Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

oliwiarka własnej roboty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zerknij
A1



Dołączył: 23 Kwi 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DDZ

PostWysłany: Sob 21:00, 08 Kwi 2017    Temat postu:

Dzisiaj przeprowadziłem mały test oliwiarki myślałem nad zmiana rezystora żeby przedłożyć czas pauzy ale po testach okazało się że żeby z gęstego oleju powstała kropla trzeba 3x impuls wiec nic nie kombinuje
https://youtu.be/28a5OxKuFQA
https://youtu.be/Q4HJjaaNAWU



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Sob 21:35, 08 Kwi 2017    Temat postu:

Tak szczerze, to zmontuj, potestuj, zobaczysz jak ma być... Czy masz krople za często, czy za rzadko Smile .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fino
A2



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 22:30, 15 Cze 2017    Temat postu:

skvrnsk napisał:
Na razie mam cały układ z potencjometrem w jednej obudowie pod siedzeniem bez tego przełącznika. Przy montażu napełniłem wstępnie wężyk olejem.
Myślę, że zrobię sterownik na kierownicę, ale nie na potencjometrze tylko na przełączniku obrotowym no i oczywiście dołożę ten przełącznik serwisowy.

No i samo smarowanie muszę ogarnąć. Dysza z boku zębatki u mnie słabo działa. Jedna krawędź łańcucha jest mokra, a druga już nie bardzo. Felga z oponą upie....e równo, ale póki co cały czas jeździłem z impulsem co 60 sekund.


Nie musisz dawać dodatkowego przełącznika, Jeśli dajesz przełącznik obrotowy, to łączysz szeregowo rezystory tak, by sumowały się rezystancje.
Np dobrałeś rezystor do kondensatora, że daje impuls co 30 s (np 5o kOm) więc dajesz cztery rezystory na przełączniku obrotowym, żeby każda pozycja dołączała kolejny rezystor- 50-100-150-200 kOm. I tak dalej, aż do podłączenia BEZ rezystora!. Zależność rezystor - kondensator jest taka, że dana pojemność kondensatora, przy zadanym stałym napięciu zależy od prądu ładowania. Im większy rezystor, tym mnijeszy prąd ładowania, a czas między impulsami większy,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dodek
A1



Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 3:30, 13 Sie 2017    Temat postu: .

,.....

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dodek dnia Nie 3:33, 13 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zerknij
A1



Dołączył: 23 Kwi 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DDZ

PostWysłany: Pon 21:34, 14 Sie 2017    Temat postu:

Co do oliwiarki daje rade wydłużyłem czas impulsu na 35 sek. bo trochę na felgę zrzuca teraz jest ok testy robiłem na oleju do prowadnic maszyn cnc przejechałem ponad 3k zalany był cały zbiornik została 1/3 . Najwięcej nalotu zostaje na stopce centralnej a ni kapie z tego to podobne do smaru .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shadowrider
A2



Dołączył: 05 Cze 2014
Posty: 56
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 21:57, 27 Sie 2017    Temat postu:

miotacztruskawek napisał:


Wersja 3 dodatkowo posiada przycisk P1. Wciśniecie przycisku spowoduje, że układ będzie podawał ci kilka kropel na sek (ilość będzie zależała od wartości R5; R5 można wstawić zamiast R2).


W końcu poskładałem swoją olejarkę i przy R5=10k, okres działania to 3s, przy czasie impulsu ok.1s. Jest to niewystarczająco wg mnie do szybkiego odpowietrzania. Czy taki powinien być ten czas?

Druga sprawa to układ mi się zapowietrza - tzn ok. połowy wężyka za pompką potrafi być zapowietrzone. Podejrzewam że to dlatego że pompka jest odrobinę wyżej niż zbiorniczek. Będę musiał zmienić jej miejsce. Dawaliście do tego jakieś dodatkowe uszczelnienia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Nie 23:13, 27 Sie 2017    Temat postu:

shadowrider napisał:
W końcu poskładałem swoją olejarkę i przy R5=10k, okres działania to 3s, przy czasie impulsu ok.1s. Jest to niewystarczająco wg mnie do szybkiego odpowietrzania. Czy taki powinien być ten czas?

Jeżeli zwiększyłeś C3 to i czasy tych impulsów się zwiększyły. Daj mniejszy R5 impulsy będą częściej... Zmniejsz R1 impulsy będą krótsze niż 1s... Szybciej odpowietrzysz Wink .

shadowrider napisał:
Druga sprawa to układ mi się zapowietrza - tzn ok. połowy wężyka za pompką potrafi być zapowietrzone. Podejrzewam że to dlatego że pompka jest odrobinę wyżej niż zbiorniczek. Będę musiał zmienić jej miejsce. Dawaliście do tego jakieś dodatkowe uszczelnienia?.

Generalnie przy tak cienkim wężyku i gęstym oleju pompka wypchnie całe powietrze. U mnie ten problem się pojawiał wraz z wyciekaniem oleju na postoju . Powodem był nie w pełni szczelny wężyk. Zwłaszcza na króćcach. Jak dostawało się powietrze, to olej skapywał i w wężyku pojawiało się powietrze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shadowrider
A2



Dołączył: 05 Cze 2014
Posty: 56
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 6:28, 28 Sie 2017    Temat postu:

miotacztruskawek napisał:
shadowrider napisał:
W końcu poskładałem swoją olejarkę i przy R5=10k, okres działania to 3s, przy czasie impulsu ok.1s. Jest to niewystarczająco wg mnie do szybkiego odpowietrzania. Czy taki powinien być ten czas?

Jeżeli zwiększyłeś C3 to i czasy tych impulsów się zwiększyły. Daj mniejszy R5 impulsy będą częściej... Zmniejsz R1 impulsy będą krótsze niż 1s... Szybciej odpowietrzysz Wink .

C3 nie zmieniałem. Korzystam z układu MK 111. Impuls reguluje się tam potencjometrem montażowym. Wydaje mi się że wyreguluję nim tylko czas impulsu a nie okres [wszystko mam jeszcze skręcone i zamontowane w moto]. Jaką wartość R5 dać żeby sprawnie odpowietrzało i nie uszkodziło pompki?
miotacztruskawek napisał:

shadowrider napisał:
Druga sprawa to układ mi się zapowietrza - tzn ok. połowy wężyka za pompką potrafi być zapowietrzone. Podejrzewam że to dlatego że pompka jest odrobinę wyżej niż zbiorniczek. Będę musiał zmienić jej miejsce. Dawaliście do tego jakieś dodatkowe uszczelnienia?.

Generalnie przy tak cienkim wężyku i gęstym oleju pompka wypchnie całe powietrze. U mnie ten problem się pojawiał wraz z wyciekaniem oleju na postoju . Powodem był nie w pełni szczelny wężyk. Zwłaszcza na króćcach. Jak dostawało się powietrze, to olej skapywał i w wężyku pojawiało się powietrze...

Właśnie chyba mam podobnie. Coś tam cieknie z okolic pompki i odrobina ze zbiorniczka. Pompka spokojnie przepycha powietrze ale chodzi o to żeby się nie zapowietrzało. Kroćce mam ściśnięte na tyrtki - jak to lepiej zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pon 8:03, 28 Sie 2017    Temat postu:

shadowrider napisał:
C3 nie zmieniałem. Korzystam z układu MK 111.

MK 111 to dokładnie to samo co AVT1459.
shadowrider napisał:
Impuls reguluje się tam potencjometrem montażowym. Wydaje mi się że wyreguluję nim tylko czas impulsu a nie okres

Dokładnie tak jest. Tylko, czas impulsu nie wpływa na to, ile oleju poda pompka. Dlatego sugeruję zamiast tego potencjometru dać zworkę. Jeden element mniej do popsucia. Wtedy czas impulsu będzie ustalony przez R1. Spokojnie możesz dać ok 330-500 Ohm. Dla pompki już ułamek sekundy wystarczy, żeby zadziałała.

shadowrider napisał:
Jaką wartość R5 dać żeby sprawnie odpowietrzało i nie uszkodziło pompki?

Pompki tak szybko nie spalisz. Ta pompka pochodzi od skuterów 2T, gdzie odpowiada za podawanie oleju do benzyny, żeby nie zatrzeć silnika (przygotowuje mieszankę jak do WueSKi Wink ). Jest więc przystosowana do pracy ciągłej z dużą częstotliwością Very Happy .
W każdym razie jeżeli przy R5=10 KOhm czasy pomiędzy impulsami są ok 3 sek, to daj coś ok mniejszego. Trudno mi zaocznie powiedzieć, ale nie dawałbym mniej niż 1KOhm.


shadowrider napisał:
Coś tam cieknie z okolic pompki i odrobina ze zbiorniczka. Pompka spokojnie przepycha powietrze ale chodzi o to żeby się nie zapowietrzało. Kroćce mam ściśnięte na tyrtki - jak to lepiej zrobić?

[link widoczny dla zalogowanych]. Mi na trytce ciekło, założyłem coś w ten deseń i przestało. Do kupienia w motoryzacyjnym za kilkadziesiąt groszy w różnych rozmiarach Smile .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kitza
A



Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 9:18, 28 Sie 2017    Temat postu:

Panowie, macie może jakiś sprawdzony zaworek zwrotny, którego po czasie olej nie uszkodzi?
Mam podwójną dyszę przy zębatce i bez zaworka podczas postoju olej, który jest w końcówkach dyszy wypływa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Emas36
A1



Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 18:15, 28 Sie 2017    Temat postu:

Jeśli masz podwójną scottoilera to gdzieś powietrze sie dostaje i zlatuje tylko z igiełek, nawet jak zamontujesz zaworek i tak będzie lecieć, spróbuj przesmarować sylikonem i zmontować jeszcze raz i sprawdzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kitza
A



Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 21:16, 28 Sie 2017    Temat postu:

Nie do końca. Miałem miałem zaworek zwrotny w formie rozgałęzienia (trójnika) i działało dopóki olej nie zniszczył membranki i nie przestał przepuszczać oleju.
Dysza to samoróbka. Na 100% jest szczelna. Teraz zamontowany jest zwykły trójnik i jak postoi parę godzin to olej z obu dysz spływa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shadowrider
A2



Dołączył: 05 Cze 2014
Posty: 56
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:19, 09 Paź 2017    Temat postu:

miotacztruskawek napisał:
shadowrider napisał:
C3 nie zmieniałem. Korzystam z układu MK 111.

MK 111 to dokładnie to samo co AVT1459.
shadowrider napisał:
Impuls reguluje się tam potencjometrem montażowym. Wydaje mi się że wyreguluję nim tylko czas impulsu a nie okres

Dokładnie tak jest. Tylko, czas impulsu nie wpływa na to, ile oleju poda pompka. Dlatego sugeruję zamiast tego potencjometru dać zworkę. Jeden element mniej do popsucia. Wtedy czas impulsu będzie ustalony przez R1. Spokojnie możesz dać ok 330-500 Ohm. Dla pompki już ułamek sekundy wystarczy, żeby zadziałała.

shadowrider napisał:
Jaką wartość R5 dać żeby sprawnie odpowietrzało i nie uszkodziło pompki?

Pompki tak szybko nie spalisz. Ta pompka pochodzi od skuterów 2T, gdzie odpowiada za podawanie oleju do benzyny, żeby nie zatrzeć silnika (przygotowuje mieszankę jak do WueSKi Wink ). Jest więc przystosowana do pracy ciągłej z dużą częstotliwością Very Happy .
W każdym razie jeżeli przy R5=10 KOhm czasy pomiędzy impulsami są ok 3 sek, to daj coś ok mniejszego. Trudno mi zaocznie powiedzieć, ale nie dawałbym mniej niż 1KOhm.


shadowrider napisał:
Coś tam cieknie z okolic pompki i odrobina ze zbiorniczka. Pompka spokojnie przepycha powietrze ale chodzi o to żeby się nie zapowietrzało. Kroćce mam ściśnięte na tyrtki - jak to lepiej zrobić?

[link widoczny dla zalogowanych]. Mi na trytce ciekło, założyłem coś w ten deseń i przestało. Do kupienia w motoryzacyjnym za kilkadziesiąt groszy w różnych rozmiarach Smile .


Skręcenie potencjometra montażowego pomogło - mam ok. 3 impulsy/s, zmniejszenie R5 na 1kOhm nie spowodowało już znaczącego przyspieszenia.

Sprężynki załatwiły chyba sprawę ale było trochę dłubania - okazało się że wylot zbiorniczka był lekko mówiąc nie do końca o okrągłej średnicy...

Ale za to mam wyciek na wyjściu. Jak moto stoi to mam plamę pod zębatką - wycieka normalnie z rurki po zębatce na ziemię. Zalane 80W90. Jak to zatrzymać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 19:16, 23 Lip 2018    Temat postu:

hej Pany, jako że to ja jestem teraz właścicielem tego DL650
http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawnienia,28/oliwiarka-wlasnej-roboty,831-383.html

, olejarka przestała mi działać, nie wiem co jest , i nie będę sprawdzał, zdemontowałem ten wynalazek mogę oddać chętnemu za free. do odbudowy wtyczki bo pociąłem przy zdejmowaniu, jak by co PW


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Pon 19:18, 23 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 533
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Pon 20:06, 23 Lip 2018    Temat postu:

dorzuć do paczki z fotelikiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 20:12, 23 Lip 2018    Temat postu:

Ok dorzuce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fino
A2



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 0:15, 15 Lut 2020    Temat postu:

Sprzedaję mój stary Dl i kupuję nowy, zatem robię nową olejarkę. Dla chętnych trochę zmian
Opis:
Dla chcących dalej bawić się olejarką parę danych wg projektu AVT i Miotaczatruskawek z lekkimi modyfikacjami. Ja dalej robię na obrotowym przełączniku i daję czas impulsu jak najkrótszy - zworka zamiast PR1 (zielona kreska 1)
W miejsce PR2 daję przełącznik obrotowy (zielona kreska 2) sumujący 4 oporniki (360k x1....x2....x3....x4), co przy zmianie C2 na 470 uF/25V i daje czasy: 30s, 60s, 90s i 120s. Dodatkowo napełnianie i wyłączenie (lub manipulator wg schematu Miotaczatruskawek).
Zamiast przekaźnika daję tranzystor IRF520, gdzie S to source, G bramka, D drain. Połączenia nowe są zaznaczone na zielono. Dioda D3 jest zbędna (przy braku przekaźnika) i jest przelutowana i połączona ze stykiem (N), który może (nie musi) być połączony do biegu neutralnego - odłącza sterowanie IRF520 przez NE555 i tym samym pompkę (tego nie sprawdzałem).
X - przecięta ścieżka na płytce i w to miejsce wlutowany Rx - ok 220k - ogranicza prąd sterujący IRF520 zabezpieczając go przed spaleniem.
p1 i p2 - wyjścia na pompkę (pamiętać o polaryzacji)

Dałem schemat oryginalny i zmodyfikowany jako AVT1459

schemat i opis na: [link widoczny dla zalogowanych] (nie mam hostingu zdjęć)[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arturDL1000
A1



Dołączył: 17 Cze 2021
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 10:50, 28 Mar 2022    Temat postu:

Witam, zastanawiam się nad zrobieniem automatycznej olejarki łańcucha. Wiem że to temat z przed paru lat, ale może użytkownicy tych olejarek coś więcej powiedzą. Mam pytanie do użytkowników takich olejarek, czy to faktycznie działa? Czy to przedłuża żywotność łańcucha? Pytam bo jak smaruję łańcuch smarem to jednak jest on ubabrany tym smarem na całej długości. A automatyczna olejarka- przynajmniej tak jak sobie wyobrażam to kapnie raz na jakiś czas w jakieś tam jedno miejsce łańcucha, potem może w inne, może w to samo- oczywiście tu przesadzam, ale wiadomo o co chodzi. Smar jest rozprowadzony na całym łańcuchu a olejarka jednak kapnie tylko raz na jakiś czas nie wiadomo w sumie gdzie i z jaką skutecznością. Pytanie więc do użytkowników takich olejarek- czy taki łańcuch faktycznie wygląda na nasmarowany? I pytanie drugie czy ktoś użytkuje na tyle długo żeby móc się wypowiedzieć czy to wydłuża żywotność łańcucha? Jeżeli tak to jak długo wytrzymał łańcuch na takiej olejarce?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arturDL1000 dnia Pon 11:14, 28 Mar 2022, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pompej
A1



Dołączył: 10 Kwi 2022
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 17:22, 08 Maj 2022    Temat postu:

Witam
Na wstępie ogromne podziękowania dla kolegi miotacztruskawek za pomoc udzieloną w prywatnych wiadomościach. Korzystając z porad w tym temacie oraz schematu, który znajduje się na 8 stronie również skonstruowałem olejarkę do swojego motocykla.

Co wykorzystałem do budowy olejarki:
- sterownik czasowy AR150 + mod na tranzystor i bieg neutralny
- pompka Mikuni ESOP-02
- manipulator wersja 3
- zbiornik na olej ursus C-360
- olej Hipol 80W90

Wymieniłem komponenty na:
- R4 = 100 kΩ
- R5 = 680 Ω
- C3 = 220 uF
- PR2 = 1 MΩ

Co daje możliwość określenia czasu pauzy w granicach 0:16 - 2:45 min.

Wstępnie wyczyściłem łańcuch ze smaru i naniosłem olej za pomocą pędzelka. Po przejażdżce opona i felga uwalone olejem. Wyczyściłem je, ustawiłem pauzę na minumum (16 sekund). Kropla spada co 2 - 3 impulsy, więc średnio co około 40 sekund.

Po przejażdżce koło suche, łańcuch naoliwiony. Na razie zostawiam takie ustawienia.

Manipulator od góry ma wyłącznik, z przodu potencjometr, diodę led oraz przełącznik P1 (jazda w deszczu - kilka impulsów na sekundę)

Niestety nie mogę dodać zdjęć do posta.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pompej dnia Nie 17:26, 08 Maj 2022, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rama
A2



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 5:59, 01 Lip 2022    Temat postu:

A gdzie znaleźć sygnał biegu neutralnego w 1000XT?
Tak żeby podpiąć się z minimalną ingerencją w instalację.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyniek
A1



Dołączył: 10 Lis 2022
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 14:30, 23 Sty 2023    Temat postu:

Wiosna za pasem więc temat olejenia powraca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Strona 11 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin