VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Co po DL-u ? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 11:05, 30 Mar 2015
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





A u mnie zawitała wczoraj do garażu Tereska duża - jechałem co prawda po gs-a który okazał się lekkim szrutem i po drodze podjechałem obejrzeć Tenere okazało się że wsio w porządku więc na pakę i do domu żeby na pusto nie wracać Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:11, 30 Mar 2015
lucek79
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 309
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Hehe. To się nazywa spontaniczna decyzja. Gratuluję.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:34, 30 Mar 2015
bozigorski
A1

 
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rudyszwałd / śląsk





No to gratulacje Mowso - może będzie okazja podziwiać maszynę w ramach jakiegoś spotkania Rybnickiego lub śląskiego. Jakieś plany wyjazdowe w związku z zakupem na ten rok??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:04, 30 Mar 2015
Hermes
Motonita

 
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 620
Przeczytał: 66 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Też po małym DLu będzie u mnie duża teresa. Gratuluje zakupu tego zajebistego motka!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:48, 30 Mar 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Mowso napisał:
A u mnie zawitała wczoraj do garażu Tereska duża - jechałem co prawda po gs-a


to dj znać jak się jeździ na tle poprzednich motków. Przetestowałeś już chyba większośc konkurencji z tego segmentu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:10, 30 Mar 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Mowso napisał:
A u mnie zawitała wczoraj do garażu Tereska duża - jechałem co prawda po gs-a który okazał się lekkim szrutem i po drodze podjechałem obejrzeć Tenere okazało się że wsio w porządku więc na pakę i do domu żeby na pusto nie wracać Very Happy


No to już z Dla troszkę ludzi przeskoczyło na Teresę, ale to tylko oznacza, że stanowimy grono tych co wiedzą co dobre Wink Gratulacje. W maju szykuje się pierwsze spotkanie ogólnopolskie posiadaczy Super Teresy a tu widzę, że za chwilkę będzie można zrobić coś lokalnie?

PS który rok nabyłeś?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:57, 30 Mar 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Topinka napisał:
ale to tylko oznacza, że stanowimy grono tych co wiedzą co dobre Wink

Gadka w stylu - OMG - fanatyków Bawarii. Nie idźcie tą drogą plz. Twisted Evil

BTW. Gratuluję zakupu, może ten dłużej postoi w garażu Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:07, 30 Mar 2015
hmarek
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 424
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów





Mowso napisał:
A u mnie zawitała wczoraj do garażu Tereska duża - jechałem co prawda po gs-a który okazał się lekkim szrutem i po drodze podjechałem obejrzeć Tenere okazało się że wsio w porządku więc na pakę i do domu żeby na pusto nie wracać Very Happy


Gratulacje! u mnie taki plan na 2016 jest Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:10, 30 Mar 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Matt napisał:
Topinka napisał:
ale to tylko oznacza, że stanowimy grono tych co wiedzą co dobre Wink

Gadka w stylu - OMG - fanatyków Bawarii. Nie idźcie tą drogą plz. Twisted Evil

BTW. Gratuluję zakupu, może ten dłużej postoi w garażu Cool



Matt widzę, że Tobie nie wystarczy odpowiednia ikonka, więc dodam że żartowałem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:13, 30 Mar 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Topinka napisał:
Matt napisał:
Topinka napisał:
ale to tylko oznacza, że stanowimy grono tych co wiedzą co dobre Wink

Gadka w stylu - OMG - fanatyków Bawarii. Nie idźcie tą drogą plz. Twisted Evil

BTW. Gratuluję zakupu, może ten dłużej postoi w garażu Cool



Matt widzę, że Tobie nie wystarczy odpowiednia ikonka, więc dodam że żartowałem
Też żartowałem - tylko w bardziej uszczypliwej formie Razz

P.S. Dzięki za opinię o butach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:28, 30 Mar 2015
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





bozigorski napisał:
No to gratulacje Mowso - może będzie okazja podziwiać maszynę w ramach jakiegoś spotkania Rybnickiego lub śląskiego. Jakieś plany wyjazdowe w związku z zakupem na ten rok??


Chętnie przyjadę jak zawsze, a plany na razie niesprecyzowane, pierwszy raz w sumie mam tak że o tej porze roku nie wiem jeszcze gdzie i kiedy - ekipa się trochę w tym roku wycofuje i być może podczepię się pod czyjś wyjazd w tym roku jak się nie zdecydujemy do końca kwietnia.

Topinka napisał:
W maju szykuje się pierwsze spotkanie ogólnopolskie posiadaczy Super Teresy a tu widzę, że za chwilkę będzie można zrobić coś lokalnie?

PS który rok nabyłeś?


Jakieś forum jest polskie ?
2013r


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mowso dnia Pon 14:30, 30 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:46, 04 Maj 2015
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





No i Teresa przetestowana - 2200km nawinięte. Był też V-strom od kolegi H@nsa więc w ramach porównania zrobiłem sobie 100km żeby na świeżo porównać.

Silnik, hamulce - nie ma co porównywać, zupełnie inna klasa

Osłona przed wiatrem - Teresa lepiej dół czyli od pasa w dół, v-strom dużo lepiej góra (tenera fabryczna szyba z deflektorem, v-strom mra z deflektorem)

Zawieszenie na autostradzie dużej różnicy nie widać - Tenera nie nurkuje przy hamowaniu jak DL

Na korzyść DL-a jeszcze lusterka w których więcej widać, lepsze światła i wygodniejsze siedzenie - te w Teresie wygląda na lepiej tapicerowane i wygodniejsze ale to na v-stromie mnie później dupa zaczyna boleć Smile

Więcej grzechów nie pamiętam - ale jak kolega zeszedł z Teresy to potwierdził mniej więcej moje obserwacje Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mowso dnia Wto 11:43, 05 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:35, 20 Lip 2016
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





No i Teresa poszła do ludzi - jak żyć ? co następne ?
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że było to najlepsze moto jakie dotychczas miałem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:47, 20 Lip 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 110 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Mowso napisał:
No i Teresa poszła do ludzi - jak żyć ? co następne ?


No to może coś bardziej OFF, czyli jakiś KTM, ewentualnie duży Tiger z genialnym silnikiem... Smile

Albo jakiś cafe racer? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:09, 20 Lip 2016
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





Szczerze to się zastanawiam nad jakimś maxi - pewnie jeździłbym częściej niż na normalnym motocyklu Smile
W offie to kaleczę poza szutrami Smile Myślę jeszcze nad GS-em żeby mieć pełny przekrój sprzętów w podpisie Very Happy
Przez chwilę był na Śląsku nowy tysiąc z małym przebiegiem w pełnym ubraniu z metalowymi givi itp za niecałe 40k ale ktoś już musiał kupić bo nie widzę go nigdzie Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:11, 20 Lip 2016
kiciol
A1

 
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 15
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krakow





bylo przyjechac do holendra to bys se mojego oblukal co i jak


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:44, 20 Lip 2016
Hermes
Motonita

 
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 620
Przeczytał: 66 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Ja osobiście celuje w 800xcx lub XTZ1200


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:54, 21 Lip 2016
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





kiciol napisał:
bylo przyjechac do holendra to bys se mojego oblukal co i jak


Chciałem, chciałem ale wyszło jak zawsze Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:30, 21 Lip 2016
KolegaPL
A1

 
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 22
Przeczytał: 57 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Mowso napisał:
....

Silnik, hamulce - nie ma co porównywać, zupełnie inna klasa


Dużą Tenere porównywałeś z nowym dużym V-stromem ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:29, 21 Lip 2016
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





Nie - z małym starym i nowym Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:30, 21 Lip 2016
KolegaPL
A1

 
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 22
Przeczytał: 57 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Mowso napisał:
Nie - z małym starym i nowym Smile


Smile
Dzięki, ale nie zatrybiłem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:49, 21 Lip 2016
kalinago
A

 
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 195
Przeczytał: 169 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Mowso napisał:
No i Teresa poszła do ludzi - jak żyć ? co następne ?
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że było to najlepsze moto jakie dotychczas miałem Smile


A co cię w Niej nie przekonało, że nie została na dłużej ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:02, 17 Sie 2016
jonasz
A2

 
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: trójmiasto





U mnie tez zawitała XT1200ZE. Okazało się ze poprzednim właścicielem był buku22 który teraz śmiga na GSie. Więc w sumie wyszło ze moto z forum Smile

W porównaniu do małego DL-a to poza słabą ochroną przed wiatrem to reszta na plus. Zamówiłem już wyższą szybę wiec zobaczymy czy będzie lepiej. W DLu miałem MRA z deflektorem.

Zawieszenie bardzo dobrze wybiera dziury. Powiedziałbym ze lepiej niż w GSie. Kanapa kierownika ok, pasażerka uważa ze jej jeździ się znacznie bardziej komfortowo.
Mam wrażenie ze siedzi się wyżej niż na DLu i jest mniejsze poczucie prędkości.
Jedzie się spokojnie (a zawieszenie wszystko wybiera) patrzysz na licznik a tu 90 a masz wrażenie ze jest 50-70. Ale to subiektywne odczucie. Generalnie trzeba się pilnować w zabudowanym Wink

Silnik nie jest tak wyrywny od niskich obrotów jak w DLu ale za to płynnie oddaje moc dzięki czemu jest mniej szarpania (tryb T trakcja 1).
Jak się wyłączy kontrole trakcji i wybierze tryb sport to moto zmienia się w potwora Twisted Evil
Generalnie nawet w trybie "T" mocy nie brakuje.
Mimo ze to jest udawana Vka to nie hamuje tak silnikiem jak DL.
Mi to w DLu odpowiadało ale czasami tylne kolo sie uślizgiwało przy odjęciu gazu.
Elastyczność możne nie jest powalająca ale silnik potrafi na wysokim biegu płynnie przyspieszać bez szarpnięć czy czkawki.

Kokpit i ustawienia OK. Wszytko tam gdzie powinno. W starszych GSa wkurzały mnie kierunki podzielone na dwie strony.

Lusterka. Wiadomo, w DL są z autobusu wiec każde moto ma mniejsze ale o dziwo jak się dobrze ustawi to widać to co trzeba wiec dla mnie jest OK.

Z rzeczy których nie bylo w DLu:
Tempomat - mega wygodny!
Ustawienia zawieszenia z kokpitu tez (można zmieniać twardość podczas jazdy).
Wał zdecydowanie lepszy niz w GSie. Generalnie go nie czuć. W GSie na dziurach było czuć i słychać uderzenia wału. Tu czegoś takiego nie ma.

Ogólnie był to wybór bardziej pragmatyczny niż emocjonalny.
Wolałem 2 letnia tenere niż nowego 1000. Cena podobna jak się policzy z dodatkami tu jednak elektrycznie regulowane zawieszenie, tempomat i wał...

Cenę 1000-a liczyłem poza siecią SUZUKI bo jak liczyć salonową cenę, to goły 1000 wyszedłby tyle samo co 2 letnia tenera.

GS odpadł ze wzgledu na charakterystykę boxera - albo sie to lubi albo nie. Mnie GS nie przekonał. Poza tym w przy cenach GS-a to za tą kasę to by może na rocznik 2010 starczyło. Jedyne co GS ma lepsze to większy zbiornik Smile
no i PR...

GS-a wodniaka nie brałem pod uwagę bo to nie ta liga budżetowa...

Jeszcze zastanawiałem sie nad nową Aficą bo to fajne moto ale... podatek od nowości, dostępność no i brak tego co ma tenera (elektryczne zawiasy, tempomat, wał)
Poza tym w Africe która jest mega poręczna i zwinna przeszkadzało mi trochę składanie sie do winkli... jednak większe kolo może w terenie pomaga to jednak przy składaniu się przeszkadza. Bardzo duży moment prostujący. Jak bańska-wstańka. Pewnie idzie sie do tego przyzwyczaić ale takie miałem subiektywne odczucie...
Poza tym Africa to super moto do polatania po mieście i na krótkie wypady poza miasto i może nawet poza asfalt.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jonasz dnia Śro 13:04, 17 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:28, 18 Sie 2016
Mair
A2

 
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 82
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kosakowo / Gdynia





Już 2 sezon latam na Kawie GTR 1400. Zdecydowałem się na nią ze względu na turystyczny charakter i dalekie możliwości przelotowe, bo mi już trochę Europy na tygodniwych wypadach, zabrakło. Powiem szczerze ze jeździłem na wielu maszynach i ciagle umawiam się na testy, ale chyba porwał mnie czarny demon prędkości, bo za każdym razem wracam do GTR i nic innego nie jest w stanie np. przebić przelotowych przedkoci powyżej 220km/h albo spokojnie przejechanych 1000km dziennie bez specjalnego zmęczenia .

Strasznie mnie bawią texty typu "kredens" o motocyklu który do 100 przyspiesza w 3s i przy dobrym złożeniu stabilnie śmiga prawie 300km/h.

Odpowiadając na pytanie jak w temacie - do wyjazdów w teren i asfalt są motocykle enduro, ale jeżeli mówimy o turystyce, wielokilometrowych odcinkach po autostradach i możliwościach ładunkowych połączonych z komfortem i niskim spalaniem to jest wybór 4 maszyn: RT z BMW, FJR yamachy, Kawa GTR i Pan EU z Hondy. W necie jest kilka fajnych porównań całej czwórki .

Lewa w gore Panowie !
Mair


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:11, 18 Sie 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





jonasz napisał:
U mnie tez zawitała XT1200ZE. Okazało się ze poprzednim właścicielem był buku22 który teraz śmiga na GSie. Więc w sumie wyszło ze moto z forum Smile

W porównaniu do małego DL-a to poza słabą ochroną przed wiatrem to reszta na plus. Zamówiłem już wyższą szybę wiec zobaczymy czy będzie lepiej. W DLu miałem MRA z deflektorem.

Zawieszenie bardzo dobrze wybiera dziury. Powiedziałbym ze lepiej niż w GSie. Kanapa kierownika ok, pasażerka uważa ze jej jeździ się znacznie bardziej komfortowo.
Mam wrażenie ze siedzi się wyżej niż na DLu i jest mniejsze poczucie prędkości.
Jedzie się spokojnie (a zawieszenie wszystko wybiera) patrzysz na licznik a tu 90 a masz wrażenie ze jest 50-70. Ale to subiektywne odczucie. Generalnie trzeba się pilnować w zabudowanym Wink

Silnik nie jest tak wyrywny od niskich obrotów jak w DLu ale za to płynnie oddaje moc dzięki czemu jest mniej szarpania (tryb T trakcja 1).
Jak się wyłączy kontrole trakcji i wybierze tryb sport to moto zmienia się w potwora Twisted Evil
Generalnie nawet w trybie "T" mocy nie brakuje.
Mimo ze to jest udawana Vka to nie hamuje tak silnikiem jak DL.
Mi to w DLu odpowiadało ale czasami tylne kolo sie uślizgiwało przy odjęciu gazu.

Elastyczność możne nie jest powalająca ale silnik potrafi na wysokim biegu płynnie przyspieszać bez szarpnięć czy czkawki.

Kokpit i ustawienia OK. Wszytko tam gdzie powinno. W starszych GSa wkurzały mnie kierunki podzielone na dwie strony.

Lusterka. Wiadomo, w DL są z autobusu wiec każde moto ma mniejsze ale o dziwo jak się dobrze ustawi to widać to co trzeba wiec dla mnie jest OK.

Z rzeczy których nie bylo w DLu:
Tempomat - mega wygodny!
Ustawienia zawieszenia z kokpitu tez (można zmieniać twardość podczas jazdy).
Wał zdecydowanie lepszy niz w GSie. Generalnie go nie czuć. W GSie na dziurach było czuć i słychać uderzenia wału. Tu czegoś takiego nie ma.

Ogólnie był to wybór bardziej pragmatyczny niż emocjonalny.
Wolałem 2 letnia tenere niż nowego 1000. Cena podobna jak się policzy z dodatkami tu jednak elektrycznie regulowane zawieszenie, tempomat i wał...

Cenę 1000-a liczyłem poza siecią SUZUKI bo jak liczyć salonową cenę, to goły 1000 wyszedłby tyle samo co 2 letnia tenera.

GS odpadł ze wzgledu na charakterystykę boxera - albo sie to lubi albo nie. Mnie GS nie przekonał. Poza tym w przy cenach GS-a to za tą kasę to by może na rocznik 2010 starczyło. Jedyne co GS ma lepsze to większy zbiornik Smile
no i PR...

GS-a wodniaka nie brałem pod uwagę bo to nie ta liga budżetowa...

Jeszcze zastanawiałem sie nad nową Aficą bo to fajne moto ale... podatek od nowości, dostępność no i brak tego co ma tenera (elektryczne zawiasy, tempomat, wał)
Poza tym w Africe która jest mega poręczna i zwinna przeszkadzało mi trochę składanie sie do winkli... jednak większe kolo może w terenie pomaga to jednak przy składaniu się przeszkadza. Bardzo duży moment prostujący. Jak bańska-wstańka. Pewnie idzie sie do tego przyzwyczaić ale takie miałem subiektywne odczucie...
Poza tym Africa to super moto do polatania po mieście i na krótkie wypady poza miasto i może nawet poza asfalt.


Jonasz tak sie zastanawiam nad tym hamowaniem silnikiem, bo z moich obserwacji i jazdy to tenera 1200 duuuzo lepiej hamuje silnikiem niz nowy tysiac.
Sprawdziłem to osbobiscie na ciasnych winklach no i jadąc za tenerą setki km.
Ja musiałem używać klamki hamulca a tenera nie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:12, 18 Sie 2016
jonasz
A2

 
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: trójmiasto





Możliwe ze zależy od biegu i obrotów... W małym DLu przy np 120 było ok 6k obr/min pewnie im wyżej kręcisz tym reakcja będzie większa.
Np wyłączenie tempomatu manetką (do góry) powoduje ze nie tylko wyłącza się tempomat ale manetka jest rozkręcona na zero co powoduje ostre przyhamowanie....
Wiec możliwe ze przy tych prędkościach którymi się obecnie poruszam to DL-a trzeba było wyżej kręcić i może stąd ta subiektywna różnica...

A jeśli jesteśmy przy prędkości i obrotach to jeszcze jedna rzecz która może być irytująca...
Software-owy wskaźnik biegu. Pokazuje bieg na podstawie obrotów i prędkości. Tylko N jest pokazywane zawsze.
Wygląda na to ze dodali to rzutem na taśmę..."Co tu zrobic bo BMW ma a my nie... to porównajmy obroty z prędkością, zróbmy tablice i będzie wskaźnik biegu..."
Czasem zdarza się ze na 2-ce na pół-sprzęgle pokazuje 1-dynkę Smile jest to trochę śmieszne ale z drugiej strony lepszy taki niż żaden. Jest przynajmniej bardziej czytelny niż wskaźnik obrotów.
W DLu przeliczałem to sobie w głowie... 120km/h i ok 6000obr/min to chyba jedę na szóstce i nie próbowałem wbijać 7-ki Wink
Tu przynajmniej jest to już przeliczone Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:10, 18 Sie 2016
hmarek
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 424
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów





hmarek napisał:
Mowso napisał:
A u mnie zawitała wczoraj do garażu Tereska duża - jechałem co prawda po gs-a który okazał się lekkim szrutem i po drodze podjechałem obejrzeć Tenere okazało się że wsio w porządku więc na pakę i do domu żeby na pusto nie wracać Very Happy


Gratulacje! u mnie taki plan na 2016 jest Smile


Plan został zrealizowany Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:56, 18 Sie 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 110 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





hmarek, to koniecznie musisz przyjechać na wrześniowy zlot V-Strom Klubu, żeby pochwalić się tą Tenerką Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:39, 18 Sie 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





biblo napisał:
hmarek, to koniecznie musisz przyjechać na wrześniowy zlot V-Strom Klubu, żeby pochwalić się tą Tenerką Wink


Tylko musi uważać, bo zdarzały się przypadki, ze Treska została oklejona prawie w całości w Suzuki Razz
W zasadzie to jeden taki przypadek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:06, 18 Sie 2016
hmarek
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 424
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów





biblo napisał:
hmarek, to koniecznie musisz przyjechać na wrześniowy zlot V-Strom Klubu, żeby pochwalić się tą Tenerką Wink


Jeżeli będzie opcja "tylko na kawałek soboty" to na pewno wpadnę.
Na całość nie dam rady niestety, bo w niedziele mam maraton...

express napisał:
Tylko musi uważać, bo zdarzały się przypadki, ze Treska została oklejona prawie w całości w Suzuki Razz
W zasadzie to jeden taki przypadek


nie mam stracha, bo zacząłem już sam Wink



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:09, 21 Sie 2016
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





kalinago napisał:
Mowso napisał:
No i Teresa poszła do ludzi - jak żyć ? co następne ?
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że było to najlepsze moto jakie dotychczas miałem Smile


A co cię w Niej nie przekonało, że nie została na dłużej ?


Alo z opóźnieniem ale praca urlop itp i dopiero teraz zajrzałem - Tak jak napisałem Tenera to najlepsze moto jakim dotychczas jeździłem. Trochę więcej wieje ale deflektor u góry załatwił większość problemów i boczne deflektory podejrzewam, że załatwiły by resztę. Ale sprzedałem nie dla tego, że coś mi nie pasowało w niej, nawet do wagi się przyzwyczaiłem, ale to, że szkoda mi trzymać motocykla za 40k w garażu i wyciągać go na 1-2 wyjazdy w roku Sad więc zanabyłem drogą kupna Burka 400-kę i sobie pyrkam po mieście i do pracy, a w przyszłym roku jak będzie jakiś wyjazd się szykował to albo kupię coś mniejszego - może DL, może XT albo KLE, albo po prostu wypożyczę coś na 2 tygodniowy wyjazd i już Smile Albo pojadę Burkiem Smile w sumie 130km/h idzie spokojnie więc będzie ok Smile))) Zresztą daleko nie patrzeć, dwa czy trzy lata temu pojechał z nami do Czarnogóry kolega na Kymco 500-ce i spokojnie dawał radę - po terenie nie jeździliśmy więc było ok Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Co po DL-u ?
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 6 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin