Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

modyfikacja przedniego hamulca
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agentczor
Motocyklista



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 11:46, 29 Sty 2013    Temat postu:

lasooch, młody napiszcie jakie macie zaciski, jak zrobić adaptery Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Wto 11:54, 29 Sty 2013    Temat postu:

Moje zaciski pochodzą od TDM 850 i na zdjęciu są założone właśnie na TDM Razz
Do v-stroma trzeba by je przymierzyć na tarczę, zrobić projekt adaptera i w optymistycznym wariancie - wyciąć laserem z grubej stalowej blachy (jeżeli wystarczy adapter płaski) lub wyfrezować odpowiedni ze stali lub twardego aluminium (jeżeli będzie potrzebny adapter z dwoma płaszczyznami, jak wyżej w tym intruderze).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Sob 21:06, 02 Lut 2013    Temat postu:

Też mnie zastanawia modyfikacja hamulca, przeglądam alledrogo i nic kompletnie nie wiem, dlatego miałbym kilka pytań do bardziej obeznanych... Na wstępie też dodam, że znana jest mi dość dobrze technika rowerowa, i tam jest wiele ułatwień... Tarcze są montowane na 2 standardy, występują zasadniczo w 4 rozmiarach, a zaciski hamulca są montowane do widelca na 2 sposoby, przy czym odpowiednio zmieniając adaptery większość zacisków może współpracować na obu standardach mocowania, jak również przy różnych wielkościach tarcz.

W związku z tym że mamy na myśli motory, a nie rowery, mam następujące zapytania:
1. Czy w motorach tarcze z różnych kół/maszyn/producentów są tak samo mocowane do koła, a jak nie, to na co zwracać uwagę chcąc kupić większą?
2. Czy są tu jakieś standardy mocowania zacisków do widelców (jakich zacisków szukać po aukcjach)?
3. Czy zakładając zaciski 3;4;6 tłoczkowe będę musiał zmieniać pompkę przy kierowniku ze względu na większe zapotrzebowanie tych zacisków na płyn?

Jak ktoś może to niech pomoże Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Nie 0:46, 03 Lut 2013    Temat postu:

Ad 1. tarcze maja rozne mocowania i trzeba sie zaopatrzyc w takie jakie beda pasowac.

Ad 2. czy standarty?? sa. tam gdzie montuje sie takie same zaciski sa takie same mocowania, myslac o wiekszych zaciskach musisz brac pod uwage ze i mocowania beda mialy szerszy rozstaw co za soba ciagnie koniecznosc stosowania adaptera.

Ad 4. w teorii mogla by nie wystarczyc, jednak w praktyce w zupelnosci wystarczy.

Od siebie dodam, ze nie ma sensu kombinowac z hamulcami, osobiscie jestem zdania ze trzeba nalezycie dbac o uklad hamulcowy tj. wymieniac plyn, stosowac odpowiednie klocki, tarcze, kontrolowac zaciski (czesto sie zacieraja/zacinaja).
Gdyby producent uznal ze DL potrzebuje mocniejsze hamulce to by takie zamontowal.
Przerabianie hamulcow mialo by sens, gdybychciec na DLu robic stoopie w innym przypadku nalezy sie poprostu nauczyc hamowac motocyklem - uzywajac obydwu hamolcow, a nie tylko przedniego (jak robi wiekszosc motocyklistow).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Nie 10:50, 03 Lut 2013    Temat postu:

Producent stosuje takie same zaciski hamulcowe w motocyklach:
GS500
GSF600 Bandit
SV650
DL650
DL1000
GSX-F600/750
i w kilkunastu innych, bo tnie koszty.
O ile w lekkiej SV te zaciski robiły moim zdaniem dobrze, to w ciężkim v-stromie są niewystarczające, znowu wg mojej opinii oczywiście Wink I nie chodzi tu oczywiście o robienie stoppie, tylko o sensowne wytracenie prędkości, gdy nasz zaprzęg waży ok. 400-450kg Wink

Co do hamowania przodem/tyłem, to szczególnie przy dwóch osobach na pokładzie i komplecie kufrów, tylny hamulec robi się niezastąpiony Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodman
A



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno

PostWysłany: Nie 15:39, 03 Lut 2013    Temat postu:

Floydoo napisał:
Od siebie dodam, ze nie ma sensu kombinowac z hamulcami, osobiscie jestem zdania ze trzeba nalezycie dbac o uklad hamulcowy tj. wymieniac plyn, stosowac odpowiednie klocki, tarcze, kontrolowac zaciski (czesto sie zacieraja/zacinaja).
Gdyby producent uznal ze DL potrzebuje mocniejsze hamulce to by takie zamontowal.
Przerabianie hamulcow mialo by sens, gdybychciec na DLu robic stoopie w innym przypadku nalezy sie poprostu nauczyc hamowac motocyklem - uzywajac obydwu hamolcow, a nie tylko przedniego (jak robi wiekszosc motocyklistow).



dwa tłoczki to nie cztery i rewelacji z nich nigdy nie będzie.
Miałem wcześniej Bandita i SV i tam też były podobne problemy.
DL jest za ciężki (mój ma kufry i zdarza mi się jeździć z pasażerką), żeby układ dwutłoczkowy skutecznie go wyhamowywał. Potwierdzają też to moi inni znajomi, którzy moim DLem latali i zawsze zwrócili uwagę na ten przedni hebel. Przy czy trzeba zaznaczyć, że przed modyfikacją miałem układ po serwisie i z przewodami w oplocie.

W trakcie ostatniego sezonu zdecydowałem się na przeszczepi zacisków czterotłoczkowych z Gixera. Wygląda to tak:




Jak na razie jest to wersja próbna, ( śruby i adapter jeszcze będę poprawiał) która miała za zadanie wzajemne dotarcie się tarczy i innych klocków, zacisków oraz sprawdzenie jak to wszystko będzie działało. Pompka została oryginalna i daje rade. Adapter mam zrobiony na oko, składa się z odpowiednio przyciętej i nawierconej płytki (kształt zygzak) i 4 tulejek, które dystansują płytkę od goleni i zacisku.
Po testach miałem go zwymiarować i zlecić wycięcie/wyfrezowanie tak aby był to tylko jeden element.
Ze względu na wyjazd na szkolenie w sierpniu zeszłego roku zaprzestałem testów i do dzisiaj sprzęt stoi w takim stanie jak na zdjęciach Sad

Jesli ktoś nie ma czasu na testy, wymiarowanie adaptera itp można kupić gotowe zestawy na stronie:

[link widoczny dla zalogowanych]!/~/category/id=507024&offset=0&sort=normal


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rodman dnia Nie 15:45, 03 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agentczor
Motocyklista



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 23:47, 03 Lut 2013    Temat postu:

Bierz się za dalsze testy kolego, i zacznij kopiować swoje adaptery - piszę się na komplecik Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rommel
Motocyklista



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 0:07, 04 Lut 2013    Temat postu:

śledze temat Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Pon 9:57, 04 Lut 2013    Temat postu:

Rodman na stronie którą podałeś są fotki adaptera z zaciskami Nissin i Tokico. Czy rozstawy otworów w obu zaciskach są takie same? czy adapter musi być dobrany do danego modelu zacisków.
Można by było taki wzorzec ściągnąć i wykonanie to już pestka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pon 10:26, 04 Lut 2013    Temat postu:

Inne adaptery są dla nissina, inne dla tokico. Co do wymiarów, to przecież tu na forum już przynajmniej dwie osoby robiły taki przeszczep, u mnie na SVforum też jedna się pokusiła, więc nawet nie trzeba by było ściągać prototypu z za oceanu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodman
A



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno

PostWysłany: Pon 20:02, 04 Lut 2013    Temat postu:

Obawiam się, że szybko nie znajdę czasu aby powrócić do tematu. Większość czasu spędzam aktualnie poza domem z dala od moto i tak będzie do października 2014r.
(jedyna opcja to podczas urlopu ale nie wiem jeszcze kiedy to będzie Smile )


Adaptery są inne pod zaciski Nissin i inne pod Tokico z tego co pamiętam to są też różne dla 650 i 1000


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rodman dnia Pon 20:10, 04 Lut 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Wto 12:46, 05 Lut 2013    Temat postu:

Zaciski już prawie mam kupione.
Rodman powiedz tylko coś więcej o wymiarach i materiale swojego "zygzaka", ew czym się kierowałeś nadając mu takie, a nie inne wymiary....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Wto 12:48, 05 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Śro 21:43, 06 Lut 2013    Temat postu:

Wczoraj kupiłem zaciski 4 tłoczkowe. Najlepsze co znalazłem w okolicy to GSR 600 06', i są to chyba te same co Rodmana. Zabrałem się dziś do roboty i bez większych problemów wydłubałem taki adapter z płyty pilśniowej. Zabrałem się nawet do wydłubania tego w stali, ale lekko się machnąłem w rozstawach śrub i nie do końca to wszystko grało, ale w końcu nie od razu Rzym zbudowano.
W każdym razie największym dla mnie problemem stał się wybór materiału z jakiego powinien być wykonany ten adapter. Dałem 6mm stali, ale nie jestem do końca przekonany, czy to nie będzie za słabe... Jak ktoś ma jakieś doświadczenie, to proszę o podpowiedzi...


EDIT.
Przekopałem forum SVki i tam się wszystko znalazło łącznie z wszystkimi wymiarami adaptera i zaciskami, które będą pod ten adapter pasować. Wg zapewnień autora powinno też pasować w DLu, mimo, że u nas choć zacisk ten sam to jednak tarcza większa.

Wygląda to tak:
Cytat:







różnica jest znaczna w hamowaniu i co zauważyłem to to, że klocek z 4-tłoczkowego zacisku ściera tarczę szerzej niż seryjne hamulce z sv
różnicę zaznaczyłem strzałką na tarczy: strzałka określa szerokość tarcia klocka w seryjnym zacisku sv


pasują one do sv650 po 2003r oraz do v-stroma 650 i pasują z następującymi zaciskami:
Tokico
gsxr 600 2001-2003
gsxr 750 2000-2003
sv1000

Nissin
cbr900 sc33
cbr600 f4-f4i każdy rocznik


Autor zapomniał dopisać jeszcze przynajmniej GSR 600 06'.
Ze swojej strony postaram się jutro coś takiego wydziergać po garażowemu i sprawdzić, czy pasuje. Ale na stałe to miło by było, jakby jakiś mistrz ślusarstwa zrobił to porządnie z jakiejś nierdzewki...
Nie to, że wywołuje tu kogoś specjalnie do tablicy Wink

Jak by ktoś szukał oryginału, to podrzucam link:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Pią 8:05, 08 Lut 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Pon 19:32, 11 Lut 2013    Temat postu:

Dzięki koledze miotacztruskawek który podesłał mi projekt w AutoCadzie 2 komplety mają byc gotowe w Czwartek (całość z nierdzewki). Wtedy bedę wiedział jaki jest koszt wykonania. Dzisiaj kupiłem zaciski Tokico kpl za 113zł z przesyłką i drugi za 130zł z przesyłką. Oba komplety od GSXR'a 600. Można upolować w całkiem niskiej cenie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Pon 19:38, 11 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek445
A2



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek

PostWysłany: Pon 20:17, 11 Lut 2013    Temat postu:

Fajna sprawa, tylko ciekawy jestem czy jest spora różnica w skuteczności hamowania po takiej modyfikacji. Jeżdżę dl 1000 z plecaczkiem zapakowany jak osiołek i oryginalne hamulce pozostawiają wiele do życzenia, więc jak by była spora poprawa to może bym się skusił na taką modyfikację.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rommel
Motocyklista



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 22:11, 11 Lut 2013    Temat postu:

ja jak kolega wyżej!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Wto 0:02, 12 Lut 2013    Temat postu:

Na ile rozkminiłem temat, to zrobienie adaptera naprawdę poszerza możliwości. Do malucha przejście na 4 tłoczki powinno w zupełności wystarczyć, ale jak tylko dostanę adaptery to się wypowiem z własnego doświadczenia...
Do tausena natomiast można przez ten adapter montować też 6 tłoczków od GSXR 1000. Dalej w rachubę wchodzi też wymiana pompy na radialną etc...
Jak wszystko się dobrze uda, to będę mógł udostępnić wszystkim chętnym rzeczony plik w AutoCadzie do adaptera. Wtedy będzie można sobie to samemu zrobić na pierwszej lepszej obrabiarce CNC Very Happy ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Wto 1:39, 12 Lut 2013    Temat postu:

miotacztruskawek napisał:
Na ile rozkminiłem temat, to zrobienie adaptera naprawdę poszerza możliwości. Do malucha przejście na 4 tłoczki powinno w zupełności wystarczyć, ale jak tylko dostanę adaptery to się wypowiem z własnego doświadczenia...
Do tausena natomiast można przez ten adapter montować też 6 tłoczków od GSXR 1000. Dalej w rachubę wchodzi też wymiana pompy na radialną etc...
Jak wszystko się dobrze uda, to będę mógł udostępnić wszystkim chętnym rzeczony plik w AutoCadzie do adaptera. Wtedy będzie można sobie to samemu zrobić na pierwszej lepszej obrabiarce CNC Very Happy ...


Nie pokręciłeś czegoś? Wink 6-tłoczkowy zacisk od gixa 1000 przeszczepia się do SV1000 w miejsce fabrycznego 4-tłoczkowego i tylko do SV1000, bez żadnych adapterów, plug&play. 4-tłoczkowy zacisk od GSRa czy gixa 600 przeszczepia się poprzez adpater do SV650, DL650 i DL1000 w miejsce 2-tłoczkowego pływającego.

Co do rysunku adaptera, to pewnie mówisz o tym, który wziąłeś z SVforum, ale pamiętaj że tamten jest do zacisku nissin, nie tokico. A sądząc po hamerykańskich producentach, do różnych zacisków są różne adaptery...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Wto 9:55, 12 Lut 2013    Temat postu:

lasooch napisał:
miotacztruskawek napisał:
Na ile rozkminiłem temat, to zrobienie adaptera naprawdę poszerza możliwości. Do malucha przejście na 4 tłoczki powinno w zupełności wystarczyć, ale jak tylko dostanę adaptery to się wypowiem z własnego doświadczenia...
Do tausena natomiast można przez ten adapter montować też 6 tłoczków od GSXR 1000. Dalej w rachubę wchodzi też wymiana pompy na radialną etc...
Jak wszystko się dobrze uda, to będę mógł udostępnić wszystkim chętnym rzeczony plik w AutoCadzie do adaptera. Wtedy będzie można sobie to samemu zrobić na pierwszej lepszej obrabiarce CNC Very Happy ...


Nie pokręciłeś czegoś? Wink 6-tłoczkowy zacisk od gixa 1000 przeszczepia się do SV1000 w miejsce fabrycznego 4-tłoczkowego i tylko do SV1000, bez żadnych adapterów, plug&play. 4-tłoczkowy zacisk od GSRa czy gixa 600 przeszczepia się poprzez adpater do SV650, DL650 i DL1000 w miejsce 2-tłoczkowego pływającego.

Co do rysunku adaptera, to pewnie mówisz o tym, który wziąłeś z SVforum, ale pamiętaj że tamten jest do zacisku nissin, nie tokico. A sądząc po hamerykańskich producentach, do różnych zacisków są różne adaptery...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Im bardziej zagłębiam się w temat, tym bardziej mnie to wszystko zadziwia, ale po kolei.

Ludzie w SV1000 w miejsce oryginalnych 4 tłoczków montują zaciski 6 tłoczkowe z GSXR1000 bez żadnych adapterów. Oba zaciski mają więc ten sam "standard" montażu. Z kolei ludzie na SV650 kupują zaciski od SV1000 (4 tłoczki Tokico) i zakładają je u siebie tylko, że z zastosowaniem adaptera.
Skoro więc adapter pozwala przejść na 4 tłoczki, to powinien pozwolić przejść również na 6 tłoczków. To samo powinno być w przypadku DL 1000 i DL650, jako, ze oba mają zaciski takie same jak SV650.

Co do rysunku adaptera to widziałem i czytałem, że autor zrobił go do zacisków Nissin, ale dopisał też, że pasuje to do Tokico (co widać zresztą na dole cytatu 5 postów wyżej). Żeby było ciekawiej wydziergałem w garażu adapter wg tych rozmiarów, czyli pod Nissina i pasowało to z Tokico, które sobie kupiłem. Czyżby więc jednak istniał tu znowu jakiś "standard" Question

Jestem więc niemal pewien, że ma to jakiś sens, ale plik udostępnię i głowę pod topór położę dopiero, jak sam u siebie to zmontuje i naocznie się przekonam, że to działa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Wto 10:52, 12 Lut 2013    Temat postu:

Mea culpa, nie połapałem się, że 4-tłoczkowe zaciski z GSRa i SV1000 to jest to samo Embarassed
Prośba do moderatora o wyrzucenie mojej poprzedniej wiadomości bo tylko niepotrzebnie sieje zamęt Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rommel
Motocyklista



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 11:33, 12 Lut 2013    Temat postu:

Miotacztruskawek, a jak ktoś nie ma CNC to będziesz wyrabiał za opłatą? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agentczor
Motocyklista



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 12:17, 12 Lut 2013    Temat postu:

Pewnie prędzej letko...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Wto 13:14, 12 Lut 2013    Temat postu:

No ja mogę mieć problem z produkcją "masową" Sad . Brat pracuje przy projektowaniu statków, to jeden komplet spokojnie gdzieś upcha i nikt się nie domyśli, że to nie do statku Wink . To już prędzej Letko.

Natomiast CNC nie takie straszne. Wystarczy wpisać "cięcie wodą/laserem/plazmą i swoje miasto (np. Rzeszów)" i wyskakuje cała masa firm które to spokojnie zrobią... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil.Olkusz
Motonita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Wto 14:08, 12 Lut 2013    Temat postu:

Czy mozna zastosowac adapter plus zmiane zaciskow od GSR600 do modelu z ABSem? Bo zastanawiam sie nad taka zmiana... Tylko ze mam DL650 z ABS. I jak sprawa wyglada z oryginalnym przewodami hamulcowymi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
folwar
A1



Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:53, 12 Lut 2013    Temat postu:

Też mam ABS i zastanawiam się nad zmianą zacisków. Na forum VSRI wyczytałem że robią taki upgrade z tym że ABS w serii działa lepiej, szybciej reaguje na zablokowane koło. Generalnie jeśli w pełni kontrolujesz heble to warto. Jeśli ciśniesz klamkę do oporu i uaktywniasz ABS zdania są podzielone, ktoś nawet pisał że przy hamowaniu z 80 km/h droga hamowania wydłużyła się o 1-2 m. Trzeba przetrzepać amerykańskie fora, u nich ta modyfikacja jest popularna. Warto może tez napisać do kolesia z svracingparts, może coś podpowie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinuch
A1



Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Śro 23:20, 13 Lut 2013    Temat postu:

Witam!
Właśnie przesiadłem się z SV 650 na Dl 1000 i mimo wielu pozytywnymi wrażeń jestem zszokowany słabością przedniego hamulca. Z uwagą więc bedę sledził wątek!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jurek
A1



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Nie 22:41, 17 Lut 2013    Temat postu:

Witam.
Myślę że wymiana zacisku pływającego 2 tłoczkowego na 4 tłoczkowy stały nic nie da. Zwiększenie siły docisku klocka do tarczy zależy od srednicy tłoczka a nie od ilości tłoczków. W 4 tłoczkowych zaciskach , tłoczki są po dwa z jednej strony tarczy a to jest tak samo jak w zacisku dwutłoczkowym pływajacym.Mozliwe że w 4 tłoczkowym NISSENIE tłoczki są o wiekszej średnicy wtedy szacun. Jeżeli są takie same lub mniejsze efek bedzie mizerny. Zyskuje sie tylko na oporach przesuwu zacisku na prowadnicach. Poprawę może dać zwiększenie średnicy tarcz hamulcowych lub zwiększenie cisnienia pompy np. na pompę radialną o wiekszym
ciśnieniu wyjsciowym.Jest jeszcze jedno rozwiązanie na zastosowaniu zacisow 6 tłoczkowych z R1-dynki ale czy da się je przykręcić tego nie wiem.
Owocnych doświadczeń i zadowalających efektów,
Pozdrawiam Jurek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jurek dnia Nie 22:42, 17 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Wto 14:14, 19 Lut 2013    Temat postu:

Jurek zamontujemy i zobaczymy czy to coś zmieni na lepsze czy nie.
Dzisiaj odebrałem adaptery, ale zapomnieli przewiercić otwory po cięciu wodą i poszły do poprawki. Jak odbiorę to zrobię fotki.
Przy produkcji jednostkowej cena 100zł za kpl. Nie wiem o ile taniej przy większej ilości bo nie pytałem. Najpierw trzeba się przekonać czy to ma sens.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 16:42, 28 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OptimisticSailor
A2



Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 16:33, 19 Lut 2013    Temat postu:

jurek napisał:
Witam.
Myślę że wymiana zacisku pływającego 2 tłoczkowego na 4 tłoczkowy stały nic nie da. Zwiększenie siły docisku klocka do tarczy zależy od srednicy tłoczka a nie od ilości tłoczków. W 4 tłoczkowych zaciskach , tłoczki są po dwa z jednej strony tarczy a to jest tak samo jak w zacisku dwutłoczkowym pływajacym.Mozliwe że w 4 tłoczkowym NISSENIE tłoczki są o wiekszej średnicy wtedy szacun. Jeżeli są takie same lub mniejsze efek bedzie mizerny. Zyskuje sie tylko na oporach przesuwu zacisku na prowadnicach. Poprawę może dać zwiększenie średnicy tarcz hamulcowych lub zwiększenie cisnienia pompy np. na pompę radialną o wiekszym
ciśnieniu wyjsciowym.Jest jeszcze jedno rozwiązanie na zastosowaniu zacisow 6 tłoczkowych z R1-dynki ale czy da się je przykręcić tego nie wiem.
Owocnych doświadczeń i zadowalających efektów,
Pozdrawiam Jurek.


Tzn. Siła oddana płynowi hamulcowemu przez pompę rozkłada się na płaszczyzny wewnętrzne tłoczka (wewnątrz zacisku). Jeżeli zwiększymy ww powszechnie jednocześnie proporcjonalnie zmniejszymy siłę potrzebną do "pchnięcia" tłoczka. Ale zaznaczam że wzrośnie też "luz" na klamce którym standardowo niwelujemy odległość która jest między klockiem a tarczą.
W uproszczeniu klamka najpierw wejdzie mniej więcej na 2-3 cm po-tem (o ile mamy dobre przewody) chwyci i będzie się wpijać z 2x mocą. Smile

Zaznaczam żeby zweryfikować moją opinię Question

EDIT: Znalazłem jeszcze odpowiedni rys


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez OptimisticSailor dnia Wto 17:01, 19 Lut 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Wto 19:17, 19 Lut 2013    Temat postu:

OptimisticSailor napisał:
jurek napisał:
Witam.
Myślę że wymiana zacisku pływającego 2 tłoczkowego na 4 tłoczkowy stały nic nie da. Zwiększenie siły docisku klocka do tarczy zależy od srednicy tłoczka a nie od ilości tłoczków. W 4 tłoczkowych zaciskach , tłoczki są po dwa z jednej strony tarczy a to jest tak samo jak w zacisku dwutłoczkowym pływajacym.Mozliwe że w 4 tłoczkowym NISSENIE tłoczki są o wiekszej średnicy wtedy szacun. Jeżeli są takie same lub mniejsze efek bedzie mizerny. Zyskuje sie tylko na oporach przesuwu zacisku na prowadnicach. Poprawę może dać zwiększenie średnicy tarcz hamulcowych lub zwiększenie cisnienia pompy np. na pompę radialną o wiekszym
ciśnieniu wyjsciowym.Jest jeszcze jedno rozwiązanie na zastosowaniu zacisow 6 tłoczkowych z R1-dynki ale czy da się je przykręcić tego nie wiem.
Owocnych doświadczeń i zadowalających efektów,
Pozdrawiam Jurek.


Tzn. Siła oddana płynowi hamulcowemu przez pompę rozkłada się na płaszczyzny wewnętrzne tłoczka (wewnątrz zacisku). Jeżeli zwiększymy ww powszechnie jednocześnie proporcjonalnie zmniejszymy siłę potrzebną do "pchnięcia" tłoczka. Ale zaznaczam że wzrośnie też "luz" na klamce którym standardowo niwelujemy odległość która jest między klockiem a tarczą.
W uproszczeniu klamka najpierw wejdzie mniej więcej na 2-3 cm po-tem (o ile mamy dobre przewody) chwyci i będzie się wpijać z 2x mocą. Smile

Zaznaczam żeby zweryfikować moją opinię Question

EDIT: Znalazłem jeszcze odpowiedni rys


A nie jest przypadkiem też tak, że S2 z rysunku jest sumą powierzchni wszystkich tłoczków Question Wtedy zgadzałoby się, że hamulec chodzi "lżej" na 4 tłoczkach, co jest obecne w opisach właściwie wszystkich, którzy zrobili przesiadkę na nowe hample.
Tokico z GSR600 '06 ma 2 tłoczki 34mm i 2 tłoczki 30mm, po takim i takim z każdej strony. Nissiny mają podobno o 1mm większe tłoczki. Nie zmierzyłem jeszcze jakie średnice mają tłoczki oryginalne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OptimisticSailor
A2



Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 0:00, 20 Lut 2013    Temat postu:

miotacztruskawek-Oczywiście S2 to cała czynna powierzchnia zacisku.(wszystkie tłoczki) Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Czw 21:07, 21 Lut 2013    Temat postu:

Jeszcze nie montowałem, ale wyszło nieźle.
Całość z nierdzewki.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Dystans dospawany daje dokładnie 8+6=14mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czesterbb
Motocyklista



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko Biała

PostWysłany: Nie 19:29, 24 Lut 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

Montaż zrobiony
Laughing Laughing Laughing
Hamulec poprawił się diametralnie.....
Adaptery i zaciski mam od Letko.....
pasują idealnie.......
oryginalna pompa działa z tymi zaciskami idealnie,
hamulec obsługuje się dwoma palcami....
po prostu REWELACJA Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agentczor
Motocyklista



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 19:47, 24 Lut 2013    Temat postu:

No to letko produkcja seryjna Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rommel
Motocyklista



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 20:13, 24 Lut 2013    Temat postu:

zacisk od czego, w jakiej cenie? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Nie 20:53, 24 Lut 2013    Temat postu:

A zacisk równo nad tarczą wisi Question Question Question
I czy cała powierzchnia klocka przylega do tarczy Question Question Question
Jeżeli tak pogratulować wykonania Very Happy
Dla chętnych zaś jak wspominałem plik na CNC, jakby ktoś chciał samemu sobie zrobić adapter Wink

A lista pasujących zacisków wygląda tak...
Tokico
gsxr 600 2001-2003
gsxr 750 2000-2003
sv1000

Nissin
cbr900 sc33
cbr600 f4-f4i każdy rocznik

I to na pewno jeszcze nie koniec. U mnie czeka Tokico GSR 600 2006r.

Dla szukających: Nissiny mają podobno tłoczki o większej średnicy, więc mają niby być lepsze... Dla estetów można znaleźć wersje w złotym kolorze Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Pon 0:44, 25 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czesterbb
Motocyklista



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko Biała

PostWysłany: Nie 21:06, 24 Lut 2013    Temat postu:

zacisk wisi równo i przylega całą powierzchnią.
Zaciski gsxr 600 k2 130 na Allegro za komplet Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czesterbb dnia Nie 21:06, 24 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Nie 23:43, 24 Lut 2013    Temat postu:

Jeżeli bedą chętni to mogę pomóc

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 16:44, 28 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rommel
Motocyklista



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 23:55, 24 Lut 2013    Temat postu:

pisze się na adaptery i zaczynam poszukiwanie zacisków Smile

Poprosze jak na stroomtroperze w czerni Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Nie 23:59, 24 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agentczor
Motocyklista



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 23:57, 24 Lut 2013    Temat postu:

Ja bym sie pisał w połowie marca o ile to pasuje do 1000 Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rommel
Motocyklista



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 23:59, 24 Lut 2013    Temat postu:

w małym i dużym DLu przód nie ejst identico od główki ramy w dół?

EDIT:

Z tego co mi kolega pisze, to takie samo mocowanie maja 6 tłoczkowe zaciski z gixxa 1000 k1 k2, prawda li to Panowie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Pon 0:17, 25 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro
Motocyklista



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE

PostWysłany: Pon 0:34, 25 Lut 2013    Temat postu:

Jeśli na adaptery rusza jakaś oficjalna lista to też bym łyknął komplet ale najchętniej czarne matowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pon 0:42, 25 Lut 2013    Temat postu:

rommel napisał:


Z tego co mi kolega pisze, to takie samo mocowanie maja 6 tłoczkowe zaciski z gixxa 1000 k1 k2, prawda li to Panowie?


Prawda Prawda. Będą pasować przez adapter.

A tausen nie wiem, czy ma ten sam przód, ale ma tą samą średnicę tarcz, te same zaciski, więc i przeróbka musi pasować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hct
A1



Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pon 8:20, 25 Lut 2013    Temat postu:

Ja też się piszę na te adaptery im szybciej tym lepiej Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pon 8:41, 25 Lut 2013    Temat postu:

Plik z rysunkiem adaptera na obrabiarki CNC.
[link widoczny dla zalogowanych]
Exclamation Exclamation Exclamation NA TYM PROJEKCIE CELOWO ZOSTAŁY POMINIĘTE TULEJKI DYSTANSOWE. TANIEJ JEST TO WYCIĄĆ Z BLACHY 8mm I POTEM TULEJKI DOSPAWAĆ, NIŻ FREZOWAĆ TO Z JEDNEGO KAWAŁKA STALI.
TULEJKI POWINNY MIEĆ 6mm GRUBOŚCI, ŚR WEW 8mm, ŚR ZEW ok 15mm.
Exclamation Exclamation Exclamation Gdzie i jak te tulejki dospawać znajdziecie kilka postów wyżej. Po spawaniu tylko trzeba delikatnie rozwiercić otwory na 8,2mm i 10,2mm

Miłego sztachania Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Śro 0:00, 27 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rommel
Motocyklista



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 9:40, 25 Lut 2013    Temat postu:

Ja wolałbym kupić od razu u letko, ma fachowców od spawania... I tak momentami martwie się czy spawy wytrzymają hamowanie awaryjne półtonowym , więc sprawy opon i hamowania w motocyklu zostawiam profesjonalistom Very Happy

Letko, moze zrób temat i jedziemy z zamówieniem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Pon 11:24, 25 Lut 2013    Temat postu:

W piątek będę miał 5 kompletów, ale dwa już są zamówione. Jak trzeba będzie to się dorobi więcej.
Chętnych zapraszam na PW

miotacztruskawek otwory muszą mieć luz czyli 8,2mm i 10,2mm Nie robi się otworów o takiej średnicy jak śruba. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 16:45, 28 Sie 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodman
A



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno

PostWysłany: Pon 20:45, 25 Lut 2013    Temat postu:

czesterbb napisał:


Montaż zrobiony
Laughing Laughing Laughing
Hamulec poprawił się diametralnie.....
Adaptery i zaciski mam od Letko.....
pasują idealnie.......
oryginalna pompa działa z tymi zaciskami idealnie,
hamulec obsługuje się dwoma palcami....
po prostu REWELACJA Laughing Laughing Laughing



Czesterbb
napisz proszę jakie śruby dopasowałeś do tego adaptera ( wymiar i twardość) i czy skręcałeś to na nakrętki czy jakiś inny patent. Z tego co pamiętam to od drugiej strony nie ma jakoś dużo miejsca


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czesterbb
Motocyklista



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko Biała

PostWysłany: Pon 22:07, 25 Lut 2013    Temat postu:

Adaptery przykręciłem na śrubach M10x35 twardość 12,9 z nakrętką samohamującą a zacisk na śrubach M8x30 o tej samej twardości.
Miejsca na nakrętki jest sporo, bo w oryginale uchwyt zacisku tam wchodzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Wto 0:11, 26 Lut 2013    Temat postu:

czesterBB - 1 szt
hct - 1 szt
rodman - 1 szt
rommel - 1 szt
pasmowidma - 1szt

Pozamiatane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin