VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Co po DL-u ? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 19:37, 25 Sie 2014
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





A tak z ciekawości jeździł ktoś może f800gt ? Jak z pozycja za kierownica itp ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:53, 25 Sie 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Mowso napisał:
A tak z ciekawości jeździł ktoś może f800gt ? Jak z pozycja za kierownica itp ?


Tylko f800GS Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:33, 25 Sie 2014
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Pozycje to sprawdzisz sobie tutaj : http://cycle-ergo.com/
Oglądałem ten motocykl w salonie bmw, robi bardzo pozytywne wrażenie, jak dla mnie wart uwagi, chociaż trzeba się liczyć z kosztami paska.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:37, 27 Sie 2014
nie_ma_wała
A1

 
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 44
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





A Aprilia Caponord 1200? Chłopaki z Motormanii dokładnie opisywali motocykl po swoich testach także porównawczych z innymi maszynami tej klasy (GS12, KTM 1190 ADV). Byli zadowoleni. W zasadzie jest to szosowy motocykl turystyczny. W teren bez szans z racji choćby rozmiaru przedniego koła. Sporo elektroniki ale podobno spisuje się dobrze. Silnik, hmm.. 1200.. nie może być źle. Wygląda oryginalnie, zresztą marka mało popularna i szansa spotkania drugiego egzemplarza w trasie graniczy z cudem. Na minus na pewno serwis i temat części. Ale moto ogólnie ciekawe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:57, 27 Sie 2014
tomek zych
Gość

 





nie_ma_wała napisał:
A Aprilia Caponord 1200? Chłopaki z Motormanii dokładnie opisywali motocykl po swoich testach także porównawczych z innymi maszynami tej klasy (GS12, KTM 1190 ADV). Byli zadowoleni. W zasadzie jest to szosowy motocykl turystyczny. W teren bez szans z racji choćby rozmiaru przedniego koła. Sporo elektroniki ale podobno spisuje się dobrze. Silnik, hmm.. 1200.. nie może być źle. Wygląda oryginalnie, zresztą marka mało popularna i szansa spotkania drugiego egzemplarza w trasie graniczy z cudem. Na minus na pewno serwis i temat części. Ale moto ogólnie ciekawe.


kumpel miał przed wiadrem AC i bardzo sobie chwalił Smile
PostWysłany: Śro 23:50, 27 Sie 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





tdm napisał:

Przy bmw800 ... delikatne, pękające koła....

Wyobraź sobie jakby ci pękła obręcz na jakiejś dziurze podczas pobytu np. w Gruzji....


No to wykrakałeś Crying or Very sad

Lecę sobie przez pole, powoli, 40-50km/h. Widzę miedzę zarośniętą trawą, a w niej kawałek rowu. Dodałem więc gazu, żeby przelecieć, ale raptem czuję, że zamiast do przodu bardziej lecę w górę...
Oczywiście wylądowałem bokiem, wstaję i widzę, że powodem mojego lotu był kamień wielkości 50l kufra centralnego... Trochę go przestawiłem, jakieś 1,5m, jednak przy okazji załatwiłem obręcze...







Teraz przerabiam temat zmiany obręczy i niestety jest droooogo Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:28, 28 Sie 2014
tomek zych
Gość

 





dobrze ze felga nie aluminiowa bo byś już zapewn do domu nie wrócił na dwóch kołach Smile
PostWysłany: Pon 16:23, 01 Wrz 2014
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





No i dziś się pojawi coś nowego/starego w garażu Smile jutro dam znać co Smile))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:04, 01 Wrz 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





u mnie dzien po Tobie Wink od srody nowa era Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:18, 01 Wrz 2014
Seba71
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 386
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:08, 01 Wrz 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mowso napisał:
No i dziś się pojawi coś nowego/starego w garażu Smile jutro dam znać co Smile))


Tylko mi nie mów że Stelvio NTX Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:26, 01 Wrz 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Seba71 napisał:
Wink

wkrotce tez bedziesz mogl sie pochwalic Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:18, 01 Wrz 2014
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





cynek napisał:
Mowso napisał:
No i dziś się pojawi coś nowego/starego w garażu Smile jutro dam znać co Smile))


Tylko mi nie mów że Stelvio NTX Very Happy


niestety nie Smile Udało mi się dostać w dobrej cenie rocznego F800GT z esa/asc/abs itp- po małym ślizgu troszkę porysowany z lewej strony, ale przez zimę się porobi wszystko na cacy a na razie trza zarejestrować i potestować na jakiejś dłuższej trasie:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:00, 02 Wrz 2014
nie_ma_wała
A1

 
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 44
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Dostałem dziś wycenę 650, rocznik bieżący, kilka oryginalnych dodatków(gmole, osłona silnika, ciepłe łapki, handbary, centralną nogę)za 37.200 złociszy. Do tego bezkosztowy kredyt 3x33 lub 2x50. Kusząca opcja.Trzeba zacząć pracować nad małżonką!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:20, 02 Wrz 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1259
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Negocjuj jeszcze!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:28, 02 Wrz 2014
nie_ma_wała
A1

 
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 44
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Był to kontakt mailowy, trzeba by się ruszyć do salonu osobiście i zmierzyć się ze sprzedawcą face to face. Może lepiej poczekać do zimy i po zmianie rocznika kupić jeszcze taniej???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:35, 02 Wrz 2014
tomek zych
Gość

 





nie_ma_wała napisał:
Był to kontakt mailowy, trzeba by się ruszyć do salonu osobiście i zmierzyć się ze sprzedawcą face to face. Może lepiej poczekać do zimy i po zmianie rocznika kupić jeszcze taniej???


kolega taki spokojny - jak ja się na coś napalę to na drugi dzień idę i kupuje, nie czekam, bo bym nie jadł, nie spał......na poczatku sierpnia odebrałem samochód nowy z salonu mając potwierdzenie dokonania przelewu na ich konto, sprzedawca się bardzo denerwował że nie może, że się boi i takie tam, ale jak przywiozłem zaświadczenia o dokonaniu przelewu jeszcze z dwóch banków to samochód wydał,,,,,,,,,,( to był piątek a w sobotę była zaplanowana wycieczka nowym autem z rodzinką )
PostWysłany: Czw 10:19, 04 Wrz 2014
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





no bo motocykla zazwyczaj nie kupujemy głową tylko sercem i stąd zawsze z 2 dni przed zakupem spać nie mogę i tylko czekam i czekam, w pracy się dłuży itp Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:29, 06 Wrz 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1259
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Mnie już tak zakup nie łapie, że spać nie mogę.
Ale gdy wchodzę w końcową fazę wybierania i negocjacji to osiągam apogeum myśli i walki z własnym sobą Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:32, 06 Wrz 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Nawet nie wiesz jak wielu zazdrości Ci tych cierpień. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:02, 08 Wrz 2014
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1900
Przeczytał: 77 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





Spolski napisał:
Nawet nie wiesz jak wielu zazdrości Ci tych cierpień. Smile

dokładnie... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:37, 24 Wrz 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Ostatnio miałem okazję dłużej "potestować" bmw f800 gs. Podczas urlopu na Majorce wypożyczyliśmy 2xF800GS i jeden F800R i spędziliśmy w siodłach w sumie 9,5h objeżdżając jej zachodnie wybrzeże czyli pasmo górskie Serra Tramuntana czy jakoś podobnie. O przecudnych motocyklowo trasach i bajecznych widokach nie będę zanudzał, ale kilka wrażeń z jazdy tymi bmw mogę wrzucić.
Na początku zaznaczam, że kiedyś po godzinnej jeździe po lesie byłem F800GS zachwycony, a nasze motki były z wypożyczalni z czego jeden miał pod 70 tys.km przebiegu, a drugi GS niecałe 8 tys (rocznik 2013, taka nowsza buda)... Tym razem był tylko asfalt, bardzo dużo krętych górskich dróżek i kawałem na powrocie autostradą.

Teraz wrażenia...
1) Po kilkunastu km naprawdę zaczął mnie wkur... denerwować brak jakiejś sensownej owiewki - fabryczna seryjna jest krótka jak na nakedzie i absolutnie przed niczym nie chroni - powyżej 90km/h szarpie kaskiem, daje po ramionach itd. Szyba do wymiany, chyba że ktoś tylko w teren tym jeździ.
2) Siedzi się trochę jak na kozie - wysoko to raz, a dwa że "na motocyklu" a nie "w motocyklu" jak na DL650, przez to jest jest wrażenie gorszego czucia motocykla.
3) składanie się w ciasnych zakrętach, przerzucanie w szybkiej sekwencji - dużo gorzej niż na DL-u. Nie tak, żebyśmy nie mieli z tej frajdy jazdy, ale na takich drogach jak na Majorce czyli równy asfalt, ale bardzo kręte górskie drogi Vstrom daje dużo więcej frajdy. Pewne to kwestia większego skoku zawieszenia, większego koła z przodu i wyższego środka ciężkości bmw. Opony były normalne - Tourance. Powyższe nie dotyczy F800R, który składał się całkiem sprawnie - tylko już pozycja na nim nie jest moją moto-bajką.
4) Silnik - jest mocniejszy, szczególnie czuć to było na F800R - odkręcenie manetki robi efekty, ale sama kultura pracy silnika, odgłosy z niego dobiegające (nie z wydechu tylko z silnika właśnie) nie podobały mi się, wręcz czasami niepokoiły (ale fakt, że to nie moje moto koił ten niepokój szybko).
5) Czuć niewielką wagę motocykla - jakieś manewry parkingowe, czy wolna jazda po mieście pomimo wysokości motka nie stresuje, na pewno to plus.

Podsumowując- za 120 EUR Smile zdobyłem bezcenne doświadczenie, że F800GS nie jest motocyklem pod moje potrzeby i z listy potencjalnych "po DL-u" go spokojnie skreślam. Szczerze mówiąc jego cena jest dla mnie trochę przepalona biorąc pod uwagę wrażenia z jazdy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:01, 24 Wrz 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Ja w zasadzie byłem zdecydowany na gs-a 1200 ale ostatnio zamieniłem się na trochę z kolegą podczas powrotu ze Słowenii i już taki pewny nie jestem. Owszem fajne moto, wcale niewiększe od DL-a (to nie był Advnenutre), mocny, wygodny ale jakoś bylo dziwnie, jakby mniej zwinny, może to kwestia przyzwyczajenia się do telelevera.
Zastanowiłem się czego mi brakuje w DL-u. Trochę mocy, nieco więcej możliwości terenowych czyli większego prześwitu, ciut lepszego zawiasu, szprychowych kół. I wyszło mi, że potrzebuję KTM-a 1190, nawet sylwetka podobna Wink
Niestety ciężko o używki, nie mówiąc już o rozsądnej cenie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spolski dnia Śro 15:02, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:31, 24 Wrz 2014
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Spolski napisał:
....I wyszło mi, że potrzebuję KTM-a 1190, nawet sylwetka podobna Wink
...
I tracisz także zasięg, niestety litry biorą koło 6l/100km więc rozglądasz się za stacją benzynową po 200km (zasięg do 350km),
a nie jak w małym DLu po 300km (zasięg do 450km).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Despok dnia Śro 15:32, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:35, 24 Wrz 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Despok napisał:
Spolski napisał:
....I wyszło mi, że potrzebuję KTM-a 1190, nawet sylwetka podobna Wink
...
I tracisz także zasięg, niestety litry biorą koło 6l/100km więc rozglądasz się za stacją benzynową po 200km (zasięg do 350km),
a nie jak w małym DLu po 300km (zasięg do 450km).
Wiesz jak próbowałem dotrzymać kroku na autostradzie GS-owi to też mi wyszło ponad 6l. Czyli na autostradach podobnie, a poza nimi o zasięg się mniej martwię.

P.S. GS tankował co 280-300km, myślę że z KTM-em byłoby podbonie więc całkiem znosnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spolski dnia Śro 15:37, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:57, 24 Wrz 2014
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 594
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





GS mniej zwrotny niż DL? hihi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:00, 24 Wrz 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





MaciejW napisał:
GS mniej zwrotny niż DL? hihi
No przecież napisałem, że pewnie to kwestia przyzwyczajenia, do innego rodzaju zawieszenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:57, 24 Wrz 2014
oskarone
A

 
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 121
Przeczytał: 28 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock





Koledzy a co powiecie o Triumph tiger 800xc. Miał ktoś może okazję na nim jeździć. Mocno się nad nim zastanawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:47, 25 Wrz 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





oskarone napisał:
Koledzy a co powiecie o Triumph tiger 800xc. Miał ktoś może okazję na nim jeździć. Mocno się nad nim zastanawiam Smile


Też dużo o nim myślałem, ale wpadł F800GS. Na papierze oba wyglądają niemal identycznie. Triumphem się jednak nie przejechałem.

Na plus dla Triumpha to ma podobno mniej takich denerwujących niedoróbek... Jedyna wada na jaką trafiłem, to coś przy komputerze zapłonowym, ale to było w prosty sposób do ogarnięcia. Do tego technologicznie podobnie do DLa, więc serwis jest w miarę bezproblemowy. W BMce masz już pełen komputer Crying or Very sad .

Na minus to jednak w naszych warunkach jest to dość egzotyczny wynalazek. Jeżeli mówimy, o częściach i akcesoriach z drugiej ręki, to jest ich mało. Do tego spalanie ok 6l/100km. ASO "gdzieś jest, lecz nie wiadomo gdzie". Ze Szczecina trza jeździć na Berlin.

Ostatnio przeglądałem je na portalach ogłoszeniowych i zdziwiło mnie, że szybko straciły na wartości... Przynajmniej względem F800GS...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:24, 25 Wrz 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Wyjazd na serwis do Berlina czasem okazuje sie tanszy niz w naszym chorym kraju.
Jest tez pewnosc,ze zrobia to odpowiednio.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:13, 27 Wrz 2014
oskarone
A

 
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 121
Przeczytał: 28 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock





No faktycznie z serwisem może być problem, ale tą egzotyczność brał bym raczej za zaletę Smile Na ostatnim zakończeniu sezonu w Płocku było sporo v strom'ów i gs'ów a tigera 800xc nie widziałem żadnego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:26, 27 Wrz 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Ja już postanowiłem. Jeszcze parę wyjazdów na gorsze, wschodnio-południowe drogi Europy i potem stawiam na wygodę długich przelotów do Hiszpanii czy południowej Francji. Czyli Honda ST 1300 (gdy zrealizuję podejscie oszczędne) lub BMW 1200RT - gdy zaszaleję finansowo.
Ciężkie turystyczne endura klasy >1000 ccm odpuszczam, bo ani nie mają wygody turystyków autostradowych, ani załadowane na maksa w dwie osoby nie sprawdzą się na szutrach czy kamienistych górskich drogach.
Gdybym jeździł sam, moim (prawdopodobnie zrealizowanym) marzeniem byłby BMW GS Adventure - za rasowy wygląd!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Sob 11:27, 27 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:53, 30 Wrz 2014
Creed
Motonita

 
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 552
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przemyśl





oskarone napisał:
Koledzy a co powiecie o Triumph tiger 800xc. Miał ktoś może okazję na nim jeździć. Mocno się nad nim zastanawiam Smile

Kolega ma XC przejechał już 30 tysięcy i kompletnie żadnych problemów tylko czynności serwisowe były wykonywane Smile Sam tez jeździłem nim w Krakowie na jeździe próbnej super motocykl ale jednak padło na nowego dl 650 a ze na następny dzień trafił się k8 idealny za małe pieniądze to śmigam właśnie nim. Jedyna dziwna rzecz u kolegi to żółknące przewody płynu chłodniczego po wyczyszczeniu są normalne czarne, przejedzie się kawałek nagrzeją się i żółkną Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:05, 30 Wrz 2014
Hermes
Motonita

 
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 620
Przeczytał: 68 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





oskarone napisał:
Koledzy a co powiecie o Triumph tiger 800xc. Miał ktoś może okazję na nim jeździć. Mocno się nad nim zastanawiam Smile

800XC ma fantastyczny silnik. Jakbym miał $$$ to bym się nad nim bardzo poważnie zastanawiał. Moto bardzo dobre


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:35, 30 Wrz 2014
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





A dziś zaczyna się intermot - nowa honda crossrunner wygląda przyzwoicie, może nowa yamaha będzie itp - będzie w czym wybierać w przyszłym roku Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:41, 01 Paź 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Podobno obok nowej (odświeżonej) hondy 800 crossrunner ma być jeszcze turystyczne enduro Hondy o pojemności 1000ccm?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:39, 01 Paź 2014
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





nowe versysy śliczne - zarówno 650-ka jak i 1000, nowy crossrunner też ładny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:42, 01 Paź 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Potwierdzam, nowy Versys 1000 z oczkami podobnymi do nowej linii ZX-R - bardzo ładny...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:43, 01 Paź 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dober napisał:
Wyjazd na serwis do Berlina czasem okazuje sie tanszy niz w naszym chorym kraju.
Jest tez pewnosc,ze zrobia to odpowiednio.


Tak. Jeśli mieszkasz w Poznaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:07, 01 Paź 2014
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





MaG napisał:
Potwierdzam, nowy Versys 1000 z oczkami podobnymi do nowej linii ZX-R - bardzo ładny...
Dopiero co kupiłem, a już nowy model wychodzi ze zmienioną czachą Smile
Zmiana dosyć konkretna na dwa światełka, trochę wygląda jak przeszczep...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:43, 01 Paź 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Staszek napisał:
Podobno obok nowej (odświeżonej) hondy 800 crossrunner ma być jeszcze turystyczne enduro Hondy o pojemności 1000ccm?


Podobno nowa Africa ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:43, 01 Paź 2014
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Staszek napisał:
Podobno obok nowej (odświeżonej) hondy 800 crossrunner ma być jeszcze turystyczne enduro Hondy o pojemności 1000ccm?


Podobno nowa Africa ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:03, 01 Paź 2014
tomek zych
Gość

 





http://africatwin.com.pl/showthread.php?p=398016
PostWysłany: Nie 11:06, 05 Paź 2014
plus
A

 
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Triumph - mam Tigera Explorera - jest genialny! Dla mnie idealna zabawka pod prawie każdym względem.. prawie - niestety razem z nowym moto kupujemy serwis i gwarancyjne przeglądy i tu są schody. Ostatnio - tzn. 2,5 miesiąca temu miałem przygodę na moto. Nie moja wina, porysowane dwa plastiki, szyba, jedna mała ryska na gmolu i porysowany kufer... ściąganie plastików trwało dwa miesiące... potem okazało się, że nie zauważono, że przy dźwigni biegów coś się skrzywiło... czekamy... jest dźwignia... no taaaaa ale nie zauważyli, że dwa miesiące temu przyszły inne kufry niż powinny... ostatecznie moto nie ma , już dwa i pół miesiąca... to nie kwestia moto - to kwestia beznadziejnego serwisu w Liberty w Warszawie - omijajcie szerokim łukiem!!! z takim podejściem do klienta w Suzuki nigdy się nie spotkałem... mega s..f!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez plus dnia Nie 11:06, 05 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:18, 08 Paź 2014
Wiedźma
A2

 
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puszcza Mariańska





A mnie pogięło... Porzuciłem małego DL-a dla litrowej CBF-y. Shocked Shocked Shocked
Wrażenia?...
Używałem moto wyłącznie do jazdy po czarnym. CBF pod tym względem bije małego na głowę (z resztą co tu porównywać, litraż jest litraż - chętnie spróbowałbym dla porównania nowego V stroma...). Mam jedynie zastrzeżenia co do ochrony przed wiatrem. W DL-u nie czułem nic a w CBF-ie pomimo regulacji szyby ustawionej na maksa + deflektor daje po kasku. Moto przyspiesza bez oporów i trzyma się drogi jak po sznurku. Jazda z Plecakiem + bagaż 150 km/h i wyprzedzenie 3 tirów bez redukcji na 6 biegu (200 km/h) bez problemu. Jestem nikczemnego wzrostu (175 cm) więc CBF jest dla mnie idealny jeżeli chodzi o wielkość (na DL-u miałem problemy z postawieniem na ziemi całych stóp). Pomimo, że jest nieco cięższy od DL-a ma niżej położony środek ciężkości więc różnicy w masie w ogóle się nie odczuwa (jeżeli to na korzyść CBF-ki). Jednakże ogólny komfort jazdy oceniam na plus dla DL-a. Sylwetka jest tu bardziej wyprostowana (dla mnie lepiej). Po przejechaniu 400 km na Sztormiaku zsiadałem i było OK natomiast po przejechaniu tego dystansu Hondą dupsko miałem odrętwiałe i czułem tę część ciała jeszcze przez następny dzień. Również Plecaczek bardziej pozytywnie ocenił DL-a.
WNIOSKI:
Czekam aż używane litrowe V stromy znajdą się w moim zasięgu finansowym i pozostaję userem FORUM.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:19, 09 Paź 2014
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





No właśnie nie wiem co jest z tymi typowo szosowymi motocyklami, że po przesiadce z v-stroma spada ochrona przed wiatrem na kask - przecież v-strom też nie ma szyby z ikarusa a w 800gt musiałem kupić najwyższą szybę z deflektorem żeby było trochę gorzej niż w dl-u ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:45, 09 Paź 2014
tomek zych
Gość

 





Mowso napisał:
No właśnie nie wiem co jest z tymi typowo szosowymi motocyklami, że po przesiadce z v-stroma spada ochrona przed wiatrem na kask - przecież v-strom też nie ma szyby z ikarusa a w 800gt musiałem kupić najwyższą szybę z deflektorem żeby było trochę gorzej niż w dl-u ?


ochrona przed wiatrem w dl 650 jest super, w bmw musiałem zakupić szybę od adv plus deflektorki boczne:) o kosztach nie wspomnęSad no ale coś za coś


Ostatnio zmieniony przez tomek zych dnia Czw 9:46, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Czw 9:47, 09 Paź 2014
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





tomek zych napisał:
o kosztach nie wspomnę:( no ale coś za coś

Chciałeś mieć bmw to teraz płać :-)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:52, 09 Paź 2014
tomek zych
Gość

 





Otzi napisał:
tomek zych napisał:
o kosztach nie wspomnęSad no ale coś za coś

Chciałeś mieć bmw to teraz płać Smile


Smile
a tak poważnie to się powtórzę ale w bmw 10 tysi to nie wiadomo kiedy mija..... przy moto nic nie robię oprócz przeglądów, w standardzie już sporo miał (stalowy oplot, wyswietlacz biegów, grzane manetki, stopka centralna....), także poza drobiazgami i wspomnianą szybą nic wiecej nie kupowałem, łańcucha myć/smarować nie muszęSmile Także w tym sezonie muszę się umówić na kolejny przegląd tylko nie mam kiedy bo ciąglę jeżdżę.....
PostWysłany: Czw 21:22, 09 Paź 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





...jeee co Ty z tym łańcuchem ciąglę...?Smile Jakąś traumę masz, palce Ci pourywało czy co...?SmileSmile
Ze stricte szosowych motocykli to mi po głowie chodzi o duży Fazer, ale chyba jednak wolę styl i funkcjonalność funduro, więc nowy Versys1000, nowy Vstrom1000, nowy Crosrunner... A tak naprawdę to na razie jeszcze nie myślę o zmianie, mój DL650 daje mi na razie odpowiednią ilość frajdy nie obciążając portfela, więc tylko zimą większy serwis po 35000 km, z czego 17000 moich i po stopnieniu ostatnich śniegów znowu będzie wrażenie posiadania... nowego motocykla...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Co po DL-u ?
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin