Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Woytec
Motocyklista



Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Śro 13:18, 14 Maj 2014    Temat postu:

OK, słusznie. Przepraszam że się wku... zdenerwowałem się Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Śro 14:40, 14 Maj 2014    Temat postu:

Czy sie komus podoba lub nie, to pojawil sie kolejny pochlebny opis/test nowego V-Stroma1000:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 14:41, 14 Maj 2014    Temat postu:

A mnie się dobrze czytało test j.a.r.s.o.n.a - ani on gorszy, ani lepszy od innych - ot, po prostu subiektywne wrażenia zebrane do kupy z kilkoma barwnymi i uszczypliwymi uwagami na temat pewnej marki i jej "wyznawców"... Z niektórymi poniekąd się nawet zgadzam Smile Chcąc wyrobić sobie jakiekolwiek zdanie trzeba przeczytać wiele różnych testów, aby wyłuskać obiektywne fakty, a potem skonfrontować je z własnymi doświadczeniami.

Niestety gdzieś w tle ostatnich wypowiedzi cały czas pobrzmiewa echo jakichś minionych "przepychanek" między kolegami i ono utrudnia obiektywne podejście do sprawy i trochę zaśmieca wątek...


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 18:12, 16 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Śro 14:49, 14 Maj 2014    Temat postu:

Dober napisał:
Czy sie komus podoba lub nie, to pojawil sie kolejny pochlebny opis/test nowego V-Stroma1000:
[link widoczny dla zalogowanych]



Test jak test.
Zdjęcia przynajmniej są wysokiej jakości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spokrob
Maniak motocyklowy



Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 1327
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Śro 15:58, 14 Maj 2014    Temat postu:

Przeczytałem test nowego 1000-ca. Fajnie napisany, przemycone co jakiś czas kąśliwe uwagi i porównania...mi bardzo się podoba:)
Całkowicie zgadzam się z tym co napisał biblo:)
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacaw
Motocyklista



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650

PostWysłany: Śro 21:29, 14 Maj 2014    Temat postu:

Również oceniam test pozytywnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Śro 21:41, 14 Maj 2014    Temat postu:

Mocny i elastyczny silnik, super heble, dobry ABS, bardzo dobra kontrola trakcji, wyśmienite prowadzenie... te recenzje nowego litra powoli robią się nudne Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Czw 17:11, 15 Maj 2014    Temat postu:

Dołączam się do Dobera. Jarsona bardzo sobie cenię. Jego stylistyka jest przede wszystkim jego własna. Uważam że ma talent do pisania. Podoba mi się jego artykuł i na pewno będę chciał przysiąść się do niego Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MotorKat dnia Czw 17:12, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Czw 19:04, 15 Maj 2014    Temat postu:

Jarson miał Bmw kiedyś wiec moze nie bez powodu jest tam tyle odniesień do bawarii. Poza tym to jego zdanie wiec moze pisac w tej kwestii co mu sie podoba - przeciez wyrocznią jakąś nie jest:-)

Zastanawiająca jest diametralna natomiast zmiana opinii nt nowego V stroma...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Czw 19:09, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 20:06, 15 Maj 2014    Temat postu:

Wróćmy do tematu - mieliśmy oceniać motocykl a nie test motocykla...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 20:22, 15 Maj 2014    Temat postu:

Matt napisał:
Zastanawiająca jest diametralna natomiast zmiana opinii nt nowego V stroma...

Co lub kogo dokladnie masz na mysli?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Czw 20:58, 15 Maj 2014    Temat postu:

Dober napisał:
Matt napisał:
Zastanawiająca jest diametralna natomiast zmiana opinii nt nowego V stroma...

Co lub kogo dokladnie masz na mysli?

Jarsona i cytaty, ktore przytoczył Topinka. Wcześniej wytykał a teraz chwali te same elementy... Chociazby pojemnowc silnika.

I tutaj sie zgadzam z jego poprzednią opinią, iż litrowy podróżnik powinien mieć w standardzie 30L bak...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 21:10, 15 Maj 2014    Temat postu:

Matt - zauwaz tylko, ze Topinkowe cytaty dotyczyly pierwszego wrazenia po publikacji ZDJEC, a nie motocykla na zywo.
Zreszta od paru miesiecy ocenialismy nowego V-Stroma 1000 tylko i wylacznie na podstawie zdjec, przeciekow i niepotwierdzonych informacji.

Natomiast Jego test/opis jest juz po 2-tygodniowej, codziennej jezdzie na tym motocyklu. Kilka osob (rowniez dzis) stwierdzily, ze na zywo VS1000 wyglada duzo lepiej niz na zdjeciach.

BTW - czemu nie piszecie J-A-R-S-O-N tylko jakies J**** ?

edit: qrwa! widze, ze Admini wprowadzili jakis auto-filtr, ktory to robi!!! Zreszta ostatnio zauwazylem zwiekszona krypto-aktywnosc Adminow!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Czw 21:15, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Czw 21:21, 15 Maj 2014    Temat postu:

Dajcież wreszcie spokój. Idźcie pojeździć.
To jest forum o motocyklach a nie o tym co jeden człowiek myśli o nich.
Tyle.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Czw 21:24, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 21:35, 15 Maj 2014    Temat postu:

Michal - jezdzilem caly dzien. Nowym Malym i Duzym. Jutro tez jezdze, wiec cisnienia nie mam.
Wqrwia mnie natomiast traktowanie tego FORUM jak prywatny folwark!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Pią 6:49, 16 Maj 2014    Temat postu:

Pełna zgoda Dober. Chcemy Jarsona! Smile Jarson, Jarson, Jarson, Jarson...
A tak na serio to może byśmy spróbowali razem zakopać ten topór? Lub tak jak Mojżesz kiedyś przez morze tak i my poszlibyśmy do ziemi obiecanej...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MotorKat dnia Pią 6:51, 16 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 18:21, 16 Maj 2014    Temat postu:

a nie macie wrażenia że ostatnimi czasy gazetowe "testy" motocykli coraz bardziej przypominają zwykłą reklamę i artykuły sponsorowane?
Ja chciałbym żeby wymogiem takiego testu było przejechanie min. 30-50 tys km w różnych warunkach i w dłuższym okresie czasu. Dopiero wtedy można naprawdę ocenić co i jak, również pod względem serwisowym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pią 19:40, 16 Maj 2014    Temat postu:

Takie pierwsze testy są z reguły na motocyklach wypożyczonych na czas testu od dealera i często na końcu artykułu napisane jest, że dziękują temu czy temu dealerowi. Stąd często bardzo miękka krytyka bo "nie gryzie się ręki która karmi" a potem nie wypożyczy kolejnego motocykla na próby gdy zbytnio się skrytykuje poprzednie moto w teście.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Sob 20:57, 17 Maj 2014    Temat postu:

Poczekamy dwa lata to będziemy mieli informację co do niezawodności tego modelu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Nie 19:52, 18 Maj 2014    Temat postu:

wiec wracam do tematu,po krótkiej jeżdzie próbnej na zlocie powiem ze nowy DL prowadzi sie naprawde dobrze ,poprawione hamulce sa naprawde dobre (przód ) silniczek ładnie wkreca sie na obroty i dobrze oddaje liniowo moc,wskażniki czytelne i wreszcie wyświetlacz zapiętego biegu Smile do wyglądu idzie sie przyzwyczaić a dzwięk tłumiczka tez nawet znośny .Pozycja kierowcy chyba nawet lepsza niz w małym DL-u .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 10:39, 19 Maj 2014    Temat postu:

Proszę trzymać się tematu - dla przypomnienia temat jest o wrażeniach z jazdy a nie o tym co ktoś napisał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo81
A1



Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:03, 20 Maj 2014    Temat postu:

Jak na enduro-tourer to głównym problemem wg mnie jest tutaj prześwit.
Zgodnie ze oficjalną stroną Suzuki to 165 mm. Po założeniu skidplate odejdzie jakieś 15 mm.
Yamaha R1 (dla odpowiedniego kontrastu) wg strony Yamahy ma prześwitu 135 mm. To tylko 1,5 cm różnicy między motocyklem czysto szosowym a czymś co (wyglądem) aspiruje do motocykla lekko terenowego (z naciskiem na lekko).
Mam nowego małego DLa i tutaj prześwit (o 1 cm większy niż w nowym v-stromie) jest głównym problemem.
Oczywiście to nie sa motocykle enduro ale przejechanie po koleinie lub zjechanie z krawężnika zaczyna być dla nich problemem (obie przeszkody zaliczyłem, malutka koleina i niewysoki krawężnik zostawiły piętno na osłonie).
Czy tylko ja zauważam ten problem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totencham
Motonita



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 14:30, 20 Maj 2014    Temat postu:

Ech Wink Rozwiązaniem Waszych wszystkich problemów dot. za małego prześwitu, czy też Jarsonowych testów będzie pomarańczowa rewolucja. Polecam! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo81
A1



Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:40, 20 Maj 2014    Temat postu:

Jeździłem wersją standard. R-ki nie maja niestety do testów w Warszawie.
Zgadzam się - KMT urywał łeb i napełnia majty. Niemniej jednak kosztuje w tym roku 65 kPLN i w ciepłe dni smaży tyłek (mieli to poprawić; co ciekawe w oficjalnych testach nikt tego nie pisze a każdy na jeździe próbnej od razu wie o co chodzi - tyle warte "oficjalne" testy). Do tego pewnie wymiana opony co parę tysięcy km.
No i żeby zrobić powerslida lub wjechać w teren należy się zatrzymać i pogrzebać cierpliwie w komputerze.
Ale poza tym - wymiata (GS daleko w tyle wg mnie).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Breit
A2



Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 17:59, 20 Maj 2014    Temat postu:

Dzisiaj miałem przyjemność pojeździć ponad godzinę nowym DL 1000. Poniżej moje bardzo subiektywne odczucia w chaotycznym porządku. Na co dzień jeżdżę DL 650 - nowy model, przejechałem nim ponad 20 000 km. Zastanawiałem się nad podmianką na 1000, dlatego dużo odniesień.

Prowadzenie:
W zasadzie tak samo poręczny jak mały DL. Bardzo fajnie trzyma się drogi w zakrętach, człowiek się czuje pewniej, jedzie się stabilniej niż na 650. Jednak nie jest to bardzo duża różnica. Jeśli chodzi o nierówności to też jest trochę lepiej niż w 650.

Silnik/osiągi
Od 4000 idzie, ale później jest równo. Liczyłem na coś więcej, szczególnie jeśli chodzi o odejście przy prędkościach np. 150 . Nawet na 5 przy 150 odkręcając gaz na maksa żadnych rewelacji nie ma. Jest wyczuwalnie lepiej niż na małym, ale bez wow.
Na małym żeby podobnie dynamicznie wyprzedzać trzeba zaczynać od ok. 6 tys obrotów i często wrzucić wyższy bieg w trakcie manewru. Na dużym ciągnie od samego dołu (tak samo aż do końca) i wystarcza "obrotów" do końca wyprzedzania.
Silnik generuje w porównaniu do małego bardzo duże wibracje (może to wina zamontowanych gmoli). Jak dla mnie nieakceptowalne w dłuższych trasach. Mały przy tym to silnik elektryczny.
Jak na 1000 zaskoczyła mnie jego płynność od najniższych obrotów, nic nie szarpie można spokojnie się toczyć i od 2 tys odwijać
Dźwięk - nie podoba mi się kompletnie, szczerze nawet zaczął mnie przy końcu drażnić, taki metaliczny czy coś, sam nie wiem. Może kwestia przyzwyczajenia.

Hamulce - bajka, koniec kropka.

Ergonomia
Nie wiem czy to podnóżki czy wąskie siedzisko - powodują, że opierając nogi na podłożu, podnóżki wbijają mi się w piszczele. Nie mogłem znaleźć komfortowej pozycji (właściwie to i tak powinno się podpierać jedną nogą). Na małym nie mam wogle tego problemu.

Kanapa - zdecydowanie najsłabszy element motocykla. Jest tak źle wyprofilowana pod moje szanowne 4 litery, że już mnie po 40 minutach jazdy zaczęła wkurzać i to mocno. Zsuwałem się na bak non stop, dodatkowo mam wrażenie, jazdy na poręczy zamiast na kanapie (ciężar nie opiera się na pośladkach tylko sami wiecie gdzie). Zdecydowanie do wymiany. Wiem, że są 3 rodzaje kanap może tu coś można pomóc. Na małym kanapa jest świetna.
Pozycja do jazdy - podobna jak w małym Dlu - czyli bardzo OK.
Ochrona przed wiatrem - testowy miał zamontowaną akcesoryjną szybę turystyczną (nie Suzuki). Do 130 jak u mnie w małym, czyli narastający szum i trzepotanie powietrza (mam turystyczną - Suzuki z deflektorem). Powyżej robi się coraz gorzej powyżej 130 zaczyna telepać kaskiem, przy 160 głowę urywa. Nie ma porównania do małego, tu nie ma żadnego telepania kaskiem. Próbowałem wszystkich ustawień szyby, opisałem najlepsze.

Sprzęgło - było ustawione tak, że łapało na samiutkim końcu - mi się to nie podoba ale to kwestia ustawienia.

Tablica, przełączniki - wszystko w dobrym miejscu, bardzo widoczne, fajnie działa - podoba się. Nawet samo włączanie kierunkowskazów dawało mi frajdę.
Kontrola trakcji - sucho było, jeździłem po asfalcie - nie mam zdania.
Spalanie - pozytywne zaskoczenie - komputer pokazał 6,3 l/100.

Podsumowując, wyleczyłem się z myśli zamiany, liczyłem na efekt wow, którego nie było. Dołożenie 25-30 tysięcy do mojego, żeby kupić nowy 1000 mija się z celem. Chyba, że jeździłbym bardzo dużo we dwoje i większość po autostradach. No ale z kolei wtedy chyba kupiłbym w pełni szosowy motocykl.

Okazuje się, że 650 to bardzo dobry produkt Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 15:51, 21 Maj 2014    Temat postu:

Dziś polatałem nowym 1000.
Nie było tego wiele bo jakieś 100km i 2 godzinki.

Na plus:
- genialne hamulce
- bardzo dobre zawieszenie
- duuuuużo mocy
- genialna elastyka
- dobry abs
- bardo fajna poręczność
- fajnie się prowadzi na stojaka - daje radę na szutrach/bezdrożach

Na minus:
- beznadziejna ochrona przed wiatrem, 160 się nie da jechać
- kontrola trakcji - całkowita beznadzieja, zbyt drastycznie "odcina" gaz, wg mnie dodano to coś na siłę. Przy ostrym odwijaniu potrafi "zadziałać" na 3 biegu. Zadziałanie polega na mocnym odcięciu gazu , nie fajne uczucie gdy mocno pochylasz się do przodu, przy wyprzedzaniu czy ostrym ruszaniu. To musi działać delikatniej!
- coś dziwnego jest z podnóżkami, przeszkadzają nogom w staniu na ziemi, najbardziej to przeszkadzało gdy na szutrowej drodze musiałem zawrócić, no nie idzie się odpychać nogami do tyłu Sad

Podsumowując.
Żeby nie beznadziejna ochrona przed wiatrem i jeszcze gorsza "kontrola trakcji" może bym się nad nim pochylił, całkiem przyjemnie się prowadzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sladek dnia Śro 15:53, 21 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Śro 17:51, 21 Maj 2014    Temat postu:

sladek napisał:


Podsumowując.
Żeby nie beznadziejna ochrona przed wiatrem i jeszcze gorsza "kontrola trakcji" może bym się nad nim pochylił, całkiem przyjemnie się prowadzi.


1. TC przecież można wyłączyć. Smile
2. W którym trybie tak się zachowuje? 1 czy 2?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Śro 17:51, 21 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 18:38, 21 Maj 2014    Temat postu:

Jasne że można wyłączyć kontrolę trakcji. Szkoda że ABSu już nie można Razz
Tak beznadziejnie jest już na TC1 czyli ustawieniu na suchym.
Jak dla mnie nadpobudliwy jest ten system bardzo.
Mając "raptem" 100 koni tak duży motocykl nie latał by bokiem.
Z tego filmiku widać jak często się odzywa.

https://www.youtube.com/watch?v=7fZ1r5kliJ0

3 bieg, 100 na godzine i co robi kontrola trakcji ?
Nie wierzę że musiała się odzywać.
To moje zdanie oczywiście, może komuś będzie to pasować....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 7:55, 22 Maj 2014    Temat postu:

Breit napisał:
Dzisiaj miałem przyjemność pojeździć ponad godzinę nowym DL 1000. P... Na co dzień jeżdżę DL 650 - nowy model, przejechałem nim ponad 20 000 km. Zastanawiałem się nad podmianką na 1000, dlatego dużo odniesień.

Prowadzenie:
W zasadzie tak samo poręczny jak mały DL. ...

Silnik/osiągi
.... Liczyłem na coś więcej, szczególnie jeśli chodzi o odejście przy prędkościach np. 150 . Nawet na 5 przy 150 odkręcając gaz na maksa żadnych rewelacji nie ma. Jest wyczuwalnie lepiej niż na małym, ale bez wow.
...
Silnik generuje w porównaniu do małego bardzo duże wibracje (może to wina zamontowanych gmoli). Jak dla mnie nieakceptowalne w dłuższych trasach. Mały przy tym to silnik elektryczny.
...
Dźwięk - nie podoba mi się kompletnie, szczerze nawet zaczął mnie przy końcu drażnić, taki metaliczny czy coś, sam nie wiem. ...


Ergonomia
Nie wiem czy to podnóżki czy wąskie siedzisko - powodują, że opierając nogi na podłożu, podnóżki wbijają mi się w piszczele. Nie mogłem znaleźć komfortowej pozycji (właściwie to i tak powinno się podpierać jedną nogą). Na małym nie mam wogle tego problemu.

Kanapa - zdecydowanie najsłabszy element motocykla. Jest tak źle wyprofilowana pod moje szanowne 4 litery, że już mnie po 40 minutach jazdy zaczęła wkurzać i to mocno. Zsuwałem się na bak non stop, dodatkowo mam wrażenie, jazdy na poręczy zamiast na kanapie (ciężar nie opiera się na pośladkach tylko sami wiecie gdzie). Zdecydowanie do wymiany. Wiem, że są 3 rodzaje kanap może tu coś można pomóc. Na małym kanapa jest świetna.
Pozycja do jazdy - podobna jak w małym Dlu - czyli bardzo OK.
Ochrona przed wiatrem - testowy miał zamontowaną akcesoryjną szybę turystyczną (nie Suzuki). Do 130 jak u mnie w małym, czyli narastający szum i trzepotanie powietrza (mam turystyczną - Suzuki z deflektorem). Powyżej robi się coraz gorzej powyżej 130 zaczyna telepać kaskiem, przy 160 głowę urywa. Nie ma porównania do małego, tu nie ma żadnego telepania kaskiem. Próbowałem wszystkich ustawień szyby, opisałem najlepsze.

Sprzęgło - było ustawione tak, że łapało na samiutkim końcu - mi się to nie podoba ale to kwestia ustawienia.
...

Podsumowując, wyleczyłem się z myśli zamiany, liczyłem na efekt wow, którego nie było. Dołożenie 25-30 tysięcy do mojego, żeby kupić nowy 1000 mija się z celem. ...

Okazuje się, że 650 to bardzo dobry produkt Very Happy


Dzięki! Ile człowiek może zaoszczędzić pieniędzy czytając forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Czw 8:16, 22 Maj 2014    Temat postu:

prostyelektryk napisał:


Dzięki! Ile człowiek może zaoszczędzić pieniędzy czytając forum.


W tym temacie, to poczytać warto ale najlepiej siąść i spróbować samemu, bo każdy ma trochę inne oczekiwania i odczucia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Czw 13:17, 22 Maj 2014    Temat postu:

Topinka napisał:
bo każdy ma trochę inne oczekiwania i odczucia.

No właśnie. Np. co do kontroli trakcji, to już na forum mamy dwie skrajnie różne opinie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Pon 7:10, 26 Maj 2014    Temat postu:

SoH napisał:
Topinka napisał:
bo każdy ma trochę inne oczekiwania i odczucia.

No właśnie. Np. co do kontroli trakcji, to już na forum mamy dwie skrajnie różne opinie Very Happy


Bo z kontrolą trakcji często jest tak, że testujący nie mieli z nią wcześniej do czynienia, a to jak naprawdę działa najlepiej się przekonać dopiero w skrajnych przypadkach, do których celowo raczej nikt normalny nie doprowadza. A już nieporozumieniem jest mówienie o działaniu kontroli trakcji w terenie, bo ona powinna być wtedy wyłączona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 17:13, 26 Maj 2014    Temat postu:

Tomek, przejedź się z włączoną TC na ten pierwszy stopień po szutrach i pogadamy Smile, moim zdaniem ta w Vstromie1000 w takim "terenie" do którego ten motocykl jest przeznaczony robi dobrą robotę. Chyba, że mówisz o terenie typu piach do pół ośki, błoto itd to wiadomo, że kontrola trakcji przeszkadza a nie pomaga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3285
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:37, 26 Maj 2014    Temat postu:

Topinka napisał:
prostyelektryk napisał:


Dzięki! Ile człowiek może zaoszczędzić pieniędzy czytając forum.


W tym temacie, to poczytać warto ale najlepiej siąść i spróbować samemu, bo każdy ma trochę inne oczekiwania i odczucia.


Dokładnie. Są przecież tacy, co dostali na zlocie nagrody za najmłodszy motocykl, a już chcą zmieniać na dużego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Wto 8:17, 27 Maj 2014    Temat postu:

MaG napisał:
Tomek, przejedź się z włączoną TC na ten pierwszy stopień po szutrach i pogadamy Smile, moim zdaniem ta w Vstromie1000 w takim "terenie" do którego ten motocykl jest przeznaczony robi dobrą robotę. Chyba, że mówisz o terenie typu piach do pół ośki, błoto itd to wiadomo, że kontrola trakcji przeszkadza a nie pomaga.


Marcin, nawet po zwykłych szutrach wchodząc w zakręt i chcąc to zrobić sprawnie i uniknąć wyrzucenia z zakrętu dobrze jest w odpowiednim momencie dodać gazu, żeby nadrzucić tył. I jak się ma do tego jakakolwiek kontrola trakcji? A w tak ciężkim sprzęcie problem może również stanowić ruszanie na stromej drodze z luźną nawierzchnią. Dlatego właśnie wymyślono wyłącznik kontroli, żeby każdy, kto się chce sprawnie poruszać w takich warunkach mógł to robić. Ale już dajmy jej spokój, tym bardziej, że nie mówię o tym, że ona jest zła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 1:03, 28 Maj 2014    Temat postu:

Małe OT tytułem sprostowania, bo się wziąłem i wściekłem...
Dober napisał:
Tu byl test/opis...Wink

Jarson powiedzial:
"Z racji tej ze niewiadomo kto (bo nie wiadomo, a chetnie bym osobiscie poznal) i nie wiadomo za co (bo nikt nie raczyl mi powiedziec) wywalono mnie z forum, wycofuje zgode na wklejanie moich tekstow w tym miejscu.
...


Jeżeli Jarson nie wie kto i nie wie za co został usunięty z forum to zapraszam do mnie!
A to wiadomość wysłana do mnie przez Jarsona jakiś czas temu:
cyt.
"Koleś
nie obrażaj mnie.
Mam prosbę - weź Ty usuń moje konto jako admin z forum razem z postami.
Wypisuje się z tego bałaganu.
Jarek"


Przemek, od kiedy jesteś adwokatem Jarsona?...
Koniec OT


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 1:09, 28 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hmarek
Motonita



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 733
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów

PostWysłany: Śro 7:43, 28 Maj 2014    Temat postu:

roadrunner napisał:

Przemek, od kiedy jesteś adwokatem Jarsona?...
Koniec OT


no to koniec, czy nie koniec OT Question Very Happy Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 8:06, 28 Maj 2014    Temat postu:

Koniec!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Śro 20:06, 28 Maj 2014    Temat postu:

roadrunner napisał:
Przemek, od kiedy jesteś adwokatem Jarsona?...
Koniec OT


Poniewaz to podobno koniec OT, to udam, ze nie zauwazylem tego pytania...

BTW - jazda V-Stromem 1000 AL4 powoduje dlugoutrzymujacy sie na twarzy usmiech Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 20:20, 29 Maj 2014    Temat postu:

Mi opis Jarsona się bardzo podoba naprawdę dobry artykuł zresztą opinie z jazdy innych kolegów również.
A wypowiedzi nie na temat świadczą o tym że co niektórzy mają problemy emocjonalne, i potrzebują grupy wsparcia psychicznego czyli nas do przeprowadzenia sesji terapeutycznej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totencham
Motonita



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 11:09, 30 Maj 2014    Temat postu:

Ja yeti... wypowiedzi nie na temat świadczą, że nie wszyscy są ograniczeni... Serio baltex takie argumenty? Wink

Każdy kij ma co najmniej dwa końce i sposób pisania Jarsona może się podobać, a może też się wydawać zbyt hmm... prosty (żeby nie powiedzieć monotonny w swych analogiach) Wink Każdy ma swoje zdanie a forum jest od dyskusji (jak sama etymologia tego słowa zresztą powinna wskazywać).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 11:58, 30 Maj 2014    Temat postu:

Trzymać się tematu!
Dla przypomnienia: wrażenia z jazdy (a nie czytanych testów).

Uwagi dotyczące stanu psychicznego uczestników forum proszę zachować dla siebie.
Kolejne posty nie na temat polecą w kosz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Breit
A2



Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 21:36, 30 Maj 2014    Temat postu:

No ale opinie o wrażeniach z jazdy kolegów to chyba można ? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jedo
A1



Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pon 0:12, 02 Cze 2014    Temat postu:

sladek napisał:


Na minus:
- beznadziejna ochrona przed wiatrem, 160 się nie da jechać


A nie miałeś wrażenia, że przy tej prędkości trochę "pływa" pod tyłkiem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:17, 02 Cze 2014    Temat postu:

Nie i do 200 jechało sie bardzo stabilnie.
Tylko wiało strasznie. Nie szło się nijak za owiewki pochować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zrgregor
A1



Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 9:10, 05 Cze 2014    Temat postu:

Ja też dodam swoje 3 grosze w temacie nowego DLa 1000. w zeszłym miesiącu dostałem do testu na 45 min. DLa z przebiegiem 230 km a oddałem 270 km i jazda to była bajka. Poręczność prowadzenia i pokonywania zakrętów tak mi przypadła do gustu że w przededniu dnia dziecka sprawiłem sobie prezent w postaci nówki sztuki i na dzień dzisiejszy przebieg wskazuje 695 km i rośnie. Z denerwujących rzeczy jest umiejscowienie lewego podnóżka pasażera bezpośrednio nad dynksem stopki centralnej jak więc zarówno mi jak i mojemu koledze próba rozłożenia stopki centralnej skutkuje rozłożeniem podnóżka. 2 sprawa to skrzynia biegów, przy zmianie 1 -> 2 potrafi zostać na luzie a przy zatrzymaniu przeskakuje od razo 2 -> 1 pomimo delikatnego zbijania biegów. A poza tym jestem MEGA zadowolony z zakupu i nie zdziwię się jak DL1000 2014 zostanie nowym królem Alp w konkursie pisma MOTORRAD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2468
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 9:51, 05 Cze 2014    Temat postu:

Witaj Zgregor - to jest nas dwóch , może sie kiedys na trasie spotkamy.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 10:27, 05 Cze 2014    Temat postu:

Chyba juz przynajmniej 3 Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 12:21, 05 Cze 2014    Temat postu:

A będzie więcej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2468
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 12:25, 05 Cze 2014    Temat postu:

Dober bierz na firme - w/g nowej ustawy motocykl jest sklasyfikowany jako pojazd samochodowy .

Wiecej - zadzwon


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
Strona 2 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin