Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co po DL-u ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Barthii
A1



Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 9:26, 15 Paź 2013    Temat postu:

Oczywiście jak w temacie, myślę o wymianie Dl na coś nowszego. Wydaje mi się że najbliżej mi do KTM 990 SMT, może ktoś miał okazję pośmigać tym sprzętem i napisze coś w tym temacie? Podoba mi się jeszcze Caponord ale serwis kuleje i czas oczekiwania na części zamienne to podobno ok. 3 miesiące co raczej go dyskwalifikuje. Generalnie chciałbym moto lekkie tzn do ok 230 kg z kołami 17 cali nie więcej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Pią 10:05, 20 Gru 2013    Temat postu:

No to i ja zostałem bez moto.
Planowałem go sprzedać przez wzgląd na pomysł wyjazdu na wyspy.
Potem stwierdziłem, że go zostawię. I wtedy dzwon. Szkoda całkowita.
Mój wyjazd narazie stał się mglisty, a na pewno odsunął się w czasie.
Na wiosnę zatem będę szukał maszyny...

Tylko co po 1000? Smile

Chciałbym jednak coś nowszego/lżejszego/z ABS, ale nadal posiadającego możliwość sprawnej jazdy z pasażerem.
Myślę o nowym dl650 (używanym nowym modelu).
Tu pytanie, czy ktoś przesiadł się z 1000 i może opisać swoje wrażenia.

Myślę też o gs800, tiger 800, tiger 1050.. może coś jeszcze??
Bużet nie przekracza trójki z przodu niestety.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pią 10:51, 20 Gru 2013    Temat postu:

To może NC 700X ze stajni Hondy, budżet powinien starczyć na nowy + dodatkowe podstawowe wyposażenie, ja się właśnie przesiadłem z mojego 1000'ca na tego malucha i jestem całkiem całkiem zadowolony Smile

Oczywiście Zuzka stoi w garażu i nadal nie mam pewności czy sprzedawać, jest taka piękna i tak dobrze mi służy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 10:54, 20 Gru 2013    Temat postu:

Tylko czy NC700X nie jest aby zbyt "drobny" na jazdę z pasażerem?

Pytanie, czy Jacq jeździ z pasażerem na dłuższe wyprawy, czy tylko wokół komina...?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pią 10:59, 20 Gru 2013    Temat postu:

póki co powiem tylko że z plecaczkiem miałem max 160km/h a mogłem więcej ale nie chciałem przeginać bo już przegiąłem na etapie docierania, nie miałem też wyładowanych po brzegi kuferków. Zapytajcie mnie za rok a odpowiem bardziej konkretnie, póki co na liczniku przejechane ok 880km zaledwie Smile
Aha... przy wyprzedzaniu w trasie faktycznie mi trochę brakuje koników, tu już trzeba planować ten manewr do tej pory w DL'u nie było takiego problemu Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Pią 11:18, 20 Gru 2013    Temat postu:

Tipor napisał:
To może NC 700X ze stajni Hondy, budżet powinien starczyć na nowy + dodatkowe podstawowe wyposażenie, ja się właśnie przesiadłem z mojego 1000'ca na tego malucha i jestem całkiem całkiem zadowolony Smile


Po 1000-ce na hondę z 50KM z bagażem i pasażerem ? hmmm......... niezbyt dobry pomysł. Jeździłem tą Hondą i nie powiem bardzo przyjemny motocykl ale po załadowaniu i pasażerem na dokładkę to będzie bardzo powolny zestaw Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Pią 11:18, 20 Gru 2013    Temat postu:

No wlasnie. NC700X byłby fajny jakby był ciutelkę większy. Innymi słowy gdyby był vfr800x Wink
Ale to już poza budżetem.

Potrzebuję sprzęta którym bezproblemowo ogarnę zarówno obładowany wyjazd 5000km jak i latanie wokół komina i codzienną jazdę do pracy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Pią 11:23, 20 Gru 2013    Temat postu:

DL650 nadaje się do jazdy we dwoje wszędzie poza szybkimi przelotami autostradowymi. Ja nie znalazłem nic sensownego w klasie podróżnych enduro (czytaj wygodnego dla mnie i pasażerki) pomiędzy 650 Dl a większymi typu varadero, więc może spróbuj czegoś z innej klasy, np. hondy cb 1000? Czyli naked z owiewką, niższy, mniejszy, ale nadal dynamiczny...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Pią 11:39, 20 Gru 2013    Temat postu:

Staszek napisał:
może spróbuj czegoś z innej klasy, np. hondy cb 1000? Czyli naked z owiewką, niższy, mniejszy, ale nadal dynamiczny...


Obawiam się, że pasażerka nie byłaby zadowolona z takiego wyboru Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomano
Motocyklista



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka

PostWysłany: Pią 12:07, 20 Gru 2013    Temat postu:

Jacq napisał:
Staszek napisał:
może spróbuj czegoś z innej klasy, np. hondy cb 1000? Czyli naked z owiewką, niższy, mniejszy, ale nadal dynamiczny...


Obawiam się, że pasażerka nie byłaby zadowolona z takiego wyboru Wink



Po pewnym czasie wspólnych jazd na DL1000, przejechałem się ze swoim plecaczkiem na Bandit-cie 1250 z pełnymi owiewkami (dokładnie na zabudowanym GSX1250). Po około dwóch godzinach jazdy (urozmaiconej), na postoju moja pani powiedziała: "Kup sobie takie coś, ale wtedy zawsze będziesz jeździł sam" Rolling Eyes Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pią 13:17, 20 Gru 2013    Temat postu:

no niestety nie ma rewelacji w tej cenie ale ja zakupując NC700X pozbyłem się plecaczka bo Ona kupiła w tym momencie CB500X Cool
Mimo że mocy znacznie mniej i tak będę zadowolony Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pią 15:38, 20 Gru 2013    Temat postu:

Jacq napisał:
Potrzebuję sprzęta którym bezproblemowo ogarnę zarówno obładowany wyjazd 5000km jak i latanie wokół komina i codzienną jazdę do pracy.

Jak będziesz miał okazję, to rzuć okiem na TDM900. Moim zdaniem jest odczuwalnie sporo zwinniejsza od litrowego DL'a i w mieście naprawdę różnica jest duża. W trasie analogicznie jest ciut słabsza, ciut mniej stabilna przy wysokich prędkościach, ale poza jazdą autostradową raczej nie powinieneś odczuć jakichś strat na tym polu Smile Dla mnie po przesiadce z DL1000, 850tka okazała się strzałem w 10tkę, a założenia co do jazdy mamy chyba +/- podobne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Pią 16:04, 20 Gru 2013    Temat postu:

lasooch napisał:
rzuć okiem na TDM900


TDM to bardzo fajny motocykl.
Ma jednak u mnie jeden poważny minus...
nie podoba mi sie jak mało która maszyna (choć są gorsze) Smile

Wiem, że de gustibus non est disputandum,
niemniej jednak moto musi mi się też podobać Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacq dnia Pią 16:04, 20 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 17:58, 21 Gru 2013    Temat postu:

Ale Honda już wie, że NC 700X jest trochę za słaby i dlatego na 2014 będzie dostępny model NC 750X około 10% więcej momentu, mocy i prędkości. Tak, że naprawdę można myśleć w tym kierunku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Sob 18:25, 21 Gru 2013    Temat postu:

Co i tak będzie za mało na dwie osoby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Nie 10:59, 22 Gru 2013    Temat postu:

Jacq napisał:
Wiem, że de gustibus non est disputandum (...)

Ale też bez przesady z gustem, niektóre motocykle są po prostu brzydkie i TDM z całą pewnością się do nich zalicza Razz To, że odpowiada mi pod wieloma względami, to jeszcze nie znaczy, że jestem fanatykiem i że ten sprzęt mi się podoba Razz

Wybór masz w każdym razie słaby, bo producenci uparli się na litry oraz 600ccm, które do jazdy we dwoje są trochę cherlawe. Niewiele jest turystycznych motocykli pomiędzy. Triumph XC800, BMW GS800, TDM900, od hondy nic, od suzuki nic, od kawasaki nic. Ze starszych maszyn to jeszcze Triumph Tiger 955i, ale i wagowo i silnikowo praktycznie nie różni się od litrowego DLa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nita
Motocyklista



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 12:44, 22 Gru 2013    Temat postu:

Panowie , a jak jest z przeglądami w innych motocyklach ? Wiem , że Honda wydłużyła chyba do 12 tys. . Dla mnie 6 które daje Suzi to porażka i przy zakupie następnego będzie to jedno z ważniejszych kryteriów .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Nie 12:50, 22 Gru 2013    Temat postu:

lasooch napisał:

Wybór masz w każdym razie słaby, bo producenci uparli się na litry oraz 600ccm, które do jazdy we dwoje są trochę cherlawe. Niewiele jest turystycznych motocykli pomiędzy. Triumph XC800, BMW GS800, TDM900, od hondy nic, od suzuki nic, od kawasaki nic. Ze starszych maszyn to jeszcze Triumph Tiger 955i, ale i wagowo i silnikowo praktycznie nie różni się od litrowego DLa.


Prawdę mówiąc, to zaczynam brać też pod uwagę maszyny typu
CBF 1000, Tiger 1050...
Bo na VStromie poza asfaltem to od wielkiego dzwonu byłem.
Tyle że pozycja na Vee bardzo mi odpowiada.
Drugiego Vee 1000 nie kupie bo ma być ABS
(jestem przekonany że mojego dzwona uniknąłbym majac ABS).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Nie 15:14, 22 Gru 2013    Temat postu:

Na tigera 1050 koniecznie przed zakupem posadź pasażerkę, siedzi się tam trochę jak na bocianim gnieździe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Nie 16:03, 22 Gru 2013    Temat postu:

Staszek napisał:
Na tigera 1050 koniecznie przed zakupem posadź pasażerkę, siedzi się tam trochę jak na bocianim gnieździe...


Co przez to rozumiesz? Że wysoko?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Nie 16:08, 22 Gru 2013    Temat postu:

Jacq napisał:
Staszek napisał:
Na tigera 1050 koniecznie przed zakupem posadź pasażerkę, siedzi się tam trochę jak na bocianim gnieździe...


Co przez to rozumiesz? Że wysoko?


Siedzenie jest dość charakterystycznie wyprofilowane. Wyszukaj sobie tutaj triumpha Smile [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Nie 16:34, 22 Gru 2013    Temat postu:

Jak wyżej, no i podnóżki pasażera też średnio wygodnie ulokowane.
Mam kolegę, miał właśnie tego triumpha a żona deela 650, jeżeli gdziekolwiek jechali we dwoje to zawsze na deelu, wg niej po prostu niewygodny był triumph dla pasażerki.

P.S. Druga wada tego triumpha to kiepskie światła soczewkowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 16:37, 22 Gru 2013    Temat postu:

Jacq napisał:
Tylko co po 1000? Smile

Chciałbym jednak coś nowszego/lżejszego/z ABS, ale nadal posiadającego możliwość sprawnej jazdy z pasażerem.
Myślę o nowym dl650 (używanym nowym modelu).
Tu pytanie, czy ktoś przesiadł się z 1000 i może opisać swoje wrażenia.

Myślę też o gs800, tiger 800, tiger 1050.. może coś jeszcze??
Bużet nie przekracza trójki z przodu niestety.


Jacq, umów się na jazdę testową DL 650 i 800 GS. Jeździłem obydwoma i to dwa całkiem różne sprzęty do różnych celów. Daleka turystyka na F 800 GS nie będzie tak dobra (komfortowa) jak na DL 650, z kolei DL 650 nie pójdzie w taki teren jak BMW i będzie mniej zwinny.

Tiger 1050 super na zakręty, ładnie odchodzi, bardzo łagodny, ale strzał w postaci 500 km pewnie da się odczuć w nadgarstkach. Jeździłem tym, ale akurat dość krótko, bo tylko zwykła jazda testowa. Niemniej na tyle długo, aby stwierdzić, że wygodzie daleko do tej na DL 1000/650.

Z trójką na początku - spokojnie weźmiesz jakiegoś GS-a 1200 2008/2009. Prawdopodobnie najlepszy wybór. Albo dołożyć trochę i wziąć takiego po lifcie z 2010 r. Ale to już przekroczy nie tylko trójkę, ale i czwórkę z przodu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Creed
Motonita



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Nie 17:46, 22 Gru 2013    Temat postu:

zastanów sie nad honda vfr 800x z nowym rokiem powinny się już jakieś używki pokazywać Smile kolega ma i strasznie sobie chwali Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Nie 17:47, 22 Gru 2013    Temat postu:

Creed napisał:
zastanów sie nad honda vfr 800x z nowym rokiem powinny się już jakieś używki pokazywać Smile kolega ma i strasznie sobie chwali Smile
szkoda, że wygląda jak gruba kaczka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 17:54, 22 Gru 2013    Temat postu:

lasooch napisał:
producenci uparli się na litry oraz 600ccm, które do jazdy we dwoje są trochę cherlawe. Niewiele jest turystycznych motocykli pomiędzy. Triumph XC800, BMW GS800, TDM900, od hondy nic, od suzuki nic, od kawasaki nic.


święte słowa. Z tego jeszcze tdm odpada w terenie, triumph jest mało popularny a bmw ma kiepską opinię jeśli chodzi o niezawodność. Pozostaje czekać aż Japończycy wrócą do korzeni (Honda ma w 2015 wypuścić nowy model 750cm) albo ujeżdżać ich stare konstrukcje.

nita napisał:
Panowie , a jak jest z przeglądami w innych motocyklach ? Wiem , że Honda wydłużyła chyba do 12 tys. . Dla mnie 6 które daje Suzi to porażka i przy zakupie następnego będzie to jedno z ważniejszych kryteriów .


w turystykach, które posiadałem było: Yamaha co 10.000 w Hondzie co 12.000. Faktycznie jest to wygodne rozwiązanie, taki zapas starcza praktycznie na każdy wyjazd. W najnowszym ktm 1190 jest chyba aż co 15tys.km, w starszym 990 było co 7,5 tys.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 18:06, 22 Gru 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Pon 19:51, 27 Sty 2014    Temat postu:

A ja ostatnio zaczynam się zastanawiać czy nie zainteresować się poprostu maszynami szosowymi (GSF 1250 albo CBF 1000).
Bo w moim budżecie nie bardzo widzę rozwiązanie endurotur okołolitrowe, które będzie dość świeże (na pewno ABS, nie starszy jak 2008).
Tyle że nie jeździłem ani jednym ani drugim. Ktoś z was ma doświadczenia z którąś z wymienionych maszyn?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacq dnia Pon 20:08, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 7:52, 19 Sie 2014    Temat postu:

Ja po V-Stromie 650 chciałbym V-Stroma 650. Teraz chciałbym. Kiedyś nie chciałem. I uległem magii motocykla z cyckami po bokach o pojemności silnika prawie 2-krotnie większej niż miałem. Wygrywał wszystkie testy, był niepokonanym wzorem, symbolem najwyższego wtajemniczenia w jeździe, synonimem prestiżu itp, itd, ble ble ble.
Ja się strasznie zawiodłem. 1200 nie daje 2 razy większego kopa niż 650. Wał targa sprzętem jak huragan, łańcuch był delikatny i subtelny. Duża masa, z plecakiem manewrowanie to już wyczyn. Ochrona przed wiatrem gorsza. Wibracje na podnóżkach jakich do tej pory nie znałem. Pali więcej (także oleju)a nie jedzie aż tak dobrze. Nie to żebym miał jakiś zajechany egzemplarz, przeciwnie, stan zacny a mimo to niedosyt. Na plus szersza kierownica i łatwe prowadzenie w zakrętach. Magia biało-niebieskiego śmigła mnie zwiodła na manowce. Nawet żona niechętnie wsiada, na V-Stromie bywała częściej. Czasami lepsze jest wrogiem gorszego. Wydawało mi się że lepsze. Teraz wiem że nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Wto 8:44, 19 Sie 2014    Temat postu:

Ja ciągle się nie mogę zdecydować czy nowe moto to ma być większę turystyczne enduro czy szosowy turystyk. Do tego w dalszym ciągu jako trzecią opcję rozważam hajkę albo zygzaka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 10:16, 19 Sie 2014    Temat postu:

nie_ma_wała napisał:
Ja po V-Stromie 650 chciałbym V-Stroma 650. Teraz chciałbym. Kiedyś nie chciałem. I uległem magii motocykla z cyckami po bokach o pojemności silnika prawie 2-krotnie większej niż miałem. Wygrywał wszystkie testy, był niepokonanym wzorem, symbolem najwyższego wtajemniczenia w jeździe, synonimem prestiżu itp, itd, ble ble ble.
Ja się strasznie zawiodłem. 1200 nie daje 2 razy większego kopa niż 650. Wał targa sprzętem jak huragan, łańcuch był delikatny i subtelny. Duża masa, z plecakiem manewrowanie to już wyczyn. Ochrona przed wiatrem gorsza. Wibracje na podnóżkach jakich do tej pory nie znałem. Pali więcej (także oleju)a nie jedzie aż tak dobrze. Nie to żebym miał jakiś zajechany egzemplarz, przeciwnie, stan zacny a mimo to niedosyt. Na plus szersza kierownica i łatwe prowadzenie w zakrętach. Magia biało-niebieskiego śmigła mnie zwiodła na manowce. Nawet żona niechętnie wsiada, na V-Stromie bywała częściej. Czasami lepsze jest wrogiem gorszego. Wydawało mi się że lepsze. Teraz wiem że nie.


Chętnie się zamienię, dopłacę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek zych
Gość






PostWysłany: Wto 10:45, 19 Sie 2014    Temat postu:

nie_ma_wała napisał:
Ja po V-Stromie 650 chciałbym V-Stroma 650. Teraz chciałbym. Kiedyś nie chciałem. I uległem magii motocykla z cyckami po bokach o pojemności silnika prawie 2-krotnie większej niż miałem. Wygrywał wszystkie testy, był niepokonanym wzorem, symbolem najwyższego wtajemniczenia w jeździe, synonimem prestiżu itp, itd, ble ble ble.
Ja się strasznie zawiodłem. 1200 nie daje 2 razy większego kopa niż 650. Wał targa sprzętem jak huragan, łańcuch był delikatny i subtelny. Duża masa, z plecakiem manewrowanie to już wyczyn. Ochrona przed wiatrem gorsza. Wibracje na podnóżkach jakich do tej pory nie znałem. Pali więcej (także oleju)a nie jedzie aż tak dobrze. Nie to żebym miał jakiś zajechany egzemplarz, przeciwnie, stan zacny a mimo to niedosyt. Na plus szersza kierownica i łatwe prowadzenie w zakrętach. Magia biało-niebieskiego śmigła mnie zwiodła na manowce. Nawet żona niechętnie wsiada, na V-Stromie bywała częściej. Czasami lepsze jest wrogiem gorszego. Wydawało mi się że lepsze. Teraz wiem że nie.


zaczynam niektóre posty czytać jak pamiętnik.....dawno zapomniany.. bo w nim są zawarte odczucia.
PS> Moja małżonka natomiast zupełnie ma w nosie motocykle i mogę rzec z całą powagą że ich szczerze nienawidzi. Na dl 650 który miałem i sv-ke w ogóle nie chciała wsiąść natomiast na bmw wsiadła bez mrugnięcia okiem i to zaraz po kupnie. O takie buty Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 11:24, 19 Sie 2014    Temat postu:

No patrz, nawet kobietom robi GS dobrze... Żeby jeszcze prał i gotował to chyba się skuszęSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek zych
Gość






PostWysłany: Wto 11:44, 19 Sie 2014    Temat postu:

MaG napisał:
No patrz, nawet kobietom robi GS dobrze... Żeby jeszcze prał i gotował to chyba się skuszęSmile


dokładnie - jak koło gospodyń wiejskich...

PS;
od tamtej pory nie zostawiam moto sam na sam z małżowiną, bo sam wiesz, albo go zabieram albo zamykam w ciemności Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Wto 17:50, 19 Sie 2014    Temat postu:

To chyba te opisywane wcześniej "POZYTYWNE" wibracje Wink tak przyciągają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 19:13, 19 Sie 2014    Temat postu:

Wracając do wątku po minionym weekendzie skłaniam się ku tezie, że bardzo fajnym "następcą" DL-a w garażu może być Kawasaki Versys 1000. Kiedyś już się zachwycałem nim po jeździe testowej, ale teraz jeden z kolegów zakupił nowego i zrobiliśmy c.a. 1500 km razem.
Versys 1000 po doposażeniu w akcesoryjne gmole, komplet kufrów Givi, wysoką szybę turystyczną i wydech LeoVince nie tylko prezentuje się dostojniej, ale naprawdę świetnie sprawdza się jako turystyk dla 2 osób. Kolega jeszcze czeka tylko na centralkę (bo wbrew pewnemu testowi są one dostępne np. SW Motech) i płytę alu pod silnik.
Naprawdę robi świetne wrażenie na parkingu i w trasie:) A elastyczny silnik z ZX-a to naprawdę bajka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:02, 19 Sie 2014    Temat postu:

Spolski napisał:
nie_ma_wała napisał:
Ja po V-Stromie 650 chciałbym V-Stroma 650. Teraz chciałbym. Kiedyś nie chciałem. I uległem magii motocykla z cyckami po bokach o pojemności silnika prawie 2-krotnie większej niż miałem. Wygrywał wszystkie testy, był niepokonanym wzorem, symbolem najwyższego wtajemniczenia w jeździe, synonimem prestiżu itp, itd, ble ble ble.
Ja się strasznie zawiodłem. 1200 nie daje 2 razy większego kopa niż 650. Wał targa sprzętem jak huragan, łańcuch był delikatny i subtelny. Duża masa, z plecakiem manewrowanie to już wyczyn. Ochrona przed wiatrem gorsza. Wibracje na podnóżkach jakich do tej pory nie znałem. Pali więcej (także oleju)a nie jedzie aż tak dobrze. Nie to żebym miał jakiś zajechany egzemplarz, przeciwnie, stan zacny a mimo to niedosyt. Na plus szersza kierownica i łatwe prowadzenie w zakrętach. Magia biało-niebieskiego śmigła mnie zwiodła na manowce. Nawet żona niechętnie wsiada, na V-Stromie bywała częściej. Czasami lepsze jest wrogiem gorszego. Wydawało mi się że lepsze. Teraz wiem że nie.


Chętnie się zamienię, dopłacę Smile

Hola hola, póki co jeszcze decyzji nia ma o zmianie. Ale sentyment do Suzi jest spory. Może gdybym zmieniał to na nowy 650. Litr też kusi ale cenaaa... Myślenice mam póki co większe niż te koło Krakowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3285
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:06, 19 Sie 2014    Temat postu:

MaG napisał:
Wracając do wątku po minionym weekendzie skłaniam się ku tezie, że bardzo fajnym "następcą" DL-a w garażu może być Kawasaki Versys 1000. Kiedyś już się zachwycałem nim po jeździe testowej, ale teraz jeden z kolegów zakupił nowego i zrobiliśmy c.a. 1500 km razem.
Versys 1000 po doposażeniu w akcesoryjne gmole, komplet kufrów Givi, wysoką szybę turystyczną i wydech LeoVince nie tylko prezentuje się dostojniej, ale naprawdę świetnie sprawdza się jako turystyk dla 2 osób. Kolega jeszcze czeka tylko na centralkę (bo wbrew pewnemu testowi są one dostępne np. SW Motech) i płytę alu pod silnik.
Naprawdę robi świetne wrażenie na parkingu i w trasie:) A elastyczny silnik z ZX-a to naprawdę bajka.


To wszystko prawda. Jeździłem trochę na Versysie Despoka i zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Ja bym go jednak nie kupił, bo jest... za grzeczny Smile Brak wibracji w tysiącu to dla mnie nie jest zaleta Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek zych
Gość






PostWysłany: Śro 7:21, 20 Sie 2014    Temat postu:

tak tak i zaraz dojdziemy do wniosku że niema moto który byłby uniwersalny i najlepiej mieć dwa, Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Despok
Motonita



Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 798
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 8:45, 20 Sie 2014    Temat postu:

MaG napisał:
Wracając do wątku po minionym weekendzie skłaniam się ku tezie, że bardzo fajnym "następcą" DL-a w garażu może być Kawasaki Versys 1000...
Czyli kolega jest zadowolony, dobrze doradzałem, będą dwa białe kwaski na zlocie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Śro 10:39, 20 Sie 2014    Temat postu:

Kolega jest zachwycony i zakochany:) Będzie na zlocie o ile nic się nie zmieni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 20:30, 20 Sie 2014    Temat postu:

nie_ma_wała napisał:
... Na plus szersza kierownica i łatwe prowadzenie w zakrętach...


I chyba za to tak wielu go kocha i akceptuje usterki.... zajebiscie sie nim jezdzi po winklach , czyli to co daje nam fun z jazdy na moto Smile

a czy duza masa. ? 220 kg V strom do 229 kg GS 1200 ( roczniki 2009 )
jak w DL zalozysz centralke i oslone silnika roznica bedzie jeszcze mniejsza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 10:03, 21 Sie 2014    Temat postu:

Tak, masa podobna tylko rozkład inny. Nie wiem, czy to przez cylindry na bokach ale ja ma ciężko go postawić do pionu a z nowym V Stromem 1000 nie ma problemu a waga 228.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek zych
Gość






PostWysłany: Pią 16:04, 22 Sie 2014    Temat postu:

jotes napisał:
nie_ma_wała napisał:
... Na plus szersza kierownica i łatwe prowadzenie w zakrętach...


I chyba za to tak wielu go kocha i akceptuje usterki.... zajebiscie sie nim jezdzi po winklach , czyli to co daje nam fun z jazdy na moto Smile

a czy duza masa. ? 220 kg V strom do 229 kg GS 1200 ( roczniki 2009 )
jak w DL zalozysz centralke i oslone silnika roznica bedzie jeszcze mniejsza.


E no spokojnie ja w dl mialem same usterki a w bmw nezdze leje wache i nic nie mnie nie interesi to o czym ty piszesz....
Jak bysmy wszyscy nowe z salonu kupowali to bysmy ze wtedy mogli podebotawac....
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 12:15, 23 Sie 2014    Temat postu:

Inspektor napisał:
Tak, masa podobna tylko rozkład inny. Nie wiem, czy to przez cylindry na bokach ale ja ma ciężko go postawić do pionu a z nowym V Stromem 1000 nie ma problemu a waga 228.

Ale jak Ci się moto obali na piachu czy innym gruncie to GS akurat opiera się na cyckach, a właściwie gmolach i z tej pozycji jest go zdecydowanie łatwiej podnieść niz inny "bezcyckowy" motocykl.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spolski dnia Sob 12:16, 23 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek zych
Gość






PostWysłany: Sob 12:48, 23 Sie 2014    Temat postu:

Spolski napisał:
Inspektor napisał:
Tak, masa podobna tylko rozkład inny. Nie wiem, czy to przez cylindry na bokach ale ja ma ciężko go postawić do pionu a z nowym V Stromem 1000 nie ma problemu a waga 228.

Ale jak Ci się moto obali na piachu czy innym gruncie to GS akurat opiera się na cyckach, a właściwie gmolach i z tej pozycji jest go zdecydowanie łatwiej podnieść niz inny "bezcyckowy" motocykl.


to prawda stary v str0m 650 jak leciał na piach to trzeba było na nogi uważac a gs 1200 już leży a ty się zastanawiasz czy on sie przewrócił Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 13:38, 23 Sie 2014    Temat postu:

tomek zych napisał:
Spolski napisał:
Inspektor napisał:
Tak, masa podobna tylko rozkład inny. Nie wiem, czy to przez cylindry na bokach ale ja ma ciężko go postawić do pionu a z nowym V Stromem 1000 nie ma problemu a waga 228.

Ale jak Ci się moto obali na piachu czy innym gruncie to GS akurat opiera się na cyckach, a właściwie gmolach i z tej pozycji jest go zdecydowanie łatwiej podnieść niz inny "bezcyckowy" motocykl.


to prawda stary v str0m 650 jak leciał na piach to trzeba było na nogi uważac a gs 1200 już leży a ty się zastanawiasz czy on sie przewrócił Smile



Zgadzam się z tym jeżeli chodzi o obalanie. Być może łatwiej podnieść nie z poziomu lecz połpoziomu Smile
Ale chodzi o to, żeby się nie obalał a w GSie łatwiej o to:) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 13:49, 23 Sie 2014    Temat postu:

A poza tym, porównując NOWY model V-Stroma 1000 do NOWEGO modelu GS-a okazuje się, że ten drugi przytył o 20 kilogramów, co dodatkowo działa na jego niekorzyść...

Stare - te niby "lepsze" modele GS-a - będą powoli ustępować nowej wersji, a ta jak powszechnie wiadomo jest "troszkę problematyczna". Ciekaw jestem wpisów w tym wątku za 2-3 lata Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Sob 19:13, 23 Sie 2014    Temat postu:

biblo
Optymistycznie myslac to moze usterkowe nowe modele zostana uleczone na gwarancji i poprzez akcje servisowe a BMW poprawi slabe punkty.
Suzuki w starym 1000 przez ponad 10 lat nie potafilo poprawic kosza sprzeglowego Wink

apropo tematu tynych klockow w nowym GS o ktorych pisales.
W niemieckim motorrad byl test 50 tys tego moto. ( pewnie bedzie niedlugo przeklad w motocyklu )
Pierszy raz zmieniali klocki po 7 tys drugi przy 16. Normalne to nie jest. Krotko przed koncem testu padla skrzynia, zblokowalo podczas jazdy - wymieniona ja razem z silnikiem . Masakra !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 1:34, 24 Sie 2014    Temat postu:

He, he... fajnie porównać pierwszą część Twojej wypowiedzi z drugą Smile trzeba mieć naprawdę dużo optymizmu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 15:41, 24 Sie 2014    Temat postu:

biblo napisał:
He, he... fajnie porównać pierwszą część Twojej wypowiedzi z drugą Smile trzeba mieć naprawdę dużo optymizmu Smile


Dlaczego ? jezeli dojda jaka czesc byla winna zblokowaniu i zmnienia jej konstrukcje albo podwykonawce ?

powtorze sie. Toyota tez niejednego babola wbudowala a mimo to jest uwazana za dobre auto


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin