DL-a póki co nie będzie żadnych rabatów, jak to zwykle bywa z nowościami.
Co do trudności dla niskich osób to yamaha ma siedzenie niżej od DL.

chociaż w sumie...każdy wybiera co jemu najbardziej pasuje, dobrze ze jest w czym wybierać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Czw 11:41, 19 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:26, 19 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Jak się targuje rabat to się otrzymuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:36, 19 Cze 2014
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Jeszcze nie jeździłem, ale już siedziałem na białym i cóż trzeba zbierać kasę.
Fajna relacja Gratuluję.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:58, 19 Cze 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1259
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





tdm napisał:
z tą różnicą w cenie nie jest tak źle, za 50 można mieć nówkę DL z 2014 a za 51 nówkę xtz z 2013, od 35 są już używki. Na DL-a póki co nie będzie żadnych rabatów, jak to zwykle bywa z nowościami.
Co do trudności dla niskich osób to yamaha ma siedzenie niżej od DL.

chociaż w sumie...każdy wybiera co jemu najbardziej pasuje, dobrze ze jest w czym wybierać.


Rabatów cenowych nie ma ale jak sam Hada napisał dają w cenie sporo różnych akcesoriów. Ja też sporo dostałem.
Co do różnicy wysokości pomiędzy XTZ a DL to na papierze jest niżej w XTZ o 5mm ale w rzeczywistości są inne kształty siedzeń. W V Stromie kanapa jest ciekawie wyszczuplona co daje dobry efekt.
Natomiast w swojej poprzedniej wypowiedzi nie podejmowałem wysokości siedzenia lecz to że 30 kg w takim motocyklu dla niektórych może znaczyć dość dużo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:13, 19 Cze 2014
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Inspektor napisał:
...lecz to że 30 kg w takim motocyklu dla niektórych może znaczyć dość dużo.


To prawda między starym DL1000 a Viadrem jest właśnie taka różnica i to jest przepaść!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:30, 19 Cze 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1259
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





W czasie docierania do 800km nie należy przekraczać 4500obr/min. Gdy tak się jeździ w ruchu; 30% miasto 70% trasa (co jest oczywiście dość denerwujące ale trzeba wytrzymać) spalanie ukształtowało się na poziomie 4,5 l/100km (obliczenie na dystansie ok 400km)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:37, 19 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Inspektorku tez tak jezdziłem przez 10dni , tyle ze rano od 6 do 8 a potem do roboty .
Pierwszy przeglad zaliczony .
Pierwsze 300 jak Hermaszewski w kosmosie .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:35, 28 Cze 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1259
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Kilka informacji na "już"

1. Właśnie wróciłem z krótkiej przejażdżki z plecaczkiem. I powiem, że jest bardzo dobrze. W ogóle nie czułem, że mam pasażera. O dziwo mam wrażenie, że jechało mi się jeszcze lepiej niż bez:) Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Jeszcze tak nie miałem w żadnym moto. Mam nadzieję, że będzie mnie tak dalej miło zaskakiwał.

2. Szyba turystyczna to dla mnie porażka totalna! Ustawiona był na średnim położeniu i cały czas szarpało mi kaskiem powyżej 90km/h. Podniosłem ją na najwyższe ustawienie i jeszcze gorzej. Szarpanie pojawia się już przy 80km/h. Zmiana kąta pochylenia (tj. bardziej pionowo) jeszcze gorzej. Myślę co jest grane przecież podczas jazdy testowej tak nie było. Założyłem więc szybę standardową i super. Nie ma żadnego szarpania kaskiem do 130km/h. Na szczęście szybę turystyczną dostałem gratis (tzn w cenie) bo gdybym za nią zapłacił to byłbym bardzo niezadowolony bo będzie leżała na półce. Dlatego gdy ktoś będzie kupował a może dostać szybę turystyczną niech dokładnie sprawdzi czy mu będzie potrzebna przy wzroście około 170 cm bo może warto wziąć coś innego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:26, 28 Cze 2014
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Szyba seryjna to jakiś dramat. Mam 180cm, dziś na autostradzie testowałem. Ok 160 zaczyna się zabawa w wibracje na kasku. Powyżej jest jeszcze gorzej. To w Hayabusie przy 250km/h nie czułem takiego czegoś na seryjnej szybie. Przetestuję turystyczna szybę, ale podejrzewam, że trzeba będzie szukać czegoś z Givi.

Z kuframi zapakowanymi na lekko, przy 170 km/h zaczyna myszkować, tym gorzej im więcej aut przed tobą i obok TIRów.

Za to prowadzenie: bajka. Dziś kto był na moto szkole w Opolu, mógł zobaczyć, że nowy 1000 nie ustępuje na krok małemu w wolnych, ciasnych manewrach, a i czasami jest lepszy.

Ja jestem zadowolony, tylko ta szyba...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hada dnia Sob 21:27, 28 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:22, 28 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Panowie Givi juz ma szybe akcesoryjna ,ale ja czekam na air flow do nowego 1000


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:01, 29 Cze 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Hada napisał:
Z kuframi zapakowanymi na lekko, przy 170 km/h zaczyna myszkować,

nie wiem czy mając założone kufry taka jazda jest w ogóle bezpieczna, w instrukcji dużych kufrów bocznych podają, że max 120km/h a Ty piszesz o prędkościach POWYŻEJ 170....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 7:22, 29 Cze 2014
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Wiesz, między tym co piszą, a co jest naprawdę, często jest wielka różnica. W tym przypadku można spokojnie jechać z kuframi oryginalnymi ok 140km/h


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 8:37, 29 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Popieram jazda w granicach 140 150 z trzema kuframi jest nie tylko mozliwa ale faktyczna . moto jest bardzo stabilne . Szybciej nie miałem potrzeby jechać .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:03, 29 Cze 2014
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Tak naprawdę jechałem przez większość A4 160km/h z kuframi. Gdyby nie chciało urwać mi głowy przez szybkę, jazda byłby nawet przyjemna. Więcej z kuframi nie polecam.

Bez kufrów, na seryjnej szybce można spokojnie lecieć 190-200km/h, choć z uwagi na większe przednie koło, wymaga to duuuuużej koncentracji i szybkiej reakcji w razie pierwszych objawów jakiegoś nerwowego zachowania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:10, 29 Cze 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Hada napisał:
Tak naprawdę jechałem przez większość A4 160km/h z kuframi. Gdyby nie chciało urwać mi głowy przez szybkę, jazda byłby nawet przyjemna. Więcej z kuframi nie polecam.

Bez kufrów, na seryjnej szybce można spokojnie lecieć 190-200km/h, choć z uwagi na większe przednie koło, wymaga to duuuuużej koncentracji i szybkiej reakcji w razie pierwszych objawów jakiegoś nerwowego zachowania.


No i trzeba dość często patrzeć na wskaźnik paliwa bo przy takich prędkościach to spalanie jest chyba na poziomie 8-miu litrów.
Dla DL-a taka prędkość to nonsens, bo on nie do tego został stworzony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:54, 29 Cze 2014
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Mi średnie spalanie z całego dnia wyszło 6.9l . Czyli jazda Wrocław-Opole, 8h motoszkoły (jazda głównie na 1 i 2), powrót do Wrocławia. Na koniec dnia zostało mi jeszcze 60km zasięgu wg komputera.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:58, 29 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Hada wszystko fajnie ale gdzie moja koszulka ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:41, 29 Cze 2014
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





A no tak. Ktoś zapomniał dać przy przeglądzie, a drugi ktoś zapomniał przypomnieć przy przeglądzie. Ot mechanizacja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:00, 30 Cze 2014
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 508
Przeczytał: 61 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Hada napisał:


Z kuframi zapakowanymi na lekko, przy 170 km/h zaczyna myszkować, tym gorzej im więcej aut przed tobą i obok TIRów.
...


To bardzo zła wiadomość dla wszystkich podróżujących autostradami. Prawdę mówiąc był to najważniejszy argument za zmianą z DL650 na DL1000.
Zwłaszcza, że fabryczne kufry w nowym 1000 są mikroskopijne.
W moim DL650L2 najbardziej mi właśnie przeszkadza wężykowanie przy "górnych" autostradowych prędkościach.

Jeśli chodzi o szybę to myślę, że deflektor od Darkojaka może sporo pomóc.

Co do motoszkoły, dobry kierowca i tak najważniejszy. Vide gość na burgmanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:51, 30 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Pozwól kolego że mam inne zdanie ;

1. Nikt przy zdrowych zmysłach nie poleci delem 200km/h z zapakowanymi 3 kuframi, namiotem itd . Chyba ze podróz ma sie szybko zakonczyc.
2.Co do szyby uważam (a przetestowałem wszytkie możliwe ) że tylko Givi Air flow sie sprawdza , miałem i byłem super zadowolony , żadna inna .
3. Moto szkoła nie jest dla dobrych kierowców bo takowi tam nie zaglądaja, moto szkoła ta czy inna jest dla ludzi chcacy podnisc swoje kwalifikacje , a że nowy 1000 jest lepszy , lepiej wyważony to inna sprawa .

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:20, 30 Cze 2014
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 508
Przeczytał: 61 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Ad1. Na autobahnie prędkości rzędu 170km/h to nic niezwykłego i mi tu brakowało stabilności DLa.
Dobrze jest również przy wyprzedzaniu na autostradzie czuć się bezpiecznie chwilowo osiągając prędkości ok. 170km/h. Nic przyjemnego złapać wężyka i musieć hamować podczas wyprzedzania.
Po prostu spodziewałem się, że nowy DL1000 będzie tu znacznie lepszy. A nie jest. Ciekawe jak będzie z większymi kuframi niż 26/29 litrów.

Moje doświadczenia dotyczą jazdy z 3 dużymi kuframi (33+46+52 litry) załadowanymi sprzętem i narzędziami. Do 150km/h nie ma absolutnie żadnych problemów. Potem trzeba uważać. Widać tak to już jest z kuframi.
Co do moich zmysłów to też mam pewne podejrzenia...

Ad2. Póki co chyba jeszcze nie ma airflow do nowego DL1000. Deflektor jest i kosztuje 1/4 ceny.
Różne bywają opinie na temat najlepszej ochrony przed wiatrem.

Ad3. A ja widziałem na motoszkole dobrych kierowców.
Nowy DL1000 jak najbardziej dawał radę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez prostyelektryk dnia Pon 17:29, 30 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:46, 30 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Ad2. Szyba air flow jest dostepna już na stronach Givi IT . Mozna zamawiać ,jest też inna szyba wysoka po całości . Zamawiałem płyte i kufer trakkera przez Motobagaz i szyba jest do kupienia , czas max 10dni .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:27, 30 Cze 2014
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Hada to byłeś ty na tym litrze? Ja tam byłem z kolegą jako osoba towarzysząca synowi.
Piękny w tym kolorze. Kurde też zachorowałem na niego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Pon 21:29, 30 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:48, 30 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Letko a jaki kolor ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:18, 30 Cze 2014
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Po kolei:

Tak,zgadza się. Pan na burgerze zaskoczyl wszystkich, choć nie wiedział jak wbijać biegi w manualach...albo udawał.

Co do kufrów, z większymi i cięższymi może być lepiej. Ja nie regulowałem zawiechy. Leciałem na serii.

Motoszkoła jest dla wszystkich. Dla nowych a i starzy wyjadacze chętnie sobie pojeżdżą. Ja dla przykładu jestem mega zadowolony, że pojechałem.

Tak, to ja byłem tym DL1000.

Kolor Khaki Andrzeju.

Nie jestem jakimś mega kierownikiem, ale nowy 1000 jest bardzo intuicyjny, a do tego stabilniejszy i bardziej "mięsisty" niż 650. Teraz czeka go test na wyprawę 1 dniową, taką mini turystykę regionalną. Sprawdzę jak się ma przy jeździe rekreacyjnej. Na ciasnych manewrach parkingowych, z prędkościami 30-40km/h a czasem na samym sprzęgle, daje radę bez kiwniecia palcem. Ciasne nawroty, jak już skumałem o co chodzi, robilem na samym sprzęgle i ani razu nie zgasł ani zadławił się.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hada dnia Pon 22:20, 30 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin