VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia -> modyfikacja przedniego hamulca Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 12:48, 28 Maj 2013
goldi1978
A

 
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania





pytanie do tych co zamontwali
jakie daliście śruby pod zaciski i adaptery


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:53, 28 Maj 2013
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





czesterbb napisał:
Adaptery przykręciłem na śrubach M10x35 twardość 12,9 z nakrętką samohamującą a zacisk na śrubach M8x30 o tej samej twardości.


U mnie zaciski na śrubach oryginalnych, a adaptery na śrubach o twardości 10,9


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:50, 28 Maj 2013
rodman
A

 
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno





ja kupowałem śruby w Asmet. Wszystkie twardość 12,9 i wszystkie na klucz ampul.
nie pamiętam już dokładnie ale wymiary najprawdopodobniej to m10x40 4 szt. i m8x35 też 4 szt. do tego pod każdą dałem podkładkę.

Jeśli nie znajdziesz śrub u siebie to daj znać, ja kupiłem ich więcej więc odpalę Ci jeden komplecik Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rodman dnia Wto 19:53, 28 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:33, 29 Maj 2013
goldi1978
A

 
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania





te o twardości 12,9 nie są przypadkiem za twarde i mogą pęknąć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:47, 29 Maj 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





goldi1978 napisał:
te o twardości 12,9 nie są przypadkiem za twarde i mogą pęknąć


Nie, oryginalne śruby mają taką samą twardość...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:49, 31 Maj 2013
goldi1978
A

 
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania





jeszcze pytanie o płyn hamulcowy
dopiero co go wymieniałem i szkoda mi go zlewać, czy można jakoś odkręcić przewody od zacisków aby płyn pozostał w układzie i nie wyciekł
i szybko przykręcić drugie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:16, 31 Maj 2013
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





kluczem francuskim mi w serwisie Suzuki mechanik łapał przewód od sprzęgła, jak mi wymieniał uszczelkę na tłoczku Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:08, 31 Maj 2013
goldi1978
A

 
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania





tylko ja mam w stalowym oplocie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:17, 31 Maj 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





goldi1978 napisał:
jeszcze pytanie o płyn hamulcowy
dopiero co go wymieniałem i szkoda mi go zlewać, czy można jakoś odkręcić przewody od zacisków aby płyn pozostał w układzie i nie wyciekł
i szybko przykręcić drugie


60-70% płynu i tak jest w zaciskach, jak chcesz go przelać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:43, 31 Maj 2013
goldi1978
A

 
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania





nie chcę przelać z zacisków tylko chcę aby z przewodów i pompy nie wyciekło


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:05, 31 Maj 2013
jurek
A1

 
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Chętnie podaruję ci te 50 gram DOT 4 abyś nie miał strat.

Pozdrawiam Jurek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:08, 31 Maj 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





goldi1978 napisał:
nie chcę przelać z zacisków tylko chcę aby z przewodów i pompy nie wyciekło


A co Ci to da skoro wszystko i tak wycieknie/wleje się do nowych zacisków po ich przykręceniu...?
W pompie i przewodach będzie w sumie z 50ml tego płynu, poza tym i tak czeka Cię odpowietrzenie całego układu, więc nie bardzo rozumiem z czym "walczysz"...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:15, 01 Cze 2013
goldi1978
A

 
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania





nie o to mi chodziło, że nie mam na nowy płyn, ale po co wylewac skoro dopiero go zalałem a z otwartej dopiero butelki to chyba mi już nie starczy na zalanie całego układu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:21, 02 Cze 2013
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





goldi1978 napisał:
nie o to mi chodziło, że nie mam na nowy płyn, ale po co wylewac skoro dopiero go zalałem a z otwartej dopiero butelki to chyba mi już nie starczy na zalanie całego układu

Koledzy Ci już napisali, że ilość płynu w przewodach i samej pompie w porównaniu do zacisków jest minimalna więc cała ta operacja nie ma sensu.

Żeby nie było, że się tylko czepiam. Gdybym sam miał potrzebę wykonania takiej operacji to spróbował bym w następujący sposób:

1. Na dowolny odpowietrznik przy zacisku zakładamy wężyk tak jak przy odpowietrzaniu
2. Luzujemy odpowietrznik.
3. Naciskamy klamkę aż dojdzie do kierownicy.
4. Zakręcamy odpowietrznik cały czas trzymając klamkę dociśniętą do kierownicy.
5. Klamkę przypinamy do kierownicy jakąś opaską.

Teoretycznie w takim układzie możesz odkręcić zaciski i płyn nie powinien wypłynąć z przewodów. Układ przypomina rurkę z wodą trzymaną w pionie z zatkanym górnym końcem palcem.

Zaznaczam, że nie testowałem tego sposobu i mozliwe, że Ci się po prostu wyleje płyn na ziemie. Wszystko zależy od długości przewodu.
Na końcu albo zwyciężysz Ty albo grawitacja. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:46, 02 Cze 2013
goldi1978
A

 
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania





właśnie wyczyściłem zakupione zaciski 4-tłoczkowe tokico teraz muszę tylko śruby dokupić i zakładam. Zobaczymy jaki bedzie efekt


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:11, 02 Cze 2013
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1504
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Myślę, że bez wymiany sprężyn na progresy wymiana zacisków i przewodów w stalowym oplocie nie wiele daje. Ja mam właśnie przewody w oplocie i zaciski od GSXR'a i efekt jest taki że jak jednym palcem pociągnę klamkę hamulca to przód nurkuje na cały zasięg przedniego widelca.
Czyli wynikało by z tego, że hamulec faktycznie jest lepszy i bardziej dozowalny, ale w ślad za lepszym hamulcem nie nadąża zawieszenie i tu nie mamy się co oszukiwać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:25, 02 Cze 2013
czesterbb
Motocyklista

 
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 268
Przeczytał: 52 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko Biała





Letko, może za miękko masz zawieszenie zestrojone,
kiedy wymieniałeś olej w lagach i na jaki ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:39, 02 Cze 2013
goldi1978
A

 
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania





sprężyny też chodza mi po głowie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:29, 02 Cze 2013
goldi1978
A

 
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania





a faktycznie jak zmieniłem przewody na oplot to jakby bardziej nurkował przód przy hamowaniu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:21, 03 Cze 2013
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





letko napisał:
Myślę, że bez wymiany sprężyn na progresy wymiana zacisków i przewodów w stalowym oplocie nie wiele daje. Ja mam właśnie przewody w oplocie i zaciski od GSXR'a i efekt jest taki że jak jednym palcem pociągnę klamkę hamulca to przód nurkuje na cały zasięg przedniego widelca.
Czyli wynikało by z tego, że hamulec faktycznie jest lepszy i bardziej dozowalny, ale w ślad za lepszym hamulcem nie nadąża zawieszenie i tu nie mamy się co oszukiwać.


Na forum SV (albo i jakiegoś innego - dużo się tego naczytałem) powiadają, że zaraz po modyfikacji trzeba zwiększyć tłumienie dobicia. Niestety u nas takowego jeszcze nie ma Sad. Pozostają więc progresy i olej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:53, 03 Cze 2013
rodman
A

 
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno





Ja u siebie już wcześniej wstawiłem progresy i po zmianie zacisków na 4 tłoczki ustawiłem tłumienie wstępne sprężyn w połowie i jest ok. nawet przy mocnym hamowaniu z duzej prędkości przód nie nurkuje mi tak jak przy oryginalnych sprężynach z dwu tłoczkowymi zaciskami.

Ostatnio udało mi się też wsadzić nowe klocki Galfera, zrobiłem na nich ze 250km i bardzo ładnie mi przód hamuje, zarówno w suchą jak i deszczową pogodę ( podczas drogi powrotnej złapał mnie deszcz:) )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:26, 19 Cze 2013
goldi1978
A

 
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania





dzisiaj wszystko skręciłem do kupy, zalałem nowym płynem, odpowietrzyłem i po przyjrzeniu się wydaje mi się że zaciski nie są równo wycentrowane względem tarczy. pod prawy zacisk musiałem podłożyć podkładki aby poszedł bardziej do środka. było ewidentnie widać, że tłoczki po prawej stronie zaciski są mocniej wysynięte

czy macie równo oba zaciski, czy może też u was tak jest.

dopiero jutro pojadę sprawdzić działanie w jeździe. klocki mam na razie używane, kupione razem z zaciskami brembo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:39, 02 Lip 2013
folwar
A1

 
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Faktycznie adaptery są średnio wykonane. Raz ze płaszczyzny nie są równoległe, dwa zewnętrzne tłoczki wysuwają się zdecydowanie bardziej od wewnętrznych. Klocki się ułożą i hamulec działa ale jak dla mnie adaptery do poprawki.

Zamontowałem układ w wersji z ABS. Cały zestaw to
Stalowy oplot
Zaciski czterotłoczkowe z GSX-R 600 + zestaw naprawczy
Klocki sinterowe Galfer
Pompa hamulcowa fabryczna.

Jeśli idzie o działanie ABS to nic złego się nie dzieje, sprawdzany na mokrej trawie i szutrach działał bez zarzutu.
Same hamulce zaś nie powalają, przy jeździe solo nie zauważyłem jakieś poprawy. Wydaje mi się że wymiana pompy to konieczność. Spróbuję z pompą od wersji bez ABS, tłoczek w niej ma troszkę większą średnicę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:52, 28 Sie 2013
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1504
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Z wykonania adapterów zrezygnowałem z powodu małego zainteresowania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Pią 21:29, 28 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:56, 28 Kwi 2014
Pioterrvs88
A2

 
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jamielne





Mam pytanie. Gdzie takie adaptery można sobie załatwić? Może ma ktoś na sprzedaż? Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:17, 29 Kwi 2014
markervip
A1

 
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Zapytaj na forum SV użytkownika vioox powinien jeszcze mieć :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:34, 29 Kwi 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Jak nie vioox to może letko wznowi produkcję... Musiałbyś go popytać...
A jak też nie on, to pozostaje zassać plik CADa i samemu zapoznać się z miejscowymi zakładami z CNC Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:39, 15 Maj 2014
Pioterrvs88
A2

 
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jamielne





miotacztruskawek napisał:
pozostaje zassać plik CADa i samemu zapoznać się z miejscowymi zakładami z CNC Wink


A na numerycznych narzędziach nie da się tego wykonać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:03, 15 Maj 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Pioterrvs88 napisał:
miotacztruskawek napisał:
pozostaje zassać plik CADa i samemu zapoznać się z miejscowymi zakładami z CNC Wink


A na numerycznych narzędziach nie da się tego wykonać?


A to przypadkiem nie to samo Wink Question Question Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:56, 06 Lis 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Tak z zimowych nudów Wink . Znalazłem chyba lepszy, tańszy i prostszy sposób na modyfikację przedniego hamulca Smile .

Otóż. Wiosną grzebałem przy swoim Rzepaku, bo postanowiłem wywalić u siebie jedną tarczę hamulcową. Takie mocne zboczenie w kierunku OFFu Wink . W każdym razie po usunięciu jednego zacisku wraz z tarczą okazało się, że w sumie to hamuje, ale trzeba mocno, naprawdę mocno potraktować klamkę Confused . Zacząłem grzebac i od razu przypomniały mi się modyfikacje z V-stroma Smile .

W teorii to co robimy montując zaciski czterotłoczkowe to zmieniamy "przekładnię" dźwigni hydraulicznej.



Czyli tak, jak byśmy wydłużyli naszą część kija do punktu podparcia, a wtedy z większa siłą oddziałujemy na kamień Smile . Rzecz w tym, że to samo możemy przecież osiągnąć skracając część kija między podparciem a kamieniem Very Happy . I tak oto wpadłem na poniższą tabelkę Very Happy .



Gdy pogrzebałem po mojej oryginalnej klamce, okazało się, że mam tam toczek 15mm.


Z tabelki wynikło mi więc, że aby zachować taką samą siłę, którą muszę dać na klamkę, żeby mieć takie samo hamowanie przy jednej tarczy musiałbym dać pompę z tłoczkiem ok 11-12mm. Takie niestety są trudno dostępne w drugim obiegu (a przynajmniej podczas poszukiwań na znanym portalu aukcyjnym mało komu chciało się to sprawdzać). W każdym razie bez większych problemów namierzyłem moją obecną pompę, ma 1/2", czyli 12,7mm (od Yamahy Tenerki XT600) Wink .

Do hamowania muszę użyć trochę większej siły, ale jest dobrze Smile .

Konkluzja jest prosta Smile . Popatrzcie jakiej średnicy są tłoczki w waszych pompach i poszukajcie pomp z mniejszą średnicą tłoczka Very Happy .Wyjdzie na to samo co kupno zacisków na 4 tłoczki i adapterów, tylko taniej. Koszt pompy to ok 70-100pln. Do tego czasem trzeba jeszcze kupić samą klamkę, ale to koszt ok 20pln. Tylko przy zakupie pompy popatrzcie, żeby miała też miejsce na lusterka, nie wszystkie mają Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:07, 06 Lis 2016
mRadek
A2

 
Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 96
Przeczytał: 88 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin/Stavanger





Zmniejszając średnicę tłoczka pompy zwiększamy ciśnienie w przewodach hamulcowych, czy to dobrze?
Jednocześnie zmniejszamy ilość tłoczonego płynu, to akurat może być zrekompensowane skokiem tłoczka, a co za tym idzie skokiem dźwigni hamulca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:12, 06 Lis 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





@mRadek. Dokładnie jak piszesz... Przy mniejszym tłoczku musisz wykonać większy skok, ale tym samym masz większe ciśnienie. Tylko w oryginalnym zestawieniu, jak masz awaryjne hamowanie, to musisz ścisnąć klamkę bardzo mocno, a tu już nie. Efekt tak naprawdę osiągasz ten sam, ciśnienie w przewodzie jest pewnie podobne, tylko ty nie musisz takiej siły w łapie generować, bo pomaga ci w tym pompa... O ile pamiętam (chyba nawet w tym wątku to gdzieś jest) w którymś roku (chyba 2007) zostało coś zmienione właśnie w pompie i hamulce zaczęły działać lepiej... Nie zdziwiłbym się, jak by właśnie dano pompę z mniejszym tłoczkiem Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:24, 06 Lis 2016
mRadek
A2

 
Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 96
Przeczytał: 88 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin/Stavanger





No tak to właśnie zrozumiałem Smile
Chodzi mi też o to, czy wtedy nie należało by obowiązkowo wymienić na mocniejsze przewody w metalowym oplocie, żeby ich za mocno nie "rozdymało" przy normalnym hamowaniu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:13, 07 Lis 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Wymienić przewody zawsze warto Wink , ale ciśnienie będzie przecież takie samo Smile . NORMALNIE hamując musisz wytworzyć pewne ciśnienie w układzie zacisków i ono musi być takie samo zarówno na oryginalnej pompie jak i po podmianie. Za to siła jakiej ty użyjesz w łapie będzie mniejsza. Przy awaryjnym hamowaniu też nie wytworzysz większego ciśnienia, bo klamka szybciej dojdzie do kierownicy. Na pewno większe ciśnienie będziesz miał przy oryginalnej klamce jeżeli na siłę klamkę dociągniesz do kierownicy Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
modyfikacja przedniego hamulca
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin