VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy. Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 14:18, 14 Maj 2014
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





OK, słusznie. Przepraszam że się wku... zdenerwowałem się Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:40, 14 Maj 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Czy sie komus podoba lub nie, to pojawil sie kolejny pochlebny opis/test nowego V-Stroma1000:
http://motovoyager.net/2014/05/suzuki-v-strom-1000-spozniony-wzorzec-podroznego-enduro-test/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:41, 14 Maj 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2917
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





A mnie się dobrze czytało test j.a.r.s.o.n.a - ani on gorszy, ani lepszy od innych - ot, po prostu subiektywne wrażenia zebrane do kupy z kilkoma barwnymi i uszczypliwymi uwagami na temat pewnej marki i jej "wyznawców"... Z niektórymi poniekąd się nawet zgadzam Smile Chcąc wyrobić sobie jakiekolwiek zdanie trzeba przeczytać wiele różnych testów, aby wyłuskać obiektywne fakty, a potem skonfrontować je z własnymi doświadczeniami.

Niestety gdzieś w tle ostatnich wypowiedzi cały czas pobrzmiewa echo jakichś minionych "przepychanek" między kolegami i ono utrudnia obiektywne podejście do sprawy i trochę zaśmieca wątek...


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 19:12, 16 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:49, 14 Maj 2014
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Dober napisał:
Czy sie komus podoba lub nie, to pojawil sie kolejny pochlebny opis/test nowego V-Stroma1000:
http://motovoyager.net/2014/05/suzuki-v-strom-1000-spozniony-wzorzec-podroznego-enduro-test/



Test jak test.
Zdjęcia przynajmniej są wysokiej jakości.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:58, 14 Maj 2014
Spokrob
Motonita

 
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 618
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin





Przeczytałem test nowego 1000-ca. Fajnie napisany, przemycone co jakiś czas kąśliwe uwagi i porównania...mi bardzo się podoba:)
Całkowicie zgadzam się z tym co napisał biblo:)
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:29, 14 Maj 2014
jacaw
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650





Również oceniam test pozytywnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:41, 14 Maj 2014
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Mocny i elastyczny silnik, super heble, dobry ABS, bardzo dobra kontrola trakcji, wyśmienite prowadzenie... te recenzje nowego litra powoli robią się nudne Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:11, 15 Maj 2014
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





Dołączam się do Dobera. Jarsona bardzo sobie cenię. Jego stylistyka jest przede wszystkim jego własna. Uważam że ma talent do pisania. Podoba mi się jego artykuł i na pewno będę chciał przysiąść się do niego Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MotorKat dnia Czw 18:12, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:04, 15 Maj 2014
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Jarson miał Bmw kiedyś wiec moze nie bez powodu jest tam tyle odniesień do bawarii. Poza tym to jego zdanie wiec moze pisac w tej kwestii co mu sie podoba - przeciez wyrocznią jakąś nie jest:-)

Zastanawiająca jest diametralna natomiast zmiana opinii nt nowego V stroma...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Czw 20:09, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:06, 15 Maj 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Wróćmy do tematu - mieliśmy oceniać motocykl a nie test motocykla...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:22, 15 Maj 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Matt napisał:
Zastanawiająca jest diametralna natomiast zmiana opinii nt nowego V stroma...

Co lub kogo dokladnie masz na mysli?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:58, 15 Maj 2014
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Dober napisał:
Matt napisał:
Zastanawiająca jest diametralna natomiast zmiana opinii nt nowego V stroma...

Co lub kogo dokladnie masz na mysli?

Jarsona i cytaty, ktore przytoczył Topinka. Wcześniej wytykał a teraz chwali te same elementy... Chociazby pojemnowc silnika.

I tutaj sie zgadzam z jego poprzednią opinią, iż litrowy podróżnik powinien mieć w standardzie 30L bak...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:10, 15 Maj 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Matt - zauwaz tylko, ze Topinkowe cytaty dotyczyly pierwszego wrazenia po publikacji ZDJEC, a nie motocykla na zywo.
Zreszta od paru miesiecy ocenialismy nowego V-Stroma 1000 tylko i wylacznie na podstawie zdjec, przeciekow i niepotwierdzonych informacji.

Natomiast Jego test/opis jest juz po 2-tygodniowej, codziennej jezdzie na tym motocyklu. Kilka osob (rowniez dzis) stwierdzily, ze na zywo VS1000 wyglada duzo lepiej niz na zdjeciach.

BTW - czemu nie piszecie J-A-R-S-O-N tylko jakies J**** ?

edit: qrwa! widze, ze Admini wprowadzili jakis auto-filtr, ktory to robi!!! Zreszta ostatnio zauwazylem zwiekszona krypto-aktywnosc Adminow!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Czw 22:15, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:21, 15 Maj 2014
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Dajcież wreszcie spokój. Idźcie pojeździć.
To jest forum o motocyklach a nie o tym co jeden człowiek myśli o nich.
Tyle.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Czw 22:24, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:35, 15 Maj 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Michal - jezdzilem caly dzien. Nowym Malym i Duzym. Jutro tez jezdze, wiec cisnienia nie mam.
Wqrwia mnie natomiast traktowanie tego FORUM jak prywatny folwark!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:49, 16 Maj 2014
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





Pełna zgoda Dober. Chcemy Jarsona! Smile Jarson, Jarson, Jarson, Jarson...
A tak na serio to może byśmy spróbowali razem zakopać ten topór? Lub tak jak Mojżesz kiedyś przez morze tak i my poszlibyśmy do ziemi obiecanej...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MotorKat dnia Pią 7:51, 16 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:21, 16 Maj 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





a nie macie wrażenia że ostatnimi czasy gazetowe "testy" motocykli coraz bardziej przypominają zwykłą reklamę i artykuły sponsorowane?
Ja chciałbym żeby wymogiem takiego testu było przejechanie min. 30-50 tys km w różnych warunkach i w dłuższym okresie czasu. Dopiero wtedy można naprawdę ocenić co i jak, również pod względem serwisowym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:40, 16 Maj 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1265
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Takie pierwsze testy są z reguły na motocyklach wypożyczonych na czas testu od dealera i często na końcu artykułu napisane jest, że dziękują temu czy temu dealerowi. Stąd często bardzo miękka krytyka bo "nie gryzie się ręki która karmi" a potem nie wypożyczy kolejnego motocykla na próby gdy zbytnio się skrytykuje poprzednie moto w teście.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:57, 17 Maj 2014
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





Poczekamy dwa lata to będziemy mieli informację co do niezawodności tego modelu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:52, 18 Maj 2014
DARKOM
Motonita

 
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 565
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA





wiec wracam do tematu,po krótkiej jeżdzie próbnej na zlocie powiem ze nowy DL prowadzi sie naprawde dobrze ,poprawione hamulce sa naprawde dobre (przód ) silniczek ładnie wkreca sie na obroty i dobrze oddaje liniowo moc,wskażniki czytelne i wreszcie wyświetlacz zapiętego biegu Smile do wyglądu idzie sie przyzwyczaić a dzwięk tłumiczka tez nawet znośny .Pozycja kierowcy chyba nawet lepsza niz w małym DL-u .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:39, 19 Maj 2014
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Proszę trzymać się tematu - dla przypomnienia temat jest o wrażeniach z jazdy a nie o tym co ktoś napisał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:03, 20 Maj 2014
Przemo81
A1

 
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jak na enduro-tourer to głównym problemem wg mnie jest tutaj prześwit.
Zgodnie ze oficjalną stroną Suzuki to 165 mm. Po założeniu skidplate odejdzie jakieś 15 mm.
Yamaha R1 (dla odpowiedniego kontrastu) wg strony Yamahy ma prześwitu 135 mm. To tylko 1,5 cm różnicy między motocyklem czysto szosowym a czymś co (wyglądem) aspiruje do motocykla lekko terenowego (z naciskiem na lekko).
Mam nowego małego DLa i tutaj prześwit (o 1 cm większy niż w nowym v-stromie) jest głównym problemem.
Oczywiście to nie sa motocykle enduro ale przejechanie po koleinie lub zjechanie z krawężnika zaczyna być dla nich problemem (obie przeszkody zaliczyłem, malutka koleina i niewysoki krawężnik zostawiły piętno na osłonie).
Czy tylko ja zauważam ten problem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:30, 20 Maj 2014
totencham
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 481
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Ech Wink Rozwiązaniem Waszych wszystkich problemów dot. za małego prześwitu, czy też Jarsonowych testów będzie pomarańczowa rewolucja. Polecam! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:40, 20 Maj 2014
Przemo81
A1

 
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jeździłem wersją standard. R-ki nie maja niestety do testów w Warszawie.
Zgadzam się - KMT urywał łeb i napełnia majty. Niemniej jednak kosztuje w tym roku 65 kPLN i w ciepłe dni smaży tyłek (mieli to poprawić; co ciekawe w oficjalnych testach nikt tego nie pisze a każdy na jeździe próbnej od razu wie o co chodzi - tyle warte "oficjalne" testy). Do tego pewnie wymiana opony co parę tysięcy km.
No i żeby zrobić powerslida lub wjechać w teren należy się zatrzymać i pogrzebać cierpliwie w komputerze.
Ale poza tym - wymiata (GS daleko w tyle wg mnie).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:59, 20 Maj 2014
Breit
A2

 
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 87
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





Dzisiaj miałem przyjemność pojeździć ponad godzinę nowym DL 1000. Poniżej moje bardzo subiektywne odczucia w chaotycznym porządku. Na co dzień jeżdżę DL 650 - nowy model, przejechałem nim ponad 20 000 km. Zastanawiałem się nad podmianką na 1000, dlatego dużo odniesień.

Prowadzenie:
W zasadzie tak samo poręczny jak mały DL. Bardzo fajnie trzyma się drogi w zakrętach, człowiek się czuje pewniej, jedzie się stabilniej niż na 650. Jednak nie jest to bardzo duża różnica. Jeśli chodzi o nierówności to też jest trochę lepiej niż w 650.

Silnik/osiągi
Od 4000 idzie, ale później jest równo. Liczyłem na coś więcej, szczególnie jeśli chodzi o odejście przy prędkościach np. 150 . Nawet na 5 przy 150 odkręcając gaz na maksa żadnych rewelacji nie ma. Jest wyczuwalnie lepiej niż na małym, ale bez wow.
Na małym żeby podobnie dynamicznie wyprzedzać trzeba zaczynać od ok. 6 tys obrotów i często wrzucić wyższy bieg w trakcie manewru. Na dużym ciągnie od samego dołu (tak samo aż do końca) i wystarcza "obrotów" do końca wyprzedzania.
Silnik generuje w porównaniu do małego bardzo duże wibracje (może to wina zamontowanych gmoli). Jak dla mnie nieakceptowalne w dłuższych trasach. Mały przy tym to silnik elektryczny.
Jak na 1000 zaskoczyła mnie jego płynność od najniższych obrotów, nic nie szarpie można spokojnie się toczyć i od 2 tys odwijać
Dźwięk - nie podoba mi się kompletnie, szczerze nawet zaczął mnie przy końcu drażnić, taki metaliczny czy coś, sam nie wiem. Może kwestia przyzwyczajenia.

Hamulce - bajka, koniec kropka.

Ergonomia
Nie wiem czy to podnóżki czy wąskie siedzisko - powodują, że opierając nogi na podłożu, podnóżki wbijają mi się w piszczele. Nie mogłem znaleźć komfortowej pozycji (właściwie to i tak powinno się podpierać jedną nogą). Na małym nie mam wogle tego problemu.

Kanapa - zdecydowanie najsłabszy element motocykla. Jest tak źle wyprofilowana pod moje szanowne 4 litery, że już mnie po 40 minutach jazdy zaczęła wkurzać i to mocno. Zsuwałem się na bak non stop, dodatkowo mam wrażenie, jazdy na poręczy zamiast na kanapie (ciężar nie opiera się na pośladkach tylko sami wiecie gdzie). Zdecydowanie do wymiany. Wiem, że są 3 rodzaje kanap może tu coś można pomóc. Na małym kanapa jest świetna.
Pozycja do jazdy - podobna jak w małym Dlu - czyli bardzo OK.
Ochrona przed wiatrem - testowy miał zamontowaną akcesoryjną szybę turystyczną (nie Suzuki). Do 130 jak u mnie w małym, czyli narastający szum i trzepotanie powietrza (mam turystyczną - Suzuki z deflektorem). Powyżej robi się coraz gorzej powyżej 130 zaczyna telepać kaskiem, przy 160 głowę urywa. Nie ma porównania do małego, tu nie ma żadnego telepania kaskiem. Próbowałem wszystkich ustawień szyby, opisałem najlepsze.

Sprzęgło - było ustawione tak, że łapało na samiutkim końcu - mi się to nie podoba ale to kwestia ustawienia.

Tablica, przełączniki - wszystko w dobrym miejscu, bardzo widoczne, fajnie działa - podoba się. Nawet samo włączanie kierunkowskazów dawało mi frajdę.
Kontrola trakcji - sucho było, jeździłem po asfalcie - nie mam zdania.
Spalanie - pozytywne zaskoczenie - komputer pokazał 6,3 l/100.

Podsumowując, wyleczyłem się z myśli zamiany, liczyłem na efekt wow, którego nie było. Dołożenie 25-30 tysięcy do mojego, żeby kupić nowy 1000 mija się z celem. Chyba, że jeździłbym bardzo dużo we dwoje i większość po autostradach. No ale z kolei wtedy chyba kupiłbym w pełni szosowy motocykl.

Okazuje się, że 650 to bardzo dobry produkt Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:51, 21 Maj 2014
sladek
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dziś polatałem nowym 1000.
Nie było tego wiele bo jakieś 100km i 2 godzinki.

Na plus:
- genialne hamulce
- bardzo dobre zawieszenie
- duuuuużo mocy
- genialna elastyka
- dobry abs
- bardo fajna poręczność
- fajnie się prowadzi na stojaka - daje radę na szutrach/bezdrożach

Na minus:
- beznadziejna ochrona przed wiatrem, 160 się nie da jechać
- kontrola trakcji - całkowita beznadzieja, zbyt drastycznie "odcina" gaz, wg mnie dodano to coś na siłę. Przy ostrym odwijaniu potrafi "zadziałać" na 3 biegu. Zadziałanie polega na mocnym odcięciu gazu , nie fajne uczucie gdy mocno pochylasz się do przodu, przy wyprzedzaniu czy ostrym ruszaniu. To musi działać delikatniej!
- coś dziwnego jest z podnóżkami, przeszkadzają nogom w staniu na ziemi, najbardziej to przeszkadzało gdy na szutrowej drodze musiałem zawrócić, no nie idzie się odpychać nogami do tyłu Sad

Podsumowując.
Żeby nie beznadziejna ochrona przed wiatrem i jeszcze gorsza "kontrola trakcji" może bym się nad nim pochylił, całkiem przyjemnie się prowadzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sladek dnia Śro 16:53, 21 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:51, 21 Maj 2014
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





sladek napisał:


Podsumowując.
Żeby nie beznadziejna ochrona przed wiatrem i jeszcze gorsza "kontrola trakcji" może bym się nad nim pochylił, całkiem przyjemnie się prowadzi.


1. TC przecież można wyłączyć. Smile
2. W którym trybie tak się zachowuje? 1 czy 2?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Śro 18:51, 21 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:38, 21 Maj 2014
sladek
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jasne że można wyłączyć kontrolę trakcji. Szkoda że ABSu już nie można Razz
Tak beznadziejnie jest już na TC1 czyli ustawieniu na suchym.
Jak dla mnie nadpobudliwy jest ten system bardzo.
Mając "raptem" 100 koni tak duży motocykl nie latał by bokiem.
Z tego filmiku widać jak często się odzywa.

https://www.youtube.com/watch?v=7fZ1r5kliJ0

3 bieg, 100 na godzine i co robi kontrola trakcji ?
Nie wierzę że musiała się odzywać.
To moje zdanie oczywiście, może komuś będzie to pasować....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:55, 22 Maj 2014
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 510
Przeczytał: 58 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Breit napisał:
Dzisiaj miałem przyjemność pojeździć ponad godzinę nowym DL 1000. P... Na co dzień jeżdżę DL 650 - nowy model, przejechałem nim ponad 20 000 km. Zastanawiałem się nad podmianką na 1000, dlatego dużo odniesień.

Prowadzenie:
W zasadzie tak samo poręczny jak mały DL. ...

Silnik/osiągi
.... Liczyłem na coś więcej, szczególnie jeśli chodzi o odejście przy prędkościach np. 150 . Nawet na 5 przy 150 odkręcając gaz na maksa żadnych rewelacji nie ma. Jest wyczuwalnie lepiej niż na małym, ale bez wow.
...
Silnik generuje w porównaniu do małego bardzo duże wibracje (może to wina zamontowanych gmoli). Jak dla mnie nieakceptowalne w dłuższych trasach. Mały przy tym to silnik elektryczny.
...
Dźwięk - nie podoba mi się kompletnie, szczerze nawet zaczął mnie przy końcu drażnić, taki metaliczny czy coś, sam nie wiem. ...


Ergonomia
Nie wiem czy to podnóżki czy wąskie siedzisko - powodują, że opierając nogi na podłożu, podnóżki wbijają mi się w piszczele. Nie mogłem znaleźć komfortowej pozycji (właściwie to i tak powinno się podpierać jedną nogą). Na małym nie mam wogle tego problemu.

Kanapa - zdecydowanie najsłabszy element motocykla. Jest tak źle wyprofilowana pod moje szanowne 4 litery, że już mnie po 40 minutach jazdy zaczęła wkurzać i to mocno. Zsuwałem się na bak non stop, dodatkowo mam wrażenie, jazdy na poręczy zamiast na kanapie (ciężar nie opiera się na pośladkach tylko sami wiecie gdzie). Zdecydowanie do wymiany. Wiem, że są 3 rodzaje kanap może tu coś można pomóc. Na małym kanapa jest świetna.
Pozycja do jazdy - podobna jak w małym Dlu - czyli bardzo OK.
Ochrona przed wiatrem - testowy miał zamontowaną akcesoryjną szybę turystyczną (nie Suzuki). Do 130 jak u mnie w małym, czyli narastający szum i trzepotanie powietrza (mam turystyczną - Suzuki z deflektorem). Powyżej robi się coraz gorzej powyżej 130 zaczyna telepać kaskiem, przy 160 głowę urywa. Nie ma porównania do małego, tu nie ma żadnego telepania kaskiem. Próbowałem wszystkich ustawień szyby, opisałem najlepsze.

Sprzęgło - było ustawione tak, że łapało na samiutkim końcu - mi się to nie podoba ale to kwestia ustawienia.
...

Podsumowując, wyleczyłem się z myśli zamiany, liczyłem na efekt wow, którego nie było. Dołożenie 25-30 tysięcy do mojego, żeby kupić nowy 1000 mija się z celem. ...

Okazuje się, że 650 to bardzo dobry produkt Very Happy


Dzięki! Ile człowiek może zaoszczędzić pieniędzy czytając forum.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:16, 22 Maj 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





prostyelektryk napisał:


Dzięki! Ile człowiek może zaoszczędzić pieniędzy czytając forum.


W tym temacie, to poczytać warto ale najlepiej siąść i spróbować samemu, bo każdy ma trochę inne oczekiwania i odczucia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:17, 22 Maj 2014
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Topinka napisał:
bo każdy ma trochę inne oczekiwania i odczucia.

No właśnie. Np. co do kontroli trakcji, to już na forum mamy dwie skrajnie różne opinie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:10, 26 Maj 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





SoH napisał:
Topinka napisał:
bo każdy ma trochę inne oczekiwania i odczucia.

No właśnie. Np. co do kontroli trakcji, to już na forum mamy dwie skrajnie różne opinie Very Happy


Bo z kontrolą trakcji często jest tak, że testujący nie mieli z nią wcześniej do czynienia, a to jak naprawdę działa najlepiej się przekonać dopiero w skrajnych przypadkach, do których celowo raczej nikt normalny nie doprowadza. A już nieporozumieniem jest mówienie o działaniu kontroli trakcji w terenie, bo ona powinna być wtedy wyłączona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:13, 26 Maj 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Tomek, przejedź się z włączoną TC na ten pierwszy stopień po szutrach i pogadamy Smile, moim zdaniem ta w Vstromie1000 w takim "terenie" do którego ten motocykl jest przeznaczony robi dobrą robotę. Chyba, że mówisz o terenie typu piach do pół ośki, błoto itd to wiadomo, że kontrola trakcji przeszkadza a nie pomaga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:37, 26 Maj 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Topinka napisał:
prostyelektryk napisał:


Dzięki! Ile człowiek może zaoszczędzić pieniędzy czytając forum.


W tym temacie, to poczytać warto ale najlepiej siąść i spróbować samemu, bo każdy ma trochę inne oczekiwania i odczucia.


Dokładnie. Są przecież tacy, co dostali na zlocie nagrody za najmłodszy motocykl, a już chcą zmieniać na dużego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:17, 27 Maj 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





MaG napisał:
Tomek, przejedź się z włączoną TC na ten pierwszy stopień po szutrach i pogadamy Smile, moim zdaniem ta w Vstromie1000 w takim "terenie" do którego ten motocykl jest przeznaczony robi dobrą robotę. Chyba, że mówisz o terenie typu piach do pół ośki, błoto itd to wiadomo, że kontrola trakcji przeszkadza a nie pomaga.


Marcin, nawet po zwykłych szutrach wchodząc w zakręt i chcąc to zrobić sprawnie i uniknąć wyrzucenia z zakrętu dobrze jest w odpowiednim momencie dodać gazu, żeby nadrzucić tył. I jak się ma do tego jakakolwiek kontrola trakcji? A w tak ciężkim sprzęcie problem może również stanowić ruszanie na stromej drodze z luźną nawierzchnią. Dlatego właśnie wymyślono wyłącznik kontroli, żeby każdy, kto się chce sprawnie poruszać w takich warunkach mógł to robić. Ale już dajmy jej spokój, tym bardziej, że nie mówię o tym, że ona jest zła.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 2:03, 28 Maj 2014
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Małe OT tytułem sprostowania, bo się wziąłem i wściekłem...
Dober napisał:
Tu byl test/opis...Wink

Jarson powiedzial:
"Z racji tej ze niewiadomo kto (bo nie wiadomo, a chetnie bym osobiscie poznal) i nie wiadomo za co (bo nikt nie raczyl mi powiedziec) wywalono mnie z forum, wycofuje zgode na wklejanie moich tekstow w tym miejscu.
...


Jeżeli Jarson nie wie kto i nie wie za co został usunięty z forum to zapraszam do mnie!
A to wiadomość wysłana do mnie przez Jarsona jakiś czas temu:
cyt.
"Koleś
nie obrażaj mnie.
Mam prosbę - weź Ty usuń moje konto jako admin z forum razem z postami.
Wypisuje się z tego bałaganu.
Jarek"


Przemek, od kiedy jesteś adwokatem Jarsona?...
Koniec OT


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 2:09, 28 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:43, 28 Maj 2014
hmarek
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 424
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów





roadrunner napisał:

Przemek, od kiedy jesteś adwokatem Jarsona?...
Koniec OT


no to koniec, czy nie koniec OT Question Very Happy Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:06, 28 Maj 2014
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Koniec!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:06, 28 Maj 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





roadrunner napisał:
Przemek, od kiedy jesteś adwokatem Jarsona?...
Koniec OT


Poniewaz to podobno koniec OT, to udam, ze nie zauwazylem tego pytania...

BTW - jazda V-Stromem 1000 AL4 powoduje dlugoutrzymujacy sie na twarzy usmiech Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:20, 29 Maj 2014
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





Mi opis Jarsona się bardzo podoba naprawdę dobry artykuł zresztą opinie z jazdy innych kolegów również.
A wypowiedzi nie na temat świadczą o tym że co niektórzy mają problemy emocjonalne, i potrzebują grupy wsparcia psychicznego czyli nas do przeprowadzenia sesji terapeutycznej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:09, 30 Maj 2014
totencham
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 481
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Ja yeti... wypowiedzi nie na temat świadczą, że nie wszyscy są ograniczeni... Serio baltex takie argumenty? Wink

Każdy kij ma co najmniej dwa końce i sposób pisania Jarsona może się podobać, a może też się wydawać zbyt hmm... prosty (żeby nie powiedzieć monotonny w swych analogiach) Wink Każdy ma swoje zdanie a forum jest od dyskusji (jak sama etymologia tego słowa zresztą powinna wskazywać).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:58, 30 Maj 2014
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Trzymać się tematu!
Dla przypomnienia: wrażenia z jazdy (a nie czytanych testów).

Uwagi dotyczące stanu psychicznego uczestników forum proszę zachować dla siebie.
Kolejne posty nie na temat polecą w kosz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:36, 30 Maj 2014
Breit
A2

 
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 87
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





No ale opinie o wrażeniach z jazdy kolegów to chyba można ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 1:12, 02 Cze 2014
Jedo
A1

 
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





sladek napisał:


Na minus:
- beznadziejna ochrona przed wiatrem, 160 się nie da jechać


A nie miałeś wrażenia, że przy tej prędkości trochę "pływa" pod tyłkiem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:17, 02 Cze 2014
sladek
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Nie i do 200 jechało sie bardzo stabilnie.
Tylko wiało strasznie. Nie szło się nijak za owiewki pochować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:10, 05 Cze 2014
zrgregor
A1

 
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Ja też dodam swoje 3 grosze w temacie nowego DLa 1000. w zeszłym miesiącu dostałem do testu na 45 min. DLa z przebiegiem 230 km a oddałem 270 km i jazda to była bajka. Poręczność prowadzenia i pokonywania zakrętów tak mi przypadła do gustu że w przededniu dnia dziecka sprawiłem sobie prezent w postaci nówki sztuki i na dzień dzisiejszy przebieg wskazuje 695 km i rośnie. Z denerwujących rzeczy jest umiejscowienie lewego podnóżka pasażera bezpośrednio nad dynksem stopki centralnej jak więc zarówno mi jak i mojemu koledze próba rozłożenia stopki centralnej skutkuje rozłożeniem podnóżka. 2 sprawa to skrzynia biegów, przy zmianie 1 -> 2 potrafi zostać na luzie a przy zatrzymaniu przeskakuje od razo 2 -> 1 pomimo delikatnego zbijania biegów. A poza tym jestem MEGA zadowolony z zakupu i nie zdziwię się jak DL1000 2014 zostanie nowym królem Alp w konkursie pisma MOTORRAD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:51, 05 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Witaj Zgregor - to jest nas dwóch , może sie kiedys na trasie spotkamy.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:27, 05 Cze 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Chyba juz przynajmniej 3 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:21, 05 Cze 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1265
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





A będzie więcej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:25, 05 Cze 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Dober bierz na firme - w/g nowej ustawy motocykl jest sklasyfikowany jako pojazd samochodowy .

Wiecej - zadzwon


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin