VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy. Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 21:46, 04 Gru 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1265
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





W książce obsługi która dostałem do motocykla jest w kilku miejscach podana ilość 2700 i 3100 ml w zależności wymiany filtra lub nie. Nie wiem gdzie jest błąd ale bardziej polegałbym na wartościach książkowych Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:10, 04 Gru 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Biblo - jestem własnie po wymianie oleju i filtra , weszło 3,125 litra ,poziom oleju jest na górnej kresce . Co do silnika to został zmieniony , jest węższy , lżejszy , dostał nowe sprzęgło, wał , korbowody,tłoki , układ wtryskowy, alternator i nowe zębatki w skrzyni biegów , tylko nie pamietam które .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:00, 29 Kwi 2015
ski
A1

 
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Wraca mi znowu pomysł nabycia dużego, nowego DL, stąd odświeżam temat z prośbą o opinie kolegów. Przeczytałem chyba wszystkie testy i dyskusje na forum, odbyłem jazdy testowe ale nadal mam niedosyt informacji.

Znalazłem taki długodystansowy test DL-a.
http://www.webbikeworld.com/motorcycles/suzuki-v-strom-1000-abs/review/part-3.htm

Test jest mocno krytyczny ale ma tę ogromną zaletę, że wskazuje sposoby rozwiązania problemów zauważonych przez testującego.

1. Problem:
Second, the light switch on/off throttle response of the stock V-Strom was so bad that it made the bike nearly unrideable. I came this close to selling it after only a few hundred miles because it was so bad. To confirm, I had a couple of very experienced local riders try the bike and they completely agreed.
Third, Suzuki tuned the old V-twin engine to make all of its torque between 0 and 4,000 RPM. Why? It's nuts. Combine that with the on/off throttle and you have a real handful.

Rozwiązanie
The solution to that was the G2 Throttle Tamer (review). Could it also tame the light switch throttle on the V-Strom, a bike with nearly twice the capacity, horsepower and torque?
The short answer is "Yes"!

Rezultat
The Result: A "Normal" Bike
The results are amazing -- it makes all the difference in the world on this bike, more so than the Multistrada. The throttle is definitely tamed and riding in 2nd, 3rd and 4th gears (where you spend the most time in the city, suburbs and rural areas) now feels just like a "normal' bike. I can twist the throttle and get a reasonable response from the engine, without feeling like I just hit the warp drive button.

This fix is so dramatic and so simple, it makes you wonder why Suzuki doesn't change the cam profile on their throttle tube. If the V-Strom throttle was like this from the beginning, I would have never noticed a thing.

2. Problem
Fix the Suspension Too...
The stock Suzuki suspension setting recommendations for dealer setup make the bike crazy hard. Don't let your dealer use the Suzuki setup;

Rozwiązanie
instead, soften the rear shock from the dealer setup by two full turns, then soften the compression and damping by 2 clicks and finally, let the preload out to the 5th bar (8.5 mm showing).

Rezultat
This removes the hard-as-a-rock Ducati superbike-like suspension setting and helps soften the overall response to make the bike more realistic for the real world. Combined with the sweet throttle response from the G2 Throttle Tamer, you'll have a very streetable bike that's also better off-road (although there's still no way anyone will convince me that the V-Strom should be taken on anything more than a hard-packed gravel road).

Tzry problemy plus trzy rozwiązania

3. THE FIX: Cheap Tweaks Make a Huge Difference
In addition to the G2 Throttle Tamer, I made three more changes that have finally got the V-Strom modded to my liking. The fixes are relatively simple, which tells me there's a lot of potential in this bike that Suzuki could easily exploit for the next model year, were they so inclined.
1. Bar Backs/Bar Risers: I installed an SW-Motech bar back bar riser kit (review) on the V-Strom and it makes a big difference, bringing the bars closer to the rider over that long fuel tank and improving control and feel.
2. Raising the Fork Tubes: An old zero-cost tuner's trick, raise the fork tubes on the V-Strom by 10 mm and you'll change the geometry, making for a faster-steering bike that yields another big difference. It's especially noticeable when trying to get the V-Strom to initiate a sharp turn from stopped.
3. Tires: I also replaced the slow-steering Bridgestone Battle Wing OE tires with the Metzeler Tourance Next (review) pair for another huge difference in steering feel and response. The Metzelers give the bike an almost sportbike-like feel, with much faster side-to-side transitions and pickup to center after a lean.

These three changes, along with the G2 Throttle Tamer, have totally and completely transformed the bike. I can't do anything about the John Deere engine, but believe me, these small changes cure 90% of the bike's ills. Big, huge difference that has made me a much happier camper.

Moje pierwsze pytanie jest takie, czy ktoś próbował tych rozwiązań (albo wie coś więcej na te tematy) i czy rzeczywiście dały one tak dobre rezultaty?

Pytanie drugie: O ile większość rozwiązań chyba zrozumiałem, to kompletnie nie rozumiem tego triku "raise the fork tubes on the V-Strom" (ale to pewnie dlatego że moja znajomość polskiego języka technicznego jest jeszcze słabsza niż angielskiego języka technicznego) więc jak ktoś mógłby mi wytłumaczyć prostą polszczyzną (może być uliczna) o co tu chodzi, byłbym wdzięczny.

Raising the Fork Tubes: An old zero-cost tuner's trick, raise the fork tubes on the V-Strom by 10 mm and you'll change the geometry, making for a faster-steering bike that yields another big difference. It's especially noticeable when trying to get the V-Strom to initiate a sharp turn from stopped.

(August 24, 2014): A webBikeWorld reader suggested a trick I should have remembered from a long time ago. Raising the fork tubes in the clamp by about 10 mm can help the handling problems on some bikes. I did this on the BMW K75 project bike a long time ago and it helped.
Raising the forks in the clamp decreases the rake and trail (article) slightly

Rysunek poglądowy:
http://bikearama.com/theory/motorcycle-rake-trail-explained/

O co tu chodzi?

Pozdrowienia dla wszystkich


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:19, 06 Maj 2015
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Koledzy ujeżdżający nowego V-Stroma 1000 - zauważyliście jakiś problem z oddawaniem mocy przez manetkę?
Wg. relacji zza oceanu (powyżej) w oryginale jest ona zero-jedynkowa, niemal jak przycisk GAZ/NIE GAZ Smile Podczas kilkudziesięciu km na testówce tego nie zauważyłem, ale np. nie toczyłem się w korku ani po piaszczystej drodze, żeby to zauważy, więc ciekaw jestem Waszej opinii.
Andrzeju...???? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:25, 06 Maj 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





MaG napisał:
Koledzy ujeżdżający nowego V-Stroma 1000 - zauważyliście jakiś problem z oddawaniem mocy przez manetkę?
Wg. relacji zza oceanu (powyżej) w oryginale jest ona zero-jedynkowa, niemal jak przycisk GAZ/NIE GAZ Smile Podczas kilkudziesięciu km na testówce tego nie zauważyłem, ale np. nie toczyłem się w korku ani po piaszczystej drodze, żeby to zauważy, więc ciekaw jestem Waszej opinii.
Andrzeju...???? Smile

Do tej pory nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:05, 06 Maj 2015
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Do tej pory nic takiego nie zauważyłem .

W minioną sobote byłem na lotnisku , zrobiłem sobie szkołe jazdy , trochę z suzuki troche od kulika , zeszło 1,5h jeżdziłem wolno , szybko i nic takiego nie zauważyłem .

Magu jeśli masz jakieś wieści to opisz problem na forum .

Pozdrawiam
Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:57, 08 Maj 2015
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Nie mam jeszcze Vstrom 1000 to nie mam o czym pisać, kolega kilka postów wyżej wkleił "problemy" opisywane za anglojęzycznym forum przez użytkowników Vstrom 1000 stąd moje pytanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:25, 08 Maj 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





ski napisał:
Wraca mi znowu pomysł nabycia dużego, nowego DL, stąd odświeżam temat z prośbą o opinie kolegów. Przeczytałem chyba wszystkie testy i dyskusje na forum, odbyłem jazdy testowe ale nadal mam niedosyt informacji.

1 - podczas dotychczasowych 500km nie zauważyłem takiego zjawiska, motocykl bardzo płynnie oddaje moc
2-może mam inne ustawienia, ale dla mnie jest ok, ustawione sztywno dla dobrych asfaltów; ale jeśli już to co to za problem skoro wymaga tylko regulacji?
3-
a) czy potrzebne risery to już kwestia osobnicza, kurduplom mogą się przydać, ale to w końcu duży motocykl...
b) chodzi o to, żeby wysunąć wyżej ponad pułkę lagi o te 10mm i ma to dużo poprawić... Ja tam nie mam problemów z manewrowaniem. Do 100km/h jednym palcem robisz przeciwskręt...
c) opony - nie wypowiadam się bo nie miałem jeszcze okazji agresywnie jeździć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:31, 08 Maj 2015
ski
A1

 
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Matt dzięki za wszystkie info. Tego info szczególnie szukałem:

b) chodzi o to, żeby wysunąć wyżej ponad pułkę lagi o te 10mm i ma to dużo poprawić... Ja tam nie mam problemów z manewrowaniem. Do 100km/h jednym palcem robisz przeciwskręt...


Czyli powinienem to tłumaczyć sobie w ten sposób że wysunięcie lag ponad półkę o 10 mm poprawia manewrowość dużego DL-a a dyskusja czy to rzeczywiście pomaga czy nie pomaga to odrębny temat.

Ten test jest dla mnie o tyle wiarygodny, że robili go zawodowi testerzy. pod wodzą naszego rodaka Ryśka Korczaka Smile ale jak widać z Waszych opinii nie do końca podzielacie jego stanowisko.

Jeszcze raz dzieki i oby duży DL służył Wam jak najlepiej.
Idę myśleć dalej Smile

Pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:40, 08 Maj 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





ski napisał:
Matt dzięki za wszystkie info. Tego info szczególnie szukałem:

b) chodzi o to, żeby wysunąć wyżej ponad pułkę lagi o te 10mm i ma to dużo poprawić... Ja tam nie mam problemów z manewrowaniem. Do 100km/h jednym palcem robisz przeciwskręt...


Czyli powinienem to tłumaczyć sobie w ten sposób że wysunięcie lag ponad półkę o 10 mm poprawia manewrowość dużego DL-a a dyskusja czy to rzeczywiście pomaga czy nie pomaga to odrębny temat.

Ten test jest dla mnie o tyle wiarygodny, że robili go zawodowi testerzy. pod wodzą naszego rodaka Ryśka Korczaka Smile ale jak widać z Waszych opinii nie do końca podzielacie jego stanowisko.

Jeszcze raz dzieki i oby duży DL służył Wam jak najlepiej.
Idę myśleć dalej Smile

Pozdrowienia

Zamiast mysleć zapisz sie na jazde probna albo usmiechnij sie do koleg, ktory ma nowego 1000-ca:-)
Albo zrób jak ja - kup w ciemno bez jazdy i bądź zadowolony jak ja Smile

P.S. Bralem pod uwage jeszcze tigera 800 (bez ''x'') i r1200gs z lat 2008-2010- takze raczej kazdy przyzna, ze to był oczywisty wybórSmile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Pią 22:43, 08 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:07, 09 Maj 2015
bartek666
A

 
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 138
Przeczytał: 40 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





A jak jest z osłoną przed wiatrem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:10, 09 Maj 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2917
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





bartek666:: polecam lekturę tego wątku: http://www.vstromclub.fora.pl/ring-wolny,20/pierwsze-wrazenia-po-krotkich-jazdach-testowych,15418.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:17, 09 Maj 2015
bartek666
A

 
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 138
Przeczytał: 40 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Dzięki czytałem:)Chodzi mi o opinie Matta


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:32, 09 Maj 2015
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 625
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





Osłona przed wiatrem jest do d... Wg mnie należy zmienić szybę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:49, 09 Maj 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





novy napisał:
Osłona przed wiatrem jest do d... Wg mnie należy zmienić szybę.
Niestety prawda. Albo nowa szyba albo deflektor. Bynajmniej nie turystyczna od suzuki, wyższa raptem o 6cm - co nic nie zmienia Wink (przynajmniej tak kolega mówił, ja go posłuchałem i od razu dokupiłem deflektor - jest spoko)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:49, 09 Maj 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2917
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Ale jej wysokość to jedno, a szerokość - i szyby i czachy - to drugie... I pod tym względem osłona przed wiatrem jest dużo gorsza w porównaniu do małego, starego DL-a...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:51, 09 Maj 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





biblo napisał:
Ale jej wysokość to jedno, a szerokość - i szyby i czachy - to drugie... I pod tym względem osłona przed wiatrem jest dużo gorsza w porównaniu do małego, starego DL-a...

Prawda. Ale to chyba wszyscy mają ten trend by motocykl był bardziej enduro niż tourer - patrz np. xtz 1200.

P.S.1. I od razu muszę powiedzieć, że nie czuję wiatru chłostającego po barkach mimo węższej obudowy przodu motocykla.

P.S.2. Dla mnie wybór był jedyny właściwy przy zasobach ~40kzł. Nie ma lepszego nowego motocykla w tej cenie, wg mnie lepsze zaczynają się grubo po 50kzł Smile Ale tego też nie wiem, bo nawet ich nie próbowałem, żeby w razie czego nie czuć nie dosytu od mojego 1000-ca Smile A tak to mam milowy krok w konstrukcji motocykla Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Sob 10:55, 09 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:15, 09 Maj 2015
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 625
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





Matt napisał:

P.S.2. Dla mnie wybór był jedyny właściwy przy zasobach ~40kzł. Nie ma lepszego nowego motocykla w tej cenie, wg mnie lepsze zaczynają się grubo po 50kzł Smile Ale tego też nie wiem, bo nawet ich nie próbowałem, żeby w razie czego nie czuć nie dosytu od mojego 1000-ca Smile A tak to mam milowy krok w konstrukcji motocykla Smile


A jak wypada nowy litrowy versys w porównaniu do dużego vstroma ? Dalej wybór jest oczywisty ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:23, 09 Maj 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





novy napisał:
Matt napisał:

P.S.2. Dla mnie wybór był jedyny właściwy przy zasobach ~40kzł. Nie ma lepszego nowego motocykla w tej cenie, wg mnie lepsze zaczynają się grubo po 50kzł Smile Ale tego też nie wiem, bo nawet ich nie próbowałem, żeby w razie czego nie czuć nie dosytu od mojego 1000-ca Smile A tak to mam milowy krok w konstrukcji motocykla Smile


A jak wypada nowy litrowy versys w porównaniu do dużego vstroma ? Dalej wybór jest oczywisty ?

Każdy swoje będzie chwalił. Ja versysa nawet pod uwagę nie brałem... (ze swoich powodów, żeby już uciąć dyskusję Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:04, 09 Maj 2015
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 625
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





Właśnie nie chcę wcale ucinać dyskusji - ktoś gdzieś widział jakieś testy porównawcze albo jeździł jednym i drugim i może porównać ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:55, 09 Maj 2015
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Jedyna słuszna szyba do nowego litra to tylko Givi Air Flow . Nic innego .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:36, 11 Maj 2015
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





novy napisał:
Właśnie nie chcę wcale ucinać dyskusji - ktoś gdzieś widział jakieś testy porównawcze albo jeździł jednym i drugim i może porównać ?


Ja jeździłem w ramach jazd testowych i jednym i drugim i nie potrafię jednoznacznie wskazać zwycięzcy na ich podstawie. Osobiście skłaniam się ku Vstrom1000, ale dwóch naszych forumowych kolegów po dłuższych (po kilkaset km) jazdach testowych kupiło... Versysy1000.
Tu już zaczyna grać rolę sentyment do marki, warunki jakie się udało wytargować. Dla mnie Dl wygrywa... szerszym wyborem opon dualnych(bo Versysy ma już typowo szosową rozmiarówkę) i jeszcze zupełnie niemerytoryczną przewagą marki Suzuki nad Kawasaki w mojej głowie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:46, 11 Maj 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Poza tym najistotnieszą różnicą jest silnik: V2 vs. R4. Reszta to raczej tylko kwestie indywidualne. No i TC w Vstromie:-)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:54, 11 Maj 2015
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





biblo napisał:
Ale jej wysokość to jedno, a szerokość - i szyby i czachy - to drugie... I pod tym względem osłona przed wiatrem jest dużo gorsza w porównaniu do małego, starego DL-a...


No i to jest prawda - nie miałem jeszcze innego motocykla który miałby taki spokój za szybą jak v-strom. Może jakieś kredensy typu FJR czy RT ale pamiętam, że kolega z FJR też kombinował z różnymi i nawet kiedyś przyjechał z szybą wielkości czołowej od Ikarusa Smile więc chyba też nie za wesoło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:43, 11 Maj 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Tylko motocykl kupuje się by poczuć wiatr we włosach Smile!
Za szybą jest fajnie jak pada albo piździ sytuacja się zmienia gdy zaczyna się robić upalnie wtedy wiaterek staje się milutki ! Dla mnie najważniejsze jest żeby strumień powietrza był tak poprowadzony by mną nie telepało a kask nie wpadał w wibracje. Niestety w małym Dlu przy szybie fabrycznej mimo świetnej ochronie przed wiatrem korpusu głową mi telepało. (pomógł deflektor) Jak jeździłem nowym dużym to wiało faktycznie mocniej ale i niestety problem wibracji na kasku miałem podobny jak w małym, więc ja osobiście musiałbym coś zaingerować w szybę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:07, 11 Maj 2015
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 149 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Mowso napisał:

No i to jest prawda - nie miałem jeszcze innego motocykla który miałby taki spokój za szybą jak v-strom. Może jakieś kredensy typu FJR czy RT ale pamiętam, że kolega z FJR też kombinował z różnymi i nawet kiedyś przyjechał z szybą wielkości czołowej od Ikarusa Smile więc chyba też nie za wesoło Smile


nie wiem jaka szybe miales w Dlu, i ile ma wzrostu Twoj kolega, ale dla mnie oryginalna szyba FJR duuuuzo lepiej spelniala swoje zadanie niz np. MRA z deflektorkiem w Dlu.
I mowie tu o predkosciach o ktorych DL moze tylko pomazyc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:06, 12 Maj 2015
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Dla mnie szyba w nowym V-Strom 1000 dawała radę. Gdybym miał ją zmieniać, to w ostatniej kolejności. Mam 172cm wzrostu.

Co do tej twardości zawieszenia, to też jakaś dziwna przesada. Pewnie był trochę twardszy od mojego starego 650, tylko że litr to była nowa testówka, a mój już miał 80tys najechane. Dziwne by było, jakby był tak samo miękki. Poza tym, zazwyczaj ludzie narzekają, że zawieszenie jest zbyt miękkie. Pierwszy raz słyszę, żeby ktoś narzekał na zbyt twarde zawieszenie Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SoH dnia Wto 13:43, 12 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:09, 07 Sie 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Ktoś kiedyś powiedział, że nowy 1000 nie nadaje się na off... To pewnie dlatego, że jeździć nie umie. Dziękuję!

https://www.youtube.com/watch?v=aW_ZyPYN5R8


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:11, 07 Sie 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





technika jazdy robi wrazenie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:17, 07 Sie 2015
hmarek
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 424
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów





Matt napisał:
Ktoś kiedyś powiedział, że nowy 1000 nie nadaje się na off... To pewnie dlatego, że jeździć nie umie. Dziękuję!

https://www.youtube.com/watch?v=aW_ZyPYN5R8


Razz Razz
“But you need somebody clinically insane like Grant Frerichs”


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:56, 07 Sie 2015
kalina
Motonita

 
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 619
Przeczytał: 95 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork





https://youtu.be/oWACSKIoy6Y taa dl 1000 , teren, zobacz od 8 min co robi z scramblerem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:28, 07 Sie 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





kalina napisał:
https://youtu.be/oWACSKIoy6Y taa dl 1000 , teren, zobacz od 8 min co robi z scramblerem Smile

Takie gówienko jak ten Dukacz kupię sobie na starość Very Happy

*Koleś ma skilla... Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 7:05, 08 Sie 2015
Trąbka
A1

 
Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 20
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chodzież





A co najlepsze że koleś na tym nowym 1000 ma amelinium a nie szprychy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:16, 08 Sie 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2917
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Trąbka napisał:
A co najlepsze że koleś na tym nowym 1000 ma amelinium a nie szprychy Very Happy


??? A te szprychy, to niby w czym miałyby pomóc??? Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:41, 08 Sie 2015
kalinago
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 201
Przeczytał: 168 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





To są goście którzy podobne rzeczy mogliby tez robić na Gold Wingach, co wcale nie jest dowodem że nadaje się on do jazdy w terenie. Dla reklamy wszystko się da zorganizować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:56, 08 Sie 2015
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Ja śmigam nowy litrem w terenie i jest super . Szprychy nie są potrzebne .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:56, 09 Sie 2015
lopez20
A1

 
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Ładny ten nowy DL Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:42, 09 Sie 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





ANDRZEJ napisał:
Ja śmigam nowy litrem w terenie i jest super . Szprychy nie są potrzebne .

Ja tam się boję leżakowania - z powodu moich kiepskich umiejętności poza drogowych - także mój tysiak nigdy nie zajrzy poza asfalt Cool

P.S. Za 10-15 lat może będę sprzedawać igiełkę także można już się zapisywać w kolejce Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:08, 09 Sie 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





Matt napisał:
(...) mój tysiak nigdy nie zajrzy poza asfalt Cool (...)


jesli to nie byla ironia, to czemu wybor nie padl na jakiegos typowo szosowo - sportowego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:21, 09 Sie 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Szuja napisał:
Matt napisał:
(...) mój tysiak nigdy nie zajrzy poza asfalt Cool (...)


jesli to nie byla ironia, to czemu wybor nie padl na jakiegos typowo szosowo - sportowego?

Komfort jazdy Panie, a na typowego turystyka nie stać/za wielki kredens.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:22, 09 Sie 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





az tak dramatycznie jest z komfortem np na fjr 1300? A pewnie ma nizej srodek ciezkosci i sam wchodzi w zakrety (nie wali sie jak dl), inne ogumienie, predkosci... no mozna by wymieniac.

Mnie off jakos nadal nie pociaga, stad teraz wiem, ze deel to nie byl optymalny wybor. Pomimo tego, ze stosunkowo (jak na moto do wszystkiego) dobrze sie nim jezdzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:30, 09 Sie 2015
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Szuja, panie przemądrzały, to sprzedaj i kup to na co masz ochotę, a nie udawaj cwaniaka jeżdżąc niewłaściwym motocyklem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:43, 09 Sie 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Szuja napisał:
az tak dramatycznie jest z komfortem np na fjr 1300? A pewnie ma nizej srodek ciezkosci i sam wchodzi w zakrety (nie wali sie jak dl), inne ogumienie, predkosci... no mozna by wymieniac.

Mnie off jakos nadal nie pociaga, stad teraz wiem, ze deel to nie byl optymalny wybor. Pomimo tego, ze stosunkowo (jak na moto do wszystkiego) dobrze sie nim jezdzi.
Jeden woli rybki drugi woli kotki. Każdy ma motocykle, którymi chętnie się przejedzie ale dla siebie wybierze coś innego. Ja chętnie przejadę się HD, lubię dźwięk silnika, pierdolnięcie przy odkręceniu manetki, ale totalnie wyklucza ten motocykl KBH (kompletny brak hamulców) i to, że ten motocykl najlepiej się czuje jadąc prosto.

Tak samo FJR1300, piękny zapierdalacz, ochrona przed wiatrem itd, ale...
pozycja za kierownicą, kąty ugięcia ud i kolan, kąt siedzenia względem pionu - te rzeczy akurat mnie nie odpowiadają bym mógł go kupić jako jedyny motocykl.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:08, 10 Sie 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





mar111cin napisał:
Szuja, panie przemądrzały, to sprzedaj i kup to na co masz ochotę, a nie udawaj cwaniaka jeżdżąc niewłaściwym motocyklem Smile


Mi przynajmniej suzuka ani inna firma nie placi za pobyt na forum i promocje produktow - stad moze ta 'przemadrzalosc' i 'cwaniakowatosc' w swiecie opanowanym przez nachalny marketing Smile

Zreszta, latwo sie mowi, gosposia ma wydatki, parafianie na urlopach, coraz biedniej w niedziele - moto na dalszej pozycji w budzecie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:15, 10 Sie 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Szuja napisał:
mar111cin napisał:
Szuja, panie przemądrzały, to sprzedaj i kup to na co masz ochotę, a nie udawaj cwaniaka jeżdżąc niewłaściwym motocyklem Smile


Mi przynajmniej suzuka ani inna firma nie placi za pobyt na forum i promocje produktow - stad moze ta 'przemadrzalosc' i 'cwaniakowatosc' w swiecie opanowanym przez nachalny marketing Smile

Zreszta, latwo sie mowi, gosposia ma wydatki, parafianie na urlopach, coraz biedniej w niedziele - moto na dalszej pozycji w budzecie

A mnie niby płaci, bo wybrałem ich motocykl?! Oj...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:17, 10 Sie 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





Matt napisał:
(...)


fakt, osiolek to osiolek, byl dobry na pierwsze moto po 15 latach przerwy, tyle, ze brak mu charakteru i wygladu. Duzym co prawda mozna troche poszalec, ale okupione to jest kosmicznym spalaniem. O 'damskim' nie bede pisal, zeby sie nie kopac lezacego.

editd:

@Matt, to nie do Ciebie bylo kierowane - zostalem 'madrala' i 'cwaniakiem' (pewnie w zartach Smile ), bo zasugerowalem, ze deel to nie 8 cud swiata (post wyzej)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Pon 0:21, 10 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:21, 10 Sie 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Szuja napisał:
Matt napisał:
(...)


fakt, osiolek to osiolek, byl dobry na pierwsze moto po 15 latach przerwy, tyle, ze brak mu charakteru i wygladu. Duzym co prawda mozna troche poszalec, ale okupione to jest kosmicznym spalaniem. O 'damskim' nie bede pisal, zeby sie nie kopac lezacego.

editd:

@Matt, to nie do Ciebie bylo kierowane - zostalem 'madrala' i 'cwaniakiem', bo zasugerowalem, ze deel to nie 8 cud swiata (post wyzej)


Jak zawsze pieprzenie o spalaniu... 5.0 średnio - Szuja jeździłeś chociaż tym nowym? (chyba że to powyżej jeszcze o starym 1000-cu, ale co to ma do rzeczy...)

"Damskim" - nie rozumiem..?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:27, 10 Sie 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





Matt napisał:
(...)

Jak zawsze pieprzenie o spalaniu... 5.0 średnio - Szuja jeździłeś chociaż tym nowym? (chyba że to powyżej jeszcze o starym 1000-cu, ale co to ma do rzeczy...)

"Damskim" - nie rozumiem..?


czemu 'jak zawsze pieprzenie o spalaniu'? Mi podczas jazdy przez wawe (korki, czasami troche dynamiczniej) spala 9 - 11 litrow/100 km - czy to takie az pieprzenie? W trasie 8 - 9,5 l/100 km - czy to jest spalanie dla turysty? Hornet mojej gosposi, poj. 600, 100 KM spala polowe tego. Regulacje, kontrole - w serwisie suzuki - "- te motocykle tyle pala, moto jest sprawne".

Jezdze 1000-em w starej budzie. A 'damski' to 'maluch'


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:29, 10 Sie 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Wątek jest o nowym, więc po co wywlekać starego.?

Ja właśnie ponad rok temu przez spalanie i padające magnesy nie kupiłem starego dużego tylko właśnie "babski" model.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:39, 10 Sie 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 135 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





watek jest o nowym - ale dyskusja poplynela troche na boki - sam napisales pare zdan o hd i fjr'ze. Wspolne dla starego i nowego jest to, ze sa to dalej (co do przeznaczenia) te same motocykle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowy V-Strom 1000 Wrażenia z jazdy.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 7 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin