VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Co po DL-u ? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 8:29, 10 Paź 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Funduro? Jest coś takiego? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:55, 10 Paź 2014
Haart
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 353
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Myślałem, że funduro odnosi się do średnich motocykli typu F650 GS. Versys 1000 już z funduro ma chyba nie wiele wspólnego Wink
W Czechach nasze i większe motorki, określa się, jako cenduro od cestovni enduro, czyli podróżne enduro. Ale penduro brzmi jakoś tak... gorzej Wink
A tak on topowo to dla mnie aktualnie nie ma innego następcy DLa niż GS - 1150, czy 1200 - obojętne.
Z prostego w sumie powodu - przy gabarytach prawie 2 m i wadze 95 kg na wszystkim czuję się, jak na kucyku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:20, 10 Paź 2014
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Pytanie zasadne i bardzo trafne: "Co po DL-u ?" Napisał bym to lepiej, a mianowicie: 'Co po tak fajnym sprzęcie jak DL ?"
Pewnie jest wiele odpowiedzi co ?? ale życie i nowe konstrukcje rozwijają się niebłagalnie. Próbowałem wielu sprzętów i zawsze miałem jakieś ale (jestem wizualistą niestety i oprócz walorów mechanicznych bardzo dużą a może przeważającą są walory estetyczne) jeszcze rok czy dwa lata temu skłaniałem się do Hondy Crosstourer, ale ostatnio sporo jeździłem na nowym KTM 1190 R adventure (kolega kupił i dał mi na dzień pośmigać Smile ) maszyny zacne, nowe konstrukcje, poważny krok w rozwoju motocykli, no ale Panowie i Panie GS z nową ESĄ jest po prostu mega Smile jeździłem na jazdach próbnych zanim kupiłem. No i trafił się fajny egzemplarz od znajomego, bo na nowego ponad 70 koła nie miałem zamiaru ani serca wydawać. Przy okazji wrzucę foty i coś o nim napisze, jeśli chcecie oczywiście Smile

Moją kochana SUZI sprzedałem początkującemu motocykliście, mam nadzieję że sobie ze sobą poradzą, ale zawsze będę ją wspominał z sentymentem, może jakbym miał więcej miejsca w garażu to kto wie Smile
Jednak po paru latach jazdy na DL 650 mocy mi niestety bardzo brakowało, nie muszę zapitalać 250 czy więcej, po prostu od 90 do 140 moto musi mieć power. Dl650 jest super, mega wygodny, stabilny, komfortowy, ale niestety za słaby jak dla mnie, myślałem i miałem nadzieję że nowy 1000 będzie miał parę kucy więcej, zostawili praktycznie stary silnik, na dziś to jednak troszkę za mało.

Oczywiście jest to moje zdanie i nikt z nim nie musi się zgadzać Smile nawet ja Smile Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:38, 10 Paź 2014
VeNoM
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 316
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kędzierzyn-Koźle





Mariusz 650 nie dawała rady bo kierowca za ciężki Smile
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 4:11, 11 Paź 2014
MotoGdynia
A2

 
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Gdynia





VeNoM napisał:
Mariusz 650 nie dawała rady bo kierowca za ciężki Smile
pozdro

Staram sie jak moge, ale dalej marne 70kg Sad
W tym roku jakos uszlo, ale rok temu z pelnym wyposazeniem dla 2 osob pod namiot na 2tyg z jedzeniem itp. Sprawilo ze dlka troche musiala sie pomeczyc, predkosci dziadkowe, 100km/h, max 120, ale to juz podchodzilo pod katowanie, a i tak trwalo 2 minuty do 120 Very Happy
o wyprzedzaniu nie bylo mowy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:46, 11 Paź 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1264
Przeczytał: 83 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Nawiązując do pierwszego posta po małym Dl'u może być z powodzeniem duży Dl (ale raczej nowy model).
Będą wchodzić na rynek również nowe Versysy i prawdopodobnie nowa Honda ( w "naszym" segmencie) więc warto poczekać z opiniami aby uwzględnić i te nadchodzące modele. Oczywiście jeżeli mowa o uwzględnieniu "po Dl'u" motocykla z salonu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:07, 11 Paź 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2911
Przeczytał: 105 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Wg mnie wszystko zależy od planowanego sposobu eksploatacji motocykla.

Jeśli mają to być podróże po dobrych asfaltowych drogach, to naturalnym następcą jest szosowy turystyk (BMW 1200RT, Yamaha FJR, Kawasaki 1400GT, itp.) - ale również może to być jakiś większy HD lub inna armatura Smile. Jeśli jednak w planach są gorsze drogi, dziurawe asfalty, szutry, to w grę wchodzi turystyczne enduro (V-Strom, BMW 1200GS, Triumph Tiger Explorer, Versys, Super Tenera. itd.). A jak ma być off-road, to trzeba szukać czegoś lżejszego, z innymi kołami, o innej geometrii ramy (KTM, Tenera, itp.).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 1:33, 24 Paź 2014, w całości zmieniany 14 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:09, 11 Paź 2014
MotoGdynia
A2

 
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Gdynia





biblo napisał:
Wg mnie wszystko zależy od planowanego sposobu eksploatacji motocykla.

Jeśli mają to być podróże po dobrych asfaltowych drogach, to naturalnym następcą jest szosowy turystyk (BMW 1200RT, Yamaha FJR, Kawasaki 1400GT, itp.) - ale również może to być jakiś większy HD lub inna armatura Smile. Jeśli jednak w planach są gorsze drogi, dziurawe asfalty, szutry, to w grę wchodzi turystyczne enduro (V-Strom, BMW 1200GS, Triumph Tiger Explorer, Versys, Super Tenera. itd.). A jak ma być off-road, to trzeba szukać czegoś lżejszego, z innymi kołami, o innej geometrii ramy (KTM, Tenera, itp.).


Byłem wczoraj oddać DLkę do serwisanta który pracuje w BMW na mały przegląd, wymianę oleju w lagach itp.
gadka szmatka i temat zszedł oczywiscie na nowe moto
Nowe bmw określił jednym słowem.
Złom.
Powiedział, że bmw się skończyło na tych nowych 6 cylindrowych boxerach. (tak to chyba było, nie znam sie)
I zaczął wymieniać modele, przy których po 2 latach trzeba było wsadzać nawet po 10tys. przy normalnym użytkowaniu (np: naprawa przedniego amorka nawet do 6tys po 2 latach..., i dużo innych bzdetów).
50tys na beemke to początek Very Happy
Tyle że właściciel BMW za 50-70tys nie płacze na forum, ze mu się coś tam sypło tylko jedzie na warsztat rzuca kartę i po sprawie.
A przykładowo dla mnie, gdzie na DLkę bym musiał odkładać 2 lata ... Very Happy

A ja sądziłem, że GS1200 to coś w stylu przewodnika po szutrach Neutral Wybił mi to z głowy.
Natomiast zachwalał 1150, lecz i tak z jakimś zahamowaniem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MotoGdynia dnia Sob 16:10, 11 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:07, 12 Paź 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Pogoda na moto idealna a Wy się tu nap...lacie jak w zimie....
Tomek - jeżeli to o palcach to prawda to bardzo Cię przepraszam, nie miałem prawa wiedzieć. Chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że nie dostrzegam uciążliwości posiadania łańcucha więc kwestia wał czy łańcuch jest dla mnie całkowicie neutralna...
Jeżeli chcecie zachować swoją korespondencję o swoich prywatnych sprawach to ją skopiujcie bo jutro te posty usuwam z wątku Mowso i lądują w koszu. A od rozstrzygania sporów są określone instytucje, na pewno nie jest nią administrator forum...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:20, 12 Paź 2014
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 79 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





MaG napisał:
A od rozstrzygania sporów są określone instytucje, na pewno nie jest nią administrator forum...


Jednego już zdążyli zdegustować swoją postawą za co dostali po ostrzeżeniu.
Lanie żółci wywalone.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:36, 13 Paź 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





express napisał:
MaG napisał:
A od rozstrzygania sporów są określone instytucje, na pewno nie jest nią administrator forum...


Jednego już zdążyli zdegustować swoją postawą za co dostali po ostrzeżeniu.
Lanie żółci wywalone.


A szkoda. Bo co ja będę w te nadchodzące długie zimowe wieczory czytał? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:02, 13 Paź 2014
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 79 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





cynek napisał:

A szkoda. Bo co ja będę w te nadchodzące długie zimowe wieczory czytał? Wink


Tematu się trzymaj!

Wink

A póki co zostało wywalone do "Piaskownicy" Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Pon 8:03, 13 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:05, 14 Paź 2014
MotoGdynia
A2

 
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Gdynia





MaG napisał:
Pogoda na moto idealna a Wy się tu nap...lacie jak w zimie....



Jeśli to co za oknem to pogoda motocyklowa to nie chce wiedzieć jak wygląda nie motocyklowa Very Happy
Leje setny dzień z rzędu :<


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:26, 14 Paź 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





U nas weekend był OK, ale trzymajmy się tematu...?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:59, 18 Paź 2014
tomekkj12
A1

 
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 19
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KONSTANCIN JEZIORNA





ja przesiadłem się na bandita 1250 gt. jak dla mnie to przeskok o lata.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:07, 18 Paź 2014
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





tomekkj12 napisał:
ja przesiadłem się na bandita 1250 gt. jak dla mnie to przeskok o lata.
Może i tak, ale jeśli chodzi o moc/moment silnika - bo co do komfortu podróży to DL jest zdecydowanie lepszy Smile

Wg mnie, żeby później nie tęsknić za DLem to trzeba szukać już tylko kredensów typu: st1300,r1200rt, lub zostać w enduro -> xtz1200,gs1200,vfr1200x.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:04, 18 Paź 2014
tomekkj12
A1

 
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 19
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KONSTANCIN JEZIORNA





masz racje ze wygodniejszy i troszkę lepsza ochrona przed wiatrem. mój dl służył mi przez 20000 tys km i nigdy nie zawiódł. ale z czasem zaczęło brakować mocy zwłaszcza jak jechałem z żona. nie neguje zalet dl ale pytanie padło co po nim. ja postawiałem na dużego bandita i chyba nie będę załowac .. mam nadzieje ze nie wyrzucicie mnie ze swojej społeczności.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:07, 18 Paź 2014
luzikseba
Motonita

 
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 595
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV





Mi to się widzi Triumph Tiger Explorer XC 1200 SE. Jeszcze kilka sezonów na moim DLu pośmigam i będę chylił się ku zakupowi Tigera Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:42, 18 Paź 2014
oskarone
A

 
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 121
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock





Cytat:
Mi to się widzi Triumph Tiger Explorer XC 1200 SE. Jeszcze kilka sezonów na moim DLu pośmigam i będę chylił się ku zakupowi Tigera


Ja chyba podobnie będę się skłaniał do zakupu triuph'a tiger'a ale raczej mniejszego 800xc. Lubię czasami polatać po dziurach i mam wrażenie że te "czołgi" klasy 1000cm^3 i w górę nie bardzo się do tego nadają. A w nowym tygrysie 800xc jest 95km które powinno być wystarczające do podróżowania we dwoje z pełnym bagażem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:35, 19 Paź 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





oskarone napisał:
Cytat:
Mi to się widzi Triumph Tiger Explorer XC 1200 SE. Jeszcze kilka sezonów na moim DLu pośmigam i będę chylił się ku zakupowi Tigera


Ja chyba podobnie będę się skłaniał do zakupu triuph'a tiger'a ale raczej mniejszego 800xc. Lubię czasami polatać po dziurach i mam wrażenie że te "czołgi" klasy 1000cm^3 i w górę nie bardzo się do tego nadają. A w nowym tygrysie 800xc jest 95km które powinno być wystarczające do podróżowania we dwoje z pełnym bagażem.


Ja byłem ostatnio bardzo zaskoczony, bo w teście ludzi z portalu motocycles.com (USA) wyszło, że na offie duży Tiger wypadł gorzej od Stelvio. Zatem może coś w tym jest. Może lepiej kupić coś lżejszego w teren.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:41, 20 Paź 2014
luzikseba
Motonita

 
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 595
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV





Chciałbym polatac na tym i na tym i wtedy wybrać Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 6:29, 20 Paź 2014
Filip
Motonita

 
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Ursynów





Versys. Duzy Versys Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:25, 21 Paź 2014
tomek70
A

 
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





No to ja wrzucę swoje pięć groszy.
Przeczytałem cały temat i szczerze mówiąc nie znalazłem motunga wśród waszych propozycji.
Obecnie przelatałem sezon na litrowym DL-u K7 i mam podobne odczucia jak Adamar. Po prostu brakuje mi mocy.
Nie żebym narzekał, przejechałem trochę ponad 7tys. i nie było mowy o jakichkolwiek problemach, czy deszcz, śnieg itd.-absolutnie żadnej awarii.
Motung kapitalny, niesamowicie przyjazny, z tym swoim narowistym v-silnikiem(co osobiście jak najbardziej mnie pasuje).
Trochę mnie tylko wkurzała wysokość kanapy, ale przeszyłem siedzisko, wstawiłem mniejsze kości i gitara.
Niemniej tak jak wspomniałem wcześniej troszeczkę za mała moc.
No więc szukałem, szukałem no i znalazłem - Honda vfr 1200f. Wiem, że ten motung nijak się ma do tego forum, ale bardzo mi się podoba(co uważam za bardzo istotny szczegół), a po za tym miło by było usłyszeć wasze zdanie.
To tyle - pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:45, 23 Paź 2014
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





A ja tak sobie oglądam reklamy nowego małego i dużego versysa i powiem Wam że v-stromowi przybył groźny konkurent który wyładniał w końcu. Ciekawe tylko jakie ceny - ale to już na wiosnę się pewnie dowiemy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:55, 23 Paź 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Ostatnio pojawily sie 2 ciekawe testy porownawcze duzych enduro-turystykow/funbike'ow:
1) http://www.motorcyclistonline.com/reviews/down-dirty
2) http://www.motorcyclistonline.com/reviews/go-anywhere-do-anything-adventure-bike-comparison-test

Moze ktos znajdzie cos dla siebie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:21, 23 Paź 2014
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 156 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





KTM przygotowal nowy model.: 1050 ADV Smile czyli nowy V.strom 1000 dostanie konkurencje

http://www.google.de/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimages.bennetts.co.uk%2FGlobal%2FBike%252520Social%2FKTM%2F660_KTM%2525201050%252520Adventure%25252001.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.bennetts.co.uk%2Fbikesocial%2Fnews-and-views%2Fnews%2F2012%2F2014%2Foctober%2Fspy-shot-ktm-1050-adventure%2F&h=441&w=660&tbnid=87fJ-AzYqXee4M%3A&zoom=1&docid=lonRU-fEMpCTjM&ei=N_JIVNf6J4WpOsKOgMAK&tbm=isch&iact=rc&uact=3&dur=434&page=1&start=0&ndsp=23&ved=0CDQQrQMwBg


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:14, 23 Paź 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Mocno odchudzony ten KTM w porownaniu z wiekszymi bracmi.
Dobrze,ze robi sie wybor w modelach ponizej 1200.
Nowy Versys 1000 tez robi wrazenie (mimo,ze rzedowka) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:15, 23 Paź 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





A jaka waga tego KTM bo się nie mogę doszukać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:59, 23 Paź 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Nowy Adventure będzie ważył na sucho 229 kg, a siodło znajdzie się na wysokości 85 cm.

Model 1050 otrzyma silnik o mocy 115 KM. Dla zapewnienia atrakcyjnej ceny zostanie prawdopodobnie pozbawiony wielu elektronicznych gadżetów, które znajdziemy na pokładach większych modeli. 1050 nie dostanie zatem elektronicznych zawieszeń czy inteligentnego systemu kontroli stabilności MSC.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Czw 16:01, 23 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:24, 23 Paź 2014
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Z tą wagą, to raczej pomyłka. KTM 1190 ADV na sucho waży 212, a ten 1050 ma byc jeszcze lżejszy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:25, 23 Paź 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Takie informacje pojawily sie w plotkarskiej prasie motocyklowej Wink
Wkrotce bedzie wszystko znane, bo premiera ma byc na targach w Mediolanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:02, 26 Paź 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





MotoGdynia napisał:
Byłem wczoraj oddać DLkę do serwisanta który pracuje w BMW temat zszedł oczywiscie na nowe moto
Nowe bmw określił jednym słowem.
Złom.
Powiedział, że bmw się skończyło.. I zaczął wymieniać modele, przy których po 2 latach trzeba było wsadzać nawet po 10tys. przy normalnym użytkowaniu (np: naprawa przedniego amorka nawet do 6tys po 2 latach..., i dużo innych bzdetów).
Wybił mi to z głowy.

ilekroć gadam z mechanikami o tej marce słyszę mniej więcej to samo Smile Dlatego jeśli kiedyś zdecydowałbym się na coś z tego segmentu byłby to raczej któryś z japońskich moto, np. st1200.

Co do nowych modeli fajnie że producenci cały czas coś kombinują, ja czekam na pojawienie się średniej tenery, słyszeliście może coś więcej na ten temat?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 20:06, 26 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:11, 26 Paź 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Tenera nie, ale za to "nastepca" TDMki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:16, 26 Paź 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





tutaj jakieś ploteczki o tej niby tenerze:
http://idratherberiding.com/2014/07/05/xtz-700-yamahas-new-mid-size-tenere/
http://www.advpulse.com/adv-bikes/the-new-yamaha-tenere-could-be-a-middleweight-triple/
http://www.cycleworld.com/2014/09/01/2015-yamaha-mt-09x-adventure-touring-motorcycle-concept-illustration/

Jakbyś miał coś o TDM wrzucaj śmiało


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 20:19, 26 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:40, 27 Paź 2014
misiek76
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 432
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puławy





Aprilia Pegaso też wygląda ciekawie

http://www.advpulse.com/adv-bikes/new-aprilia-pegaso-750-trail-v-twin-concept/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:48, 12 Sty 2015
nie_ma_wała
A1

 
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Ludziska, zima zimą a myśli kierują się już ku pierwszym powiewom wiosennego powietrza, które jak wiadomo, sprzyja motocyklom. Jako że u mnie w garażu pustka, tzn permanentny brak dwóch kółek, mam teoretyczne czas na zakupy i rozmyślania nad kolejnym sprzętem. Mając już kiedyś V-Stroma 650 i R1200GS(z tego ostatniego nie byłem aż tak zadowolony jak większość jego użytkowników) nie wiem co począć i co zakupić. Budżet powiedzmy do 35.000 pln ale to już maxxx. I teraz co tu zrobić. Nowy V-Strom 650 z gadżetami i łąńcuszkiem czy używka z wałem w stylu XT1200Z Super Tenere lub come-back boxera ale w nadwoziu R1200RT. Po drodze jeszcze kawa 1400GTR. Wszystkie te konstrukcje w porównaniu do sztormiaka to waga ciężka. Ale z kardanem i sporą mocą. Wiem że temat wałkowany przez wielu i to nie raz. Ale naprawdę wybór trudny. Kupić nówkę i mieć spokój na lata czy pójść w używkę większego kalibru i liczyć się z droższą eksploatacja ale rekompensowaną większym komfortem, mocą bla bla bla. Ten cholerny V-Strom jest tak nudny i przeciętny ale jednocześnie tak dobry że ciężko nie brać go pod uwagę. Spełnia wymagania motocykla codziennego ale także długodystansowego turystyka, w miarę lekki i zwrotny, bezawaryjny, ekonomiczny, wystarczająco żwawy. Ale jest jeszcze tyle innych motocykli, którymi chciałbym pojeździć. Każdy wybór będzie kompromisem. Co zrobić i co wybrać aby wybór był jak najlepszy a kompromis nie bolał przez następne lata???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:08, 12 Sty 2015
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Osobiscie gdybym mogl jeszcze raz wybrac, to bylby to RTek.
Za takie pieniadze, to w sumie mozna poprzebieraz w ofertach: nowy Caponord, nowy i ubrany Versys lub moze 3 cylindrowy Tiger?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:20, 12 Sty 2015
nie_ma_wała
A1

 
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Nowego Caponord raczej nie uda się za tyle nabyć. A jest to też ciekawe moto, ludzie z Motormanii byli zadowoleni po teście a im trudno dogodzić...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:33, 13 Sty 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Dober napisał:
Osobiscie gdybym mogl jeszcze raz wybrac, to bylby to RTek.

czyżby w dalszych planach szykowała się zmiana? W rt te owiewki takie wielkie że tam chyba nie wieje wcale. Niemal Goldwing.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:37, 13 Sty 2015
zorba79
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 394
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa





Mój kolega przesiadł sie z małego DLa wlaśnie na Tigera 1050 i zadowolenie na maxa. Te 3 gary robią robote. A wybór przy tym budżecie masz tak duży że jest o czym myśleć.
Jak ktoś powiedział motocykl nie żona, za rok zmienisz!
Powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:51, 13 Sty 2015
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Zmiany to 3 niezmienna rzecz (po smierci i podatkach)
RTek ma rewelacyjna ochrone przed wiatrem, ale daleko mu jeszcze do Goldasa Wink
Zobaczymy, co bedzie za 2-3 lata. Albo RTek, albo RS, a moze XR? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:01, 13 Sty 2015
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





nie_ma_wała napisał:
Ten cholerny V-Strom jest tak nudny i przeciętny ale jednocześnie tak dobry że ciężko nie brać go pod uwagę. Spełnia wymagania motocykla codziennego ale także długodystansowego turystyka, w miarę lekki i zwrotny, bezawaryjny, ekonomiczny, wystarczająco żwawy.


Amen - niestety wszystkie następne motocykle porównuje do DL-a którego miałem najdłużej i zawsze coś jest nie tak - zawsze, niby lepszy, mocniejszy, szybszy, wygodniejszy ale kur.a zawsze coś nie tak i tak będe do zajeb..nia zmieniał te motory żeby w końcu wrócić do pierwszej miłości, do v-stroma Sad Naprawdę ciężko znaleźć coś tak uniwersalnego - aktualny GT jest naprawdę świetny w dalekie trasy - dużo wygodniejszy niż DL ale nie chce mi się nim wyjeżdżać tak żeby się pokręcić wokół komina. Stelvio miało mega fun factor - brzmienie silnika za każdą przejażdżka wywoływało banana na gębie, ale ten zbiornik maciupki i spalanie mnie zniechęciło. Nowszy model jest kurde 50KG cięższy Sad.
Plusem tych wszystkich zmian jest to że sobie pojeżdżę na różnych sprzętach - w tym roku chciałbym sobie popróbować na próbnych jazdach Versysy nowe, Tracer, itp zobaczymy a nóż coś mnie przekona Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:58, 13 Sty 2015
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





nie_ma_wała napisał:
...Kupić nówkę i mieć spokój na lata czy pójść w używkę większego kalibru i liczyć się z droższą eksploatacja ale rekompensowaną większym komfortem, mocą bla bla bla...


Ja zdecydowanie poszedłbym w większy kaliber. I mówię to jako facet, który przejechał 50 tys kilometrów na małym DL-u (i jednego roztrzaskał Smile)

Jest jedna rzecz, której jednak DL nie potrafi, albo ściślej mówiąc zupełnie nie pasuje do jego charakterystyki i jest tylko dla bardzo zdesperowanych kierowników: szybkie przeloty autostradami. Jednak jazda powyżej 140-150 km/h na tym motocyklu to po prostu męczenie i jego i siebie (nie mówiąc o spalaniu), a czasami po prostu trzeba przypałować na autostradzie, żeby gdzieś dojechać. Duży silnik da Ci również ten komfort, podczas gdy na co dzień możesz przecież jeździć wolno i spokojnie tak samo jak 650-tką.

Ja nie ukrywam, że zakochałem się w Stelvio i mimo tego, że ma mały bak, nie potrafię się z tej miłości otrząsnąć. Ten motocykl bardzo pasuje do mojego sposobu jazdy. Wystarczy powiedzieć, że na co dzień rzadko rozkręcam go powyżej 4,5 tys obrotów. Ale jak trzeba służbowo polecieć np. do Poznania, to zdarzają się czasu rzędu 2,5h Smile (i to z tankowaniem)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:40, 13 Sty 2015
nie_ma_wała
A1

 
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Jak z dostępem do serwisu, części itp w przypadku Moto Guzzi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:58, 13 Sty 2015
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





nie_ma_wała napisał:
Jak z dostępem do serwisu, części itp w przypadku Moto Guzzi?


Nie jest to żaden problem. Oczywiście należy się liczyć, że przegląd jest droższy, ale robi się go rzadziej (co 10 tyś) niż w małym Dl-u. W Warszawie są juz 2 autoryzowane serwisy (w jednym z nich pracuje nawet nasz klubowy kolega), co powoduje, że nie trzeba tak jak do niedawna czekać 2 tygodnie na termin do serwisu. Poza tym mam kilku kumpli, którzy pracowali w MG i teraz robią serwisy "po pracy", czyli taniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:32, 13 Sty 2015
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Cynek trafiasz w sedno - nie ma lepszy/gorszy motocykl tylko lepiej/gorzej pasujący do naszej charakterystyki użytkowania. Ja na przykład na autostradę wjeżdżam sporadycznie, jak muszę, raczej w navi tryb "omijaj autostrady i płatne" mam włączony jak jadę na o2o, za to dużo jeżdżę po mieście, a i lubię zjechać na wciąż jeszcze liczne "w Polsce B" gminne i powiatowe szutrówki.
Dlatego wróciłem do DL-a - może 1500 km na raz nim z plecakiem i kuframi nie zrobię jak poprzednim Wiadrem, ale funu z jazdy na codzień daje mi duuużo więcej, a kasy przy tankowaniu wyciąga mniej. Do tego DL jest na granicy poręczności motocykla - powyżej 220 kg zaczyna się problem z manewrowaniem, przepychaniem, trzeba uważać żeby w dobrym miejscu na parkingu zaparkować, czy droga aby na pewno przejezdna itp. Czasem te raptem 30-40 kg więcej w masie motocykla robię wielką różnicę. To znaczy mi robi na pewno...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:32, 13 Sty 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





dokładnie tak jak piszecie. Moim zdaniem do sukcesu DL-a przycznia się również to, że w segmencie średnim mało jest takich motocykli uniwersalnych. Za to wszyscy producenci intensywnie eksploatują segment wielkich, cięzkich i drogich turystyków.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:25, 14 Sty 2015
nie_ma_wała
A1

 
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Pomijając wybór konkretnego modelu, wśród całej masy maszyn widniejących na portalach ogłoszeniowych zauważyłem pewną zależność w odniesieniu do motocykli oferowanych przez firmy żyjące z handlu nimi. W porównaniu do zagranicznych stron z ogłoszeniami, motocykle oferowane w Polsce mają niższe ceny i mniejsze przebiegi. Wszystko dostosowane pod zuchwałego i mniej zamożnego polskiego klienta. Tylko w jaki sposób dochodzi do takiej sytuacji że polski handlarz żyjący ze sprzedaży sprzedaje moto w Polsce po cenie niższej niż taki motocykl jest oferowany na Zachodzie lub Południu Europy? Gdzie oni znajdują takie okazje?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nie_ma_wała dnia Śro 15:26, 14 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:31, 14 Sty 2015
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 965
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





Jak to gdzie? Nasi pracują jako opiekunowie starszych ludzi, np. w Niemcowni, to i rozeznanie, który z nich ma motór tylko do kościoła, jest niepalący, pucuje go od rana do wieczora, i będzie płakał przy sprzedaży, itd., mają znacznie większe. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:31, 14 Sty 2015
nie_ma_wała
A1

 
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Dobrze kombinujesz Wink Zaiste tak właśnie jest. Igieł Ci u nich pod dostatkiem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nie_ma_wała dnia Śro 16:32, 14 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Co po DL-u ?
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin