VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy. Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 12:53, 21 Paź 2014
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





SoH napisał:
Despok napisał:
(...)Dobrze, że na winklach jest szybki bo na prostej to się ciągnie jak... galareta Smile

To chyba tylko takie wrażenie, wynikające ze specyfiki silnika i rozłożenia momentu obrotowego. Też wydawało mi się, że motocykl "nie jedzie", tylko potem niewiadomo skąd 160 na budziku w zabudowanym Smile
Dokładnie takie odczucie, że nie jedzie ani na 2/4/6 tyś. ale patrząc na prędkościomierz 100km/h jest więc o co chodzi, brak wyraźnego odczucia, że przyspiesza.
Brak temu silnikowi pazura.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:00, 21 Paź 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Despok napisał:
SoH napisał:
Despok napisał:
(...)Dobrze, że na winklach jest szybki bo na prostej to się ciągnie jak... galareta Smile

To chyba tylko takie wrażenie, wynikające ze specyfiki silnika i rozłożenia momentu obrotowego. Też wydawało mi się, że motocykl "nie jedzie", tylko potem niewiadomo skąd 160 na budziku w zabudowanym Smile
Dokładnie takie odczucie, że nie jedzie ani na 2/4/6 tyś. ale patrząc na prędkościomierz 100km/h jest więc o co chodzi, brak wyraźnego odczucia, że przyspiesza.
Brak temu silnikowi pazura.


Juz dawno mówiłem, że jest za "grzeczny" Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:24, 21 Paź 2014
MarcinM
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Nie wiem o co wam chodzi? Ja tam 2 paki miałem w miarę szybko Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:25, 21 Paź 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





To chyba tylko takie wrażenie, wynikające ze specyfiki silnika i rozłożenia momentu obrotowego. Też wydawało mi się, że motocykl "nie jedzie", tylko potem niewiadomo skąd 160 na budziku w zabudowanym Smile
_________________

I ze specyfiki kierownika też .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:53, 21 Paź 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Z tym "nie jedzie" to jest tak jak z maluchem i ferrari. W maluchu jedziesz 80 i wydaje się 150. A na V Stromie jak w ferrari nie czujesz prędkości Smile
Tylko spróbuj szybko z tego "nie jedzie" wyhamować do zera. Na szczęście hamulce są żyleta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:32, 22 Paź 2014
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 508
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Podobne odczucie jest w aucie z dizlem, gdzie jest kop mocy i wydaje się, że auto niesamowicie przyspiesza. Tyle, że po 2krpm górka momentu się kończy. Tymczasem w turbobenzynie moment jest wysoki przez znacznie szerszy zakres obrotów, wrażeń nie ma a przyspiesza znacznie sprawniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:50, 22 Paź 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Mi też się wydawało, że moja Teresa już nie jedzie, aż do momentu kiedy siadłem na nowego DLa Wink (ale na winklach jest super Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:18, 22 Paź 2014
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Topinka napisał:
Mi też się wydawało, że moja Teresa już nie jedzie, aż do momentu kiedy siadłem na nowego DLa Wink (ale na winklach jest super Smile )
To są odczucia po rzędówce, ale lepiej nie wsiadaj na Versys'a 1000 bo będzie, że Teresa znowu nie jedzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:03, 22 Paź 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Despok napisał:
Topinka napisał:
Mi też się wydawało, że moja Teresa już nie jedzie, aż do momentu kiedy siadłem na nowego DLa Wink (ale na winklach jest super Smile )
To są odczucia po rzędówce, ale lepiej nie wsiadaj na Versys'a 1000 bo będzie, że Teresa znowu nie jedzie Smile


Jest tych sprzętów jeszcze znacznie więcej, ale w tym temacie mówimy o nowym literku, wiec się trzymam tematu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:17, 22 Paź 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Kiedyś (miałem wtedy Ducati monstera 1000) też wydawało mi się, że jeździ super, objeżdżałem w zakrętach szybsze motocykle itp. No i kolega Grzesiek (diler suzuki notabene) dał mi pojeździć jego ówczesnym GSXR1000. Precyzja prowadzenia - nie wspominając o osiągach - mnie powaliła. Dlatego zachowam sceptycyzm wobec możliwości lepszej jazdy w zakrętach turystycznych enduro nad "przecinakami". Kwestia umiejętności kierowców - tu pełna zgoda, ale jednak na sportowym/torowym motocyklu pokona się te zakręty szybciej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:22, 22 Paź 2014
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1817
Przeczytał: 162 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





jak to mowia, nie pomoze koni kupa jak z kierowcy....Smile
ale tez mozecie pisac o roznych zakretach Wink

Mialem okazje ostatnio towarzyszyc przez troche km Suzi Hayabusie.
Na ciasnych. zmiennych winklach jednak DL ma przewage, natomiast przy wiekszych predkosciach i plynniejszych zakretach stabilnosc takiego sportowego moto bierze gore.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:34, 22 Paź 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Despok jesli nowemu 1000 brakuje pazura to powiedz jak na twoim versysie nie mogłem dogonić swojego v stroma na którym ty jechałes . Myśle że nie jesteś obiektywny po 20 mninutach jazdy .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:43, 22 Paź 2014
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





ANDRZEJ napisał:
Despok jesli nowemu 1000 brakuje pazura to powiedz jak na twoim versysie nie mogłem dogonić swojego v stroma na którym ty jechałes . Myśle że nie jesteś obiektywny po 20 mninutach jazdy .
Andrzej każdy do swoich preferencji dobiera sobie sprzęt.
A opinia testerów, dziennikarzy i innych amatorów jest taka, że silnik w nowym DLu 1000 oddaje moc spokojnie bez szaleństw, taka jego charakterystyka i nie ma sensu wytaczać tu jakiś argumentów bo zrobi się z tego jakaś chora "zimowa" ideologia, a to już było...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:45, 22 Paź 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ANDRZEJ napisał:
Despok jesli nowemu 1000 brakuje pazura to powiedz jak na twoim versysie nie mogłem dogonić swojego v stroma na którym ty jechałes . Myśle że nie jesteś obiektywny po 20 mninutach jazdy .


Andrzej, po prostu musisz pogodzić się z tym, że Twój motocykl NIE JEDZIE i już! Ale za to dobrze wygląda. Lepiej niż Versys Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:05, 22 Paź 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Okey Cynek juz sie pogodziłem , płakał nie będę - Nowy 1000 NIE JEDZIE ,NIE MA MOCY I WYGLĄDU ,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:52, 23 Paź 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





A ja 100 razy wolę V Stroma 1000 od Versysa 1000 bo mam mocy od dołu i tak mi potrzeba. Bo po co mi kupa mocy tj. najwyższy moment przy 10500 obrotów jak wchodzę na nie w czasie jazdy 15%. A na niskich mam dużo mocy i dostępnej od razu od niskich obrotów i poruszam się w nich w 85% podróżowania. I to mnie zauroczyło w nowym V 1000 i nie ma znaczenia dla mnie, że ciągnie "krócej" niż rzędówka.
Nie podejmuje jeszcze kwestii zgrabności V Stroma w stosunku do Versysa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:24, 23 Paź 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Nie gadaj Inspektor , nie ma mocy, nie jeżdzi , jest brzydki , ale mam na to lekarstwo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:43, 23 Paź 2014
Filip
Motonita

 
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Ursynów





cynek napisał:
ANDRZEJ napisał:
Despok jesli nowemu 1000 brakuje pazura to powiedz jak na twoim versysie nie mogłem dogonić swojego v stroma na którym ty jechałes . Myśle że nie jesteś obiektywny po 20 mninutach jazdy .


Andrzej, po prostu musisz pogodzić się z tym, że Twój motocykl NIE JEDZIE i już! Ale za to dobrze wygląda. Lepiej niż Versys Smile


Cynek, ale z "jednym okiem" z przodu też da się jeździć Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:43, 23 Paź 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





ANDRZEJ napisał:
Nie gadaj Inspektor , nie ma mocy, nie jeżdzi , jest brzydki , ale mam na to lekarstwo.


???


Ps. Mnie nie potrzeba lekarstwa na takie wrażenia i obym nigdy z tego nie wyzdrowiał Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Inspektor dnia Czw 12:46, 23 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:08, 23 Paź 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Ludziska ja tylko żartuje i mam gdzieś jak i kto ocenie nowego 1000 , mnie sie podoba , dla mnie jest okey , takiego chciałem nabyć droga kupna i po 9000 km jestem mega zadowolony .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:39, 25 Paź 2014
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Najlepszym przykładem jest to, że Andrzej na swojej 650 2013 zrobił 4000km przez cały jej żywot u niego. Po zakupie 1000 nakręcił już 9000km! W tym roku! Tak więc widać, że moto mu 'siadło' i poczuł znów ten dreszczyk emocji podróżnika i młodzieńczą chęć jazdy (mimo wieku Razz )

To jest to co zawsze powtarzam: wybór moto to 70% serce, 20% preferencje, 10% logika. Jak w przypadku kłótni z żoną i jej argumentów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hada dnia Sob 20:44, 25 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:12, 25 Paź 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Dziadkiem nie jestem a 40 lat plus to nie wiek , co do moto to tak przypasowało .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:35, 27 Paź 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Hada napisał:
Najlepszym przykładem jest to, że Andrzej na swojej 650 2013 zrobił 4000km przez cały jej żywot u niego. Po zakupie 1000 nakręcił już 9000km! W tym roku! Tak więc widać, że moto mu 'siadło' i poczuł znów ten dreszczyk emocji podróżnika i młodzieńczą chęć jazdy (mimo wieku Razz )

To jest to co zawsze powtarzam: wybór moto to 70% serce, 20% preferencje, 10% logika. Jak w przypadku kłótni z żoną i jej argumentów Very Happy


No tak. Tyle, że Andrzej kupił nowego 650 po powrocie z Rumunii, czy właściwie po sezonie, a 1000 kupił przed kolejnym. Czyli właściwie najeździł 4000 w zimie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:31, 27 Paź 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Tak na łyżwach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:11, 28 Paź 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Do tematu "jedzie czy nie jedzie" proponuję podejść jeszcze z innej strony. Wielu z nas, użytkowników Dl 650, odczuwa brak mocy w małym Dl'u. Suzuki postanowiło zrobić motocykl równie lekki jak mały Dl z większą ilością mocy, aby jej podczas normalnego, powtarzam normalnego użytkowania nie brakło (m. in. we dwoje i w załadowaniu). Suzuki nie chciało (moim zdaniem) gonić takie przeboje jak KTM 1190 czy 1200 GS ani ceną ani pojemnością, ani burzyć filary motocyklizmu Smile Ale miał być to motocykl dla każdego (nie za wysoki i nie za ciężki), miał wymiatać zakręty i mało palić. Silnik miał pracować na niskich obrotach i z niskich obrotów powinien dobrze jechać (bo to są obroty najbardziej użytkowe). I to się udało. A co najlepsze - poczekajmy, aż cena spadnie, a spadnie pewnie do około 45 000 w salonach. Wówczas różnicy między małym a dużym Dlem będzie około 10 tyś. I to się okazuje, że jest to właśnie alternatywa dla małego Dl'a jako Dl z mocniejszym silnikiem i nie gorszymi właściwościami jezdnymi. Alternatywa dla tych co boją się, że Dl 650 jest za słaby. A przy okazji ma super hamulce, kontrolę trakcji, lepsze zawieszenie itp. Każdy może zdecydować czy warto dopłacić. Ja znalazłem jeszcze inne wartości i dlatego go kupiłem. Jeżdżę nim i nigdy nie będę uważał, że może konkurować z motocyklami premium. Jest to po prostu silniejszy Dl od małego Dl'a z pewnymi udoskonaleniami/dodatkami (za dodatkową dopłatą) Very Happy

Reasumując: cała koncepcja pomysłu Dl'a 650 (zresztą udana) została zastosowana w Dl'u 1000


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Inspektor dnia Wto 19:15, 28 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:02, 28 Paź 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Inspektorku ładnie napisałeś wszystko to prawda, miód dla mojego serca i mojego nowego 1000 .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:49, 29 Paź 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Andrzeju, miło mi, dziękuję i polecam się na przyszłość Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:12, 29 Paź 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Ja również .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:54, 30 Paź 2014
diablik13
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





No sobie słodzicie ... ale to co napisał Inspektorek Smile jak najbardziej się zgadza Smile podpisuję się pod tym wszystkimi kopytkami Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:31, 30 Paź 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Tysiące i tak nie jeżdżą .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:39, 30 Paź 2014
diablik13
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





No narazie stoja w garażu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:28, 30 Paź 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ANDRZEJ napisał:
Tysiące i tak nie jeżdżą .


Za to tysiące dwieście śmigają Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:22, 30 Paź 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Tylko dwieście...?Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:53, 30 Paź 2014
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 594
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





1. tysiące jeżdżą.... jakoś wczoraj minął mnie jeden na Puławskiej.. ładnie warczał nawet
2. tysiące-dwieście... jeżdżą też, tyle że od stycznia do grudnia, czyli dłużej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:27, 30 Paź 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





MaG napisał:
Tylko dwieście...?Smile


Mało?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:16, 02 Lis 2014
Jedo
A1

 
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





MaciejW napisał:
1. tysiące jeżdżą.... jakoś wczoraj minął mnie jeden na Puławskiej.. ładnie warczał nawet


Bo pewnie wydech zmieniony Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:06, 03 Lis 2014
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 102 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





A niekoniecznie. Kiedy latem przez chwilę miałem testówkę, miałem zabrać żonę z rynku naszego miasteczka. Jak podjechałem, żona stwierdziła, że wiedziała, że to ja nadjeżdżam. Tak ładnie duży 1000-czek niósł się między kamieniczkami. Podoba mi się jego odgłos. Zwłaszcza na międzygazie przy redukcji i hamowaniu silnikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:30, 03 Lis 2014
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 508
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





w nowym numerze niemieckiego "motocykla" jest artykuł krótko porównujący dużego i małego vstroma.
Konkluzja jest taka, że nie warto dopłacić do 1000.
Większy DL jest chwalony za moc, wygodne siedzenie i przydatność do podróży z pasażerem.

Dla mnie interesujący jest wykres momentu obrotowego, gdzie dla 650 przebiega płasko i w znacznie szerszym zakresie niż w 1000.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:38, 03 Lis 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Jak bym miał słuchać i czytać niemieckie pierdoły to nigdy bym nie kupił 1000 ani nowego ani starego . Czy warto dopłacać ? Tak więcej niż warto , ja dopłaciłem i zrobiłbym to raz jeszcze , po 9200 km przebiegu stwierdzam że dobrze zrobiłem .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:04, 03 Lis 2014
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 102 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Przychylam się do zdań Andrzeja i Inspektora. Zakres użytecznej mocy i momentu w dużym DL-u bardzo mi odpowiada przy moim stylu jazdy. Artykuł w Motocyklu czytałem. Pomimo wykresów, wyprzedzanie przy starcie z jakichś 70-80 km/h do 120-140 km/h, w moim odczuciu jest dużo sprawniejsze. Różnica między 60 a 100 Nm to bardzo dużo przy tej samej masie. Tam gdzie małego trzeba już katować, 1000 jest w swojej średniej formie. A cena? 1000 w tym roku jest nowością. Myślę, że różnica się zmniejszy i pojawią się wyprzedaże ze "starego" rocznika.
Bardzo mi przypadł do gustu. Jeszcze trochę pojeżdżę 650-ką, a potem, jak Bóg i zdrowie pozwoli, mój ci on będzie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Pon 15:10, 03 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:03, 03 Lis 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Chmarnik pisz do Hady zobaczysz co zaoferuje , wiem że kolega Diabełek kupował w tamtym tygodniu , pozostawiajac swój w rozliczeniu i jest zadowolony .
Masz firme to weż na firme .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:10, 03 Lis 2014
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 102 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Może to dobry pomysł?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:31, 03 Lis 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





prostyelektryk napisał:
w nowym numerze niemieckiego "motocykla" jest artykuł krótko porównujący dużego i małego vstroma.
Konkluzja jest taka, że nie warto dopłacić do 1000


Oczywiście, że nie warto.
Maluchem też jeżdżono do Bułgarii. I dało się. Więc po co kupować większy i przepłacać. Przepłacać za lepsze hamulce, większy komfort, bagażnik, prędkość, przyśpieszenie, zawieszenie, itd, itd. Smile
Sprawa ukształtowania "w sobie" odpowiedniego podejścia do tej sprawy zależy w dużej mierze od naszego podejścia. Jeżeli nie mamy zasobnego portfela zawsze nasze myśli podświadomie skłaniają się do wytłumaczenia sobie, że nie warto i szukania takich argumentów i rozwiązań. I oczywiści najlepszym rozwiązaniem jest wówczas mały Dl. Bardzo dobry motocykl. Ale przekreślanie 1000ca wówczas jest bardzo nie na miejscu. Bo będzie on prawdopodobnie kolejnym krokiem po małym Dl'u Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:20, 03 Lis 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





A cena dużego mocno spadła.Dziś w salonie widziałem promocje,chyba mają pełne magazyny?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:37, 03 Lis 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Nowy cennik

http://www.suzuki-moto.pl/wyprzedaz

Tak jak napisałem powyżej cena spada do około 45 000zł.
Zastanawiam się czy nie zabrać drugiego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:27, 03 Lis 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Im bliżej konca roku tym więcej promocji na wszelkie marki motorków będzie .
Co do nowego 1000 tak sobie mysle Inspektorku że nie ma co udawadniać , trza dać spokój co kto i za co , ty wiesz , ja wiem , Diablik wie że moto jest zaje**e i tyle .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:07, 03 Lis 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Myślę że kupując nowego deela 650ccm warto zastanowić się nad tą dopłatą. Problemem jest gdy ktoś użytkuje używaną 650-tkę. Jej wartość to - powiedzmy - 15 do 18 tys. zł (jak zadbana i w miarę młoda), jeździ podobnie do nowej 650-tki.
A nowych tysiąców używanych na razie brak. Więc nie jest już tak łatwo (jak to sugeruje kolega Inspektor) odpowiedzieć sobie, czy warto dopłacić równowartość dwóch posiadanych deeli za lepsze hamulce czy 30 Nm więcej.
Bo używany "mały" deel oferuje wiele za niewiele... Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Pon 23:08, 03 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:11, 04 Lis 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Staszku zmienisz zdanie jak kupisz czego życzę serdecznie .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:27, 04 Lis 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Ale ja nie mam zdania, rozważamy sobie tutaj tylko za-i przeciw.

Na razie tylko przysiadłem się do nowego 1000 i byłem pozytywnie zaskoczony jego lekkością, bo podświadomie oczekiwałem masy varadero. Więc u mnie ma dużego plusa już na starcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:54, 04 Lis 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Staszek napisał:
Myślę że kupując nowego deela 650ccm warto zastanowić się nad tą dopłatą. Problemem jest gdy ktoś użytkuje używaną 650-tkę. Jej wartość to - powiedzmy - 15 do 18 tys. zł (jak zadbana i w miarę młoda), jeździ podobnie do nowej 650-tki.
A nowych tysiąców używanych na razie brak. Więc nie jest już tak łatwo (jak to sugeruje kolega Inspektor) odpowiedzieć sobie, czy warto dopłacić równowartość dwóch posiadanych deeli za lepsze hamulce czy 30 Nm więcej.
Bo używany "mały" deel oferuje wiele za niewiele... Smile


Przypuszczam, że w przyszłym sezonie cena nowego (w salonie) Dl650 będzie na poziomie 34 000zł a dużego około 45 000zł. I o takiej różnicy napisałem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin