Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jedo
A1



Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Czw 22:42, 03 Lip 2014    Temat postu:

ANDRZEJ napisał:
Ad2. Szyba air flow jest dostepna już na stronach Givi IT . Mozna zamawiać ,jest też inna szyba wysoka po całości . Zamawiałem płyte i kufer trakkera przez Motobagaz i szyba jest do kupienia , czas max 10dni .


No właśnie szyba... Przy moim 181 cm wzrostu seryjna nie daje rady nawet z prostym deflektorem. Prawdopodobnie będę musiał nabyć turystyczną (ale nie oryginalną) np. PowerBronze i do tego przełożyć deflektor.
Osłona nóg w moim przypadku również niewystarczająca. Opływ powietrza daje się we znaki. Wężykowanie już od 150 - 160 i to bez kufrów, ale przy mojej "emeryckiej" jeździe to nie problem. Poza tymi detalami sprzęt godny polecenia.
Powtórzę, że jazda z plecaczkiem to czysta przyjemność stabilność rewelacja i to na fabrycznych nastawach zawieszenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 23:14, 03 Lip 2014    Temat postu:

Z moich dzisiejszych obserwacji wynika, że hamulce nowego V-Stroma są faktycznie rewelacyjne, osiągi silnika również (ale tu wielkim minusem jest zbyt mały zbiornik paliwa). Bardzo kiepska jest jednak ochrona przed wiatrem (oryginalna szyba jest za wąska), a fabryczne kufry to nieporozumienie... Kanapa jest dla mnie wygodniejsza w moim DL-u AK7...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2468
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Pią 7:57, 04 Lip 2014    Temat postu:

Dlatego kupiłem swojego bez kufrów ( orginały nadaja sie tyko do karty kredytowej i też będą miały zwolenników ) szybe wymieniłem na turystyczną . Co do ochrony przed witrem to mysle jak dokupie szybe givi air flow to bedzie okey .

Nie mogłem kupic moto bez zbiornika ( 20 litrów w standarcie )więc pozostałem przy takim jaki został zamontowany .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 8:16, 04 Lip 2014    Temat postu:

ANDRZEJ napisał:

(...)
Nie mogłem kupic moto bez zbiornika ( 20 litrów w standarcie )więc pozostałem przy takim jaki został zamontowany .


Jasne Smile

Napisałem o tym dlatego, że przy tego typu motocyklu, bak który pozwala na 200 km jazdy, a potem trzeba szybko szukać stacji benzynowej jest nieporozumieniem... Mam małego DL-a, który mniej pali, a zbiornik paliwa ma porównywalny do tego w nowym tysiączku i mimo większego zasięgu zdarzyło mi się, że jechałem z gęsią skórką na plecach szukając stacji paliw - i nie były to stepy Kazachstanu, lecz europejska część Rosji, Polska i ... Norwegia Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 8:18, 04 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 8:37, 04 Lip 2014    Temat postu:

Kwestia jazdy. Można spokojnie osiagnąć przebieg ponad 300km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2468
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Pią 8:56, 04 Lip 2014    Temat postu:

Spokojne 300 km , moje spalanie 5,2 do 6,3 /100 /

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 9:36, 04 Lip 2014    Temat postu:

Czyli zachowując rezerwę na znalezienie stacji paliw "spokojnie" można jechać 200 kilometrów - i to jest moim zdaniem za mało...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 19:56, 04 Lip 2014    Temat postu:

No tak, tu wchodzimy na indywidualne kwestie. 100km rezerwy na niektóre kraje to na pewno za mało, ale na kraje zachodu to nawet 30km rezerwy to za dużo.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hada dnia Pią 19:56, 04 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2468
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Pią 20:31, 04 Lip 2014    Temat postu:

Hada - moja koszulka , prosze wyslij bo na kazdym poscie bede pisał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:55, 04 Lip 2014    Temat postu:

Miała być XXL? NIe mam jej na stanie! Zostawiłem info dla Patryka,czy aby przypadkiem nie podebrał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 18:55, 09 Lip 2014    Temat postu:

Wniosek z kolejnej obserwcji.
Gdy pada bardzo duży deszcz przednie amortyzatory skrzypią!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 23:44, 09 Lip 2014    Temat postu:

Hada napisał:
Kwestia jazdy. Można spokojnie osiagnąć przebieg ponad 300km.

cieniutko, jak na turystyka 300km zasięgu to lipa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 6:34, 10 Lip 2014    Temat postu:

Hada napisał:
No tak, tu wchodzimy na indywidualne kwestie. 100km rezerwy na niektóre kraje to na pewno za mało, ale na kraje zachodu to nawet 30km rezerwy to za dużo.


To nie jest kwestia "indywidualna", lecz fakt - mały zbiornik paliwa, czyli jednocześnie mały zasięg nowego DL-a jest jego dużym minusem... A pisanie o 30-kilometrowej rezerwie w krajach "zachodu" pozostawię bez komentarza

Każde tankowanie motocykla podczas długiej wyprawy jest stratą czasu, a w trudnych warunkach (deszcz, zimno lub upał) jest poza tym kłopotliwe, bo trzeba się chociaż częściowo rozbierać. Tak więc czym rzadziej można tankować, tym lepiej.

Byłem kiedyś na wyprawie w 10 motocykli, z których część miała większe zbiorniki (np. BMW, Yamaha) i zasięg w granicach 450-600 km, a HD miały zasięg zbliżony do nowego DL-a, przez co musiały się tankować prawie dwa razy częściej. Dla całej reszty było to uciążliwe i traciliśmy kupę czasu na stacjach benzynowych, bo każdy taki przystanek, to oprócz samego tankowania, powodował "rozprężenie" grupy - jeden sobie poszedł na lody, inny zamówił hot-doga, ktoś się gdzieś zawieruszył, itd.

Tak to wygląda w praktyce.

P.S. Przerwy to sobie warto robić ze względu na ciekawe miejsca, chwilę odpoczynku na leśnym parkingu, itd., a nie dlatego że motocykl z założenia turystyczny ma zasięg jak elektryczny samochód Smile Rolling Eyes Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 7:38, 10 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 8:18, 10 Lip 2014    Temat postu:

Argumenty logiczne. Ale gdzieś musieli tą wagę uciąć.

Wierz mi, wiele osób narzeka jak widzi, że rezerwa miga przy 80km zasięgu. Według takich osób, powinna właśnie przy 50 może 40. Tak wiec co kto woli.

Pozostaje ciągle kwestia jedna: V-Strom nie jest z założenia globtroterem, przynajmniej z założenia SMC.

Co do amorów, jechałem w deszczu i nic się nie działo. Może jeszcze się nie dotarły Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 10:15, 10 Lip 2014    Temat postu:

biblo napisał:
P.S. Przerwy to sobie warto robić ze względu na ciekawe miejsca, chwilę odpoczynku na leśnym parkingu, itd., a nie dlatego że motocykl z założenia turystyczny ma zasięg jak elektryczny samochód Smile Rolling Eyes Rolling Eyes

święte słowa, w podróżach zasięg jest ważny.

Hada napisał:
V-Strom nie jest z założenia globtroterem, przynajmniej z założenia SMC

duży DL może i nie jest, ale mały z zasięgiem 500+ powinien się nadać Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Czw 10:17, 10 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 14:53, 10 Lip 2014    Temat postu:

Zbiornik 20l przy całkiem niewielkim spalaniu zarówno DL650, jak i DL1000 jest rozsądnym kompromisem miedzy zasięgiem a masą.
300-400km nawet tak wygodnym motocyklem domaga się chwili przerwy.

W nowym BMW R1200GS też jest 20l i nie czytałem by ktoś narzekał.
A mniej nie pali.
Adventure waży już bliżej 300kg więc to inna klasa.
W F800GS jest bak 16 litrowy.

Pewno, że przydałaby się opcja większego zbiornika, ale założę się, że wtedy większość nie chciałaby dopłacić ani złotówki.
Zawsze można wozić kanisterek elegancko wkomponowany między stelaż kufrów a koło.

Lepiej niech rezerwa miga szybciej niż później, już jechałem na oparach, autostradą w tunelu aerodynamicznym za ciężarówką.
I myślę, że nawet 2x większy zbiornik u niektórych tego nie zmieni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Czw 21:11, 10 Lip 2014    Temat postu:

tdm napisał:
biblo napisał:
P.S. Przerwy to sobie warto robić ze względu na ciekawe miejsca, chwilę odpoczynku na leśnym parkingu, itd., a nie dlatego że motocykl z założenia turystyczny ma zasięg jak elektryczny samochód Smile Rolling Eyes Rolling Eyes

święte słowa, w podróżach zasięg jest ważny.

Hada napisał:
V-Strom nie jest z założenia globtroterem, przynajmniej z założenia SMC

duży DL może i nie jest, ale mały z zasięgiem 500+ powinien się nadać Cool


a jak sobie zrobisz rajd na kropelke to moze i 600 Smile

przesadzacie.
a ) nie jezdzi sie w 10 motocykli a jak tak to sami sobie winni

b) zjezdzilem nie malo Europy zach. i 30 km to faktycznie nie malo na znalezienie stacji,. ( no chyba ze szukacie ich przy autostradach )

c) jak rezerwa miga i masz ok 70 -80 km to tym bardziej to nie problem.

d) jak ktos do tankowania musi sie 5 min rozbierac albo ubierac to znaczy ze ma niedodpowiednie ciuchy. Mi starcza zdjecie rekawiczek i ewentualnie kasku ( jak akurat nie jade w szczekowym)

e) postoj na tankowanie to gora 5-10 min podczas ktorych tez mozna cos ciekawago zobaczyc, spotkac.pogadac...to co podroze robia ciekawymi.

f) jezdzac turystycznie po drogach lokalnych raczej dzienny przebieg rzadko przekracza 500 km wiec tankujemy 1 max 2 razy dziennie.

g) zatankujcie sobie 30 litrow do zbiornika, + tankbag + kufry i zycze przyjemnosci przy manewrowaniu albo bezdrozach

nie neguje ze wiekszy zasieg to wiekszy komfort albo moze dla niektorych mniej myslenia ale nie robcie z tego tragedii.
zawsze mozecie wozic 2 litry rezerwy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pią 10:12, 11 Lip 2014    Temat postu:

Nie wydaje mi się aby nowy V Strom 1000 odstawał pojemnością zbiornika od konkurencji:
- GS 1200 - 20l
- Tenere 1200 - 23l
- Crosstourer (1200)- 21
- Transalp - 17l
- V Strom 650 - 20l
- Tiger Exprorer EX (1200) - 20l
- Tiger Sport 1050 - 20l
- Tiger 800 XC - 19l

A ponieważ ostatnio wychodzi mi spalanie 4.7 nie uważam, że zbiornik jest za mały. Przy rozsądnej jeździe z bagażem wyjdzie 5.0 a to daje 400 km zasięgu. Na tle konkurencji jest więc ok.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Inspektor dnia Pią 10:14, 11 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3285
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 11:24, 11 Lip 2014    Temat postu:

Inspektor napisał:
Nie wydaje mi się aby nowy V Strom 1000 odstawał pojemnością zbiornika od konkurencji:
- GS 1200 - 20l
- Tenere 1200 - 23l
- Crosstourer (1200)- 21
- Transalp - 17l
- V Strom 650 - 20l
- Tiger Exprorer EX (1200) - 20l
- Tiger Sport 1050 - 20l
- Tiger 800 XC - 19l

A ponieważ ostatnio wychodzi mi spalanie 4.7 nie uważam, że zbiornik jest za mały. Przy rozsądnej jeździe z bagażem wyjdzie 5.0 a to daje 400 km zasięgu. Na tle konkurencji jest więc ok.


Zapomniałeś: MG Stelvio - 32l Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pią 12:05, 11 Lip 2014    Temat postu:

cynek napisał:
Inspektor napisał:
Nie wydaje mi się aby nowy V Strom 1000 odstawał pojemnością zbiornika od konkurencji:
- GS 1200 - 20l
- Tenere 1200 - 23l
- Crosstourer (1200)- 21
- Transalp - 17l
- V Strom 650 - 20l
- Tiger Exprorer EX (1200) - 20l
- Tiger Sport 1050 - 20l
- Tiger 800 XC - 19l

A ponieważ ostatnio wychodzi mi spalanie 4.7 nie uważam, że zbiornik jest za mały. Przy rozsądnej jeździe z bagażem wyjdzie 5.0 a to daje 400 km zasięgu. Na tle konkurencji jest więc ok.


Zapomniałeś: MG Stelvio - 32l Smile


Wyjątki się zdarzają aby reguła mogła zaistnieć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 11:38, 12 Lip 2014    Temat postu:

Wczoraj zauważyłem, że po ostatnim deszczu odpadła kontrolka alarmu. Alarm jest oryginalny kosztował 960zł a ta kontrolka jest naklejana na plastik pod siedzeniem za pomocą czegoś w rodzaju gąbki/taśmy dwustronnej z klejem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 13:39, 12 Lip 2014    Temat postu:

Alarm montowany był w fabryce, czy przez dilera?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 17:24, 12 Lip 2014    Temat postu:

Nie ma montowanych alarmów w fabryce w Suzuki. Tylko dealer montuje fabryczny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 18:48, 12 Lip 2014    Temat postu:

Inspektor napisał:
Nie wydaje mi się aby nowy V Strom 1000 odstawał pojemnością zbiornika od konkurencji:
Przy rozsądnej jeździe 400 km zasięgu. Na tle konkurencji jest więc ok.


nie wymieniłeś najlepszych: MG Stelvio i 1200gs adv bak 32L (640km), 800gs adv 24L (550km). W afrykach Touratech robi bak 43L na... 700km. W xtz1200 ponoć można dodać dodatkowy bak zamiast siedzenia pasażera.
Większość współczesnych motocykli to nie są maszyny wyprawowe, co najwyżej takowe udają.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Sob 19:12, 12 Lip 2014, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 19:58, 12 Lip 2014    Temat postu:

tdm napisał:
Inspektor napisał:
Nie wydaje mi się aby nowy V Strom 1000 odstawał pojemnością zbiornika od konkurencji:
Przy rozsądnej jeździe 400 km zasięgu. Na tle konkurencji jest więc ok.


nie wymieniłeś najlepszych: MG Stelvio i 1200gs adv bak 32L (640km), 800gs adv 24L (550km). W afrykach Touratech robi bak 43L na... 700km. W xtz1200 ponoć można dodać dodatkowy bak zamiast siedzenia pasażera.
Większość współczesnych motocykli to nie są maszyny wyprawowe, co najwyżej takowe udają.


Wszystkie te modele w wersjach standardowych mają podobne pojemności. Gdy pojawi się V Strom 1000 ADV na pewno będzie miła zwiększoną pojemność zbiornika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 20:23, 12 Lip 2014    Temat postu:

tdm napisał:
Inspektor napisał:
Nie wydaje mi się aby nowy V Strom 1000 odstawał pojemnością zbiornika od konkurencji:
Przy rozsądnej jeździe 400 km zasięgu. Na tle konkurencji jest więc ok.


nie wymieniłeś najlepszych: MG Stelvio i 1200gs adv bak 32L (640km), 800gs adv 24L (550km). W afrykach Touratech robi bak 43L na... 700km. W xtz1200 ponoć można dodać dodatkowy bak zamiast siedzenia pasażera.
Większość współczesnych motocykli to nie są maszyny wyprawowe, co najwyżej takowe udają.


A w GMC Yukon jest 148 litrowy bak...

Trzymajmy się klas. Ja w skokach nie porównuję się do Stocha...no chyba, że się schleję w trzy dupy, wtedy Stoch moze mi naskoczyć Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 20:24, 12 Lip 2014    Temat postu:

Inspektor napisał:
Gdy pojawi się V Strom 1000 ADV na pewno będzie miła zwiększoną pojemność zbiornika.


A są takie zapowiedzi??? Shocked Wiesz coś na ten temat...?
Powiększony bak, czyli zapewne szerszy, poprawiłby przy okazji ochronę przed wiatrem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Sob 21:13, 12 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 20:58, 12 Lip 2014    Temat postu:

Skoro Dober napisał:

http://www.vstromclub.fora.pl/wiadomosci,2/nowy-v-strom-1000-adventure,14140.html

..... to ja mu wierzę mimo, że napisał 1.kwietnia br.

Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Sob 21:13, 12 Lip 2014    Temat postu:

Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Sob 14:06, 23 Sie 2014    Temat postu:

Tym razem padło na mnie. Godzinę temu popełniłem jazdę testową nowym litrem.

Krótko podsumowując: fajne moto, ale szału nie ma

W kwestii wrażeń już chyba wszystko zostało powiedziane. Od siebie dodam tylko kilka kwestii, w których mam chyba nieco inne odczucia niż reszta testujących.

Pozycja za sterami wg. znacznie obiega od starego sztormiaka (przynajmniej od małego). Nie siedzi się w motocyklu, tylko na nim, wysoko. Bardziej mi to przypomina BMW F800GS niż V-Stroma. Nie mówię że to źle. Po prostu inaczej.

Słaba ochrona przed wiatrem? Przesadzacie. Przy 170-180km/h faktycznie jest gorzej, ale bez tragedii. Do 100-120km ochrona jest porównywalna. I co ważne, opływ powietrza jest "kulturalny", czyli nic nie telepie kaskiem (nawet przy tych 180km/h). Gdybym miał kupić nowego litra, większa szyba była by na ostatnim miejscu listy zakupów. Mam 172cm wzrostu, w moim sztormiaku jeżdżę na fabrycznej szybkie, w najwyższym położeniu, bez deflektora.

Co mi się najbardziej podobało? Hamulce. Już zacząłem za nimi tęsknić.
Poza tym podobało mi się jak silnik pracuje na niskich i bardzo niskich obrotach. Kulturalnie, elastycznie, bez szarpania, prychania i innych fochów.

Tak więc powtarzając początek, fajne moto, ale szału nie ma. Jechało się przyjemnie, nic mnie w tym motocyklu nie denerwowało, nic mnie nie irytowało. Mógłbym go mieć, ale po nocach raczej nie będzie mi się śnił.

PS. Jeszcze nadmienię, że w przeciwieństwie do większości osób, nowy litr na żywo zrobił na mniej gorsze wrażenie niż na zdjęciach. Z fotek, bardzo mi się podobał. A na żywo? Jakiś taki mały... filigranowy... taka popierdółka. Poczułem się trochę rozczarowany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SoH dnia Sob 14:12, 23 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2468
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Nie 18:18, 24 Sie 2014    Temat postu:

Godzinna jazda nic nie powie , weż go na 2, 3 dni w trase , do miasta , na szutry , w góry i wierz mi że cię zaskoczy - pozytywnie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Nie 20:12, 24 Sie 2014    Temat postu:

ANDRZEJ napisał:
Godzinna jazda nic nie powie , weż go na 2, 3 dni w trase , do miasta , na szutry , w góry i wierz mi że cię zaskoczy - pozytywnie .

Jakby dawali taką możliwość to bardzo chętnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2468
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Nie 20:17, 24 Sie 2014    Temat postu:

Negocjuj w salonie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Nie 20:22, 24 Sie 2014    Temat postu:

Pod koniec przyszłego sezonu bądź za dwa sezony będę się rozglądał za nowym sprzętem. Wtedy ponegocjuję. Na razie bym się jeszcze krótko przejechał dużym GS'em, Super Tenerką i Crosstourerem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 21:47, 24 Sie 2014    Temat postu:

SoH napisał:
ANDRZEJ napisał:
Godzinna jazda nic nie powie , weż go na 2, 3 dni w trase , do miasta , na szutry , w góry i wierz mi że cię zaskoczy - pozytywnie .

Jakby dawali taką możliwość to bardzo chętnie.


U mnie dostajesz na ok 2h na jazdę testową lub 500zł za cały weekend. Przy kupnie nowego, odejmuję te 500zł od ceny motocykla. Także zapraszam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Nie 19:29, 19 Paź 2014    Temat postu:

Moje zabawne spostrzeżenie/wrażenie z jazdy.
Kto jest z Południa Polski to zna miejscowość Rdzawka na trasie do Zakopanego. Raj dla motocyklistów na ścigaczach aby pojeździć na kolanie. I "składają" się jak mogą i przekładają te pośladki to na prawą to na lewą stronę i łapią poziom asfaltu. Hmm.... a ja bez żadnych sztuczek na swoim wyprzedziłem kiedyś takiego a dzisiaj równiutko z takimi dwoma pomykałem. No i po co oni to robią Smile Nie lepiej kupić V Stroma Smile
I jakoś mi się wydawało, że bezpieczniej jadę niż oni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2468
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Nie 19:55, 19 Paź 2014    Temat postu:

To się nie wydaje , nowy 1000 tak jezdzi po winklach - potwierdzam . Ja też objeżdzam ścigi na winklach .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pon 8:59, 20 Paź 2014    Temat postu:

he he..widzialem juz nowego tysiaca z przytartym tlumikiem Wink
Od poczatku twierdzilem ze ten tlumik za nisko jest Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2468
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Pon 9:12, 20 Paź 2014    Temat postu:

Nie chodzi o tłumik chodzi o własciwosci jezdne , sa zajefajne , a jeszcze kontrola trakcji pilnuje kierownika .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3285
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:05, 20 Paź 2014    Temat postu:

ANDRZEJ napisał:
To się nie wydaje , nowy 1000 tak jezdzi po winklach - potwierdzam . Ja też objeżdzam ścigi na winklach .


Tylko po co...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Pon 10:51, 20 Paź 2014    Temat postu:

cynek napisał:
ANDRZEJ napisał:
To się nie wydaje , nowy 1000 tak jezdzi po winklach - potwierdzam . Ja też objeżdzam ścigi na winklach .


Tylko po co...

Rozmowa dwóch motocyklistów w Bieszczadach.

Motocyklista_przerażony: - wolniej, dlaczego tak zap...dalamy? Po co? Nie zap...dajamy tak!
Motocyklista_zdziwiony: -... myślałem że o to chodzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SoH dnia Pon 11:29, 20 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2468
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Pon 11:07, 20 Paź 2014    Temat postu:

To nie znaczy że szybko tylko technicznie mistrzów długiej prostej się objeżdza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Despok
Motonita



Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 798
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 11:39, 20 Paź 2014    Temat postu:

ANDRZEJ napisał:
To nie znaczy że szybko tylko technicznie mistrzów długiej prostej się objeżdza.
Dobrze, że na winklach jest szybki bo na prostej to się ciągnie jak... galareta Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2468
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Pon 13:07, 20 Paź 2014    Temat postu:

To zalezy od kierownika .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 16:00, 20 Paź 2014    Temat postu:

cynek napisał:
ANDRZEJ napisał:
To się nie wydaje , nowy 1000 tak jezdzi po winklach - potwierdzam . Ja też objeżdzam ścigi na winklach .


Tylko po co...


A dlaczego nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2468
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Pon 19:37, 20 Paź 2014    Temat postu:

Cynek a po co na swojej czerwonej pomaranczy smigałeś po winklach na Trans Alpinie aż iskry szły i nikt nie mógł za toba nadążyć - no pytam sie po co , no po co ?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3285
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:40, 20 Paź 2014    Temat postu:

ANDRZEJ napisał:
Cynek a po co na swojej czerwonej pomaranczy smigałeś po winklach na Trans Alpinie aż iskry szły i nikt nie mógł za toba nadążyć - no pytam sie po co. , no po co ?

Pozdrawiam


To nie ja zapindalałem, tylko wy się wlekliście Smile A tak na serio, to ja już nikomu niczego w tym wieku nie muszę udawadniać, zatem gdy się ścigam, to tylko ze sobą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 22:49, 20 Paź 2014    Temat postu:

cynek napisał:
ANDRZEJ napisał:
To się nie wydaje , nowy 1000 tak jezdzi po winklach - potwierdzam . Ja też objeżdzam ścigi na winklach .


Tylko po co...



Dla FUN'u, dla banana na twarzy, dla pozamykanych opon i przytartych podnóżków, dla stopionej gumy na błotniku... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2468
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Wto 8:38, 21 Paź 2014    Temat postu:

No Piotrka podsumowanie trafia w 10 .
Co do udowadniania ja też już nic nie muszę ale, banan na twarzy jest gdy kolesie na ścigach nie wyrabiają .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Wto 11:32, 21 Paź 2014    Temat postu:

Despok napisał:
(...)Dobrze, że na winklach jest szybki bo na prostej to się ciągnie jak... galareta Smile

To chyba tylko takie wrażenie, wynikające ze specyfiki silnika i rozłożenia momentu obrotowego. Też wydawało mi się, że motocykl "nie jedzie", tylko potem niewiadomo skąd 160 na budziku w zabudowanym Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SoH dnia Wto 11:35, 21 Paź 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 4 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin