Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 16:51, 21 Maj 2014    Temat postu:

Dziś polatałem nowym 1000.
Nie było tego wiele bo jakieś 100km i 2 godzinki.

Na plus:
- genialne hamulce
- bardzo dobre zawieszenie
- duuuuużo mocy
- genialna elastyka
- dobry abs
- bardo fajna poręczność
- fajnie się prowadzi na stojaka - daje radę na szutrach/bezdrożach

Na minus:
- beznadziejna ochrona przed wiatrem, 160 się nie da jechać
- kontrola trakcji - całkowita beznadzieja, zbyt drastycznie "odcina" gaz, wg mnie dodano to coś na siłę. Przy ostrym odwijaniu potrafi "zadziałać" na 3 biegu. Zadziałanie polega na mocnym odcięciu gazu , nie fajne uczucie gdy mocno pochylasz się do przodu, przy wyprzedzaniu czy ostrym ruszaniu. To musi działać delikatniej!
- coś dziwnego jest z podnóżkami, przeszkadzają nogom w staniu na ziemi, najbardziej to przeszkadzało gdy na szutrowej drodze musiałem zawrócić, no nie idzie się odpychać nogami do tyłu Sad

Podsumowując.
Żeby nie beznadziejna ochrona przed wiatrem i jeszcze gorsza "kontrola trakcji" może bym się nad nim pochylił, całkiem przyjemnie się prowadzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sladek dnia Śro 16:53, 21 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Śro 18:51, 21 Maj 2014    Temat postu:

sladek napisał:


Podsumowując.
Żeby nie beznadziejna ochrona przed wiatrem i jeszcze gorsza "kontrola trakcji" może bym się nad nim pochylił, całkiem przyjemnie się prowadzi.


1. TC przecież można wyłączyć. Smile
2. W którym trybie tak się zachowuje? 1 czy 2?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Śro 18:51, 21 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:38, 21 Maj 2014    Temat postu:

Jasne że można wyłączyć kontrolę trakcji. Szkoda że ABSu już nie można Razz
Tak beznadziejnie jest już na TC1 czyli ustawieniu na suchym.
Jak dla mnie nadpobudliwy jest ten system bardzo.
Mając "raptem" 100 koni tak duży motocykl nie latał by bokiem.
Z tego filmiku widać jak często się odzywa.

https://www.youtube.com/watch?v=7fZ1r5kliJ0

3 bieg, 100 na godzine i co robi kontrola trakcji ?
Nie wierzę że musiała się odzywać.
To moje zdanie oczywiście, może komuś będzie to pasować....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 8:55, 22 Maj 2014    Temat postu:

Breit napisał:
Dzisiaj miałem przyjemność pojeździć ponad godzinę nowym DL 1000. P... Na co dzień jeżdżę DL 650 - nowy model, przejechałem nim ponad 20 000 km. Zastanawiałem się nad podmianką na 1000, dlatego dużo odniesień.

Prowadzenie:
W zasadzie tak samo poręczny jak mały DL. ...

Silnik/osiągi
.... Liczyłem na coś więcej, szczególnie jeśli chodzi o odejście przy prędkościach np. 150 . Nawet na 5 przy 150 odkręcając gaz na maksa żadnych rewelacji nie ma. Jest wyczuwalnie lepiej niż na małym, ale bez wow.
...
Silnik generuje w porównaniu do małego bardzo duże wibracje (może to wina zamontowanych gmoli). Jak dla mnie nieakceptowalne w dłuższych trasach. Mały przy tym to silnik elektryczny.
...
Dźwięk - nie podoba mi się kompletnie, szczerze nawet zaczął mnie przy końcu drażnić, taki metaliczny czy coś, sam nie wiem. ...


Ergonomia
Nie wiem czy to podnóżki czy wąskie siedzisko - powodują, że opierając nogi na podłożu, podnóżki wbijają mi się w piszczele. Nie mogłem znaleźć komfortowej pozycji (właściwie to i tak powinno się podpierać jedną nogą). Na małym nie mam wogle tego problemu.

Kanapa - zdecydowanie najsłabszy element motocykla. Jest tak źle wyprofilowana pod moje szanowne 4 litery, że już mnie po 40 minutach jazdy zaczęła wkurzać i to mocno. Zsuwałem się na bak non stop, dodatkowo mam wrażenie, jazdy na poręczy zamiast na kanapie (ciężar nie opiera się na pośladkach tylko sami wiecie gdzie). Zdecydowanie do wymiany. Wiem, że są 3 rodzaje kanap może tu coś można pomóc. Na małym kanapa jest świetna.
Pozycja do jazdy - podobna jak w małym Dlu - czyli bardzo OK.
Ochrona przed wiatrem - testowy miał zamontowaną akcesoryjną szybę turystyczną (nie Suzuki). Do 130 jak u mnie w małym, czyli narastający szum i trzepotanie powietrza (mam turystyczną - Suzuki z deflektorem). Powyżej robi się coraz gorzej powyżej 130 zaczyna telepać kaskiem, przy 160 głowę urywa. Nie ma porównania do małego, tu nie ma żadnego telepania kaskiem. Próbowałem wszystkich ustawień szyby, opisałem najlepsze.

Sprzęgło - było ustawione tak, że łapało na samiutkim końcu - mi się to nie podoba ale to kwestia ustawienia.
...

Podsumowując, wyleczyłem się z myśli zamiany, liczyłem na efekt wow, którego nie było. Dołożenie 25-30 tysięcy do mojego, żeby kupić nowy 1000 mija się z celem. ...

Okazuje się, że 650 to bardzo dobry produkt Very Happy


Dzięki! Ile człowiek może zaoszczędzić pieniędzy czytając forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Czw 9:16, 22 Maj 2014    Temat postu:

prostyelektryk napisał:


Dzięki! Ile człowiek może zaoszczędzić pieniędzy czytając forum.


W tym temacie, to poczytać warto ale najlepiej siąść i spróbować samemu, bo każdy ma trochę inne oczekiwania i odczucia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Czw 14:17, 22 Maj 2014    Temat postu:

Topinka napisał:
bo każdy ma trochę inne oczekiwania i odczucia.

No właśnie. Np. co do kontroli trakcji, to już na forum mamy dwie skrajnie różne opinie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Pon 8:10, 26 Maj 2014    Temat postu:

SoH napisał:
Topinka napisał:
bo każdy ma trochę inne oczekiwania i odczucia.

No właśnie. Np. co do kontroli trakcji, to już na forum mamy dwie skrajnie różne opinie Very Happy


Bo z kontrolą trakcji często jest tak, że testujący nie mieli z nią wcześniej do czynienia, a to jak naprawdę działa najlepiej się przekonać dopiero w skrajnych przypadkach, do których celowo raczej nikt normalny nie doprowadza. A już nieporozumieniem jest mówienie o działaniu kontroli trakcji w terenie, bo ona powinna być wtedy wyłączona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 18:13, 26 Maj 2014    Temat postu:

Tomek, przejedź się z włączoną TC na ten pierwszy stopień po szutrach i pogadamy Smile, moim zdaniem ta w Vstromie1000 w takim "terenie" do którego ten motocykl jest przeznaczony robi dobrą robotę. Chyba, że mówisz o terenie typu piach do pół ośki, błoto itd to wiadomo, że kontrola trakcji przeszkadza a nie pomaga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3309
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:37, 26 Maj 2014    Temat postu:

Topinka napisał:
prostyelektryk napisał:


Dzięki! Ile człowiek może zaoszczędzić pieniędzy czytając forum.


W tym temacie, to poczytać warto ale najlepiej siąść i spróbować samemu, bo każdy ma trochę inne oczekiwania i odczucia.


Dokładnie. Są przecież tacy, co dostali na zlocie nagrody za najmłodszy motocykl, a już chcą zmieniać na dużego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Wto 9:17, 27 Maj 2014    Temat postu:

MaG napisał:
Tomek, przejedź się z włączoną TC na ten pierwszy stopień po szutrach i pogadamy Smile, moim zdaniem ta w Vstromie1000 w takim "terenie" do którego ten motocykl jest przeznaczony robi dobrą robotę. Chyba, że mówisz o terenie typu piach do pół ośki, błoto itd to wiadomo, że kontrola trakcji przeszkadza a nie pomaga.


Marcin, nawet po zwykłych szutrach wchodząc w zakręt i chcąc to zrobić sprawnie i uniknąć wyrzucenia z zakrętu dobrze jest w odpowiednim momencie dodać gazu, żeby nadrzucić tył. I jak się ma do tego jakakolwiek kontrola trakcji? A w tak ciężkim sprzęcie problem może również stanowić ruszanie na stromej drodze z luźną nawierzchnią. Dlatego właśnie wymyślono wyłącznik kontroli, żeby każdy, kto się chce sprawnie poruszać w takich warunkach mógł to robić. Ale już dajmy jej spokój, tym bardziej, że nie mówię o tym, że ona jest zła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 2:03, 28 Maj 2014    Temat postu:

Małe OT tytułem sprostowania, bo się wziąłem i wściekłem...
Dober napisał:
Tu byl test/opis...Wink

Jarson powiedzial:
"Z racji tej ze niewiadomo kto (bo nie wiadomo, a chetnie bym osobiscie poznal) i nie wiadomo za co (bo nikt nie raczyl mi powiedziec) wywalono mnie z forum, wycofuje zgode na wklejanie moich tekstow w tym miejscu.
...


Jeżeli Jarson nie wie kto i nie wie za co został usunięty z forum to zapraszam do mnie!
A to wiadomość wysłana do mnie przez Jarsona jakiś czas temu:
cyt.
"Koleś
nie obrażaj mnie.
Mam prosbę - weź Ty usuń moje konto jako admin z forum razem z postami.
Wypisuje się z tego bałaganu.
Jarek"


Przemek, od kiedy jesteś adwokatem Jarsona?...
Koniec OT


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 2:09, 28 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hmarek
Motonita



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 735
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów

PostWysłany: Śro 8:43, 28 Maj 2014    Temat postu:

roadrunner napisał:

Przemek, od kiedy jesteś adwokatem Jarsona?...
Koniec OT


no to koniec, czy nie koniec OT Question Very Happy Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 9:06, 28 Maj 2014    Temat postu:

Koniec!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Śro 21:06, 28 Maj 2014    Temat postu:

roadrunner napisał:
Przemek, od kiedy jesteś adwokatem Jarsona?...
Koniec OT


Poniewaz to podobno koniec OT, to udam, ze nie zauwazylem tego pytania...

BTW - jazda V-Stromem 1000 AL4 powoduje dlugoutrzymujacy sie na twarzy usmiech Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 21:20, 29 Maj 2014    Temat postu:

Mi opis Jarsona się bardzo podoba naprawdę dobry artykuł zresztą opinie z jazdy innych kolegów również.
A wypowiedzi nie na temat świadczą o tym że co niektórzy mają problemy emocjonalne, i potrzebują grupy wsparcia psychicznego czyli nas do przeprowadzenia sesji terapeutycznej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totencham
Motonita



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 12:09, 30 Maj 2014    Temat postu:

Ja yeti... wypowiedzi nie na temat świadczą, że nie wszyscy są ograniczeni... Serio baltex takie argumenty? Wink

Każdy kij ma co najmniej dwa końce i sposób pisania Jarsona może się podobać, a może też się wydawać zbyt hmm... prosty (żeby nie powiedzieć monotonny w swych analogiach) Wink Każdy ma swoje zdanie a forum jest od dyskusji (jak sama etymologia tego słowa zresztą powinna wskazywać).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 12:58, 30 Maj 2014    Temat postu:

Trzymać się tematu!
Dla przypomnienia: wrażenia z jazdy (a nie czytanych testów).

Uwagi dotyczące stanu psychicznego uczestników forum proszę zachować dla siebie.
Kolejne posty nie na temat polecą w kosz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Breit
A2



Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 22:36, 30 Maj 2014    Temat postu:

No ale opinie o wrażeniach z jazdy kolegów to chyba można ? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jedo
A1



Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pon 1:12, 02 Cze 2014    Temat postu:

sladek napisał:


Na minus:
- beznadziejna ochrona przed wiatrem, 160 się nie da jechać


A nie miałeś wrażenia, że przy tej prędkości trochę "pływa" pod tyłkiem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 23:17, 02 Cze 2014    Temat postu:

Nie i do 200 jechało sie bardzo stabilnie.
Tylko wiało strasznie. Nie szło się nijak za owiewki pochować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zrgregor
A1



Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 10:10, 05 Cze 2014    Temat postu:

Ja też dodam swoje 3 grosze w temacie nowego DLa 1000. w zeszłym miesiącu dostałem do testu na 45 min. DLa z przebiegiem 230 km a oddałem 270 km i jazda to była bajka. Poręczność prowadzenia i pokonywania zakrętów tak mi przypadła do gustu że w przededniu dnia dziecka sprawiłem sobie prezent w postaci nówki sztuki i na dzień dzisiejszy przebieg wskazuje 695 km i rośnie. Z denerwujących rzeczy jest umiejscowienie lewego podnóżka pasażera bezpośrednio nad dynksem stopki centralnej jak więc zarówno mi jak i mojemu koledze próba rozłożenia stopki centralnej skutkuje rozłożeniem podnóżka. 2 sprawa to skrzynia biegów, przy zmianie 1 -> 2 potrafi zostać na luzie a przy zatrzymaniu przeskakuje od razo 2 -> 1 pomimo delikatnego zbijania biegów. A poza tym jestem MEGA zadowolony z zakupu i nie zdziwię się jak DL1000 2014 zostanie nowym królem Alp w konkursie pisma MOTORRAD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 10:51, 05 Cze 2014    Temat postu:

Witaj Zgregor - to jest nas dwóch , może sie kiedys na trasie spotkamy.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 11:27, 05 Cze 2014    Temat postu:

Chyba juz przynajmniej 3 Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 13:21, 05 Cze 2014    Temat postu:

A będzie więcej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 13:25, 05 Cze 2014    Temat postu:

Dober bierz na firme - w/g nowej ustawy motocykl jest sklasyfikowany jako pojazd samochodowy .

Wiecej - zadzwon


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 14:23, 05 Cze 2014    Temat postu:

Chwilowo mam inne priorytety...Sad
Ale moze przyszly rok? Kto wie? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 14:43, 05 Cze 2014    Temat postu:

Dober - nie wytrzymasz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 14:44, 05 Cze 2014    Temat postu:

Hehehe
Jak bede mial z tym problem, to przyjade do Ciebie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 19:21, 05 Cze 2014    Temat postu:

Na swoim nowym 1000 wzietym na działalnośc - zapraszam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jedo
A1



Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pon 5:15, 09 Cze 2014    Temat postu:

Dober napisał:
Chyba juz przynajmniej 3 Wink


Czterech Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pon 7:52, 09 Cze 2014    Temat postu:

Czterej Jezdzcy Apokalipsy...Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 14:53, 09 Cze 2014    Temat postu:

Jedo napisał:
Dober napisał:
Chyba juz przynajmniej 3 Wink


Czterech Smile


Kiedy Kolego kupiłeś? Takie spalanie to po trasie...?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jedo
A1



Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pon 21:43, 09 Cze 2014    Temat postu:

roadrunner napisał:


Kiedy Kolego kupiłeś? Takie spalanie to po trasie...?


Odebrałem po Wielkanocy
Spalanie to zależnie jak bardzo masz nerwowy prawy nadgarstek Smile
160 km/h utrzymuje chwilowe 8,1
100 km/h utrzymuje chwilowe 4,9
Ja często jeżdżę z Piaseczna korzystając z S8 i średnia przy tankowaniu między 5,3 a 6 w zależności jak prawy nadgarstek pracował


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jedo dnia Pon 21:44, 09 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Wto 9:32, 10 Cze 2014    Temat postu:

Moje na razie 5,2 /100km max do 120 - docieram . Jeszce 300km i przegląd na 1000.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 12:13, 10 Cze 2014    Temat postu:

To nowe, współcześnie produkowane motocykle trzeba docierać???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Wto 12:23, 10 Cze 2014    Temat postu:

Ja każdą nówkę sztuke traktuje do pierwszych 1000km a nawet 6000km ulgowo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Czw 6:37, 12 Cze 2014    Temat postu:

Udało mi się w sobotę zrobić 200 km nowym 1000, więc dorzucę moje trzy grosze. Przejechałem ponad 200 km, z czego połowę z pasażerem, i jakieś 25 km wiejską szutrówką.

Miało już nie być o gustach, bo każdy ma inne, ale jednak trochę muszę o wyglądzie.
Nowy DL 1000 wygląda dla mnie jak wielki dudek. Jest oryginalny, ale nie urodziwy. A pamiętam jak o starych modelach gazety rozpisywały się, że są brzydkie i wyglądają z przodu jak "wielka mucha".
Faktycznie "kaczy dziób" prezentuje się lepiej niż na zdjęciach. Motocykl wygląda lepiej z perspektywy osoby stojącej obok niż na fotkach w gazetach.
Zaskoczenie nastąpiło po zajęciu miejsca za kierownicą. Kokpit od strony kierowcy jest jeszcze brzydszy. Ok., sam zestaw wskaźników ładnie skomponowany, ale wpasowany w ścianę czarnego brzydkiego plastiku. Co pocieszające, to jest dużo miejsca na montaż akcesoriów, kontrolek, wskaźników. Koniecznie trzeba czymś ten plastik zakryć. I całość zwieńczona owiewką, która wygląda od strony kierowcy jak nieduży kwadrat, wycięty na szybko z plexi, powyginany nad ogniskiem.
Motocykl wygląda nieco plastikowo. No cóż, lubię blachę. Przez tylny odsłonięty stelaż ramy, robi się z niego taki "Pan Rurka" Błotnik wisi wysoko nad tylnym kołem, co sprawia, że koło wydaje się nieproporcjonalnie małe. Motocykl przypomina krzyżówkę enduro z supermoto. Tył koniecznie trzeba zakryć kuframi. Maszyna zyska na dostojności.
Jeśli już jesteśmy z tyłu motocykla to jedno słowo o kufrze (kuferku) centralnym. Dostałem moto z oryginalnym kufrem centralnym. Fajny, ale do miejskiego skuterka. Jest mały, mechanizm zamka zajmuje odwrotnie proporcjonalnie dużo miejsca w środku.
Do kufra zmieścił się z trudem Schubert C3, który jest jednym z mniejszych szczękowców. Kask trzeba było położyć płasko na boku i wydawało się, że z interkomem zamontowanym z boku się nie zmieści.
Nie podobają mi się również folie w kolorze nadwozia na bokach baku. Ciekawe jak czas potraktuje ich kolor.
Tłumik, jaki jest każdy widzi.

Reszta motocykla już mi się podobała.
Tyle o moich gustach.

Ergonomia i poręczność.
Za kierownicą bardzo wygodnie. Kąt ugięcia kolan mniejszy niż w starszych modelach. Pozycja bardzo naturalna. Ręce na kierownicy nieco wyżej i bliżej tułowia niż w starym. Motocykl prowadzi się lekko i pewnie. Nie czuć masy. Prowadzi się tak samo dobrze lub nawet nieco lepiej niż nowa 650. I dodatkowo do tego większa moc.
Po zjeździe na szuter ( nic wymagającego, dobrze ubita wiejska droga z dziurami, i cieniutką warstwą piasku lub żwiru, również z pasażerem ) właściwie nie zauważyłem różnicy w pewności prowadzenia.
Na nowym 1000-cu jest dużo miejsca dla kierowcy i pasażera. Ponieważ firmowy kuferek jest daleko odsunięty do tyłu na stelażu, jest wręcz luźno. Na mojej starej 650-ce we dwójkę siedzimy blisko razem. Ja jestem przesunięty do baku, a żona zaraz za plecami ma centralny kufer. I okazało się, że ta duża ilość miejsca w połączeniu ze zrywnym silnikiem i ostrzejszymi hamulcami jest dla pasażera pewną wadą. Jest bardziej podatny na pochylanie przy przyspieszaniu i hamowaniu. Trzeba się raczej starać by plecaczka nie "wytrzepać" podczas jazdy. W połączeniu z głośniejszym wydechem, żona oceniła jazdę jako mniej komfortową. Kanapa jest przyzwoita. Nie jest śliska. Dobrze trzyma tyłki kierowcy i pasażera. Plecaczek nie przesuwa się po kanapie. Jak już ktoś zauważył odległość między siedziskiem a podnóżkami pasażera jest chyba mniejsza, co należy ocenić jako mniej komfortowe. Uchwyty przy siedzeniu pasażera wystają ponad poziom kanapy. W połączeniu z położeniem podnóżków mogą wbijać się w udo pasażera. Wydaje mi się ze będzie to dotyczyć osób niższych lub o krótszych nogach.
Tłumik, jak już napisałem, jest głośniejszy ale jego dźwięk przypadł mi do gustu. Zwłaszcza na niskich obrotach silnika i po ujęciu gazu. Odgłos wydechu wydaje mi się bardziej basowy niż w 650-ce. O wyglądzie już pisałem. Wysoko poprowadzone tłumiki nadawały charakteru enduro. Wydaje się, że jest większa możliwość oparzenia się o puszkę wydechu ( zwłaszcza, ze plastikowa osłona jest szczątkowa ) jeśli ktoś zapragnie jeździć bez gaci i motocyklowego obuwia.
Jeśli już jesteśmy w tych okolicach, to stopka boczna przypomina mi łyżkę do butów. Jest wąska i nie budzi zaufania przy stawianiu motocykla na luźniejszym lub miękkim podłożu.
Teraz w kwestii, która już została poruszona czyli podnóżki kierowcy. Dało się je zauważyć. co w niektórych innych motocyklach nie występuje. W sumie mi nie przeszkadzały ale plątały się o nogi. Trzeba się przyzwyczaić. Zupełnie się nimi nie przejmowałem i nie zwracałem na to uwagi ( pomimo wcześniej przeczytanych recenzji kolegów ), ale zdarzył się dziwny przypadek. Ogranicznik złożenia prawego podnóżka ( ten bolec pod spodem ) zahaczył mi o wysoki but i wszedł do cholewki. By uwolnić nogę trzeba ją opuścić z tego "haka" w dół. Niestety nie było to możliwe, bo przecież noga stała na ziemi. W sumie gdyby się w takim momencie przewrócić, to byłoby pewnie po nodze.

Jeszcze o panelu wskaźników. Zestaw jest Ładnie skomponowany. Dużo informacji. Podstawowe dane: obroty, prędkość, zapięty bieg są bardzo czytelne. Ale reszta danych to już mróweczki. W pewnym wieku i dla osób gorzej widzących ma to znaczenie.

Przełączniki na kierownicy zastosowano mniejsze. Wolę te większe ze starszych modeli. Są poręczniejsze.

Ochrona przed wiatrem.
Szybkę miałem w górnym położeniu, "Genialnie prosta" zapadkowa regulacja szyby, jest właściwie regulacją kąta pochylenia a nie wysokości owiewki. Oczywiście wpływa na odchylenie strumienia powietrza mniej lub bardziej do góry, Tragedii nie było. Nawet przy blisko 200 km/h. Regulację miałem ustawioną w środkowym położeniu. W najbardziej przednim ( górnym? ) położeniu struga powietrze było odchylane do góry ale pojawiała się turbulencja miedzy szybą a mną,

Silnik.
Jednostka mocna, zrywna i wystarczająco elastyczna.
Motocykl jest szybki i fajnie przyspiesza. Duża przyjemność.
Silnik nie lubi zbyt niskich obrotów. Jeśli jedziemy wolno bardziej kocha 4 tys. niż 3. Nie to żeby przy 3 tys. szarpał lub zaczynał słabo przyspieszać ale występują nieprzyjemne wibracje, których nie lubię. W 650-ce da się przyjemnie toczyć nawet przy 2,5 tys. obrotów. Zresztą sposób wyskalowania obrotomierza wskazuje jak należy kręcić silnik. Skali do 3 tys. obrotów nie poświęcono zbyt wiele miejsca.
Moment hamujący silnika wydaje się być mniejszy niż w 650-ce. Silnik zupełnie dobrze znosił redukcję biegu bez międzygazu.

Skrzynia biegów jet w porządku ale na dzień dzisiejszy w mojej starej 650-ce pracuje lepiej.

Hamulce. Są extra.
Połączenie możliwości silnika, hamulców, zawieszenia i poręczności czyni nowego 1000-ca maszyna bezpieczniejsza w ruchu drogowym niż 650-ka.

Tak dobrze się jeździło, ze było już zbyt mało czasu na zabawę trakcją i ustawieniami zawieszeń.

Dużo ponarzekałem. Ale pozytywy w jeździe dużym 1000-em przewyższają wszystkie negatywy. Ja bym go kupił, A właściwie chyba go kupię. Kwestia tylko kiedy? Moim zmartwieniem jest teraz zdobycie pół miliarda starych złotych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Czw 22:18, 12 Cze 2014, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HelkaW
Motonita



Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 0:51, 14 Cze 2014    Temat postu:

chmarnik napisał:
pół miliarda starych złotych.


przepraszam za off, ale czytając ostatnie zdanie Wiesław Wojnar mi stanął przed oczami:))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Sob 17:05, 14 Cze 2014    Temat postu:

HelkaW napisał:
chmarnik napisał:
pół miliarda starych złotych.


przepraszam za off, ale czytając ostatnie zdanie Wiesław Wojnar mi stanął przed oczami:))


Tylko między mną a Wieśkiem jest pewna różnica.
Wiesław miał kasę (przynajmniej na początku) i nie chciał się nią dzielić z bliźnimi, a ja chętnie oddałbym tą sumkę za nowego 1000-ca, ale jej nie mam.

A film - jeden z moich ulubionych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Sob 17:06, 14 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Śro 19:13, 18 Cze 2014    Temat postu:

Wklejam jako ciekawostke:
http://youtu.be/CAd752VU85I

Wspolnie z Jarsonem zrobilismy filmik-test nowego 1000-ca.
W jego realizacji pomogli man: Hardgun, Potera oraz to wszystko zmontowal MotorKat. Zreszta "lista plac" na koncu Wink


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Machil
A1



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 21:21, 18 Cze 2014    Temat postu:

Hej, gratuluję relacji naprawdę fajna. Miałem też okazję przejechać się nowym litrem i zauważyłem 2 wady: 1. Więcej czasu trzeba poświęcić na mycie felg i 2. Jest tak dobry że aż nudny (hamuje, nie trzęsie, świetnie działa zawieszenie). Po prostu Suzuki naprawiło Dl 1000.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Śro 22:20, 18 Cze 2014    Temat postu:

Powiem skromnie fajnie , rzetelnie zrobiony test .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 22:44, 18 Cze 2014    Temat postu:

Dober napisał:
Wklejam jako ciekawostke:
http://youtu.be/CAd752VU85I

Wspolnie z Jarsonem zrobilismy filmik-test nowego 1000-ca.
W jego realizacji pomogli man: Hardgun, Potera oraz to wszystko zmontowal MotorKat. Zreszta "lista plac" na koncu Wink


... i co nie wbijały się Wam podnóżki w piszczele? Smile

Ja obserwuje u siebie, że to kwestia kilkudziesięciu kilometrów, przyzwyczajenia i po sprawie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Śro 22:46, 18 Cze 2014    Temat postu:

Moto jest jednak szersze od małego dela .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Śro 23:16, 18 Cze 2014    Temat postu:

Piszczele cale i bez sladow uderzen Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 0:10, 19 Cze 2014    Temat postu:

Mnie natomiast zastanawia skąd taka nagła zmiana frontu u Jarsona...?
Przecież podobno ten motocykl to "fantasmagoria marketingowa"...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fish67
Motocyklista



Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Biskupiec R./Olsztyn

PostWysłany: Czw 2:00, 19 Cze 2014    Temat postu:

no i nowy 1000 ma coś czego nie ma żaden inny pojazd : areodynamikę i " t y l n i" hamulec . Zaczynam ściubić kasę na to moto Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fish67 dnia Czw 2:03, 19 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 2:00, 19 Cze 2014    Temat postu:

nie mówię że duży DL to zły pojazd, ale jak kogoś stać taki wydatek to... czemu nie xtz1200?

Cena ta sama a przy tym większa moc, lepsze zawieszenie i prześwit, stalowa rama, bezobsługowy wał, większy bak, mocniejsze koła i oświetlenie, bardziej rozbudowana elektronika. Estetyka też na plus yamahy, żadnych dziobów i innych cudaków.
Moim zdaniem z tych dwóch Yamaha to ładniejszy i znacznie bardziej uniwersalny motocykl. Różnica wagi (10%) nie jest jakaś kolosalna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Czw 2:01, 19 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 7:43, 19 Cze 2014    Temat postu:

tdm napisał:
nie mówię że duży DL to zły pojazd, ale jak kogoś stać taki wydatek to... czemu nie xtz1200?

Cena ta sama a przy tym większa moc, lepsze zawieszenie i prześwit, stalowa rama, bezobsługowy wał, większy bak, mocniejsze koła i oświetlenie, bardziej rozbudowana elektronika. Estetyka też na plus yamahy, żadnych dziobów i innych cudaków.
Moim zdaniem z tych dwóch Yamaha to ładniejszy i znacznie bardziej uniwersalny motocykl. Różnica wagi (10%) nie jest jakaś kolosalna.


Moim zdaniem właśnie się mylisz bo różnica wagi bardzo daje o sobie znać a widać to w zwinności prowadzenia pomiędzy XTZ a V strom"em . Ja przy nie tak dużym wzroście i masie nie widzę możliwości jazdy na XTZ. A V Strom jest natomiast dedykowany także "drobniejszym" motocyklistom. Zgadzam się, że Tenera jest lepszym motocyklem ale to ciężkie enduro i taką ma rolę. V strom ma trochę inną rolę. No i do terenu to nie bardzo się nadaje. To taki SUV. Wygląda jak terenówka:)
Manewrowanie na postoju XT1200 dla mnie to przepaść w porównaniu do V-kiloStroma. Ja naprawdę czuję, że jest to kolos moto.
Jeżeli ktoś ma fizyczne możliwości opanowania (bez stresów) Tenere 1200 to oczywiście taki wybór jest lepszy bo to tylko 10000 zł różnicy Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Inspektor dnia Czw 7:54, 19 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 9:24, 19 Cze 2014    Temat postu:

Tylko 10000 zł róznicy za golasa plus doposażenie następne 10 000 tysi , a budżetu wiekszego nie ma .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
Strona 2 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin